Alkoholi-topic
-
Comadope
Re: Alkoholi-topic
Itselleni harvoin tulee nykyään semmoista perus pöhinää kummempaa darraa... Vielä muutama vuosi sitten oli oikein tappokrapuloita. Onneksi niistä on päästy niin helpompi lähteä uuteen nousuun! 
-
Olio
- Kameleontti
- Posts: 550
- Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
- Location: Tku/Hki
Re: Alkoholi-topic
^Jokaiselle tulee krapula että bullshit, ei pahalla. Et oo varmaan juonut hirveästi ikinä ja hyvä niin jos et.
-
Comadope
Re: Alkoholi-topic
^ Öh...? En tietääkseni sanonut ettei krapulaa tulisi? Meinasin lähinnä ettei ole tullut sellaisia kunnon krapuloita enään nykyään.. Eli laatta lentää ja muutenkin toimintakyvyttömässä tilassa.
Tätä nykyä ne pahimmatkin pöhinät lähtee sillä kun vähän syö jotain ja ehkä pari buranaa naamaan jne. Kun tosiaan joskus oli semmosta, että 12h pystyi vaan makaamaan sängyssä ja vessassa oksentamassa, syöminen ei tullut kuuloonkaan.
Mutta sähän sen tiedätkin varmaan paremmin, että olenko juonut hirveästi vai en... =)
Tätä nykyä ne pahimmatkin pöhinät lähtee sillä kun vähän syö jotain ja ehkä pari buranaa naamaan jne. Kun tosiaan joskus oli semmosta, että 12h pystyi vaan makaamaan sängyssä ja vessassa oksentamassa, syöminen ei tullut kuuloonkaan.
Mutta sähän sen tiedätkin varmaan paremmin, että olenko juonut hirveästi vai en... =)
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Itse tiedän yhden jätkän jolla ei ihan oikeasti taida niitä krapuloita olla. Ryypätyn illan jälkeen kun jostain heräillään niin tämä jätkä on aina ensimmäisenä ylhäällä, pirteänä ja ei huomaa päällepäin KUKAAN että tyyppi on viimeyönä ollut järkyttävässä kännissä. Se on välillä ihan vitun rasittavaa ,kun muut vaikeroi herättyään niin tämä hyppii ja tanssii kuulokkeet korvilla. "ONKO POJILLA KRAPULA!?"Olio wrote:^Jokaiselle tulee krapula että bullshit, ei pahalla. Et oo varmaan juonut hirveästi ikinä ja hyvä niin jos et.
Kateellinen..
-
paarmasisti
- Apteekki
- Posts: 436
- Joined: Fri 21 Oct 2011, 14:18
Re: Alkoholi-topic
Minulle ei ole miedosta alkoholista tullut koskaan krapulaa. Tosin oon useimmiten juonut päiväsaikaan, enkä niin, että illalla on pelti kiinni ja aamulla herää.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Mandown
- Lepakko
- Posts: 199
- Joined: Tue 15 Mar 2011, 16:07
Re: Alkoholi-topic
Tiedän kyl herätessäni et oon dokannu. AINA kuiva suu.
2-5 lasii kylmää vettä. Helpotus.
Krapula? En oo ikinä oksentanu dagen efter.
Päätä saattaa särkee hieman. Yleensä ei. Ei mitään kovaa päänsärkyä kuitenkaan ikinä.
Laiska oon kuitenkin about aina. Syön usein myös rasvasta ruokaa, paljon. Limsaa!
2-5 lasii kylmää vettä. Helpotus.
Krapula? En oo ikinä oksentanu dagen efter.
Päätä saattaa särkee hieman. Yleensä ei. Ei mitään kovaa päänsärkyä kuitenkaan ikinä.
Laiska oon kuitenkin about aina. Syön usein myös rasvasta ruokaa, paljon. Limsaa!
