Mitähän mulle oikein tapahtu jonkin aikaa sitten? Nautin tyyliin perjantaina 2.5g cubensiksia ja sain ihan hyvän tripin näillä sekä mahtavan afterglown. Muistan kun kävin lenkillä ohmettelemässä tätä ihmeellistä maailmaa niin puut näyttivät jotenkin upeilta ja toisaalta "karmivilta"

Sitten tuli kova pakotus tripata uudestaan. Luin toleista ym. jutuista, mutta silti päätin ottaa sunnuntaina loput 2.5g upottamalla ne sitruunamehuun ja sitten teen sekaan lopulta.
Nousut alko jo 30min kohalla ja lekottelin sängyssä musaa kuunnellen. Ensin tuli mahtava euforia aalto joka oli jotain sukua mdma nousuille. Sitten tuo "aalto" ja euforia meni jotenkin "yli" ja se muuttui epämukavaksi. Samassa huomasin että alaselässä/takamuksen kohilla kouristeli yhtä aikaa molemmilla puolilla. Sitten kävi sellainen napsahus päässä ja tuli fiilis kuin olis löyty halolla päähän/olo muuttui ahdistuneeksi. Koin olevani jotenkin vammainen. Kävely oli jotenkin hankalaa ja oikeaa jalkaa piti vähän niinku jotenkin raahata mukana ja aina kun sitä liikutti se tuntui päässä samaan aikaan epämukavalta. Ravasin sekavana edestakaisin huoneesta toiseen kelaten et mitä mä teen. En oikein pystynyt olemaan paikoillaan sängyssäkään ja alkoi oikeasti ahdistaa niin paljon että luulin kuolevani. Yksinkertaiset tehtävätkin tuntui vaikealta kuten näppäimistöllä kirjoittaminen, yksinkertaisten laskujen laskeminen, puhuminen ja ajattelu yleensä. Huimaustakin oli jonkin verran. Tässä vaiheessa pupillit olivat aivan normaalit

mielestäni ne oli laajentuneet tripin alussa.
Päätin sitten soittaa ambulanssin itselleni. Hätäkeskuksen täti oli aika huolissaan kun sanoin syöneeni sieniä: "siis mitä? Syönyt sieniä? Mitä sieniä?"

Siellä lääkäri vähän tutki ja antoi lääkehiiltä

Eivät osanneet selittää mitä tämä olisi voinut olla. Aamulla koin olevani ihan normaali ja pääsinkin lähtemään. Tämä kokemus kyllä säikäytti pirusti ja tuon sairaalassa vietetyn yön aikana tuli kelailtua tätä omaa huumeidenkäyttöä ja elämää muutenkin. Satunnaiskäyttäjähän mä oon ja viimeks olin päihteilly mdma:lla syyskuussa ennen näitä sieniä, mutta viime kesänä meni aika lujaa madman kanssa. Sieniä olen syönyt kaksi kertaa viime kesänä/syksynä ennen näitä kahta kertaa. En kyllä uskalla ihan heti ottaa sieniä tai oikein mitään muutakaan.
Tämmöinen kohtaus on tapahtunut kerran aikaisemminkin jonkin verran lievempänä viime kesänä mutta silloin oli kyseessä pelkkä kannabis. Palauduin ennalleen lepäämällä sängyssä noin neljä tuntia. Voisiko olla epilepsiaa? Must alko tuntuu et douppaaminen saattaa altistaa mut epilepsialle tai jollekin muulle tämmöselle kun tää kerta oli pahempi kuin eka.
Ps. Tiedän mitä paha trippi tarkoittaa ettei kukaan vahingossa sotke sellaiseen, mut täähän onki vaultti. Toisaalta tää just olikin sellanen paha trippi viel lisähöysteillä