LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
frapathea

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by frapathea »

Ainaki dottei. Ihte oon kyllä törmäilly aika vähän lappuihin viimeaikoina, mut vielä vähemmän joihinki tutkarilappuihin. Tuntuu se buumi menneen vähän ohi, ehkä porukka on tajunnu tiedon lisääntyneen ja sanan kulkevan sen verran nopiaa ettei mikä tahansa mee enää läpi happona.

Itelleni on osunu bromolappu eteen viimeks 2,5v sitten, ja senkin tiesin etukäteen olevan bromoa... Mut dottei tosiaan, jossai vaiheessa oli punasii tähtii ja niitä oon vielä kesällä nähny, ja nyt on kuulemma kans pieniipienii mustii, omalle kohdalle ei tosin oo toistaseks ehtiny sattuu ku en oo kokenu tarvetta LSD:lle ny.
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Vedin sunnuntaina aamuyöllä 2 shivaa, mdma ja päälle vähän sieniä. Se oli aluks tosi mielekästä ja näin esim. kaverin naamaan kasvavan piikkejä/sarvia ja se näytti kokoajan eri ihmiseltä, ajatuksen kulku muuttu kokonaan ja musiikki tuli ihan eri ulottuvuudesta. Mut sitten se alko kyllästyttää ja yritin herätellä itteeni siitä ja taisin mennä paniikkiin kun lähdin ulos. Kuumottelin kokoajan kyttiä ja luulin käveleväni vankilan pihalla. Se tuntu tosi unenomaselta enkä enää erottanu todellisuutta unesta. Ehkä ens kerralla vähemmän :oops:
4:20pm
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Feya wrote:Jos pelottaa, niin anna pelottaa. Jos flippaat, niin sitten vaan flippaa. Jos tuntuu että kuolet, niin kuole.

Tulee sellainen käsitys, että noin voi kirjoittaa vain henkilö joka ei ole kokenut todella pahaa trippiä. "Jos tuntuu että kuolet, niin kuole." Joopa joo. Itse olisin kuollut jo vuonna 1998, ellei minulla olisi ollut poikkeuksellisen kokenutta trippivahtia.

Yö ja päivä olivat muuttuneet yhdeksi, eikä menneisyyttä ja tulevaisuutta enää ollut. Maailmankaikkeus oli katoamassa, ja vain minä pienenä hiukkasena olin jäljellä ennen kaiken olevaisen muuttumista tyhjyydeksi. Hirvittävä tuli repi sisuksiani, kouristelin enkä pystynyt hengittämään. Aloin jo miettiä mistä löytäisin bensakanisterin, jotta voisin sytyttää itseni tuleen, sillä kuolema tuntui ainoalta ja armollisimmalta tavalta päästä tuskasta. Onneksi minulla oli trippivahti, joka sai minut uskomaan, että hän on muinainen shamaani, joka pystyy loitsimaan minut kuntoon. Se auttoi pahimman yli, mutta melkoista helvettiä se lopputrippikin oli. Juoksin vain alasti kaatosateessa, karjuin ja kierin pusikoissa, koska se oli ainoa asia joka jotenkin helpotti.
Pzyko wrote: Nimenomaan. =)
Älä ota jos et oo valmis kestämään.
Miten kukaan voi tietää etukäteen onko valmis kestämään?
Looking for planet Gong...
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Tuskin Feya missään vaihees kielsi etteikö deeleistä vois tulla myös noin ahdistavia ja tuskallisia vaikutuksia?

Pointti nyt varmaan oli se, et oli ihan miten ahdistavaa tahansa, niin sen vastustelu ei lopulta johda kuin kovempaan ahdistukseen. Pienikin huono olo voi johtaa lopulta ihan järjettömän kovaan ahdistukseen joka vain kasvaa kasvamistaan eksponentiaalisesti. Tavallaan tämäkin voi olla paradoksaalisesti nimenomaan sitä vastustelua, jos turvaudut ajatukseen että irti päästämällä tulet saamaan olosi paremmaksi. Pointti on ottaa hetkessä kaikki vastaan, nyt. Ahdistuksen ja pelon hyväksyminen on eri asia kuin näennäisesti siihen antautuminen, jotta olis kohta parempi olla. Deelien vaikutus on sinänsä aikamoista zeniä, psykedelia meinaa nimenomaan mielen paljastumista, täytyy olla rehellinen siinä hetkessä olemisessa ja kaiken olevan hyväksymisessä... Ahdistus syntyy siitä et vastustat, et pysty hyväksymään jotain asiaa, haluat jotain muuta kuin on... Psykedeelien vaikutuksen alaisena tää pätee mun mielestä konkreettisimmin.

