Ketamiini

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Neste
OD

Re: Ketamiini

Post by Neste »

Viime viikolla päräytin itseni jonkin sortin holeen ja eräs asia jäi ihmetyttämään. Kun havahduin taas maan pinnalle ja takaisin omaan egooni huomasin koko kroppani tärisevän aivan kuin olisin erittäin vilustunut tai olisi joku kohtaus päällä. Vähän tuli jo huolestuttua että mitähän ihmettä mahtaa tapahtua, mutta lopulta tärinä laantui suunnilleen muutamassa minuutissa. Täysin sama on tullut koettua ainakin kerran myös dexmin parissa. Normaalia? :foil:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

Neste wrote:Viime viikolla päräytin itseni jonkin sortin holeen ja eräs asia jäi ihmetyttämään. Kun havahduin taas maan pinnalle ja takaisin omaan egooni huomasin koko kroppani tärisevän aivan kuin olisin erittäin vilustunut tai olisi joku kohtaus päällä. Vähän tuli jo huolestuttua että mitähän ihmettä mahtaa tapahtua, mutta lopulta tärinä laantui suunnilleen muutamassa minuutissa. Täysin sama on tullut koettua ainakin kerran myös dexmin parissa. Normaalia? :foil:
Mäkin oon toisinaan ketkuissa värissyt ja hampaat kalissu. Hampaiden kaliseminen on muistuttanu aika paljon madmojen vastaavaa, joten se varmaankin johtuu serotoniinin sörkkimisestä aivoissa. Myös joskus seuraavana päivänä deksmillä trippaamisesta mulla on hampaat kalissu ja orgasmin saavuttaminen on ollut lähes mahdotonta -> viittaa jälleen serotoniiniin.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Ensimmäinen varsinainen Ketamiini kokeilu takana: 50mg (s)-Ketamiinia intramuskulaarisesti(lihakseen) nautittu. Ampullista siis.

Aikaisempi kokeiluni rajoittui puoleen grammaan vissiin hiukan huonolaatuista jauhemaista ketamiinia, josta en juuri muuta irti saanut kuin hieman "humalaisen" sekavan olon. Annokset siinä max 100mg.

Reisilihakseen tähtäsin injektion ja sinne sujahti yhtään kirvelemättä(vaikka toisin olin lukenut). 5min meni ja ehdin jo ajatella, että tänhän pitäisi nousta hyvinkin paljon nopeammin. Onko tässä jotain häikkää?

Mutta...

sitten hävisi tavallaan todellisuus, värejä oli vielä, mutta ne sulautuivat eikä pystynyt tarkentamaan katsettaan mihinkään. Kaikki oikeestaan sulautui, ja hävisin kämpästäni ainakin vähäksi aikaa "tripin" alkuvaiheilla. Ymmärsin uusia ulottuvuukisa aivan eritavalla, kokoajan myös tuntui olevan toinen persoona mukana vieressä. Motoriikka päin helvettiä, keskittyneesti pystyi liikkumaan - mutten kehdannut kuitenkaan pihalle lähteä. Ihan paikoillaanolo UV lampuilla valaistussa huoneessa oli mahtavuutta. Ja ne kehontuntemukset!!! Euforiaa ja sanoinkuvaamattomia tuntemuksia!!

Injektiosta vaikutusten loppumiseen meni hiukan päälle tunti. Ehkä 1h 15min. Siinä kohti olin jo melko "selvä". Hieman harmittelee että osittain oivalletut asiat ei jääny mieleen ja unohtui pian tripin jälkeen eikä niitä voinut juuri läpikäydä. Annos oli kuitenkin melko pieni(?), vaikka toleton olenkin.
Pilvessä toki olin ennen nauttimista ja n.45min vaikutusten alettua poltin hitin budia bongista...siitä tuntui ehkä vähän tasaantuvan meno vaikka odotin täysin toisenlaista efektiä. Methoxetaminen kanssa savut sysäävät tripin aina ihan uudelle tasolle. Muutenkin huomasin hyvin paljon samankaltaisuuksia, MXE pidempi aika on hyvä/huono :P riippuu vähän.

jotain piti vielä lisätä, mutta...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Neste
OD

Post by Neste »

Harold wrote:Pilvessä toki olin ennen nauttimista ja n.45min vaikutusten alettua poltin hitin budia bongista...siitä tuntui ehkä vähän tasaantuvan meno vaikka odotin täysin toisenlaista efektiä. Methoxetaminen kanssa savut sysäävät tripin aina ihan uudelle tasolle.
Savut olisi kannattanut imaista aikaisemmassa vaiheessa.

