Boostimalla saa ne parhaimmat olot. Itse tykkään ottaa aina sellaisen pienemmän starttidosen, 20-50mg, ja sitten tunnin tai parin päästä ottaa uuden lailin, 50mg-100mg, niin jopas jysähtää, varsinkin näin pienellä elopainolla.Altair wrote:Kun 16.15 otettu ensimmäinen satsi 50mg:stä nokkiin päälle puolet (n.30mg). Toimiiko 20.15 tulevat buustit missää jos ekat kolahti ja laskee jo.. ilman tolerancee.
ööe: Luultavasti veikkaisin, että pystyy buustii, huoh.. !: O
Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)
-
Feya
- OD
Re: Methoxetamine
-
King Ink
- LD50
Tuntuu dissoilla yleensäkin olevan niin, et boostaillen ja annosta koko ajan nostamalla saa parhaat olot. 
20mg -> 30mg -> 50mg-> 100mghupsssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
20mg -> 30mg -> 50mg-> 100mghupsssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
-
miymau
- Lepakko
Itse jos tätä enemmän otan (määrästä en osaa sanoa, otan vaan aina keon tai isomman keon
), lähtee tästä kyllä kunnon todellisuuden vääristymiset ja katoamiset sun muut. Kerran menin nukkumaan tämän vaikutuksen alasena, ja tuntu että mut olis kääritty mustaan vaahtomuoviin ja hiljaisuuteen ja kuljeteltu ympäriinsä jossain tyhjyydessä. Se tuntu sen verran vekkulilta, että toisena iltana nukkumaan mennessä otin tätä kohtuumäärän nokkiin ja sammutin valot. Siitä pikkuhiljaa lähti melkonen meno. Aina kun yritin ravistella itteäni todellisuuteen, heräsin vaan tyhjemmässä todellisuudessa. Välillä maailmassa oli vaan kasa mustuutta keskellä avaruutta, ja mä jonkun pinon päällä alasti. Ja sit putosin! Ja se putominen jatku ikuisuuden! Mutta oli kuumottava yö, minkä aikana löin useaan otteeseen hanskat tiskiin, ett nyt riitti, missään ei oo enää mitään järkee, todellisuutta ei oo olemassakaan, en pääse pois, luovutan!
Kesto on loppupeleissä aika pitkä, ja siihen, että olo on täysin normaali, saattaa itsellä mennä melkein vuorokausi. Tämä saattaa myös olla ihkaensimmäinen päihde, josta mun on helppo pitää näppini erossa, vaikka sitä yli gramma pussissa onkin. Tälle pitää varata meinaan aikaa, eikä tätä voi ottaa jos on pieninkään riski että joutuu sosiaalisiin tilanteisiin joissa pitäisi yrittää olla normaali. Ei meinaan onnistu. Ja välillähän dissoissa saattaa olla pitkäänkin valot pois, katse tyhjänä vaikka mitä ympärillä tapahtuis.
Iiihan pieninä annoksina tää on kyllä töitten jälkeen mukavan rentouttava, mutta jo silloin huomaa ajatusmallin hieman muuttuvan.
Viikonloppuna muuten syötin tätä kahdelle kaverilleni, joilla kummallakaan ei ollut mitään kokemusta dissoista, muutenkaan eivät tällä saralla kovin kokeneita ole. Yritin heitä vähän valmistella disso-oloihin, vaikka vaikeetahan on yrittää selittää miltä tuntuu kun tapahtuu jotain mitä ei osaa edes kuvitella. Itse en ole koskaan trippivahteja käyttänyt, enkä semmosena toiminut. Mutta kun näiden kavereitten todellisuus alko muuttua ja toinen meinas alkaa hyppii seinille, ihmettelen vaan miten en oo ite koskaan säikähtäny noita oloja. Mulla on pääni sisässä oma trippivahti joka muistuttaa että pahinkin matka loppuu aikanaan, eikä se oo todellista. Mut ite en antais kenenkään käyttää ainakaan tän kaltasia päihteitä ekaa kertaa yksin. Ja samaan aikaan tiedän, että itse oon itelleni paras trippivahti, enkä osaa rentoutua jos siinä on joku toinen vahtimassa. Oli kyllä vähän likanen diileri-olo, kun kummassakin kainalossa makas mies, joista toinen huutaa "AARGH, mitä vittuu täällä tapahtuu!!?? AAA", toinen tuijottaa tyhjyyteen, ja mä kelaan, että tässä se nyt on, mä syötän huumeita viattomille ja nyt ne päätyy mielisairaalaan. Haha. Nauroin aika paljon.
