Alkoholi-topic

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

h.s.t. wrote:
Kukko pils on mainiota olutta. Ja tuleepahan tuettua pienempää panimoa samalla.
Sormi keskellä päätä kysyn nyt, kuinka vitussa mä saan tohon lainaan sanat "tRIP wrote:"?
:oops:
Huomaa heittomerkit, unohtuu aina välillä ne.

tRip wrote:quote
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
User avatar
Lasipallo
Kameleontti
Posts: 872
Joined: Wed 21 Sep 2005, 18:09

Post by Lasipallo »

h.s.t. wrote:
Kukko pils on mainiota olutta. Ja tuleepahan tuettua pienempää panimoa samalla.
Sormi keskellä päätä kysyn nyt, kuinka vitussa mä saan tohon lainaan sanat "tRIP wrote:"?
:oops:
Huomaa heittomerkit, unohtuu aina välillä ne.

tRip wrote: quote [/quota]
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Dalph
Psykonautti
Posts: 123
Joined: Tue 24 Jan 2006, 17:34

Post by Dalph »

h.s.t. wrote:
Kukko pils on mainiota olutta. Ja tuleepahan tuettua pienempää panimoa samalla.
Sormi keskellä päätä kysyn nyt, kuinka vitussa mä saan tohon lainaan sanat "tRIP wrote:"?
:oops:

Niin, siis hyvää oluttahan toi on.
Kirjoita
nimi tähän wrote:Lainaus tähän[ /quote].

Tuota olutta en ole maistanut, eipä kuullosta kyllä kovin hyvältä :P
Thoxium

Post by Thoxium »

Keskikaljasta pidän eniten, muita ei tule oikein juotua, kun en kännistäkään pidä oikein. Alkoholia juon ihan vain ruokajuomana, enkä päihtymiseen, kun siihen tarkoitukseen on paljon parempiakin aineita. :)
User avatar
RL
Psykonautti
Posts: 148
Joined: Wed 07 Feb 2007, 22:20

Post by RL »

Olutta aina baareissa ja alotellessa yleensä lonkeroa. Joskus myös baarissa lonkeroa kun olut tökkii liikaa. Joskus jossain bileissä on joku viinapullo + lantrinkia.

Oikeastaan en pidä alkoholin vaikutuksesta tai mausta lähes lainkaan. Silti tulee juotua aika paljon, eipä ole oikeastaan muutakaan kovin usein tarjolla. Nyt olen pitämässä ei-niin-tiukkaa viinalakkoa, eli pyrin olemaan juomatta muttei se niin haittaa jos joskus vähän ottaa. :p
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

Ostin studiolta tullessani "puolen litran" karhutölkin. Se herättää kovasti ihmetystä, sillä sisällön määräksi ilmoitetaan 56,8 cl. Miksi noin kummallinen määrä o.O

Ja tölkki on melkein piripintaan täytetty, joten ensimmäisen kulauksen ottaminen on haasteellisempaa. Kerrassaan outoa kaljatölkiltä.. :?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
User avatar
LD50
Apteekki
Posts: 459
Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29

Post by LD50 »

spasm wrote:Ostin studiolta tullessani "puolen litran" karhutölkin. Se herättää kovasti ihmetystä, sillä sisällön määräksi ilmoitetaan 56,8 cl. Miksi noin kummallinen määrä o.O

Ja tölkki on melkein piripintaan täytetty, joten ensimmäisen kulauksen ottaminen on haasteellisempaa. Kerrassaan outoa kaljatölkiltä.. :?
Itsekin joskus tuota ihmettelin, että ompa oudon tilavuuden keksineet.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

Ahh, googletushan sen vastauksen kertoikin. Tuo 56,8 cl vastaa Englannissa käytettävää "pint"-tilavuusyksikköä. Eli ei tuo olekkaan oudon tilavuuden omaava tölkki, vaan pintti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pint
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
powergrower
Kameleontti
Posts: 583
Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
Location: viewtopic.php

Post by powergrower »

Onneksi tuommoisista typeryyksistä ollaan jo melkein päästy eroon. Ei tuommoisessa järjestelmässä ole mitään järkeä kun kaikki käyttää omia määritelmiään "samasta" tilavuusyksiköstä.