Mulla on jännä viha-/rakkaussuhde dissoihin ja etenkin ketamiiniin. Joskus niitä menee tosi tiuhaan tahtiin kunnes lopulta kyllästyy ja ajattelee, että tää aine on nyt nähty. Muutama kuukausi eteenpäin ja edessä on taas sama luuppi :mrgreen:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Neste wrote:
Harold wrote:Pilvessä toki olin ennen nauttimista ja n.45min vaikutusten alettua poltin hitin budia bongista...siitä tuntui ehkä vähän tasaantuvan meno vaikka odotin täysin toisenlaista efektiä. Methoxetaminen kanssa savut sysäävät tripin aina ihan uudelle tasolle.
Savut olisi kannattanut imaista aikaisemmassa vaiheessa.

Mulla on jännä viha-/rakkaussuhde dissoihin ja etenkin ketamiiniin. Joskus niitä menee tosi tiuhaan tahtiin kunnes lopulta kyllästyy ja ajattelee, että tää aine on nyt nähty. Muutama kuukausi eteenpäin ja edessä on taas sama luuppi :mrgreen:
joo tuli tosiaan sellanen fiilis kans et jos savut ois polttanu siinä ~20min kohdalla niin ois voinu mennä melko mielenkiintoseks....tosin en ois varmaan kyenny täyttään bongin pesää, saatikka sitten kääntää jolperia :D
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Edellisvuonna tehdyssä tutkimuksessa paljastui, että ketamiini on κ-opioidireseptorin täysagonisti, kuten Salvia divinorumin vaikuttava ainesosa salvinoriini. Salvinoriini on puhdas κ-opioidiagonisti, mutta ketamiini on voimakkaammin NMDA-reseptorien antagonisti.

Role of kappa-opioid receptors in the effects of salvinorin A and ketamine on attention in rats (Nemeth et al., 2010)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/article ... ool=pubmed
Unexpectedly, ketamine also bound to KORs, though with a substantially lower affinity and potency than at σ-opioid and NMDA receptors. Both salvA and ketamine displayed full agonism at KORs, and the effects of each were completely blocked by 10 nM JDTic.

Surprisingly, JDTic also blocked some effects of ketamine: it prevented reductions in correct responding and increases in omission errors, although it failed to affect latencies to make a correct response.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mitenkäs noita kokkausmetodeja ? onko jengi harrastellut paljoa?

tuol lämpimäshän sen voi jättää vaan lautaselle auringonvaloon kuivaamaan ja onnistuuhan se tääl kotomaassakin aurinkokuivauksella. pitäis olla iisein metodi, jossa menee vähiten hukkaan. apuna voi käyttää tuuletinta, lämpöpuhallinta!

toki myös vesihauteet toimii.

onks porukalla muita vinkkejä?

jos on 25mg/ml ampulleista ensin laimennettu keittosuolaan niin että pitoisuus on 5mg/ml niin mahtaako kuivatteluprosessissa jäädä lopputulokseen tuosta keittosuolasta paljon suoloja ? tuskin haitallisia ovat, mietin vain miten lopputuloksen sitten annostelee. Toki sitä mukaa kuinka paljon alunperin pitäisi olla sitä itse ketamiinia ja erotuksella laskee lopputuloksesta kuinka paljon on muuta shaibaa.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

