Että näinkin voi käydä (pilvestä ihan s****nan sekaisin)
-
HUUHAA
- Apteekki
-
tRip
- Moderator
Minä en pilveen taida enää koskea, taisi mulla olla psykoosi lähellä pienen poltteluputken jälkeen :? Se vaan lopulta meni helvetilliseen vainottamiseen ja ahdistumiseen, liikaa tuli kelattua ikäviä asioita jne. Ei vaan sovi mulle enää.
Loppujenlopuks tuntuu ettei se niin 'mieto' päihde olekaan emt.
Ehkä löydän taas kannabiksen joskus uudellen. Tai se löytää mut..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
zero
- Kameleontti
Ei se ole "mieto" päihde todellakaan. Vahvimmat huonot olot aiheuttaa mitä huumeet vaan voi näin psyykkisesti, ei oo sen arvosta jos pilvee ei pysty polttaa ni polttaa vaa ku pystyy jos pystyy.tRip wrote:Minä en pilveen taida enää koskea, taisi mulla olla psykoosi lähellä pienen poltteluputken jälkeen :? Se vaan lopulta meni helvetilliseen vainottamiseen ja ahdistumiseen, liikaa tuli kelattua ikäviä asioita jne. Ei vaan sovi mulle enää.
-
HUUHAA
- Apteekki
itelläki meni vähän kannabis-psykoosin puolelle tossa talvella, viikko pari oltiin vaan kaverin kans sisällä ja poltettii savuja.... ja syötii kokoajan pelkkää karkkia ja suklaata, ei mitään oikeeta ruokaa
sitte alko jo ahistaa ja onneksi savut loppu parin päivän päästä ja pääsin ulos, katsomaan maailmaa ja vaikka mitä.
ei tullu paljoo ulos lähettyy ku oli niin pihalla kokoajan ja skitsot iski päälle jos joku edes koputti oveen
päivän olin polttamati ja sitten se olikin taas ihan kivaa, aluksi kyllä vähän jännitti polttaa että alkaako vaan ahistamaan.... vaan eipä alkanu
olokin oli melko huono tuon jakson jälkeen, kun ei oikeaa ruokaa syönyt ollenkaan ja maha ihan sekaisin ja kipeä niin olo oli koko sen selvän päivän niin kuin olisi ollut aivan JÄRJETTÖMÄSSÄ krapulassa josta ei parane ikinä.... siis aivan identtinen tila krapulan kanssa, olin hieman hämilläni.
vaan savujen veto jatkuu taas :arrow:
sitte alko jo ahistaa ja onneksi savut loppu parin päivän päästä ja pääsin ulos, katsomaan maailmaa ja vaikka mitä.
ei tullu paljoo ulos lähettyy ku oli niin pihalla kokoajan ja skitsot iski päälle jos joku edes koputti oveen
päivän olin polttamati ja sitten se olikin taas ihan kivaa, aluksi kyllä vähän jännitti polttaa että alkaako vaan ahistamaan.... vaan eipä alkanu
olokin oli melko huono tuon jakson jälkeen, kun ei oikeaa ruokaa syönyt ollenkaan ja maha ihan sekaisin ja kipeä niin olo oli koko sen selvän päivän niin kuin olisi ollut aivan JÄRJETTÖMÄSSÄ krapulassa josta ei parane ikinä.... siis aivan identtinen tila krapulan kanssa, olin hieman hämilläni.
vaan savujen veto jatkuu taas :arrow:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
tRip
- Moderator
Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
Yleensähän sanotaan ettei henkilö itse huomaa olevansa psykoosissa. Kuitenkin itse olen huomannut että alkavan psykoosin voi tunnistaa, jos vain tajuaa kuunnella itseään.
Yleensä siinä vaiheessa se kertoo jostain ongelmasta.
Yleensä siinä vaiheessa rupeaa kelaamaan esim. omaa päihteiden käyttöä ja mitä ylipäätänsä haluaa elämältä, itseään.
Siinä tajuaa kuinka hauras mieli loppujenlopuksi on. Kun se lopullisesti menetetään niin ei kykene enää elämään tässä yhteiskunnassa.