Onneksi on SI järjestelmä yleistynyt :)
Assumption is the mother of all fuckups.
User avatar
spasm
OD
Posts: 1510
Joined: Tue 29 Aug 2006, 23:44
Location: Rubycon

Post by spasm »

I definitely agree.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Tupla
Psykonautti
Posts: 66
Joined: Thu 28 Dec 2006, 03:15

Post by Tupla »

Salmiakkikossu vie jotenkin kielen mennessään :P
Tai sit joskus ihan vaan viinaa ta bissee tulee juotua.
Ja sitten likööreistä tykkään valtavasti 8)
User avatar
korolli
Apteekki
Posts: 473
Joined: Fri 16 Jun 2006, 12:50
Location: Babylon suburbia

Post by korolli »

Tupla wrote:Salmiakkikossu vie jotenkin kielen mennessään :P
Viehän se aluksi. Mutta juoppa pullollinen (yrjö-hymiö tähän)
Tupla
Psykonautti
Posts: 66
Joined: Thu 28 Dec 2006, 03:15

Post by Tupla »

Kylläpä se pullollinen Yleensä meneepi. Sitten ollaan ihan mukavissa tai vähän huonommissa kuoseissa. Riippuu vähän...
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Tupla wrote:Salmiakkikossu vie jotenkin kielen mennessään :P
Ite tehty 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
Inovix
Apteekki
Posts: 417
Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26

Post by Inovix »

Tällä viikolla on tullut nautittua alkoholia enemmän tai vähemmän. Eli enemmän,

Paljon viinaa virosta.
User avatar
pulC
Karvakuono
Posts: 42
Joined: Mon 08 Jan 2007, 03:06
Location: GEO 600

Post by pulC »

Tällä viikolla on tullut nautittua alkoholia enemmän tai vähemmän. Eli enemmän,

Paljon viinaa virosta.
Ja vissiin vielä epäpuhtoista sellaista.. Vai kuinka? :P Tai siis mitä siltä 80% Viru Valgeelta odottaa. Ei hyvää oloa ainakaan jos minulta kysytään.. Örrimöykyksihän tuo vääntää.

Mut joo, jokainen tavallaan ja
jos asia hallussa niin ei siinä mitään!! 8)
User avatar
Polttu
Tuppisuu
Posts: 4
Joined: Tue 19 Sep 2006, 20:55
Location: kuusankoski

Post by Polttu »

el tiemppo on ollu täl hetkel kova sana ja baileys
User avatar
pulC
Karvakuono
Posts: 42
Joined: Mon 08 Jan 2007, 03:06
Location: GEO 600

Post by pulC »

Polttu wrote:el tiemppo on ollu täl hetkel kova sana ja baileys
Joou, toi el-tiempo on ihan jees vaihtari, mutta onhan niitä parempia ja ennenkaikkia samanhintasia.. Itselleni maistuisikin nyt Don Opas -

-Punainen, ohut; kehittynyt

- Tuoksu: hedelmäinen

- Maku: kevyt, pehmeä, paahteisen marjaisa

- Rypäleet: Tempranillo


Uusin vuosikerta: 2004
Pakkaustyyppi: kertapullo
Suljentatyyppi: luonnonkorkki

Pitsat, piirakat ja pikkulämpimät Pasta Porsas < lol Seurusteluviini

Kuva: Image

:P <3
immuzu

Post by immuzu »

hyi :d Mä en oo viinien ystävä. Joskus menee joku makea valkkari, mut yleensä bisse. Rommi ja viski on luksusta. 8)
User avatar
Inovix
Apteekki
Posts: 417
Joined: Sat 28 Oct 2006, 19:26

Post by Inovix »

Rommi on kauheaa paskaa. Mitä kalliimpaa sitä hullumman makuinen. Halvat punaviinit maistuu siedettävältä ja nousee päähän, hhm, sopivasti ja kovaa tarvittaesssa. Don Opas. :wink:

Kirkas viina on melko paskaa. Humala siitä on HUONO. :roll:

iNOVIX
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:Rommi on kauheaa paskaa. Mitä kalliimpaa sitä hullumman makuinen.
Älä höpötä. Ei rommilla kuulu ryypätä. Silleen naatiskella ja maistella ;)
Inovix wrote:Kirkas viina on melko paskaa. Humala siitä on HUONO. :roll:
ALLERIRJOITAN!! Hyi kamala :D
User avatar
pulC
Karvakuono
Posts: 42
Joined: Mon 08 Jan 2007, 03:06
Location: GEO 600

Post by pulC »

Rommi-kola on oikeessa suhteessa ja hittasti tisutellen oikein herkullista.. Njamm & Slurps!! :P Mut joo ei kukaan noita ylikalliita rommeja ostakaan.. ellei sit oo joku ihan kauhiin rich-bitch.. tjms...
immuzu

