Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Re: Methoxetamine

Post by Spinaalipuudutus »

SadPanda: Itsekin pelkästään iiveenä tätä nauttinut, ei tullut mieleenkään, että jollain toisella tapaa voisi kokeilla :roll:
Ne nousut on kyllä jotain.. PÄRÄYTTÄVÄÄ! Huh! Ja kuulostaa oudolta nuo aiemmat annostukset, koska itse aika putsia tavaraa nakannut sen 100-150mg räpylään, onhan siitä pirun kassalle tärähtänyt, mutta kun se ei kestä kovin kauaa, ehkä sen puoli tuntia kokonaisuudessaan.. Eikä itselläni ole tuntunut, että ottaisi sydämestä tai muuten epämiellyttävä olo, aina tosin selvään päähän ja hyvin syöneenä/levänneenä ottanut, enkä kombottanut ennen mxe:n ottamista, sen vaikutuksen laannuttua kylläkin olen poltellut vähän tai vähän enemmänkin ganjaa, sopii tän kanssa erittäin hyvin! Ja tosiaan, en suosittele kenellekään tuota itse ottamaani annosta, vaikka minun elimistöni sen kestää, jonkun toisen elimistö ei välttämättä kestäkään, just esim sydän.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Spinaalipuudutus wrote: koska itse aika putsia tavaraa nakannut sen 100-150mg räpylään, onhan siitä pirun kassalle tärähtänyt, mutta kun se ei kestä kovin kauaa, ehkä sen puoli tuntia kokonaisuudessaan.. .
Kuulostaa kyllä musta ihan eri aineelta kuin methoxetamine, en tiiä mitä sitten oot rätkinyt, mut tolla annoksilla jos ottaa esim oraalisesti niin koko päivä on aika reippaasti kuosisssa.

No joo. En tiiä. mut...

Ite kombotellut tätä vähän kaikkien kanssa, itellä on ainakin vähän huonoja kokemuksia jos tämän kanssa kombottaa niin, että ottaa jotain mxe päälle. Esim madmasta tuli aika huono olo, edellinen ilta meni mexellä ja aamulla otti madmaa, vanhojen mexe laskujen päälle niin huono olo siitä vain tuli. Sinällään kyllä happo ym deelien loppu kuoseihin vedellyt mexee niiin oon tykännyt. Samoin myös kaikkien oppareiden kanssa on tosi jees. Tramalia en oo kokeillut enkä tiiää tulisko siitä mitään negatiivistä oloa....
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

tsundere wrote:joo mullakin mxe:tä seuraavana päivänä tosi väsyny ja unelias fiilis. ei meinaa jaksaa sängystä nousta aamulla, ja sitten kun nousee, niin saa mitään aikaan..
Itse olen kyllä asian kokenut hieman päinvastoin, seuraavana päivänä on vielä sellainen "zen-tila", että tulee mukisematta tehtyä tylsätkin hommat.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Niin, tarkoitin, että kokonaisuudessaan se nousu tuolla tavoin käytettynä kestää sen puolisen tuntia, tai vähemmän, koko kesto muutaman tunnin, vähitellen haihtuen.
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Jengi on puhunut aikalailla positiivisista tästä aineesta. Itse innolla odottelen saapumista ja haluaisinkin kysyä löytyykö tästä sellasta pimeetä puolta mitä DXM:stä. Vain siitä on kokemusta mitä dissoihin tulee. Ja pidän dxm:n tuomasta ulottuvuus-vuoristoradasta runnovalla rankkuudella höystettynä. :love: Vai onko tämä uusi pumpulihuume? Tosin voisin silloin käyttää sitä notkufiilisten värittämiseen. Toivottavasti pääsen testailee.

Dissosisaatio :love:
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Kielen alle 50mg.

