Amfetamiini topic.
-
den
Re: Amfetamiini topic.
Itse kun lukenut piristä ja sen vaikutuksista niin siinä toivossa ostin että saisin jotain vaikutuksen alaisena tehtyä, normaalista eroavalla tavalla. No, en tuomitse ainetta yhden myyjän yhden erän perusteella. Tarvinee tiedustella jos täällä päin liikkuisi tykimpää tavaraa 
-
porter
Pirin vaikutusten alasena tekeminen: kaikenlaista alottaa ja kaikki jää puolitiehen 
-
Infitialis
- Apteekki
Mä en kyllä pireissäkään saa edes alotettua, siis mitään fiksua hommaa ainakaan, aina keksin jotain parempaa tekemistä.porter wrote:Pirin vaikutusten alasena tekeminen: kaikenlaista alottaa ja kaikki jää puolitiehen
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Sambatsu
- Psykonautti
On kyllä ollu makoisaa pöhinää nyt liikentees minä mitään prosenteista rupea nyt jauhamaan mutta todella hyvää on ja sillä ollaa menty jo useempaa viikkoa ja sitä ennen jokunen selvä päivä.. on kyllä koko vuosi aika ahkeraasti nautiskeltua vaihtunu riippuvuus subust amfeen on tää siistii.. Jää vaan päälle pahasti, varsinki ku liikentees tämmöst 
-
hörhö
- Psykonautti
En kyllä sillai ymmärrä mikä tässä porukkata vetää puoleensa vaikka tiedänkin sen.Itselle ei tule euforiaa ei mitää älyttömän pirteetäkää oloa ajatus takkuaa olokin on aikalailla tylsä vaikka hyvää piriä sainkin käsiini.Yön kun veti reilummin tätä tuli suhteellisen kamala olo tosin oli krapula samaan aikaan.Alkoholin kanssa jees ei mene sekaisin pystyy olee skarppina ja höpötytyttää koko ajan mut ei taida olla mun juttu ja parempi niin ei haluttaiskaa olla koukussa piriin tai mihinkää tai no ketku on sellanen mut kuitenkin sitä voi hallita ostamalla pienempiä määriä.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
mentalhell
- Kameleontti
Tuosta hajusta niin itselläni on ollut käytössä amfea joka oli puhtaudeltaan varmaan niin puhdasta kuin olla voi, prosenteista en sano muuta kuin että niitä oli paljon. Tätä vedettyäni tajusin miten huonoa normaali amfe Suomessa on.Squege wrote:Olen itse saanut haltuuni amfetamiinia, joka on >95% vahvuudeltaan.cognition wrote:Tämä tulee luotettavalta vendorilta, joten luultavasti on niin puhdasta kuin sanotaan. Mitä nyt hieman lukaissut jotain, niin 100mg on oraalisestikkin kova määrä, jos tavara sattuu olemaan puhdasta.(?) Varsinkin, kun ei toleranssia. En tässä nyt ala väittelemään kokeneemman kanssa, mutta millaista annosta kannattaisi kokeilla, jos sattuisi olemaan nuin vahvaa?
Niin, ja vaikutusten kestosta ei mielestäni ollu tässä ketjussa juurikaan tietoa, luin tämän kerran-pari läpi. Elikkäs: kuinka kauan kestää/kuinka nopeaa nousee pommilla/nasaalisesti? Ja vaikuttaako paino annoskokoon, en itse ainakaan usko että vaikuttaisi huomattavasti..
Voinet itse tehdä karkeahkon analyysin siitä, onko tavara niin puhdasta kuin sinun on annettu olettaa: Puhdas amfetamiini liukenee kehnosti suureenkin määrään vettä. Tämä johtunee siitä, että amfetamiinikiteet ovat pakkautuneet hyvin tiiviiksi kimpuiksi, jolloin veden kanssa reagoivaa pinta-alaa ei ole paljoa nopean liukenemisen edellytykseksi. Tämä ei ole täysin varma tieto, mutta en keksi sille mitään muutakaan selitystä.
Puhdas amfetamiini haisee erittäin kemikaalimaiselle. Tätä ei voi oikein sanoin kuvata, mutta kun sen tuoksun on ensimmäistä kertaa sieraimiinsa saanut, ei voi toista kertaa mennä metsään.
Suosittelen, että aloitat oraalisesta annostelumenetelmästä, sillä noinkin puhtaan amfetamiinin nauttiminen nasaalisesti ei ole kovinkaan miellyttävä kokemus. Rektaalinen annostelutupa on osoittatunut myös erinomaiseksi, jos on väistämätön tarve saada hervottomat nousut. Suosin itse oraalista annostelutapaa sen helppouden vuoksi - vaikkakin se ei ole taloudellisesti ajateltuna järkevää. Parempi aloittaa kiipeäminen tyvestä latvan sijaan.
