Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
tRip
Moderator

Re: Methoxetamine

Post by tRip »

Tulipa eräänä iltana nautittua mexeä Tramalin ja Dexen kanssa.. joku syndrooma siitä tais rävähtää.
Aivan tajuttoman kuumottavissa tiloissa sitten koitin jotain säheltää ja sopertaa, kunnes heräsin aamulla sänkyyni tuupertuneena.
Ei tainnut olla ihan tervettä kobotella noiden aineiden kanssa :foil:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
zerk

Post by zerk »

Tramalin ja mexen yhdistelmästä on joo varoiteltu. En nyt muista miksi, mutta en kokeilisi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä melkeinpä väittäisin että se oli dexe ja tramali yhdessä, jonka seurauksena mexe meni överiksi.
Niin, ja kokeilin jo :mrgreen:

Ainakin mexe ja tramali kumpainenkin NMDA-antagonisteja

Toinen mikä tulee mieleen, on että tramali saattoi madaltaa kouristuskynnystä, jota amfetamiini madalsi vielä entuudestaan, ja menetin tajuntani..

En oikein näe kovin montaa muuta syytä kombon 'vaarallisuudelle'
Tramali vaikuttaa serotoniiniin ja noradrenaliiniin
Amfetamiini dopamiiniin
MXE noradrenaliiniin?
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tribh wrote: Amfetamiini dopamiiniin
MXE noradrenaliiniin?
hmm
no mxe siis vaikuttaa tonne dopamiiniin, ymmärtäkseeni vastakaisella tavalla kuin amfe... Mut toisaalta moni on tota amfe plus mexee kokeillut eikä siitä ole vaaroja sillai. Sydän kyllä jyskyttää hiton kovaa.

Etten tiiä vaarasta, mutta ainakin paha olo saattaa tulla.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mpa(methiopropamine)& subuxone ja mxe combolla ei kyllä tullut itsellä vastaan mitään negatiivisiä oloja pumpulle tai muutenkaan. Oli ihan rento ja letkeän raukea meno. Kyllä tämänki kanssa pitäs olla kännit imo. päällä ennenku ottaa. Mut ihan jees menettelee :)

Tämän kans on samallaisia tunteita kun mdpv:n kans alkuaikoina, et tää pitää päästää lähelle itseään että päääsee itse tarkemmin tutustumaan :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SadPanda wrote:Kyllä tämänki kanssa pitäs olla kännit imo. päällä ennenku ottaa. Mut ihan jees menettelee :)
Kuinka niin?
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Justiinsa ottanu +-30mg mexeä nenuun. Xanorsseja ja tramalin syöny.
Kuka täällä varotteli tramaleista ja mexestä?

Myöhästä kyykistää ku paskat o housussa?

Sekasin tästä menee, aika luntti olo. Nousuvaiheessa tuntu että kurkkua puristaa, meni ohi noin 5 minuuttiin. puol tuntia sitte ottanu?

Edit 1. meni just puol tuntia,luulin että 5 minuuttia ja tuntu että nyt on lisättävä että sitä äkkiä----> nahkaan ....

Edit 2. kello 14.46 ... en suosittele sydänvikaselle.... varoitus, warning warning..

Pumppu heittää hullua mutta olo on letkeä :mrgreen: Että ei voi ku nauraa taaas, Tähän tottunu ku vuodesta 2003 sydänlääkkeet menny nii :x 8)
Pitäsköhän mun tällästä edes tehä ollenkaan? :shock: Pitäs. Pakko testailla viimeseen asti.
Last edited by testeri420 on Thu 17 Nov 2011, 15:48, edited 1 time in total.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

Siis eiks teitä hyvät ihmiset kiinnosta oma tai muiden turvallisuus enää yhtään?

MXE:n kanssa varoitellaan käyttämästä mitään serotoniiniin vaikuttavia ja muistaakseni tramadolilla on SSRI vaikutuksia, joten varovasti!
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
tRip
Moderator

Post by tRip »

testeri420 wrote:Kuka täällä varotteli tramaleista ja mexestä?
Mun mielestä jokaisen ihan oma asia ottaako tällaiset kombot vakavissaan.

