zerk wrote:
Tässä syksyllä tulee ajankohtaiseksi seuraava isompi leikkaus, joka kaiken ikävän paskan lisäksi tarkoittaa myös morfiinitööttejä sairaalassa. Pitää ottaa kaikki irti näistä kokemuksista. Se on vaan järjettömän paska paluu arkeen, kun kotiutuu sieltä sairaalasta eikä saakaan enää pyytäessä lisää opiaatteja suoneen tai lihakseen. Sit huomaakin olevansa sohvalla jumissa jalka paketissa seuraavan kuukauden.
Itse olin juuri jokin aika sitten sairaalassa kun nilkka meni aevan vinoon ja petyin kyllä esim mopoon.. Sain ensin ambulanssissa maximi annoksen jotain, ja kun se ei auttanut mitään niin alkoivat antamaan morfiinia. Sitä piti antaa 2 vai 3 kertaa et alko jotain hyvänolon tunnetta tulemaan taikka kivut häviämään. Päivystyksessä antoivat vielä lisää morfiinia ja se vasta tuntu boostivan edes jotenkin.
Vähän menee aiheen ohi mut voiko opiaatteihin olla luontaiset tolet korkeat? Ihmettelin kun jo ambulanssissa ekaa satsia pistäessä (ei morfiinia) sanoivat, että voi tulla "jännä" olo ja kivut häviää varmasti.. Tosissaan ei pitänyt paikkaansa ollenkaan minun kohdallani.
Ja tramaleita kun otin ekaa kertaa, niin 400mg piti ottaa ennen kuin alko mitään tuntumaan?
anaganja wrote:Hmm, hmm.. Kyllä musta subu toimii piikittämällä ihan eri tavalla kuin nokkaan. Ensinnäkin se toimii heti, ja kyllä vaikutuskin on mun mielestä euforisempi.
Ja annoshan pienenee aina piikittäessä, eikös.
Periaatteessa annos pienenee mutta vaikutusaika lyhenee ja aika monella on toleranssit ja käyttö lähtenyt käsistä juuri iv-käyttöön siirryttäessä.
Tottakai voi olla luontaiset korkeat toleranssit. Mut tosi monet ei vaan saa opioideista euforiaa varsinkaan ekoilla kerroilla. Itse muistan ekat opioidikerrat kun en saanut oikein mitään hyvää oloa, pelkästään todella miedon pöhnän, ja ihmettelin miten kukaan voi niistä edes mitään kiksejä saada. Nykyään tuntuisi että tauon jälkeen jo pari panacodia otettua löytää sitä ihanaa oloa ja siihen alkaa uppoamaan. Kipujenkaan en ole henkilökohtaisesti kunnolla ikinä tuntenut lievittyvän opioideja otettuani, tuntuisi melkein että ibuprofeeni ja parasetamoli poistaa paremmin kipua... Opioidit muuttaa sen tunteen vain siedettävämmäksi, ja siis tottakai lopputulos kivun hoitamisessa on yleensä ihan hitosti parempi kuin jollain reseptivapailla särkylääkkeillä.
anaganja wrote:Hmm, hmm.. Kyllä musta subu toimii piikittämällä ihan eri tavalla kuin nokkaan. Ensinnäkin se toimii heti, ja kyllä vaikutuskin on mun mielestä euforisempi.
Ja annoshan pienenee aina piikittäessä, eikös.
Periaatteessa annos pienenee mutta vaikutusaika lyhenee ja aika monella on toleranssit ja käyttö lähtenyt käsistä juuri iv-käyttöön siirryttäessä.
Joo. Se annoksen pienentyminen on aika lyhytaikainen ilo. Toleranssikatto on paljon suurempi IV. Tulee ennen pitkää otettua monta kertaa enemmän, kun vaikka nokittamalla ikinä pystyisi nostamaan toleranssiaan. Vanhemmat hc-nistit vetää puolta grammaa hyvää piriä, puolikasta-kokonaista subua jne kerralla.
Mitens tää nyt tapahtuu ku mulla ois 2kpl 15mg dormicumeja ja haluisin kokeilla joko iv tai im, jotka ovat mulle ihan uusia juttuja.