Kysymys kuuluu kuinka kauan kannattaa pitää kielen alla?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Neste
OD

Post by Neste »

^ Ei sitä sinne vain huvikseen tungeta, niin kauan että se on liuennut.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Eläkä turhia kuumoile. Jos satutkin nielaisemaan keskenkaiken ni tuskin se hukkaan menee. Imeytyyhän ikäänkuin taustavoimiksi siellä vatsassa kun sublingual pääsee leadaamaan spottivalossa. :) Joku taisi tässä mainita että näiden nauttimistapojen yhdistäminen on tuonut parhaat tripit, olot vai miksi nyt ikinä voikaan kutsua.
Mua ei tuu sekottaa heikkikseen. Vaihdan nikin heti kun jaksan selvittää miten se tehdään.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kyl oon kokenu, et tää muistuttaa dexmiä joiltain osin. Sellasta aika pimeetä settiä, tosi hämärää. Mut ei kuitenkaan ihan samalla tavalla pimeälle puolelle kuin dexmi. Ihan oma juttunsahan se on. Mut kyl veikkaisin dexmistä pitävien tykkäävän tästä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Valaistunut wrote:Kielen alle 50mg.

Kysymys kuuluu kuinka kauan kannattaa pitää kielen alla?
Sillai et ei pahemmin juurikaan enää sielä sUUssa maistu... fiiliksen mukaan.
King Ink wrote:Kyl oon kokenu, et tää muistuttaa dexmiä joiltain osin. Sellasta aika pimeetä settiä, tosi hämärää. Mut ei kuitenkaan ihan samalla tavalla pimeälle puolelle kuin dexmi. Ihan oma juttunsahan se on. Mut kyl veikkaisin dexmistä pitävien tykkäävän tästä.
Mä huomasin viimeks siinä hyvinkin Ketamiinisen puolen.. nokitin sellasen 20-30ämgee lainin, ja muutaman tunnin päästä joku 10mg.
Toimii kyllä ihan eritavalla nokitettuna kuin kielenalta.

Aijemmin lähinnä just sub ling guaalisesti nauttinut, ja vaikutukset ollut opioidisesta pöhnästä dissosiatiiviseen pörinään ja todella sekaviin tiloihin.

Jotain hämärää mexessä kyl on.. jotain.. nimenomaan hämärää.. se ei oo ihan tervettä.. ja en löydä siitä oikeen mitään mexe-holee, ja se tavallaan mua vähän häiritsee.

Sit kans kombottaminen muiden douppien kanssa voi olla aika kohtalokasta.. metyylifenidaatti ja tramali ainakin.,. ja mdma..
Amfe viel menee snadeil doseil, mut ottaa kyl pumpun päälle.

Kellään jotain ihan käytännön kokemuksi eri komboista..? niin hyvistä kuin huonoistakin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

savun kanssa kombo on todella hyvä. Vie jotenkin pois sen dissomaisen hölmöyden, itsellä savu myös laukaisi aivan järjettömän euforian tämän kanssa :D
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
maikkum

Post by maikkum »

Tähän tyyppiin tuli tutustuttua viime kesänä! Ko. aineesta ei ollut yhtään mitään tietoa ennestään, olin kauheassa jurrissa UG kekkereissä, joissa frendini löi mulle käteen kapselin, jossa oli n. 380mg:n dose. Frendi oli sen verran seipäissä, ettei tajunnut mun olevan humalassa, joten lopputulos oli vähintäänkin mielenkiintoinen.

Sanottaisko vaikka että 30min oraalisen nautinnan jälkeen motoriikka meni vituiks, pään sisällä himmeetä trippiä mut ulospäin näytin siltä ku oisin tehny kuolemaa. Mulla oli siis todella hauskaa oman pääni kanssa, ja loppuvaiheessa aloin jo miettimään, että loppuuko tää ikinä. Vaikutti siis tolla annostuksella ainakin todella pitkän aikaa.

