mutta eiköhän sitä uutetta jollain muullakin tavalla saa popsittua kuin kapseleina ?
-Päivänsini topic-
-
Harold
- Kameleontti
-
Harold
- Kameleontti
-
Inovix
- Apteekki
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Aijai. Olet jo laina-ajalla. Ei kannata.Harold wrote:mietin vain, että mitähän se yksi kiltti täti ajattelee kun melkein peräkkäisinä päivinä olen käynyt ostamassa puhdistettua bensiiniä, resilaria, kysynyt dietyylieetteriä ja nyt pyytäisin gelatiinikapseleita ?
kuitenkin pikkukylä, josta ei löydy lähistöltä kuin tämä yksi apteekki
AD_HD @ synirc
-
frapathea
Sain justiinsa tosiaan paketin postissa, tuli pearly gatesin siemeniä kuussataa ja viikonloppuna olis tarkoitus syödä ehkä kaks-kolmesataa. Mä en kuitenkaan pääse niitä erottelemaan, eli onko pahoinvointi ja/tai oksentelu ainoat haitat jos syö erottelemattomana? Voiko noi silti murskata, kun ne on sillä tavalla ehkä vähän helpompi syödä?
Maistelin noita siemeniä muutes, eikä ne ainakaan sellaisinaan ole kamalan pahan makuisia
onko uutettuna sitten pahempaa vai miksieivät ihmiset tykkää?
Maistelin noita siemeniä muutes, eikä ne ainakaan sellaisinaan ole kamalan pahan makuisia
-
LD50
- Apteekki
-
arbello
- Psykonautti
jauha pippuri/kahvi tms myllyssä tai vasaralla hienoksi jauhoksi ja vaikka jugurtin sekaan niin ei maistu millekkään. Eikä ainakaan itselleni tullut 300+150kpl:sta mitään pahaa oloa, poltin tosin savut just ennen kuin söin ne.
n.10h olin ihan vitun reissussa, alkoa meni joku 6päkki ja muutamat savut, en voi kyllä muuta kuin suositella oli sen verta mukavaa menoa
n.10h olin ihan vitun reissussa, alkoa meni joku 6päkki ja muutamat savut, en voi kyllä muuta kuin suositella oli sen verta mukavaa menoa
-
frapathea
-
Knigu
- Psykonautti
Minääki tilasin Pearly Gateseja, 500kpl. En tiedä johtuiko vain kaupasta jossa pistäydyin katselemassa mutta olivat lähes 10kertaa halvempia nettikaupassa kuin siellä. Tosin nettikaupassa myytiin suuremmissa erissäkin.
Samalla tuli tilattua unikonsiemeniä ja erinäisiä maustekasveja.
Tulee olemaan ensimmäinen LSA -trippi. Ensiviikollahan nuo varmaan tulevat mutta täytynee säästää tämä hupi hiihtolomaviikolle.
Ekalla kerralla annokseksi 150, tokalla loput. Yksinkertainen vesiuutos.
Aiempaa psykedeelikokemusta vain silokeista. Myös kärpässieniä kokeillut kolme kertaa kasvattaen annosta aina seuraavalla kerralla mutta vaikutuksia ei vain ole ilmaantunut, ei kyllä pahaa oloakaan.
Samalla tuli tilattua unikonsiemeniä ja erinäisiä maustekasveja.
Tulee olemaan ensimmäinen LSA -trippi. Ensiviikollahan nuo varmaan tulevat mutta täytynee säästää tämä hupi hiihtolomaviikolle.
Ekalla kerralla annokseksi 150, tokalla loput. Yksinkertainen vesiuutos.
Aiempaa psykedeelikokemusta vain silokeista. Myös kärpässieniä kokeillut kolme kertaa kasvattaen annosta aina seuraavalla kerralla mutta vaikutuksia ei vain ole ilmaantunut, ei kyllä pahaa oloakaan.
