Mahtava sana!Hitler wrote:Happoelitismikupla
LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)
-
Neste
- OD
Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Infitialis
- Apteekki
Mä osaan hapois olla melkein yhtä ylimielinen kuin bupren vaikutuksen alla.Neste wrote:Mahtava sana!Hitler wrote:HappoelitismikuplaKyllähän se aika jumalainen olotila on, mutta ylimielinen on mielestäni vähän väärä sana.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
MaiKel
- Karvakuono
SahkoinenVelho wrote:Ihan totta, muutenkin haposta tosiaan tulee itellekin tosi vahvasti sellanen olo mitä monet tässäki topicissa on puhuneet, eli "pirimäinen olo pienil annoksilla" ja jotenkin tuntuu et ois pokkaa tehdä asioita niinku ryynikänneissä konsanaan... Tietyllä tavalla. Tuntuu, et kaikki sosiaaliset estot sun muut mitä normaalisti on, häviäis olemattomiin, tai niitten "läpi" jotenkin näkee ja on silleen että mihin vittuun tollastakin rajoitetta tartten... Sit voi laukoa mitä vaan suustaan ulos. Tosiaan tekee tietyl tavalla ylimielisemmäks kuin piri ja koksu yhteensä.
-
PeppeHalti
- Lepakko
Mulla on ollut lappuja nyt noin vuoden verran säilössä. Ei ole tullut syötyä koska olen niin ronkeli set and settingin suhteen.
Eli jos syön niitä sisätiloissa, rupeaa ahdistamaan.
Jos syön niitä paikassa jossa on paljon ihmisiä, rupeaa yleensä ahdistamaan. Kerran tosin söin puolikkaan alton towersin huvipuistossa, ja oli aivan hillittömän hauskaa. Alton towers on selvin päinkin aika mahtava mesta, mutta pikkuisen tripillä ollessa, vieläkin tajuntaa räjäyttävämpi kokemus. Vahvemmin hapoissa voisi taas käydä ahdistamaan se ihmispaljous.
Mun mielestäni parhaat happokokemukset on luonnossa hyvän kaverin kanssa otetut laput, tai vaihtoehtoisesti luonnossa yksin otetut laput. Ulkosalla ehdottomasti, ja ilman pitää olla hyvä. Ei mitään sadetta tai kovaa tuulta.
Elämäntilanteen pitäisi myös olla kunnossa, jos joku asia on hoitamatta, niin tämäkin käy minua hapoissa ahdistamaan.
Eli jos syön niitä sisätiloissa, rupeaa ahdistamaan.
Jos syön niitä paikassa jossa on paljon ihmisiä, rupeaa yleensä ahdistamaan. Kerran tosin söin puolikkaan alton towersin huvipuistossa, ja oli aivan hillittömän hauskaa. Alton towers on selvin päinkin aika mahtava mesta, mutta pikkuisen tripillä ollessa, vieläkin tajuntaa räjäyttävämpi kokemus. Vahvemmin hapoissa voisi taas käydä ahdistamaan se ihmispaljous.
Mun mielestäni parhaat happokokemukset on luonnossa hyvän kaverin kanssa otetut laput, tai vaihtoehtoisesti luonnossa yksin otetut laput. Ulkosalla ehdottomasti, ja ilman pitää olla hyvä. Ei mitään sadetta tai kovaa tuulta.
Elämäntilanteen pitäisi myös olla kunnossa, jos joku asia on hoitamatta, niin tämäkin käy minua hapoissa ahdistamaan.
-
trollol
- Kameleontti
Siis set&setting on hyvä muistaa hapon kanssa, tuli taas tänään muistettua se
Pienikin (saatika suurempi) stressi ottaa kyllä osaa liiakseenkin tripin laatuun.
Pienikin (saatika suurempi) stressi ottaa kyllä osaa liiakseenkin tripin laatuun.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Oletteko yrittäneet buustailla happoa joillain aineilla (pilvi tietty pelaa). Oon netistä katellu ni ei ole osunu mitää ns. buustaavaa ainetta.
Paitsi että erowidistä osu tämmönen juttu silmään "there have been some reports that the accute use of a MAOI in combination with LSD increases the psychoactive effects; this could be viewed as a sort of ayahuasca-like effect." Onko kokemuksia?
Paitsi että erowidistä osu tämmönen juttu silmään "there have been some reports that the accute use of a MAOI in combination with LSD increases the psychoactive effects; this could be viewed as a sort of ayahuasca-like effect." Onko kokemuksia?
It's just a ride.
