Iv:nä saanut tästä parhaat meiningit. Lähden aina siitä 20mg tutustuen hiljalleen nostaen sinne 100mg ja ylöspäin asti annostuksista.. Tykkään tosi paljo. Intensiivisen hauska
Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)
-
SadPanda
- LD50
Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)
Oon kyllä tästä aineesta sitä mieltä että hihaan tää kuuluu.. Oon kokeillu isoimmilla doseilla syömällä, nokittamalla, kielenalle ja ei ei ei ei.!
Iv:nä saanut tästä parhaat meiningit. Lähden aina siitä 20mg tutustuen hiljalleen nostaen sinne 100mg ja ylöspäin asti annostuksista.. Tykkään tosi paljo. Intensiivisen hauska
ahihi. Paras disso. Mut imo. tämä on iv:n parasta. sitä vaan rupesin tilittään.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Happotatti
- Apteekki
Voiko tämä näkyä seuloissa. Jostain luin että pcp tai ket saattaa antaa false positiven. onko kokemuksia kenelläkään?
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Huiko
- LD50
Mulla on jostain syystä näkyny vetämättömät bupret ja metadonit, kun oon vähän aikaa sitten tuota nykiny. Tiedä sitten onko vaikuttanu seulaan toi peruslääkitys, eli tramal? Joku kertoi muistaakseni mexen olevan aika lähellä noita korvaushoitolääkkeitä, joten siksi oon jääny miettimään tuota mahdollisuutta.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Happotatti
- Apteekki
Ehkä enempi lähellä pcp ja ketamiinia kemiallisesti. Vaikuttaa käsittääkseni tramalin kanssa samaan noadrenaliinireseptoriin(korjatkaa joku jos oon väärässä).
Eli ei pitäis oppareina näkyä ainakaan, näin luulisin.
Eli ei pitäis oppareina näkyä ainakaan, näin luulisin.
-
Happotatti
- Apteekki
Mulle ei avautunu tuosta muutakuin ketamiini ja metoksetamiini on aika lähellä toisiaan, ja metadonin kanssa jotain samankaltaisuutta. Vaan käsittääkseni seuloissa ne tikut reagoivat tiettyihin aineisiin ja aineiden metaboliatuotteisiin, esim kannabiksella oli lista eri thc:n variaatioista(onkohan oikea termi) jotka testi havaitsee.. Jos ajattelee että metadoniseulassa etsitään metadonia ja metadonin metaboliatuotteita niin ne saattavat olla samankaltaisia metoksetamiinin kanssa. Eli pitäisi tietää myös metaboliatuotteiden samankaltaisuus..
-
Touchet
- Moderator
Ei se kyl oo lähelläkään niitä. Tramadoli näkyy joissain kurasissa haravatesteissä opioidina.Huiko wrote:Mulla on jostain syystä näkyny vetämättömät bupret ja metadonit, kun oon vähän aikaa sitten tuota nykiny. Tiedä sitten onko vaikuttanu seulaan toi peruslääkitys, eli tramal? Joku kertoi muistaakseni mexen olevan aika lähellä noita korvaushoitolääkkeitä, joten siksi oon jääny miettimään tuota mahdollisuutta.
Ei se mihinkään noradrenaliinireseptoriin mee, eikä mee tramadolikaan. Tramadoli on noradrenaliinin takaisinoton estäjä. Metoksetamiini on NMDA-antagonisti ja dopamiinin takaisinoton estäjä (+ ehkä myös serotoniinin takaisinoton estäjä).Happotatti wrote:Ehkä enempi lähellä pcp ja ketamiinia kemiallisesti. Vaikuttaa käsittääkseni tramalin kanssa samaan noadrenaliinireseptoriin(korjatkaa joku jos oon väärässä).
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Happotatti
- Apteekki
Kiitos selvennyksestä.
aika mitäänsanomaton n.35mg nokkaan. sekava olo, mutta ei kummempia tuntemuksia.
aika mitäänsanomaton n.35mg nokkaan. sekava olo, mutta ei kummempia tuntemuksia.
