Kokeilin eritt. pienen määrän iv, loput otin oraalisesti; tuo oli niitä harvoja aikoja jolloin käytin iv. En sitä pientä määrää (jonka sain btw ilmaiseksi), en edes kerralla. Oli frendi vetän iv eikä todellakaan ollut päässyt ylös ½h:iin.. No menny muutaman krt itsekin typeränä pari kertaa kokeilemaan tutkareita iv eikä tod. toimi kuten oraalisesti.. Määrän tulee tietenkin olla sellainen että voin jättää osan jäljelle jos käy liikaa päähän, mikäli iv vedän.. Liekö hallut=essot, amfe-fiilis=piri, adhd:nä amfe ei oikein toimi..
Ihmettelen vain miten ihmiset eivät tiedä edes aineen nimeä. Viimeksi kun ite tilasin (toka ja vika kerta), annoin lapuille ja pussiin dosen, kun pyydettiin aiemmin yhtä tuotetta ja ajattelin "so what".. Ne samat tuotteet lantrattuna voivat olla 5. ihmisellä, ei voi tietää.. Ei suuria määriä, mutta "lopettajan" käsiin liikaa ja 4 tunnin päästä alkoi jo kaduttaa, toivoin että olisivat jääneet tulliin..

EN voi luottaa itseeni asiassa, olen ollut nopeiden käyttäjä, sieniä saatan käyttää yhä, ganjaa tietenkin.. Omat lääkkeet joita vähennän.. Olen ehkä opetellut tarpeeksi tutkareista, mulle pääasia että menisin edeleen omat lääkkeet, elämän jatkuminen, ammatti-paperit, joskus ganja yms. mutta tarkoituksena selvä elämä.. Ei absolutisti, mutta kuitenkin.. Olen ehkä nähnyt tarpeeksi, en siedä edes humalaisia.. Oma kokemuskin on melko hyvin hankittu useasta aineesta..

Ei vuodet menneet turhaan, mutta eiköhän se puoli ole nähty ja riskit ovat liian suuret ikäänkin nähden, toisaalta en halua olla tuntematta kuka olen; mikäli vedän vauhtia tai hitaita, menee kauan kun huomaa olevansa taas samassa tilanteessa kuin aiemmin. En tahdo jäädä itse mihinkään koukkuun turhaan, se on koettu turhan monta kertaa.. Lisäksi se mitä ihmiset pyysivät, oli tuo mxe-johdannainen.. Liekö se tämä salaperäinen "400-essoa"..

Itse en todellakaan helpolla kaikkea usko, kuitenkin 10v käyttäjänä, 3 hoidossa..

Still looking for something....