-
Pen
- OD
Itselläni ainakin pajari ja 25i-nBOME vie happoilut uusiin svääreihin vai mikä piru se sana olikaan. Myöskin ketamiini ja MDMA sopii hyvin, mutta en nyt sanois että ne välttämättä buustaa, vaan sen sijaan vedetää yleistä kaaottisuutta korkeammalle tasolle.
Vaik toisaalta, eiks boostaminen justiinsa tuota tarkoita?
Vaik toisaalta, eiks boostaminen justiinsa tuota tarkoita?
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Tällä kyseisellä paikkakunnalla on vaan niin harvinaista herkkua noi ketamiinit ja mämmit, että niitä ei ole kovin nopeasti ja/tai helposti saatavilla
Ja tutkareiden tilaaminenkin vie sen oman aikansa. Ku täs oli kuitenkin jo perjantaina tarkotus nauttia ~300mikkiä (viimeks 450mic pelas tosi hyvin) ja mulla on toi mirtatsapiini vähän jarruttamassa menoa. Oon kyllä yrittänyt tiputella annosta syöny vaan about 15mg iltaan 45mg:n sijasta, enkä aatellu syödä yhtään mirtaa ennen perjantaita.
Hieman pelottaa toi maoin kanssa leikkiminen. Täten pitää varmaankin vaan "tyytyä" tohon pajariiin.
Ja tutkareiden tilaaminenkin vie sen oman aikansa. Ku täs oli kuitenkin jo perjantaina tarkotus nauttia ~300mikkiä (viimeks 450mic pelas tosi hyvin) ja mulla on toi mirtatsapiini vähän jarruttamassa menoa. Oon kyllä yrittänyt tiputella annosta syöny vaan about 15mg iltaan 45mg:n sijasta, enkä aatellu syödä yhtään mirtaa ennen perjantaita.
Hieman pelottaa toi maoin kanssa leikkiminen. Täten pitää varmaankin vaan "tyytyä" tohon pajariiin.
It's just a ride.
-
Pen
- OD
Sanos muuten että onko ollu mitään negatiivista tosta mirtsasta hapon kanssa? Kaverille oon pitkään ollu halukas happoa syöttämään mutta pieni pelko että ei joko pelaa tai pahimmassa tapauksessa jotain hirveätä vois tapahtua. Ketkuunkin ja mexeen mielelläni hänet tutustuttaisin.
Tosi sääli kun noi MDMA ja sienet ei sillä ainakaan aikaisemmin oo oikein erityisemmin toiminut. Mahtaiskohan isompi annoskoko auttaa vai meneeköhän epäturvalliseksi? Onhan toi toki aika paljon psyykeestäkin kiinni muttajoo. Jos on bentsoja helpottamassa tilannetta niin varmaan aika turvalliset vedet kuitenkin luulis olevan? Varsinkin jos ottaa ennen trippiä parin päivän tauonkin vielä noista?
Tosi sääli kun noi MDMA ja sienet ei sillä ainakaan aikaisemmin oo oikein erityisemmin toiminut. Mahtaiskohan isompi annoskoko auttaa vai meneeköhän epäturvalliseksi? Onhan toi toki aika paljon psyykeestäkin kiinni muttajoo. Jos on bentsoja helpottamassa tilannetta niin varmaan aika turvalliset vedet kuitenkin luulis olevan? Varsinkin jos ottaa ennen trippiä parin päivän tauonkin vielä noista?
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Kolme kertaa oon happoa nauttinut ku on ollut mirtatsapiini-lääkitys. En oo itse huomannu mitään negatiivisia vaikutuksia, mitä nyt hieman pulssi noussut, mutta oon olettanut sen johtuvan itse haposta.
Näin siis mun kohdalla. Viisaammat valaiskoon asiaa enemmän.
edit. joo, itekki joutunut hieman suurempia annoksia ottamaan, jotta oon saanu sen halutun vaikutuksen.
edit. joo, itekki joutunut hieman suurempia annoksia ottamaan, jotta oon saanu sen halutun vaikutuksen.
Last edited by Rollo Tommasi on Wed 11 Jul 2012, 08:46, edited 1 time in total.
It's just a ride.
-
Pen
- OD
Ootko ilman mirtsaa sitä ottanut? Onko ollut sellasta että samassa dosessa esim. vaikutukset on alhaisemmat? Toihan vissiin on yleistä että erinäiset serotoniiniin vaikuttavat päihteet ei normidoseilla toimi läheskään niin hyvin kuin ei SSRI:tä syövälläRollo Tommasi wrote:Kolme kertaa oon happoa nauttinut ku on ollut mirtatsapiini-lääkitys. En oo itse huomannu mitään negatiivisia vaikutuksia, mitä nyt hieman pulssi noussut, mutta oon olettanut sen johtuvan itse haposta.