Motiivejasi ajatellen lähtisin itse aloittamaan annostelun 15 milligramman lähettyviltä. Jos tulos ei ole haluttu, on annoskoon nostaminen helppoa.
En ole mikään erittäin kokenut henkilö amfetamiinin suhteen, mutta voin kyllä parhaani mukaan vastata kysymyksiisi. Toki lain sallimissa rajoissa.
-Squege
100 milligrammaa oli sellainen annos että saattoi polvilleen tipahtaa vedoilta.
50 mg oli boostina erittäin hyvä.
Monesti otin myös jotain 20 - 30 mg mikä on naurettavan vähän, mutta se toimi. Isoimmat mitä otin oli jossain 120 - 140 mg ja sillonkin taisi jäädä mäntä osittain lyömättä pohjaan..
Mutta se haju, se on tosiaan todella härski. Sama vivahde kuin peruspirissä, mutta semmoinen oikea kuoleman katku mukana. Tuota hajua monet ihmettelivätkin. Ja puolet jatkettuna aine oli edelleen sellaista että yksi jopa oksenti vedoistaan, missä ei ollut edes paljoa.
Tämä amfetamiini muutti täysin minun mielikuvan piristä, ymmärrän että se mikä ennen oli hyvää on oikeasti ollut vähintää puolet jatkeita..
Rakenteeltaan oli täysin pulveria, tai isoja paloja/paakkuja/kokkareita. Ei tahnaa. Jauhoks siitä sit ihan. Suli erittäin hitaasti veteen.
Ja aine on varmistettu amfetamiiniksi, koska ystäväni kävi seuloissa ja tätä ainetta vetäneenä näkyi ainoastaan amfetamiini. Eli ei ollut mitään muuta kuin sitä mitä piti.
Nyt vedän hyvin märkää amfea, ihan hyvää mutta rakenteeltaan erittäin vaikeaa saada edes pussista pois. Tämän kosteampaa en ole nähnyt ikinä. Mutta mikäs siinä kunhan futaa..
-
VXA
- Kameleontti
Mä oon ite kuullu että tosi vahvakaan piri ei nyt aivan välttämättä edes juuri haise. Että älkää nyt menkö pistään nokkiin, vetoihin, mihin ikinä ihan hillittömästi vain sillä perusteella että se ei haise. 
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
porter
HUomannu että mitä parempaa piriä ollu itellä niin ollu just kokkareet siinä setissä sitä parasta, tommosen kymppisäkin joskus ku ostin nii frendin kans katottii ittellemme siitä ne kokkareet just
ne kolisi parhaiten.
Oli kans semmosta että yks oksensi jostain 100mg vedoista, itellä pärähti 150mg ihan hulluna. Ei nyt mitään superpuhtaita, mutta peruspiriä parempaa.
Oli kans semmosta että yks oksensi jostain 100mg vedoista, itellä pärähti 150mg ihan hulluna. Ei nyt mitään superpuhtaita, mutta peruspiriä parempaa.
-
mentalhell
- Kameleontti
Joo siis tää piri tuli sellasesta lähteestä että vahvuus tosiaan on hyvin puhdasta.
Haju ei tosiaan ole mikään merkki hyvästä piristä, mutta yleensä hyvä piri haisee.
Monet ihmiset olivat silleen että "mitä sä selität tuo mitää kasikybästä oo" .. ja sitten vetivät sitä. = Kaikki aivan kuutamolla, yksi oksentaa jne.. Sen jälkeen uskoivat kyllä. Todella moni sanoi jopa että se oli vahvinta piriä mitä on vetänyt. Ja niin oli mulleki vahvinta mitä oon vetäny.
Siitä ulkonäöstä että se näyttä jokseenkin savelta. Hyvin isoja kimpaleita jotka sai jauhettua pulveriksi, ei ollut siis tahnaa että kimpaleet oli ihan kuivia. En viitsi sanoa edes sitä prosenttia mitä siitä on mitattu, koska sitä ei kukaan usko. Harmi etten tätä piriä enää saa.. Se oli ihan pakko jatkaa puolella että sen uskalti antaa eteenpäin, ja nämä jotka sitä otti jatkoivat sitä vielä uudestaan puolella. Eli lopulta se sisälti 250 mg sitä itseään ja loput jatketta. Tuollaisena se oli kuulemma ihan kelpoa normipiriä, ja ihmisille kyllä kelpasi.
Että on se aika vahvaa oltava jos voi jatkaa gramman suhteella 250 mg piriä / 750 mg jatketta ja ihmiset viel tykkäävät siitä.. Tuo aine olisi varmasti aiheuttanut paljon yliannostuksia jos se olisi mennyt sellaisena kadulle.