Pitäisikö sitten kaikkien joskus kokea psykoosi? Vai tarvitseeko sen mennä psykoosiin asti ennenkuin tajuaa oman tilanteensa, saa kohdattua ongelmansa?
Mielestäni viimeistään siinä vaiheessa kun tuntuu, että rupeaa tavalla tai toisella flippaamaan niin tajuaa lopettaa päihteiden käytön ja pysähtyä miettimään omaa itseään.
Toivonmukaan tossa oli edes jotain uutta näkökantaa, vaikka voi olla että asiat on jo kertaalleen sanotukin täällä. Ainakin itse sain jäsenneltyä ajatuksiani.
Yleensähän sanotaan ettei henkilö itse huomaa olevansa psykoosissa. Kuitenkin itse olen huomannut että alkavan psykoosin voi tunnistaa, jos vain tajuaa kuunnella itseään.
Yleensä siinä vaiheessa se kertoo jostain ongelmasta.
Yleensä siinä vaiheessa rupeaa kelaamaan esim. omaa päihteiden käyttöä ja mitä ylipäätänsä haluaa elämältä, itseään.
Siinä tajuaa kuinka hauras mieli loppujenlopuksi on. Kun se lopullisesti menetetään niin ei kykene enää elämään tässä yhteiskunnassa.
Pitäisikö sitten kaikkien joskus kokea psykoosi? Vai tarvitseeko sen mennä psykoosiin asti ennenkuin tajuaa oman tilanteensa, saa kohdattua ongelmansa?
Mielestäni viimeistään siinä vaiheessa kun tuntuu, että rupeaa tavalla tai toisella flippaamaan niin tajuaa lopettaa päihteiden käytön ja pysähtyä miettimään omaa itseään.
Toivonmukaan tossa oli edes jotain uutta näkökantaa, vaikka voi olla että asiat on jo kertaalleen sanotukin täällä. Ainakin itse sain jäsenneltyä ajatuksiani.
-
h.s.t.
Itellä kerran päivänsinipäissään tuli semmoinen olo että mun täytyy olla psykoosissa, vaikka ei mitään käsitystä tavallaan siitä olekkaan. Kaikki oli vaan niin outoa. Leipää kun teki, niin tuntu niinku ei ois ikinä voidellu leipää vaikka osas tehdä sen silti ihan hyvin. Kävellessä tuntu niinkuin ois ollu jossain kuplassa. Kaupassa kävin ostamassa suklaapatukan, kun halusin kokeilla miltä se tuntuu, ja erittäin outoahan se oli. Ei kyllä ahdistanu eikä ollu muutenkaan huono olo, oikeastaan aika hyvä ja rauhallinen, mutta silti olin tyytyväinen seuraavana päivänä huomatessani olevani taas oma itseni.Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
-
HUUHAA
- Apteekki
ei päästy psykoosiin vaikka yritettiin, 10 000e meni 4kk aikana piriin ja savuihin joita siis vedettiin kokoajan kumpiakin (karkas järki päästä).
normaali ihminen vetää 1-2 yötä piriä ja sitten savut niin psykoosi kolkuttaa samantien pääkopan hauraita ovia, pitkän harjoittelun jälkeen vedimmen 12vrk samoilla silmillä ja kämppä niin täynnä usvaa ettei eteensä nähnyt......
no eipä siitä sen enempää, se loppu siihen 4kk se homma. ja saa vähä aikaa ollakki jäähyaitiossa ....muiden huumeiden räyhätessä kentällä
normaali ihminen vetää 1-2 yötä piriä ja sitten savut niin psykoosi kolkuttaa samantien pääkopan hauraita ovia, pitkän harjoittelun jälkeen vedimmen 12vrk samoilla silmillä ja kämppä niin täynnä usvaa ettei eteensä nähnyt......