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Joo, aikoinaan kun ei mitään mielialalääkityksiä ollut ni toimi hapot, essot sun muut paljon paremmin. Nykyään joutuu melkee tuplata dosen.
It's just a ride.
-
tRip
- Moderator
Jos mirtatsapiinilla olet, niin älä nyt hyvä mies mene mao-estäjiä sotkemaan soppaan.
NBOMe:n olen todennut ehkä upeimmaksi visuaaliseksi boosteriksi asidin kanssa.
Psykedeelien komboilusta vois jatkaa Psykedeelien komboilu -topicissa.
NBOMe:n olen todennut ehkä upeimmaksi visuaaliseksi boosteriksi asidin kanssa.
Psykedeelien komboilusta vois jatkaa Psykedeelien komboilu -topicissa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Älä unohda DXM:ää jos siitä diggailet pelkistäänkin...Rollo Tommasi wrote:Oletteko yrittäneet buustailla happoa joillain aineilla (pilvi tietty pelaa). Oon netistä katellu ni ei ole osunu mitää ns. buustaavaa ainetta.
Life = The Trip
-
Neste
- OD
Hapon boostaus.. ööm.. lisää happoa? 
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
King Ink
- LD50
[MODE: Tiettyä printtiä koskeva keskustelu splitattu omaan topiciinsa. --Touchet]
Miksi laittaa bromoa lappuihin ja myydä sitä happon, kun voi myydä vain paperia pelkästään blotteripaperin kuluilla! Ei herrajumala. Täällä on myös LSD / RC-lappu topic, johon kyselyt eri lapuista voisi laittaa.. sit jatkos.
Miksi laittaa bromoa lappuihin ja myydä sitä happon, kun voi myydä vain paperia pelkästään blotteripaperin kuluilla! Ei herrajumala. Täällä on myös LSD / RC-lappu topic, johon kyselyt eri lapuista voisi laittaa.. sit jatkos.
-
Pen
- OD
Jotta tietämättömät luulee käyttäneensä happoa ja ostavat lisää? Bromon keston kohalla tosin pitäis hälytyskellto soida. Mutta esim. nBOME -sarjalaisethan helposti menevät happona kokemattomalle kun kesto about samaKing Ink wrote:Miksi laittaa bromoa lappuihin ja myydä sitä happon, kun voi myydä vain paperia pelkästään blotteripaperin kuluilla!
Totta puhuen, en mäkään voi tietää että oonko oikeeta happoa koskaa saanu vaikka useampia kymmeniä eri batchin blottereita syöny. Monista on kyllä se tarinoihin kirjotettu happovaikutus tullu mutta loppuen lopuksi ton voi varmuudella tietää vaan jos suoraan labrasta sitä saa
Voisha se olla että happoa ei oo ollu vaikka viimeseen 20 vuoteen yhtään missään ja kaikki vaan luulee vetäneensä happoo, nojoo tosi epä todennäköstä mut oishan kait siihen pieni mahollisuus.
-
tRip
- Moderator
Kyl sen real-asidin must tunnistaa aika varmasti kun osuu kohdalle.. ehkä kun ei ole feny eikä trypti, vaan ergot-joku?
NBOMe:t ovat karkkideelejä.. ja DOx selkeemmin fenympiä. Bromo jotain ihan omaa luokkaansa, ja lukunsa se sekin.
Mut sinällään vaikee rehellisestä asidista erehtyä.
Eka bromo meni kyl tavallaan ihan äsidistä, paitsi 17h alko ihmetteleen et eipä ihan sitä tainnu olla, mut oli just niin siistii kun kuvitteli sen olevan.
Rehellises asidis vaan sit taas on sitä jotain.. terapeuttista kaikinpuolin, kuin myös kokonaisvaltaisuudellaan ja selkeydellään yllättää puolin ja toisin.
Ekaa kertaa kun otin puolikkaan lapun asidia, sitä itseään siis, en huomannut oikeaastaan juurikaan ihmeempiä vaikutuksia..
Pieniä vivaqihteikkaita nyansseja oli havaittavissa, mutta taisi juuri ja juuri olla treshold-rajoilla, eikä niinkutsutusti toiminut.. tai ei saanut irti juurikaan mitään muutakuin epämääräisen oloisen kokemuksen.
NBOMe:t ovat karkkideelejä.. ja DOx selkeemmin fenympiä. Bromo jotain ihan omaa luokkaansa, ja lukunsa se sekin.
Mut sinällään vaikee rehellisestä asidista erehtyä.