-
LD50
- Apteekki
-
frapathea
-
Kyz
- Lepakko
-
Inovix
- Apteekki
Alkoholi ei ehkä minulla boostannut oloa mutta rauhoitti oloa, teki sosiaalisemmaksi, sekä ehdottomasti auttoi paikoitellen jopa hurjiin raajasärkyihin.
Inovix
ps. Minkälaisissa pakkauksissa oletta siemenenne ostaneet jos ovat aivan kukkakaupasta ? Eilen kävin katsomassa, mutta paukkaukset näyttivät hyvin pieniltä enkä sitten raaskinyt ostaa sataa pakettia.
Inovix
ps. Minkälaisissa pakkauksissa oletta siemenenne ostaneet jos ovat aivan kukkakaupasta ? Eilen kävin katsomassa, mutta paukkaukset näyttivät hyvin pieniltä enkä sitten raaskinyt ostaa sataa pakettia.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
"No ainahan pojat on pahanteossa." Kyllähän se mikä tahansa käytös on epäilyttävintä, kun asialla on (nuori) mies.frapathea wrote:Tämähän on kätevää, kun on itse nainen. Myydäänkö niitä oikeesti helpommin tytöille? Kipeetä.
Jo lähtien jostain päivänsinen siementen ostamisesta tämän huomaa. Voin kuvitella:
Parikymppinen nainen ostaa päivänsinen (tai mitä tahansa) siemeniä: "Terveet harrastuksetkin näköjään vielä nuorisolla, valitettavan harvinaista nykyään".
Meikäläinen ostaa päivänsinen siemeniä: "Mitähän tuokin huligaani noilla, taitaa haluta päänsä sekaisin, voi raukkaa".
Ostan jotain muita siemeniä:"En tiennytkään että muillakin kuin päivänsinen siemenillä saa päänsä sekaisin. Enpäs muuten myy näitäkään."
Laitan kukkakuvioisen kauluspaidan päälle, puuhelmet kaulaan ja tukkaan "riittävästi" kaikenlaista, seuraava kukkakauppa: "Terveet harrastukset noilla nykyajan trendikkäillä homomiehillä."
Ilmeisesti sekä boostaavat, että kohtuullisesti nautittuna lieventävät epämiellyttäviä vaikutuksia.Kuulemma savut ja/tai alkomahooli boostaa?
AD_HD @ synirc
-
pamppumies
Tänään kokeilin kaverin kanssa tässäkin ketjussa mainittua "Clarks Heavenly Blue"-lajiketta. Siementen nauttimisesta on nyt 3 tuntia ja vaikutuksia ei ole tullut yhtään minkäänlaisia, ei edes pahaa oloa. 250 siementä päätä kohti eroteltiin päivänsini faqin (murska oli bensassa 5 tuntia ja kuivamassa 20 minuuttia, vedessä 28 tuntia) ohjeiden mukaan. Missähän kohti on voitu mennä vikaan?
Mahdollisia syitä:
1. Lajike ei ole aktiivinen
2. Annos oli liian pieni
3. LSA tuhoutui valmistusvaiheessa kun siemenet murskauksen jälkeen olivat epähuomiossa pöydällä noin 20 minuuttia kattolampun valossa.
4. Siementen murskaaminen epäonnistui (murskaaminen suoritettu vasaralla ja ainakin omasta mielestä pieneksi murskaksi hakkaamalla)
5. Puhdistettuun veteen laitettuja siemeniä olisi pitänyt säilyttää jossakin muualla kuin jääkaapissa, pitempään kuin 28 tuntia, olisi pitänyt hölskytellä purkkia useammin kuin noin parin tunnin välein(?)