no eipä siitä sen enempää, se loppu siihen 4kk se homma. ja saa vähä aikaa ollakki jäähyaitiossa ....muiden huumeiden räyhätessä kentällä
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
-
Lasipallo
- Kameleontti
Psykoosi on tila, missä ei erota mitään harhojaan/epätodellista todellisuudesta.tRip wrote:Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Exaile
- Karvakuono
-
MetsänNeito
- Apteekki
Joo, tuosta psykoosista sen verran, että minulle analysoitiin kannabispsykoosi hm.. 5-6 vuotta sitten. Silloin poltin aina vaan PL:ää.Lasipallo wrote:Psykoosi on tila, missä ei erota mitään harhojaan/epätodellista todellisuudesta.tRip wrote:Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
No, mulle tuli sellaisia oireita, että (varsinkin paukuissa, en muista
miten oli selvinpäin, kait normaalisti :?: ) en ollut varma, olenko olemassa,
vai kuvittelenko vain. Tuntui siis että kuvittelen vain olevani tässä,
mutta kukaan muu ei näe minua (jos ei vaikka jutella -> kaikki jumittelee) ja luulen vain olevani tässä. Myös unohdin usein, että
puhuinko jo kavereilleni sen mitä ajattelin, vai 'puhuinko vain mielessäni' :? Sitten toistelin vaan että 'Sanoiks mä äsken jotain?' - vain varmistaakseni, että sanoin tosiaan ääneen ajatukseni, enkä vain ajatellut sanovani.. Sitten toistin useaan otteeseen sen 'sanoinks mä äsken jotain?' sillä luulin kysyväni mielessäni tuotakin
Ehkä vähän sekavaa, mutta kai joku tajusi.. Lopetin polttelun 2 vuodeksi kokonaan, ja pikkuhiljaa se on lisääntynyt taas tässä parin vuoden aikana Tosin, tällä kertaa poltan melkein ainoastaan kukkaa/lehteä. PL on paskaa
Enää ei todellakaan tule tuollaisia.. Olin silloin erittäin nuorikin,
ja polttelin pari vuotta aika paljon. Luulen, että nuoret aivoni ei vaan olleet valmiita ottamaan vastaan sitä pössyttelyä, ja vähän flippasin.
Nykyisin on aivan eri juttu. En ole tosiaan 5-6 vuoteen kokenut tuollaisia.
Ainiin, mä en itse sitä tajunnut ainakaan, että olen nyt jotenkin psykoosissa
Ja, minulla kyllä kestää pää oikein hyvin psykejä, että se siitä väitteestä.
Ja oikein hyvin kyllä kestää nykyisin kannabistakin, vaikka miten hiisailisi.
Mä uskon, että olin silloin vain liian nuori.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
medicineman
- Lepakko
Numb!
Mulla sattu kerran seuraavaa. Sain todella stydii kukkaa, enkä polttanu kun yhen jointin. Seurauksena oli, kun lähdin käppäilemään kaverin luota himaan, niin 300 metrin kulkemisen jälkeen en tuntenut enää käsiäni enkä jalkojani. Piti istahtaa rappusille puoleks tunniks ja tyhjensin battery-tölkin. Tunto palaili sit hiljalleen, mut oli kyllä suht yyberit fiilikset, kun raajat liikku mut tunto oli pois. 
Fear is the price of imagination.
-
Asidyyli
- LD50
Ihan perussetiltä tuo minusta kuulostaa, sitten kutsuisin sitä psykoosiksi jos nuo oireet jatkuisisvat vielä selvinpäin ollessa.MetsänNeito wrote:Joo, tuosta psykoosista sen verran, että minulle analysoitiin kannabispsykoosi hm.. 5-6 vuotta sitten. Silloin poltin aina vaan PL:ää.Lasipallo wrote:Psykoosi on tila, missä ei erota mitään harhojaan/epätodellista todellisuudesta.tRip wrote:Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
mutta kukaan muu ei näe minua (jos ei vaikka jutella -> kaikki jumittelee) ja luulen vain olevani tässä. Myös unohdin usein, että
puhuinko jo kavereilleni sen mitä ajattelin, vai 'puhuinko vain mielessäni' :? Sitten toistelin vaan että 'Sanoiks mä äsken jotain?' - vain varmistaakseni, että sanoin tosiaan ääneen ajatukseni, enkä vain ajatellut sanovani.. Sitten toistin useaan otteeseen sen 'sanoinks mä äsken jotain?' sillä luulin kysyväni mielessäni tuotakin![]()
Ehkä vähän sekavaa, mutta kai joku tajusi.. Lopetin polttelun 2 vuodeksi kokonaan, ja pikkuhiljaa se on lisääntynyt taas tässä parin vuoden aikana Tosin, tällä kertaa poltan melkein ainoastaan kukkaa/lehteä. PL on paskaa:
ja polttelin pari vuotta aika paljon. Luulen, että nuoret aivoni ei vaan olleet valmiita ottamaan vastaan sitä pössyttelyä, ja vähän flippasin.
