zerk wrote:Kokemukseni mukaan mopon nousut iv:nä on järjettömän intensiiviset ja euforiset - mun kohdalla huomattavasti miellyttävämmät kuin oksikodonilla. Muuta mun suoniin ei sitten olekaan sairaalassa tungettu ja muuten iv-kokeiluthan rajoittuu tuohon yhteen mopokertaan.
Se täytyy kyllä sanoa, että iv mopo on huomattavan erilaista verrattuna oraaliseen. Tuntuu siltä, että siinä olisi jotain muutakin kuin se hyötyosuuden ero. Oxyllä ero ei ole läheskään noin suuri tuohon suhteutetuilla annoksilla. Olisi aika vaikea tilanne jos mopoa olisi jatkuvasti käsillä ja siihen olisi varaa, kun tietää huonon oraalisen hyötysuhteen ja iv nousut sekä vaikutuksen. Olisi aika helppoa narkahtaa mopon iv-käyttöön oikein kunnolla.
"Olisi aika helppoa narkahtaa mopon iv-käyttöön oikein kunnolla"
Allekirjoitan tuon väittämän.
Iv käytössähän toi mopo ei toimi kun vaan sen 4 tuntia... 1-2 tuntia toimii niinku hyvin ja sit alkaa himmaamaan.
Mut voi kyllä sanoo että toimii jos joku kysyy 4 tuntia vaikka 40mg vetojen jälkeen.
Tai siis tuntuu hiipuvan about 4 tuntia vedoista. Jonka takia sitä saakin sit paukuttaa suoniaan huolella.
Ja jos et sitä säädä muille niin se tulee hemmetin kalliiks vetää silleen. Ainaki nykyhinnoilla.
offtopic-->
Ite ku myin sitä ostin 40mg dolcontin nappeja hintaan 7.5-5€ kpl riippuen paljo otti ja myin etiäpäin noin 15€ hintaan.
Ja kuten hinnoista voidaan päätellä vuosi oli silloin 2003 vai 2004, että terveiset polizeille, nyt ootte myöhässä ja pahasti.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
eNZYMe wrote:Joo. 10mg on kohtuullisen pieni annos. Kunnon nousut tulee, kun ottaa kerralla tarpeeksi. Testaisin sellaiset 20-30mg seuraavaksi.
Voit suhteuttaa halutun määrän sulle sopivaan oksikodoniannokseen. IV morfiini on n. 1.5 kertaa tehokkaampaa kun syöty oksikodoni.
Selvä pyy. Tällaisten touhujen kanssa toki aina fiksua aloittaa varovasti, mutta oman luontaistoleni muihin opioideihin tuntien vihjasin etukäteen, että saattoi olla alakanttiin, jos ekalla kerralla meni nollatolein 40mg oksikodonia suuhun.
Noh, pitää kokeilla. Onneks pelottaa noi vahvat jarrut muutenkin niin paljon, et hihahommat voi ehkä oikeasti jopa jäädä paljon puhuttuihin kokeiluihin.
Ja pakko myös sanoa, että oikeastaan pidempikestoinen smoothi euforia miellyttää enemmän, kuin orgasmi jota seuraa anestesia. Ainahan sitä voi kuksia, kääntää kylkeä ja nukahtaa.
eNZYMe wrote:Joo. 10mg on kohtuullisen pieni annos. Kunnon nousut tulee, kun ottaa kerralla tarpeeksi. Testaisin sellaiset 20-30mg seuraavaksi.
Voit suhteuttaa halutun määrän sulle sopivaan oksikodoniannokseen. IV morfiini on n. 1.5 kertaa tehokkaampaa kun syöty oksikodoni.
Selvä pyy. Tällaisten touhujen kanssa toki aina fiksua aloittaa varovasti, mutta oman luontaistoleni muihin opioideihin tuntien vihjasin etukäteen, että saattoi olla alakanttiin, jos ekalla kerralla meni nollatolein 40mg oksikodonia suuhun.
Noh, pitää kokeilla. Onneks pelottaa noi vahvat jarrut muutenkin niin paljon, et hihahommat voi ehkä oikeasti jopa jäädä paljon puhuttuihin kokeiluihin.
Ja pakko myös sanoa, että oikeastaan pidempikestoinen smoothi euforia miellyttää enemmän, kuin orgasmi jota seuraa anestesia. Ainahan sitä voi kuksia, kääntää kylkeä ja nukahtaa.