Kaikenmaailman hölmöilyjä on myös tullut tehtyä yksin kotimatkalla, mm. varastettua frendin pyörä, tukotettua kaikki mahollinen mitä kotimatkan varrelta löytyy ja potkittua lyhtypylväitä. Kiitos kännin, tripistä en erikoisemmin muista mitään :down: . Tästä syystä haluaisinkin kokeilla uudestaan, tällä kertaa vaan siihen selvempään päähän ;)
Madmike
Lepakko

Post by Madmike »

maikkum wrote: Kaikenmaailman hölmöilyjä on myös tullut tehtyä yksin kotimatkalla, mm. varastettua frendin pyörä, tukotettua kaikki mahollinen mitä kotimatkan varrelta löytyy ja potkittua lyhtypylväitä. Kiitos kännin, tripistä en erikoisemmin muista mitään :down: . Tästä syystä haluaisinkin kokeilla uudestaan, tällä kertaa vaan siihen selvempään päähän ;)
Ota ensin selvää oikeasta annostuksesta ja hommaa 0.01 g digitaalivaaka. Näiden tutkimuskemikaalien kanssa pitää olla edes vähän vastuuta mukana niitä käyttäessä.
Madmike on fiktiivinen hahmo, jonka kirjoitukset ovat syntyneet tyhjästä, eikä niitä voi liittää todelliseen henkilöön.
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Komboista olis joo mielenkiintost kuulla. Vaikka mexe/opioidit-tyylisist. Hengityslaman mahdollisuus tietenki juu mut onko jengil muuta kerrottavaa tälläsist komboist? Kelasin et vetelisin tätä pienehkömmillä doseilla teekin kanssa sillon ku haluun vetää jossain ulkona hengailemas ja sosialisoitumas tai sit vaik musatapahtumis,ehkä treenikselki. Sit isommat doset yksin kotona ja intensiivisyyttä hakien. Puuroutuuko täst puhe helposti jengil? Boostiiko opiodi dissoa, oloja, sekavuutta, vai yleistä euforisuutta tai näitä kaikkia?
Neste
OD

Post by Neste »

Hekkis wrote:Puuroutuuko täst puhe helposti jengil?
Muutaman alkoholi annoksen kanssa ainakin. Isommilla doseilla varmaan ihan pelkiltäänkin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
zerk

Post by zerk »

Opiaatit toimii mexen kanssa loistavasti. Varsinkin opatee sai aikaan todella euforisen dissonuokku- tilan. En itse ainakaan ole huomannut minkäänlaista kasvanutta hengityslamaa, vaikka tätä on tullut kombotettua opioidien kanssa varsin isoillakin doseilla. Mutta muistakaahan varovaisuus silti.

Jos huomenna saisin tätä vihdoin käsiini taas tauon jälkeen... :love:
Feya
OD

Post by Feya »

Hekkis wrote:Komboista olis joo mielenkiintost kuulla. Vaikka mexe/opioidit-tyylisist. Hengityslaman mahdollisuus tietenki juu mut onko jengil muuta kerrottavaa tälläsist komboist? Kelasin et vetelisin tätä pienehkömmillä doseilla teekin kanssa sillon ku haluun vetää jossain ulkona hengailemas ja sosialisoitumas tai sit vaik musatapahtumis,ehkä treenikselki. Sit isommat doset yksin kotona ja intensiivisyyttä hakien. Puuroutuuko täst puhe helposti jengil? Boostiiko opiodi dissoa, oloja, sekavuutta, vai yleistä euforisuutta tai näitä kaikkia?
Mexe ja opiaatit ovat kuin luotuja toisilleen - ihanan pumpulista dissosiaatioita. Oon kokeillut sitä oxyn, bupren ja opateen kanssa.

Mutta hengityslaman riski ON todellinen, nimimerkillä kokemusta on. Nautin kerran reilusti mexeä ja opateetä pitkin päivää, ja kun sitten, ööh, altistin itseni raskaalle fyysiselle rasitukselle, henkeni lamaantui ja menetin tajuntani. Eli olkaa varovaisia.

Mitä muihin kombinaatioihin tulee, suosittelen ottamaan mexeä deelitrippien päätteeksi - se tuo psykedelian uudestaan pinnalle, dissosiaatiolla höystettynä. Mä ja Dexma otettiin kerran 4-HO-MET:iä ja LSD:tä ja illemmalla nautittiin mexeä, ja se oli kyllä yksi flipauttavimpia kokemuksiani.

