Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
seppo600
Lepakko

Re: Lyrica

Post by seppo600 »

vittu ei taia toimia kunnolla, tunti ottamisesta (900mg) ja tässä vaiheessa olisin normaalisti (ilman eilisiä gabapenttiinejä) iha suhtkoht hyvissä nousuissa, noh ootellaan
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

kyllä neurontinit jotenki varmaa vaikuttaa siihen toimivuuteen mut kyllä mulla on toiminu silleen et on ottanu eka neurontinei ja sit seuraavana pvn lyricaa.tosin varmastikin yksilöllistä ainaki jossaki määrin.
-=€ukataforia eis pathoS=-
tonttu77
Tuppisuu

Post by tonttu77 »

Siis kertokaapa joku, miten lyricoista saa fiiliksiä???

Pitääkö ottaa jonkun kylkiäisenä vai ihan vaan sellaisenaan yksinään.. Nokkaan?? Minkälaisilla annoksilla??? Mä en ole oikein uskaltanut noille mun tabuille tehdä mitään kun en ole varma, miten ne reagoi minkäkin kanssa.. Olis vaan kiva tietää, jos joku viitsis jotain kirjoittaa.. Kiittää ja kumartaa :)

Hermosärkyyn mä niitä välillä otan ja max. annos 300mg/vrk, mutta en ole noin paljoa uskaltanut koskaan ottaa.. Tuntuis, että ne tosiaan menee päähän, hieman hoipertelee ja väsyttää... Ja sitten tulee kauhea nälkä :/
zerk

Post by zerk »

Lyricat on loistavia opioidien ja bentsojen kanssa. Boostaa oikeestaan lähes kaikkea. Yksin vois 600-900mg dosella lähtee kokeilemaan mitä tykkää. Lievästi euforista ajoittain, sellasta öm kummallista sedaatiota. Tosi yksilöllistä miten vaikuttaa.

Itse en nykyään saa irti oikein mitään, koska yli 600mg dosella tulee ikäviä särkyjä ja hirveetä nykimistä. Tole nousee myös älyttömän nopeasti. Isoilla (1g+) annoksilla kai myös epileptisen kohtauksen vaara?
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Tuli taas eilen kokeiltua pitkästä aikaa... Kolmesatanen potki jo vähän liian hyvin mämmilaskuissa ja kun aloin viel kittaan keittoo niin ei vittu oli sekavaa, luulin hetken et oon psykoosissa tai jotain mitä vittuuu :doh:
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Lyytit pistää kyllä horjuttamaan kivasti, mutta ei se siinä vaiheessa haittaa mitään. Pari mutteria päälle ja vähän ku vielä tissuttelee nii sitte on niin supersaletti olo ja omistaa maailman.

Concerta 27mg x 18 (illan aikana) + Lyrica 300mg x 3. Kivat täpinät ;o
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
lappilainen

Post by lappilainen »

En ole löytänyt varmaa tietoa siitä, onko opiaatti + lyrica combo vaarallinen tai muuten haitallinen ihmiselle? Mä oon nauttinu monesti mietoja opiaatteja (tramadol, panacod) ja pieniä määriä bentsoja siinä sivussa nuokkuja boostaamaan (diapam, rivatril, xanor), kivastihan siinä nuokkuu kyllä. Mitenkäs tuo lyrica, mitä positiivisia vaikutuksia lyrica antaa tuossa kombossa?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

lappilainen wrote:En ole löytänyt varmaa tietoa siitä, onko opiaatti + lyrica combo vaarallinen tai muuten haitallinen ihmiselle? Mä oon nauttinu monesti mietoja opiaatteja (tramadol, panacod) ja pieniä määriä bentsoja siinä sivussa nuokkuja boostaamaan (diapam, rivatril, xanor), kivastihan siinä nuokkuu kyllä. Mitenkäs tuo lyrica, mitä positiivisia vaikutuksia lyrica antaa tuossa kombossa?
Vaarallinen kombo se ei ole kuin liiallisesti nautittunua, jolloin hengityslama. Kunhan tietää, mitä tekee ja muistaa, että hitaita kombotellessa kokonaisuus on aina enemmän kuin osiensa summa, niin kyllä sillä pärjää. Itse pidän kovasti pienestä annoksesta (yleensä käyttänyt tähän tarkoitukseen 75mg Lyricaa) pregabaliinia opioidien kanssa. Minulla bentsot tuppaavat vähentämään opioidien euforiaa, mutta Lyricaan maltillisesti annosteltuna ei itselläni liity tätä ongelmaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
zerk