Kesto on loppupeleissä aika pitkä, ja siihen, että olo on täysin normaali, saattaa itsellä mennä melkein vuorokausi. Tämä saattaa myös olla ihkaensimmäinen päihde, josta mun on helppo pitää näppini erossa, vaikka sitä yli gramma pussissa onkin. Tälle pitää varata meinaan aikaa, eikä tätä voi ottaa jos on pieninkään riski että joutuu sosiaalisiin tilanteisiin joissa pitäisi yrittää olla normaali. Ei meinaan onnistu. Ja välillähän dissoissa saattaa olla pitkäänkin valot pois, katse tyhjänä vaikka mitä ympärillä tapahtuis.
Iiihan pieninä annoksina tää on kyllä töitten jälkeen mukavan rentouttava, mutta jo silloin huomaa ajatusmallin hieman muuttuvan.
Viikonloppuna muuten syötin tätä kahdelle kaverilleni, joilla kummallakaan ei ollut mitään kokemusta dissoista, muutenkaan eivät tällä saralla kovin kokeneita ole. Yritin heitä vähän valmistella disso-oloihin, vaikka vaikeetahan on yrittää selittää miltä tuntuu kun tapahtuu jotain mitä ei osaa edes kuvitella. Itse en ole koskaan trippivahteja käyttänyt, enkä semmosena toiminut. Mutta kun näiden kavereitten todellisuus alko muuttua ja toinen meinas alkaa hyppii seinille, ihmettelen vaan miten en oo ite koskaan säikähtäny noita oloja. Mulla on pääni sisässä oma trippivahti joka muistuttaa että pahinkin matka loppuu aikanaan, eikä se oo todellista. Mut ite en antais kenenkään käyttää ainakaan tän kaltasia päihteitä ekaa kertaa yksin. Ja samaan aikaan tiedän, että itse oon itelleni paras trippivahti, enkä osaa rentoutua jos siinä on joku toinen vahtimassa. Oli kyllä vähän likanen diileri-olo, kun kummassakin kainalossa makas mies, joista toinen huutaa "AARGH, mitä vittuu täällä tapahtuu!!?? AAA", toinen tuijottaa tyhjyyteen, ja mä kelaan, että tässä se nyt on, mä syötän huumeita viattomille ja nyt ne päätyy mielisairaalaan. Haha. Nauroin aika paljon.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
damazca
- Lepakko
Oma suosikkini komboihin psykeedeelien, kannabinoidien/kukan ja alkon kanssa. bk-MDMA:n kanssa en suosittele, jo hyvin pienellä testiannoksilla ainakin itselläni tuli erittäin paha olo koko vaikutuksen ajaksi. Omaksi suosikikseni muodostui viime kesän "putken" (n. 2kk sekoilua psykedeelien ja muiden rc:den kannsa
ei näin...) aikana seuraava:
Avataan kalja.
Kaljaa juodessa väsätään pommi jossa on 25-30mg MXE ja 20mg 4-HO-MET.
Kun kalja on tyhjä, avataan toinen kalja ja ensimmäisen kulauksen kera saatellaan pommi mahaan.
Väsätään laini jossaon 20mg MXE ja 10mg 4-HO-MET.
Vedetään laini nokkiin.
Juodaan kalja loppuun ja aukastaan seuraava, ja ladataan vapo AM-2201:lla.
Pistetään poltellen samalla sitä kolmatta kaljaa tissutellen.
Sitten eikun kohti täydellisen sekavaa tajunnanlaajentumista!
Edittinä disclaimeria: Tässä kohdassa oli sitten jo toleja kaikkiin käytettäviin aineisiin. Jos lähdet kokeilemaan niin etkä omaa tolea, niin vähintäänkin puolita annokset. MXE ja 4-HO-MET vetää isoilla annoksilla todellisuuden aivan uusiksi.
Avataan kalja.
Kun kalja on tyhjä, avataan toinen kalja ja ensimmäisen kulauksen kera saatellaan pommi mahaan.
Vedetään laini nokkiin.
Sitten eikun kohti täydellisen sekavaa tajunnanlaajentumista!