Tuossa pirissä oli muuten se ongelma että kun sitä jonkun kolme kertaa otin, niin osa oli selkeästi huonompaa vaikka aivan samaa settiä. Ja osa oli taas aivan hullua, tiedä sitten vaihteleeko se pitoisuus niissä isommissa erissä sitten siellä jossain? Että toinen pala on tosi vahva ja toinen selkeästi hieman heikompaa, vaikka samasta setistä.
Haju ei tosiaan ole mikään merkki hyvästä piristä, mutta yleensä hyvä piri haisee.
Monet ihmiset olivat silleen että "mitä sä selität tuo mitää kasikybästä oo" .. ja sitten vetivät sitä. = Kaikki aivan kuutamolla, yksi oksentaa jne.. Sen jälkeen uskoivat kyllä. Todella moni sanoi jopa että se oli vahvinta piriä mitä on vetänyt. Ja niin oli mulleki vahvinta mitä oon vetäny.
Siitä ulkonäöstä että se näyttä jokseenkin savelta. Hyvin isoja kimpaleita jotka sai jauhettua pulveriksi, ei ollut siis tahnaa että kimpaleet oli ihan kuivia. En viitsi sanoa edes sitä prosenttia mitä siitä on mitattu, koska sitä ei kukaan usko. Harmi etten tätä piriä enää saa.. Se oli ihan pakko jatkaa puolella että sen uskalti antaa eteenpäin, ja nämä jotka sitä otti jatkoivat sitä vielä uudestaan puolella. Eli lopulta se sisälti 250 mg sitä itseään ja loput jatketta. Tuollaisena se oli kuulemma ihan kelpoa normipiriä, ja ihmisille kyllä kelpasi.
Että on se aika vahvaa oltava jos voi jatkaa gramman suhteella 250 mg piriä / 750 mg jatketta ja ihmiset viel tykkäävät siitä.. Tuo aine olisi varmasti aiheuttanut paljon yliannostuksia jos se olisi mennyt sellaisena kadulle.
Tuossa pirissä oli muuten se ongelma että kun sitä jonkun kolme kertaa otin, niin osa oli selkeästi huonompaa vaikka aivan samaa settiä. Ja osa oli taas aivan hullua, tiedä sitten vaihteleeko se pitoisuus niissä isommissa erissä sitten siellä jossain? Että toinen pala on tosi vahva ja toinen selkeästi hieman heikompaa, vaikka samasta setistä.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Jos oikeesti puhdasta niin ei oo kyllä naurettavan vähän. Vois kuvitella että jos nyt olis teoriassa oikeesti 100% amfetamiinia tai edes 95% niin IV:nä tolettomalle ja kokemattomalle 30 milligrammaa olis jo liikaa...mentalhell wrote:...Tuosta hajusta niin itselläni on ollut käytössä amfea joka oli puhtaudeltaan varmaan niin puhdasta kuin olla voi...
...20 - 30 mg mikä on naurettavan vähän...
EDIT: Poliisin mukaanhan ainakin tällä seudulla heidän takavarikoimansa amfetamiini ei melkeinpä koskaan ole edes yli 30% vahvuista, suurin osa jotain 10% luokkaa...
-
Diamond
- Psykonautti
Hmm..poistin tuossa viime viikolla "hyvää piriä". En ole kyllä ikinä tämmösiä fiiliksiä saanut, joten mietin että onkohan tämä ollenkaan sitä itseään. Joten kyselenpä teidän mielipidettä 
Ensinnäkin superpieni määrä riittää. Ei tarvitse kuin vähän sormenpäähän kastaa niin tulee moneksi tunniksi iha mahtava olo. Pirteä ja euforinen olo. Niin onnellinen ja helppo olo että tekisi mieli itkeä. Uni ei ottamisen jälkeen tule moneen tuntiin, viimeksi valvoin 43 tuntia putkeen ja se olo oli lopussa aivan kamala
Yleensä tullut semmonen kusipäinen ja ylienerginen olo, nyt ei ole pakonomaista tarvetta liikkua vaikka energiat riittäisi juoksemaan vaikka vuoren huipulle. Tekee myös mieli höpöttää koko ajan, ehkä siksi tulinkin tänne kirjoittelemaan
Ensinnäkin superpieni määrä riittää. Ei tarvitse kuin vähän sormenpäähän kastaa niin tulee moneksi tunniksi iha mahtava olo. Pirteä ja euforinen olo. Niin onnellinen ja helppo olo että tekisi mieli itkeä. Uni ei ottamisen jälkeen tule moneen tuntiin, viimeksi valvoin 43 tuntia putkeen ja se olo oli lopussa aivan kamala