psykovsky wrote: jos on 25mg/ml ampulleista ensin laimennettu keittosuolaan niin että pitoisuus on 5mg/ml niin mahtaako kuivatteluprosessissa jäädä lopputulokseen tuosta keittosuolasta paljon suoloja ? tuskin haitallisia ovat, mietin vain miten lopputuloksen sitten annostelee. Toki sitä mukaa kuinka paljon alunperin pitäisi olla sitä itse ketamiinia ja erotuksella laskee lopputuloksesta kuinka paljon on muuta shaibaa.
lopputuloksessa oli n. 3/4 muuta kuin sitä itseään keittosuolan suolaa ? oli meinaa suolasen makunen :P

edit tepsii :)
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Onkos tota nestemäistä ketamiinia miten "vaikeasti" hommattavissa ja paljonkohan tuosta olisi fiksua maksaa jos sattuisi törmäämään? Esim. 25mg/ml ja 2ml puteli?
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

zrrl wrote:Onkos tota nestemäistä ketamiinia miten "vaikeasti" hommattavissa ja paljonkohan tuosta olisi fiksua maksaa jos sattuisi törmäämään? Esim. 25mg/ml ja 2ml puteli?
Varmaan jotain 5 - 20 euroa ois hinta tollasel 50 mg ampullilla. Emt. Gramman taitaa saada jollain 100 - 150 € hinnalla.. pulveria/kristallia. Ei tuota liiku niin paljon ainakaan täällä että sille olisi kehittynyt mitään vakiohintaa, itse en muista mitä olen maksanut, taisin antaa jotain pillereitä vaihdossa tms kun jonkun 100 mg poistin kaverilta.
Last edited by Dexma on Tue 12 Jun 2012, 22:01, edited 1 time in total.
Reason: hankkimisesta puhuminen
rissu
Karvakuono

Post by rissu »

zrrl wrote:Onkos tota nestemäistä ketamiinia miten "vaikeasti" hommattavissa ja paljonkohan tuosta olisi fiksua maksaa jos sattuisi törmäämään? Esim. 25mg/ml ja 2ml puteli?
Eipä siitä kannata viittä euroa enempää maksaa. Muistaakseni kolmesta vastaavasta pullosta sain eroteltua jonkun 0.1 puhtaita kristalleja jotka luonnollisesti tuhosin muutamilla vedoilla.
Niin ja taitavat olla 50ml ainakin nämä ampullit ketanest-s. Pakko vielä mainita, että jos jostain saat näitä ampulleja niin harjoittele aukaisemaan se oikein ennenkuin menet tuhoamaan kallisarvoista substanssiasi terveisin veriset ketamiinit.
Maksoin viimeksi 60euroa "putsista" grammasta(eli 1000mg vähän suhteutetaan) suomen sisällä en sitten tiedä oliko jatkettua vai ei, mutta kyllä siitä oloja lähti kymmeniksi illoiksi.

EDIT: Olivatkin 25ml ampulleja ja kristalleja tuli 0.07 siis.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Luultavasti tulee kuitenkin jonkinlaisena jauheena hommattua että sais tämän kalvavan ketku-neitsyyden menetettyä :P
Ihan noobina täytyy kysyä, että mitäs eroa tän kohdalla on esim. pulverilla ja kristallilla?
Last edited by Dexma on Tue 12 Jun 2012, 21:58, edited 1 time in total.
Reason: Poistettu turhat viittaukset aineen hankkimiseen
rissu
Karvakuono

Post by rissu »

zrrl wrote: Luultavasti tulee kuitenkin jonkinlaisena jauheena hommattua että sais tämän kalvavan ketku-neitsyyden menetettyä :P
Ihan noobina täytyy kysyä, että mitäs eroa tän kohdalla on esim. pulverilla ja kristallilla?