Ainiin, mä en itse sitä tajunnut ainakaan, että olen nyt jotenkin psykoosissa..
-
Jeshu
- OD
En usko, että sitä voi sanoa noin mustavalkoisesti. Tutustuminen 'kaksinkertaisen kirjanpidon' käsitteeseen voisi avartaa vähän. Tarkoittaa sitä, että hullu pitää kirjaa niin todellisista tapahtumista kuin myös harhoistaan, ja näin silloin tällöin onnistuu tekemään eron toden ja epätoden välille.Lasipallo wrote:Psykoosi on tila, missä ei erota mitään harhojaan/epätodellista todellisuudesta.tRip wrote:Mitä loppujen lopuksi psykoosi on?
Kaverini sairastuessa psykoosiin oli ensimmäinen asia minkä hän sanoi minulle "taidan olla psykoosissa".
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
tRip
- Moderator
Tuntuu, että itsellä on välillä jotain ohimeneviä psykoosi oireita.
En oikeastaan tiedä mitä psykoosi on, muutakuin yhteiskunnan asettama raja ns. 'hullujen' ja 'terveiden' välillä. Mielestäni se on melko häilyvää..
Kuitenkin kun mietin itseäni, pidän itseäni täysin terveenä. Sillointällöin kuitenkin tulee tunne että kaikki ympärillä on vierasta ja outoa. Mistään ei saa sitä tuttua turvallisuuden tunnetta. Mistään ei löydä turvaa.
Tulee välillä oikein ihmeteltyä, onko mikään ympärillä todellista. Mitä sitten vaikka mikään ei olisikaan todellista? Itselleni se kuitenkin on täysin todellista. Mutta vain se tunne.. tunne, että on sekoamassa.
Viime yönä olin juuri nukahtamassa, kun avasin silmät ja näin koko huoneeni täyttyvän kuvioilla ja kaiken kiemurtelevan ja hengittelevän. Taas epäilin todellisuutta ja rupesin jopa panikoimaan, koska luulin tulleeni hulluksi. Vaikka visuaalisesti kaikki oli hienoa. Mistään ajatuksesta en saanut kiinni ja vaikka sainkin, se oli niin omituinen ja pelottava, että ahdistuin vain lisää.
Kuitenkin nämä kaikki ovat ohimeneviä ja tuntuu, että nekin vain kuuluvat luonteeseeni.. Tai sitten yhtäkkiä todetaankin vain, että olenkin hullu. Vaikka tunnen itseni täysin terveeksi. Ehkä hulluksi tulemisen pelko on suurempi kuin todellisuudessa pelko olla hullu. Ehkä olenkin Jo hullu tietämättä itse sitä..
Ehkäpä psykoosin on vain tarkoitus herättää ihminen ajattelemaan. Tajuamaan, että kaikki ei ole kohdillaan. Pitkään jatkuessa tuleekin pysyvä. Näin ainakin itse uskon..
En oikeastaan tiedä mitä psykoosi on, muutakuin yhteiskunnan asettama raja ns. 'hullujen' ja 'terveiden' välillä. Mielestäni se on melko häilyvää..
Kuitenkin kun mietin itseäni, pidän itseäni täysin terveenä. Sillointällöin kuitenkin tulee tunne että kaikki ympärillä on vierasta ja outoa. Mistään ei saa sitä tuttua turvallisuuden tunnetta. Mistään ei löydä turvaa.
Tulee välillä oikein ihmeteltyä, onko mikään ympärillä todellista. Mitä sitten vaikka mikään ei olisikaan todellista? Itselleni se kuitenkin on täysin todellista. Mutta vain se tunne.. tunne, että on sekoamassa.