Itse kokeneena, pisti kyl tosissaan melko vakavaks.
Keep it unreal.

zerk

Post by zerk »

Sen lisäksi, että tramadolia ei suositella mexen kanssa serotonergisen vaikutuksen takia, se ilmeisesti myös ainakin vähänkään isommilla annoksilla potensoi mexen ikäviä sivuvaikutuksia. Liittyy ilmeisesti jotenkin tohon molempien NMDA-antagonismiin. Jollain foorumilla pidettiin tätä komboa varsin vaarallisena.
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Te ketkä otatte MXE:n suonensisäisesti, kertokaas hieman millä annoksilla vedätte? :o
itte en osaa sanoa kuimmont millii mut ihan vitun vähän silti..
ois kiva tietää kuinpaljo ootte tätä vetäny :) :love:
ihanaa tuotetta <3
OverDose

Post by OverDose »

kuuti wrote:
tsundere wrote:huomasin oudon jutun tän kanssa.. pimeänäkö parantui huomattavasti mexen vaikutuksen alaisena. kävin yöllä röökillä, ja normaalisti, kun tuolla ulkona ei nää kättään pidemmälle, tai edes sitä, niin nyt kaikki muodot ja hahmot erottui tosi selkeästi. sysipimeästä mustasta, tuli hämärää.
Miulla on ollu vasen silmä melkein sokea syntymästä saakka.
Tätä substanssia otettuani vähän yli viikko sitten, tapahtui omituisia.
Havahduin yhtäkkiä siihen että näen vasemmalla silmällä kirkkaammin kuin koskaan aikaisemmin. Tila vaikuttaisi jääneen päälle pysyvästi.(toki kaikki on yhä epätarkkaa, mutta puolet sumusta on nyt puhallettu pois)
Herää kysymys methoxetaminen lääkinnällisestä potentiaalista.
Aika jännä juttu,huomasin itellä saman että pimeänäkö parani oudosti mxe:n alasena :o Tähä settii nousee kyl tosi helposti toleranssi,pitää seuraavana päivänä melki vetää tuplasti enemmä ku mitä edellisenä päivänä...

Moni on sanonu että pumpusta ottanu toi aine.Itellä ei oo (ainakaan toistaseks) ottanu pumpusta,oon alottanu aina 50 mg:lla (nenukkaa) ja siitä sit ylöspäin 25mg annoksilla.Mulla tulee jostai syystä joka kerta semmone "narkkarimainen fiilis" ku oon vetämässä tota settiä nenää :mrgreen: Mxe on kyllä yks parhaista tutkareista mitä on eteeni tullu :up:
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

zrrl wrote:Kädet ovat aivan nahkeat ja kylmät kun MXE kosahtaa aivoon. Havaitsetteko tämän. t: kummituskäsi
Tän lisäksi yks vähän epätoivottu sivuvaikutus tuntuis olevan... tota, ilmavaivat :D Oletteko havainneet?
Vettä kannattaa kuulemma juoda mexeä nauttiessa kun toi kaiketi kuivattaa kehoa jonkun verran.

Parin viikon tauon jälkeen nautin subling & oral metodeilla jonkun verran mexeä. Toleranssi tuntui futaavan vieläkin. Alkuaikojen magia edelleen kateissa ja suurempaa euforiaa ei ilmennyt kuin hetkellisesti. Toisaalta nyt pidempään vetäneenä olen huomannut että pääsen aika helposti ja (usein yllättäen) sinne sirisevään dissosiatiiviseen tilaan (holeen?) jonka aikana on pakko mennä vähäksi aikaa sohvalle tuijottamaan sielun pimeyteen. Yleensä ihan eheyttävä kokemus. Saattaa johtua oral doussista, joka tuntuisi olevan pikkasen arvaamaton joskus.