Sen lisäksi mexe tuo myös muihin dissoihin mexe uutta, hämärää syvyyttä. Kun eräs 4-MeO-PCP trippini alkoi käydä tylsäksi, otin lisukkeeksi pienen lainin meksikolaista ja kadotin itseni ihan kokonaan. Myös ketamiinin ja deksmin kanssa on tultu kokeiltua.
zerk

Post by zerk »

Mikähän se fyysinen rasitus olikaan? ;)

Feya on kyllä täysin oikeassa, deelitrippien loppuvaiheessa laini mexeä saa paikat usein vääntyilemään jälleen todella mukavasti. Opiaattien kanssa komboilusta vielä sen verran, että tuttuni vahvisti juuri kokeneensa selkeästi lisääntynyttä hengityslamaa MXE + oksikodoni- kombolla ja jopa hengenlähtö olisi voinut olla todellinen vaara ilman toisen toverin nopeaa toimintaa. Aloittakaahan varovasti...

Ahh tätä olisi taas jemmassa... :love:
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Jos tällaista ottaa yöllä, voiko seuraavana päivänä ryypätä? Tuleeko jotain vaikutuksia jos ryyppää esim. 12-16 tunnin päästä MXE:n ottamisesta?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Valaistunut wrote:Jos tällaista ottaa yöllä, voiko seuraavana päivänä ryypätä? Tuleeko jotain vaikutuksia jos ryyppää esim. 12-16 tunnin päästä MXE:n ottamisesta?

Ihan hyvin voi ryypätä miksei vois?

Mitäs ite sanoisin.

No nyt viimeaikoina, mexen käyttö ollut vähissä. Tuli hommattua sitä erä ja siitä suurin osa meni muualle ja nopeasti valui nenästä alas pienet määrät. Aluksi tuntui, että vanhat toleranssit ois ollut poissa, mutta jo päivän kiskomisen jälkeen vanha tole oli jo päällä vois sanoa. Eli siis pelkiltään tätä vois kiskoo kyllä aika hurjasti samantien.

Sinällään, tykkään edelleen ihan hitosti mexestä, ja kait sitä tässä jossain kohtaa lisää hommaan, mutta jotenkin jos ei ole sillain "vapaalla" vaan arjessa kiinni niin jotenkin hankala on mexellä ees sekoilla. Toisaalta vitun kova hinku olisi kunnon MEXE lainiin...

Ite kyllä kans kombotellut tätä, lyryjen kanssa esim. Menee kyl tosi sekavaksi. Aika monen opiaatin kanssa sopii tosi hyvin, nuokuttaa jännästi. Sopii oikeastaan monen kuosin loppuun mun mielestä, mutta jos ottaa tyyliin menee ennen jonkun tripin lähtöä ottaan niin ei oikein...

Kumminkin kait ei tällä saa mitään serotoniini syndroomaa asenteella, mutta jotkut tilat voi olla aika hurjia ton dopamiini puolen takia. Joku joka ymmärtäis tästä vois enemmän selittää ehkä... Ja noiden opiaattien kanssa kandee ehkä, olla joo varovainen. Toisaalta monesti mexe pienillä annoksilla ainakin piristää vain opiaattinotkuja niin, että saattaa notkuminen vähän loppua.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ihan tajuton pääkipu takaraivoojyskyttää vihloo yms kiertää säteilee jokapaikkaan tyylliin migreenin tasonen hedari :( Aaw. jos tämmöne krapula tulee tästä niin pysyn jatkossa erossa! Pari millii xanoria helpotti kummasti
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Muutama kyssä liittyen käyttöön...

Rauhallisen vai menevä musiikin kanssa, vaiko ilman musiikkia?
Valot päällä vai pimeässä?

Millainen set & setting on paras tämän kanssa?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Valaistunut wrote:Muutama kyssä liittyen käyttöön...

Valot päällä vai pimeässä?

Millainen set & setting on paras tämän kanssa?
No en tiiä.

Riippuu mitä haluat tältä. Itse tältä etsin kovan luokan hörhöilyä ja omien pelkojen voittamista. Eli toisinsanoen kaikki paikat missä vain normaalisti käy, niin ottaa sinne mukaan mexee... Ihan perusarkipäivän läpikäyminen pienessä mexe hupjakassa on oikeastaan erittäin mukava tapa viedä päiviä eteenpäin.

