Joo on määrännyt. Aikasemmin kokeiltu liki 20 eri lääkettää ja tää on ollu ainoo mikä vaikuttaa kunnolla ilman sanottavia sivuvaikutuksia. Tosin tuo määrä on välillä lipsunut niin siks haluisin kuulla toleranssien laskusta. Saan joo pureskella depotit ihan luvan kanssa mut mun taustalla ei ritalineja määrätä kun lekuri on varma siitä et alkaisin nokitteleen niitä. Tähän mennessä toimivin lääke mitä on tän kaheksan vuoden aikana kokeiltu. Pitäs vaan jollain saada toleja alas et sais vaikutuksen pysymään..C0H0 wrote:Siis onko psykiatri määrännyt sinulle metyylifenidaattia masennukseen ja ahdistukseen? Enpä ole ennen tuollaista kuullutkaan. Kokeilitteko ennen tätä päätöstä kaikkia muita mielialalääkkeitä, jne.? Kyllähän ennen vanhaan amfetamiineja määrättiin myös masennukseen, mutta että vielä nykyäänkin määrätään dopamiinipohjaisia lääkkeitä sellaiseen...Juuseri wrote:Sori et heitän tän kyssärin tännekin threadiin. Laitoin sen jo tohon omaan kokaiini&concerta threadiin..
Mut itelle olis tärkee tietää miten tän toleranssipuoli toimii. Eli kauanko pitäisi olla ilman concsuja kun tolet ois alhaalla/lähes nollassa? