Psilosybiinisienet
-
CaptainZ
Re: Psilosybiinisienet
Muistan jonkun keräilleen psilosieniä aina kesäkuussa. Muutamallakin foorumilla sanotaan, että psykoaktiivisia sieniä kasvaa Suomessa koko kesäkauden. Mitenkä on? Löytyykö touko-kesäkuussa luonnosta jotain maistamisen arvoisia sieniä? Minkä nimisiä?
-
sxoxyvg
- OD
Reunuskirjohelttaa(Panaeolus subbalteatus) tarkoittanet. Melko harvinainen tuntuu olevan ainakin näillä leveyksillä. Tuolla tattifoorumin puolella luulisi jotain keskustelua olevan, tsekkaa sieltä lisätietoa.
Kukahan lie muuten wikiartikkelin kirjoittanut
Kukahan lie muuten wikiartikkelin kirjoittanut
:}Sieni ei aiheuta fyysisiä vaikutuksia, vaan aiheuttaa erittäin mukavan, eufoorisen olotilan.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
lappilainen
"Golden Teacher, P. Cubensis, n. 3g, ensikertalainen"
Tiesin olevasi sienissä, kun katsoin ilta kymmenen aikoihin kelloa täysin tietämättömänä mitä se merkitsee. "Onko yö vai päivä? Mikä on yö, mitä on aika?"
Nousuissa kaikki pinnat tuntuivat olevan kosteita ja visuaalit olivat uskomattomia! Kattoon muodostui pitsikuviota joka hiljalleen laajeni ulottuvuuksiin erilaisten eläinten muodossa. "Ihmeellistä, uskomatonta!"- ajattelin. Tripin huippukohdan aikoihin halusin vain palata todellisuuteen, mutta kun pääsin lähemmäs todellisuutta, oli olo erittäin syvällinen ja euforinen. En tiennyt mitä on pelko, itsevarmuus oli huipussaan. Myöskin eräänlainen egokuolema tuli koettua. Otin yhden 0,25mg xanorin n. neljän tunnin kuluttua vaikutusten alkamisesta ja visuaalit katosivat täysin. Trippi oli vielä selvästi päällä, mutta visuaalit sekä euforia katosivat lähes täydellisesti. Ehdin jopa hetken katua xanorin nauttimista ennenkuin nukahdin.
Ruokaa oli mukava syödä vain sen takia, koska se tuntui suussa mukavalta.
"I'll be back..."
Tiesin olevasi sienissä, kun katsoin ilta kymmenen aikoihin kelloa täysin tietämättömänä mitä se merkitsee. "Onko yö vai päivä? Mikä on yö, mitä on aika?"
Nousuissa kaikki pinnat tuntuivat olevan kosteita ja visuaalit olivat uskomattomia! Kattoon muodostui pitsikuviota joka hiljalleen laajeni ulottuvuuksiin erilaisten eläinten muodossa. "Ihmeellistä, uskomatonta!"- ajattelin. Tripin huippukohdan aikoihin halusin vain palata todellisuuteen, mutta kun pääsin lähemmäs todellisuutta, oli olo erittäin syvällinen ja euforinen. En tiennyt mitä on pelko, itsevarmuus oli huipussaan. Myöskin eräänlainen egokuolema tuli koettua. Otin yhden 0,25mg xanorin n. neljän tunnin kuluttua vaikutusten alkamisesta ja visuaalit katosivat täysin. Trippi oli vielä selvästi päällä, mutta visuaalit sekä euforia katosivat lähes täydellisesti. Ehdin jopa hetken katua xanorin nauttimista ennenkuin nukahdin.
Ruokaa oli mukava syödä vain sen takia, koska se tuntui suussa mukavalta.
"I'll be back..."
-
ResDeeli
- Tuppisuu
Itellä paras kokemus sienistä oli damin reissulla, syötiin frendin kans muistaakseni 15g tai 20g boxit mexicaanei, visuaaleja ei mulla ilmenny merkittävästi, mutta se euforia oli sanoinkuvaamaton. molemmat luuli tosissaan että se oli jotain mikä ei voi ikinä loppua ja kaikki oli täydellistä eikä mikään voinut mennä pieleen. Ei ole jälkeenpäin mistään päihteestä tullut niin euforista oloa, parempi olo ehkä ollut vain kun ekaa kertaa söi namei, mut se oli eri taval hyvä olo.
"To understand the forever expanding space, now theres a challenge."
-
b8s
- Karvakuono
Istun yksin puistossa Damin laitamilla. Aurinko paistaa ja elämä hymyilee. Aiemmin päivällä kävin ostamassa 10g boksin mexicana-tryffeleitä, josta äsken söin puolet. Ensimmäinen sienitrippini, täältä tullaan.
-
Juuseri
- Karvakuono
Pahoittelut jos tästä on ollut jo keskustelua, mutta unimatti kutsuu niin en ehdi kaikkea lukemaan ja oikeastaan mitä nopeammin saisin luotettavan vastauksen sen parempi..
Eli, kaveri sanoi, että psilosybiini voi auttaa masennukseen ja ahdistukseen ja koitin joitakin tutkimuksia aihessta lukea, mutta mitään kovin luotettavaa en löytänyt. Onko joku kenties löytänyt jonkin tutkimuksen aiheesta, jossa myös mainittaisiin käytetty määrä? Luin, että on kokeiltu annoksella 30mg/70kg. Kuinkas paljon psilosybiinia on grammassa Mexicanaa? Jos tosiaan joku aiheesta tietää, niin olisin kiitollinen nopeasta vastauksesta, kaveri sanoi, että saa varmasti hankittua Mexicaaneja parin päivän sisään. Ilman luotettavaa tutkimusta, jossa olisi positiivisia tuloksia en uskalla lähteä deelejä kokeilemaan masennukseen ja ahdistukseen, voi käydä äkkiä huonosti..
-J-
Eli, kaveri sanoi, että psilosybiini voi auttaa masennukseen ja ahdistukseen ja koitin joitakin tutkimuksia aihessta lukea, mutta mitään kovin luotettavaa en löytänyt. Onko joku kenties löytänyt jonkin tutkimuksen aiheesta, jossa myös mainittaisiin käytetty määrä? Luin, että on kokeiltu annoksella 30mg/70kg. Kuinkas paljon psilosybiinia on grammassa Mexicanaa? Jos tosiaan joku aiheesta tietää, niin olisin kiitollinen nopeasta vastauksesta, kaveri sanoi, että saa varmasti hankittua Mexicaaneja parin päivän sisään. Ilman luotettavaa tutkimusta, jossa olisi positiivisia tuloksia en uskalla lähteä deelejä kokeilemaan masennukseen ja ahdistukseen, voi käydä äkkiä huonosti..
-J-
-
egoboltsi
- Tuppisuu
Hmm, siis ensikertaa deelejä? Vai ensikertaa deelejä masennukseen?Juuseri wrote: Eli, kaveri sanoi, että psilosybiini voi auttaa masennukseen ja ahdistukseen ja koitin joitakin tutkimuksia aihessta lukea, mutta mitään kovin luotettavaa en löytänyt. Onko joku kenties löytänyt jonkin tutkimuksen aiheesta, jossa myös mainittaisiin käytetty määrä? Luin, että on kokeiltu annoksella 30mg/70kg. Kuinkas paljon psilosybiinia on grammassa Mexicanaa? Jos tosiaan joku aiheesta tietää, niin olisin kiitollinen nopeasta vastauksesta, kaveri sanoi, että saa varmasti hankittua Mexicaaneja parin päivän sisään. Ilman luotettavaa tutkimusta, jossa olisi positiivisia tuloksia en uskalla lähteä deelejä kokeilemaan masennukseen ja ahdistukseen, voi käydä äkkiä huonosti..
-J-
Itse olen syönyt P.cubensis Cambodian erittäin alavireisiin oloihin, toivoen että olisi jotain apua. Ei ollut.
Enemmän negatiivisia looppeja ja häikäilemätöntä itsensä polkemista uusista näkökulmista. Pelottavia muutoksia ympäristössä, ihmisten tulkinnassa jne.
Myös seuralainen jonka kanssa näitä söin, ei silloin tuntunut riittävän hyvältä ystävältä ja luottohenkilöltä että olisi esim. avautunut tai osannut tilannetta jollain tavoin
häneen tukeutuen purkaa. Niin ajatus tai olo oli silloin jotakuinkin: eihän sitä omaa paskaa viitsi toisen matkailijan niskaan kaataa.
Ehkä tärkeämpää kuin annostus on varmasti miettiä että miksi masennus lähtisi sienillä?
Siis miksi ei voisi lähteä, mutta miksi se ei lähtenyt juttelemalla jollekkin taikka lenkkeilemällä?
Jos nyt syöt sieniä, saattaa olla ihan hyvä idea pyrkiä jättämään ennakko-odotuksista minkään asian ratkominen matkan aikana...
-
Juuseri
- Karvakuono
egoboltsi wrote:Hmm, siis ensikertaa deelejä? Vai ensikertaa deelejä masennukseen?Juuseri wrote: Eli, kaveri sanoi, että psilosybiini voi auttaa masennukseen ja ahdistukseen ja koitin joitakin tutkimuksia aihessta lukea, mutta mitään kovin luotettavaa en löytänyt. Onko joku kenties löytänyt jonkin tutkimuksen aiheesta, jossa myös mainittaisiin käytetty määrä? Luin, että on kokeiltu annoksella 30mg/70kg. Kuinkas paljon psilosybiinia on grammassa Mexicanaa? Jos tosiaan joku aiheesta tietää, niin olisin kiitollinen nopeasta vastauksesta, kaveri sanoi, että saa varmasti hankittua Mexicaaneja parin päivän sisään. Ilman luotettavaa tutkimusta, jossa olisi positiivisia tuloksia en uskalla lähteä deelejä kokeilemaan masennukseen ja ahdistukseen, voi käydä äkkiä huonosti..
-J-
Itse olen syönyt P.cubensis Cambodian erittäin alavireisiin oloihin, toivoen että olisi jotain apua. Ei ollut.
Enemmän negatiivisia looppeja ja häikäilemätöntä itsensä polkemista uusista näkökulmista. Pelottavia muutoksia ympäristössä, ihmisten tulkinnassa jne.
Myös seuralainen jonka kanssa näitä söin, ei silloin tuntunut riittävän hyvältä ystävältä ja luottohenkilöltä että olisi esim. avautunut tai osannut tilannetta jollain tavoin
häneen tukeutuen purkaa. Niin ajatus tai olo oli silloin jotakuinkin: eihän sitä omaa paskaa viitsi toisen matkailijan niskaan kaataa.
Ehkä tärkeämpää kuin annostus on varmasti miettiä että miksi masennus lähtisi sienillä?
Siis miksi ei voisi lähteä, mutta miksi se ei lähtenyt juttelemalla jollekkin taikka lenkkeilemällä?
Jos nyt syöt sieniä, saattaa olla ihan hyvä idea pyrkiä jättämään ennakko-odotuksista minkään asian ratkominen matkan aikana...
Kiitos vastauksesta! Toista kertaa elämässä olis deelejä. Ekan kerran söin Damissa puoli rasiaa Mexicaaneja ja puoli rasiaa Philosophers Stoneja. Niiden jälkeen mä nukahdin neljäks tunniks Vondel Parkiin samalla kun kaveri fillaroi sen neljä tuntia ympäri puistoo ja fiilaili puiden muotoja yms
Vähän oon asiaa miettiny niin taidanpa kallistua siihen suuntaan et turha ottaa riskiä. Vituttaa vaan kun ei depis ota lähteekseen, kokeiltu parisenkytä eri nappia niin alkaa tuntuun siltä et vähä vaihtoehtoset jututkin pitäs kokeilla. Terapiassa käyn mut suht alussa vielä, joten siitä voi ajan mittaan olla apua, lenkillä oon säännöllisesti alkanut käymään ihan vähän aikaa sitten niin jos vaan saan sen rytmin pidettyä niin siitäkin vois olla apua.
-J-
-
Aukikco
- OD
Taikasienet aukovat päätä
http://psykedeeliuutiset.blogspot.com/2 ... paata.html
Psilosybiini ja pitkäaikaiset, myönteiset persoonallisuusmuutokset
http://psykedeeliuutiset.blogspot.com/2 ... paata.html
Psilosybiini ja pitkäaikaiset, myönteiset persoonallisuusmuutokset
-
Enfini
- Psykonautti
Mikä on porukan isoimpia annoksia sienillä? Itellä on 4g tosin sen jälkeen joka kerta on kyllä ollu 2g paikkeilla
Mietin vaan et jos sitä uskaltais jotain 5-6g ottaa
löytyykö kokemuksia? Vithuttaa muuten kun ei silokkeja löytyny niin sitten mistään
no onneks on vielä cubensiksia jonkin verran jälellä.
-
mauseri
- LD50
Millanen on hyvä annos? Silkkeja yleensä 1,5-2g niin paljos tälläsii cubensiksei? 3,5g on tossa ja otin happoo niin mietin et jäiskö tohon yhtä matkaa jos nyt boostaisin hieman tätä lsd:tä?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Neste
- OD
Erowidistä:
Threshold: 0.25 g
Light: 0.25 - 1g
Common: 1 - 2.5g
Strong: 2.5 - 5g
Heavy: +5g
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Mustikka
- Karvakuono
Valmistin tehosekoittimella sienimehua.
Treasure coast ja b+ cubensis yht. 5g ja vapaan suomen semejä 1g.
Omenoita, mandariinia, sitruunaa, kiiviä ja vettä.
Sitä tuli litran verran josta jouduin juomaan 2,5dl ja toimi todella hyvin.
Kaadoin loput viinipulloon joka ei lakkaa houkuttelemasta.
Tykkäsin kovasti!
Treasure coast ja b+ cubensis yht. 5g ja vapaan suomen semejä 1g.
Omenoita, mandariinia, sitruunaa, kiiviä ja vettä.
Sitä tuli litran verran josta jouduin juomaan 2,5dl ja toimi todella hyvin.
Kaadoin loput viinipulloon joka ei lakkaa houkuttelemasta.
Tykkäsin kovasti!
You are never too young to have vietnam flashbacks.
-
porter
Joskus tullut 5-6g sieniä otettua, ja oli kyllä hyvä trippi. Set and setting oli kohallaan.Enfini wrote:Mikä on porukan isoimpia annoksia sienillä? Itellä on 4g tosin sen jälkeen joka kerta on kyllä ollu 2g paikkeillaMietin vaan et jos sitä uskaltais jotain 5-6g ottaa
löytyykö kokemuksia? Vithuttaa muuten kun ei silokkeja löytyny niin sitten mistään
no onneks on vielä cubensiksia jonkin verran jälellä.
-
iloitsen
- Tuppisuu
Minusta on tuntunut siltä, että pian on seuraavan matkani aika... Mie pelkään ottaa isoja annoksia, joten voi olla että syönkin juuri siksi ison annoksen. Ehkä 10 grammaa kuivia sieniä, mutta toisaalta kannattaakohan minun kurotella korkeuksiin kun olen tyytyväinen täällä 1 gramman annoksissakin... Mietin, että odottaisin ensilunta. Luulisin että se potkii minut vihdoin matkoille ja kertoo samalla annoksenkin.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
10g ois kyllä varmaan vähän kenelle tahansa jo turhan iso annos. Eiks 5 gramman dosea kutsuta jo aika "heroic" doseksi vaikka ois cubensikset kyseessä.
-
arbello
- Psykonautti
Miten lakka sienten kanssa? ei kai ole mitään vaarallista, pitäs tässä saada tatteja ja kun lakkaakin on nii houkuttelee todellakin testaamaan kun ainakin mdma:n ja essojen kans se on ihan taivaallinen yhdistelmä.
-
BrokenFinger
- Lepakko
En ole koskaan mitannut grammoissa kun ei ole tarkkaa vaakaa.. Lukumääränä laskemisessa on sekin etu että voi verrata tuoreena ja kuivana annoksia. Vesihän siitä vain poistuu, Toisaalta tuoreena paino on ~10x kuivattu. Siitä saa jotain kuvaa. Mutta 35 semilanceataa on suurin määrä mitä olen kokeillut. Meni kamalaksi. Kuulin hirveitä uutisia eräästä läheisestäni juuri kun matka alkoi olla huipussaan. Sellaista kärsimysta en ole aiemmin kokenut. Yleensä olen tykännyt hieman pienemmistä annoksista. Sain jo kahdeksasta iloa irti kun kerran kuskina ollessani kokeilin millaisia vaikutuksia pienillä määrillä on. Olin todella hilpeä ja korkealentoinen koko illan. Euforiaa oli enemmän kuin isommilla annoksilla koskaan. Toisaalta myös ihmisten seassa kulkemisen luoma jännitys nosti hieman sykettä ja koin sen todella voimaannuttavana. -> Euforia.