Edittinä disclaimeria: Tässä kohdassa oli sitten jo toleja kaikkiin käytettäviin aineisiin. Jos lähdet kokeilemaan niin etkä omaa tolea, niin vähintäänkin puolita annokset. MXE ja 4-HO-MET vetää isoilla annoksilla todellisuuden aivan uusiksi.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Feya
- OD
Puolikkaat annokset noista mainitsemisesta saattaisivat kyllä omasta mielestäni jäädä vähän vajareiksi, mutta varovaisuus ei koskaan ole pahasta.akazaa wrote: Avataan kalja.
Vedetään laini nokkiin.
Sitten eikun kohti täydellisen sekavaa tajunnanlaajentumista!Edittinä disclaimeria: Tässä kohdassa oli sitten jo toleja kaikkiin käytettäviin aineisiin. Jos lähdet kokeilemaan niin etkä omaa tolea, niin vähintäänkin puolita annokset. MXE ja 4-HO-MET vetää isoilla annoksilla todellisuuden aivan uusiksi.
Mutta kuten olen aikaisemmin sanonut, mexe sopii kyllä täydellisesti psykedeelikomboihin.
Itse otin kerran LSD + 4-HO-MET tripin loppua kohden n. 50 milliä mexeä sekä poltin pajarit ja se potkaisi psykedelian ihan uudestaan käytiin.
Happoa ja 120mg mexeä (muistaakseni kolmessa erässä otettuna), plus alkoholia, oli sitäkin upeampi kokemus.
-
zrrl
- Apteekki
-
damazca
- Lepakko
MXE:n osalta ehkä voisi jäädä vajareiksi, mutta tolettomalle toimii jo 15mg 40-HO-MET VARMASTI (itselleni tolettomana jo 10mg oli ihan toimiva annos). Noi MXE:n annokset on arvioita, deelit kun jostain syystä aina fiktasin mutta MXE:tä tuli vedettyä silmäpelillä - ja tripin aikana aina uutta lainia/pommia MXE:tä ja AM-2201:sta piipusta jos siltä tuntui. Eräs ikimuistosempia kokemuksia tuolla kombolla on seksi kun huoneessa pyörii puna-vihreä-keltaisia viivoja pitkin seiniä ja taustalla soi 1200 micrograms - acid for nothingFeya wrote:Puolikkaat annokset noista mainitsemisesta saattaisivat kyllä omasta mielestäni jäädä vähän vajareiksi, mutta varovaisuus ei koskaan ole pahasta.akazaa wrote: Avataan kalja.
Vedetään laini nokkiin.
Sitten eikun kohti täydellisen sekavaa tajunnanlaajentumista!Edittinä disclaimeria: Tässä kohdassa oli sitten jo toleja kaikkiin käytettäviin aineisiin. Jos lähdet kokeilemaan niin etkä omaa tolea, niin vähintäänkin puolita annokset. MXE ja 4-HO-MET vetää isoilla annoksilla todellisuuden aivan uusiksi.
Mutta kuten olen aikaisemmin sanonut, mexe sopii kyllä täydellisesti psykedeelikomboihin.
Itse otin kerran LSD + 4-HO-MET tripin loppua kohden n. 50 milliä mexeä sekä poltin pajarit ja se potkaisi psykedelian ihan uudestaan käytiin.
Happoa ja 120mg mexeä (muistaakseni kolmessa erässä otettuna), plus alkoholia, oli sitäkin upeampi kokemus.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
-
Hitler
- Apteekki
-
zrrl
- Apteekki
BL:n foorumilla jauhetaan vähän paranoidiseen sävyyn MXE-erien suuresti vaihtelevista laaduista, oletteko törmänneet esim. paskaan mexeen? Itselläni oli yksi pussukka koostumukseltaan hieman normaalia rakeisempaa settiä, jossa mukana isompia nokareita, mutta ei tarkempaa muistikuvaa vaikutuksista (olin sekaisin). Tosin aina tuntuu siltä että uusi pussi olisi jotenkin erilaista kuin edellinen.. 
-
Neste
- OD
http://www.independent.co.uk/life-style ... 04824.html
Hah.. paljonkohan mexeä pitää kiskoa että aiheuttaa virtsarakolle rajua damagea kun ketaakin joutuu kiskoa monta grammaa päivittäin.
