Pluggaaminen

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Happohuppu
Apteekki

Re: Pluggaaminen

Post by Happohuppu »

Kunpa keksittäisiin fentanyyliä sisältävä liukuvoide.

Sitä kelpaisi pluggailla, antaisi anaaliyhdyntään ihan uuden säväyksen.
Looking for planet Gong...
porter

Post by porter »

Happohuppu wrote:Kunpa keksittäisiin fentanyyliä sisältävä liukuvoide.

Sitä kelpaisi pluggailla, antaisi anaaliyhdyntään ihan uuden säväyksen.
Joskus Sienitripillä sain hervottoman naurukohtauksen seuraavasta: silikoonit jotka laitetaan huuliin kiinni suuseksin aikana ja et silikooni erittäis peniksen kautta fentanyyliä verenkiertoon :D. Edit: ja jos dexmin maku on ylitsepääsetöntä, niin kannattaa kokeilla sitä panacodien kylmävesi-erottelua... Hurrrrrr mikä maku !!
sadsad
Karvakuono

Post by sadsad »

Pakko vielä joskus kokeilla, olisi ruiskujakin jo valmiina.
Esteenä ollut useimmin ruiskun puute, tai tosi-heterot kaverit jotka ei hyvällä varmaan katsois;
"No nyt X jo työntää huumeita perseeseensä, varmasti homo ja vielä selvemmin narkki". :roll:
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

sadsad wrote:"No nyt X jo työntää huumeita perseeseensä, varmasti homo ja vielä selvemmin narkki". :roll:
"Joo, harrastaa homoseksiä huumeiden kanssa!" :D
Looking for planet Gong...
fox
Psykonautti

Post by fox »

on tullu harrastettua aina ku suonet on karkaillu/ollu liian paskassa kunnossa..
kinglouie
Karvakuono

Post by kinglouie »

Dafuq did i just read :D

No eipä siinä, tulihan taas jotain todella uutta opittua :mrgreen:

Jatkakaa..
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".
lixcc
Psykonautti

Post by lixcc »

Persehuumeneitsyys mennyt :D Onhan tuota jo jokin aika tullut kelattua ja nyt sit etyylifenidaatin tullessa vastaan, reitti oli selvä. Hitto miten vaivatonta puuhaa, eikä tunnu yhtään pahalta, ei kirvele, eikä nesteet pahemmin pyrkiydy ulos.

Tänään menikin sitten kaks kertaa etyylifenidaattii ja yhet mpa:t ja yhet vauhdit perseeseen. Etyylifenidaatti ei nyt jostain syystä kunnolla toiminut, mutta mpa:ta 50mg toi muutamassa minuutissa hyvät stimulaatiot päälle.

Siis miks vitussa porukkaa iskee röppönsä suoneen? Perkele sen on oltava se hc-nistiyden ihannointi tai jotain. En oo suoneen koittanut, mutta tuo perse kyllä antaa melkein samoin tein nousut ja pienempi annos riittää ku normisti. Eikä omasta mielestäni ainakaan stimu nousut (jos ei essoja lasketa) oo sellasia, et niiden pitäs yhtään jyrkemmin toimiakkaan.

Toki kukin tyylillään..harmittaa vaan kattoo vierestä kun porukka tulehduttaa käsiään, saa c-hepatiitteja jne. paskaa. Jatkossa hehkutan pluggaamista kaikille :D !!
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Olen muutamia kertoja kokeillut plugata douppeja, yleensä hyvällä menestyksellä.

Ketamiini, heroiini ja morfiini on ainakin sellaisia, joita saatan hyvin plugata jatkossakin - on kolissut ihan hyvin, enkä uskalla enää rätkiä herskaa ku vasta jouduin elvyttään yhen kaverin öyskistä. Vauhdinkin pluggaaminen futas ihan nätisti, mut vedän sen kyl ihan mielellään syömällä tai nokittamalla - nuo aiemmin mainitut ei tunnu skulaavan läheskään niin hyvin muilla metodeilla, ja vaikka jonkun vähän vajaa parikyt kertaa olen loppupeleis piikittäny itteäni, en pidä itseäni IV-käyttäjänä ja vähän vierastan touhua.

Kolaa en uskalla enää myöskään rätkiä (siihen oon öyskänny itte), yleensä nykyään poltan... Mitenköhän pepsi toimis rektumiin? Pylly luonnollisesti puutuis, mut futaiskohan kuinka hyvin?

