Kirjottaminen on vaikeeta, sormet meneee johonki mihi sattuu
Lyrica (pregabaliini)
-
porter
Re: Lyrica
Todella hieno olo
tramal+lyrica molemmissa loppuviimeksi noin 1g annos! lyriikkaan nollatolet, todella sekanen ja samaan aikaan selvä olo ?!
hahahaaaa Uuuuuuh
ja tuntuu kaikki jotenki vittu joltai 4 ulotteiselta.: :uuh vaikee selittää edes =D Tuntuu ettö tää teksti ei oo tässä ruudussa vaan leijuis ilmassa hahahahahahha
-
PiiZu
- Psykonautti
No joo itte saan kaikki lääkkeet ilmatteeks niin en oo kauheesti kattonu apteekin hintoja 
- Vuonna 3000 pöhisijät pöllii ufoja! -
-
Happohuppu
- Apteekki
Itselläni kävely alkoi sujua ajan myötä, lopulta ihan normaalisti. Sen sijaan käytön jatkuessa verbaaliset taidot alkoivat heiketä. Änkytin ja sanat katosivat mielestä. Ja mitä tulee Tramalin aiheuttamiin epileptisiin kohtauksiin, niin ainakin Lyricalla boostaaminen lisää riskiä saada niitä. Muutaman kerran on putki päättynyt sätkimiseen, kun päivittäinen annokseni on ollut 2000mg Tramalia ja noin 1500mg Lyricaa, kertaheitolla nautittuna tietty.zerk wrote:500mg+ doseilla kaikki huomaa, että jotain on otettu: puhe takkuaa todella pahasti ja koordinaatio on täysin hukassa. Erityisesti kävely on lähes mahdotonta ilman tukea. Sosiaaliset estot katoaa jo pienemmilläkin doseilla jonkin verran - isoilla doseilla tuleekin sitten usein tehtyä tyhmyyksiä. Muistiin vaikuttaa mulla vaihtelevasti; välillä täydellinen muistinmenetys, välillä muistaa kaiken... ikävä kyllä. 1g+ doset aiheuttaa myös tramal-efexor-yms- tyylisiä lihasnykäyksiä, jotka on todella vittumaisia. Lieneekö tramaltyylinen kouristuskohtaus myös mahdollinen?
Aika erikoista. Mutta yksilöllistähän tuo, kuten sanoit. Riippuu käyttöajasta, annoksista, toleranssista jne.zerk wrote:Eräs tuttuni totesi, että kävisi mielummin uudestaan läpi oksikodonin reflat kolmeen kertaan, kuin Lyrican edes kerran. Eikä kyseinen kaveri vitsaillut. Erittäin yksilöllistä siis.
Jarrujen ja bentsojen boostaamiseen ehdottomasti paras.zerk wrote:Boostaamiseen ehkä paras ryyni
Looking for planet Gong...
-
Happohuppu
- Apteekki
Itsekin narkkiaikoina pelasin korttini niin, että sain kaikki lääkkeet ilmaiseksi.PiiZu wrote:No joo itte saan kaikki lääkkeet ilmatteeks niin en oo kauheesti kattonu apteekin hintoja
Maksukattokin tuli aina täyteen heti keväällä...
-
porter
No joo siis kyllä mullaki sossu nää maksaaHappohuppu wrote:Itsekin narkkiaikoina pelasin korttini niin, että sain kaikki lääkkeet ilmaiseksi.PiiZu wrote:No joo itte saan kaikki lääkkeet ilmatteeks niin en oo kauheesti kattonu apteekin hintoja
Maksukattokin tuli aina täyteen heti keväällä...
-
PiiZu
- Psykonautti
Mä saan aina joka kk sitoumuksen apteekkiin niin en oo tosissaan näist mitään koskaan maksanu ja lääkärille sanoin et en mä näist aijo maksaa mitään niin se anto mulle kk lääkkeet siit mukaan 
- Vuonna 3000 pöhisijät pöllii ufoja! -
-
MaryDoe
- Psykonautti
Sanoisin että älä enää ikinä ota samaa comboa, tramal ja lyrica ei sovi yhteen. Koin sen itse kantapään kautta... Pari vuotta sitten söin tramalia ja lyricaa, muistikuvat loppuvat siihen kun olin ottanut molempia 1g. (eli oon saattanut ottaa enemmänkin) Aamulla heräsin ja kun nousin sängystä rysähdinkin lattialle! Jaloista oli lähtenyt tunto kokonaan. Siellä sitten ryömin ympäri kämppää kunnes pari kaveria tuli ja sanoivat että mun pitää lähtee heti sairaalaan. Olin ite niin sekaisin vieläkin että en olis halunnut lähteä mutta onneksi kaverit sitten pakotti.porter wrote:Todella hieno olotramal+lyrica molemmissa loppuviimeksi noin 1g annos! lyriikkaan nollatolet, todella sekanen ja samaan aikaan selvä olo ?!