Post by immuzu »

Kyllä sellasen ylikalliin rommi pullon silloin tällöin ihan mielellään ostaa, kun ei se kuitenkaan kerralla mene:D siitä nautiskellaan sitten vaikka kuinka pitkään ^^
frapathea

Post by frapathea »

Mullei ei edes alkoholi vaikutuksien puolesta sovi, muutun vain tosi aggressiiviseksi ja rasittavaksi, raivoan, huudan, kiukuttelen, käyn kimppuun ja eritoten avaudun kavereiden vuodatuksista ja salaisuuksista. Ts. musta tulee ihan kamala ämmä holia nautittuani.

Muttajoo, tykkään silti viskistä, konjakista, likööristä... Katajaviinasta raakana. Ah! Olen kuulemma outo kun en halua sekoitella siihen mitään. Vaikka kyllä tonicci tai greippilimonaatikin saa sen maistumaan. Myös rommi on kovin mieleen. Ah, rommi!

Ja olut nyt on kaikkien juoma. Lapsia pitäisi opettaa sitä litkimään :P

Minttuviiinan kanssa saa tekaistua helvetin hyvää kaakaota... Ihan vaarallista, kun se maistuu niin helvetin hyvältä minttukaakaolta, mutta on kuitenkin ihan alkomahoolijuoma :!: Muutenkin hyvänmakuiset alkoholit. uhhuh. Helposti vetää aivan liikaa.
User avatar
Miasma
OD
Posts: 1486
Joined: Wed 28 Jun 2006, 23:53
Location: Kellari

Post by Miasma »

immuzu wrote:Kyllä sellasen ylikalliin rommi pullon silloin tällöin ihan mielellään ostaa, kun ei se kuitenkaan kerralla mene:D siitä nautiskellaan sitten vaikka kuinka pitkään ^^
Olen täysin samaa mieltä. Kyllä sitä silloin tällöin sijoittaa muutaman kympin hyvään rommiin. Yleensä tulee ostettua vaan Jamesonia taikka Jaloviinaa. Nyt rupes tekeen mieli rommia.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
User avatar
Kalavale
Apteekki
Posts: 468
Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55

Post by Kalavale »

Alkoholi on kyllä tippunut listallani syvästi :(

Ennen toimi lähinnä sekavana stimulanttina, nykyään ainut vaikutus on tyhmentyminen ja lamaantuminen, joka vaatii jo suuret annokset ainetta. Ennen oli seurusteluhuume jo suhteellisen pienellä annoksella, nykyään ei sitten oikeastaa sitä olekkaan. Onko muilla samansuuntaisia kokemuksia?
All things are equal, there are no special things.
User avatar
LD50
Apteekki
Posts: 459
Joined: Wed 05 Jul 2006, 01:29

Post by LD50 »

Viina oli joskus myös minunkin listani ykkönen, nykyään ennemmin vaikka mitä, mutta ei viinaa.

Syy : Saan vain 8h migreenikohtauksen juomisesta tätänykyä, mutta ei minkäänlaista humalaa. Vähän aiemmin en tullut juovuksiin vaikka miten paljon joi, mutta migreenikohtaus on uusi juttu. Tälläinen laantuminen vaikutuksissa on kestänyt joitain kuukausia, että vielä viime kesänä kaljaa sai lipata ja jotain tapahtuikin.

Hyvä vain. Sen kanssa kyllä tuli kämmäiltyä niin huolella, ja aina kun sitä otti niin se ei ollut yhden illan juttu vaan vähintään yhden viikon juttu. :roll: . Ah, tätä alkoholittomuutta
WhiteRabbit
Karvakuono
Posts: 48
Joined: Mon 15 Jan 2007, 00:07

Post by WhiteRabbit »

itse rakastan konjakkia
Jos ei ole varaa särkänniemeen, niin sitten LSD:tä.
User avatar
tRip
Moderator
Posts: 6170
Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40

Post by tRip »

Ehdoton suosikki GinTonic..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
User avatar
Miasma
OD
Posts: 1486
Joined: Wed 28 Jun 2006, 23:53
Location: Kellari

Post by Miasma »

tRip wrote:Ehdoton suosikki GinTonic..
Itellä menee kesäsin useampi päivässä, melkein joka päivä. Ihan vain lääkinnällisessä mielessä, estää malariaa, mikä vaani kaikkialla 8) :lol:

Toinen lemppari on Singapore Sling.
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."