Post by zerk »

Lyrica voimistaa ainakin mulla opioideja ja bentsoja selkeesti. Ei se ainakaan kohtuullisilla annoksilla tietääkseni ole vaarallinen mut en harrastakaan hirveen kovia nuokkukuoseja niin en mene takuuseen mistään.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Mites lyrican ja dexmin kombotus? Tuli lyrican päälle otettua dexmia ja tuntui ainakin boostaavan huikeesti! Mutta liittyykö kenties jotai vaaroja tähä komboon?

Entäs vaikuttaako käyttäjän paino lyrica annostukseen, et riittääkö pienikokoselle ihmiselle pienempi määrä kuin vähän isommalle?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
zan
Apteekki

Post by zan »

NatiHero wrote:Mites lyrican ja dexmin kombotus? Tuli lyrican päälle otettua dexmia ja tuntui ainakin boostaavan huikeesti! Mutta liittyykö kenties jotai vaaroja tähä komboon?

Entäs vaikuttaako käyttäjän paino lyrica annostukseen, et riittääkö pienikokoselle ihmiselle pienempi määrä kuin vähän isommalle?
paino vaikuttaa aina suhteessa mg. jaa mg määrä omalla painolla, saat mg/painokiloakohti. anestesia, antibiootti, vahvat opioidi (kepidi,PCA) -lääkkeet lasketaan aina xxug/mg per kg/h max.
no tuleeko se pienempi ihminen enemmän känniin jos vetävät isokokosen kanssa kossupullon? kysymyksessä vastaus. vaaroja on joka kombossa, vaaratonta ei ole. nyt vedän ulkomuistista mut eix lyrsan pakk.sel varoiteta vain, että voimistaisi oksikonia. lyrsalla menee se oma 3h ennen kuin se alkaa tuntumaan, yksilöllistä tietenkin.
nautihan resilaarista, en muista miksi metaboloitu 2D6 entsyymin kautta, mut sen se vaatii kuten kodekin. empä tuosta lyricasta mitään kiksejä ole saanut, sain tosin kortin hyllylle aikoinaan, sössötäppä siinä skoudelle et oot selvinpäin. tähän on muuten 9 henkilöä kuollut tämän vuoden aikana. (hupihupisekaseka)
-zan
zerk

Post by zerk »

Kerropa zan millaisiin komboihin nuo 9 on kuollu ja millasia määriä lyricaa ne on popsinu?

Leikkauksen jälkeen anestesialekuri ei halunnu määrätä oksikodonia mulle kun tiesi et popsin lyricaa. En siinä opioiditokkurassa kysynyt miksi. Lääkeselosteessa varoitetaan myös tosta yhdistelmästä. Joku viisaampi voinee kertoa miksi näin.
zan
Apteekki

Post by zan »

zerk wrote:Kerropa zan millaisiin komboihin nuo 9 on kuollu ja millasia määriä lyricaa ne on popsinu?

Leikkauksen jälkeen anestesialekuri ei halunnu määrätä oksikodonia mulle kun tiesi et popsin lyricaa. En siinä opioiditokkurassa kysynyt miksi. Lääkeselosteessa varoitetaan myös tosta yhdistelmästä. Joku viisaampi voinee kertoa miksi näin.
2 tapausta puhtaasti lyrican od, loput sekakäyttöön oli opioidien ja juuri oksikonin kombo. mul oli sairaalas oksikonikipupumppu ja lyricalääkitys, no yht'äkkiä feidas ja heräsin ku elvytettiin, hengenlaman aiheuttaa näemmä tuo kombo.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