Murkataanko tabletti ja sekoitetaan veteen? ja missä suhteessa? Entäpä mitä vaaroja on esim iv käytössä?
Onko näillä vesiliukoisilla kamoilla niin suurta riskiä tukkia suonia? Entäpä jos pistää hieman ohi suonesta, tuleeks damagea?
Entä sitten jos laittaa lihakseen, onko siinä mitään ihmeempää mitä pitäis ottaa huomioon?
mattipatti wrote:Mitens tää nyt tapahtuu ku mulla ois 2kpl 15mg dormicumeja ja haluisin kokeilla joko iv tai im, jotka ovat mulle ihan uusia juttuja.
Murkataanko tabletti ja sekoitetaan veteen? ja missä suhteessa? Entäpä mitä vaaroja on esim iv käytössä?
Onko näillä vesiliukoisilla kamoilla niin suurta riskiä tukkia suonia? Entäpä jos pistää hieman ohi suonesta, tuleeks damagea?
Entä sitten jos laittaa lihakseen, onko siinä mitään ihmeempää mitä pitäis ottaa huomioon?
Ite oon väsänny dorkat ihan vaan murskana veteen klikkikuppiin (ite yleesä ottanu kuoren pois) ja sitte filsun läpi. vaikka pari ml vettä per pilleri.. Entiiä kannattaako kumpaaki lyyä kerralla.
Tottakai siitä jotaki jatkeita jää sekaan, mutta harvakseltaan käytettynä ei juurikaan vahinkoa. Pillereitä rätkittäesä on kuitenki aina omat riskinsä. Ohilyönti voi olla vaarallista, että kannattaa olla tarkkana. Useemmin tulee vaan pelkkä kipee patti joka häipyy muutaman päivän sisällä. Jos ei oo vaikka viikossa muuttunu parempaan suuntaa ni sitte voi olla jo joku vialla.
Älä missään nimessä mee heittämää pillerikamaa lihakseen. Tekee todella pahaa damagea! Jos lihakseen haluut jotaki laittaa ni ainoostaan ampullitavaraa.
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx
mattipatti wrote:Mitens tää nyt tapahtuu ku mulla ois 2kpl 15mg dormicumeja ja haluisin kokeilla joko iv tai im, jotka ovat mulle ihan uusia juttuja.
Timp3n pointtien lisäksi haluaisin korostaa, että jos lyöt 30mg dorkaa räpylään (ja oletan, ettet ole tässä kauhean kokenut, kun tällaisia kysyt), heräät luultavasti piikki käsitaipeesta vailla muistikuvia. Klassinen reaktio:
"... Mmmi-... Mitä vittuu tapahtu?"
"Vedit dorkat, pälpätit pari sekuntia ihan omias, yritit nousta seisomaan, tipahit suorilta jaloilta, neula vielä inessä."
"Ai paska... Oliks niitä dormicumeja lisää, en muista mitään, jos koittas uuestaan"
raaputtaa kuoren pois ja murskaa. Sekoittaa veteen ja filtteröi vaikka röökifilsulla. Vetää mömmöt filtterin läpi ruiskuun ja nesteet puhtaaseen klikkiin jonka jälkeen filtteröi uudestaan mieluiten sterifiltillä tai vastaavalla..
Siva wrote:Onko tää ihan pakollinen topikki? Tai siis, tuntuu vähän (tai oikeestaan ihan vitun) väärältä että tää on ylipäätänsä missään päin foorumia.
Siva wrote:Onko tää ihan pakollinen topikki? Tai siis, tuntuu vähän (tai oikeestaan ihan vitun) väärältä että tää on ylipäätänsä missään päin foorumia.
miksi ?
niin, tuntuuko oikeammalta että nistit opettelevat kantapään kautta injektoimaan likasilla välineillä ja epäaseptisilla tekniikoilla?
Koskettaessaan kiellettyä ainetta, injektioneula täyttyy pahasta hengestä ja sen karma laskee alle pakkasrajan. Mitään muuta järkevää selitystä topikin mahdolliselle sensuroinnille en keksi.