Hah.. paljonkohan mexeä pitää kiskoa että aiheuttaa virtsarakolle rajua damagea kun ketaakin joutuu kiskoa monta grammaa päivittäin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
horna
- Kameleontti
MXEn laatu kyllä vaihtelee järkyttävästi vendorlta toiselle ja myös samalla vendorillakin. Yhdestä pussukasta melko kevyet lainit sai kaksi äijää vaakatasoon ja tasapainon heittelemään vielä seuraavanakin päivänä. Tiedä sitten oliko seuraava leikattua vai vaan puhtaampaa.zrrl wrote:BL:n foorumilla jauhetaan vähän paranoidiseen sävyyn MXE-erien suuresti vaihtelevista laaduista, oletteko törmänneet esim. paskaan mexeen? Itselläni oli yksi pussukka koostumukseltaan hieman normaalia rakeisempaa settiä, jossa mukana isompia nokareita, mutta ei tarkempaa muistikuvaa vaikutuksista (olin sekaisin). Tosin aina tuntuu siltä että uusi pussi olisi jotenkin erilaista kuin edellinen..
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Feya
- OD
Tuo artikkeli ei kyllä loppujen lopuksi tuntunut antavan mitään kunnon vastauksia mexen vaarallisuudesta.Neste wrote:http://www.independent.co.uk/life-style ... 04824.html
"It's so similar in chemical structure to ketamine there is no evidence to suggest that it doesn't carry the same risks, or that it is bladder-friendly."
Eli toisin sanoen - koska se ei ole tutkitusti turvallista, se on erittäin vaarallista!
-
Touchet
- Moderator
Yeah right. Metoksetamiinin suunnitellut psykofarmakologi kynäili aineen rakenteen nimenomaan silmälläpitäen ketamiinin käyttöön liittyviä riskejä. Kyseinen henkilö on esittänyt tähän mennessä uskottavimmat selitykset ketamiinin aiheuttamien rakkovaivojen syystä jo kauan ennen ensimmäisten potilaskertomusten julkaisemista.
Tyypillä itsellään oli jossain vaiheessa melkoisia rakko-ongelmia johtuen ketkun kiskomisesta (gramma päivässä lihakseen), jolloin kunnon huumenörtin tavoin päätti luoda uuden huumeen.
Tyypillä itsellään oli jossain vaiheessa melkoisia rakko-ongelmia johtuen ketkun kiskomisesta (gramma päivässä lihakseen), jolloin kunnon huumenörtin tavoin päätti luoda uuden huumeen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Valaistunut
- Psykonautti
Voinko kiskoa normaalisti MXE:tä vaikka on Panacod-kuuri? Tai Panacodia otan vain nukkumaan mennessä särkyyn. Eli jos otan nyt abouttiarallaa MXE:tä ja kahdeksan tunnin päästä ennen nukkumaan menoa Panacodia, onko mitään haitallisia vaikutuksia?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
Metku
- Kameleontti
Ei pitäisi, kuhan et hirveitä määriä ollut nauttimassa.Valaistunut wrote:Voinko kiskoa normaalisti MXE:tä vaikka on Panacod-kuuri? Tai Panacodia otan vain nukkumaan mennessä särkyyn. Eli jos otan nyt abouttiarallaa MXE:tä ja kahdeksan tunnin päästä ennen nukkumaan menoa Panacodia, onko mitään haitallisia vaikutuksia?
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Valaistunut
- Psykonautti
Ei siinä mitään Panacodeja edes tarvittu kun MXE + 4-ho-met veivät koko kivut mennessään. Ei tarvinnut yöllä ottaa Panacodia särkyyn, eikä seuraavana päivänäkään ollut mitään mainittavaa. Hammassärky siis kyseessä, mutta selvästi paranemaan päin nyt. Tämäkin päivä mennyt ilman mitään burania ja panacodeja ihan mainiosti. 
Yöksi saatan ottaa 600 buranan jos niinkseen tulee...
Yöksi saatan ottaa 600 buranan jos niinkseen tulee...
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
-
SKEPPO
- Tuppisuu
It's true we are living on this earth flying in space and I see myself as what I am soon but not just yet. Metaprogramxeming.
-
Jere
- Karvakuono
kuinka pitkiä putkia lössi on tätä vetänyt?
itel menny nyt täs viikko joka päivä..
saa melko isoja doseja ottaa että disso olot pukkaa päälle.
itel menny nyt täs viikko joka päivä..
saa melko isoja doseja ottaa että disso olot pukkaa päälle.