Omasta kokemuksesta Morfiini toimii ihan IM tai SC nautittuna oikein mukavan lämpimästi - ja tosiaan pidempään kuin IV, eikä tule sellasta humahdusta (vaikka täytyy myöntää ettei Iv ole tullut nautittua kuin 15mg oksikodonia eikä sekään oikeen humahtanu). Morfiinilla annokset ollu 15-20mg, tosin hyvin paljon pienemmällä tolella...pääsyt tuo fentanyyli nostamaan toleranssit pitkäkestosestikin aika kattoihin..
ja edittiä: Mistäs tampereelta sais sterifimoja, onks mikään apteekki mikä jakelee ? Käyn kysäseen yliopiston apteekista, mut muissa pienemmissä eivän suostuneet edes neuloja myymään. Tai joku tampereen VINKKI ??
Tuli tässä vaan mieleen, kun taas huomenisissa oon allergiasiedätykseen menossa, et
miks ihmeessä se adrenaliinikynä neuvvotaan laittamaan juuri kaikkien vaatekerrosten läpi?
Eikös siinä voi mennä vaikka mitä epämääräistä pistoksen myötä vai eikö sillä vain ole väliä?
Joo, sen tiedän, että akuuttihetkellä mahd. nopeesti pitää piikki lyödä reiteen, mutta silti..onkos se ihan fiksua neuvoa silti vaatteiden läpi lyömään?
Näin ainakin omakohtasesti neuvottu --
trollol wrote:Tuli tässä vaan mieleen, kun taas huomenisissa oon allergiasiedätykseen menossa, et
miks ihmeessä se adrenaliinikynä neuvvotaan laittamaan juuri kaikkien vaatekerrosten läpi?
Eikös siinä voi mennä vaikka mitä epämääräistä pistoksen myötä vai eikö sillä vain ole väliä?
Joo, sen tiedän, että akuuttihetkellä mahd. nopeesti pitää piikki lyödä reiteen, mutta silti..onkos se ihan fiksua neuvoa silti vaatteiden läpi lyömään?
Näin ainakin omakohtasesti neuvottu --
Tietoa ei ole, mutta veikkaisin juuri tuota nopeutta. Jonkinlainen logiikka voisi olla, että hapenpuute aivoille on suurempi riski kuin mahdollinen infektio. Itse en vaivautunut tuota reseptiä koskaan edes lunastamaan, tähän asti on pärjätty pelkillä antihistamiineilla+astman kohtauslääkkeellä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Taisin muistaa tuon neuvon vähän väärin, mutta ajattelin että jos 10 IV + 10 peräruiskeena ei tuo juuri mitään oloja, niin tuskin 10mg ylimääräistä muistin pettäessä henkeä vie, korkeintaan vähän oksettaa ja kutittaa liikaa.
Tolet oli tuohon mennessä laskenut, ja ei kun 40mg IV. Huhhuh. Nyt oli annos tosiaankin riittävä, humahti saman tien päähän ja sieltä raajoihin... Ja raajoissa se pysyikin monta tuntia. Loistopöhnä. Arvelinkin pitäväni noista; ekat Panacod- ja tramadol-kokemukset näyttää jääneen mulle positiivisempina kuin monille muille. Bupresta en tykkää mutta oksikodonista tykkäsin vitusti, niin kai oli melko odotettavissa että I.V. morfiini tekee gutaa.
Vieläkään en meinaa itse itseäni rännätä, eikä nyt ole mitään mielihaluja hankkia lisää (ei, vaikka sitä tuossa olis kuulemma ollutkin).
Ihan pieni kivuton patti tuli tohon oikeeseen taipeeseen 0,5mg subuvetojen jälkeen, siinä oli paras suoni. Kauankohan mahtaa pattikestää? ei ole tulehtunut, eikä näy mitenkään ulospäin.
porter wrote:Ihan pieni kivuton patti tuli tohon oikeeseen taipeeseen 0,5mg subuvetojen jälkeen, siinä oli paras suoni. Kauankohan mahtaa pattikestää? ei ole tulehtunut, eikä näy mitenkään ulospäin.
Hiero sitä nii se lähtee nopeemmin pois.
Olikse fimattu?