hahahaaaa Uuuuuuh
Kirjottaminen on vaikeeta, sormet meneee johonki mihi sattuuja tuntuu kaikki jotenki vittu joltai 4 ulotteiselta.: :uuh vaikee selittää edes =D Tuntuu ettö tää teksti ei oo tässä ruudussa vaan leijuis ilmassa hahahahahahha
Kerkesin sitten vaan ilmoittautua ja luulin että nyt tulee monen tunnin jonotus mutta ei, hoitajat haki mut ja veivät suoraan teholle! Pistivät tiputukseen ja jouduin olemaan sitten 3 päivää sairaalassa, koska tuo halvaannus olisi voinut levitä. Tunto onneksi palautui pikkuhiljaa siinä 3 päivän aikana. Lääkäri sanoi että heijasteet puuttui jaloista kokonaan. (eli aivoista ei menny viesti perille) Kuulema oli hyvä tuuri että tuo halvaannus tuli jalkoihin, se olisi nimittäin voinut tulla ylävartaloonkin. Hyhhyh voisin olla vihannes tai kuollut tällä hetkellä.
-
porter
Lyrica on paskalääke, ilman tramalia ei minkäänlaista vaikutusta 3g+ annoksellakaan.... Lääkärille sanon ensi kerralla että keksi jotain uutta narttu.
-
doof
- Kameleontti
Musta se on iha hyvä lääke, ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi? Ehkä lääke ei oo paska, vaa sä oot paska jätkä??? -_-porter wrote:Lyrica on paskalääke, ilman tramalia ei minkäänlaista vaikutusta 3g+ annoksellakaan.... Lääkärille sanon ensi kerralla että keksi jotain uutta narttu.
-
Mushru
- Moderator
jNas wrote:Musta se on iha hyvä lääke, ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi? Ehkä lääke ei oo paska, vaa sä oot paska jätkä??? -_-porter wrote:Lyrica on paskalääke, ilman tramalia ei minkäänlaista vaikutusta 3g+ annoksellakaan.... Lääkärille sanon ensi kerralla että keksi jotain uutta narttu.
Ehkei paska jätkä mut toleranssii vissiin on. Ja hei pliis ei mitää tollasii 'otin 3g tramalin kaa' koska ei todellakaan oo turvallinen annos ja kombo
noin suurilla annoksilla,etenkään jos joku toleranssiton koittaa samaa ja se on sit henki veks.
Tiedän ihmisen joka henkensä menetti kyseisellä kombolla. Mulle on ihan sama sikäli että mitä annoksii jengi ottaa ja
minkälaist vastuutuntoo on mut kyl vähä sykähtää rinnas.
jNasil oli kyl pointtia vaikka paskaks jätkäks sanominen oli perseest. Ei tää oo oikeen päänsekottamiseen,
rauhottaa ehkä mukavasti kyllä.
Varmasti joku kokee tämän hyvinkin viihdyttäväksi kuosaamiseen.
Ja en tosiaan moiti kenenkään annostuksia tai käyttöä,mut jotain ajatust kun kirjottelee.
Katsos kun toiset tykkää toiset ei,toiset tykkää toiset ei,pätee kaikkiin lääkkeisiin / douppeihin.
Olkaa varovaisia kombottaessanne lyricoita oppareiden kanssa. Ja alkoholin. Ja bentsojen.
Ainakin jos ei tiedä rajojaan tai toleranssiaan. Eiköhän jengi tiedä että nuiden kombo on aina riskiä.
Mutta ajattelin silti pistää.....
Peace
Ps. Pikkasen asiallisenpaa keskusteluu eikä loukkauksia tai haukkumisia,pidetää joku taso täällä kuitenkin!