Viime yönä olin juuri nukahtamassa, kun avasin silmät ja näin koko huoneeni täyttyvän kuvioilla ja kaiken kiemurtelevan ja hengittelevän. Taas epäilin todellisuutta ja rupesin jopa panikoimaan, koska luulin tulleeni hulluksi. Vaikka visuaalisesti kaikki oli hienoa. Mistään ajatuksesta en saanut kiinni ja vaikka sainkin, se oli niin omituinen ja pelottava, että ahdistuin vain lisää.
Kuitenkin nämä kaikki ovat ohimeneviä ja tuntuu, että nekin vain kuuluvat luonteeseeni.. Tai sitten yhtäkkiä todetaankin vain, että olenkin hullu. Vaikka tunnen itseni täysin terveeksi. Ehkä hulluksi tulemisen pelko on suurempi kuin todellisuudessa pelko olla hullu. Ehkä olenkin Jo hullu tietämättä itse sitä..
Ehkäpä psykoosin on vain tarkoitus herättää ihminen ajattelemaan. Tajuamaan, että kaikki ei ole kohdillaan. Pitkään jatkuessa tuleekin pysyvä. Näin ainakin itse uskon..
Keep it unreal.
-
Jeshu
- OD
Ihmisen täytyy olla hullu ja järjissään samanaikaisesti. Hulluus on kosketusta alitajuntaan. Järki on järki, joka pitää tilanteen tasapainossa ympäröivään maailmaan nähden ja joka jäsentelee myös alitajunnan koukeroita. Oikea hullu on ihminen jolla ei ole kosketusta hulluuteensa (alitajuntansa mörköihin), ja ristiriidan edetessä vipaan pisteeseen, tulee vasta oikeaksi hulluksi Hjeh
Vai onko tämä liian sekavaa?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Ei toki tuo ole mikään absoluuttinen määritelmä, mutta minusta se monesti kuvaa psykoosia ihan hyvin.
Psykoosissa ihminen voi hyvinkin tiedostaa olevansa ko. tilassa, mutta monesti psykoosi vie mennessään ja tukahduttaa tuollaiset uskomukset.
Toki riippuu psykoosista, mutta itse käytän psykoosi-sanaa lähinnä, kun puhutaan täydellisestä kierteestä pohjalle.
En kyllä ole hirveästi psykooseihin tutustunut, niin höpötykseni voivat hyvinkin olla yhtä tyhjän kanssa.
Psykoosissa ihminen voi hyvinkin tiedostaa olevansa ko. tilassa, mutta monesti psykoosi vie mennessään ja tukahduttaa tuollaiset uskomukset.
Toki riippuu psykoosista, mutta itse käytän psykoosi-sanaa lähinnä, kun puhutaan täydellisestä kierteestä pohjalle.
En kyllä ole hirveästi psykooseihin tutustunut, niin höpötykseni voivat hyvinkin olla yhtä tyhjän kanssa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
tRip
- Moderator
-
MetsänNeito
- Apteekki
Niin no, kun mulla ei ole kauheasti muistikuvia tuosta ajasta..Asidyyli wrote:Ihan perussetiltä tuo minusta kuulostaa, sitten kutsuisin sitä psykoosiksi jos nuo oireet jatkuisisvat vielä selvinpäin ollessa.MetsänNeito wrote:Joo, tuosta psykoosista sen verran, että minulle analysoitiin kannabispsykoosi hm.. 5-6 vuotta sitten. Silloin poltin aina vaan PL:ää.Lasipallo wrote: Psykoosi on tila, missä ei erota mitään harhojaan/epätodellista todellisuudesta.
puhuinko jo kavereilleni sen mitä ajattelin, vai 'puhuinko vain mielessäni' :? Sitten toistelin vaan että 'Sanoiks mä äsken jotain?' - vain varmistaakseni, että sanoin tosiaan ääneen ajatukseni, enkä vain ajatellut sanovani.. Sitten toistin useaan otteeseen sen 'sanoinks mä äsken jotain?' sillä luulin kysyväni mielessäni tuotakin![]()
Ehkä vähän sekavaa, mutta kai joku tajusi.. Lopetin polttelun 2 vuodeksi kokonaan, ja pikkuhiljaa se on lisääntynyt taas tässä parin vuoden aikana Tosin, tällä kertaa poltan melkein ainoastaan kukkaa/lehteä. PL on paskaa:
Ainiin, mä en itse sitä tajunnut ainakaan, että olen nyt jotenkin psykoosissa..