Ei noi yleesä kestä ku päivän kaks...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
iv-mopo on ihan tykkiä.. Sitä, jos olisi niin koukussa olisi aika nopeasti ja kovasti. iv-oxycodon antaa hitaammin rushin ja ei yhtä intensiivisen mulla. Mopon tuntee kuinka se nousee päähän ja alkaa lämmittää välittömästi, oih sitä - mutta tosiaan, äärimmäisen koukuttavaa. Onneksi ei ole ko. tavaraa usein käsillä.
Olen onnistunut käsitaipeet saamaan aikaan heikkoon happeen. Ohimenneen iv-bubreannoksen jälkeen taipeessa oli varmaankin steriili abskessi, joka oli punoittava ja kipeä mutta meni onneksi itsellään ohi. Mun suositus on hankkia Basibact-voidetta apteekista ja laittaa sitä aina tykittämisen jälkeen laajemmalle alueelle. Se on auttanut mulla ja nopeuttanut parantumista.
Hooddood78 wrote:iv-mopo on ihan tykkiä.. Sitä, jos olisi niin koukussa olisi aika nopeasti ja kovasti. iv-oxycodon antaa hitaammin rushin ja ei yhtä intensiivisen mulla. Mopon tuntee kuinka se nousee päähän ja alkaa lämmittää välittömästi, oih sitä - mutta tosiaan, äärimmäisen koukuttavaa. Onneksi ei ole ko. tavaraa usein käsillä.
Olen onnistunut käsitaipeet saamaan aikaan heikkoon happeen. Ohimenneen iv-bubreannoksen jälkeen taipeessa oli varmaankin steriili abskessi, joka oli punoittava ja kipeä mutta meni onneksi itsellään ohi. Mun suositus on hankkia Basibact-voidetta apteekista ja laittaa sitä aina tykittämisen jälkeen laajemmalle alueelle. Se on auttanut mulla ja nopeuttanut parantumista.
- Hooddood78
Itse käyttäny bebanhtenia... tässä tosiaan taas kiva kun vuorokauden lykkiny semmosia 0,05g piritsureita joku 6-7 samaan kohtaan vittu melkee aina ja sit kerran pari meni vähä ohi niin nyt on ihon alla pientä kipua , mutta ei mitään punoitusta.. tämmösiä ollu enneki ja menny itelllää ohi onneks.... Tota oxycodonia pitäs lauantaina i.v testaa mahtaakohan 40mg olla liian iso annos? buprea oon käyttäny puolivuotta , 2-3kk sillai melkei päivittäin. Ja tramalia 1000-2000mg annoksia 9kk, nuo siis tramalis max, sairaalassaki ollessani sain oksikodonia 60 vai 80mg päiväs suun kautta yxonormeina... anteeks sekava kirjoitus, valvonu tässä hiukan..
Tulin tässä pohtineeksi, että ennen luulin (en ollut koittanut iv. vielä mitään) iv.-touhun johtuvan niistä nopeista nousuista. Että porukka vetää hihaan, koska nousut. Mutta nyt kun itse on käyttänyt toisinaan iv:nä (yleensä buprea) oon tajunnut, että ei siinä ainakaan subaron kohdalla käyttötapa oo niinkään nopeista nousuista kiinni vaan tuleehan siitä täysin eri olo, jos vetää hihaan kuin jos vaikka nokittais.
Ja siis eihän bupresta mitää upeita nousuja tulekaan, kun kestää sen 5-20min nousta
Mutta sen niin erilaisen (peremman) olotilan takia en oo enää subuakaan käyttänyt ekan iv.-kerran jälkeen muulla tavalla.
Muita mielipiteitä asiasta, puhunko täyttä paskaa yms.?
Ja siis nyt jos puhutaan nimenomaan jarruista iv. eikä muista substansseista
Nosiis bupre lienee erikoistapaus tässä suhteessa. Se toimii ilmeisesti hihaan vedetty selkeesti euforisemmin kuin nokkaan, tämä siis perustuu muilta keräämäni tietoon. Morfiini on kans iv:nä suuremman hyötyosuuden lisäks imo viel vähän mukavampaa ku oraalisesti mut ei niin paljon parempaa et harkitsisin edes ampullikaman rännäämistä. Peppuun mielummin. Mut sit taas esimerkiks oksikodoni ei ole iv:nä imo mitenkään kummallisempaa kuin oraalisesti, mitä nyt nousut on kivat.