Eka bromo meni kyl tavallaan ihan äsidistä, paitsi 17h alko ihmetteleen et eipä ihan sitä tainnu olla, mut oli just niin siistii kun kuvitteli sen olevan.
Rehellises asidis vaan sit taas on sitä jotain.. terapeuttista kaikinpuolin, kuin myös kokonaisvaltaisuudellaan ja selkeydellään yllättää puolin ja toisin.
Ekaa kertaa kun otin puolikkaan lapun asidia, sitä itseään siis, en huomannut oikeaastaan juurikaan ihmeempiä vaikutuksia..
Pieniä vivaqihteikkaita nyansseja oli havaittavissa, mutta taisi juuri ja juuri olla treshold-rajoilla, eikä niinkutsutusti toiminut.. tai ei saanut irti juurikaan mitään muutakuin epämääräisen oloisen kokemuksen.
Keep it unreal.
-
happojeesus
- Tuppisuu
Re: LSD / RC-lappu topic
"Psychedelics have a message to give, but once you get the message: hang up.", sanoi Ram Dass aikoinaan.Penttike wrote:Oudointa on et samoista lapuista tyyliin sadat ihmiset sano, että parasta happoa vuosiin. Voiskohan olla vika omassa päässä, vaikea sanoa. Varmaan set/setting asioita tai sit oon tuhonnut reseptorit liialla deeleilyllä tai jotain.
Myös kaverit joilla noita testautin meinas että happoo kyllä on. Myöskään nBOME -sarjaa noi ei mielestäni ollu, vaikka en toki kaikkia niitä ole testannut.
Noh, pitää siirtyy sieniin. Tai sit alkaa testailee 2C -sarjaa. Jos noikaan ei oo kivoi niin sit deelitaukoa.
Oon huomannu neuvon päteväksi. Kun alakaa trippailu ja sumeilu muuttua liian arkipäiväksi niin en ainakaan minä saa niistä enään hirveänä mitään järkevää irti. Antaa aivokemian tasaantua ja psyykkeen eheytyä niin hyvä tullee.
Makuasia toki, jotkut tuntuvat pystyvän kiskomaan karkkeina ja ajantappoon.
-
Psychonautilus
Musta tuntuu, että oon syönyt sen verran happoa ja olo on sen verran "vakio" tai yhtenäinen (verrattuna esim. sieniin, joiden vaikutuksia minuun kuvaavat hyvin sanat kuten spontaani, arvaamaton, pulpahteleva), että tripeistä ei saa kovin paljoa irti - ainakaan sellaisenaan - ellei doset ole egodeath-luokkaa. Ilman dissossiaatiota tulee helposti sellainen olo, että joo, ihan nättiä on ja kelat lähtee liikkeelle vähän eri tavalla, mutta hyvin nopeasti huomaa että ne on ne samat vanhat kelat.Penttike wrote:Oudointa on et samoista lapuista tyyliin sadat ihmiset sano, että parasta happoa vuosiin. Voiskohan olla vika omassa päässä, vaikea sanoa. Varmaan set/setting asioita tai sit oon tuhonnut reseptorit liialla deeleilyllä tai jotain.
Myös kaverit joilla noita testautin meinas että happoo kyllä on. Myöskään nBOME -sarjaa noi ei mielestäni ollu, vaikka en toki kaikkia niitä ole testannut.
Noh, pitää siirtyy sieniin. Tai sit alkaa testailee 2C -sarjaa. Jos noikaan ei oo kivoi niin sit deelitaukoa.
Jotta saan haposta enää kauheasti irti pitää sitä syödä paljon, tai sitten mennä hapoissa tekemään jotain, vaikka tanssimaan tai rakastelemaan tai keskustelemaan jonkun kanssa. Jos istun yksikseni jossain alle milligramman äsideissä niin melko takuuvarmasti tulee tylsää aika äkkiä. Ennen sitä sai koko päivän kulumaan siihen että "oli hapoissa", nykyään se on enemmän väline päästä tietynlaiseen tilaan, ja fokus on jokin muu kuin itse trippi.
Sienistä saan edelleen pienehköilläkin annoksilla paljon introspektiivisempää ja hyödyllisempää matskua päähän, mut sit vähemmän mukavaa, ja set & setting korostuu paljon enemmän (kun taas hapon kohdalla se alkaa liukua kohta tasolle "Kunhan ei ole poliisiasema").