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
tRip
- Moderator
Nomut sit on niitäki ketä Lyrica pistää väkisinkin toimivilla annoksil sekasin.. oksse lääkkeen tarkoitus? Vaikkei olisi tarkoitus saada sitä nubbiinsa se8..?jNas wrote:Musta se on iha hyvä lääke, ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi? Ehkä lääke ei oo paska, vaa sä oot paska jätkä??? -_-
Ääliö..
Mitä jos tollaset jätettäis kirjotuksista, oke?
epäilen.porter wrote:Lääkärille sanon ensi kerralla että keksi jotain uutta narttu.
Ties vaikka ois eskimoita koko sakki.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
doof
- Kameleontti
Ei, lääkkeen ei kuuluis pistää sekasi mut ei se silti lääkettä paskaks tee, vaan vääräksi lääkkeeksi kyseiselle henkilölle, tai liian iso annostRip wrote:Nomut sit on niitäki ketä Lyrica pistää väkisinkin toimivilla annoksil sekasin.. oksse lääkkeen tarkoitus? Vaikkei olisi tarkoitus saada sitä nubbiinsa se8..?jNas wrote:Musta se on iha hyvä lääke, ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi? Ehkä lääke ei oo paska, vaa sä oot paska jätkä??? -_-
Ääliö..
Porter sanoo lääkkettä paskaks kun se ei toimi. Nytkun vika ei ole lääkkeesä, vaan tälläkertaa se on porterin aivokemiassa, niin porterin käyttämällä paska-sanalla viittaan "vian"omistajaa.
Tolla perustelen paskaksi haukkumisen. Mut millä oikeudel sä haukut mua ääliöks?
Turha tulla sanoo että tollaset jutut vois jättää pois, kun nähtävästi et itsekään osaa olla haukkumatta.
Mulla lyrica paukkuu jo 75mg annoksella..
-
Mushru
- Moderator
jNas wrote: ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi?
..... Mulla lyrica paukkuu jo 75mg annoksella..
.....tRip wrote:Nomut sit on niitäki ketä Lyrica pistää väkisinkin toimivilla annoksil sekasin.. oksse lääkkeen tarkoitus? Vaikkei olisi tarkoitus saada sitä nubbiinsa se8..?
Mmmh nii no en ihmettele... Ja tuut huutelee paskaks jätkäks perustelematta,must se on sitte ihan oikeutettua..jNas wrote:Mut millä oikeudel sä haukut mua ääliöks?
Mutta hienosti joo perustelit sitte....... Silti jotenki toisin oisit voinu asias ilmasta,
ei tosta voinu tajuta, no ,miten nyt perustelitkaan..
Ei mikää lääke oo tarkotettu nupin sekottamisee,korkeintaa turruttamisee,mut VALITETTAVASTI ne on oivia myös
pään sekottamiseen.. Kaikille ei ehkä.. Mut minkäs teet.
Ja edelleen kaikki toimii kaikilla erilailla,ei se voi olla hankalaa hiffata.
Jos toinen ei tykkää tai ei toimi ni EI VOI MITÄÄN. Voi se joo silti olla hyvä lääke,toisille.
Paska lääke,hyvä lääke,ihan sama! Kaikilla on mielipiteet,jos toinen sanoo et on paska ni ei se sun mielipidettäs muuta.
Vai muuttaako? Huhhuh
Peace edellee...... ☮
sori ku tuun lässyttää..
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
tRip
- Moderator
tRip wrote: Ääliö..
Ääliöks en sua haukkunut (tai ehkä sanoin), heitin vaan samplen millaset vois jättää kirjottamatta.jNas wrote: Mut millä oikeudel sä haukut mua ääliöks?
Turha tulla sanoo että tollaset jutut vois jättää pois, kun nähtävästi et itsekään osaa olla haukkumatta.
Mut ilmeisesti otit sen ittees, tsori.
nojoo..
tää nyt meni asian vatvomiseks, pistetään tälle jo se piste.
Peace.
Mulla 75mg lyricaa pistää nykysin ihan kujalle.. silmis vilisee outoi, ja muutenki meen 'sekaisin.'
Ristitoleranssi tällä ilmeisesti ei ole juurikaan gabapentiinin kanssa, tai edes kovinkaan paljoa yhteistä.
(oma päätelmäni)
Syön neurontinia 1200-1800mg, eikä sitä juurikaan voi edes verrata pregabaliiniin.