Sairaalasta mul on kokemuksia iv oxysta useita, bupree en oo ikinä vedelly iv (enkä tule vetämäänkään) ja morfiinista mulla on sairaalasta useita kokemuksia sekä yksi sairaalan ulkopuolelta, mikä onkin mun ainoo iv-kokeilu sairaalan ulkopuolelta. Jos joskus vielä kokeilisin iv:nä jotain opioidia niin sen täytyis olla ehdottomasti ampullitavaraa. En helvetissä lähtis rännäämään nappeja vaikka miten olis filtteröity.
Midatsolaami oli muute sairaalassa hassu kokemus iv:nä. Todella yllättävän euforista. En tuon kokemuksen jälkeen ole enää ihmetelly miksi jengi tykkää rätkiä dormareita. Luulin et vesiliukoisuus oli ainoo syy.
Kertokaa 4 päivää piriputkea pitävälle kuumottajalle mahdollisimman nopeesti pliis yks juttu.
Käteni meni eilen tosi pahannäköiseksi, meni vähän ohi ja noita pistokohtia on tullu tässä lähiaikoina pari.
Nyt yhtäkkiä tuntuu käsi kylmältä. Mitäs tämä on? Olenko vaarassa?
anaganja wrote:Kertokaa 4 päivää piriputkea pitävälle kuumottajalle mahdollisimman nopeesti pliis yks juttu.
Käteni meni eilen tosi pahannäköiseksi, meni vähän ohi ja noita pistokohtia on tullu tässä lähiaikoina pari.
Nyt yhtäkkiä tuntuu käsi kylmältä. Mitäs tämä on? Olenko vaarassa?
Edit. Ei enää mitään, luulen saaneeni selville että kyse on laskimotukoksesta tai jotain.. Tuollaista tulehduskipurasvaa laitoin kuten neuvottiin ja patti alkoi heti laskea.
trollol wrote:Tulin tässä pohtineeksi, että ennen luulin (en ollut koittanut iv. vielä mitään) iv.-touhun johtuvan niistä nopeista nousuista. Että porukka vetää hihaan, koska nousut. Mutta nyt kun itse on käyttänyt toisinaan iv:nä (yleensä buprea) oon tajunnut, että ei siinä ainakaan subaron kohdalla käyttötapa oo niinkään nopeista nousuista kiinni vaan tuleehan siitä täysin eri olo, jos vetää hihaan kuin jos vaikka nokittais.
Ja siis eihän bupresta mitää upeita nousuja tulekaan, kun kestää sen 5-20min nousta
Mutta sen niin erilaisen (peremman) olotilan takia en oo enää subuakaan käyttänyt ekan iv.-kerran jälkeen muulla tavalla.
Muita mielipiteitä asiasta, puhunko täyttä paskaa yms.?
Ja siis nyt jos puhutaan nimenomaan jarruista iv. eikä muista substansseista
Mun mielestä kuulostaa ihan järkevältä, samaa oon kuullu myös muilta. Mut älähän tyttö jatka sitä hihattelua !! Pyydän...
Tulikin tuosta fimaamisest viel mieleen et sairaalakäytös on ainakin aika yleistä vetää ampullista tavara tuollaisella filtterineulalla, ilmeisesti myös joku mikronifima siel. Kävisköhän se kuinka hyin vetojen fimaamiseen ? Kellään kokemuksia ?
Siinä toki joutuu vaihtaan neulan aineen vetämisen jälkeen injektioneulaan...
zerk wrote:Nosiis bupre lienee erikoistapaus tässä suhteessa. Se toimii ilmeisesti hihaan vedetty selkeesti euforisemmin kuin nokkaan, tämä siis perustuu muilta keräämäni tietoon. Morfiini on kans iv:nä suuremman hyötyosuuden lisäks imo viel vähän mukavampaa ku oraalisesti mut ei niin paljon parempaa et harkitsisin edes ampullikaman rännäämistä. Peppuun mielummin. Mut sit taas esimerkiks oksikodoni ei ole iv:nä imo mitenkään kummallisempaa kuin oraalisesti, mitä nyt nousut on kivat.
Itse en ole muita jarruja rätkinyt kuin morfiinia, ja itse huomasin melko merkittävän eron oraalisen ja IV:n välillä - mielestäni toimii melko eri tavalla, ja on enemmänkin kuin "viel vähän mukavampaa". Itse asiassa pörräs niin helvetin lujaa ens alkuun et jää kakkoseks ainoastaan LSD- ja DMT-trippien huippuhetkiin (ja mä oon deelifiili joka saa noista ihan erilaisia kiksejä ku mistään muista doupeista).