-
testeri420
- OD
ResDeeli wrote:Itellä paras kokemus sienistä oli damin reissulla, syötiin frendin kans muistaakseni 15g tai 20g boxit mexicaanei, visuaaleja ei mulla ilmenny merkittävästi, mutta se euforia oli sanoinkuvaamaton. molemmat luuli tosissaan että se oli jotain mikä ei voi ikinä loppua ja kaikki oli täydellistä eikä mikään voinut mennä pieleen. Ei ole jälkeenpäin mistään päihteestä tullut niin euforista oloa, parempi olo ehkä ollut vain kun ekaa kertaa söi namei, mut se oli eri taval hyvä olo.
Sama setti damissa. Epäilin vaan että sinne oli oikeesti lyöty maapähkinöitä sekaan ku maistu niin paljo maapähkinöille....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
BrokenFinger
- Lepakko
Vaikuttavat aineet Psilosiinisienissä on psilosiini, psilosybiini (joka metaboloituu psilosiiniksi?) Ja baeokysteiini. Tuli mieleen että onko kellään tietoa vaikuttaako baeokysteiini ja psilosiini erilailla ja miten nämä vaikutukset eroavat toisistaan?
Kukaan kotikemisti kokeillut erotella näitä sienistä?
Tai onko tietoa että jossain lajikkeessa ei olisi baeokysteiiniä ja eroaako näiden sienten vaikutus vastaavista joissa on? Itse olen nauttinut vain semilanceatoja..
Onko yleisesti huomattavaa eroa eri psilosiinisienten vaikutuksissa? Toki voimakkuuserot on huomattavia mutta muuten. Tässä on vielä sekin puoli että näin "maagisen" psykedeelin kyseessäollessa henkilö joka kuvittelee toisten sienten vaikutuksen erilaiseksi varmasti myös kokee sen erilaisena. Empiirisellä tutkimuksella on vaikea saada luotettavaa tietoa deelien vaikutuksista..
Kukaan kotikemisti kokeillut erotella näitä sienistä?
Tai onko tietoa että jossain lajikkeessa ei olisi baeokysteiiniä ja eroaako näiden sienten vaikutus vastaavista joissa on? Itse olen nauttinut vain semilanceatoja..
Onko yleisesti huomattavaa eroa eri psilosiinisienten vaikutuksissa? Toki voimakkuuserot on huomattavia mutta muuten. Tässä on vielä sekin puoli että näin "maagisen" psykedeelin kyseessäollessa henkilö joka kuvittelee toisten sienten vaikutuksen erilaiseksi varmasti myös kokee sen erilaisena. Empiirisellä tutkimuksella on vaikea saada luotettavaa tietoa deelien vaikutuksista..
-
Kirwa
- Psykonautti
MUTU: Joskus oon kuullu et sen takii semilanceatat (silokit) wörkkii pienemmil annoksil ku muut esim. psilocybe cubensis lajikkeet, koska siinä on baeokysteiiniä.
Wikipediasta lainattua tekstiä "Little information exists with regard to human pharmacology, but in the book Magic Mushrooms Around the World, author Jochen Gartz reports being aware of a study in which "10 mg of baeocystin were found to be about as psychoactive as a similar amount of psilocybin.""
Tota ei oo tosiaakaa tutkittu tarpeeks, mut veikkaan ite et toi on aika suuressa osassa ku puhutaan sienien potentiaalista.
Myös olen kuullut, että just baeokysteiini muuttaa trippiä jotenkin maanläheisemmäks. Tiiä sit miten ton huomais.
Wikipediasta lainattua tekstiä "Little information exists with regard to human pharmacology, but in the book Magic Mushrooms Around the World, author Jochen Gartz reports being aware of a study in which "10 mg of baeocystin were found to be about as psychoactive as a similar amount of psilocybin.""