Yleensä substanssit kristallisoidaan nesteestä ja kristalli sitten jauhetaan siihen tuttuun valkoiseen jauhemuotoon =). Ampullit varmaan siksi kalliimpia koska niitä ei ole jatkettu mitenkään. Ketamiinista tehdyt kristallit ovat kyllä kovin heikkoja johtuen yleisesti tavasta jolla aine kristallisoituu(Neste haihdutetaan vaan veke) ja se on todella helppo jauhaa. En tiedä mitään tieteellisiä termejä nähnyt vain käytännössä.
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Tuli tyypattya s-ketamiiniinia aika metkaa tavaraa tosi selkeetä verrattuna dexmiin.Tosiaa aika addiktoivaa tekee koko ajan mieli lisää.Eikös tämä ole pitkällä tähtäimellä haitallista munuaisille?
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Neste
OD

Post by Neste »

Munuaisille ei kait, mutta virtsarakkoa tuhoaa kroonisella käytöllä.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Miten ketamiini vaikuttaa unensaantiin? Ois tossa gramma ketkua ja huomenna tarvis herätä kymmeneltä, että miten unta saa jos tänää yheltätoista nokittelen?
Mexe nokitettuna pisti simmut ristii ja nukahtamine oli helppoa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

doof wrote:Miten ketamiini vaikuttaa unensaantiin? Ois tossa gramma ketkua ja huomenna tarvis herätä kymmeneltä, että miten unta saa jos tänää yheltätoista nokittelen?
Mulla menee yleensä n. 2 tuntia viimeisen annoksen ottamisesta ennenkuin saa unta ketkult.
zerk

Post by zerk »

Ketku on yks niistä harvoista doupeista jotka on vielä mun drugs to try- listalla. Kokeilen heti kun tulee mahdollisuus siihen.
Feya
OD

Post by Feya »

Tuli tossa taas vaihteeksi hommattua ketkua gramma. Annokseni olivat 120-230mg nokitettuna. Tämä menee kyllä ihan liian nopeasti, mutta ihanaa tavaraa kuitenkin.

Se lyhyt mutta syvällinen dissosiatiivinen trippi voittaa helposti mexet ja deksmit, mutta ehkäpä jopa parasta ketkussa on sen afterglow ja antidepressatiivinen vaikutus. Heti annoksen ottamisen jälkeen ja vielä päiviä sen jälkeen olo on niin selkeästi normaalia itsevarmempi, positiivisempi ja empaattisempi.

Mielestäni paras tapa ottaa tätä olisikin nokittaa 150-200mg annos aina 3-4 päivän välein, jolloin ahdistus ja masennus pysyisivät loitolla useita viikon, mutta halu redosettaa on aina niin suuri, että gramma menee ihan helposti yhden illan aikana.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Vaikks tiesin ettei ketku kauaa vaikuta ni silti tuli yllätyksenä se nopee lasku. Oli kyl mielenkiintosta, mut mexe on enemmän mun mieleen koska vaikutusaika on pidempia ja siinä on hiukan sitä opiodipuoltakin . Ketku oli siis mielenkiintpsempaa ja mexe mukavampaa.

Ajattelin pitää yhen välipäivän niin saanko samalla dosella samat efektit vai joudunko lisäämään annostusta?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

doof wrote:Oli kyl mielenkiintosta, mut mexe on enemmän mun mieleen koska vaikutusaika on pidempia ja siinä on hiukan sitä opiodipuoltakin. Ketku oli siis mielenkiintpsempaa ja mexe mukavampaa.
Ketamiini itseasiassa on kappa-opioidireseptorien agonisti (Salvia divinorumin tapaan, eikä siis ole morfiinin kaltainen) mistä mainitsin jo aiemmin tässä topicissa.

Toimittaja Hamilton Morris mainitsee metoksetamiinin kehittäjän haastattelussa tutkija J. V. Wallachin tuottaneen tutkimusdataa, jonka mukaan 3-MeO-PCP ei ole opioidinergistä ja tekee olettamuksen, että myöskään metoksetamiini hyvin todennäköisesti ei ole opioidinerginen. Pyysin Morrisilta lisätietoja, ilmoittelen jos/kun saapuu.
doof wrote:Ajattelin pitää yhen välipäivän niin saanko samalla dosella samat efektit vai joudunko lisäämään annostusta?
Riippuu mitä vaikutusta haet. Metoksetamiinin vaikutus on varsin monisyinen. Itse en ole kokenut toleranssin kasvua +5 kertaa viikon aikana annostelessani.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
doof
Kameleontti

Post by doof »

Touchet wrote:Ketamiini itseasiassa on kappa-opioidireseptorien agonisti (Salvia divinorumin tapaan, eikä siis ole morfiinin kaltainen) mistä mainitsin jo aiemmin tässä topicissa.