Bluelightin puolella myös jengi on melko kovasti sitä mieltä, että esim. oksikodonin räpylöinti on suht. turhaa, ei eroa niin järisyttävästi syömällä saadusta olosta. Hydromorfonia taas harva kehuu muuten kuin rätkiessä. Bupresta muistan joskus tsiigailleeni jotain tutkimusta, jossa testiryhmälle injektoitiin eri aineita, mm. buprea - ja monet niistä luuli saaneensa morfiinia. Tosta voisin mutuilla, että taitaapi tosiaan skulata injektoituna vähäsen eri tavalla, kun mulle tuli nokittamisesta vaan ihan vitun huono olo. Toisaalta kyl jotkut tota tykkää nokitellakin, et tiiä sitten. En ajatellut kokeilla rännätä buprea, kaksi katastrofaalista nokituskertaa riitti.
Psychonautilus wrote:Itse en ole muita jarruja rätkinyt kuin morfiinia, ja itse huomasin melko merkittävän eron oraalisen ja IV:n välillä - mielestäni toimii melko eri tavalla, ja on enemmänkin kuin "viel vähän mukavampaa". Itse asiassa pörräs niin helvetin lujaa ens alkuun et jää kakkoseks ainoastaan LSD- ja DMT-trippien huippuhetkiin (ja mä oon deelifiili joka saa noista ihan erilaisia kiksejä ku mistään muista doupeista).
Itse olen taas eri mieltä, morfiinissa nousut oli kivat (ei niin kivat kuin olisin luullut), mutta muuten kokemus ei juuri eronnut oraalisesta annostustavasta (tosin vertailukohtia morfiinin kohdalla hyvin vähän).
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Bupressa olo nyt ei ihan järkyttävästi nokkaan tai hihaan eroa, ehkä pienissä määrissä. Itsellä kokemusta bupren nokittamisesta ja i.v hommasta. Esim jos pirilaskuissa nokitti 2mg xonea niin ihan yhtä hyvin skulas melkein kun hihaan, ehkä ainoo ero et olis alkanu nuokkuun i.v. Oksikodonia kokeillu syömällä ja hihaan, syömällä kyllä hyvä vaikutus ja ei niin "välttämätöntä" toi rätkiminen. Morfiinissa taas syömällä ei voi saada lähellekään niitä vaikutuksia kun suonensisäisesti.
Osaisko joku kertoo "efektin" syyn: otan pakit, työnnän ja lopussa otan pakit niin verta ei tuu ja ihan kun ois menny ohi mut ei kuitenkaan .. Tai menee mut täh piritööttien jälkeen tuli pieni patti hetkeksi suoneen joka lähti painamalla . Nyt kyseisessä suones käy tää kys.homma! Pitäis varmaan jättää rauhaan tuo hetkeksi ja etsii TUORETTA LIH.. Suonia.
porter wrote:Osaisko joku kertoo "efektin" syyn: otan pakit, työnnän ja lopussa otan pakit niin verta ei tuu ja ihan kun ois menny ohi mut ei kuitenkaan .. Tai menee mut täh piritööttien jälkeen tuli pieni patti hetkeksi suoneen joka lähti painamalla . Nyt kyseisessä suones käy tää kys.homma! Pitäis varmaan jättää rauhaan tuo hetkeksi ja etsii TUORETTA LIH.. Suonia.
Ite oon kuullu sellasen tarinan, että henkilö työntää männän pohjaan ja kun alkaa ottaan samantein pakkeja, ei tuukaan verta vaan sitä just suoneen työnnettyä ainetta takas pumppuun Jotain samantapaista ongelmaa sulla? Tässä tapauksessa tosin oli kyseessä metku..