-
lobster
- Tuppisuu
Ite oon kolmea eri batchia testannut, ensimmäinen niistä oli ylivoimaisesti paras, kaksi muuta melkoista paskaa, noita kahta joutui vetämään 100mg perseeseenkin ennenkuin tuli kunnon disso-olot, kun taas ekassa batchissa riitti ~23mg. Itseasiassa noi kaksi muuta oli senverran erituntuisia muutenkin että olen itse ollut välillä paranoidi sen suhteen onko joku näistä kolmesta ollut tiletamiinia tai kenties se eka "paras" 3-meo-pcp:tä, no mistäs noista tietää, luultavasti jaarittelen ihan turhia. Tarviikin hommata tuota lisää eri mestasta, jos löytäisi sen hyvän taas.zrrl wrote:BL:n foorumilla jauhetaan vähän paranoidiseen sävyyn MXE-erien suuresti vaihtelevista laaduista, oletteko törmänneet esim. paskaan mexeen? Itselläni oli yksi pussukka koostumukseltaan hieman normaalia rakeisempaa settiä, jossa mukana isompia nokareita, mutta ei tarkempaa muistikuvaa vaikutuksista (olin sekaisin). Tosin aina tuntuu siltä että uusi pussi olisi jotenkin erilaista kuin edellinen.. :roll:
-
mistery
- Karvakuono
Huhhuh...
Hienoa tavaraa todellakin. Kokemuksia tämän kombottelusta stimujen kanssa?
Hienoa tavaraa todellakin. Kokemuksia tämän kombottelusta stimujen kanssa?
-
Touchet
- Moderator
Kokeilin pientä annosta intranasaalisesti joko 4-fluoroamfetamiinin tai d-amfetamiinin päälle. Tuli sellainen raivo härkä -olo. Meditatiivinen aggressio. Kaupassa käydessäni mulla oli sellainen fiilis, että ihmiset on liukuhihnarobotteja liukuhihnamaailmassa ja mä kuljen liukuhihnalla liukuhihnalle. Ei haitannut. Affektit ei johtaneet emootioihin, niinku.mistery wrote:Kokemuksia tämän kombottelusta stimujen kanssa?
Puistossa istuessani yritin selittää tytöille suurin elkein ja valtavalla innolla juttuja, mutta jutun juuri meni koko ajan hukkaan.
Jälkihehku oli kyllä ihan jees ja päädyin sitten vielä ottamaan oraalisesti lisää 2C-P:n kera. Siinä vaiheessa mulla alkoi kasvamaan sorkat jalkoihin ja sarvet nousemaan päästä ja kopuloin nymfini kanssa pari tuntia putkeen. Tuntui siltä, että olin alkuräjähdyksen ytimessä nussimassa maailmankaikkeutta käyntiin. Laukesin vasta siinä vaiheessa, kun MXE oli jo väistymässä ja 2C-P peakkasi kunnolla, jolloin tajuntani eriytyi useaksi kokemuspisteeksi, luikerteli ulos ruumiinaukoista lattioille ja seiniä pitkin kattoon, jonka keskeltä se valahti päälaelleni ja takaisin aivoihini. Oli metkaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
-
Enfini
- Psykonautti
30mg Mexee nokkaan, tuntuu piristävän dissosiatiiviselta
ei kuitenkaan huomattavaa oloa eli toinen samanlainen nokkaan siis!
Kauan kestää et tolet laskee? riittääkö päivä tai pari että voi taas mennä samalla doussilla?
Edit: parit samanlaiset buustit ja lähtikin olo irti. Parin päivän jälkeen 50mg oraalisesti ja pikku paukut tuli vielä paremmin esille mexen potentiaali. Näköjään toi päivänkin tauko siis laski toleransseja hyvin. Hauskasti tulee semmonen olo että pystyis vaikka näyttelee oscarin arvosen roolisuorituksen.
Kauan kestää et tolet laskee? riittääkö päivä tai pari että voi taas mennä samalla doussilla?
Edit: parit samanlaiset buustit ja lähtikin olo irti. Parin päivän jälkeen 50mg oraalisesti ja pikku paukut tuli vielä paremmin esille mexen potentiaali. Näköjään toi päivänkin tauko siis laski toleransseja hyvin. Hauskasti tulee semmonen olo että pystyis vaikka näyttelee oscarin arvosen roolisuorituksen.