Yleensä tullut semmonen kusipäinen ja ylienerginen olo, nyt ei ole pakonomaista tarvetta liikkua vaikka energiat riittäisi juoksemaan vaikka vuoren huipulle. Tekee myös mieli höpöttää koko ajan, ehkä siksi tulinkin tänne kirjoittelemaan
-
porter
Methamfetamin?Diamond wrote:Hmm..poistin tuossa viime viikolla "hyvää piriä". En ole kyllä ikinä tämmösiä fiiliksiä saanut, joten mietin että onkohan tämä ollenkaan sitä itseään. Joten kyselenpä teidän mielipidettä
Ensinnäkin superpieni määrä riittää. Ei tarvitse kuin vähän sormenpäähän kastaa niin tulee moneksi tunniksi iha mahtava olo. Pirteä ja euforinen olo. Niin onnellinen ja helppo olo että tekisi mieli itkeä. Uni ei ottamisen jälkeen tule moneen tuntiin, viimeksi valvoin 43 tuntia putkeen ja se olo oli lopussa aivan kamala![]()
-
Feya
- OD
Itselläni on ollut tässä taas kerran erittäin laadukasta vauhtia. Se on tahnaista ja haisee aivan älyttömästi; se haju kantautuu jopa sen purkin, jossa jauhetta pidän, läpi, ja aina kun avaan sen, koko huone löyhkä. 50mg toimii jo oikein hyvin ja 100mg paikkeilla alkaa pää päristä. Ei ihme, etten silloi aikoinaan (kun pidin pilveä ja psykedeelejä niin paljon hienostuneempina huumeina
) välittänyt piristä, kun eihän se paska 200mg annoksillakaan oikein muuta tehnyt kuin valvotti.
Otin tänään 120mg nokkaan ja nousut olivat pehmeät mutta upean euforiset. Hiukseni nousivat pystyyn (niin kliseistä kuin se onkin) ja oli pakko ihan nauraa ääneen. Olen jaksanut työskennellä todella innokkaasti ja keskittyneesti ja höpöttänyt lähes taukoamatta. Annos oli niin iso, että välillä meinaa alkaa ihan stimujumittamaan, muttei aivan. Subun kanssa kombotettuna oloni ei voisi olla itsevarmempi. Saa nähdä tuleeko nukkumisesta mitään; viimeksi ei ainakaan tullut. Ja syöminen on lähes mahdotonta.
Mitä noihin prosenttilukuihin tulee.. itse en kiinnitä niihin mitään huomioita. Ihmiset (etenkin vendorit) valehtelee ja liioittelee työkseen, ja jotkut labratestitkään eivät anna täydellistä kuvaa jauhon sisällöstä; se voi esimerkikswi näyttää, että aktiivisia aineita on 60%, mutta puolet siitä saattaa olla jotain muuta pirin kaltaista ainetta. Oma veikkaukseni on, että katupiri on vahvuudeltaan jotain 20% ja ne laadukkaammat erät on siellä 50-70% paikkeilla, mutta se on ihan täysi arvaus.
Vaikutuksiin vaikuttaa myös se, millä piri on jatkettu. Oon itse kuullut (en tämän todenmukaisuudesta tiedä), että dexamfella jatketut jauheet antaa sellaset tärinä-nousut, mutta taas metalla jatekttu tai puhtaampi amfe nousee hitaammin ja pehmeämmin ja se on muutenkin selkeästi miellyttävämpää. Mutta enpä tiedä.
Ihmisten kannattaisi kertoa vain ottamansa annos ja vaikutukset. Sekin on toki yksilöllistä, mutta antaa paljon paremman kuvan kuin "mulla on 100% pirii!" tyylinen hehkutus.
Voi myös hyvinkin olla, että se vain on oikeasti hyvää piriä - jos on tottunut sellaiseen, jota täytyy ottaa puoli grammaa, niin vain 50mg annoksilla hyvin toimiva amfe saattaa yllättää. Tai se voi olla jotain tutkaria kuten 4-FA:ta, joka on pirimäinen mutta todella euforinen ja empaattinen (siinä on tosin isommat doset ja kesto n. 10 tuntia).
Otin tänään 120mg nokkaan ja nousut olivat pehmeät mutta upean euforiset. Hiukseni nousivat pystyyn (niin kliseistä kuin se onkin) ja oli pakko ihan nauraa ääneen. Olen jaksanut työskennellä todella innokkaasti ja keskittyneesti ja höpöttänyt lähes taukoamatta. Annos oli niin iso, että välillä meinaa alkaa ihan stimujumittamaan, muttei aivan. Subun kanssa kombotettuna oloni ei voisi olla itsevarmempi. Saa nähdä tuleeko nukkumisesta mitään; viimeksi ei ainakaan tullut. Ja syöminen on lähes mahdotonta.