Käytättekö stoppipusseissa olevia värkkejä vai halvempia insuja? Insuissa ainaki sekotus vittumaisempaa ja että on vaan millin ruisku, saa jonku vartti xonenki laittaa muutamaan osaan että menee pumppuun.. plussaa noissa on pienempi neula (jota ei tosin saa irti) niin jää vähemmän jälkiä, eri homma kait sitte pitkässä juoksussa, jälet jää anyway.
Saatana. Oksikodonin rännäys ei kiinnosta kun nousut ei ole kummoiset, ja suullinen hyötyosuus on niin suuri ettei kannata. Mut nyt kun taas herskaa tuli käsiin, ja viime kerran plugaukset ja pellitykset on ollu pettymyksiä, niin tämänkertaiset satsit taitaa mennä räpylään.
Vittu. Opioidit sinänsä ei ole mulle kauhean koukuttavia - pidän kyllä, mutten tykkää käyttää usein - mut sitku sattuu kohalle niin on vaikea vastustaa piikkiä, kun se kerran futaa niin vitusti kovempaa hihaan. Koksukin toimii kyllä ihan eri tavalla hihaan, mutta sitä en uskalla enää rännätä. Varmaan kahesta syystä; A) viime kerrasta sain överit ja kaverilta stoppas pumppu pienemmästä ruutallisesta; ja B) koksu toimii mulla poltettunakin ihan LIIAN hyvin.
Psychonautilus wrote:Saatana. Oksikodonin rännäys ei kiinnosta kun nousut ei ole kummoiset, ja suullinen hyötyosuus on niin suuri ettei kannata. Mut nyt kun taas herskaa tuli käsiin, ja viime kerran plugaukset ja pellitykset on ollu pettymyksiä, niin tämänkertaiset satsit taitaa mennä räpylään.
Ja ne oli sit viimeset satsit mitkä meni räpylään, ku joku toinen melkein kuoli mun käsiin räpylöityään suht. saman verran kuin minä itse.
Oksikodonia ei imo kannata vetää hihaan ollenkaan. Vaikutukset ovat syömällä ja nokittamalla samantyyppiset mutta kestää pidempään. IV-käytössä nousut ovat henkisesti niin koukuttavat, että vaikea käyttää muulla tavalla kun on kerran kokeillut hihattamista. Conteissa on myöskin ties mitä töhnää joka on varmasti suonille erittäin paha.
FlyingH wrote:Oksikodonia ei imo kannata vetää hihaan ollenkaan. Vaikutukset ovat syömällä ja nokittamalla samantyyppiset mutta kestää pidempään. IV-käytössä nousut ovat henkisesti niin koukuttavat, että vaikea käyttää muulla tavalla kun on kerran kokeillut hihattamista. Conteissa on myöskin ties mitä töhnää joka on varmasti suonille erittäin paha.
Samaa mieltä, paitsi en kokenut niitä nousuja koukuttaviksi, vaan pettymykseksi, ja totesin että ei tällaisen takia kannata rätkiä. Herskastaj ja moposta lähtee keulimaan kunnolla, mut oksikodonin nousut on niin laimeet et sama syödä ne.
Itse ihan hanavettä vaan.
Hitto kun on itsellä niin hankalat suonet että ei meinaa ite piikittäminen onnistua, melkee aina joutuu olla toinen tökkimässä.
Onko muute ihan normia että pistetty kohta tulee ympäriltä kipeeks?
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Kansku wrote:Itse ihan hanavettä vaan.
Hitto kun on itsellä niin hankalat suonet että ei meinaa ite piikittäminen onnistua, melkee aina joutuu olla toinen tökkimässä.
Kraanavettä täällä kans.
Kuinka kipeeks, ja paisuuko se? On normaalia että hetken pistoksen jälkeen se on kipeä, varsinkin tiettyjen aineiden kanssa, tai jos neula on mennyt vähän ohi suonen (meni sinne ohitse sitten matskua tai ei). Itse painan aina paperitupolla injektiokohtaa niin kauan kuin vaan jaksan, kauan sen jälkeen kun verenvuoto on tyrehtynyt, yleensä ainakin 20 min. Siihen mennessä kipu on aina hälvennyt. Kerran on jäänyt kipeä paise katuherskan rännäämisestä, joka hävisi parin viikon myötä.
Kansku wrote:Itse ihan hanavettä vaan.