Toden totta. Olen kuitenkin huomannut itse psykedeelien kohdalla (tai pidin sitä itsestäänselvyytenä jotenkin) että kuuntelemalla saman viestin kovemmalla volyymillä voi taustametelistäkin tehdä jos jonkinnäköisiä löytöjä. Yhtä suurta vaikutusta ne tuskin tekevät ajatteluun, persoonaan ja maailmankuvaan kokonaisuutena kuin itse viesti ensikuulemalta, mutta kun laittaa nupit kaakkoon sieltä voi kuulua yllättävää matskua, mitä ei ennen edes huomannut."Psychedelics have a message to give, but once you get the message: hang up."
-
Feya
- OD
Tuo on kyllä totta. Itse en juuri siksi nykyään oikein meinaa jaksaa noita psykedeelejä, varsinkin "tasaisia" sellaisia kuten happo, koska tuntuu, että oon käynyt ne samat kelat läpi jo lukemattomia kertoja. Me muutumme tietenkin koko ajan ja uutta käsiteltävää syntyy alati, mutta tuntuu etten ole vielä kerännyt tarpeeksi uutta materiaalia, jotta saisin vielä tehtyä mitään dramaattisia läpimurtoja. Uskoisin kutakuitenkin ymmärtäneeni omasta olemuksestani ja vaikeimmista ongelmistani ne tärkeimmät asiat, nyt työn alla on se vaikein osa eli niiden konkreettinen työstäminen ja omien ajatusmallien ja käytöksen muuttaminen.Psychonautilus wrote: Musta tuntuu, että oon syönyt sen verran happoa ja olo on sen verran "vakio" tai yhtenäinen (verrattuna esim. sieniin, joiden vaikutuksia minuun kuvaavat hyvin sanat kuten spontaani, arvaamaton, pulpahteleva), että tripeistä ei saa kovin paljoa irti - ainakaan sellaisenaan - ellei doset ole egodeath-luokkaa. Ilman dissossiaatiota tulee helposti sellainen olo, että joo, ihan nättiä on ja kelat lähtee liikkeelle vähän eri tavalla, mutta hyvin nopeasti huomaa että ne on ne samat vanhat kelat.
Jotta saan haposta enää kauheasti irti pitää sitä syödä paljon, tai sitten mennä hapoissa tekemään jotain, vaikka tanssimaan tai rakastelemaan tai keskustelemaan jonkun kanssa. Jos istun yksikseni jossain alle milligramman äsideissä niin melko takuuvarmasti tulee tylsää aika äkkiä. Ennen sitä sai koko päivän kulumaan siihen että "oli hapoissa", nykyään se on enemmän väline päästä tietynlaiseen tilaan, ja fokus on jokin muu kuin itse trippi.
Tilanteen muuttaminen tuo toki aina jotain uutta pöydälle. Trippailu uusien ihmisten kanssa, tai ihan uudessa paikassa, muutta väistämättäkin tripin kulkua ja tuo uusia ajatuksia pintaan. Tanssimassa käyminen hapoissa (siinä oli kyllä päällä myös koksua, mexeä sun muuta) oli upea kokemus, ja seksi pitää aina kokea eri huumeiden vaikutuksen alaisena. Ehkä mielenkiintoisimpia kokemuksiani oli kun otin reilun annoksen 4-HO-MET:iä uuden ihmisporukan ympäröimänä; siinä ahdistavuudessa oli aika paljon purtavaa.
Mutta nykyään ei meinaa kovin usein keksiä mitään todella uutta, joten psykedeelit tuntuvat lähinnä karkilta. Tulee jännä olo, aistit ja ajatukset muuttuvat, mutta mitään ei jää käteen. Syvennyn niihin varmaan uudestaan sitten joskus myöhemmin, kun elämässäni tapahtuu kunnon muutoksia.
-
Otorongo
- Kameleontti
^ Mielestäni yksi mielenkiintoinen ratkaisu on juurikin mennä tuntemattomaan paikkaan, tuntemattomien ihmisten sekaan ja ottaa sopivan suuri annos jotain psykedeeliä. Tilanne jossa ei ole mahdollisuutta turvautua kehenkään tuttuun ihmiseen tai linnottautua omaan tuttuun kotiin, pakottaa heittäytymään ja päästämään irti.
Itse nautin paljonkin tämänkaltaisista deelikokemuksista, sekä tuntuu että niistä jää enemmän käteen kuin yksin kotona trippailusta.
Itse nautin paljonkin tämänkaltaisista deelikokemuksista, sekä tuntuu että niistä jää enemmän käteen kuin yksin kotona trippailusta.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
-
tRip
- Moderator
Se mikä äsidissä yhä kiehtoo, koska se on rehellinen psykedeeli..
Vaikka claridad-päiviä hapon kohdalla leppoisasti vietänkin, eli ei se kokemus mun ajatuskuvioita enää muuta, sen olen hyväksynyt jo monia trippejä sitten.