Niinku joku sanoikin niin Nobel-palkinto tän substanssin keksijälle. Syksyllä tuli vietettyä onnellisimpia aikoja miesmuistiin.
OverDose

Post by OverDose »

zrrl wrote:
zrrl wrote:Kädet ovat aivan nahkeat ja kylmät kun MXE kosahtaa aivoon. Havaitsetteko tämän. t: kummituskäsi
Tän lisäksi yks vähän epätoivottu sivuvaikutus tuntuis olevan... tota, ilmavaivat :D Oletteko havainneet?
Vettä kannattaa kuulemma juoda mexeä nauttiessa kun toi kaiketi kuivattaa kehoa jonkun verran.

Parin viikon tauon jälkeen nautin subling & oral metodeilla jonkun verran mexeä. Toleranssi tuntui futaavan vieläkin. Alkuaikojen magia edelleen kateissa ja suurempaa euforiaa ei ilmennyt kuin hetkellisesti. Toisaalta nyt pidempään vetäneenä olen huomannut että pääsen aika helposti ja (usein yllättäen) sinne sirisevään dissosiatiiviseen tilaan (holeen?) jonka aikana on pakko mennä vähäksi aikaa sohvalle tuijottamaan sielun pimeyteen. Yleensä ihan eheyttävä kokemus. Saattaa johtua oral doussista, joka tuntuisi olevan pikkasen arvaamaton joskus.

Niinku joku sanoikin niin Nobel-palkinto tän substanssin keksijälle. Syksyllä tuli vietettyä onnellisimpia aikoja miesmuistiin.
Itellä tapahtuu kans tuota että kädet on aivan nahkeina & kylminä.Noita ilmavaivoja ei oo ollu omalla kohalla (tai sitten ne on vaa ollu niin olemattomia että en oo kiinnittäny huomiota siihen).Joo,Nobel-palkinto ehdottomasti tän substanssin kehittäjälle :D
farout
Psykonautti

Post by farout »

kyllä tää taas kerran palautti maanpinnalle oikein kunnolla, olin jo ihan unohtanu kuinka syvälle oman pään syövereihin sitä voi sukeltaa.
Mind Explorer
OverDose

Post by OverDose »

Onko kellää muute tietoa onko mirtazapinen ja mexen yhteiskäytöllä mitää vaaraa tai että vaikuttaako jompi kumpi toistensa vaikutukseen?Googlettamalla ei paljon apuja löydy.Sinivalossa joku kysyny vähä samaa:

"I hope this is posted in the right place. I want 2 know if there is likely to be any hazardous interaction between methoxetamine, quetiapine and mirtazapine. I am on quetiapine(seroquel) and mirtazapine (remeron)."

Tohon on joku vastannu näin:

"I've taken a 25mg dose of methoxetamine while on mirtazapine and olanzapine, and apparently it had no adverse effects. I still fell asleep.Stockley's drug interactions is a book worth getting a copy of tbh."

Itse yleensä käytän mexeä 25mg annoksilla mutta yleensä päivän mittaan otan muutaman kerran ton saman annoksen niin olisi hyvä saada vähä tarkempaa tietoa kuin toi ylläoleva 25mg mexe kokemus mirtazapinen ja olantsapiinin kanssa.
Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

Oletteko muuten kokeneet korvien soimista vaikutuksen aikana?
zerk

Post by zerk »

Joskus isommilla doseilla (80-100mg) ilmeni sellasta lievästi rasittavaa ulinaa korvissa välillä.
OverDose

Post by OverDose »

Havoc wrote:Oletteko muuten kokeneet korvien soimista vaikutuksen aikana?
Itsellä kuuluu tuota kun on ottanut saman päivän aikana 100mg + .Ei oo haitannu itellä yhtää toi korvissa soiminen ainakaa vielä...
Feya
OD

Post by Feya »

Juu, aika usein kuuluu kaikenlaista kohinaa ja ulinaa, mutta se ei ole erityisen häiritsevää.