-
hörhö
- Psykonautti
Re: Methoxetamine
toiimii tulee heikottava oloHitler wrote:Mites onko mitään hajuu toimiiko kuinka polttamalla?
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
-
Hitler
- Apteekki
Pätkii.
Ekaa kertaa 2012. Ollut erikoinen päivä.
TÄNNE EN JÄÄ
Ei pojasta polvilumpio paskaks pakosti. Kaikki kasvetaan kieroon spiraaliin, poraan joka sorvaa vittu. Hirvensarvet tuijottaa seinältä. Pitäs hommata lisää tavaraa tähän kämppään. 50 mg sublingual + 25 mg kärsään + 25 mg kärsään.
Pimeillä matkoilla. Pitkä on matka ei kotia näy.

Ekaa kertaa 2012. Ollut erikoinen päivä.
TÄNNE EN JÄÄ
Ei pojasta polvilumpio paskaks pakosti. Kaikki kasvetaan kieroon spiraaliin, poraan joka sorvaa vittu. Hirvensarvet tuijottaa seinältä. Pitäs hommata lisää tavaraa tähän kämppään. 50 mg sublingual + 25 mg kärsään + 25 mg kärsään.
Pimeillä matkoilla. Pitkä on matka ei kotia näy.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
porter
on kyllä hieno aine tämä, nollatoleilla 80mg (30mg+20mg+30mg) toimi aika mukavasti, tosin bupre pohjalla teki enemmän euforisen, eikä niinkään trippi reissun... tai noh aika tripillä siinä oli silti
Hienoo kamaa tahtooo tahtoo lisää vitusti tätä.
-
damazca
- Lepakko
Sitä ei vaan jälkeenpäin aina tajuakkaan että kuinka sekaisin sitä on ollut. Varsinkin ku sekotti tuoho viel alkoo ja AM-2201, kertaakaan en tainnu yksinänsä sitä ottaa.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Feya
- OD
Bupre ja MXE yhdessä tuottavat kyllä mahtavaa euforiaa. Myös opatee sopii kombotteluun, koska se on isommilla annoksilla jo itsessään hiukan dissosioivan tuntuista. Mutta muista olla varovainen, hengityslama on todellinen riski.porter wrote:on kyllä hieno aine tämä, nollatoleilla 80mg (30mg+20mg+30mg) toimi aika mukavasti, tosin bupre pohjalla teki enemmän euforisen, eikä niinkään trippi reissun... tai noh aika tripillä siinä oli siltiHienoo kamaa tahtooo tahtoo lisää vitusti tätä.
Paras mexen kaveri on kuitenkin edelleen happo.
-
King Ink
- LD50
On kyl mielenkiintoinen aine tosiaan, tuli taas huomattua.
Makas patjal ja löys taas ihan kaiken tarkoituksellisuuden koulunkäynnist ja kaikesta mitä onkaan miettinyt täs viime aikoina. Kaikki palaset loksahteli taas ihan täydellisesti paikoilleen yhden tripin aikana.
Oon jo pari kertaa satunnaisella mexetrippailulla saanut sellasen kaikenymmärtävän fiiliksen, josta on jääny hyvä olo myös pidemmäks aikaa.
Makas patjal ja löys taas ihan kaiken tarkoituksellisuuden koulunkäynnist ja kaikesta mitä onkaan miettinyt täs viime aikoina. Kaikki palaset loksahteli taas ihan täydellisesti paikoilleen yhden tripin aikana.
Oon jo pari kertaa satunnaisella mexetrippailulla saanut sellasen kaikenymmärtävän fiiliksen, josta on jääny hyvä olo myös pidemmäks aikaa.
-
Touchet
- Moderator
Metoksetamiini tuntuu olevan useita muita NMDA-antagonisteja huomattavasti koherentimman tuntuista kamaa. Taannoin kokeilin nokittamalla 60 mg ja nousurytäkän jälkeen päihtymyksen alta paljastui hyvinkin täyteläisen sekä raikkaan oloinen analyyttinen tila, joka tuntui tarjoavan jopa ketamiiniakin paljon enemmän käsiteltäviä asioita.
