The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
immuzu

Post by immuzu »

Niin ei se välttämättä ole niin kamalan tuntuista, mutta ei silti varmaan mikään hyvä merkki :shock:

Toisaalta jos se ei muuten pahalta tunnu niin en sitten tiedä onko se vaarallista vai ei, mutta itse en ainakaan lähtisi Dexmillä läträämään ton jälkeen :D
spasm
OD

Post by spasm »

Mitään faktoja ei minulla aiheesta ole, mutta jos ruumiinosat turpoavat dexmiä nauttiessa, on syytä miettiä mikä kaikki siinä saattaa turvota. Onkin ikävämpi homma jos esim. henkitorvi, nielurisat tms. turpoaa, voipi hengittäminen muodostua hankalaksi. Siinä sitten trippaillaan vaakatasossa puuvaatteissa mullan alla.

Pelkkää spekulointiahan tuo, mutta en itse pidä ainakaan hyvänä merkkinä tuota turpoamista. Ottaisin varovasti.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

itsellä ainakin salmiakista rupaa sormet turpoamaan aika huolella mut ei henki viel oo lähtenyt
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
immuzu

Post by immuzu »

spasm wrote:Mitään faktoja ei minulla aiheesta ole, mutta jos ruumiinosat turpoavat dexmiä nauttiessa, on syytä miettiä mikä kaikki siinä saattaa turvota. Onkin ikävämpi homma jos esim. henkitorvi, nielurisat tms. turpoaa, voipi hengittäminen muodostua hankalaksi. Siinä sitten trippaillaan vaakatasossa puuvaatteissa mullan alla.

Pelkkää spekulointiahan tuo, mutta en itse pidä ainakaan hyvänä merkkinä tuota turpoamista. Ottaisin varovasti.
Niin sitä just meinasin, että kannattaa olla varovainen. En tosiaan tiedä mitä se on, muuta ei kuulosta hyvältä :roll:
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

kiitoksia. Mutta joo eiköhä tota tule nyt vielä ainakin kerran kokeiltua. Jos turvottaa ni dexmi jää kyllä siihen... harmi sinänsä jos näin käy, tykästyin tuohon aineeseen todella paljon.
"Taste
immuzu

Post by immuzu »

Onhan se ihan hienoa. Jos nyt silloin tällöin. Itse vähän kyllästyin, en tosin lopullisesti, mutta ainakin hetkeen en ota. :x
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

immuzu wrote:Onhan se ihan hienoa. Jos nyt silloin tällöin. Itse vähän kyllästyin, en tosin lopullisesti, mutta ainakin hetkeen en ota. :x
Et ainakaan näyttänyt tai kuulostanut kyllästyneeltä ! :D Henk. koht. en tiedä DXM:stä juuri mitään kun 400mg + yliherkkyys oli aika saatanallista ruumisarkkupelkoa ja hirveitä näkyjä.
Olen ymmärtänyt että nuo DXM:n matalat doset (15-200mg) voisi olla ihan mielyttäviä. Mieto pilvi + muutama kalja kuulostaa ihan kivalta. :roll:
Jep.

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:
immuzu wrote:Onhan se ihan hienoa. Jos nyt silloin tällöin. Itse vähän kyllästyin, en tosin lopullisesti, mutta ainakin hetkeen en ota. :x
Et ainakaan näyttänyt tai kuulostanut kyllästyneeltä ! :D Henk. koht. en tiedä DXM:stä juuri mitään kun 400mg + yliherkkyys oli aika saatanallista ruumisarkkupelkoa ja hirveitä näkyjä.
Olen ymmärtänyt että nuo DXM:n matalat doset (15-200mg) voisi olla ihan mielyttäviä. Mieto pilvi + muutama kalja kuulostaa ihan kivalta. :roll:
Jep.