Tietty helpommin sanottu kuin tehty. Mut oli miten ahdistavaa tahansa, niin se vastustaminen ei edelleenkään muuta kuin pahenna sitä.
porter

Post by porter »

Mietin tässä just eilen että kuinka helvetin sekaisin sitä ihminen on oikeasti kovalla tripillä, mitä silloin tapahtuu kropassa?
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Toi ajatus tulee kyl aina tripillä mieleen, haponkin bodyload voi olla välillä niin nihkeän kovaa, et sitä tosissaan kelaa et mitä helvettiä, eiks mun keho mee rikki tästä?

Ilmeisesti kuitenkaan deelit ei oikeasti kehossa aiheuta sen kummempia vaikutuksia kuin ruumiinlämmön nousua, verenpaineen nousua, verisuonten supistumista ja sykkeen kiihtymistä? Mistä se bodyloadin tunteminen ylipäänsä muuten johtuu, tietääkö kukaan? Onks kyseessä vain aineen tuntoaistille tuottamaa tuntemusta, vai tunteeks siinä tosissaan osittain ne elintoimintojen kiihtymiset. Mielenkiintoista kyl, itsellä aina psykedeelejä ottaessa tuntuu bodyloadit yllättävän kovilta verrattuna siihen mitä etukäteen odottaa kokemukselta...
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

SahkoinenVelho wrote:haponkin bodyload voi olla välillä niin nihkeän kovaa, et sitä tosissaan kelaa et mitä helvettiä, eiks mun keho mee rikki tästä?
Cool. Mä en ite oo ikinä huomannu erityist bodyloadia. Happo itseasiassa on erittäin smoothi aine minusta.
Mut siis täähän on tottakai erittäin henk.kohtasta! Mut just siks ite ainakin haposta diggaan ku se on helppo kropalle ja
hyvin monikäyttönen deeli. Nousee oikein mukavasti ja nopeasti,ehkä pientä lihastenkireyttä mut ei muuta.
Annostukset yleensä 100-300 mikkii tai enemmän,johtuiskohan just annosten pieneydestä että on helppo kropalle.
. . . (--) °
porter

Post by porter »

Se lähinnä kiinnostais tietää että mitä aivoissa tapahtuu kun ajatukset menee niin hulluiks + visuaalit?
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Jännä kyl. Varmaan tosi yksilöllistä sit. Itellä hapoissa nousut on ainoa vaihe joissa ei bodyloadia tunnu, nousujen jälkeen tuntuu kuin koko keho ois täynnä jotain nestemäistä metallia ja sähköä. Ihan kuin suonissa virtais elohopea ja kaikki nivelet ois tehty metallista ja rasvattu helvetin huonosti. Hampaissa ja leuassa tuntuu outo kylmä sähköinen kireys ja paine, hampaat tuntuu olevan metallia jotka kalisee suht ikävästi suussa. Sormien päätkin tuntuu kuin ois jotenkin turvonnut tms. Elintoiminnot tuntuu olevan ihan normaalit(kehonlämpö ois kyllä jännä mitata), mut tollanen outo epäluonnollisen sähköisen ja metallisen tuntuinen bodyload on kyl nousujen jälkeen aika vahvasti. Kaverit ei taas tunnu huomaavan mitään bodyloadeja erikoisemmin kun itse oon että "huHUU mun hampaaat :mrgreen: :mrgreen: "

Tosin ei hapon bodyload ole koskaan ollut niin vahvaa kuin mitä vaikka sienissä, sienissä bodyload kasvaa paikoitellen oikeesti häiritsevän kovaks vaikka onkin aika erilaista.
porter wrote:Se lähinnä kiinnostais tietää että mitä aivoissa tapahtuu kun ajatukset menee niin hulluiks + visuaalit?
Onhan noi selvitetty. Tryptamiinien ynnä muiden perinteisten psykedeelien vaikutukset tulee kai tiettyjen serotoniinireseptorien kautta suurilta osin, sit aineesta riippuen saattaa olla dopamiinireseptoria ja adrenaliini- sun muita reseptoreja vaikutuksessa mukana... Happo taitaa vaikuttaa aika monien reseptorien kautta kun taas monet tryptamiinit esim. keskittyy enemmän noihin tiettyihin serotoniinireseptoreihin.
porter

Post by porter »