Mutta onhan se mahdollista, että värkki heiluu sen verran työntäessä mäntää pohjaan, että pulpsahtaa (vittu mikä sana ) pois suonesta ja sitten pakkeja ottaessa tuleekin ilmaa pumppuun, kun ei oo enää suonessa... Tässä pari mahdollista teoriaa, että miten on mahtanut tapahtua..?
porter wrote:Bupressa olo nyt ei ihan järkyttävästi nokkaan tai hihaan eroa, ehkä pienissä määrissä. Itsellä kokemusta bupren nokittamisesta ja i.v hommasta. Esim jos pirilaskuissa nokitti 2mg xonea niin ihan yhtä hyvin skulas melkein kun hihaan, ehkä ainoo ero et olis alkanu nuokkuun i.v. Oksikodonia kokeillu syömällä ja hihaan, syömällä kyllä hyvä vaikutus ja ei niin "välttämätöntä" toi rätkiminen. Morfiinissa taas syömällä ei voi saada lähellekään niitä vaikutuksia kun suonensisäisesti.
Mitenkäs sitten jengillä muuten eri päihteiden kohdalla tuo rätkiminen suhteessa muihin annostelutapoihin?
Itse en tosiaan ole tykittänyt muuta kuin mopoa ja kolaa. Morfiini toimii IV mielestäni melko eri tavalla kuin syötynä (tai plugattuna), mutta kokaiinin kanssa ero on vielä suurempi.
Kokaiini on kyllä muutenkin sellainen, että siinä mielestäni tuo "paluuta ei ole" -pelottelu on ainakin henkilökohtaisesti pitänyt paikkansa. Jos jostain saan koksua hydrokloridina niin kipitän saman tien hakemaan ammoniakkia että saan freebasea tehtyä. Nokittaminen tuntuu vastenmieliseltä; oloihin pettyy kuitenkin eikä se hyvälle maistu tai tunnu kuitenkaan. Jos harrastaisin rätkimistä noin yleisellä tasolla, en varmasti juuri koskaan polttais enää freebasea, mutta onneksi mulla on vielä pysyny nuo hihahommat aika harvinaisina. IV on kuitenkin vitusti parempi kuin poltettu, joka on vitusti parempi kuin nuuskattu.
Amfetamiinin kohdalla monen oon kuullut sanovan, ettei rätkimisellä saavuta juuri mitään muuta kuin vaikutuksen hetinyt ja melko tarkan kontrollin siitä et millon alkaa, laskee, ja loppuu (poikkeuksena ainakin joillakin henkilöillä metamfetamiini) - silti piriä tykitetään helvetin yleisesti. Miten täällä ihmiset kokee ton?
Enpä olisi ikinä uskonut että lähden tähän iv toimintaan kukaan. Mutta pari kuukautta sitten vierestä katsoin kun kaveri hihatti subua ja pyysin lyömään minulle myös, noh esimmäit 2-3 oli kyllä mukavaa jarruttelua ja olihan se pirun siistiä omassa vessassa tikkaillaa itteensä. Kuitenkin tämä johti erittäin nopeaan tolerassien nousuun vaikka en tosiaan ikinä ottanu 2 iltaa viikossa enempää kuitenkin suurimmaksi osaksi kerran viikkoo tätä tuli tehtyä. Yht'äkkiä huomasi että 2 milli ei vaan riitä mihinkään ja nousut meni tyyliin "kolahti hep, ohi" Alkoi käydä myös lompakon päälle ja siirryin takaisin nokittamiseen ja nyt kumpaakin käyttötekniikkaa miettien kyllä se nokittaminen on paras tapa bubrea käyttää. Toimii huomattavasti pidempää ja nuokuttavammin. Myös kipulääke ominaisuudet tulevat paremmin esille nokittaessa.
Psychonautilus wrote:Amfetamiinin kohdalla monen oon kuullut sanovan, ettei rätkimisellä saavuta juuri mitään muuta kuin vaikutuksen hetinyt ja melko tarkan kontrollin siitä et millon alkaa, laskee, ja loppuu (poikkeuksena ainakin joillakin henkilöillä metamfetamiini) - silti piriä tykitetään helvetin yleisesti. Miten täällä ihmiset kokee ton?