Viikonloppuna saan taas pienen erän ja silloin voisin kokeilla yhdessä 4-HO- tai 5-MeO-tryptamiinien kanssa.
Viikonloppuna saan taas pienen erän ja silloin voisin kokeilla yhdessä 4-HO- tai 5-MeO-tryptamiinien kanssa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Enfini
- Psykonautti
60mg + 50mg oraalisesti ja päälle vähän pilvee.
Tuntuu et toi pilvi buustaa tosi paljon noita vaikutuksii ei tarvi ottaa kun yhet hitit.
Lähti niin jonnekkin toisiin atmosfääreihin.
Tuntuu et toi pilvi buustaa tosi paljon noita vaikutuksii ei tarvi ottaa kun yhet hitit.
-
Touchet
- Moderator
Jep NMDA-antagonistit ohjaavat glutamaattiviestinnän kulkemaan uudelleen AMPA-reseptorin kautta ja pilvi tehostaa noiden reseptorien kautta kulkevaa glutaminergista fluxia, joka kiihdyttää ja samanaikaisesti tasaa tietyntyyppisten keskushermostotoimintojen vaikutusta. Pieni määrä kannabista muistaakseni kirkastaa jonkin verran dissosiatiivien (ainakin ketamiinin) vaikutusta ja saa euforian liikkelle. Ja koska paljoa ei pysty polttamaan, ei tuosta mennyt myöskään aivan kujalle.Enfini wrote:60mg + 50mg oraalisesti ja päälle vähän pilvee.
-
zero
- Kameleontti
onkohan tää tavara miten vaarallista kombotellessa. tossa viime perjantaina meni tuntematon (suuri) määrä alkoo, pari miltsii iv subuu, joku 30mg pamei, joku 900mg lyricaa ja siihen päälle 100mg iv:nä mexee. ei mua se kuolema pelota, kuhan ei vaa jää mihinkää sairaalaa kitumaa.
mut joo, sadpandan kanssa samaa mieltä, iv:nä parasta. 100mg nokkaa on aika pientä mutta sen kun heittää iv:nä niin huh kun lähtee aivan toisiin maailmoihin.
mut joo, sadpandan kanssa samaa mieltä, iv:nä parasta. 100mg nokkaa on aika pientä mutta sen kun heittää iv:nä niin huh kun lähtee aivan toisiin maailmoihin.
-
Jenkem
IVnä eilen testailin ensimmäistä kertaa, ja pisti kyllä aika vitullisilla g-voimilla katosta läpi ja johki ihan muihin sfääreihin.
Välillä nauratti ja välillä kuumotti. Ensimmäiset fiilikset oli että tätä poistoon lisää, ja vitusti.
Muuten koko kokemusta vaikee kuvailla, toinen silmä näytti tähän todellisuuteen ja toinen Blue Öyster Cultin Cultösaurus Erectus levyn kannen kaltaseen vauhdikkaaseen avaruus,kitara, dinosaurus maailmaan?
No, mutta lujaa mentiin.
Välillä nauratti ja välillä kuumotti. Ensimmäiset fiilikset oli että tätä poistoon lisää, ja vitusti.
Muuten koko kokemusta vaikee kuvailla, toinen silmä näytti tähän todellisuuteen ja toinen Blue Öyster Cultin Cultösaurus Erectus levyn kannen kaltaseen vauhdikkaaseen avaruus,kitara, dinosaurus maailmaan?
No, mutta lujaa mentiin.
-
porter
Eilen tuli hiukan isommilla doseilla testailtua kielen alla liuottaen, todella sekava avaruusmeininkI! höntti olo jne, kaikki peurs jutut mitä teki, niin tutuivat joltain ihmeen avaruussekkailulta
Ainoo jännitys persiissä oli tyyliin ööö, joku et porukat olis tullu jostain kyseleen (miks vitus keskell yötä)
, hiukan turhan sekavaa meininkiä tälläin harrastella kun asuu porukoilla. Mutta tosiaan kavereiden seurassa/yksin kotona aivan saakelin loistavaa!!