Inovix
Ai mitä häh meni ohi tosi lujaa :D:D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Inovix wrote:Olen ymmärtänyt että nuo DXM:n matalat doset (15-200mg) voisi olla ihan mielyttäviä. Mieto pilvi + muutama kalja kuulostaa ihan kivalta.
Mutta kannattaako sitä käyttää sitten ollenkaan pienellä annoksella, ainetta kun ei ole tarpeeksi tutkittu päihdekäytössä?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
kannu
Tuppisuu

Post by kannu »

oon huomenna kavereiden kanssa keittelemässä ekoja resilari settejä, voisin kaivata hyviä vinkkejä..

minkä verran kannattaisi neitsytmatkalla ottaa? jokainen +/- 80kg ja paljoa muita kun bentso, savu ja mundo kokemuksia ei ole..
pihalla kun lumiukko.
immuzu

Post by immuzu »

No käsittääkseni aine ei oikeen kunnolla potki alle 200 ml annoksilla, mutta en silti suosittele ekaksi kokeiluksi ainakaan yli 300 ml. Joku 250 vois olla ihan hyvä, mutta siltä määrältä ei vielä kannata odottaa kamalasti. :?
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

immuzu wrote:No käsittääkseni aine ei oikeen kunnolla potki alle 200 ml annoksilla, mutta en silti suosittele ekaksi kokeiluksi ainakaan yli 300 ml. Joku 250 vois olla ihan hyvä, mutta siltä määrältä ei vielä kannata odottaa kamalasti. :?
Veikkaan että tarkoitat mg etkä ml? 300ml resilaria on aika paljon ekalle kerralle. :?

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:
immuzu wrote:No käsittääkseni aine ei oikeen kunnolla potki alle 200 ml annoksilla, mutta en silti suosittele ekaksi kokeiluksi ainakaan yli 300 ml. Joku 250 vois olla ihan hyvä, mutta siltä määrältä ei vielä kannata odottaa kamalasti. :?
Veikkaan että tarkoitat mg etkä ml? 300ml resilaria on aika paljon ekalle kerralle. :?

Inovix
Totta totta :D:D typo/hulimattomuus virhe
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

puolikas pullo extraktoituna (300mg) vois olla iha hyvä. mut muista et jos et vedä sitä tyhjää vatsaa niin turha odotella mitää järjettömiä vaikutuksia. Ite otin ekalla kerralla 600mg ja olin syönyt eikä se hirveämmin mitään sanonut. kyllä mukavaa oli mutta kokemus jäi vain jotenkin kovin vajaaksi.

:shock:
"Taste
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

tRip wrote:
Inovix wrote:Olen ymmärtänyt että nuo DXM:n matalat doset (15-200mg) voisi olla ihan mielyttäviä. Mieto pilvi + muutama kalja kuulostaa ihan kivalta.
Mutta kannattaako sitä käyttää sitten ollenkaan pienellä annoksella, ainetta kun ei ole tarpeeksi tutkittu päihdekäytössä?
Käsittääkseni sitä on tutkittu varsin riittävästi, jotta voidaan pitää tuon kokoista annosta turvallisena kohtuullisessa käytössä.
AD_HD @ synirc
spasm
OD

Post by spasm »

riippuu minkälaisia vaikutuksia haet. Itse otin ensimmäisellä kerralla (yliherkkyyden testaukset ensin tietysti) n. 300mg ja se määrä oli melko sopiva ensi kerraksi. mentaliteetista riippuen 200-500 ottaisin max. Kyllä siihenkin päihteeseen kannattaa ensin tutustua kevyemmällä dosella.

E: siihen päihteeseen ehkä jopa erityisesti.
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

http://third-plateau.org/faq/dxm_genera ... ml#toc.4.4

William Whiten fag sanoo suraavanlaista DXO:sta:

4.4 What is Dextrorphan (DXO)?

Dextrorphan is a metabolite of DXM (i.e., the body converts DXM to dextrorphan). The conversion from DXM to DXO occurs via removal of the methyl group at position 6, a process called "O-demethylation". DXO is very similar chemically to DXM, and reacts with the same receptors in the body, but with a very different spectrum. Whereas DXM is strongest at the PCP2 and sigma receptors, DXO primarily targets the NMDA receptor (see Section 10).

The practical upshot is that the dissociative and intoxicating or "stoning" effects are stronger with DXO, whereas the stimulation, cognitive alterations, delusions, and psychotomimetic (literally, "psychosis-like") effects are stronger with DXM. Most DXM users find some balance between the two to be the most pleasurable. Too much sigma activity is usually regarded as dysphoric (strongly unpleasant) and disturbing, and if prolonged, may be dangerous (101,135).