Yllättäkää joku mut - onhan joku kokeillu tätä? :D
JarruIgor

Post by JarruIgor »

Psychonautilus wrote:
Kolaa en uskalla enää myöskään rätkiä (siihen oon öyskänny itte), yleensä nykyään poltan... Mitenköhän pepsi toimis rektumiin? Pylly luonnollisesti puutuis, mut futaiskohan kuinka hyvin?

Meinasin joskus kokeilla kun oli sieraimet jo niin vitun tukossa, mutta tulin siihen tulokseen että varmaan paska valahtaa punttiin kun perse puutuu :D

Seuraavan kerran, kun otan madmaa niin plugaan varmasti. Melkein aina lentää laatta kun otan madmaa ja olot katoaa kuin seinään :down:
zerk

Post by zerk »

JarruIgor wrote:
Psychonautilus wrote:

Meinasin joskus kokeilla kun oli sieraimet jo niin vitun tukossa, mutta tulin siihen tulokseen että varmaan paska valahtaa punttiin kun perse puutuu :D

Seuraavan kerran, kun otan madmaa niin plugaan varmasti. Melkein aina lentää laatta kun otan madmaa ja olot katoaa kuin seinään :down:
Mahdoitkohan lukea tuota Psychonautiluksen viestiä ajatuksella? :D
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Millaisia kokemuksia pirin pluggaamisesta? Onko mahdollista? Toimiiko miten hyvin?

Nokittamaan en ala, ja pommit on vähän.. noh. En jotenkin saa niistä niin hyviä kiksejä mitä haen. Mutta pluggaamallahan vaikutus on lähes yhtä nopea kuin I.M. käytössä? Jos oikein muistan. Tarkoituksena on että piikkiä ei käyttäisi, ainakaan niin paljon.

Joten olisiko tässä keino käyttää piriä, niin että kolahtaa nopeasti? Polttaakaan sitä ei voi mikä olisi muuten hyvä tapa, tietenkin sitä kristallia voi polttaa mutta piriä ei kyllä varmasti oikein voi.

Kertokaa jos olette kokeilleet! Lähinnä haluan tietää, kolahtaako se kuinka nopeasti/hyvin verrattuna ränniin vetämiseen? Tavallaan mietin olisiko tästä korvike ränniin vetämiselle, koska jos siitä saisi sen saman tapaisen rushin, niin mikä ettei. Eikä tarvisi tunkea piikkiä suoneen kun vetää.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Kolisee kilisee mut ohan se vähän perseestä.
pirun hyvä nuolla kuorena
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

mentalhell wrote:Millaisia kokemuksia pirin pluggaamisesta? Onko mahdollista? Toimiiko miten hyvin?

Nokittamaan en ala, ja pommit on vähän.. noh. En jotenkin saa niistä niin hyviä kiksejä mitä haen. Mutta pluggaamallahan vaikutus on lähes yhtä nopea kuin I.M. käytössä? Jos oikein muistan. Tarkoituksena on että piikkiä ei käyttäisi, ainakaan niin paljon.

Joten olisiko tässä keino käyttää piriä, niin että kolahtaa nopeasti? Polttaakaan sitä ei voi mikä olisi muuten hyvä tapa, tietenkin sitä kristallia voi polttaa mutta piriä ei kyllä varmasti oikein voi.

Kertokaa jos olette kokeilleet! Lähinnä haluan tietää, kolahtaako se kuinka nopeasti/hyvin verrattuna ränniin vetämiseen? Tavallaan mietin olisiko tästä korvike ränniin vetämiselle, koska jos siitä saisi sen saman tapaisen rushin, niin mikä ettei. Eikä tarvisi tunkea piikkiä suoneen kun vetää.
On mahdollista ja toimii hyvin. En osaa verrata räpylöintiin kun en ole kokeillut, mutta paremmin kolisee kuin nokittamalla, ja nousee melko nopsaan. Nokittaminen on parhaimmillaan vähän inhottavaa ja pahimmillaan ihan helvettiä, mut on se pluggaaminenkin vähän... kuten Hitler sanoi, "perseestä". Mut ihan varteenotettava vaihtoehto jos ei haluu nokittaa tai tykittää.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Muista!HOZX!

1.Käydä CACA:lla ennen operaatiota ettei uppoa plugit kirjaimellisesti paskaan
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Personaes
OD

Post by Personaes »

Mites bentsojen pluggaaminen, esim. vaikkapa rivatril, diapam tai xanor?