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
porter
Re: Alkoholi-topic
Lempparijuoma on muuten viski
tykkään jamesonista eritoten! viime "rata"reissulla meni 2 litraaviskiä... Om om om 
-
Olio
- Kameleontti
- Posts: 550
- Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
- Location: Tku/Hki
Re: Alkoholi-topic
Todellakin.
-
Petri6
- OD
- Posts: 1362
- Joined: Mon 21 Jun 2010, 20:26
Re: Alkoholi-topic
Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
zerk
Re: Alkoholi-topic
Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseenPetri6 wrote:Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
-
Infitialis
- Apteekki
- Posts: 360
- Joined: Sun 10 Jan 2010, 06:57
Re: Alkoholi-topic
Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?zerk wrote:Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseenPetri6 wrote:Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
zerk
Re: Alkoholi-topic
Mä näen sen jalon juoman hukkaan heittämisenä. Jos kännit haluu repästä niin hae alkosta pullo kossua.Infitialis wrote:Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?zerk wrote:Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseenPetri6 wrote:Portugalissa tuli tutustuttua port-viiniin ja täytyy sanoa, että on kyllä helvetin hyvää. Ei sitä nyt tietenkään ryyppäämiseen voi suositella, mutta lasi tai kaksi on varsin mukava tapa päättää ilta.
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Voihan ne kännit vetää vaikka hyvällä konjakilla tai viskilläkin. Kunhan maku natsaa. Kustannuskysymys.
Köyhälle kaikki on kallista, muille samanhintaista.
Köyhälle kaikki on kallista, muille samanhintaista.
-
Infitialis
- Apteekki
- Posts: 360
- Joined: Sun 10 Jan 2010, 06:57
Re: Alkoholi-topic
Tällä kaavalla kukaan ei kävisi baareissa. Laskeppa kossun litrahinta siellä.zerk wrote:Mä näen sen jalon juoman hukkaan heittämisenä. Jos kännit haluu repästä niin hae alkosta pullo kossua.Infitialis wrote:Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?zerk wrote: Jea. Oon pitkään ollut hyvän portviinin ystävä. En kyl ymmärrä kuka idiootti portviiniä käyttäis kännien vetämiseen
Parhaat karstat on pohjalla.
-
paarmasisti
- Apteekki
- Posts: 436
- Joined: Fri 21 Oct 2011, 14:18
Re: Alkoholi-topic
^En mä ainakaan käy. Soppapullon saa Alkosta vitosella. Kalsarikännit kunniaan! 
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Petri6
- OD
- Posts: 1362
- Joined: Mon 21 Jun 2010, 20:26
Re: Alkoholi-topic
Lähinnä itse ajattelin, että on sen verran makeaa, että voi ruveta tökkimään. Ei sillä, olen minäkin teininä muutamat kännit vetässyt jollain marjalikööreillä, mutta nyt kun on siihen mahdollista käyttää sopivampia juomia niin olisi jotenkin pointless.Infitialis wrote:Tällä kaavalla kukaan ei kävisi baareissa. Laskeppa kossun litrahinta siellä.zerk wrote:Mä näen sen jalon juoman hukkaan heittämisenä. Jos kännit haluu repästä niin hae alkosta pullo kossua.Infitialis wrote: Näin kiljua kymmeniäsatojatuhansialitroja nuoruudessani juoneena ihmettelen mikä on niin mystinen alkoholijuoma joka ei soveltuisi känniääliöintiin ja miksi ihmeessä?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Infitialis
- Apteekki
- Posts: 360
- Joined: Sun 10 Jan 2010, 06:57
Re: Alkoholi-topic
Tottahan mä sen ymmärrän että mieluiten juo sitä mitä mieluiten juo mutta haukkua idiootiksi sitä joka pitää kännäämisestä portviinillä...Petri6 wrote: Lähinnä itse ajattelin, että on sen verran makeaa, että voi ruveta tökkimään. Ei sillä, olen minäkin teininä muutamat kännit vetässyt jollain marjalikööreillä, mutta nyt kun on siihen mahdollista käyttää sopivampia juomia niin olisi jotenkin pointless.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Downfallen
- Psykonautti
- Posts: 83
- Joined: Tue 08 Jul 2008, 18:47
Re: Alkoholi-topic
on kyllä yksi pahimmista aineista ikinä... varsinkin kun on taipumusta vetää kunnolla ja saada asiat menemään päin helvettiä. kai se pitäis mennä a-klinikalle jonne jo lääkäri neuvoikin. on se kumma että tätä tavaraa saa suht halpaan hintaan ihan joka marketista...