Fortunately, you don't have to worry about converting DXM to DXO; the body does it for you via an enzyme called P450-2D6 or CYP2D6 (also called debrisoquine 4-hydroxylase). However, between 5 to 10% of the Caucasian population lacks this enzyme (12-15), and in the rest of us it can vary. Many drugs can temporarily block P450-2D6 from working (10-11) and thus alter the balance between DXM and DXO. For a list of these drugs, see Section 15.1.

One of DXM's metabolites, 3-methoxymorphinan, can itself block P450-2D6. As a consequence, taking a second dose some time after the first dose of DXM will probably increase the ratio of DXM to DXO in the bloodstream. Taking the dose all at once, on the other hand, will probably increase the relative amount of DXO. Generally, then, the quicker the dosing, the more DXO and less DXM, and the more NMDA blockade (like ketamine) and the less sigma and PCP2 activity. Subcutaneous injection leads to very little conversion from DXM to DXO.

When discussing effects, this text usually uses "DXM" to refer to both dextromethorphan and its metabolite, DXO. A few people have used DXO specifically; one indicated that it did in fact have fewer cognitive effects than DXM.

Elikkäs pääpiirteissään DXM muuttuu DXO:ksi elimistössä jokatapauksessa ja tämä DXO sitoutuu nmda reseptoreiin ja aiheuttaa tripin, kun taas DXM on vastuussa sivuvaikutuksista, kuten muutoksista kongitiivisissa kyvyissä.

Elikkä miksi sitä DXO:ta ei voisi "nauttia" (Ehkä vähän huono sanavalinta...) sellaisenaan? Fyysiset sivuvaikutukset vähenis, koska DXM aiheuttaa ne ja DXO sen mentaalisen puolen. Jos oikein ymmärsin ton tekstin.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

Tofupekoni wrote:Elikkä miksi sitä DXO:ta ei voisi "nauttia" (Ehkä vähän huono sanavalinta...) sellaisenaan? Fyysiset sivuvaikutukset vähenis, koska DXM aiheuttaa ne ja DXO sen mentaalisen puolen. Jos oikein ymmärsin ton tekstin.
Ei se oo ihan noin mustavalkoista. En usko, että kokemus olisi kovin viihteellinen ilman DXM:n psyykkisiä vaikutuksia.
Eikä ne fyysiset sivuvaikutukset imo ole niin merkittäviä, että pitäisi lähteä kikkailemaan :)
Ja tekstissähän nimenomaan sanotaan:
WW'sFAQ wrote:the dissociative and intoxicating or "stoning" effects are stronger with DXO, whereas the stimulation, cognitive alterations, delusions, and psychotomimetic (literally, "psychosis-like") effects are stronger with DXM.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Pidän näkemystä hyvinkin harhaoppisena ennen kuin näen selkeitä todisteita siitä, että DXO on jotenkin parempi kuin DMX. Hyvin harva on ottanu DXO:ta, erittäin moni varmaan luulee ottaneensa sitä.
AD_HD @ synirc
spasm
OD

Post by spasm »

Tulipa otettua eilen 600mg + 500 mg ja oli välillä melko häiriintynyttäkin. Aamullakin pupillit järkyttävän suuret ja kävely tuottaa hankaluuksia. Nyt pitkä hetki ilman dxm:ää.
immuzu

Post by immuzu »

spasm wrote:Tulipa otettua eilen 600mg + 500 mg ja oli välillä melko häiriintynyttäkin. Aamullakin pupillit järkyttävän suuret ja kävely tuottaa hankaluuksia. Nyt pitkä hetki ilman dxm:ää.
No huh :x vähän rankka satsi vissiin. :shock:
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

imo noi doset kannattaa mieluummin ilmaista mg/kg:nä, koska esim. 800mg ei välttämättä ole isommalle jannulle läheskään niin iso annos, kuin kukkakepille :)
immuzu

Post by immuzu »

Ai tosiaan. Luin että, ml... 1100 ml DXM ois jo aika iso annos... ainaki mulle :D
spasm
OD

Post by spasm »

TiiEitsKay wrote:imo noi doset kannattaa mieluummin ilmaista mg/kg:nä, koska esim. 800mg ei välttämättä ole isommalle jannulle läheskään niin iso annos, kuin kukkakepille :)

Samaa mieltä sinäänsä, en vain jaksanut muistaa tai laskea uusiksi, sen verran jälkkärit oli päällä. Mutta siis painoa löytyy 60kg (pituutta 180) eli kukkakeppimallia olen.
Kyz
Lepakko

Post by Kyz »

oisko mitään ekan kerran vinkiä niinkuin mihin voi varautua? olen laskenu itselleni about toisen plateaun annoksen :shock:
"Kaksi Euroopan suurinta päihdettä ovat alkoholi ja kristinusko."

