aMT (alfametyylitryptamiini)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Re: aMT

Post by Dexma »

Xoxdel wrote:ootteko koskaan törmänny kyseiseen aineeseen pillerin muodossa?
Juuuu ei.
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Tätä olis kiva kokeilla, vaikka UVbileissä. Mitenkäs, jos methyloneaki kiskoo samaan aikaan, onko "tervettä"?
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Tämä kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta :) itelläki kuuluu suosikkeihi essot, svimba olot. Mut siis psykedeeli? tääääh :D ei kuulosta kovin deelimäiseltä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Uke
LD50

Post by Uke »

SadPanda wrote:Tämä kuulostaa kyllä erittäin mielenkiintoiselta :) itelläki kuuluu suosikkeihi essot, svimba olot. Mut siis psykedeeli? tääääh :D ei kuulosta kovin deelimäiseltä
riippuuu dosesta..pienil doseil ei varmaan mitää mut +40 ni visuaalia näky mula ainaki
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
bUkkA

Post by bUkkA »

Xoxdel wrote:ootteko koskaan törmänny kyseiseen aineeseen pillerin muodossa?
kyllä olen. käsittääkseni jotain vanhaa masennuslääkettä venäjältä. :jou: 10mg vahvusia olivat.
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Onko kukaan polttanu tätä freebasea? Olis kiva kuulla vaulttilaisten kokemuksia. Kuulemma alkaa toimimaan nopeampaa ja on vähän vauhikkaampaa(vähemmän psykedeelistä) ja vähemmän bodyloadia.. Ja tietysti pienempi annos, mimmosia ootte poltellu?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mouru wrote:Onko kukaan polttanu tätä freebasea? Olis kiva kuulla vaulttilaisten kokemuksia. Kuulemma alkaa toimimaan nopeampaa ja on vähän vauhikkaampaa(vähemmän psykedeelistä) ja vähemmän bodyloadia.. Ja tietysti pienempi annos, mimmosia ootte poltellu?
Ei se oikein polttamalla futannut itsellä. Eli suuhun vain.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

50mg amt:tä bileisiin hyvä annos, onko? 55-kiloselle. Jos haen sellasta kunnon kokemust eikä mtn vajareit :D mut en haluu myöskää olla niin sekasin etten tajuu ympäristöstäni mitää.

Mulla on siis sellanen "ongelma" et ku tota amt:tä on 50mg ni sitä ei oo mitää järkee jakaa 40+10mg (haluisin ottaa 40mg). Sit taas must tuntuu et 30mg jäis aika vajariks. Mut en oo koskaa ottanu amt:tä ni paha sanoo.

Oon täs punninnu vaihtoehtoi et 50mg amt:tä, 300ug happoo (dottei), 7-8mg 2c-p:tä tai selvinpäi.... :D Mut en haluis ottaa happoo ku ens kerral ottasin mieluiten 600ug ja bileis en haluu ottaa nii paljoo. Sit taas toi 2c-p jos muistuttaa 2c-e:tä yhtään ni ei välttämät oo nii hyvä biledouppi... amt kiinnostais eniten mut aion kyl vetästä ton 50mg kerrallaa, se vaa et kantsiiks se tehä bileis vai ei.

Ei kyl sillee haittaa olla tosi kuosis bileis kuha tanssiminen maistuu ja tajuu ees suunnillee mis on ettei lähe hoipertelee mihinkää metsään.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Mulla oli tuota kerran 60mg nii kerralla sen otin, chillaillessa meni se +10 tuntia. Loppupeleissä aika laimeaa tavaraa, huomas kuitenkin, että deeliä oli aivossa.. ;)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mjoop. Kyl nyt mitä ihmisilt kuullu juttuu ni alan kallistuu et jos amt:tä otan ni kyl sit koko 50mg vedän. Mietin vaa et miten hyvin tää ylipäätää sopii bileisiin, onks meno päällä koko ajan vai tuleeks löhöily-olo? Mun kokemuksel tryptamiinit ei sovi niin hyvin bileisiin... sienet ehk jotenki jos sattuu tulee mukava trippi :D.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
mouru
Karvakuono