Musta parhaat paikat ovat olleet esim postissa tai kaupassa käydessäni hiton quutseilla. Tällä aineella on tosi upeaa hörhöillä kaikenlaista. Ei tästä oikein saa samaa euforiaa kuin esim dexmistä, että vois vain olla ja kuunnella musaa. Kumminkin enemmän tää piristää tai aika paljonkin piristää. Toisaalta jos paljon ottaa niin äkkiä rupee kuumottmaan erilaiset asiat niin kandee ehkä sinällään yksin olla poissa muiden ihmisten ulotuvuuksista omissa oloissaan nauttien omista jutuista. Ainakin tänään taas huomasin, että vaikka en paljoo ottanut niin yhtäkkiä pirun sekaisin olin tästä ja en ois missään nimessäkään perusasioitani hoitaan, esim kaatuilin tänään (lyrica kyllä jeesas alla) autosta noustessani ja aika kovin pihalla olin kaikin puolin..
Hekkis
Psykonautti

Post by Hekkis »

Mites ryynien kera? Vähentää varmaa kuumotust mut toimiiko muuten? Ainaki ryynit dexmin kanssa boostannu iha omal taval(hyvin kuosisel)mut totaaliselle muistinmenetykselle on kyl herkistyny.

E: Alan kyl epäilee jo tullikeissiä. :| Eikös 10 päivässä pitäs Euroopas liikkuu?
Neste
OD

Post by Neste »

Hekkis wrote:Eikös 10 päivässä pitäs Euroopas liikkuu?
Viikko ehdoton maksimi
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Valaistunut wrote:Muutama kyssä liittyen käyttöön...

Olen huomannut vähän suuremmilla annoksilla että musiikki kuulostaa usein suoraan sanoen paskalta. Musa tuntuu hidastuvan ja rytmit ja melodiat ym. menevän oudosti epäsynkkaan + muutenkin soundi kuulostaa todella lattealta... Tosin riippuu vähän genrestäkin, joku ambient/drone-matsku yleensä toimii mutta vähän menevämmästä musasta menee pää pyörälle. Siinä jossain M-holen lähimaastossa itselläni kuuluu myös korvissa niin kova elektroninen sirinä ettei taustamusiikille ole juuri tarvetta.

Tuli muuten tuossa käytettyä MXE:ä lähes päivittäin parin kuukauden ajan. Euforisuus hävisi jossain vaiheessa ja muutamalla viimeisellä kerralla kokemus on ollut todella kalmanhajuinen ja dysforinen, eli pakko pitää jonkinlainen breikki tässä vaiheessa. Jonkinlaista "rebound-masennusta" havaittavissa.
kuuti
Karvakuono

Post by kuuti »

tsundere wrote:huomasin oudon jutun tän kanssa.. pimeänäkö parantui huomattavasti mexen vaikutuksen alaisena. kävin yöllä röökillä, ja normaalisti, kun tuolla ulkona ei nää kättään pidemmälle, tai edes sitä, niin nyt kaikki muodot ja hahmot erottui tosi selkeästi. sysipimeästä mustasta, tuli hämärää.
Miulla on ollu vasen silmä melkein sokea syntymästä saakka.
Tätä substanssia otettuani vähän yli viikko sitten, tapahtui omituisia.
Havahduin yhtäkkiä siihen että näen vasemmalla silmällä kirkkaammin kuin koskaan aikaisemmin. Tila vaikuttaisi jääneen päälle pysyvästi.(toki kaikki on yhä epätarkkaa, mutta puolet sumusta on nyt puhallettu pois)
Herää kysymys methoxetaminen lääkinnällisestä potentiaalista.
there's no god but man
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Opatee+MXE komboahan on täällä useastikin hehkutettu mutta mites kodeiini+MXE? Onko kokemuksia tai näkemyksiä?
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Pimeänäkö parani tosiaan ja tuntui, että silmät kiinnikkin näki sen mitä silmät aukikin... Aika jännää itseasiassa. Kolmiulotteiset kuviot olivat myös jänniä sekä kaiken mustavalkoisuus, johtuu varmaan siitä että olin pimeässä huoneessa. Ensi kerralla voisi kokeilla valot päällä, ulos en uskalla mennä vaikka huomasin sen, että aineen alaisuudessa itsensä tiedostaminen ja hallitseminen ei pahemmin lakannut vaikka samaan aikaan olikin jossain ihan muualla... Jostain syystä löysin yhtäläisyyksiä psykedeeleihin, sieniin ja isoon päivänsiniannostukseen. Tajusin/muistin tripin aikana taas mitä huumeet ovat ja mikä se kokemus on, ihan kuin aineen ottamista en olisi tiedostanut sen täydellistä potentiaalia ja ihan kuin en olisi muistanut millaista se on, osittain se oli kyllä tottakin...