Samaa ei voi sanoa DX:stä - kaikki yli 900mg annokset saavat aikaan sellaista huutoa korvissani, että se sattuu enkä kuule yhtään mitään muuta.
KarstaFari

Post by KarstaFari »

Totaku lyö hihaa kunnol niin siin tuntuu et kuulo lähtis, simmoset vitun sirinät ja surinat ettei mitää rajaa :D :love: :love:
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Vinkumista kuuluu melkeinpä aina korvissa, annoksen noustessa muuttuu sirinäksi ja kohinaksi. Joskus myös hetkellisesti hieman epämiellyttävän tuntuista naksahtelua.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Feya wrote:
Juu, aika usein kuuluu kaikenlaista kohinaa ja ulinaa, mutta se ei ole erityisen häiritsevää.

Samaa ei voi sanoa DX:stä - kaikki yli 900mg annokset saavat aikaan sellaista huutoa korvissani, että se sattuu enkä kuule yhtään mitään muuta.
WUT? Toivottavasti tossa annoksessa on kirjoitusvirhe.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
KarstaFari

Post by KarstaFari »

horna wrote:
Feya wrote:

WUT? Toivottavasti tossa annoksessa on kirjoitusvirhe.
Feya taisi puhua deksmistä kun sano DX.. tä on siis mun veikkaus :)
korjatkaa jos oon vitun väärässä.
Mut, ittel ei mielestäni oo tullu dexmeis mitään sirinöi ja surinoi,
toisinku tost mexest, varsinki ku lyö hihhaa.. :p
No, kyllä siit syömäl+/nokittamal jottain surinoita tuli kun annosta nosti ;)
Ununnilium
Lepakko

Post by Ununnilium »

Sain tietoa muuan suurehkolta vendorilta, että eivät toimita enää Suomeen - kuulemma nyt laitonta. Fimean sivuilta en löytänyt tietoa tästä, mutta en olisi yllättynyt vaikka kuulisimme luokittelusta vasta jälkikäteen.

Harvinaisen hyvä tutkari on kyseessä, joten sinänsä harmi että seula "tiukkenee".
zerk

Post by zerk »

Eiks mxe lääkeainelistalla ole ?

Ei oo jotenki tehny mieli vetää tätä kovin paljoo viimeaikoina. Varmaan ihan hyvä niin... Ihan ok kerran viikossa-kahdessa mut siinäpä se nykyään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

zerk wrote:Eiks mxe lääkeainelistalla ole ?
No mulle tätä syytettiin juurikin ketamiinin analogina tai jotain, mut sain syyttämättömyys päätöksen tästä, vaik sitä löydettiin ihan kotoa koti tarkastuksen yhteydessä ja myönsin käyttäneeni huumeeksi, mutta väitin etten tiennyt sen olevan laitonta.
zerk

Post by zerk »

Muistaakseni mexe iskettiin ihan täs viimeaikoina nimenomaan lääkeainelistalle. En satavarmaksi kuitenkaan mene sanomaan.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Ununnilium wrote:Sain tietoa muuan suurehkolta vendorilta, että eivät toimita enää Suomeen - kuulemma nyt laitonta. Fimean sivuilta en löytänyt tietoa tästä, mutta en olisi yllättynyt vaikka kuulisimme luokittelusta vasta jälkikäteen.
Olen hyvin vittuuntunut! :(

9.11.2011 lisätty listalle jos tulkitsen tätä dokumenttia oikein: http://www.fimea.fi/instancedata/prime_ ... VUILLE.pdf
zerk

Post by zerk »

Mulla on mexelaskuissa jostain syystä alkanut syke nousta helvtin korkeaksi. Huomasin tän vaikutuksen vasta nyt kun oon minimoinut käytön.

On se kyllä aina yhtä hauskaa, kun kunnon mexeissä yrittää saada selitetyksi jotain. :D Aivot tuntuu toimivan mut puhetta ei vaan osaa muodostaa järkevästi. Aina antaa yhtä fiksun vaikutelman itsestään. :D