Mitä noihin prosenttilukuihin tulee.. itse en kiinnitä niihin mitään huomioita. Ihmiset (etenkin vendorit) valehtelee ja liioittelee työkseen, ja jotkut labratestitkään eivät anna täydellistä kuvaa jauhon sisällöstä; se voi esimerkikswi näyttää, että aktiivisia aineita on 60%, mutta puolet siitä saattaa olla jotain muuta pirin kaltaista ainetta. Oma veikkaukseni on, että katupiri on vahvuudeltaan jotain 20% ja ne laadukkaammat erät on siellä 50-70% paikkeilla, mutta se on ihan täysi arvaus.
Vaikutuksiin vaikuttaa myös se, millä piri on jatkettu. Oon itse kuullut (en tämän todenmukaisuudesta tiedä), että dexamfella jatketut jauheet antaa sellaset tärinä-nousut, mutta taas metalla jatekttu tai puhtaampi amfe nousee hitaammin ja pehmeämmin ja se on muutenkin selkeästi miellyttävämpää. Mutta enpä tiedä.
Ihmisten kannattaisi kertoa vain ottamansa annos ja vaikutukset. Sekin on toki yksilöllistä, mutta antaa paljon paremman kuvan kuin "mulla on 100% pirii!" tyylinen hehkutus.
Ehkä, mutta mahdollisia vaihtoehtoja on monia. Oliko se "piri" kristallia (kaikki meta ei toki ole, mutta usein kyllä) ja osaatko arvioida annoksen määrää? Olen ottanut metaa (kristalli muodossa) vain muutaman kerran, muistaakseni 10-50g annoksilla, ja normi piriin verrattuna vaikutus oli huomattavasti kirkkaampi. Oli skarppi, puhelias ja euforinen (ei tosin empaattinen) olo, muttei silti tehnyt mieli hyppiä seinillä vaan pystyin keskittyän hyvin intensiivisesti, lähes rauhallisena (toisin kuin joissain paskoissa jatketuissa pireissä, joista tulee vaan levoton olo). Fyysiset sivuvaikutukset (sydämen tykytys, hikoilu jne.) olivat kyllä todella voimakkaat eivätkä laskutkaan mitenkään kovin kivat. Päävaikutukset kestivät noin 7 tuntia ja kesti abouttirallaa 20 tuntia ennen kuin pystyin haaveilemaan unesta. Jos ei rännittämistä lasketa (siitä mulla ei oo kokemusta), polttamalla saa ehdottomasti parhaat olot (90% toimivuus) ja nokittamalla saa myös aika kivan rushin (79% toimivuus). Oraalisesti toimivuus on vain 67%, joten se ei kannatta, ellei sitten halua miedompaa menoa.porter wrote:Methamfetamin?Diamond wrote:Hmm..poistin tuossa viime viikolla "hyvää piriä". En ole kyllä ikinä tämmösiä fiiliksiä saanut, joten mietin että onkohan tämä ollenkaan sitä itseään. Joten kyselenpä teidän mielipidettä
Ensinnäkin superpieni määrä riittää. Ei tarvitse kuin vähän sormenpäähän kastaa niin tulee moneksi tunniksi iha mahtava olo. Pirteä ja euforinen olo. Niin onnellinen ja helppo olo että tekisi mieli itkeä. Uni ei ottamisen jälkeen tule moneen tuntiin, viimeksi valvoin 43 tuntia putkeen ja se olo oli lopussa aivan kamala![]()
Voi myös hyvinkin olla, että se vain on oikeasti hyvää piriä - jos on tottunut sellaiseen, jota täytyy ottaa puoli grammaa, niin vain 50mg annoksilla hyvin toimiva amfe saattaa yllättää. Tai se voi olla jotain tutkaria kuten 4-FA:ta, joka on pirimäinen mutta todella euforinen ja empaattinen (siinä on tosin isommat doset ja kesto n. 10 tuntia).
-
Diamond
- Psykonautti
Joo en kyllä tarkkaa määrää tiedä, mutta ihan joku 20mg. Ja noi kuvailemasi fiilikset oli mulla ihan samanlaiset
Toi on kyllä ihan tasasta jauhoa. Noo mutta oli mitä oli, ihanaa se on 
-
Dexma
- Moderator
Komppaan tätä. Monesti ite tykkään vertailla piriä sen annoksen määrästä...Feya wrote: Ihmisten kannattaisi kertoa vain ottamansa annos ja vaikutukset. Sekin on toki yksilöllistä, mutta antaa paljon paremman kuvan kuin "mulla on 100% pirii!" tyylinen hehkutus.
.
Mutta. Monesti porukka ottaa ihan erilaisiin tarkoituksiin eri annoksia jne.