Mutta mitä muuta sillä on annettavaa, onkin ollut jo pidemmän aikaa se juttu.
Päihteistä mielummin sitä;-
Lähinnä kokemus vahvistaa ja luo rihmastoja jo luotujen näkemysten pohjalle.
Asidissa on se hienovarainen vivahde terästää aisteja, ja tunnekokemuksia.. herättää hilpeänkutkuttavia aistiflippailuja ja senzellasia.
Nimenomaa, uudet kuviot, uudet fjongat..
Uus ympäristö, ja uusin silmin kun ottaa asidii, löytääkin yhä sitä vanhaa tuttuu asidii, mut samal jotain uutta ja muuta.
Painotan yhä, ettei mulla se ajatusmaailma oikeestaan juurikaan normi-päivätajunnasta eroa (vrt.ganja, jolla paljon dramaattisempia vaikutuksia sysätä ajatusrykelmiä ihme flippereihin välillä)
Ikäänkun ikitrippii since *.*
Sehän siin just on niin hienoo..
Kyse lienee siitä, millaisiin sosiaalisiin haasteisiin haluan itseni asideissa pistää likoomaan.
Vaikka claridad-päiviä hapon kohdalla leppoisasti vietänkin, eli ei se kokemus mun ajatuskuvioita enää muuta, sen olen hyväksynyt jo monia trippejä sitten.
Mutta mitä muuta sillä on annettavaa, onkin ollut jo pidemmän aikaa se juttu.
Päihteistä mielummin sitä;-
Lähinnä kokemus vahvistaa ja luo rihmastoja jo luotujen näkemysten pohjalle.
Asidissa on se hienovarainen vivahde terästää aisteja, ja tunnekokemuksia.. herättää hilpeänkutkuttavia aistiflippailuja ja senzellasia.
Nimenomaa, uudet kuviot, uudet fjongat..
Uus ympäristö, ja uusin silmin kun ottaa asidii, löytääkin yhä sitä vanhaa tuttuu asidii, mut samal jotain uutta ja muuta.
Painotan yhä, ettei mulla se ajatusmaailma oikeestaan juurikaan normi-päivätajunnasta eroa (vrt.ganja, jolla paljon dramaattisempia vaikutuksia sysätä ajatusrykelmiä ihme flippereihin välillä)
Ikäänkun ikitrippii since *.*
Sehän siin just on niin hienoo..
Kyse lienee siitä, millaisiin sosiaalisiin haasteisiin haluan itseni asideissa pistää likoomaan.
Keep it unreal.
-
Psychonautilus
Jep. Itselleni tanssiminen ei nyt sinänsä hirveästi tilannetta muuta, melko sama olo se on kuin ennenkin - mutta haen juuri tuota tilaa, sillä se on minulle äärimmäisen puhdistava, vapauttava meditatiivinen tila.Feya wrote:Tuo on kyllä totta. Itse en juuri siksi nykyään oikein meinaa jaksaa noita psykedeelejä, varsinkin "tasaisia" sellaisia kuten happo, koska tuntuu, että oon käynyt ne samat kelat läpi jo lukemattomia kertoja. Me muutumme tietenkin koko ajan ja uutta käsiteltävää syntyy alati, mutta tuntuu etten ole vielä kerännyt tarpeeksi uutta materiaalia, jotta saisin vielä tehtyä mitään dramaattisia läpimurtoja. Uskoisin kutakuitenkin ymmärtäneeni omasta olemuksestani ja vaikeimmista ongelmistani ne tärkeimmät asiat, nyt työn alla on se vaikein osa eli niiden konkreettinen työstäminen ja omien ajatusmallien ja käytöksen muuttaminen.Psychonautilus wrote: Musta tuntuu, että oon syönyt sen verran happoa ja olo on sen verran "vakio" tai yhtenäinen (verrattuna esim. sieniin, joiden vaikutuksia minuun kuvaavat hyvin sanat kuten spontaani, arvaamaton, pulpahteleva), että tripeistä ei saa kovin paljoa irti - ainakaan sellaisenaan - ellei doset ole egodeath-luokkaa. Ilman dissossiaatiota tulee helposti sellainen olo, että joo, ihan nättiä on ja kelat lähtee liikkeelle vähän eri tavalla, mutta hyvin nopeasti huomaa että ne on ne samat vanhat kelat.