Toimittaja Hamilton Morris mainitsee metoksetamiinin kehittäjän haastattelussa tutkija J. V. Wallachin tuottaneen tutkimusdataa, jonka mukaan 3-MeO-PCP ei ole opioidinergistä ja tekee olettamuksen, että myöskään metoksetamiini hyvin todennäköisesti ei ole opioidinerginen. Pyysin Morrisilta lisätietoja, ilmoittelen jos/kun saapuu.
Noista reseptoreista en tiiä hölkäsenpöläystä, mutta mexestä mä silti koen saavani jotain opiodia muistuttavaa vaikutusta. Olkoon ne sitte jotai kieroutunutta placeboa :D
Tosi jees jos saat tarkennuksen kuitenkin!
doof wrote:Riippuu mitä vaikutusta haet. Metoksetamiinin vaikutus on varsin monisyinen. Itse en ole kokenut toleranssin kasvua +5 kertaa viikon aikana annostelessani.
Mexe ei mullekaan mainittavaa tolea kehittäny, vaikka sitä parina päivänä otinki peräkkäin. Kuitenki ketkusta lukasin (bluelight?) että tole kasvaa silmissä, mutta sitä en saanu selville että kehittyykö se jo näin nopeesti.

e. oho, siis ketamiinin tole parin päivän käytöllä oli pääpointti eikä metoksetamiinin
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Nyt olisi Ketkua saatavilla, mutta uskallanko ottaa kun menee mirtatsapiiniä 45mg/pvä? Olen käsittänyt, että ainakin serotoniinisyndrooman vaara dxm ja ssri/snri- lääkityksellä.

Toivoisin pikaista vastausta, kiitos etukäteen.
It's just a ride.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Rollo Tommasi wrote:Nyt olisi Ketkua saatavilla, mutta uskallanko ottaa kun menee mirtatsapiiniä 45mg/pvä? Olen käsittänyt, että ainakin serotoniinisyndrooman vaara dxm ja ssri/snri- lääkityksellä.

Toivoisin pikaista vastausta, kiitos etukäteen.
Ketamiini ja mirtatsapiini ei tietääkseni ole vaarallinen yhdistelmä, tosin ehkä voisit jättää ottamatta edellisillan ja käyttöpäivän mirtatsapiinit..

Mutta, EN ole VARMA tuosta. Musta tuntuu vaan hyvin vahvasti että mirtatsapiini tai ssri lääkkeet ja ketamiini ei ole vaarallinen yhdistelmä. Korjatkaa jos en ole oikeassa.

Mutta toisaalta, ehkä on hyvä pitää pikku tauko noista masennusryyneistä ennen kuin ottaa ketkua. En tiedä, ajattelisin vaan että jos nyt jotain yhteisvaikutuksia oisikin, ja itse ehkä pitäisin. Mutta edelleen muistutan, en ole täysin varma ketamiinin ja mirtatsapiinin/ssri lääkkeitten yhteisvaikutuksista ja mahdollisista vaarallisista yhteisvaikutuksista.

Muistelen vaan näin, korjatkaa joku jolla on täysin varma tieto.
Pen
OD

Post by Pen »

Omakin kaverini SSRI:tä syö ja silti ketamiinia käyttää toisinaan. DXM ja MXE hän sen sijaan jättää suosiolla ottamatta, siitä kun on sen verran netissä varoituksia.

Mutta silti, aloittaisin ainakin varovaisesti, eiköhän se yksilöllistä ole. Paras tapaus toki jos voit ottaa vaikka pari päivää taukoa sen mirtsapiinin kanssa.
Feya
OD

Post by Feya »

Penttike wrote:Omakin kaverini SSRI:tä syö ja silti ketamiinia käyttää toisinaan.
Mirtatsapiini ei tosin ole SSRI, vaan NASSA-lääke, joten se toimii erilailla.