Ainoo jännitys persiissä oli tyyliin ööö, joku et porukat olis tullu jostain kyseleen (miks vitus keskell yötä)
-
Kepardi
- Psykonautti
Ei mene noradrenaliinireseptoreihin ei, mutta kummatkin ovat NMDA-antagonisteja varmaan sitä tässä haettiin takaa. Haiskahtaa vähän potentiaatiovaikutuksilta, mahdollisesti siis riskialtis kombinaatio.Touchet wrote:Ei se mihinkään noradrenaliinireseptoriin mee, eikä mee tramadolikaan. Tramadoli on noradrenaliinin takaisinoton estäjä. Metoksetamiini on NMDA-antagonisti ja dopamiinin takaisinoton estäjä (+ ehkä myös serotoniinin takaisinoton estäjä).Happotatti wrote:Ehkä enempi lähellä pcp ja ketamiinia kemiallisesti. Vaikuttaa käsittääkseni tramalin kanssa samaan noadrenaliinireseptoriin(korjatkaa joku jos oon väärässä).
-
Velho
- LD50
Kyseisellllä reissulla taisit olla jumala ku tsekkasit et oonko missä päi menossapeltsi wrote:aaaaaaaarrgghhhh...vittu että pelotti kattella ku kaveri oli totally knocked out! outerspace jää kyl kakkoseks ja ei k-holekaan oo lähelläkään tota tapahtumaa. Be aware tän kanssa saa sellaseen dissosiaatioon ihmisen että oksat pois.Velho wrote:Itse MXE:llä koin rajatilakokemuksen tosin pohjalla oli metamfetamiinia ja bentsoja ja viellä jotain ja dosena oli mysteeri määrä ja combotettuna metan kanssa omaa hölmöyttä tosin tämäkin kokemus. Kerkes ottaa ruiskun pois ja siitä sitten suht samantien veti selälleen ja pari tuntia mentiin täysin muissa mailmoissa ja täysin dissosatio tilassa
Oon ollu ja nähny dissosiaatioo jos jonkin näköstä mut toi oli kyl jotain pelottavan poikkeuksellista. Puol tuntii meni ennen kun tuli ees ensimmäinen sana suusta ("mitä?") mut aina ku tuli yksii sana se ei liittyny mitenkään mihinkään ja saman tien mätkähti ukko taas selälleen ja totaaliseen disssoooooooon. Kuuuumottavaa
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
SAWANISTI
- Apteekki
Itse muistan kun viikon tai kaksi taisin kuurittaa tätä, hataria muistikuvia - meni 2g, osittain IV ja sit nokkia ymt. nuolemalla pöytää, kun oli aivan skutseissa jo valmiiks. Muistiin palas kun havahduin sitten mutsini luota toisesta kerroksesta (omakotitalo), verta kädet ja lattiat tipoten täynnä ja veriset vermeet siin - olo oli epätoivoinen mut samalla oli jo luovuttanut (sitä jotain vastaan) olemassa olonsa. Se oli niin saatanan kiehtovaa silloinkin mut samalla sillain et "vittu hei come on" "kato ny vittu ittees", mut ei pysty enää kattoon tai sillä ei oo merkitystä. Mutta tämä kaikki tosi hienolla tavalla
.
Sit yks toinen kerta samaisen jauheen parissa + Kovissa JWH paukuissa (oli 5g säkki JWH-122 muistaakseni, no rusehtavaa se oli) JA olin kaupungilla häröilees, kaveri sano jälkeenpäin et oli antanu mulle vaihtoehdot joko jäädä nukkumaan niille tai sit lähtee vitun äkkii liitään (oli pelästyny ku olin iha valkonen ja tärisin robottina), no valittin tietty viimeisen vaihtoehdon ku mulla oli kuulemma kysymän mukaan "ihan hyvä olo". No olin sit painellu zombi-robona ympäriinsä ja heräsin jostain ihan muualta. En kyllä muista mitään kolmesta vuorokaudesta ja en ollut kuulemma muualla käynyt ku sillä kyseisellä kaverilla ja sit heräsin toisen kaverin kämpiltä joka oli mut aikasemmin kuskannut sinne ilmeisesti havahtumisvaiheessa
.