Post by mouru »

Ite en oo koskaan lähteny bileisiin deelipäissään. :roll: Kyllä kai tuosta hiukan vauhtia saa, ja jos sienissä bailaat niin eiköhän tuossakin. ;)

edit. Joo mulla tuli istuttua, makoiltua, juteltua ja ajateltua tuon vaikutuksen ajan, että ei niin meno päällä kokoajan, mutta eipä ollu tarkotuskaan mennä.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mitenköhän hyvin 50mg amt-päissäni osaan valvoa tavaroideni perään? Aattelin ottaa tonne bileisiin uudet ledipoit mukaan enkä kyl haluis et niitä pöllitään/et hukkaan niit mihinkää :P mietin et kantsiiko niit ottaa mukaan ollenkaa jos on kauheen pihal... Toisaalta niiden pyörittelyki on salee vaikeempaa jos on kauheen pihal.. hmh
Huiko
LD50

Post by Huiko »

wRRa wrote:Mitenköhän hyvin 50mg amt-päissäni osaan valvoa tavaroideni perään? Aattelin ottaa tonne bileisiin uudet ledipoit mukaan enkä kyl haluis et niitä pöllitään/et hukkaan niit mihinkää :P mietin et kantsiiko niit ottaa mukaan ollenkaa jos on kauheen pihal... Toisaalta niiden pyörittelyki on salee vaikeempaa jos on kauheen pihal.. hmh
wikin kertomaa:
Dose & Effects

αMT was used as an antidepressant at doses of 5–10 mg. At these levels it improves mood and produces stimulation. With 20–30 mg, euphoria, empathy, and psychedelic effects become apparent and can last as long as 12 hours. 40+ mg is generally considered a strong dose, and may in rare cases or extreme doses last for 24 hours or more. αMT in freebase form can be smoked, and 2–5 mg is typically used.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Huiko, oon kyl lukenu amt:st aika paljon tietoo mut ku ei se mikään oikee kerro et miten huolimattomaks tuun sit esim. tavaroideni suhteen... tai meneekö koordinaatiokyky :D Vähän vaikee arvata ennalta...
Huiko
LD50

Post by Huiko »

wRRa wrote:Huiko, oon kyl lukenu amt:st aika paljon tietoo mut ku ei se mikään oikee kerro et miten huolimattomaks tuun sit esim. tavaroideni suhteen... tai meneekö koordinaatiokyky :D Vähän vaikee arvata ennalta...
Aa. Mut toi onki sellanen juttu mitä vaan sä itse osaat arvioida. :) Meinasin vaan että noi doset ois antanu suuntaa arvailuille. Vaan hyvin se menee, ku osaat kuitenki ittestäs huolen pitää? ;) Värvää varmuuden välttämiseksi joku vähä perään kattomaan jos jännittää. (Ei kyllä taas tuu mitään mieleen mitä et ois jo varmasti ite miettiny. :D )
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Huiko wrote:Aa. Mut toi onki sellanen juttu mitä vaan sä itse osaat arvioida. :) Meinasin vaan että noi doset ois antanu suuntaa arvailuille. Vaan hyvin se menee, ku osaat kuitenki ittestäs huolen pitää? ;) Värvää varmuuden välttämiseksi joku vähä perään kattomaan jos jännittää. (Ei kyllä taas tuu mitään mieleen mitä et ois jo varmasti ite miettiny. :D )
Sepäs se, kun ei sitä osaa kukaan muu ku minä sanoa :D Mutta siks totesinki että ehkä kuitenki parempi testata ekaa kertaa jossain muualla ku paikassa jossa joutuisin vahtimaan mun tavaroita.