Tota ei oo tosiaakaa tutkittu tarpeeks, mut veikkaan ite et toi on aika suuressa osassa ku puhutaan sienien potentiaalista.
Myös olen kuullut, että just baeokysteiini muuttaa trippiä jotenkin maanläheisemmäks. Tiiä sit miten ton huomais.
-
BrokenFinger
- Lepakko
No siis onhan semeissä jo prosentuaalisesti paljon enemmän psilosybiiniä kuin cubensiksissa. Siitä toi pienemmillä annoksilla toimiminen. Ne on paljon vahvempia. Yleensä. Toki kasvuolot ja yksilölliset erot vaikuttaa tähänkin.
Tää on vähän sellanen juttu ettei oikein kukaan ala tutkimaan koska siitä tiedosta ei kukaan taloudellisesti hyötyis niin ei löydy yhtäkään yritystä tai vastaavaa sponssaa tutkimuksia..
Kaikkea pyörittää raha. Sen takia ei löydy tutkimustietoa ja iso osa tiedosta on IMO. Missä vanhat kunnon tiedemiehet jotka tutki mielenkiintoisia asioita tiedon vuoksi eikä taloudellisen edun? Okei nyt menee offtopic.
Hyvää yötä.
Tää on vähän sellanen juttu ettei oikein kukaan ala tutkimaan koska siitä tiedosta ei kukaan taloudellisesti hyötyis niin ei löydy yhtäkään yritystä tai vastaavaa sponssaa tutkimuksia..
-
porter
Pitäis kavereiden kanssa huomenna/ylihuomenna matkailla... Olisi sellainen kysymys et on tässä semmonen 4pv tramalputki takana, blokkaako se sienten vaikutusta?
-
Huiko
- LD50
Plokkaa. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
porter
Kuinakohan pitkään pitäis olla ilman ramboja?
Riittäneekö muutama vuorokausi?
-
horna
- Kameleontti
Toimivat paremmin, koska semeissä suuremmat määrät vaikuttavia aineita. Shroomeryssä on jossain hyvä taulukko, johon tatit listattu vahvuuksineen.Kirwa wrote:MUTU: Joskus oon kuullu et sen takii semilanceatat (silokit) wörkkii pienemmil annoksil ku muut esim. psilocybe cubensis lajikkeet, koska siinä on baeokysteiiniä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Kirwa
- Psykonautti
Juuh niissä on enemmän vaikuttavia aineita (HUOM. myös baeokystiiniä).
Jos jollai o syksen jäljeltä silokkeja ja tavallisii sienii nurkissa niin ny sit tekemään empiiristä koetta silokit vs cubensis, jossa laskee kummallekkin tripille suht. samat määrät psilosybiiniä/psilosiiniä ja kattoo sit vaikuttaako se baeokystiini siinä joteki enemmän.
Jos jollai o syksen jäljeltä silokkeja ja tavallisii sienii nurkissa niin ny sit tekemään empiiristä koetta silokit vs cubensis, jossa laskee kummallekkin tripille suht. samat määrät psilosybiiniä/psilosiiniä ja kattoo sit vaikuttaako se baeokystiini siinä joteki enemmän.
-
Huiko
- LD50
Kaikki on kait kotiin päin, mutta kokonaanhan haittaavat vaikutukset lähtee haittaamasta kun pitkä-aikaisvaikutukset loppuu. Tarkoitan siis snri-vaikutuksia tuossa tramadolissa. Kyllähän kun tarpeeksi ottaa, nuo sienet toimii jotenkin, mutta ilman tramadolia sitten vasta kunnolla.porter wrote:Kuinakohan pitkään pitäis olla ilman ramboja?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
porter
Ei tramalit kyllä vaikuttanut yhtään vaikka oli 20h viimesestä tramal annoksesta, 4g tatteja naaman ja oli diipimpi trippi kun ikinä 
-
Happohuppu
- Apteekki
Lakan pitäisi toimia sienten kanssa ihan yhtä hyvin kuin haponkinarbello wrote:Miten lakka sienten kanssa? ei kai ole mitään vaarallista, pitäs tässä saada tatteja ja kun lakkaakin on nii houkuttelee todellakin testaamaan kun ainakin mdma:n ja essojen kans se on ihan taivaallinen yhdistelmä.
Looking for planet Gong...