Gabapentiini ei pistä edes yli 2g annoksilla juurikaan sekaisin, toisinkuin jo 75mg lyrica.. Pikemminkin selkiyttää päätä..
Keep it unreal.
-
Dossis
- Karvakuono
3,4g Lyricaa
6 x Koff
Budii tuntematon määrä, mutta tarpeeksi.
0,2mg Piriä
2mg Xanoria
0,1mg Subuxone
Eikä ees sairaala reissua tule. Toleranssia on kyl jonkin verran Lyricaan, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että ei toimis.
En suosittele ketään vetämään tällästä annosta Lyricaa, mutta monen päihteen kanssa tullu huomattuu, että on yliluonnolliset luonnolliset toleranssit.
Tosin on kyllä letkee ja hyvä olo ei haittaa/ärsytä mikään. Voisi ehkä verrata lievään esso oloon.
6 x Koff
Budii tuntematon määrä, mutta tarpeeksi.
0,2mg Piriä
2mg Xanoria
0,1mg Subuxone
Eikä ees sairaala reissua tule. Toleranssia on kyl jonkin verran Lyricaan, mutta ei kuitenkaan niin paljon, että ei toimis.
En suosittele ketään vetämään tällästä annosta Lyricaa, mutta monen päihteen kanssa tullu huomattuu, että on yliluonnolliset luonnolliset toleranssit.
Tosin on kyllä letkee ja hyvä olo ei haittaa/ärsytä mikään. Voisi ehkä verrata lievään esso oloon.
-
porter
Mulla lyrica ei siis auttanut kipuihin mihin niiden piti auttaa... eikä edes sekottanut nuppiajNas wrote:Ei, lääkkeen ei kuuluis pistää sekasi mut ei se silti lääkettä paskaks tee, vaan vääräksi lääkkeeksi kyseiselle henkilölle, tai liian iso annostRip wrote:Nomut sit on niitäki ketä Lyrica pistää väkisinkin toimivilla annoksil sekasin.. oksse lääkkeen tarkoitus? Vaikkei olisi tarkoitus saada sitä nubbiinsa se8..?jNas wrote:Musta se on iha hyvä lääke, ku eihä lääkkeen oo tarkotuskaa pistää sua sekasi ja ylempänä mainittuihi oloihi? Ehkä lääke ei oo paska, vaa sä oot paska jätkä??? -_-
Ääliö..
Porter sanoo lääkkettä paskaks kun se ei toimi. Nytkun vika ei ole lääkkeesä, vaan tälläkertaa se on porterin aivokemiassa, niin porterin käyttämällä paska-sanalla viittaan "vian"omistajaa.
Tolla perustelen paskaksi haukkumisen. Mut millä oikeudel sä haukut mua ääliöks?
-
testeri420
- OD
En muista oonko varottanu näistä mutta tiedän vaan useita henkilöitä jotka on tähän lääkkeeseen kuolleet.
Yksi minun sohvalleni...
Yksi minun sohvalleni...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
Petri6
- OD
Tähänkö lääkkeeseen vai monen eri lääkkeen, huumausaineen ja/tai alkoholin kombinaatioon?testeri420 wrote:En muista oonko varottanu näistä mutta tiedän vaan useita henkilöitä jotka on tähän lääkkeeseen kuolleet.
Yksi minun sohvalleni...
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
testeri420
- OD
Se yhistettynä muihin. Yleensä alkoholi ja lyricat. Ainakin mitä tiedän. Kun en ole ruumiin avauksen suorittaja.Petri6 wrote:Tähänkö lääkkeeseen vai monen eri lääkkeen, huumausaineen ja/tai alkoholin kombinaatioon?testeri420 wrote:En muista oonko varottanu näistä mutta tiedän vaan useita henkilöitä jotka on tähän lääkkeeseen kuolleet.
Yksi minun sohvalleni...
Mutta jotenkin vaan jäänyt sellanen vaikutelma että lyricat on ollut jotenkin mukana touhuissa.