Tietty olis hyvä jos tulisin autol paikalle ja voisin viedä sit tavarat sinne... mut se vaa ku toi parkkipaikka on kaukana bilepaikast ni en jaksais sinne asti kävellä et saisin tavarat hetkeks säilöön :/
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Mites uskaltaiskohan tätä kombottaa mpa:n kans? Ja millaista dosea tätä kannattaa lähtea ottamaan jos haluais pelkästään seretoniinisia vaikutuksia :D
"seretoniininen" onkoha tuommosta sanaa edes :D Tuli sample tätä ja jostain syystä ei vaan lue että paljo tossa on mutta jos eyeballais tätä vähä niin..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Feya
OD

Post by Feya »

Kokeilin tätä eilen ensimmäistä kertaa pienellä (n. 25mg) annoksella. Vaikutus oli hiukan piristävä ja hyvin luonnollisella tavalla empatogeeninen - teki vain mieli halia ja makoilla rakkaani kanssa alasti ja koko ajan hymyilytti.

Kun otin reilun millin subua ja opateetä siihen päälle, euforia ja kiintymyksen tunne kumppaniani kohtaan sen kuin kasvoivat.

Seuraavalla kerralla aion ottaa 50mg, jolloin psykedeelimäisten vaikutusten pitäisi tulla enemmän esiin.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Osaatko sanoa kuinka kauan vaikutus kesti tuolla annoksella?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Grower wrote:Osaatko sanoa kuinka kauan vaikutus kesti tuolla annoksella?
Aika kauan loppupeleissä ainakin itseni mielestä, se jäi silti sinne taustalle enemmän potkimaan. Oikein miellyttävästi jäi just empatogeeniksi tolla dosella. Isommalla tuleekin sitten nauseat ja värit kuvioihin myös.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Kuulostaa siis ainakin tuolla dosella erittäinki mukavalle aineelle, rentoon illaviettoon jne. Olen lukenut aMT:stä aika hurjiakin tarinoita miten joku on flipannut lopullisesti tai kuollut, mutta ilmeisesti näiden tapauksien kohdalla käyttö on ilmeisesti lähtenyt totaalisesti käsistä ja annokset todella suuria. Laitoinpa kuitenki pienen satsin tulemaan vaikka epäröin ed. mainitun takia vähän.
Uke
LD50

Post by Uke »

Grower wrote:Kuulostaa siis ainakin tuolla dosella erittäinki mukavalle aineelle, rentoon illaviettoon jne. Olen lukenut aMT:stä aika hurjiakin tarinoita miten joku on flipannut lopullisesti tai kuollut, mutta ilmeisesti näiden tapauksien kohdalla käyttö on ilmeisesti lähtenyt totaalisesti käsistä ja annokset todella suuria. Laitoinpa kuitenki pienen satsin tulemaan vaikka epäröin ed. mainitun takia vähän.
Samat odsit ku hapossa flippailla. Samat oikeestaa missä tahansa psykedeelis. Tää on musta vaan yks parait deelei siin mieles et tää on just niin chilliä ja kevyttä ilma mitää bodyloadei.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Grower wrote:Kuulostaa siis ainakin tuolla dosella erittäinki mukavalle aineelle, rentoon illaviettoon jne. Olen lukenut aMT:stä aika hurjiakin tarinoita miten joku on flipannut lopullisesti tai kuollut, mutta ilmeisesti näiden tapauksien kohdalla käyttö on ilmeisesti lähtenyt totaalisesti käsistä ja annokset todella suuria. Laitoinpa kuitenki pienen satsin tulemaan vaikka epäröin ed. mainitun takia vähän.
Tässä taitaa samat hommat olla kyseessä, kuin 2c-t-7 kanssa, eli fataalit annokset on olleet isoja ja vedetty nokkaan. Kannattaa muistaa tämän kanssa, että kyseessä jonkin asteinen MAO-I, eli järkeä mukaan komboiluun. Sopivalla annoksella oraalisesti melkoisen mukava deeli. Lieviä visuaaleja ja euforiaa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Mitä tarkoittaa kun aMT on freebase muodossa? Voiko sen nauttia ihan normaalisti oraalisesti vaikka kapselissa, pommilla tms.?
Neste
OD

