Psilosybiinisienet

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Neste
OD

Re: Psilosybiinisienet

Post by Neste »

Tarkoitus olisi ottaa 3g golden teachereitä ja ~100mg MDMA:ta. Onko mitään suositusta missä järjestyksessä? Ajattelin että ottaisi MDMA:n n. 15-30min ennen sieniä niin voisi jeesata pahoinvointiin?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Neste wrote:Tarkoitus olisi ottaa 3g golden teachereitä ja ~100mg MDMA:ta. Onko mitään suositusta missä järjestyksessä? Ajattelin että ottaisi MDMA:n n. 15-30min ennen sieniä niin voisi jeesata pahoinvointiin?
Itse varmaan ottaisin 1,5 grammaa sieniä + 50 mg MDMA:ta ja 45-90 minuutin kuluttua nousujytkeen tasaantuessa sen toisen puoliskon.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Heips, en oo hetkeen postaillu tänne

Tuli sitte eilen otettua 3.3 g jotain taikatatteja, en muista ny mistä lajikkeesta kyse. Vain kerran aikasemmin saanut kunnon tripin päälle sienistä, eilinen oli aika kovaa menoa. Onko muille kuinka tuttua, että haahuilee vaa pitkin kämppää eikä osaa keskittyä mihinkään, toisin sanoen kävely jne näyttää päättömältä vouhottamiselta. Noh, hauskaa oli ja mieli tekee kokeilla uudestaan :love: . Kuinka kauan olis hyvä pitää taukoa ekan kerran jälkeen, ennenkun ottaa uudestaan, tääl aika erilaisia vastauksia tullut. Greippibuustilla suunnittelin seuraavaksi.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

jermus wrote:Onko muille kuinka tuttua, että haahuilee vaa pitkin kämppää eikä osaa keskittyä mihinkään, toisin sanoen kävely jne näyttää päättömältä vouhottamiselta.
Tuollaista kyllä tapahtuu aina toisinaan, kun odotukset trippiä kohtaan ovat olleet korkealla, mutta intentio (mihin pyrkii tripillä) ei ole latautuneena. Erityisesti, jos ei ole vaivautunut siivoamaan asuntoa ja järjestämään itselleen erityistä tilaa sisäavaruusmatkailua varten.

1-3 gramman annoksia tykkään syödä lähinnä ulkosalla ja tempaisen tuollaisia menemään melko spontaanisti. Jouduttaa kyllä kävelyä mukavasti! +4 gramman trippejä varten valmistaudun kunnolla ja silloin yleensä pysyttelen tarkoitusta varten pyhitetyssä kodissani.
jermus wrote:Kuinka kauan olis hyvä pitää taukoa ekan kerran jälkeen, ennenkun ottaa uudestaan, tääl aika erilaisia vastauksia tullut.
Riippuu vähän. Suositan syömään vasta sitten, kun viime tripin sisältö on purettu - ja määrittämään ensi kertaa varten, että mihin tarkoitukseen sieniä on ottamassa. Kehollisesti ajateltuna vaste on maksimaalinen jo parin päivän kuluttua.
jermus wrote:Greippibuustilla suunnittelin seuraavaksi.
Millä periaatteella greipin pitäisi boostata sienten vaikutuksia?

Greipin bergamottiini on CYP3A4-entsyymin estäjä. Monet lääkeaineet muuntuvat epäaktiivisiksi aineenvaihduntatuotteiksi tuon entsyymin välityksellä. Käsitykseni mukaan sienten vaikuttava ainesosa psilosiini kuitenkin metaboloituu aivan muiden väylien kautta (nimellisesti CYP2D6:n, indoliasetaldehydioksidaasin ja aldehydireduktaasin toimesta), joten greipistä tuskin on muuksi kuin maunparanteeksi tässä tapauksessa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Touchet wrote:
jermus wrote:Onko muille kuinka tuttua, että haahuilee vaa pitkin kämppää eikä osaa keskittyä mihinkään, toisin sanoen kävely jne näyttää päättömältä vouhottamiselta.
Tuollaista kyllä tapahtuu aina toisinaan, kun odotukset trippiä kohtaan ovat olleet korkealla, mutta intentio (mihin pyrkii tripillä) ei ole latautuneena. Erityisesti, jos ei ole vaivautunut siivoamaan asuntoa ja järjestämään itselleen erityistä tilaa sisäavaruusmatkailua varten.