Itse luulen syyn olevan kakkoskohdassa. Ongelmana on nyt jatkokokeilujen suhteen se, että ei oikein viitsisi annosta nostaa ennen kuin on varmasti voinut sulkea pois sen mahdollisuuden että ollaan osaamattomuuttaan itse tuhottu siementen lsa käyttökelvottomaksi. Muutenhan seuraavalla kerralla annoskokoa vaikkapa tuplaamalla ja erottelussa onnistumalla voisi päälle iskeä aika epämiellyttävät olotilat. Toisaalta on kyllä erittäin vaikea uskoa, että oltaisiin ihan kaikki lsa onnistuttu prosessissa tuhoamaan. Nyt ei siis tullut *yhtään mitään* vaikutuksia, jos ei hieman siemenille maistuvia röyhtäyksiä lasketa.
Kiitollinen olisin nyt neuvoista.
Mahdollisia syitä:
1. Lajike ei ole aktiivinen
2. Annos oli liian pieni
3. LSA tuhoutui valmistusvaiheessa kun siemenet murskauksen jälkeen olivat epähuomiossa pöydällä noin 20 minuuttia kattolampun valossa.
4. Siementen murskaaminen epäonnistui (murskaaminen suoritettu vasaralla ja ainakin omasta mielestä pieneksi murskaksi hakkaamalla)
5. Puhdistettuun veteen laitettuja siemeniä olisi pitänyt säilyttää jossakin muualla kuin jääkaapissa, pitempään kuin 28 tuntia, olisi pitänyt hölskytellä purkkia useammin kuin noin parin tunnin välein(?)
Itse luulen syyn olevan kakkoskohdassa. Ongelmana on nyt jatkokokeilujen suhteen se, että ei oikein viitsisi annosta nostaa ennen kuin on varmasti voinut sulkea pois sen mahdollisuuden että ollaan osaamattomuuttaan itse tuhottu siementen lsa käyttökelvottomaksi. Muutenhan seuraavalla kerralla annoskokoa vaikkapa tuplaamalla ja erottelussa onnistumalla voisi päälle iskeä aika epämiellyttävät olotilat. Toisaalta on kyllä erittäin vaikea uskoa, että oltaisiin ihan kaikki lsa onnistuttu prosessissa tuhoamaan. Nyt ei siis tullut *yhtään mitään* vaikutuksia, jos ei hieman siemenille maistuvia röyhtäyksiä lasketa.
Kiitollinen olisin nyt neuvoista.
-
frapathea
... Jep, vähänkö allekirjoitan.LD50 wrote:No kun olet syönyt sen 300 ja pyöritellyt sitä mössöä suussas sen 30min ja kärsinyt seuraavan tunnin erittäin paskasta olosta niin saattaa hieman käsitys niihin muuttua, että ensi kerralla ei niin vain onnistukaan rouskuttelu.
Hyi, tulee vieläkin laatta kurkkuun kun mietin sitä mussutusta. Siis hyi saatana.
Oli tasan viimeinen kerta kun mitään päivänsineä sählään. Nuo menkööt eteenpäin ja kasveiksi nuo loput. HBWR voisi ehkä olla testin arvoista, mutta jumalauta ipomoeaa ei minulle.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Miksi ihmeessä ne pitää sitten suussa jauhaa, miksi et voi tehdä niistä jotain eroteltua mössöä jota ei tarvitse maistella hirveästi? Jos teet erottelun hyvin säästyt suurelta osalta huonoa oloakin.frapathea wrote:... Jep, vähänkö allekirjoitan.LD50 wrote:No kun olet syönyt sen 300 ja pyöritellyt sitä mössöä suussas sen 30min ja kärsinyt seuraavan tunnin erittäin paskasta olosta niin saattaa hieman käsitys niihin muuttua, että ensi kerralla ei niin vain onnistukaan rouskuttelu.
Hyi, tulee vieläkin laatta kurkkuun kun mietin sitä mussutusta. Siis hyi saatana.
Oli tasan viimeinen kerta kun mitään päivänsineä sählään. Nuo menkööt eteenpäin ja kasveiksi nuo loput. HBWR voisi ehkä olla testin arvoista, mutta jumalauta ipomoeaa ei minulle.