Post by Neste »

Grower wrote:Voiko sen nauttia ihan normaalisti oraalisesti vaikka kapselissa, pommilla tms.?
Kyllä.
Wikipedia selventää: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_base

Lyhyesti: huonompi säilyvyys, "vahvempaa" (vrt. esim. 1mg FB vs 1mg HCl) ja solveltuu paremmin myös poltettavaksi

Tämä on odotellut ottajaansa jo monta kuukautta mutta setting on (taas kerran) ongelmana :roll:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Ok, kiitos tiedosta. Ajattelin ottaa nyt ensimmäisellä kerralla ~20mg kapselissa, lukemani perusteella sopiva aloitusannos.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Mukavaa oli lukuunottamatta itselleni liian pitkää vaikutusaikaa jonka takia en saanut unta vasta kuin seuraavana iltana ja se ei ole yleensä hauskaa. Harmi kun ikinä ei ole bentsoja varastossa. Tietääpähän sitten ensi kerralla :)
zerk

Post by zerk »

Tän kanssa on nyt useampi kokeilu takana, doset 30-70mg.

Mun kokemuksen mukaan kannabis vahvistaa erityisesti visuaalista puolta todella reilusti ja jotenkin tuntuu, että isommallakin dosella kokemus jää jotenkin vajaasti ilman budia. Mun kohdalla alle 50mg ei näy minkäänlaisia visuaaleja ja kokemus jää muutenkin hyvin pitkälti empatogeenin tasolle, tämä siis ilman kannabista.

Yli 50mg dosella tulee mukaan psykedeelinen puoli ja kun tuohon poltti lisäksi paukut niin amt aukesi ihan uudella tavalla - paikat vääntyili todella hienosti ja ilmassa oli jokseenkin happomainen viba. 70mg oli ilman budia selkeästi vajaampi kokemus kuin tuo edellämainittu yhdistelmä.

Pahoinvointia ei ole ilmennyt millään dosella tähän mennessä. Muutenkin bodyloadit on ollu varsin pieniä, 70mg aiheutti jonkin verran lihaskipuja ja leukoja on tullu purtua yhteen varsin paljon. Vaikutusaika on myös välillä turhan pitkä, jopa yli 15h (pitenee selvästi kun annosta kasvattaa). Loppua kohden olisi pari kertaa kaivannut bentsoja tai opiaatteja, eikä niitä juuri silloin ollut saatavilla.

Kaikenkaikkiaan pienemmällä dosella varsin mukava empatogeeni, joka piristää juuri sopivasti ja yli 50mg ihan kiva psykedeeli. Ilman savuja vaan usein ehkä vähän... tylsä? Tän pussin käytän loppuun, mutta tuskin enää hankin lisää.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Nyt kun tuli koitettua isommalla annoksella niin oli todella hieno psykedeeli, visuaaleja, kun katsoi postikorttia se hehkui jne. Aiempaa kokemusta vain lsa:sta miedolla annoksella.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä tyyppasin just 40mg, eka kerta kysees. Mul oli tosiaan toi 50mg mut heitin siit kämppikselle arviolt 10mg (sil oli 20mg itel) ni saatiin nyt 30+40 doset. Aattelin et ehkä parempi alottaa kuitenki pienemmäl dosel ku en ollu iha varma oiskohan toi 50mg ekalle kerralle liikaa, aika ristiriitasii mielipiteit lukenu et onks se paljon vai vähän. Ite painan 52kg et en tiiä vaikuttaaks seki jonkun verran, voi toimia vähän voimakkaammin ku jollain vaik 80kg painaval ihmisel. Nojuu, kaikki vaikuttaa kaikkeen.

En oo tripannu 2-3 kuukauteen et vähä jänskättääpi. Aattelin mennä nyt viel nousui odotelles pariks tunniks nukkuu... Raportoin varmaa sit myöhemmin trippistoorin muodos tai tähän ketjuun tai molempiin, jos jää jotain raportoitavaa :D