1-3 gramman annoksia tykkään syödä lähinnä ulkosalla ja tempaisen tuollaisia menemään melko spontaanisti. Jouduttaa kyllä kävelyä mukavasti! +4 gramman trippejä varten valmistaudun kunnolla ja silloin yleensä pysyttelen tarkoitusta varten pyhitetyssä kodissani.
jermus wrote:Kuinka kauan olis hyvä pitää taukoa ekan kerran jälkeen, ennenkun ottaa uudestaan, tääl aika erilaisia vastauksia tullut.
Riippuu vähän. Suositan syömään vasta sitten, kun viime tripin sisältö on purettu - ja määrittämään ensi kertaa varten, että mihin tarkoitukseen sieniä on ottamassa. Kehollisesti ajateltuna vaste on maksimaalinen jo parin päivän kuluttua.
jermus wrote:Greippibuustilla suunnittelin seuraavaksi.
Millä periaatteella greipin pitäisi boostata sienten vaikutuksia?

Greipin bergamottiini on CYP3A4-entsyymin estäjä. Monet lääkeaineet muuntuvat epäaktiivisiksi aineenvaihduntatuotteiksi tuon entsyymin välityksellä. Käsitykseni mukaan sienten vaikuttava ainesosa psilosiini kuitenkin metaboloituu aivan muiden väylien kautta (nimellisesti CYP2D6:n, indoliasetaldehydioksidaasin ja aldehydireduktaasin toimesta), joten greipistä tuskin on muuksi kuin maunparanteeksi tässä tapauksessa.
Ilahduttavan selkeää kieltä Touchet :)
Psykedeeleissä sellainen asia kuin erilaiset tuoksut tulisi tosiaan ottaa huomioon. Itsellä voimakas pölyn tuoksu omassa kämpässä ja se on vähän ikävää.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

hyviä vastauksia, kiitoksia.

tiedän kyllä mitä teen, en hakenu sitä. jätin sen greipin väliin, kunhaa kyselin. Kokeillaa tänää uudestaa pikkasen pienemmäl, set and setting jäi vähä välii tuolloin
porter

Post by porter »

Maanantaina olisi ehkäpä pitkästä aikaa sieni tripin aika :D . Kysymys kuuluukin että onko kukaan kombottanut sieniä ja koksua? Olis sitäkin hankinnassa ja harkinnassa toi kombo .
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

porter wrote:Maanantaina olisi ehkäpä pitkästä aikaa sieni tripin aika :D . Kysymys kuuluukin että onko kukaan kombottanut sieniä ja koksua? Olis sitäkin hankinnassa ja harkinnassa toi kombo .
Riippuen siitä, mitenkä paljon sieniä ja miten paljon/hyvää koksua, sanoisin että kola joko jää auttamatta jalkoihin, tai sitten hämmentää (ainakin omasta mielestäni) luonteeltaan lähinnä vastaanottajana olevaa sienitrippiä egon pullistumisella. Musta koksu on sienten kanssa vähän liian minäminäminä-huume.
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

Viime aikoina (kuivattujen) sienten syönti on alkanut tökkimään, vaikka ihan gramman verran koittaa rouskutella...

Siis se maku. Eikä edes pelkkä maku, vaan se yökkäys-refleksi vaan käynnistyy.

Ehkä tämä omalla kohdallani juontuu vuosien takaisesta päivänsinen siementen yökkimisestä. Kaikki tuollainen maan ja pähkinän makuinen vaatii hieman totuttelua.

Kellään muilla tämmöisiä ongelmia?