Mitä tässä nyt on ollut viimeaikoina ollut ja sitä on tullut aika pitkälle samoilta suunnilta niin. (omat tolet pieniä)
Herättämiseen otan usein 30-40 milliä, buustaillen 20 milliä.
Sit jos haluun oikeasti kolahtavan niin samaa settiä 70-130 milliin...
Samalla annan tätä samaa kaverilleni joka rännää, niin sanoo, että kevyesti oisi voinut ottaa enemmän. Monesti nähnyt, kuinka se tyyppi vetää samantasoista piriä 200 mg suoneen ja kysyy oisko lisää antaa?
En tiiä, kuinka paljon noilla jatketuilla amfeilla toleranssit nousee, mutta uskon, että toleranssit nousee, TAI jotkut vain vetää niin hitosti heti samantien, tai sit on vain paskaa piriä, mutta ite en ole törmäillyt parempaan settiin kyllä ikinä Suomessa... Pitäis varmaan ruveta kiskoon vain adderalia päivästä toiseen, niin ainakin tietäis PROSENTTINSA
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
Vetäsin just 0.52g 2h aikana. Vaikutukset ei juuri mitään. Ensimmäinen kerta mitään tämän tyyppistä ainetta. MDMA ainut muu stimu, jota kokeillu, mutta eihän sitä tähän voi verrata. Mitäpä tähän sanomaan. Ei oikein tekisi mieli enää ikinä maksaa penniäkään, mutta muitten kokemusten perusteella olen jäänyt jostain paitsi.
Kaveri otti 0.33g ja toimii kuulemma ihan hyvin. Hänellä toimii aina kaikki paremmin kuin minulla. Otan aina tolettomana kauheita dousseja deelejäkin enkä ole niin mutkalla kuin hän...
Kaveri otti 0.33g ja toimii kuulemma ihan hyvin. Hänellä toimii aina kaikki paremmin kuin minulla. Otan aina tolettomana kauheita dousseja deelejäkin enkä ole niin mutkalla kuin hän...
-
mauseri
- LD50
Nyt vasta loppu 4g mikä ostettiin/vaihdettiin (tosi halvalla) maanantaina. Liotuksilla meni tää päivä hyvin. Aika riittosaa tavaraa, kun kaks vetäjää joilla tolet taivaissa + tarjoomiset muille. Ja ihan vaan "kadulta" toikin tuli, tosin ukolta keltä on labran mukaan löytynyt yli 80% aikoinaan. En tiedä mistä johtuu, mutta kahtena päivänä peräkkäin on ollut jotkut horkan tapaset, ei vapinoita mutta tuntuu ettei veri kierrä ollenkaan.. Just olin ulkovaatteet ja villasukat ja kaikki päällä saunassa noin tunnin eikä pisaraakaan hikeä valunut, 80 astetta oli lämpö kun poistuin. Ihan kivaa kattoo tabilla sarjoja saunassa kuteet päällä.. Ei tuu ees ulos mitään ku neulan ottaa pois.. Huomenna asperiinin ostoon. Ja vois sitä swimpaakin hakee lisää. 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Tiempo
SoriKemikaalijeesus wrote:Vetäsin just 0.52g 2h aikana. Vaikutukset ei juuri mitään. Ensimmäinen kerta mitään tämän tyyppistä ainetta. MDMA ainut muu stimu, jota kokeillu, mutta eihän sitä tähän voi verrata. Mitäpä tähän sanomaan. Ei oikein tekisi mieli enää ikinä maksaa penniäkään, mutta muitten kokemusten perusteella olen jäänyt jostain paitsi.
-
Kemikaalijeesus
- Psykonautti
Joo'o. Taisi olla vika kerta kun otan mitää "piriä" ellei se toimi 50mg lainilla. Suun limakalvot kuivat ja rakkulaiset. Kieli kuivunut ja täynnä viiltoja. Vaikutukset huomasi vasta laskujen tultua. Niin kova nälkä, että melkein itketti ja mentii 2 vuorokautta 6h unilla. Muuten olotilassa ainut huomattu muutos oli viimeiset 0.22g nokitettua lievä kevytpäisyys. Jos pirin ainoat vaikutukset tosiaan on väsymyksen ja ruokahalun poisto niin ei oo mun juttu.
-
fastnbulbous
- Karvakuono
Reipas kävelylenkki raikkaassa ilmassa kohtuudella annostellun amfetamiinin avustamana nostaa kyllä mielialan uusiin sfääreihin. Työpäivän jäljiltä sotkuinen pää selkenee hetkessä ja elämä on taas täynnä mahdollisuuksia.
Kunhan vain pistää pyörät pyörimään ja pitää annokset tarkasti terapeuttisessa ikkunassa, niin tässä on oivaa rasvaa letargian jumittamalle akselistolle! 