Itsellä hapossa ei suoranaisia nousuja tuu vaan kokoajan samanlaista tasaista oloa, se on ihan jees... Sienissä on välillä pelottavan kovat nousut..
Hapossa vaan huomaa että nyt toimii ja pystyy rueta sääteleen kaikenlaista.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mushru wrote:Cool. Mä en ite oo ikinä huomannu erityist bodyloadia. Happo itseasiassa on erittäin smoothi aine minusta.
Joo, vähän sama. Mulla keholle tosi kevyt verrattuna moneen muuhun psykedeeliin. Tosin siinä vaiheessa kun vaikutukset laantuu on yleensä tosi nihkee olo muutaman tunnin, mut nousuissa tai huipussa ei yleensä huomaa mitään suurempia epämukavuuksia. Muutenki happonousut on ihan jees, ainoot deelinousut mistä oon nauttinu.

Suurin syy miksen hirveemmin tykkää tätä syödä, on se fiilis mikä jää päälle 'itse tripin' jälkeen. Enny tiedä onko ne laskut vai mitkä, mutta tosi tyhjänpäivänen olo, eikä saa unta ainakaan 6 tuntiin vielä. Vähän turhan pitkäkestoista silleen, pitäis loppuvaihees keksiä oikeesti jotain tekemistä, ei vaan jaksa möllää muutevaa laantuvaa deliaa tai ajatella asioita läpi.

Ei silleen, kyllähän valvomisen ja tylsän fiiliksen kestää, mutkun samaanaikaan tulee fyysiset oireet esiin niin vähä perseest.
SahkoinenVelho wrote:..nousujen jälkeen tuntuu kuin koko keho ois täynnä jotain nestemäistä metallia ja sähköä. Ihan kuin suonissa virtais elohopea ja kaikki nivelet ois tehty metallista ja rasvattu helvetin huonosti. Hampaissa ja leuassa tuntuu outo kylmä sähköinen kireys ja paine, hampaat tuntuu olevan metallia jotka kalisee suht ikävästi suussa. Sormien päätkin tuntuu kuin ois jotenkin turvonnut tms.
Tää on aika hyvin kuvailtu, vähän samantyyppisiä tuntemuksia on ollu. Mut ne on tullu miul vasta ihan loppuvaihees. Jonku ehkä 6+ tunnin päästä.
porter wrote:Itsellä hapossa ei suoranaisia nousuja tuu vaan kokoajan samanlaista tasaista oloa, se on ihan jees... Sienissä on välillä pelottavan kovat nousut..
Hapossa vaan huomaa että nyt toimii ja pystyy rueta sääteleen kaikenlaista.
Mm, sienissä kyl kaikki tuntuu keskittyvän just niihin nousuihin, suurimmat jutut tulee vastaan nousujen ja lyhyen huipun aikana. Kun taas hapol juttuja työstää pidempään sen olotilan avulla. Oon miettiny itseasias, et oon saanu samanlaisia oivalluksia molemmil, ja molemmil saan yhtä paljon hyvää aikaan jos jotain yrittää saada käsiteltyä. Kun tajus että ne on ihan totaalisen erityyppisiä aineita, niin on oppinu hyödyntää molempia tosi kätsästi. Sienis tulee sellasia kunnon ''KOKEMUKSIA'', ja sit hapon kanssa ajattelee asiat läpi niin pirun sujuvasti. Näin lyhennettynä.
Neste
OD

Post by Neste »

Hapon bodyloadit oon kokenu häiritseväks vaan ekalla kerralla. Jälkeenpäin tuli kuultua että muutkin olivat valitelleet bodyloadista samoilla lapuilla. Muutenkin tullut luettua spekuloinnista että bodyloadit johtuisivat epäpuhtaasta haposta, mutta minusta se tuntuu vähän omituiselta ajatukselta kun annokset ovat kuitenkin niin minimaalisia. Aktiivinen analogi voisi tietty olla yksi mahdollisuus (siitä on taidettu jauhaa jo aikaisemminkin). Who knows... :left:

Mutta aina tuntuu että kroppa puskee ulos jotain epämääräistä kuonaa joka reijästä. Human Trafficin Martin näyttää juuri siltä miltä minusta tuntuu :)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itelläkin alkoi, tuleen joskus aikoinaan, siis monien kymmenien trippien jälkeen, sellainen nousuissa metallinen olo. Vähän juurikin sellainen, kun on nuollut sokerin paloja foliosta niin just sellainen maku ja tunne on kehossa, kuin mikä on sen folion nuolemisen kohalla.

eli.

siis.
se missä muodossa se happo vedetään niin IHAN SALEEN merkitsee psyykkisellä tasolla paljon tonne tripin kokemukseen.