Friedrich Nietzsche
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

Varaudu lohikäärmeisiin, lepakoihin ja trolliarmeijoihin.
eivaa...
En usko, että voi kauheasti paremmin varautua ku lukemalla vaikka erowidista trippistooreja ja William Whiten DXM FAQ:n
Hyvää matkaa :)
immuzu

Post by immuzu »

varaudu tosi sekavaan menoon. Ja melko varmaan oksentamiseen. Tai jos ekalla kerralla ottaa noinkin ison annoksen. Jos sitä litkua on 100ml ylimääräistä ni kannattaa syödä se vaikka edellisenä päivänä tai aamulla jos aikoo kuosata illalla. Jotain tottuttelemista. :)
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

immuzu wrote:varaudu tosi sekavaan menoon. Ja melko varmaan oksentamiseen. Tai jos ekalla kerralla ottaa noinkin ison annoksen. Jos sitä litkua on 100ml ylimääräistä ni kannattaa syödä se vaikka edellisenä päivänä tai aamulla jos aikoo kuosata illalla. Jotain tottuttelemista. :)
Olen vähän eri mieltä. Itse en ole koskaan dxm:stä purjonnut eikä pahoinvointia ole ollut nimeksikään. (tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö dxm voisi aiheuttaa pahoinvointia, mutta mitenkään takuuvarma oksennusreseptikään se ei kyllä ole)
Toisekseenkin suosittelen jättämään sen 100ml sinne pulloon ja käyttämään vaikka seuraavan resilarpullon ylijäämän kanssa. (tai yskänlääkkeenä :shock: )
immuzu

Post by immuzu »

TiiEitsKay wrote:
immuzu wrote:varaudu tosi sekavaan menoon. Ja melko varmaan oksentamiseen. Tai jos ekalla kerralla ottaa noinkin ison annoksen. Jos sitä litkua on 100ml ylimääräistä ni kannattaa syödä se vaikka edellisenä päivänä tai aamulla jos aikoo kuosata illalla. Jotain tottuttelemista. :)
Olen vähän eri mieltä. Itse en ole koskaan dxm:stä purjonnut eikä pahoinvointia ole ollut nimeksikään. (tämä ei tietenkään tarkoita, etteikö dxm voisi aiheuttaa pahoinvointia, mutta mitenkään takuuvarma oksennusreseptikään se ei kyllä ole)
Toisekseenkin suosittelen jättämään sen 100ml sinne pulloon ja käyttämään vaikka seuraavan resilarpullon ylijäämän kanssa. (tai yskänlääkkeenä :shock: )
Totta totta. Ei mulle itelleni oo ikinä tullu pahaa oloa, mutta esim yks kaveri kokeili DXM:ää ekaa kertaa ja otti suoraan sen 400ml = oksens ulos n. 20 min päästä ja kuulemma tosi paska olo... Toinen kaveri oli kerran aikasemmin ottanu ja sit se kans joi sen 400 ml ja meni ihan valkoseks... ei oikeen pystyny tekee mitään ja näytti oikeesti siltä, et se kuolee.. onneks ei. :shock: Ajattelin vaan varottaa, että kaikki selvästi reagoi vähän eri tavalla tohon aineeseen, joten kannattaa odottaa vaikutuksia sieltä paremman alapuolelta niin ei ainakaan tuu isompia pettymyksiä.. En sitte tiiä.. mutua vaan .. :roll:
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

^ Alussa ehkä oksentaa, jos oksentaa. Sen maun takia, kun on tottunut siihen ja se palaa mieleen ja alkaa yököttää, se sitruuna :lol: .
-Process-SP