Tilanteen muuttaminen tuo toki aina jotain uutta pöydälle. Trippailu uusien ihmisten kanssa, tai ihan uudessa paikassa, muutta väistämättäkin tripin kulkua ja tuo uusia ajatuksia pintaan. Tanssimassa käyminen hapoissa (siinä oli kyllä päällä myös koksua, mexeä sun muuta) oli upea kokemus, ja seksi pitää aina kokea eri huumeiden vaikutuksen alaisena. Ehkä mielenkiintoisimpia kokemuksiani oli kun otin reilun annoksen 4-HO-MET:iä uuden ihmisporukan ympäröimänä; siinä ahdistavuudessa oli aika paljon purtavaa.
Mutta nykyään ei meinaa kovin usein keksiä mitään todella uutta, joten psykedeelit tuntuvat lähinnä karkilta. Tulee jännä olo, aistit ja ajatukset muuttuvat, mutta mitään ei jää käteen. Syvennyn niihin varmaan uudestaan sitten joskus myöhemmin, kun elämässäni tapahtuu kunnon muutoksia.
Itsekin kuitenkin koen, että sitten kun matskua on taas tarpeeksi, voi ne heittää psykedeeliskoopin alle tarkempaan tutkailuun. Kun ensiksi poltin DMT:tä, ja sitä oli reilusti, poltin sitä ainakin kerran parin-kolmen päivän välein varmaan kuukauden, kaksi. Sitten, vaikka purkit oli vielä pullollaan dimitriä, ei tehnyt mieli polttaa yhtään. Jonkun 4 kuukauden päästä koin tilanteen sopivaksi taas polttaa - kerran, enkä sen jälkeen ole taaskaan ollut DMT-matkalla. Kunhan sen itse aineen on nähnyt, tulee nopeasti melko tyhjä olotila (joka psykedeeleissä usein alkaa sitten ahdistaa skidisti) ellei ole mitään mielessä, mitä käsitellä.
-
hörhö
- Psykonautti
Tässä tuli noin tunti sitten otettua happoa ensimmäistä kertaa lapuuina oli cartoon shiva joita otin 2kpl vaikutukset tuntuvat jo hyvästikin maistuivat aavistuksen kitkerältä mutta pitäisi kai olla oikeaa?Sormen päät tuntuvat sähköisiltä ja puutuneilta välillä olotila on vahvan euforinen musiikki kuulostaa jotenki avaralta.Kutkuttavaa oikein kihelmöl:)
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
hörhö
- Psykonautti
Jatkellaans hapon kanssa vaarallista kun tuntuu aina että sillä on paljon näytettävää---->iso kasa lappuja--->tiheää trippailua mutta tulee vaan malttaa mielensä mikä on toistaseks onnistunu pitkän keston takia myös stmulaatio on kiehtovaa pääsee tietynlaiset jännitteet purkautumaan kun reivaa otsa hiessä ja veren maku suussa 
Mieltä parantava vaikutus on kyllä se juttu tässä omalla kohdalla on vaan hyvä kun jaksaa miettiä/kohdata/oivaltaa asioita pitkälle vaikka looginen ajatus meinaa puskea tunteiden yli välillä.Haposta tulee jotenkin hyvin ihmismäinen olo en parempaakaan sanaa keksi tuohon.Joutuu kyllä kokemusten eteen tekemään oikeasti töitä joka on palkitsevaa esim lähteä ulos yöllä hiippailemaan tai vastaavata muuten tylsistyy jos ei saa virikkeitä välissä
Laskuissa bodyloadi meinaa olla hieman nihkeää mutta ei ollenkaa ylivoimainen jaksaa viedä just loppuun vaikka meinaiski väsyttää lopussa jo aikalailla
Trip tuossa mainitsikin että ei eroa normiajattelusta juurikaan tämä tuli huomattua kanssa.Itellä tällä hetkellä että jaksaa niitä normijuttuja miettiä pidemmälle.