Onko imeytymis prosentti mitä luokkaa? Esim. rivatrilillä 90% pelkästään suunkautta, niin pääseekö pluggaamalla samoihin lukemiin(tai jopa korkeampiin)? Sillä erotuksella että saa vauhdikkaammat lähdöt? Ihan ajatellut kombotellessa, että jos vaikka tekee liuoksen jossa on jotain opiaattia/opioidia ja lisää siihen vaikkapa tuota klonatsepaamia, että pääsisi mahdollisimman lähelle I.V bentso/jarru vetoja. Tai sitten jonkun stimun kanssa, että vie vittumaisia sivuoireita poijes ja rentouttaa samalla.

Eli, bentsojen pluggaaminen, järkeä(bioavailability, absorption jne) vai ei järkeä/kannattavaa?
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Jos itse käyttäisin bentsoja rektaalisesti, niin kyseeseen tulisi ehkä suht matalan oraalisen biologisen hyötyosuuden omaavat bentsot, kuten midatsolaami (Absoluuttinen biologinen hyväksikäytettävyys on runsaan ensikierron metabolian seurauksena 30-50 %.) tai triatsolaami (Triatsolaamin biologinen hyötyosuus on noin 60 %.).
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Siis miks vitussa porukkaa iskee röppönsä suoneen? Perkele sen on oltava se hc-nistiyden ihannointi tai jotain. En oo suoneen koittanut, mutta
No ehkä et voi juuri verrata näitä kahta käyttötapaa, kun et ole kokeillut kuin toista.

Itellä hihattelua ihan sen takia, että se on helpoin ja nopein tapa saada aine verenkiertoon/vaikuttamaan, saa parhaat nousut(hanuri-puuhat on vielä kaukana tästä, vaikka hyvin toimivatkin) ja lisäksi aineista saa eniten irti, mitä tulee bioavailabilityyn. Samalla tavalla kuin hanuri-puuhat, se ei sinällään merkitse mulle mitään, ei ole mitään piilo-merkityksiä(homostelun vertaaminen vaikka hc-nisteyden ihannointiin jne.)

Ite taas en ymmärrä ihmisiä, jotka on valmiita käyttämään kaikkea mahdollista kamaa, kaikilla mahdollisilla tavoilla(myös työntäen perseeseen), mutta joille sitten I.V käyttö in jotenkin bisarristi ihankuin toisesta universumista, että ei voi ikinä tuota rajaa ylittää. Vaikka käytännössä oikein hoidettuna touhu on täysin verrattavissa muihin käyttötapoihin.
-Edgar Allan Poe
Personaes
OD

Post by Personaes »

frapathea wrote:Meikä on käyttäny välillä useitaki millejä vettä ja jotain 10ml ruuttaa..
Itseasiassa sama homma täällä, yleensä 10ml(tai jopa 20ml) ruuttaa käyttänyt. Alkoi oikeestaan siitä, kun vuosia sitten ostin metadonia(liuoksena) eikä 20ml ruutalla ja hevosneulalla(kuulema pitää käyttää todella paksua neulaa jos hihattaa metadonia, nousut menee muuten ohi, jos käyttää perus 0.45 tai 0.5 neulaa, kun aine tulee niin hitaasti ruiskusta) pistäminen innostanut. Niin iskin hanuriin.(perus metadoni annos liuoksena oli siis about 20ml, ennenkuin klinikat alkoi lisäämään vettä ja/tai mehua sekaan, piikki hommien estämiseksi)

Sen jälkeen tuo jäänyt tavaksi käyttää isompia ruiskuja.