Kuitenkin, hesperian suljetulla se sellaiseksi diagnosoitiin.
Tosin ensin sen piti olla skitsofrenia, sitten psykoosi..
Tiiä noista..
Itse sairaalaan jouduin kyllä muista syistä/oireista.. (teiniangsteilusta?)
Tiedä sitten mistä ne johtuivat..
Ja luulen että diagnoosin tekijät ottivat huomioon mun subutexistä
johtuneen parin päivän vainoharhaisuuden (tietenkään
en kertonut että olin semmoista ottanut)..
Toisaalta, se oli vain 2 päivää 7:n viikon sairaalassa olosta.
Olin minä selvinkin päin aika sekava kai.. *hmm*
Eihän sitä voi ikinä kuitenkaan oikeasti tietää, mikä minulla oli.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
bignorthern
- Tuppisuu
Lukaskaapas:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
Itse olen kaksi kertaa flipannut pilvestä. Kummatkin kerrat johtuivat siitä, että tuli vedettyä överipajautukset.. Kummallakin kerralla oli ollut taukoa(ekalla kerralla oli takana 2kk tauko ja tokalla kerralla 3 viikon tauko) ja sitten kaverin kanssa tuli mentyä vääntämään oikeen isosta bongista kovaa kukkaa sellanen mahtava putki..
Nykyään kun on oppinut jo vähäsen niin tulee polteltua vain sätkiä niin silloin ei tule mitään sekoamisia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi
Itse olen kaksi kertaa flipannut pilvestä. Kummatkin kerrat johtuivat siitä, että tuli vedettyä överipajautukset.. Kummallakin kerralla oli ollut taukoa(ekalla kerralla oli takana 2kk tauko ja tokalla kerralla 3 viikon tauko) ja sitten kaverin kanssa tuli mentyä vääntämään oikeen isosta bongista kovaa kukkaa sellanen mahtava putki..
Nykyään kun on oppinut jo vähäsen niin tulee polteltua vain sätkiä niin silloin ei tule mitään sekoamisia.
-
Tsigis
- Karvakuono
-
tRip
- Moderator
-
Tsigis
- Karvakuono
-
3846
- Karvakuono
Mut eiks yleinen ajattelu vaikuta siihe trippii? Et jos oot iha paineis, ni sit ei ehkä mee iha putkee, mut rentoutuneen tulee paljo rennommat hipat?
Ei oo siis tietoo, mut iski vaa aatos.
Oma eka kerta oli täs puolisen vuot sitte. Polteltiin parin kaverin kaa 2g neljäs osas. Vikal kerral kaks jonesia putkee. Olin aika kujal. Jatkuva nauramine ja outojen hetkellisten harhojen näkemine, mut ei tullu ahdistust eikä paniikkia. Äärimmäisen mielenkiintoinen ja hyvä trippi.
Jälkiaattokset oli suurimmaks osaks et vittuku oli siistii. Ei ollu mitää negaa, vaik oliki "katulätkää".
Ei oo siis tietoo, mut iski vaa aatos.
Oma eka kerta oli täs puolisen vuot sitte. Polteltiin parin kaverin kaa 2g neljäs osas. Vikal kerral kaks jonesia putkee. Olin aika kujal. Jatkuva nauramine ja outojen hetkellisten harhojen näkemine, mut ei tullu ahdistust eikä paniikkia. Äärimmäisen mielenkiintoinen ja hyvä trippi.
Jälkiaattokset oli suurimmaks osaks et vittuku oli siistii. Ei ollu mitää negaa, vaik oliki "katulätkää".