-
mentalhell
- Kameleontti
Nonniin. Nyt se pinkki neste oli muuttunut sellaiseksi "hileeksi". Fiktasin että sitä oli n. 0,18 grammaa. Tuo 0,18 grammaa toimi yllättävän hyvin, en tiedä mitä tuolla pussissa oli tapahtunut kun se neste oli hävinnyt ja tilalla oli sitä hilettä, mutta ainakin se oli varsin mainiota ainetta nyt. Itse se pinkki tahna ei ollut hyvää, mutta tuota haihtunutta nestettä joka muuttui tuoksi hileeksi voisi jo kutsua ihan hyväksi. Koska tuo 0,18 riitti pitämään minut hyvissä oloissa 6 - 8 tuntia.Mutta aiheesta toiseen.. sain käsiini n. 2 grammaa täysin PINKKIÄ tahnaa. Vedot ei värjäytynyt pinkiksi. Todella räikeän pinkkiä, kuivattaessa pussiin jäi sellaista todella härskin näköistä pinkkiä liuosta. Valitettavasti tämä aine oli n. 3 kertaa miedompaa varmaan kuin vastaava keltainen tahna. Typeränä sekoitin nämä kaksi niin lopputuloksena oli sitten semmoista perus-ok-piriä. Se keltainen kun oli oikein mukavan vahvaa ja luulin että nämä molemmat on vahvuudeltaan samaa tasoa, lähde oli sama.
Sitä mietin että kuinkahan paljon sitä itse amfea on tuossa liuoksessa mitä siitä haihtui pussiin? Mitälie liuottimia se on mutta varmaan siihen on liuennut itse ainetta?
Sitä liuotinmitälie nestettä en sellaisenaan oisi uskaltanut vetää silloin enkä ajatellut että siitä tulisi tilalle ihan kelpo piriä mutta näin kävi. Se kun oli jo haihtunut siitä tahnasta pois, mutta näemmä piti sisällään itse ainetta kuten arvelin ihan mukavasti.
Pitää jatkossa nuo nesteet säilyttää jos nyt hankin vastaavaa mömmöä, mennyt roskiin vastaavia monesti tai sitten olen sekottanut sen tahnaan takaisin mutta tämä on tehnyt siitä aina sellaista hankalasti käsiteltävää ärsyttävää liimaa.
Last edited by mentalhell on Thu 22 Nov 2012, 12:46, edited 1 time in total.
-
mauseri
- LD50
Hommaa kunnon piriä.Kemikaalijeesus wrote:Jos pirin ainoat vaikutukset tosiaan on väsymyksen ja ruokahalun poisto niin ei oo mun juttu.
Se on ihan sama onko sitä 0,001g vai 1g. Piri tehdään ihan tarkotuksella sellaseksi että 0,3g vedot toimii tietyllä lailla ja 0,5g tietyllä lailla. Se on niinku vakio.. Itselle ei oo kyllä osunut vastaan aikoihin sellasta mitä ois tarvinnu ottaa yli 0,2g.. Ei osaa selittää nyt
-
Rottatyttö70
- Tuppisuu
Olen 42-v vanhus, ja väsymykseen ja jaksamattomuuteen testasin piriä nyt ekan kerran. Odotin ihmeitä, mutta ei 0,2g sanonut juuri mitään suoneen vedettynä. Pieni piristyminen, mut hyvin pieni. Kysyin toiselta myyjältä, niin sama 0,2 pommina otettuna piristi jonkin verran ja jaksoin tehdä päivän kotihommat. Tais olla jatkettua se eka satsi... Mulla on kyllä Concerta ja Provigil lääkitykset, mut ei kai ne tolee nosta piriin? CFS-tautia mulla epäillään, siks nukkuisin vaikka 16h/vrk jos mua ei väkisin herätetä. Se toinen piri pommina auttoi sen verran, et joskus pitää ostaa gramma ja siitä ite annostella sillon tällön kun on pakko jaksaa jotain. Haluan käydä töissä ja jaksaa hoitaa tenavat plus kodin. Voimat ei vaan riitä. Piriä tms apuja vaan tarvii välillä, salaa teini-ikäisiltä lapsilta...
Mullahan on ne lääkekaapin avaimet... Mut en viitti ottaa riskejä.
-
LeFairylette
- OD
En tiiä onko mulla joku huono tuuri aina... Tänään pk-seudulta hamusin piriä ja... No, aika kyny setti. Ihan jees nousut tuntu, mutta sit blööööö, ja parin tunnin päästä jo ihan normi olo... Jos joskus löytäis kunnon stuffia, niin et tukka nousee pystyyn.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
mentalhell
- Kameleontti
TOTTA! Tiedän monia ihmisiä joitten olen nähnyt vetävän vaikka miten hyvää ja huonoa, parhaat kehut on tullut siitä paskimmasta jossa on ollut jotain muitakin voimakkaasti aktiivisia aineita. Hiki otsalla, silmät lautasina huonosta laadusta valittava ihminen on varmasti tuttu näky monille.mauseri wrote:Mut omasta päästä on hyvän amfen kanssa kiinni oikeestaan kaikki.