Jännästi tuli pimeä puoli esille... Tai siis kaikki musta, pimeys, hämäryys ym; ja varsinkin salmiakki! Kaikki kuvastivat hienosti sitä pimeää puolta, jossa ei ollut mitään pahaa, mutta itsessään sellaista jännittävää... Vähän samaa energiaa mitä lapsena haki esittämällä kovaa tai syömällä salmiakkia... Tuntui, että voisin pelätä tätä kaikkea mutta en keksinyt mitään miksi pelätä sitä pimeyttä, se ei pyrkinyt satuttamaan minua missään vaiheessa, ehkä kaikki pelko onkin vain omassa päässä... Miksi pelätä mitään jos voi kokea rakkautta ja kehittyä sen kautta?

Vessassa käynti aiheutti vähän vaikeuksia, piti ninjailla seiniä pitkin jotta pääsi kuselle (kuitenkin hyvin hallittua)... Lopuksi kävin oksentamassa. ~50 mg vaikutti vähän liian isolta annostukselta, ensi kerralla mielummin vähemmän intensiivisemmin, joten pienempi annostus kehiin... Itseasiassa kiinnostaisi kokeilla todella mietoa annostusta ja katsoa mihin se johdattaa... Vaikkakin ajattelin, että tätä ei koskaan enää! :D Nyt kuitenkin mieli haluaa palata samoihin kokemuksiin enemmän leijaillen ja rennommin. Jotain sieltä opittiin ja varmasti on vielä opittavaa... Oli vitun hienoa muistaa taas mikä on se maailma missä hallitsee kaikkea ja on tietoinen, on tavallaan kuin Jumala, mutta aina tähän ihmisyyteen kuitenkin palaa... noiden yhdistäminen olisi tärkeää, yleensäkkin elämästä nauttiminen täysin sydämin.

Löysin lisää palasia itsevarmuudesta ja parantelin itseäni henkisesti. Vielä on kehitettävää, mutta elämä onkin loputonta matkaa johonkin päämäärään. Vielä kun saisi sen itsevarmuuden pysyväksi olotilaksi, eikä jännittäisi/pelkäisi liikaa kontakteja tuntemattomiin ihmisiin jne... jotenkin ruoskin itseäni vaan liikaa esim. baarissa ja en uskalla alottaa keskusteluita jne; vaikka toisinaan uskallan, mutta joku verho tuntunut olevan edessä jota koitan pikkuhiljaa availla, jotta voisin olla taas vapaa onnellinen itseni ja nähdä itselleni positiivisemman tulevaisuuden. Ehkä nautin kuvitella itseni paskaksi uhriksi joka etsii parannusta, ehkä olen nähnyt parannuksen haun jotenkin parempana, kuin sen hetkisen tilanteen hyväksymisen ja oikeasti kehittymisen. Vittu ei voi olla näin vaikeaa! :D

Salmiakki pitäisi ottaa nyt käyttöön ja nähdä asiat itsevarmemmin, kuitenkin on täydellinen potentiaali mihin tahansa. Rakastan sitä salmiakin makua ja sitä kokemusta...
Last edited by Valaistunut on Sun 06 Nov 2011, 21:45, edited 1 time in total.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tää on kyllä loistavaa kamaa alkon kanssa baari-illan päälle. Huonona puolena muistiaukot, mutta se on se kuningas alkoholi.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!