Nii, yhessä tapauksessa oli huumeet, lyricat ja alkoholi...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
kytkinlevy
- Karvakuono
Kaveri saa näitä selkäsärkyyn. Jotenkin pelottava lääke. Olen ymmärtänyt, että säätelee serotoniinitasoa, tai sen kautta toimii. Ei ole kuin pari viikkoa, kun vedettiin kahdessa päivässä kahteen mieheen kolme laatikkoa 150mg Lyricoita nassuun. Tuloksena etäisesti alkoholihumalaa muistuttava olotila, raajojen tärinää/nykimistä, massiivista tupakan ja kahvin himoa, hoipertelua/motoriikan voimakasta alenemista. Keskittymiskyky on myös yhtä hyvä, kuin vauhtia vetäneellä hillerillä.
Kotona ja matkoilla.
-
seppo600
- Lepakko
Elkää saatana menkö kombottelee isoja annoksia (1000mg ->) suurien opiaatti, bentso ja vielä alkoholi määrien kanssa. Idioottimaista touhua nimimerkillä kuolema 15min sisään olis tullu. Päihteiden himo ei ole mihinkään kadonnut, mutta järkeä tullu kombottamisen suhteen!
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Jepjep, kaveri tais näihin just joku aika sitten kuolla... Toki oli muutakin alla, mut se oli kokenut opareitten, bentsojen, viinan jne. kanssa, mut sit sai lyricarespan ja delas hyvin äkkiä... Täs lääkkeessä on jotain häröä, ottakaa komboja varovasti tosiaan.
-
seppo600
- Lepakko
^
Jep, ihan niinku Pfizeri ois oikeestikki jonku buusti lääkkeen kehittäny tosta lyricasta että nistit menee yksityiselle pummaamaan noita buustiksi, ja lekurit määrää ku pfizeri niin sanonu ja lääketehdas tienaa rahaa ja lekurit saa provikat... Ja vaikuttaa tietääkseni ainaki jollakin tapaa samoihin reseptoreihin kuin alkoholi, niin ihmekkös kun näitä lyrica kombo kuolemia tulee, kun pelkkään lyricaanki voi jo kuolla. Ja ainakin tietyn yksityislääkäriketjun psykiatrit määrää tätä ahdistukseen ja varmaan muuhunkin melko helposti kun oli lyrtsi kynäkin niillä, ja kun tuoteselostetta lukee vai mikä käyttöohje onkaan, niin käytetään mm. epilepsian hoitoon, ensinnäkin tää lääke aiheuttaa epilepsiaa
, paniikki häiriöön ja yleiseen ahdistukseen ja kipuihin, eli periaatteessa kaikkiin yleisiin vaivoihin, ja on niin saatanan kallis. Melko selvä rahastus keino. Toihan on vähän niinku esmes tramali, suurilla annoksilla aiheuttaa epilepsiaa, auttaa ahdistukseen ja on kipulääke. Tavallaan opiaatti joka ei oo opiaatti, vaikka oikeesti niistä vitun kaukana
(tosin euforiaa tulee mutta erilaista ku oppareista)
Kerran aposta hain lyricat ja kysyin että miks tälle ei oo rinnakkaisvalmistetta niin sano että ei ole kuulemma tulossa ainakaan kymmeneen vuoteen, ja varmaan 9/10 osa PKV lääkkeistä on tehty rinnakkaisvalmisteita. Ei rahastusta..
Ihan lepponen tosiaan _pienellä_ annoksella joku 300-400mg jonkun buustiksi, mutta ei kyllä sovi kaikkien aineitten kaa. Turhaapa mä tässä valitan mutta sen takii ku iteltäki henki meinas lähtä. Jos nyt ois lyyrejä niin kyllähän niitä söis
Kenen mielestä gapapenttiinistä ja neurontinistä tulee paremmat olot ku lyyristä, musta ainaki. Sori jos sekavaa tekstiä, teksiä menny yön mittaan suhtkoht tarpeeks ja kohta 24h valvonut. moro
"Eihä se vittu oo ees kolomiolääke"
Jep, ihan niinku Pfizeri ois oikeestikki jonku buusti lääkkeen kehittäny tosta lyricasta että nistit menee yksityiselle pummaamaan noita buustiksi, ja lekurit määrää ku pfizeri niin sanonu ja lääketehdas tienaa rahaa ja lekurit saa provikat... Ja vaikuttaa tietääkseni ainaki jollakin tapaa samoihin reseptoreihin kuin alkoholi, niin ihmekkös kun näitä lyrica kombo kuolemia tulee, kun pelkkään lyricaanki voi jo kuolla. Ja ainakin tietyn yksityislääkäriketjun psykiatrit määrää tätä ahdistukseen ja varmaan muuhunkin melko helposti kun oli lyrtsi kynäkin niillä, ja kun tuoteselostetta lukee vai mikä käyttöohje onkaan, niin käytetään mm. epilepsian hoitoon, ensinnäkin tää lääke aiheuttaa epilepsiaa
Kerran aposta hain lyricat ja kysyin että miks tälle ei oo rinnakkaisvalmistetta niin sano että ei ole kuulemma tulossa ainakaan kymmeneen vuoteen, ja varmaan 9/10 osa PKV lääkkeistä on tehty rinnakkaisvalmisteita. Ei rahastusta..