^ Siis oxycontin ja lyrica yhdessä ovat tappava yhdistelmä.
smokywestern wrote:Kiva pilleri

Boostaa _kaikkea_
Boostaako Lyrica Subuakin?
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

lyrica buustaa lähes kaikkee. RAUHASSA TÄN MÖMMÖN KANSSA IHMISET.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

niksu wrote:^ Siis oxycontin ja lyrica yhdessä ovat tappava yhdistelmä.
Kyllä, kun tarpeeksi ottaa. Riippuu annostuksesta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse »

lyricat on mun mielestä ihan kivoja, buustaa ihan vitusti kaikkea. tosiaan varovaisia tämän kanssa komboteltaessa. lyrica + muutama siideri ja bentso niin meno on jo hurhaa :)
zerk

Post by zerk »

desoxy wrote:tohon jää muuten sitten tosi pahasti koukkuun.. ei uskois, mut olo on aivan kamala jos jättää päivänkin väliin. eli älkää kuurittako pitkään, en suosittele..
Komppaan. Mulle lääkäri mainosti aikoinaan, ettei Lyrica omaa minkäänlaista addiktiopotentiaalia :D. Oli helvetin vaikee päästä irti.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

zerk wrote:
desoxy wrote:tohon jää muuten sitten tosi pahasti koukkuun.. ei uskois, mut olo on aivan kamala jos jättää päivänkin väliin. eli älkää kuurittako pitkään, en suosittele..
Komppaan. Mulle lääkäri mainosti aikoinaan, ettei Lyrica omaa minkäänlaista addiktiopotentiaalia :D. Oli helvetin vaikee päästä irti.
Saman mainospuheen ite kuulin -09 alkuvuodesta, tämän jälkeen irtosi resepti jolla sai 14 isoa pakettia Lyricoita. Eli ihan helvetisti, ei ollut edes ne rep respa.

Ja niin, nykysin ei reseptiä tahdo saada millään. Pienen määrän sain kinuamalla. Tuolloin lekuri tyrkytti tuota ja sano että millo vaa voidaan nostaa max. annokseen.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

600mg Ihan letkeitä monitoimiryynejähän nämä :P nomnom
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Uneksija
Karvakuono

Post by Uneksija »

Noihin määriin mihin kuolee ja voiko käyttää bentsojen kanssa?.

Rilluja 14 mg, Xxaar 12 mg, Lyrica: 1.350g ja tohon päälle Dorkajumia: 30 mg ja 4,5 litraa kaljaa

Hengissä ollaan ja mukava ilta oli.

En suosittele kokeilemeaan, koska omaan toleransseja, mutta eikö lyrican tappava annos ole jotain 20g?
Waiting for the truth, because we all have dreams.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Oletteko huomanneet kukaan, että jäisi sellainen ns kestotoleranssi näihin? Kun muutamia tai vähän useampiakin kunnon kuoseja tällä vetäissyt muutaman vuoden aikana, niin enää esim 300mg lyrica ei sano oikein mitään, vaikka pitäisi kuukaudenkin tauon? Joskus 150mg antoi kivan säpinän päälle, mutta nykyään se aloitusannos on 600-900mg, jota sitten boostailee parin tunnin välein 150 + 150 esim. Tullut syötyä näitä aina, kun käsiinsä on saanut, joskus kerran kuussa, joskus kerran viikossa tai joskus viikon kerrallaan..
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
zero
Kameleontti

Post by zero »