En itse oo kokeillut ikinä, mut monet sanoo että piristä kunnon annoksella tykitettynä tulis joku n. 15 sekuntia kestävä kunnon tukkapystyyn-orgasmi välittömästi kun mäntä on pohjassa. Jotkut taas sanoo ettei muuta kuin tosiaan vaikutuksen alkamisen heti, ja sama olisi melkeinpä nokittaa tavara(nokitettuna tietty jotain kolmasosan huonompi hyötysuhde). Niin tai näin niin mulle kyllä isompi ihmetyksen aihe on edelleen tuo bupren tykittäminen, aine kolahtaa siinä aikaisintaan 5 minuutin kohdalla - esim. oxystahan saa nokittamalla saman efektin? Pitää vissiin oikeasti olla kiire kun buprea piikittää, esim. hepon ja koksun piikittäminen kuulostaa jo oikeasti koukuttavalta kun niiden vaikutus taitaa olla luokkaa "junan alle jääminen" välittömästi kun männän saa painettua pohjaan asti
Psychonautilus wrote:Amfetamiinin kohdalla monen oon kuullut sanovan, ettei rätkimisellä saavuta juuri mitään muuta kuin vaikutuksen hetinyt ja melko tarkan kontrollin siitä et millon alkaa, laskee, ja loppuu (poikkeuksena ainakin joillakin henkilöillä metamfetamiini) - silti piriä tykitetään helvetin yleisesti. Miten täällä ihmiset kokee ton?
En itse oo kokeillut ikinä, mut monet sanoo että piristä kunnon annoksella tykitettynä tulis joku n. 15 sekuntia kestävä kunnon tukkapystyyn-orgasmi välittömästi kun mäntä on pohjassa. Jotkut taas sanoo ettei muuta kuin tosiaan vaikutuksen alkamisen heti, ja sama olisi melkeinpä nokittaa tavara(nokitettuna tietty jotain kolmasosan huonompi hyötysuhde). Niin tai näin niin mulle kyllä isompi ihmetyksen aihe on edelleen tuo bupren tykittäminen, aine kolahtaa siinä aikaisintaan 5 minuutin kohdalla - esim. oxystahan saa nokittamalla saman efektin? Pitää vissiin oikeasti olla kiire kun buprea piikittää, esim. hepon ja koksun piikittäminen kuulostaa jo oikeasti koukuttavalta kun niiden vaikutus taitaa olla luokkaa "junan alle jääminen" välittömästi kun männän saa painettua pohjaan asti
Näitä moni miettii ja vastaukset noihin kysymyksiin saa kun itse aloittaa iv-hommat. Pirissä on se oma juttunsa kun laittaa spiidiä suoraan verenkiertoon.. vaikee sitä on selittää mutta tosiaan piri on paljon miellyttävämpää sekä koukuttavampaa iv:nä käytettyna.
Subua rännätään lähinnä sen takia että sitä voi heittää hihaan ja nokittaminen on epämiellyttävää.
FlyingH wrote:
Subua rännätään lähinnä sen takia että sitä voi heittää hihaan ja nokittaminen on epämiellyttävää.
Aijaa, subun nokittaminen epämiellyttävää? Vai nokittaminen noin yleensä? Ite pitäisin taas neulojen kanssa leikkimistä nimenomaan epämiellyttävänä, lienee makuasia tämäkin.
Tässä syksyllä tulee ajankohtaiseksi seuraava isompi leikkaus, joka kaiken ikävän paskan lisäksi tarkoittaa myös morfiinitööttejä sairaalassa. Pitää ottaa kaikki irti näistä kokemuksista. Se on vaan järjettömän paska paluu arkeen, kun kotiutuu sieltä sairaalasta eikä saakaan enää pyytäessä lisää opiaatteja suoneen tai lihakseen. Sit huomaakin olevansa sohvalla jumissa jalka paketissa seuraavan kuukauden.
Tarkoitin että jos muutenkin pistää aineensa ja osaa injektoida niin mielummin sen laittaa iv:nä kuin räkii jotain paskan makusia valumia pois kurkusta. Neulojen kanssa pelaaminen tuntuu kyllä varmaan epämiellyttävältä jos sitä ei harrrasta, mutta jos piikittää päivittäin niin siitä tulee vähän niinkuin paskalla käynti, homma arkipäiväistyy. Piriä nyt en ainakaan nokittaisi, tuhoo nenän limakalvot ja muutenkin hirveetä touhua. Pommilla paljon parempi imo.
Toki subu kannattaa nauttia nokittamalla, siis jos sitä käyttää muutenkin. Kerroin vain syitä miksi porukka käyttää sitä pistämällä.
Hmm, hmm.. Kyllä musta subu toimii piikittämällä ihan eri tavalla kuin nokkaan. Ensinnäkin se toimii heti, ja kyllä vaikutuskin on mun mielestä euforisempi.
Ja annoshan pienenee aina piikittäessä, eikös.