Suosittelen hakeen apteekista vaikka putelin keittosuolaa, sellasella läpipainosuuaukolla, mistä saa neulan läpi. Oon kuullut kyl joidenkin hc-hihattajien sanoneen et siitä tulee joilleki horkat, mut en usko kyl todeksi. Keittosuola on kuitenkin todella luonnollista keholle ja kaikenlisäks puhdasta.
Ihan pullotettu lähdevesikin on parempi vaihtoehto ku kraanavesi.
Ja suosittelen pistämisen jälkeen pitämään pistettyä raajaa ylhäällä ja painaa pistokohtaa pitkään niinkuin Psychonautilus sanoi.
Hirudoid forte-voide auttaa sitten paisumiin, verenpurkaumiin jne.
Apteekista saatavat iv/im neste ampullit on parhaita, mutta aina puhtailla välineillä tietenkin ettei saastuta liuosta. Ja neula yleensä tylsyy vettä ottaessa joten se kannattaa vaihtaa ennen itse injektiota.
Bupre kannattaisi filtteröidä koska pidemmän päälle se aiheuttaa filtteröimättömänä verisuonten kalkkeutumista ja sidosaineiden kertymistä keuhkoihin ja sitä kautta keuhkoahtaumaa ym. keuhko sairauksia. Amfetamiini aiheuttaa oman kokemuksen perusteella veren hyytymistä ja keuhko ongelmia pitkien putkien aikana. Pieni määrä aspiriinia estää putkien aikana veren hyytymistä ja veritulppariski laskee. Joo tossa jotain.
Mistähän se johtuu että mulla viime piriputken aikana limaa tuli niin saatanasti ulos keuhkoista? Eikö amfetamiini muutenkin irroita limaa?
aivan vitun perseeestä jos on edes muutaman kerran käytetty neula... sitte ei niin milläään löydy se suoni, tuntuu että vaikka samaa kohtaa lyöt ! niiiN EI! kaippa se tylsistyny neula vaan venyttää ihoo jne..
Taas muistin miks nykyään käytän 1pistos/1neula... ja sitte roskiin taktiikkaa ny menee joulu plugailessa, kun ei oo neuloja ja apteekit aukee täällä korvessa vasta 27.12.
^Jep, itellä oli muutaman kerran (3-5) käytetty värkki, vaikka kaikista parasta olis tietenki enintään se kaks pistosta samalla neulalla. Vaan joka päivä iv-käyttäjien rahapussi yleensä on melko tyhjä heti päivän tai parin päästä ku soskumassit tulee, niin saisivat tota stoppipussin hintaaki vähä alentaa, eihän se mahottomia kyllä maksa, 2,60:kö oli? Mut monella käyttäjällä ei oo varaa aina ees siihen.
Sittehän on noi insuliinipiikit jotka maksaa sen 60 senttiä, mut ne on sen verran kämäsiä ja vittumaista sekottaa bubre siellä pumpussa siihen, mut on niitäki joutunu käyttää kuten tälläki hetkellä.
PS. Porter, varmaan oot kokeillu et vyö hauikseen (tai sen lähelle mihin pistää, esim taipeeseen) ja sit suulla kiristää kun suulla saa kiristettyä sen niin kireelle et pitäs tulla suonet kunnolla pintaan, tuo kyllä toimii monella vaikka onki käytetty värkki.
Mulla kans ei suonet juuri mistään näy... Mutta kyllähän ne tuntuu ku varovasti hiplailee sormella ja tunnustelee... Ku ei ite viitti aina kämmenselkään lyödä, niin taipeisya löytää kyllä suonet tunnustelemalla. Tietty kirraaminenki auttaa.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
hideo wrote: saisivat tota stoppipussin hintaaki vähä alentaa, eihän se mahottomia kyllä maksa, 2,60:kö oli?
Todellakin saisivat alentaa ainaki täällä pohjosessa.. (vaikka ei tuo mulle enää kuulu) Mutta muita ajatellen 4e värkkipussista on jo riistoa.. Sillonko alottelin hihattaa ni makso muistaakseni 2e-2.5e. Siittä ovat vuosittai nostanu aina jonku 50snt hintaa.
"What's worse? Being strung out or being fat?" — Nikki Sixx