Itse tein joulun aikaan glögi-shotteja: lasin pohjalle sieniä murskaksi ja glögiä päälle ja huiviin ykösellä. Toimi oikein hyvin. Seuraavaksi ois suunnitelmissa tehdä sienisuklaata...
Aesma
OD

Post by Aesma »

Kilgore wrote:Itse tein joulun aikaan glögi-shotteja: lasin pohjalle sieniä murskaksi ja glögiä päälle ja huiviin ykösellä. Toimi oikein hyvin. Seuraavaksi ois suunnitelmissa tehdä sienisuklaata...
"Fazerin Sininen Sienisuklaa" .. Se vois olla jännää :D Ja ihan mahdollista jos lainsäädäntö ois toisenlainen ^.^ Vauhtihirmussakin vois olla oikeesti vauhtii, tietysti se ois K18 sit mut kuitenkin :P
Ei oo ollu mulla ikinä vaikeuksia syödä ainakaan kuivattuja cubeniksia, mut en olekkaan syönyt kuin vain pari kertaa ja niinä kertoina on aina maistunut hyvälle :)
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

Mä oon aina inhonnu kuivattujen sienten makua, yhteen aikaan ratkasin ongelman syömällä ne kuivattamatta, suoraan pellosta/viljelmästä. Nykyään oon ruvennu juomaan ne teenä aina kun mahollista, eli käytännössä niinä kertoina ku sieniä ottaa kotosalla. Ulkomaailmassa sitten reippaasti pureskelee ja nielee vaan ja nopeasti nestettä päälle peittämään makua.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Jugurtin sekaan voi olla kans ihan toimiva menetelmä. Tai jäätelön sekaan. Näin muistan ihmisten neuvoneen muskottipähkinän syöntiä johon verrattuna sienet ei varmastikkaan ole mitään maultaan.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Hieman off-topic, mutta en jotenkin itse ymmärrä minkään "luonnon päihteen" kohdalla mikä niissä maistuu pahalta tai yököttää. Itse yleensä pureskelen kaikkea suussa mahdollisimman pitkään, niin sieniä, HBWR:n siemeniä kuin muitakin. Mielestäni edes muskottipähkinä ei maistu pahalle sellaisenaan pureskeltuna.

Mainittakoon myös, etten aikoinaan oksentanut ayahuascastakaan pahoinvoinnista huolimatta, vaikka kaverilla lensi vieressä oksennus kirjaimellisesti kaaressa ilman halki...

Kuitenkin esim. MDMA aiheuttaa nykyään pienen yökkäysreaktion jos pidän valmista pommia kädessä ja edes ajattelen laittavani sen suuhun.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

Smokeweed wrote:Itse yleensä pureskelen kaikkea suussa mahdollisimman pitkään, niin sieniä, HBWR:n siemeniä kuin muitakin.
Näin tein myös itse aluksi, niin sienten kuin siementenkin kohdalla. Sitten vain muutaman kerran jälkeen tämä vaikeutui huomattavasti. Ja kyllä, jotkut rouskuttelevat oikein iloisesti näitä suussaan. Yksilöllistä. Varmasti myös tottumiskysymys.
CHIMONOKIKAARI
Psykonautti

Post by CHIMONOKIKAARI »

Kilgore wrote:
Smokeweed wrote:Itse yleensä pureskelen kaikkea suussa mahdollisimman pitkään, niin sieniä, HBWR:n siemeniä kuin muitakin.
Näin tein myös itse aluksi, niin sienten kuin siementenkin kohdalla. Sitten vain muutaman kerran jälkeen tämä vaikeutui huomattavasti. Ja kyllä, jotkut rouskuttelevat oikein iloisesti näitä suussaan. Yksilöllistä. Varmasti myös tottumiskysymys.
En oikeen usko tohon tottumukseen, enemmän nykyään syön sieniä kuin ennen ja aina vaan se vaikeutuu. Nuorempana söin ihan mielellään kuivattuja sieniä semmoisenaan, nykypäivänä en ilman tuhteja pohjia siihen hommaan lähde. Ehkä sitä tulee vanhemmiten mukavuudenhaluisemmaksi.
Kilgore
Psykonautti

Post by Kilgore »

yondalar wrote:En oikeen usko tohon tottumukseen, enemmän nykyään syön sieniä kuin ennen ja aina vaan se vaikeutuu. Nuorempana söin ihan mielellään kuivattuja sieniä semmoisenaan, nykypäivänä en ilman tuhteja pohjia siihen hommaan lähde. Ehkä sitä tulee vanhemmiten mukavuudenhaluisemmaksi.
Viimeksi kun nautin (kuivattuja) sieniä, eivät yökkäykset olleet millään muotoa harvassa. Tästä sainkin aiheen kirjoittaa tänne. Pohjiakin oli _riittävästi_.