Mieltä parantava vaikutus on kyllä se juttu tässä omalla kohdalla on vaan hyvä kun jaksaa miettiä/kohdata/oivaltaa asioita pitkälle vaikka looginen ajatus meinaa puskea tunteiden yli välillä.Haposta tulee jotenkin hyvin ihmismäinen olo en parempaakaan sanaa keksi tuohon.Joutuu kyllä kokemusten eteen tekemään oikeasti töitä joka on palkitsevaa esim lähteä ulos yöllä hiippailemaan tai vastaavata muuten tylsistyy jos ei saa virikkeitä välissä
Laskuissa bodyloadi meinaa olla hieman nihkeää mutta ei ollenkaa ylivoimainen jaksaa viedä just loppuun vaikka meinaiski väsyttää lopussa jo aikalailla
Trip tuossa mainitsikin että ei eroa normiajattelusta juurikaan tämä tuli huomattua kanssa.Itellä tällä hetkellä että jaksaa niitä normijuttuja miettiä pidemmälle.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
alterego
- Karvakuono
Tulee todennäköisesti muutaman viikon kuluessa testattua ensimmäistä kertaa oikeata happoa. Myyjän mukaan ovat 250ug. Kysynkin kuinka paljon tätä voi verrata sieniin? Henkisellä puolella siis. Viimeiset tripit tateilla olivat lähinnä negatiivisten asioiden kelailua itsestään, todella ahdistavia, mutta matkan loppuvaiheilla iski se mieletön euforia ja selvyys, kuin solmut olisivat päässäni avautuneet. Viimeisestä matkastakin on reilusti yli vuosi jo aikaa ja siinä ajassa oma elämäntilanteeni on muuttunut paljon positiivisempaan suuntaan.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Paljon samaa hapossa on mut tosi paljon eroakin. Yksilöllistä, mut ite oon kokenut sienten vaikutuksen jotenkin paljon brutaalimpana tolta henkiseltä puolelta nimenomaan. Kyykyttää paljon enemmän jos on kyykyttääkseen kun taas happo on kevyempää hivelyä ja enemmän ohjailtavissa. Ei sillä, kyllä hapollakin on hyvin mahdollista saada kunnon horrorload-tripit päälle.alterego wrote:Tulee todennäköisesti muutaman viikon kuluessa testattua ensimmäistä kertaa oikeata happoa. Myyjän mukaan ovat 250ug. Kysynkin kuinka paljon tätä voi verrata sieniin? Henkisellä puolella siis. Viimeiset tripit tateilla olivat lähinnä negatiivisten asioiden kelailua itsestään, todella ahdistavia, mutta matkan loppuvaiheilla iski se mieletön euforia ja selvyys, kuin solmut olisivat päässäni avautuneet. Viimeisestä matkastakin on reilusti yli vuosi jo aikaa ja siinä ajassa oma elämäntilanteeni on muuttunut paljon positiivisempaan suuntaan.
Jos pitäis verrata niin sienet on nimenomaan enemmän opettaja, kun happo taas työkalu.
Jos oot varautunut siihen sienien mahdolliseen brutaaliin kyykytykseen niin happo saattaa olla jopa pettymys, tuntuu niin helpolta psykedeeliltä. Isompien annoksienkin jälkeen saattaa jäädä fiilis, että joo, olihan tää hiton kaunista ja connectasin maailman kanssa aika hyvin - mut siihen se sit jäikin eikä olo ole mitenkään älyttömän uudestisyntynyt. Sen sijaan jos haluat enemmän itse tarkastella maailmaa ja ottaa ne ohjat omiin käsiin niin saatat saada haposta paljon enemmän irti kuin sienistä.
-
SynaKine
- Psykonautti
Itsellä happo kyykyttää paljon tuhoisammin kuin sienet, ja sama homma myös kontrollin kanssa: sienien kanssa kontrolli on käsissä herkemmin, kun taas happo vie kuin vanha parkettijalka. Mutta ehkä prioriteettimme ovat erilailla suuntautuneita, tiedä häntä, yksilöllistä tämä on kuten mainitsit. Mainitakseni myös niin kokemukseni ovat aina kannabiksen kanssa, joten ehkä myös erilaiset synergiat ovat avain. Ja pilvihän tuppaa itsekin viemään vähän miten sattuu fiiliksestä riippuen. No joka tapauksessa.SahkoinenVelho wrote:Jos pitäis verrata niin sienet on nimenomaan enemmän opettaja, kun happo taas työkalu.alterego wrote:Tulee todennäköisesti muutaman viikon kuluessa testattua ensimmäistä kertaa oikeata happoa. Myyjän mukaan ovat 250ug. Kysynkin kuinka paljon tätä voi verrata sieniin? Henkisellä puolella siis. Viimeiset tripit tateilla olivat lähinnä negatiivisten asioiden kelailua itsestään, todella ahdistavia, mutta matkan loppuvaiheilla iski se mieletön euforia ja selvyys, kuin solmut olisivat päässäni avautuneet. Viimeisestä matkastakin on reilusti yli vuosi jo aikaa ja siinä ajassa oma elämäntilanteeni on muuttunut paljon positiivisempaan suuntaan.
Nauti matkastasi alterego, kun päätät sen kokea.
-
JarruIgor
On kyllä tosi vähän ollut happoa liikenteessä viimeaikoina. Missään en ole vuoteen nähnyt ja sitä ennen sitä sai pitkään joka kulmalta. Aijai tekis trippi hyvää, joutuu ehkä turvautuu internettiin.