Mutta mä olen myös käsittänyt, ettei ketamiinilla ja mirtatsapiinilla pitäisi olla huomattavia yhteisvaikutuksia, eikä itselläni sellaisia myöskään ilmentynyt reilu vuosi sitten, kun mirtatsapiinia vielä käytin. Tästäkin on kyllä erilaisia mielipiteitä; mirtatsapiinin on joissain tutkimuksissa todettu itse asiassa auttavan serotoniinisyndroomaan, kun taas moni on vakaasti sitä mieltä, että se silti voi aiheuttaa sitä.

DXM:tä ei tuon lääkkeen kanssa ole suositeltu ottamaan, koska ne metabolisoituvat samojen entsyymien avulla (varmaa tietoa tämäkään ei tietenkään ole).

Varovaisuudesta ei kyllä koskaan ole haittaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Feya wrote: mirtatsapiinin on joissain tutkimuksissa todettu itse asiassa auttavan serotoniinisyndroomaan, kun taas moni on vakaasti sitä mieltä, että se silti voi aiheuttaa sitä.

DXM:tä ei tuon lääkkeen kanssa ole suositeltu ottamaan, koska ne metabolisoituvat samojen entsyymien avulla (varmaa tietoa tämäkään ei tietenkään ole).

Varovaisuudesta ei kyllä koskaan ole haittaa.
Joo tosta mirtazapinista ollaan vähän kahta mieltä jokapuolella. Ite oon ottanut dexmiä monesti mirtazapinin kanssa, ja joskus aika isoja annoksiakin (jostain turhista angsti syistä :D ) ja lopputuloksena on ollut astetta ehkä delirianttimaisempi kuosi, samoin kyl napsinut mirtazapinia tramadolin kanssa. Toisaalta tässä kohtaa oli mirtazapinin käyttö ihan normaalia ja päivittäistä ja kaikki kovimmat sivuvaikutukset olivat lähteneet siinä ohella.

Toi taas on vain enemmän omalla kokemuksella hankittua tietoa toisaalta. Itelle tuli ensimmäiseksi mieleen, että miten tuo mirtazapin tuota serotoniini syndroomaa tekee? Joitain kokemuksia luin netistä ja niistä ei ihan suoraan pystynyt sanoon mitkä kaikki menee pieleen.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

"Mirtatsapiini aktivoi myös keskushermoston serotonergista ja dopaminergista järjestelmää, kuitenkaan vaikuttamatta välittäjäaineiden takaisinottoa estämällä, kuten esimerkiksi SSRI-lääkkeet."

Elikä ei pitäisi olla mitään suurempaa yhteistä haittavaikutusta serotoniinia lisäävien aineiden käytön kanssa.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mirtatsapiini

"However, a new study in mice by Zarate et al. shows that blocking the NMDA receptor is an intermediate step. According to this study, blocking NMDA increases the activity of another receptor, AMPA, and this boost in AMPA activity is crucial for ketamine’s rapid antidepressant actions. NMDA and AMPA are receptors for the neurotransmitter glutamate. The glutamate system has been implicated in depression recently. This is a departure from previous thinking, which had focused on serotonin and norepinephrine."

"..it acts as a noradrenergic and serotonergic uptake inhibitor,"

Ja ketamiini siis vaikuttaa hyvin vähän noihin noradrenaliinin ja serotoniinin takaisinottoon - mutta kuitenkin jollain tapaa(varovaisuutta siis)

http://en.wikipedia.org/wiki/Ketamine

pientä wikitutkiskelua selkeyttämään.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Kiitos vastauksista, selkeytti asiaa paljon vaikka tällä kertaa menikin ketkut ohi suun (tai suonen).

Mutta metsästys jatkuu.
It's just a ride.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Itse en pidä yhtään ketamiinin vaikutuksista pienemmillä doseilla, olen aina saanut itselleni vaan suhteellisen vajukin olon aikaiseksi. I.M. tai plugattuna K-hole doseilla tykkään kyllä.