Naurattaa vaan toi viimeinen, mut varovasti tän kans ja jos vielä sitä IV:nä vetää - VARO, SAATAT LIIKKUA ITSEKSESI, MUTTA ILMEISEN TIETOISENA KUITENKIN! jollain ns. Juopon tuurilla
Lisää tätä!
Sit yks toinen kerta samaisen jauheen parissa + Kovissa JWH paukuissa (oli 5g säkki JWH-122 muistaakseni, no rusehtavaa se oli) JA olin kaupungilla häröilees, kaveri sano jälkeenpäin et oli antanu mulle vaihtoehdot joko jäädä nukkumaan niille tai sit lähtee vitun äkkii liitään (oli pelästyny ku olin iha valkonen ja tärisin robottina), no valittin tietty viimeisen vaihtoehdon ku mulla oli kuulemma kysymän mukaan "ihan hyvä olo". No olin sit painellu zombi-robona ympäriinsä ja heräsin jostain ihan muualta. En kyllä muista mitään kolmesta vuorokaudesta ja en ollut kuulemma muualla käynyt ku sillä kyseisellä kaverilla ja sit heräsin toisen kaverin kämpiltä joka oli mut aikasemmin kuskannut sinne ilmeisesti havahtumisvaiheessa
Naurattaa vaan toi viimeinen, mut varovasti tän kans ja jos vielä sitä IV:nä vetää - VARO, SAATAT LIIKKUA ITSEKSESI, MUTTA ILMEISEN TIETOISENA KUITENKIN! jollain ns. Juopon tuurilla
Lisää tätä!
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Touchet
- Moderator
Jengin kertomukset kertoo enemmän niiden omasta kuin itse aineen luonteesta.
Jos on erityisen todellisuuspakoinen, niin NMDA-antagonistien käytöllä kyllä pääsee irti kaikesta, mihin olisi todellisuudessa suotavaa perehtyä juurta jaksain.
Jos on erityisen todellisuuspakoinen, niin NMDA-antagonistien käytöllä kyllä pääsee irti kaikesta, mihin olisi todellisuudessa suotavaa perehtyä juurta jaksain.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Osittain kertoo, mut otetaan vertaus esim. etanoli humalasta, niin oon kyllä ajautunut pahasti sellasiin tilanteisiin mihin ei oma luonne "terveenä" yllä, tosin oon kyllä loppujenlopuks sun kans samaa mieltä asiasta miten se menee.Touchet wrote:Jengin kertomukset kertoo enemmän niiden omasta kuin itse aineen luonteesta.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Touchet
- Moderator
Dissosiatiiveissa eli NMDA-antagonisteissa (joihin myös etanoli luetaan kuuluvaiseksi) tulee esiin ihmisen pohjimmainen perusluonne. ;DSAWANISTI wrote:Osittain kertoo, mut otetaan vertaus esim. etanoli humalasta, niin oon kyllä ajautunut pahasti sellasiin tilanteisiin mihin ei oma luonne "terveenä" yllä, tosin oon kyllä loppujenlopuks sun kans samaa mieltä asiasta miten se menee.Touchet wrote:Jengin kertomukset kertoo enemmän niiden omasta kuin itse aineen luonteesta.
-
zrrl
- Apteekki
MXE on tänään poistunut vähin äänin brittiläisten vendorien valikoimista. Hyvä että tuli ajoissa hamstrattua..zrrl wrote:Jos olen oikein ymmärtänyt niin tässä parin viikon sisällä tulee päätös laitetaanko MXE briteissä tilapäiseen kieltoon (12kk).