Eli jonkinlainen defenssi on nyt päällä, minulla. No, ehkä se tee, vihdoin, seuraavalla kerralla. Tähän asti siis olen shamaani-meiningillä popsinut sienet suuhuni.

Edit: korjasin quoten oikeaan muotoon
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

yondalar wrote:
Kilgore wrote:
En oikeen usko tohon tottumukseen, enemmän nykyään syön sieniä kuin ennen ja aina vaan se vaikeutuu. Nuorempana söin ihan mielellään kuivattuja sieniä semmoisenaan, nykypäivänä en ilman tuhteja pohjia siihen hommaan lähde. Ehkä sitä tulee vanhemmiten mukavuudenhaluisemmaksi.
Toisilla näin, toisilla taas toisin päin. Itse koen että lervaliipaisinsormeni on ihan yhtä herkkä kuin ennenkin noin yleensä, mutta sienet pysyy nykyään paljon helpommin sisällä. Ekat ehkä 5-10 kertaa oksensin ainakin puolilla kerroista, ja sienitrippiin liittyi aina jännitys, alkaako sienet futaamaan ennen kuin laattaan mahani tyhjäksi (joskus piti santsaa). Vaihtelevan voimakas nausea myös väritti itse trippejä, kun ei voinut liikkua miten halusi eikä olla mukavasti. Nykyään lähinnä nousuissa tuntuu siltä kuin närästäisi, ja jos innostuu liikaa tanssimaan esim. bileissä voi joutua vähäksi aikaa istumaan kun pötsi ei diggaa, mut muuten nausea on minun kohdalla vähentynyt vitusti. Syön tuplamäärän sieniä eikä okseta puoliakaan sen vertaa.
haltia
Psykonautti

Post by haltia »

Smokeweed wrote:Hieman off-topic, mutta en jotenkin itse ymmärrä minkään "luonnon päihteen" kohdalla mikä niissä maistuu pahalta tai yököttää. Itse yleensä pureskelen kaikkea suussa mahdollisimman pitkään, niin sieniä, HBWR:n siemeniä kuin muitakin. Mielestäni edes muskottipähkinä ei maistu pahalle sellaisenaan pureskeltuna.

Mainittakoon myös, etten aikoinaan oksentanut ayahuascastakaan pahoinvoinnista huolimatta, vaikka kaverilla lensi vieressä oksennus kirjaimellisesti kaaressa ilman halki...

Kuitenkin esim. MDMA aiheuttaa nykyään pienen yökkäysreaktion jos pidän valmista pommia kädessä ja edes ajattelen laittavani sen suuhun.
Jatkan off-topicia hiukan. Mulla on jotenkin sama homma. Vaikken pidä yhtään edes ruokasienistä, niin hyvin sain cubensikset jugurtin seassa alas ja HBWR siemenetkään eivät maistuneet pahalle. En pysty oikein enää mitään kemikaaleja nauttia veden seassa juomalla, kun tulee yökkäys pelkästä sen kemikaalin maun ajattelemisesta.

En tiedä miten aion nauttia keräämäni silokit. Taidan laittaa vaikka jugurtin sekaan ja kauhoa suuhun. :P Ennen en ole silokkeja syönyt niin en tiedä miten pahaa nauseaa saattavat aiheuttaa, mutta cubensiksista (1,5g), joita olen kerran syönyt, ei tullut minkäänlaista pahoinvointia eikä kyllä selkeitä nousujakaan. Miten kauan niitä pitää yrittää pitää sisällään ennen kuin voi oksentaa? Mietin aina melkein minkä tahansa nauseaa aiheuttavan aineen kohdalla vaan sitä, että koska saan oikein oksentaa ja kauanko tarvitsee vielä kärvistellä :D Keskityn aivan liikaa siihen, pitäisi kokeilla keskittyä johonkin muuhun, mutta kamalan vaikeaa...
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Smokeweed wrote:En tiedä miten aion nauttia keräämäni silokit.
Itse keittelen teetä silokeista, 80 silokilla 4-5 desiä vettä per psykonautti, sienet ja vedet kattilaan ja hellä itselläni 3/12 en osaa tarkkaa lämpötilaa sanoa mutta lämmintä sen veden pitää olla, ei liian lämmintä. 45-60 minuutin hämmentelyn jälkeen valmista ja aina on tee ylittänyt odotukset, nousee nopeammin kuin syötynä minun mielestäni. En jaksa kummempia ohjeita ruveta ruksaamaan, mutta luulisi internetin olevan pullollaan sieni-tee ohjeita.