No en tiiä. Hapossa, on jotain metallista siinä bodyloadissa. Muutenkin haposta, on tullut pienillä annoksilla mulle sellainen vähän piriä muistuttava fiilis. Tai jotenkin samanlainen... Jännästi alkaa viinamaistuun ja juttu luistaan ihan eritavalla, ns psykedeeliset vaikutukset vähemmällä. TOISAALTA, musta just psykedeliaa on se, ajatuksien pörräämisnopeuden muuttuminen ja joskus jopa "ajattelun tarkentuminen".

Syytän monesta just sitä dopamiinia... Jännästi, kyllä vaikka vielä muutama vuosi sitten haukuin happoa maantasalla, niin nykyään se on yksi niistä harvoista deeleistä jotka sillain innostaa aina, juurikin ton tietyn skarpin olon takia.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Neste wrote:Hapon bodyloadit oon kokenu häiritseväks vaan ekalla kerralla. Jälkeenpäin tuli kuultua että muutkin olivat valitelleet bodyloadista samoilla lapuilla. Muutenkin tullut luettua spekuloinnista että bodyloadit johtuisivat epäpuhtaasta haposta, mutta minusta se tuntuu vähän omituiselta ajatukselta kun annokset ovat kuitenkin niin minimaalisia. Aktiivinen analogi voisi tietty olla yksi mahdollisuus (siitä on taidettu jauhaa jo aikaisemminkin). Who knows... :left:

Mutta aina tuntuu että kroppa puskee ulos jotain epämääräistä kuonaa joka reijästä. Human Trafficin Martin näyttää juuri siltä miltä minusta tuntuu :)
Hiton hyvin kuvaa toi video :D

Toi on kyl jännä toi hapon laatu. Mescaline vs. LSD vs. Psilocybin Mushrooms Ton videon aikana ainakin toi selittää hapon laadusta, et tuore labralaatunen happo ois tosi erilaista verrattuna huonompaan... Keholliset vaikutukset ois tosi vahvoja siis huonommassa hapossa verrattuna hyvään. Ja hyvä ois sit pelkkää päässä olevaa psykedeliaa... Harmillista kyl et ite on aika mahdotonta tietää et minkälaatuista happoa sitä oikein saa :|

Ootteko huomannu et hapon säilyttäminen tekis vaikutuksesta enemmän kehoon käyvän?
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Onko normaalia että tärisen hapoissa? Tai oikeastaan niissä nousuissa :D
Sain shiva-printillä olevia happoja 2 kappaletta, söin yhden ja lujaa mentiin vaikkakin hatsi olisi tehnyt enemmän kuin hyvää.
Sitten vielä tuosta säilytyksestä.. Muistan lukeneeni jostain että kylmässä (jääkaappi?) olisi hyvä. Tällä hetkellä tuo yksi on foliossa minigripin sisällä, jääkaapissa. Onko säilytystapani hyvä?
Entä kuinka kauan säilyy menettämättä tehoaan merkittävästi?
Kiitos jo etukäteen! :)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

anaganja wrote:Onko normaalia että tärisen hapoissa? Tai oikeastaan niissä nousuissa :D
On ihan normaalia. Itekki tärisen joskus nousuissa ja suihku tai peittoon kääriytyminen auttaa.
Laita mieluummin pakkaseen kuin jääkaappiin,säilyy vissiin siellä paremmin. Tai ite aina pakkasessa piän. :)
Tiiviiseen rasiaan vaikka!
. . . (--) °
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Mushru wrote:
anaganja wrote:Onko normaalia että tärisen hapoissa? Tai oikeastaan niissä nousuissa :D
On ihan normaalia. Itekki tärisen joskus nousuissa ja suihku tai peittoon kääriytyminen auttaa.
Laita mieluummin pakkaseen kuin jääkaappiin,säilyy vissiin siellä paremmin. Tai ite aina pakkasessa piän. :)
Selvä, se oli täynnä kämppikseni nuuskaa :D toivottavasti ei löydä kun ei minua minkään käyttäjäksi tiedä.. Kai :foil:
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

Kehon lämmön vaihdellessa, mahahappojen reagoidessa, verisuonien supistuessa ja lihasten jäykistyessä on hankala olla tärisemättä hieman, eli kyllä tulee täristeltyä, ei hätää. Paja pistää aina myös sydämen hakkaamaan hullun lailla, lisäten tärinäfiiliksiin. :)
porter