-
Touchet
- Moderator
Ainakin parista EU-alueen sisällä toimivasta kaupasta näyttää kyllä vielä löytyvän, mutta ainakin hinnoittelu tulee mitä luultavimmin muuttumaan.zrrl wrote:MXE on tänään poistunut vähin äänin brittiläisten vendorien valikoimista. Hyvä että tuli ajoissa hamstrattua..zrrl wrote:Jos olen oikein ymmärtänyt niin tässä parin viikon sisällä tulee päätös laitetaanko MXE briteissä tilapäiseen kieltoon (12kk).
-
zerk
Sääli, tää on ehdottomasti yks lempparidoupeista. Onneksi ehti tulla vielä pieni erä tätä ennen tuota kieltoa.
-
Ununnilium
- Lepakko
Heh, ja kieltohan estää... mitä? Aiheuttaahan se tietty tilaajalle moraalisia tuskia, jos ei halua "rikkoa" lakia.
-
Feya
- OD
Oon vetänyt tätä niin älyttömästi yli vuoden ajan, että meinaan jo alkaa kyllästymään.. MXE:llä oli ennen paikka huumeiden Top 3 -listallani ja se taisi joskus vilahtaa jopa ensimmäisellä sijalla, mutta nykyään en vaan meinaa jaksaa kiskoa tätä samaan malliin.
Kombotettuna tämä on kyllä hauskaa, erityisesti psykedeelien kanssa. Otin tuossa kaksi päivää sitten 2C-B:tä sekä 80mg mexeä ja se oli kyllä hyvin mielenkiintoista.
Kunnon sekatilat tästä voi myös saada. 120mg MXE tolettomana sekä tuhdit pajarit, alkoholia, buprea ja 4mg rivoja kaupungin keskustassa ei ollut parhaita ideoitani, sillä kävelystä ei tullut mitään, saatika ympäristöni havainnostamisesta. Saatoin käydä jossain asunnossa, mutta muistikuvani ovat niin hatarat, että se saattoi olla mielikuvtukseni tuotosta. Se, miten pääsin bussiin kyytiin ja kotiovelle asti on täysi mysteeri. 15e katosi myös kuin tuhka tuuleen.
Järjetön sekoilu ei kyllä ole se mun juttuni. Seikkailen mielummin syvällä mieleni perukoilla, täysin muusta maailmasta irti, kuin hortoilen kaduilla.
Ensi kerralla ostan kyl ketamiinia - sen kirkkaus ja loputon syvyys on jotain aivan omalaatuista. Ei sillä, etteikö MXE voisi toimia saman kaltaissti - mutta siihen tarvitaan sitten oma rauha ja 200mg+ annoksia, eikä se siltikään vedä ketkulle vertoja.
Kombotettuna tämä on kyllä hauskaa, erityisesti psykedeelien kanssa. Otin tuossa kaksi päivää sitten 2C-B:tä sekä 80mg mexeä ja se oli kyllä hyvin mielenkiintoista.
Kunnon sekatilat tästä voi myös saada. 120mg MXE tolettomana sekä tuhdit pajarit, alkoholia, buprea ja 4mg rivoja kaupungin keskustassa ei ollut parhaita ideoitani, sillä kävelystä ei tullut mitään, saatika ympäristöni havainnostamisesta. Saatoin käydä jossain asunnossa, mutta muistikuvani ovat niin hatarat, että se saattoi olla mielikuvtukseni tuotosta. Se, miten pääsin bussiin kyytiin ja kotiovelle asti on täysi mysteeri. 15e katosi myös kuin tuhka tuuleen.
Järjetön sekoilu ei kyllä ole se mun juttuni. Seikkailen mielummin syvällä mieleni perukoilla, täysin muusta maailmasta irti, kuin hortoilen kaduilla.
Ensi kerralla ostan kyl ketamiinia - sen kirkkaus ja loputon syvyys on jotain aivan omalaatuista. Ei sillä, etteikö MXE voisi toimia saman kaltaissti - mutta siihen tarvitaan sitten oma rauha ja 200mg+ annoksia, eikä se siltikään vedä ketkulle vertoja.