-
LD50
- Apteekki
Erottelut sukkaa helvetisti. Olen tehnyn aika useita kymmeniä vesierotteluja esim. tuhannella siemenellä ja lopputuloksessa on niin paljon hävikkiä, että olen syönyt sen tuhannen siemenen uutoksen ilman suurempia vaikutuksia. Sama pätee kehittyneempään bensa-viina uutokseen, mikä vie vähintään puolet vaikuttavista aineista matkanvarrella. Kaikki seikat on otettu huomioon uutettaessa, kuten esim. työt tehty lähes pimeässä, haihdutuksessa ei ole käytetty lämpöä ja vetenä tislattua vettä jne. Uutoksien juomista heti en ole koittanut, vaan aina kuivattanut.Pakanasoturi wrote: Miksi ihmeessä ne pitää sitten suussa jauhaa, miksi et voi tehdä niistä jotain eroteltua mössöä jota ei tarvitse maistella hirveästi? Jos teet erottelun hyvin säästyt suurelta osalta huonoa oloakin.
Ja ennenkuin kerrotaan, että siemeneni ovat tehottomia olleet, niin 300 kappaleella olen trippaillut 12 tuntia.
En siis suosittele minkäännäköistä erottelua, muutakuin savuja heti nauttimisen jälkeen. Pelkkä suussa jauhaminen n. 30min ajan ja mössön pois sylkäiseminenkin toimii, koska LSA imeytyy suun limakalvoilta (testattu on). Siihen se suussa jauhaminen ja mössön pyörittely perustuukin.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
No olisiko järkevämpää sitten liuottaa ne veteen(vaikka vielä sitruunaa sekaan), vetää yhdellä huikalla ja huuhtoa suu siihen päälle? Niin se ei ainakaan ole yhtä kuvottavaa.LD50 wrote:Erottelut sukkaa helvetisti. Olen tehnyn aika useita kymmeniä vesierotteluja esim. tuhannella siemenellä ja lopputuloksessa on niin paljon hävikkiä, että olen syönyt sen tuhannen siemenen uutoksen ilman suurempia vaikutuksia. Sama pätee kehittyneempään bensa-viina uutokseen, mikä vie vähintään puolet vaikuttavista aineista matkanvarrella. Kaikki seikat on otettu huomioon uutettaessa, kuten esim. työt tehty lähes pimeässä, haihdutuksessa ei ole käytetty lämpöä ja vetenä tislattua vettä jne. Uutoksien juomista heti en ole koittanut, vaan aina kuivattanut.Pakanasoturi wrote: Miksi ihmeessä ne pitää sitten suussa jauhaa, miksi et voi tehdä niistä jotain eroteltua mössöä jota ei tarvitse maistella hirveästi? Jos teet erottelun hyvin säästyt suurelta osalta huonoa oloakin.
Ja ennenkuin kerrotaan, että siemeneni ovat tehottomia olleet, niin 300 kappaleella olen trippaillut 12 tuntia.
En siis suosittele minkäännäköistä erottelua, muutakuin savuja heti nauttimisen jälkeen. Pelkkä suussa jauhaminen n. 30min ajan ja mössön pois sylkäiseminenkin toimii, koska LSA imeytyy suun limakalvoilta (testattu on). Siihen se suussa jauhaminen ja mössön pyörittely perustuukin.