Can't stand it for another day
I ain't gonna live my life this way
Cold sweat, my fists are clenching
Stomp, stomp, stomp, the idiot convention
-
tRip
- Moderator
-
Kyz
- Lepakko
ystäväni saa yleensä silmät kiinni visuaaleja sauhu päissään. Kerrankin jouduin kuuntelemaan kun toinen selittää nyt tossa menee semmosii pikku pika veneitä :?: :? siin oli kans ihmettelemistä itellä ei oo koskaan tullu tollasii 
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."
Friedrich Nietzsche
Friedrich Nietzsche
-
Lasipallo
- Kameleontti
Aika normaalia, itsellänikin tulee monesti cev:ejä savuissa.Kyz wrote:ystäväni saa yleensä silmät kiinni visuaaleja sauhu päissään. Kerrankin jouduin kuuntelemaan kun toinen selittää nyt tossa menee semmosii pikku pika veneitä :?: :? siin oli kans ihmettelemistä itellä ei oo koskaan tullu tollasii
-
Inovix
- Apteekki
Tuo on ehk' pahinta!
Minulla on tuo ajatus lahes jatkuvasti pinnassa...
Huomasin viime perjantaina harmikseni, etta jo peini maara pl sai ajatukseni leviamaan ja pahasti. Kun kavelin kuselle ohjailin itseani kolmennesta persoonasta 'oikealla' 'vasemmalle' jnejne. Oli oli paska, pelottava, kuumottava, ahdistava. Siksi siis nyt taukoa vahan kaikesta.
Popperskin sai tanaan aikaan olon etta 'vittu, missa ma oon? mika ma oon? miks ma oon? ' etc. Arsyttavaa.
Inovix
mutta vain se tunne.. tunne, että on sekoamassa.
Minulla on tuo ajatus lahes jatkuvasti pinnassa...
Huomasin viime perjantaina harmikseni, etta jo peini maara pl sai ajatukseni leviamaan ja pahasti. Kun kavelin kuselle ohjailin itseani kolmennesta persoonasta 'oikealla' 'vasemmalle' jnejne. Oli oli paska, pelottava, kuumottava, ahdistava. Siksi siis nyt taukoa vahan kaikesta.
Popperskin sai tanaan aikaan olon etta 'vittu, missa ma oon? mika ma oon? miks ma oon? ' etc. Arsyttavaa.
Inovix
-
3846
- Karvakuono
Mul on ollu aina, et jos laitan silmät kii, ni nään luomien läpi. Sit mun pitää peittää käsil silmät, et tulee pimeet ja voin antaa mielikuvituksen lentää. Ja mulle tulee kans visuaaleja tosi paljo. Riippuu yleesä kuinka filosofist, stonettavaa tms kamaa on...Kyz wrote:ystäväni saa yleensä silmät kiinni visuaaleja sauhu päissään. Kerrankin jouduin kuuntelemaan kun toinen selittää nyt tossa menee semmosii pikku pika veneitä :?: :? siin oli kans ihmettelemistä itellä ei oo koskaan tullu tollasii
Can't stand it for another day
-
pulC
- Karvakuono
Tarkoitatko siis, että aina hiisatessas oot nähnyt silmäluomien läpi?!!! Vakuuttavaa - täytyy sanoa.. Todella ymmärrettävä tilannehan tämä on, jos hasisbiittiin on sotkettu jotain (esim. opiaattei) - Mut jos oot tosissaan polttanu paukut mihin ei oo muuta sotkettu niin, tässä tulee taas ilmi, kuinka paljon eri päihteet vaikuttavat eri ihmisiin ERI tavalla. Itselläni jotain lieviä halluja, kun polttanu jotain todella psykee kukkaa - Itsekin toivoisin toisinaan saavani jotain noin sykähdyttävää > kauniista kukkasesta irti.. IRIE! ... Mutta se voisi kyllä olla myös jokseenkin pelottavaa..3846 wrote: Mul on ollu aina, et jos laitan silmät kii, ni nään luomien läpi. Sit mun pitää peittää käsil silmät, et tulee pimeet ja voin antaa mielikuvituksen lentää. Ja mulle tulee kans visuaaleja tosi paljo. Riippuu yleesä kuinka filosofist, stonettavaa tms kamaa on...
Okei nyt oli sekavaa tekstiä.. Tuli tempastua kiireessä..