Oli tämä eräs kerta kun kaveri teki teetä jälkeenpäin keittämistäni sienistä ja hänellä toimi ja oli erittäin tyytyväinen ('bout 40-60 sientä en muista). Eli uskoisin, että jos kunnon sopan haluaa niin keitä sienesi pidempään, mene ja tiedä. Keitetyt sienet voi toki syödä jälkeen päin jos pelkää että alkaloideja menee hukkaan, vähän kuin matoja söisi, om nom nom nom.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Metku wrote:
Itse keittelen teetä silokeista, 80 silokilla 4-5 desiä vettä per psykonautti, sienet ja vedet kattilaan ja hellä itselläni 3/12 en osaa tarkkaa lämpötilaa sanoa mutta lämmintä sen veden pitää olla, ei liian lämmintä. 45-60 minuutin hämmentelyn jälkeen valmista ja aina on tee ylittänyt odotukset, nousee nopeammin kuin syötynä minun mielestäni. En jaksa kummempia ohjeita ruveta ruksaamaan, mutta luulisi internetin olevan pullollaan sieni-tee ohjeita.

Oli tämä eräs kerta kun kaveri teki teetä jälkeenpäin keittämistäni sienistä ja hänellä toimi ja oli erittäin tyytyväinen ('bout 40-60 sientä en muista). Eli uskoisin, että jos kunnon sopan haluaa niin keitä sienesi pidempään, mene ja tiedä. Keitetyt sienet voi toki syödä jälkeen päin jos pelkää että alkaloideja menee hukkaan, vähän kuin matoja söisi, om nom nom nom.
Mun mielestä siinä menee vähän teen tarkoitus hukkaan jos syö vielä ne moskat, miksei sitten suoraan vaan syö sieniä?
Parhaat karstat on pohjalla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Metku wrote:En jaksa kummempia ohjeita ruveta ruksaamaan, mutta luulisi internetin olevan pullollaan sieni-tee ohjeita.
Kaikki ei jaksa etsiä.. Internetti kun on pullollaan puolia.
Tee oma versiosi..?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Infitialis wrote:Mun mielestä siinä menee vähän teen tarkoitus hukkaan jos syö vielä ne moskat, miksei sitten suoraan vaan syö sieniä?
Vaikutus alkaa nopeammin ja "peak" on voimmakkaampi kuin syötynä in my opinion, siinä miksi ne söisi jälkeen päin tosin ei ollut logiikkaa, mutta seuraavilla ohjeilla aion tehdä sieni-teetä seuraavalla kerralla.

Oletetaan, että silokkeja on 100 ja 2 psykonauttia. Pilko sienet pienemmäksi mikäli ovat tuoreita tai murenna kuivatut sienet.
Kattilaan 1l vettä ja hienonnetut sienet perässä, tuntuva loraus sitruunatiivistettä (vai mitä se nyt onkaan mitä myydään ruokakaupoissa semmosissa keltaisissa pikkupulloissa?).
Hella 2/12 tai 3/12.
2 tuntia 15 minuutin välein hämmentäen.
2 tunnin jälkeen siivilän läpi astioihin, nautitaan lämpimänä sokerin kanssa tai ilman riippuen sisäisestä shamaanistasi.

Achtung! Tosi mies kaataa siivilästä sienet kattilaan ja perään 0.5l vettä ja hella 4/12 tunnin hämmentäen tai 5/12 puolituntia hämmentäen, tämän jälkeen luulisi varmasti kaikkien alkaloidien irronneen. Tämän jälkeen kaadat nesteen astiaan mistä nyt teetä juodaankaan.