Onko esim. 2ml ruisku sopiva pluggaamiseen? Kun oon ymmärtänyt, että ne limakalvot on tuolla vähän syvemmällä. Niin arvellut että 2ml ruiskulla ei välttämättä pääse ihan mestoille.
5ml ruiskua oon harkinnut, kun kokeillut joitakin kertoja, mutta pääasiassa 10ml käyttänyt.
-Edgar Allan Poe
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Juu kyllä se 2ml ruutta riittää :D mut kannattaa ihan senki vuoks ostaa pitempi ruuta ettei käy niiku mul joskus ku plugasin juurikin 2ml ruutalla pevekkiä pyllyyn :D noh tietenki toi on lyhyt ni se piti tunke nii syväl et ne mist pidetää kii jäi sillee söpösti aukolle muuten ruuta oli siel. Noh plugasin ne ja ote irtosi :D siinä sit makoilinnja suunitteli mitä teen ja tuli kunnon paniikki ku 5min pääst alkoi se ite ainekki jyllään enkä tajunut tosi uus tilanne mitä ei iv käytössä ole tullu eteen. Vittu paniikisa sit kaivan sitä sielt mut tuntuu et se menee syvemmälle kokoaika. Noh sit onkistuin kääntää itteni asentoon missä sain upotettua sormeni siten että koko homma oli hetkessä ohi, mutta pää sitäki enempi sekasi =D Kuvitelkaa toi tilanne paikassa missä on vitusti porukkaa ja joku on tulos vessaan tyyliin kuselle ja alkaa viel hoputtaa?!? Kehtaisiks huutaa et "pyyhkimään" tai "auttamaan"" voi elämän päivät
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Oon hurahtanut ihan täysin pluggaamiseen tässä viime aikoina :D

Olen plugannu MXE:ä, 3-MeO-PCP:tä ja desoksipipradrolia ja täytyy sanoa että tää on heleposti ja ihan hands down miellyttävin tapa nauttia huumeita mitä oon kokeillu (vrt. nokittaminen, oral, sublingual, i.m.). Itse olen käyttänyt tuollaisia tavallisia 2 tai 2.5 ml ruiskuja ja kädenlämpöistä vesijohtovettä 1-1.5 ml. Kerran käytin nesteenä 0.9% suolaliuosta mutta pärinän alkaessa tunsin suussani suolan maun ja tuli sellanen vähän ällöttävä mielikuva siitä että maistelen persettäni suussani.

Sit lubrikanttia sen verran että sujahtaa sisään mukavasti. Tosta en oo varma että oisko ruisku parasta työntää mahdollisimman syvälle? Itse ihan silleen vaan että menee sisään, ehkä 2/3 osaa ruiskusta. Plugatessa tuntuu suolen seinämässä kun neste lirahtaa sisään ihanasti. Kylkiasento tuntuis olevan paras pluggauksen suorittamiseen, tosin kerran oon plugannu myös seisaaltaan ja ihan hyvin sujui sekin. Joskus jään hetkeksi hengaamaan siihen kylkiasentoon tai makuulle ja pyllistelemään, mutta ei tolla tunnu olevan suurta merkitystä.

Hyötysuhteesta sen verran että ainakin MXE:n kohdalla vertaisin i.m.:ään. eli itseni kohdalla 20mg MXE rektaalisesti vastaa 40mg MXEä oraalisesti, about.

Verrattuna i.m.:ään pluggaaminen tuntuu jotenkin lempeämmältä ja luonnollisemmalta, vaikka muuten vaikutus on samankaltainen.

Sit tuosta paskalla käynnistä että oon usein plugannut silloinkin kun on tuntunu siltä että suolessa saattaa olla "tuketta"... Muistaakseni ihan mukavasti toiminu silti mutta toki suositeltavaa että suoli ois mahdollisimman tyhjä. Näissä tilanteissa on tuntunu että saan sen ruiskun ujutettua silleen pienessä kulmassa ikäänkuin paskan ohi, jolloin kärki osuu sinne suolen seinämään. Sori jos oli too much information :P

Aion tulevaisuudessakin nauttia kaikki käyttämäni aineet perseen kautta, jos vain suinkin mahdollista (noh, en välttämättä esim. LSD:tä mutta ois tässä muutenkin tarkotus karsia säännöllisestä dieetistäni kaikki muut päihteet paitsi dissot).

Pluggaaminen = BEST :love: :love: :love:
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Tätä olen mietiskelly tässä nyt kun IV hommat lopettanut kokonaan. Olisiko mitään järkeä pluggata buprea? Ja siis voiko tuon toimenpiteen hoitaa ihan vaikka perus lääkeruutalla vai pitääkö siinä mennä sitä itse ruiskuakin kuinka syvälle perberiin?
Vai toimiiko?
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

gaia wrote:Tätä olen mietiskelly tässä nyt kun IV hommat lopettanut kokonaan. Olisiko mitään järkeä pluggata buprea? Ja siis voiko tuon toimenpiteen hoitaa ihan vaikka perus lääkeruutalla vai pitääkö siinä mennä sitä itse ruiskuakin kuinka syvälle perberiin?
En ole itse bupree plugannu mutta siis semmosen 2.5ml ruiskun itse laitan pyllyyn, sama ruisku millä tykittelisin i.v. tai i.m. mutta ilman neulaa luonnollisesti. Työnnetään sen verran syvälle että menee rentoutuneen sulkijalihaksen läpi ineen suoleen, ei tarvi survoa mielestäni ku muutama sentti. Jotain liukuvoidetta tarvii siis koska ei se muuten mene sisään ainakaan itelläni. Mahtavaa homma pluggailu!

