4-FMA:lla kohti tulevaisuutta

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
c20ne
Tuppisuu

4-FMA:lla kohti tulevaisuutta

Post by c20ne »

Heippa! Kaverini testaa tänään tätä huomiotta jäänyttä kemikaalia. Kirjoittelee foliohatuissaan minulle internetin välityksellä vaikutuksia ja minä välitän tiedon tälle foorumille. Hänellä ei ole toleranssia muulle kuin kannabikselle. Ekaa kertaa myöskin kokeilee RC-tavaraa, eikä tiedä vaikutuksista muun kuin että pitäisi toimia amfetamiinin kaltaisesti.

16.20 n. 30mg otettu pommina, liian pahan makuista, aine punnittu 0.01g tarkalla vaa'alla
16.30 ehkä lievää sykkeen nousua, ehkä placebo
16.35 lievä sykkeen nousu, ei vaikuta negatiivisesti
16.46 fiilis = pari dexedrineä, ajatus pätkii hieman, lievä euforia, nousun tunne
17.05 muutaman päivän vaivannut selkäkipu lähti (johtuu siis luultavasti lihasperäisestä kivusta), lievää stimulaatiota
17.22 silmät hieman väsyneet, samallalailla kuin olisi ollut normaalisti hereillä aamusta, nousun tunne loppui
17.54 puhelias olo, leijuva fiilis, musiikki kuulostaa hyvältä
18.08 concerta-olo, muttei niin tyhmä eli ajatus kulkee paremmin, vähemmällä sähläyksellä, ei tarve liikkua, mutta mieli on pirteämpi kuin normaalisti, hampaat kireät
18.39 n. 60mg buusti pommina
19.00 korottunut mielenkiinto, tunnen keskittymisen
19.30 todella, todella hyvä fiilis, musiikin tahtiin jorailua ja tietokoneella eri asioiden tutkimista. TODELLA SUOSITELTAVA SUBSTANSSI! Kunnon dexamfetamiinipörinät!
21.06 vieläkin loistava fiilis
22.27 alkaa laskemaan pikkuhiljaa

"You are not overcome with your own greatness that you need not accomplish much without even realizing you did nothing but daydreamed yourself to 200$ in the hole. No, with 4-fmp it allows you to realize how it wants to help you and is subconciously helping you become aware on what task needs focusing on at hand first. And to boot it hands it all back over to you at the end of the night without any sort of crash."

lisää aiheesta: http://www.drugs-forum.com/forum/showth ... z1tB2k2hft
SadPanda
LD50

Re: 4-FMA:lla kohti tulevaisuutta

Post by SadPanda »

tämä on vielä testaamatta vaikka ollu kovin kauan rc markkinoilla :) Onko parempaa ku 4-fa? eli siis tämä on fluorometa. Dexeamfea lähimpänä? vai mihin vertaisit.. =>
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
speis
Tuppisuu

Post by speis »

Itse vertaisin tätä enemmän dexamfeen kuin 4-fa.Ei mun mielestä mitenkään 4-fa tapasta.Piti ottaa noin 100mg tai yli laineja että toimi kunnolla.tosi tasaisesti toimi itella muutaman tunnin.
c20ne
Tuppisuu

Post by c20ne »

^^ En ole 4-FA:ta maistanut. Dexamfetamiini on lähimpänä tätä kaikista kokeilemistani tsysteemeistä
Feya
OD

Post by Feya »

Oon itse koittanut vain 4-FA:ta, mutta kun taannoin lueskelin vertailuja näistä kahdesta aineesta niin sain sellaisen käsityksen, että vaikka 4-FMA on potentimpaa, ei se silti voita -FA:ta. 4-FMA ei kuulemma ole yhtä euforista tai empaattista, vaan sen vaikutuksia on kuvailtu likaisemman tuntuiseksi ja laskujenkin pitäisi olla kovemmat.

Tekisi joskus mieli kokeilla tätä ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta toisaalta sitä aina tulee käytettyä kaikki rahat vaan sellaisiin aineisiin, jotka jo entuudestaan tiedän olevan hyviä. Pitäisi kai ruveta testailemaan lisää näitä random RC-stimulantteja.