-
arbello
- Psykonautti
-
LD50
- Apteekki
Varmasti toimiva keino vetää uutos heti, itselläni vain ei ollut koskaan munaa siihen, koska liuoksen väritys ja maku ovat hieman jotain muuta mieleentuovia.Pakanasoturi wrote:No olisiko järkevämpää sitten liuottaa ne veteen(vaikka vielä sitruunaa sekaan), vetää yhdellä huikalla ja huuhtoa suu siihen päälle? Niin se ei ainakaan ole yhtä kuvottavaa.LD50 wrote:Erottelut sukkaa helvetisti. Olen tehnyn aika useita kymmeniä vesierotteluja esim. tuhannella siemenellä ja lopputuloksessa on niin paljon hävikkiä, että olen syönyt sen tuhannen siemenen uutoksen ilman suurempia vaikutuksia. Sama pätee kehittyneempään bensa-viina uutokseen, mikä vie vähintään puolet vaikuttavista aineista matkanvarrella. Kaikki seikat on otettu huomioon uutettaessa, kuten esim. työt tehty lähes pimeässä, haihdutuksessa ei ole käytetty lämpöä ja vetenä tislattua vettä jne. Uutoksien juomista heti en ole koittanut, vaan aina kuivattanut.Pakanasoturi wrote: Miksi ihmeessä ne pitää sitten suussa jauhaa, miksi et voi tehdä niistä jotain eroteltua mössöä jota ei tarvitse maistella hirveästi? Jos teet erottelun hyvin säästyt suurelta osalta huonoa oloakin.
Paras toki olisi jos saisi annettua liuoksen oltua hetken suussa, koska sen tärkeyttä painotetaan kovasti, että varmasti suurin osa aineesta imeytyy.
-
Inovix
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Ne pahaa oloa aiheuttavat osathan ovat kai lähes kokonaan siinä siemenen kuoressa, ja az:n siellä morning glory tiedoissahan lukee, että pahan olon voisi välttää niin oikeastaan kokonaan, että laittaisi siemenet lojumaan veteen jolloin kuoresta liukenisi pahaa oloa aiheuttavat aineet(ellei jopa koko kuori?)siihen veteen. Näin siementen teho kylläkin laskee myös. Mutta, jospa laittaisikin siemenet lojumaan puhdistettuun bensaan tai vastaavaan liuottimeen jolloin kuorista ei liukenisi vaikuttavia aineita vaan vain ne pahaa oloa aiheuttavat?
Ainakin teoriassa kuulostaa hyvältä
EDIT: No höh, tuotahan se inovix tuossa ylempänä melkein sanoikin, sorry
Ainakin teoriassa kuulostaa hyvältä
EDIT: No höh, tuotahan se inovix tuossa ylempänä melkein sanoikin, sorry
-
Lasipallo
- Kameleontti
Laittaa sen murskan sinne liuottimeen liukenemaan, että poolittomat aineet irtoaa siitä sinne liuottimeen.tRip wrote:Mitähän tarkoitat tuolla, että 'pesee' siemenmurskan.. Siis huuhtelee vaikka sitten bensalla siemenmurskan, antaa bensan haihtua, jonka jälkeen murska on valmista nautittavaksi?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Inovix
- Apteekki
Juuri niinkuin lasipallo sanoin. Eli iskee sen siemnmurskan vaikka lasipurkkiin jossa on bensaa tai muuta poolitonta liuotinta ja ravistelee. 5-10min riittää hyvin. Ihme kyllä tällä toimenpiteellä välttää huonon olon melko täydellisesti. Ja LSA liukenee hyvin selkeästi poolisiin liuottimiin jotain näin ei tarvitse pelätä edes minkäänlaista hävikkiä sen suhteen.tRip wrote:Mitähän tarkoitat tuolla, että 'pesee' siemenmurskan.. Siis huuhtelee vaikka sitten bensalla siemenmurskan, antaa bensan haihtua, jonka jälkeen murska on valmista nautittavaksi?
Minusta se "uuttaminen" on sinäänsä vähän turhaa koska vedellä läträtessä syntyy aina ainakin teoriassa vähän hävikkiä LSA:n suhteen. Eikä sen siemenmurskan nautittava määrä nyt mikään ihan älytön olo. :?
Inovix
-
Tupla
- Psykonautti
-
Jeshu
- OD