Ever seen fire in zero gravity?
-
ville5
- Tuppisuu
- Posts: 13
- Joined: Wed 05 Jan 2011, 20:37
Re: Alkoholi-topic
En löytänyt antabukselle omaa topiccia, enkä jaksanut tehdä.. Tosiaan itse syön välillä ja kun sen yhden ottaa niin helposti saattaa 3-6 annosta alkoholia ottaa ilman paskaa oloa. Kannattaako annosta lisätä esim. 2 aamuisin, en a-klinikalla kehtaa sanoa et on taas alkoholi lähtenyt hieman käsistä kun heittää pian pihalle kh. Pitäis varmaan ottaaa enemmän niin ei uskaltaisi ottaa tai jos ottaa niin tulee niin hirveä olo, ettei ota enää ikinä 
-
mattipatti
- Psykonautti
- Posts: 121
- Joined: Tue 23 Dec 2008, 01:25
Re: Alkoholi-topic
Parinvuoden tauon jälkeen tuntemukset muutaman kaljan jälkeen, harvinaisen tylsä ja vittumainen huume, varsinkin ahdistus/paniikkihäiriön omaavalle. Rupesi heti nousujen tasaannuttua ahdistamaan ja vituttamaan ja sitten ku laskut tuli..
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
Re: Alkoholi-topic
samanlainen huume siinä missä kaikki muutkin päihteet.Kottonmouth wrote:Alkoholi ei ole huume. (niks niks)
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Touchet sen hienosti ilmaisi.
Touchet wrote:Ei ole. "Huume" on lakitekninen käsite, jolla viitataan laittomaan, päihteenä käytettävään lääkeaineeseen.Sober wrote:Viinakin on huume
-
mentalhell
- Kameleontti
- Posts: 880
- Joined: Sun 16 Dec 2007, 00:01
Re: Alkoholi-topic
Tuli mieleen ku olin juonut 2 pulloa Sorbusta n. 1 tunnissa, kaveri pyys että vedettäis deksmiä. Eihänse kai tiennyt et olin jurris.
Join sit sen 600 mg DXM litkun ja samantien purjosin varmaan litran Sorbusta ja sitä DXM litkua, hyi HEMMETTI! Tuli mieleen ku soppapulloista puhuitte.
Itse juon mieluiten olutta, siideriä ja lonkeroa ja siihen väliin kirkkaita shotteja tms. Välillä ihan kirkaskin on parasta, välillä pelkät miedot juomat. Alkosta tosin lonkerot pitää ostaa että saa oikeasti hyviä, sidukoita löytyy kaupastakin hyviä.
..Toisaalta juon hyvin vähän. Humalassa olen ollut muutamia kertoja tänä vuonna, ja nyt on heinäkuu. Pikkuhiprakassa olen ollut ehkä 5 - 10 kertaa. Joskus dokasin paljon, ja silloin meni just halvimpia LIDL oluita ja halvimpia viinejä tai halpoja kirkkaita, yms. kuraa minkä tarkotuksena oli vaan känni.
Join sit sen 600 mg DXM litkun ja samantien purjosin varmaan litran Sorbusta ja sitä DXM litkua, hyi HEMMETTI! Tuli mieleen ku soppapulloista puhuitte.