Post by porter »

Itse en enään happo laskuissa pajaa polta... oli niin aivan karmee kokemus että luulin sekoavani. Kotini oli joku ihmeen linna ja kotini vankityrmä jos en osannu ulos. laaattallinen xanoreita autto.
tRip
Moderator

Post by tRip »

porter wrote:Se lähinnä kiinnostais tietää että mitä aivoissa tapahtuu kun ajatukset menee niin hulluiks + visuaalit?
Mitä aivoissa tapahtuu, mitä mielessä, mitä sielunsyövereissä.

Serotoniinreseptorei on miltei kaikkialla kehossa..
Dopamiinillakin osansa.
Psyko-fyysistä?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
porter

Post by porter »

Tuli tossa otettua ekaks 1200mg dexmiä ja sitte päälle vielä dexmi laskuis 800ug happoo, oli aika hienoo! :twisted:
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Mushru wrote:Laita mieluummin pakkaseen kuin jääkaappiin,säilyy vissiin siellä paremmin. Tai ite aina pakkasessa piän. :)
Kiedo se folioon, sitten kelmuun, laita rasiaan ja sujauta pakkaseen. Hyvin säilyy kun on ilmatiiviissä, kuivassa, pimeässä ja pakkasessa.

Enimmillään olen säilyttänyt happoa näin kolme vuotta, ja ihan kiitettävästi olivat tehot säilyneet.
Looking for planet Gong...
King Ink
LD50

Post by King Ink »

porter wrote:Tuli tossa otettua ekaks 1200mg dexmiä ja sitte päälle vielä dexmi laskuis 800ug happoo, oli aika hienoo! :twisted:
Kerroks enemmän tästä kokemuksesta? Missä vaihees dexmilaskuja, ja mitenkä paljon vaikutti happoon?

Oon ite ottanu kerran tän kombon, aikaa on niin paljon etten muista enää missä järjestyksessä tai kui, mut tykkäsin kyl kovasti. Dexmi sumens kivasti happoa, ei ollu sellast kirkasta mitä miulla happo yleensä, vaan sellast jäistä jumittamista ja kunnon visuaaleja puski päälle sen rauhallisesti vellovan sumuisen olotilan päälle. Dexmiä tuli otettua tosin suhtkoht vähän, 300mg (ehkä joku keski2. plateaun annos omalla tolella), niin enempi oli happo- kuin dxmtrippi. Pitäis testata niin, että dxm ois enempi pääosassa kuin lsd.
Feya
OD

Post by Feya »

King Ink wrote:
porter wrote:Tuli tossa otettua ekaks 1200mg dexmiä ja sitte päälle vielä dexmi laskuis 800ug happoo, oli aika hienoo! :twisted:
Kerroks enemmän tästä kokemuksesta? Missä vaihees dexmilaskuja, ja mitenkä paljon vaikutti happoon?

Oon ite ottanu kerran tän kombon, aikaa on niin paljon etten muista enää missä järjestyksessä tai kui, mut tykkäsin kyl kovasti. Dexmi sumens kivasti happoa, ei ollu sellast kirkasta mitä miulla happo yleensä, vaan sellast jäistä jumittamista ja kunnon visuaaleja puski päälle sen rauhallisesti vellovan sumuisen olotilan päälle. Dexmiä tuli otettua tosin suhtkoht vähän, 300mg (ehkä joku keski2. plateaun annos omalla tolella), niin enempi oli happo- kuin dxmtrippi. Pitäis testata niin, että dxm ois enempi pääosassa kuin lsd.
Itse otin kerran samanlaisen kombon, mutta toiste päin. Happotripin (dosesta ei mitään muistikuvaa) päätteeksi, juuri laskuissa, nappasin jonkun 900mg (4 plateau) deksmiä ja siitä ruli yllättävän huono oli. Päätä särki vitusti eikä euforiasta ollut tietoakaan.