Last edited by Enfini on Mon 12 Mar 2012, 02:56, edited 1 time in total.
-
Valaistunut
- Psykonautti
Kannattaa ottaa oraalisesti, outoa kyllä, mutta pärisee paremmin. Itselläni 30mg oraalisesti on ollut joskus aika vahvakin kokemus. 
Nyt olisi antiobioottikuuri meneillään. Syön kahta antibioottilääkettä 7 päivän ajan. V-pen Mega ja Flagyl. Minkälaisia vaikutuksia MXE:n kanssa, mitään haittaa? Alkoholia en ainakaan ota koska voi tulla sekavuutta ja sydämenlyönnit tiheytyä yms. mutta entäs MXE?
Nyt olisi antiobioottikuuri meneillään. Syön kahta antibioottilääkettä 7 päivän ajan. V-pen Mega ja Flagyl. Minkälaisia vaikutuksia MXE:n kanssa, mitään haittaa? Alkoholia en ainakaan ota koska voi tulla sekavuutta ja sydämenlyönnit tiheytyä yms. mutta entäs MXE?
-
zrrl
- Apteekki
Tuli tässä mieleen että itselläni ei ole ollut yhtään migreenikohtausta tämän puolen vuoden aikana kun olen MXE:n kanssa puljannut. Normaalisti 1-2 kk välein.
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tässä parin viikon sisällä tulee päätös laitetaanko MXE briteissä tilapäiseen kieltoon (12kk). Uutisointia uusista kuolemantapauksista, brittiturot hukkuivat lampeen MXE/alkoholi-sekiksissä: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-kent-17311051
Jos olen oikein ymmärtänyt niin tässä parin viikon sisällä tulee päätös laitetaanko MXE briteissä tilapäiseen kieltoon (12kk). Uutisointia uusista kuolemantapauksista, brittiturot hukkuivat lampeen MXE/alkoholi-sekiksissä: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-kent-17311051
-
trollol
- Kameleontti
Tulipahan tämäkin testattua.
Tuntematon määrä parilla buustilla nokkaan, ihan hyvät olot sai aikaan.
Tuli pieni DXM-nousun kaltainen olo ilman sekavuutta, vähän vammanen ja sössöttävä puhe, euforiaa ja energiaa.
Vois koittaa joskus uudestaan isommalla doussilla, luulisin, että sais tästä aineesta paljonkin vielä irti.
Tuntematon määrä parilla buustilla nokkaan, ihan hyvät olot sai aikaan.
Tuli pieni DXM-nousun kaltainen olo ilman sekavuutta, vähän vammanen ja sössöttävä puhe, euforiaa ja energiaa.
Vois koittaa joskus uudestaan isommalla doussilla, luulisin, että sais tästä aineesta paljonkin vielä irti.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
-
anaganja
- Psykonautti
Tuleeko nauseaa niinkuin dxm:ssä? 
-
zrrl
- Apteekki
Ei ole tullut itselleni koskaananaganja wrote:Tuleeko nauseaa niinkuin dxm:ssä?
-
King Ink
- LD50
En oo minäkään tainnut saada kertaakaan. Ei ainakaan dexmiin verrattavaa.zrrl wrote:Ei ole tullut itselleni koskaananaganja wrote:Tuleeko nauseaa niinkuin dxm:ssä?
-
Touchet
- Moderator
DXM:n aiheuttama pahoinvointi kaiketikin johtuu sen serotoniinia vapauttavasta vaikutuksesta. Dissosiatiiviset vaikutukset johtuvat NMDA-reseptorien salpautumisesta. Metoksetamiinin rakenne on suunniteltu siten, että se on suht kliini NMDA-antagonisti ja dopamiinin takaisinoton estäjä, joten pahoinvointia ei pitäisi esiintyä.anaganja wrote:Tuleeko nauseaa niinkuin dxm:ssä? :roll:
-
horna
- Kameleontti
Re: Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)
Itse en ole saanut pahoinvointia aikaiseki, mutta kerran on hulmalassa laatta lentänyt ja olen nähnyt saman suorituksen parilta muultakin. Tuntuu jotenkin, että MXE laukaisisi humalassa ikäänkuin alkoholin öyskä laattauksen. Ei kuitenkaan paha homma, sillä olo tuntui tämän jälkeen huomattavasti mukavammalta, kun sai liian alkoholin elimistöstä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!