edit: oho :D tulikii pien virhe.
Spinaalipuudutus wrote:Oletteko huomanneet kukaan, että jäisi sellainen ns kestotoleranssi näihin? Kun muutamia tai vähän useampiakin kunnon kuoseja tällä vetäissyt muutaman vuoden aikana, niin enää esim 300mg lyrica ei sano oikein mitään, vaikka pitäisi kuukaudenkin tauon? Joskus 150mg antoi kivan säpinän päälle, mutta nykyään se aloitusannos on 600-900mg, jota sitten boostailee parin tunnin välein 150 + 150 esim. Tullut syötyä näitä aina, kun käsiinsä on saanut, joskus kerran kuussa, joskus kerran viikossa tai joskus viikon kerrallaan..
oon huomannut saman, tosin pätee melki kaikkiin kemikaaleihin tää mulla. :/
pari vuotta sitten sai vielä 1200mg hyvät kuosit, nykysin tarvii tuplasti enemmän vaikkei toleja löydy ollenkaan. jonkinmoista "immuniteettia" kemikaaleihi kehittyny, en tiedä sitte miks. tästä oon puhunut ja kyselly, mutta ei ketään oo vastaan tullut kuka olisi edes kuullut moisesta. toleja ei nykysin oikee mihinkään löydy että ei siitäkään ole kiinni vaikka moni niin väittää.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
PiiZu
Psykonautti

Post by PiiZu »

Mulle on ittelleni määrätty noit ja ei se mulla tee mitään kummallista.

Liian kallista paskaa mun mielestä. Paketti jossa on se 96kpl niit maksaa niin perkeleesti.
- Vuonna 3000 pöhisijät pöllii ufoja! -
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Siis mitä helvettiä tähän nousee toleranssi ihan megahomo nopeeta :x
tRip
Moderator

Post by tRip »

PiiZu wrote:Mulle on ittelleni määrätty noit ja ei se mulla tee mitään kummallista.

Liian kallista paskaa mun mielestä.
just1fix wrote:Siis mitä helvettiä tähän nousee toleranssi ihan megahomo nopeeta :x
Oma mielipiteeni Lyricasta, et helvetin kallis, sairas läppä koko lääke.

Usein mietin mihin näitä edes syön.. mut aina yhä uudelleen totesin, et lähinnä pirulliseen koukkuun.
Heti jos erehtyi ottamaan tupla-dosen, vanha dose ei enää jeesannutkaan.. ja annoksessahan vaan taivas on rajana.

Sairasta sanon ma.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
PiiZu
Psykonautti

Post by PiiZu »

tribh wrote:Oma mielipiteeni Lyricasta, et helvetin kallis, sairas läppä koko lääke.

Usein mietin mihin näitä edes syön.. mut aina yhä uudelleen totesin, et lähinnä pirulliseen koukkuun.
Heti jos erehtyi ottamaan tupla-dosen, vanha dose ei enää jeesannutkaan.. ja annoksessahan vaan taivas on rajana.

Sairasta sanon ma.
Ite kans olin noihin koukussa, mut sit oli pakko lopettaa.

Tosiaan taivas vaan rajan ja lääkärit viel haluu kokoajan nostaa sitä annosta :/ en ymmärrä vaik oon niille sanonu et ei noi mitään ees jeesaa mihkään.
zerk

Post by zerk »

Joo-o...

Tolet nousee helvetin nopeesti, kallis ku perkele ja koukuttaa todella vittumaisesti. Enkä edes tykkää viihteillä tän kanssa, joskus ihan kiva boostaa opioideja pienellä dosella, mutta that's it.

Ja tätähän markkinoitiin mulle lääkkeenä, joka ei aiheuta minkäänlaista riippuvuutta... Onneksi pääsin irti aika aikaisessa vaiheessa.
Kyoko
Tuppisuu

Post by Kyoko »

Kolmetoista 75mg Lyricaa löysin, tosin viim. käyttöpäivä joskus 2009 puolella. Miten on, ovatko menettäneet tehoaan tässä ajassa? Voinko ottaa isomman annoksen ja olettaa, että vaikuttaa kuin vähän pienempi?
I'm not drowning fast enough.
PiiZu
Psykonautti

Post by PiiZu »

Kyoko wrote:Kolmetoista 75mg Lyricaa löysin, tosin viim. käyttöpäivä joskus 2009 puolella. Miten on, ovatko menettäneet tehoaan tässä ajassa? Voinko ottaa isomman annoksen ja olettaa, että vaikuttaa kuin vähän pienempi?
Kannattaa varmaan ottaa ihan normaalisti ja jos ei tunnu niin sit lisää? :DD