Pitäiai varmaan koittaa uudestaan, koska happo+mexe oli jotain tajuttoman upeaa. Ehkä otan aineet samoihin aikoihin, tai deksmiä juuri kun happo alkaa nousta.
porter

Post by porter »

King Ink wrote:

Dexmeissä muisti katosi hyvin, esim luulin että oltiin maattu sohvalla 30min vaikka aikaa oli kulunut 3-4h? siten dexmi laskuissa hapot naamaan. Sitten se tykitys alko, katto sylki tulta ja visuaalit valtas maailman ja kaikki oli tosi upeeta.. :) vaikeeta sitä on oikeesti selittää.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

No niin, nyt olisi sitten pari lappua kuuleman mukaan 175-mikkisiä Shivoja... Mitä on eri jengiltä kyselly, niin porukka on flipannut näistä aika pahastikin, joten luultavasti semisti tujuja. Takana on 2ce:n, meskaliinin ja suippumadonlakkien testaaminen, tosin kaikista näistä on yli vuosi... Kokemuksia näistä kyseisistä lapuista?

Toinen asia; säilyykö nää parisen viikkoa, ja missä lämpötilassa?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

kuumottelija wrote:No niin, nyt olisi sitten pari lappua kuuleman mukaan 175-mikkisiä Shivoja... Mitä on eri jengiltä kyselly, niin porukka on flipannut näistä aika pahastikin, joten luultavasti semisti tujuja. Takana on 2ce:n, meskaliinin ja suippumadonlakkien testaaminen, tosin kaikista näistä on yli vuosi... Kokemuksia näistä kyseisistä lapuista?

Toinen asia; säilyykö nää parisen viikkoa, ja missä lämpötilassa?
Oon kuullut viime aikojen shivoista, et aika vahvoja on kyseessä. Mut kuulopuhehan ei oo minkään väärti ja voi olla useempaa erää jne.. itse en oo testannut..

Säilyy. Kylmään, mahdollisimman ilmatiiviiseen, ja pimeään, niin pitäisi säilyä huomattavasti pidempiäkin aikoja kuin parisen viikkoa.
porter

Post by porter »

Otti 300ug annoksen happoa sillain että kun mämmi alko laskeeen niin happo kolahti ihan saakelisti :D, luulin että tulis pelottava trippi.. mutta mietin jälkeenpäin että dissomainen olo siitä kyllä tuli, ihan dissotripiks meni :D

Ollu kyllä aika letkee after glow ton eilisen jälkeen ( tän vuorokauden/eilisen) ja vaikka on aika paskanaki tosta kuosailusta, niin jotain mielen solmuja tolla tripillä avautu, pystyin esim näkemiäni unia katseleen "valkokankaalta" ja käsitteleen niitä paljon paremmin. Jotenkin ihan hyvä fiilis kyllä :)
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Tuli otettua yks microdotti viikonloppuna parinvuorokauden mämmi ja pirikikkailun päälle. Olisko siinä joku 100-150 mikkii. Green Dragonia oli ruokajuomana. Jotenkin meni semmoseen omaan kuplaansa, vaikka pienempi annos kuin mitä on yleensä ottanu. Happoelitismikupla. Makasin pimeessä huoneessa säkkituolissa kun muu porukka tamppas ja halaili mämmipäissään seinän takana. Yks toinenki kaveri otti happoo ja siä pimeessä sekin kökötti.

Happo tekee omalla tavallaan ylimielisemmäks kun koksu ja piri yhteensä. Semmonen elitistimeininki. Luulee olevansa (älyllisesti?) muitten yläpuolella. Jostain kiertoradalta kattelee jumalolotilassa normaalien (mdma)kuolevaisten lapsellisia juttuja. Toki samaan aikaan tiedostaa kuinka spedee tommonen ajattelutapa on.

Mahtaakohan noi deelit loppuenlopuks ees sopia mulle niin hyvin mitä oon ajatellu. Muutenkin tuntee olevansa aika eri ulottuvuuksissa kun muut ja psykedeelit buustaa hulluna tommosta henkistä yksinäisyyttä. Kelat menee niin överikyynisiks että alkaa vaan repeileen. Tai poraan.
pirun hyvä nuolla kuorena
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Ihan totta, muutenkin haposta tosiaan tulee itellekin tosi vahvasti sellanen olo mitä monet tässäki topicissa on puhuneet, eli "pirimäinen olo pienil annoksilla" ja jotenkin tuntuu et ois pokkaa tehdä asioita niinku ryynikänneissä konsanaan... Tietyllä tavalla. Tuntuu, et kaikki sosiaaliset estot sun muut mitä normaalisti on, häviäis olemattomiin, tai niitten "läpi" jotenkin näkee ja on silleen että mihin vittuun tollastakin rajoitetta tartten... Sit voi laukoa mitä vaan suustaan ulos. Tosiaan tekee tietyl tavalla ylimielisemmäks kuin piri ja koksu yhteensä. :D