Itse juon mieluiten olutta, siideriä ja lonkeroa ja siihen väliin kirkkaita shotteja tms. Välillä ihan kirkaskin on parasta, välillä pelkät miedot juomat. Alkosta tosin lonkerot pitää ostaa että saa oikeasti hyviä, sidukoita löytyy kaupastakin hyviä.
..Toisaalta juon hyvin vähän. Humalassa olen ollut muutamia kertoja tänä vuonna, ja nyt on heinäkuu. Pikkuhiprakassa olen ollut ehkä 5 - 10 kertaa. Joskus dokasin paljon, ja silloin meni just halvimpia LIDL oluita ja halvimpia viinejä tai halpoja kirkkaita, yms. kuraa minkä tarkotuksena oli vaan känni.
-
Harold
- Kameleontti
- Posts: 751
- Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
- Location: kehä III ulkopuolella
Re: Alkoholi-topic
Kyllähän tää nyt kesäsin maistuu! Vähän puistoa, aurinkoa, seuraa ja märkää
)
tuntuu sitä kyllä menevän ihan kaljastakin välillä niin katolleen, ettei uskalla pitkällä tikullakaan koskea väkeviin...no ei ihan mut melkeen.
viime kesänä ostelin useesti pelkästään LIDLin grafenwalder+limppari mixeriä - prosentteja joku vajaa kolme ja maistuu erihyvälle...ei tullu oltua niin hirveissä mut kusella joutu ravaan vähän liikaaki
tuntuu sitä kyllä menevän ihan kaljastakin välillä niin katolleen, ettei uskalla pitkällä tikullakaan koskea väkeviin...no ei ihan mut melkeen.
viime kesänä ostelin useesti pelkästään LIDLin grafenwalder+limppari mixeriä - prosentteja joku vajaa kolme ja maistuu erihyvälle...ei tullu oltua niin hirveissä mut kusella joutu ravaan vähän liikaaki
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Harold
- Kameleontti
- Posts: 751
- Joined: Fri 02 Feb 2007, 13:35
- Location: kehä III ulkopuolella
Re: Alkoholi-topic
hahaaa, helmee toi karjalan kisaolut nyt melkein jokapuodissa tarjouksessa
pintti 2egee !!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Kasvualusta
- Psykonautti
- Posts: 122
- Joined: Wed 28 Sep 2005, 01:11
Re: Alkoholi-topic
Aiheesta on varmaan puhuttukin jo, jos niin saisinko vinkkiä millä sivulla. Mites nämä vaihtoehtoiset annostelu tavat niin kuin iv, rektaalinen ja vaporisointi? Onko mitään hyötyä/haittoja? Vai eikö ne innosta vain sen takia koska saatavuus juomana on vaan niin helppoa?
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
-
eerika11
- Karvakuono
- Posts: 33
- Joined: Tue 11 Sep 2012, 21:18
Re: Alkoholi-topic
Ykkösenä tulee kunnon puliukkojuomat, vadelma- ja mesiviini
Kakkosena kossu sprite/cola
Kolmosena kermalikööri, jota ei kuitenkaan ryypätä vaan otetaan alkupaloiks muutama napsilasillinen
Kakkosena kossu sprite/cola
Kolmosena kermalikööri, jota ei kuitenkaan ryypätä vaan otetaan alkupaloiks muutama napsilasillinen
-
odo
- Karvakuono
- Posts: 15
- Joined: Tue 04 Sep 2012, 17:37
Re: Alkoholi-topic

City vitun karhu on paras janojuoma. Toi garage hässäkkä on kans kylmänä ihan saatanan hyvää, täydellistä sillä hetkellä ku heräät krapulassa ja tempaset tollasen jääkaapista.. Vittumaisen hintastahan toi on, joku kolme puol euroo tais olla puolikkaalla litralla hintaa että aika harvoin noita tulee osteltua..