Pirihän toimii oikeasti melko huomaamattomasti, monet odottaa liikoja kun kokeilee. Piri toimii erilailla ku useimmat odottavat, eli ei tavallaan toimi mut siltiki toimii vitun kovaa.
Sekottelin äsken varmaa 5 eri pussin jämät. Kolahti iha jees, vajariks jäi mut kumminki.
(Mitä mauser muuten kuuluu?)
-
porter
"tää on niin hyvää settiä et vaikutusta ei ees huomaa" on myös aika yleinen lause diilerin suusta, kun sanot etä vedin gramman eikä tuntunu missään .mentalhell wrote:TOTTA! Tiedän monia ihmisiä joitten olen nähnyt vetävän vaikka miten hyvää ja huonoa, parhaat kehut on tullut siitä paskimmasta jossa on ollut jotain muitakin voimakkaasti aktiivisia aineita. Hiki otsalla, silmät lautasina huonosta laadusta valittava ihminen on varmasti tuttu näky monille.mauseri wrote:Mut omasta päästä on hyvän amfen kanssa kiinni oikeestaan kaikki.
Pirihän toimii oikeasti melko huomaamattomasti, monet odottaa liikoja kun kokeilee. Piri toimii erilailla ku useimmat odottavat, eli ei tavallaan toimi mut siltiki toimii vitun kovaa.
Sekottelin äsken varmaa 5 eri pussin jämät. Kolahti iha jees, vajariks jäi mut kumminki.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Hyvä toimii ja vaikuttaa kyl vahvastikin, mut ei pärise.
Mulla kyl dekstroamfe-napitkin joskus pärisee pienil annoksillakin jo. Set&Setting oikeastaan näidenkin kanssa.
Mulla kyl dekstroamfe-napitkin joskus pärisee pienil annoksillakin jo. Set&Setting oikeastaan näidenkin kanssa.
-
Feya
- OD
Heheh.porter wrote:"tää on niin hyvää settiä et vaikutusta ei ees huomaa" on myös aika yleinen lause diilerin suusta, kun sanot etä vedin gramman eikä tuntunu missään .mentalhell wrote:TOTTA! Tiedän monia ihmisiä joitten olen nähnyt vetävän vaikka miten hyvää ja huonoa, parhaat kehut on tullut siitä paskimmasta jossa on ollut jotain muitakin voimakkaasti aktiivisia aineita. Hiki otsalla, silmät lautasina huonosta laadusta valittava ihminen on varmasti tuttu näky monille.mauseri wrote:Mut omasta päästä on hyvän amfen kanssa kiinni oikeestaan kaikki.
Mutta tajuan kyllä mitä mentalhell meinasi, ja oon aivan samaa mieltä. Oikeasti laadukas amfe (tai meta) nousee hitaasti ja smoothisti, ja yhtäkkiä vain huomaat mahtavan yltäkylläisuuden ja euforian tunteen, jonka kyllä selkeästi tuntee mutta se ei häiritse - ei siis mitään tärinäpärinä nousuja, jonka jälkeen ei jää käteen mitään. Energiaa riittää vaikka mihin, muttet silti pyöri levottomana ympyrää vaan olo on yllättävän rauhallinen sekä kirkas, motivoitunut ja puhelias. Itse tulee yleensä hyvien nokkien jälkeen työskenneltyä intensiivisesti jonkin projektin parissa vaikka koko yön läpi tai sitten juteltua tuntikausia ihmisten kanssa.
Mut joo, kyllä sen annoksesta aika hyvin huomaa, että jos 100mg ei saa sua hymyilemään (puhumattakaan jostain puolesta grammasta), niin kyse on paskasta piristä eikä sen hiipivästä vaikutuksesta.
-
lixcc
- Psykonautti
Tämmönen on mietityttänyt et kun pirii tuntuu nykysin pyörivän joko tahnana tai jauheena. Ja oon tottunu et hyvä piri haisee tietylle ja toi tahnana liikkuva, vaikka ois hyvää, ei sille haise. Et onko niin et toi tahna tehdään eri tavalla vai mistä toi koostumuksen eroavuus johtuu? Toki voi olla esim. vedellä jatkettuu osa niistä tahnoista.. Mut siis minkälaista putsi amfe on koostumukseltaan?
"Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se." -Riku Rantala.
-
mauseri
- LD50
Nestettä.lixcc wrote:Mut siis minkälaista putsi amfe on koostumukseltaan?