"Eihä se vittu oo ees kolomiolääke"
-
Happohuppu
- Apteekki
On käynyt itselläkin mielessä, että nyt on Pfizer osunut kultasuoneen keksimällä lääkkeen, joka buustaa liki kaikkia huumeita mutta ei itsessään ole edes kolmiolääke. Sitä saa kuka vaan ja melkein millä selityksellä tahansa. Nistien unelma.hideo wrote:Jep, ihan niinku Pfizeri ois oikeestikki jonku buusti lääkkeen kehittäny tosta lyricasta että nistit menee yksityiselle pummaamaan noita buustiksi, ja lekurit määrää ku pfizeri niin sanonu ja lääketehdas tienaa rahaa ja lekurit saa provikat...
Rinnakkaisvalmisteita ei tule ennen kuin Pfizerin patentti on mennyt umpeen. Normaalia bisnestä. Ei olisi järkeä kehitellä uusia lääkkeitä (kehittely kun maksaa aikalailla) jos kilpailijat saisivat heti alkaa tehdä rinnakkaisvalmisteita.hideo wrote:Kerran aposta hain lyricat ja kysyin että miks tälle ei oo rinnakkaisvalmistetta niin sano että ei ole kuulemma tulossa ainakaan kymmeneen vuoteen, ja varmaan 9/10 osa PKV lääkkeistä on tehty rinnakkaisvalmisteita. Ei rahastusta..![]()
-
testeri420
- OD
"On käynyt itselläkin mielessä, että nyt on Pfizer osunut kultasuoneen keksimällä lääkkeen, joka buustaa liki kaikkia huumeita mutta ei itsessään ole edes kolmiolääke. Sitä saa kuka vaan ja melkein millä selityksellä tahansa. Nistien unelma."
Jeh, itekki miettiny joskus näitä juttuja että tekeeköhän ne perkeleet tahallee näitä keksintöjä..
Niinku subu, joka ei sinällää oo huono juttu.. Korvannu heroiinin lähes 100%:sesti...
Mutta voi sitä joka siihe koskee muussa tarkotuksessa ku siihe mihi kehitetty.
Lääketehtaat jotka sitä tekee... ja kassa kilisee...
Vähän niiku tuo lyrica kanssa.. Lääkäri määrää ja kassa kilisee.
Joskus kuullu että lääkefirmat ois vähän niinku lahjonu lekureita että ne kirjottais jotai tiettyä lääkettä. Tiiä onko perätön väite eli ei.
Jeh, itekki miettiny joskus näitä juttuja että tekeeköhän ne perkeleet tahallee näitä keksintöjä..
Niinku subu, joka ei sinällää oo huono juttu.. Korvannu heroiinin lähes 100%:sesti...
Mutta voi sitä joka siihe koskee muussa tarkotuksessa ku siihe mihi kehitetty.
Lääketehtaat jotka sitä tekee... ja kassa kilisee...
Vähän niiku tuo lyrica kanssa.. Lääkäri määrää ja kassa kilisee.
Joskus kuullu että lääkefirmat ois vähän niinku lahjonu lekureita että ne kirjottais jotai tiettyä lääkettä. Tiiä onko perätön väite eli ei.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
tRip
- Moderator
Ennen pregabaliinia oli gabapentiini.
Lääkärit määrää mitä niille markkinoidaan..
Ei se mikään perätön läppä ole. Niin se vaan on.
..ja tietysti uusin ja spesifisin lääke on aina se 'paras' [ei tod.]
Siks mä halusin mainita gabapentiinin, koska mun mielestä se on paljon luonnollisempi 'versio' pregabaliinista, ja vähemmän sivuvaikutuksia.. ja tulee vitusti halvemmaks.