Joku sanoi että optimaalinen syvyys olis 7 cm mutta en itse noin syvälle tunge. Liian syvälle jos työntää niin siellä on kuulemma sellasia suonia että kamat lähtee menemään taas maksan kautta, elikkäs tämä on se mitä ei haluta vaan pitää ohittaa se first pass metabolism.

Hommasin tuossa just ohuempia 1ml ruiskuja myös kun aattelin että sellanen sujahtais paremmin hanuriin mutta hieman yllättäen aivan paska ruisku tuommoinen. Parempi toi 2.5 ml ruisku joka on vähän paksumpi ja lyhyempi.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

^Kyllä minä olen sen lähes kokonaan pyllyyn työntänyt. :mrgreen: :foil: :o Sit vaan truutannut truut truut.

Buprea en oo pyllytelly. :o
. . . (--) °
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Mushru wrote:^Kyllä minä olen sen lähes kokonaan pyllyyn työntänyt. :mrgreen: :foil: :o Sit vaan truutannut truut truut.

Buprea en oo pyllytelly. :o
Juuh sinne vaan! itse laitan ehkä vähän puolivälin yli ja sit mäntä pohjaan TRUUT TRUUT :D
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Noniin hyvä tietää että buprekin sopii pyllyyn =D
Vai toimiiko?
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Jeps, tai siis näin olen ymmärtäny että bupre surisee ihan hyvin sieltäkin. tietoo löytyy varmaan täältä foorumilta enemmän tai muualta, kuten sanoin ni itellä ei tuosta kokemusta muutako nokkaan vedettynä.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Juu, lueskelin parilta ulkomaiselta foorumilta että pitäisi toimia, ja varsin lujaa. Pitääpä laittaa parin viikon päästä testaukseen kun olen ensin käynyt seuloissa.
Vai toimiiko?
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Ontä ihan kelpo tapa, neulahommista pidän silti vähä vitust enemmä.. Parikertaa piriä plugannut, kun neulat loppuneet, eikä muutenkaan viitsisi tökkiä enää nykyisin paljoa, 1-5 vedot kun settiä sillointällöin tulee :)
Hyvin on toiminut rektumist piri ainaki, tälläkin hetkellä vaikuttaa ihan hyvin !
Huxley
Tuppisuu

Post by Huxley »

Tämän kun olisi aikoinaan älynnyt niin olisi säästynyt kädet turhalta rei'ittämiseltä.

Tässä luin ulkomaisilta foorumeilta aiheesta ennen kuin hokasin topikin täällä. Mieleenpainuvana neuvona mainittiin kyllä se huuhtelu. Eli ulostamisen jälkeen suihkussa suolen mekaaninen huuhtelu niin voi sitten puhtaaseen putkeen pamauttaa.

Tuli tuossa kokeiltua (edellisestä kerrasta 8 vuotta) amfea, i.v. vanhaan tuttuun tapaan. Ei vain vanhalla motoriikka eunää pelannut, ei tullut kuin rumia jälkiä. Tuli sitten käytyä hakemassa 10ml ruiskut tätä ajatellen. Jos tulee kokeiltua niin raportoin kyllä.
"I think that in human evolution it has never been as necessary to have this substance LSD. It is just a tool to turn us into what we are supposed to be." -Albert Hoffman-
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Mites kauan subulla kestää nousta perberistä onko tietoa? Just plugasin kaikenkaikkiaan ehkä 1mg kahdessa osassa mutta ekalla hitillä meni vähän huti kun tärisevin käsin vedin vahingossa ruuttaa ulos perseestä. Saas nähdä sanooko mitään, oli nimittäin aika huti se ensimmäinen yritys kyllä. Tätä pitää selvästi harjoitella enemmän. Paska juttu vaan että ei oo subua jäljellä, eikä sitä taida olla nyt lähimaillakaan. Vittu. Olis pitänyt harjotella vedellä ensin.

Edit: Toimii ;)
Mitenhän muuten onkohan perseeseen mitään järkeä bentsoista TRÖÖT TRÖÖTätä ku dormicumii?
Vai toimiiko?