Huomioikaa myös, että juotte sen lämpimänä, parantaa maku elämystä. \\Tarpeen tullen editoin tekstiä enemmän foorumiystävällisemmäksi.
Otorongo
Kameleontti

Post by Otorongo »

Metku wrote:

Off-topikkia, mutta katsoin että olenko muka kirjoittanut noin ja huomasin että tässä on kysymyksen esittäjä tainnut vääristyä quotea tehdessä... Eli tuon kysymyksen esitti haltia, en minä. :P
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

^ oho niin näköjää, tekevälle sattuu :/ mutta hyvin toimi tee kun keitti kaksi tuntia hellan olessa 3/12 ja välillä 4/12, hämmentelin tiheään tahtiin kun ei ollut parempaakaan tekemistä :D . kukka paukut nousujen aikana teki illan aika syvälliseksi, mielenkiintoinen kokemus.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Vincent
Tuppisuu

Post by Vincent »

Terve vaan kaikki. :) Tää on mun eka kommentti täällä. :D pystyyks kukaan laittamaan tarkkoja tunnistusohjeita tänne ja vähän ajankohtaa milloin pitäis löytyä ku toi syssy alkaa painamaan päälle. kävin tossa ohimennen katsomassa yhden pienen hevoslaitumen ja pari sieltä tais löytyä mutta siihen ne sitten jäikin. :(
Huumeet ovat elämän tarkoitus. <3
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Löytyy jo, keskilämpötila kun alle 15 niin alkaa kasvamaan. Tunnistusohjeita ja vinkkejä täällä on jo vaikka miten paljon, ja vielä tarkempia ja enemmän niitä löytyy esim. taikasienifoorumilta. Ihan oikeasti kannattaa ottaa näistä tarkkaan itse selvää, noin suorasta kysymyksestä saa lähinnä kuvan ettei sinun kannattaisi näihin edes koskea. Ja kannattaa myös tietää että hyvin samanlaisia sieniä kuin silokit on paljon, ja ne on yleensä myös yleisempiä kuin oikeat silokit. Itse etsin useamman vuoden joka syksy ja löysin useampia lajeja erittäin samannäköisiä sieniä kuin semit. Jos ei oikeaa silokkia ole nähnyt livenä niin ainoa mistä noista joistain lajeista tunnistaa on jalka, jos jalka katkeaa sormen ympärille pyöräyttäessä on kyseessä joku muu sieni.
Vincent
Tuppisuu

Post by Vincent »

Asia selvä. Kiitos! Ja on sitä kokemusta jo sen verran että näihin viitsii koskea. Mutta kiitos vielä kerran. ;)
Huumeet ovat elämän tarkoitus. <3
MethAciD
Lepakko

Post by MethAciD »

Sieniä on tullut syötyä useasti ja tykkään kyllä kovasti :)

Silokkeja en muista syöneeni eikä niihin ole edes erityistä himoa, sillä en koskaan voisi olla TÄYSIN varma ovatko kaikki keräämäni sienet varmasti silokkeja ja kasvupaikasta riippuen mitä saasteita ne ovat imeneet, ja tommoset asiat voisivat häiritä matkaa.
Eniten oon syöny ecuadorilaisia cubensiksia joita olen muutaman kerran kasvattanut ja on ollut mahtava fiilis kun tietää sienten olevan juuri sitä mitä pitää ja on ite nähnyt vaivaa niiden kasvattamisessa. Sienten kasvua on myös todella hienoa seurata koska näkee tulokset nopeasti ja ne kasvavat omasta mielestäni kauniin näköisesti.
Olen myös syönyt random sieniä joltain hipiltä lawatansseissa, ja pari kertaa meksikolaisia sieniä jotka ovat olleet kokeilemistani sienistä vahvimmat.
Jokaisten sienten kohdalla "nousuissa" on tullut vähän paha olo ja mahassa alkanut kiertämään, jotka tasottuu aika nopeasti ja jonka jälkeen voikin alkaa nauttia tai kuumotella trippiä.

Jotkut väittävät että cubensikset ovat liian mietoja,mutta kokemuksella voin sanoa että kyllä niillä tarpeeksi pitkälle pääsee, kaikki on kiinni asennoitumisesta ja annoksesta ;)
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

happolappu wrote: Jotkut väittävät että cubensikset ovat liian mietoja,mutta kokemuksella voin sanoa että kyllä niillä tarpeeksi pitkälle pääsee, kaikki on kiinni asennoitumisesta ja annoksesta ;)
Tosiaan mietoja verrattuna mihin? Tän mielipiteen omaavat vois vähän valasta miten sillä voisi olla suurikin merkitys missä hattarassa sitä psilosybiininsä imee.
Kuten todettu kyse on annostuksesta.
Parhaat karstat on pohjalla.