Mulla se jeesaakin paremmin mihin se on tarkoitettu, eikä kuosauta niinkuin Lyrica. Monet sanonu ihan samaa Neurontinista.
Pitää ite tietää mitä haluaa.. ja vaatia sitä lääkäriltään. Koska lääkefirmat, se on vitun kieroutunutta huumeteollisuutta.
Lääkärit määrää mitä niille markkinoidaan..
..ja tietysti uusin ja spesifisin lääke on aina se 'paras' [ei tod.]
Siks mä halusin mainita gabapentiinin, koska mun mielestä se on paljon luonnollisempi 'versio' pregabaliinista, ja vähemmän sivuvaikutuksia.. ja tulee vitusti halvemmaks.
Mulla se jeesaakin paremmin mihin se on tarkoitettu, eikä kuosauta niinkuin Lyrica. Monet sanonu ihan samaa Neurontinista.
Pitää ite tietää mitä haluaa.. ja vaatia sitä lääkäriltään. Koska lääkefirmat, se on vitun kieroutunutta huumeteollisuutta.
Keep it unreal.
-
seppo600
- Lepakko
Niin gabapentiinihän on tietääkseni joku pregabaliinin "esiaste".
Ja toi mitä gabapentiinikihän/neurontin millä nimellä sitä nyt myydäänkään, vaikuttaa aika lailla samalla tavalla, mutta ei buustaa muita aineita niin rankasti, eikä pistä niin kuosiin kuin lyrica isollakaan annoksella. Ja auttaa mun mielestä paremmin ahistukseenkin kuin lyrica, tulee semmonen pokka olo, tosin tulee lyricoistakin mutta polla menee enemmän jumiin.
Varmaan tuota määrätty ennen niihin vaivoihin mihin lyricaa määrätään nyt? Lyricasta tehty vaan vaarallisempi ja kalliimpi.. noh en tiiä, mutta neurontin/lyrica 6-0
Ja toi mitä gabapentiinikihän/neurontin millä nimellä sitä nyt myydäänkään, vaikuttaa aika lailla samalla tavalla, mutta ei buustaa muita aineita niin rankasti, eikä pistä niin kuosiin kuin lyrica isollakaan annoksella. Ja auttaa mun mielestä paremmin ahistukseenkin kuin lyrica, tulee semmonen pokka olo, tosin tulee lyricoistakin mutta polla menee enemmän jumiin.
Varmaan tuota määrätty ennen niihin vaivoihin mihin lyricaa määrätään nyt? Lyricasta tehty vaan vaarallisempi ja kalliimpi.. noh en tiiä, mutta neurontin/lyrica 6-0
Nyt on vissiin muodissa sitten lyricat, antipsykootit ja mielialalääkkeet?Lääkärit määrää mitä niille markkinoidaan..
-
Touchet
- Moderator
Re: Lyrica (pregabaliini)
MDMA-topicista:
2C-B-topicista:SadPanda wrote:Kaveri otti 300mg lyrican kun oltiin nautittu isoja pommeja bk-mdma:ta ja meni kyllä ihan TRIPEILLE! siis höpötteli ihan omiaan ja näytti boostivan liikaakin..esim: kävi röökillä-> tuli sisälle hiukset ihan hiestä märkinä ja höpötti jostain mökistä missä kävi uimassa yms :heh: kuumottavaa se oli kattoo sitä sekoilua, mutta jälkeenpäin naurattaa.. en sitte tiiä mdma:n yhteisvaikutuksista
Drugs Forumilta:Huiko wrote: Tuo noin pieni määrä kyseistä ainetta oli yksi voimakkaimpia psykedeelisiä kokemuksiani, jota on vähän vaikea vieläkin uskoa. Onko kellään muulla kokemuksia lyrican psykedeelejä buustivasta vaikutuksesta?
Mitäs tää nyt on olevinaan? Lyrica boostaa empatogeenejä?She has taken high doses 400-800mg of Lyrica both before ingesting MDMA and after the peak. She finds that taking a 400mg dose awhile after the peak of MDMA lengthens her experience, though tends to make her feel a bit more "sloppy".
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Poppy
- Lepakko
Re: Lyrica (pregabaliini)
Touchet wrote:MDMA-topicista:
Mitäs tää nyt on olevinaan? Lyrica boostaa empatogeenejä?
E: Äh. Ei mitään. En lukenut ihan kunnolla tota.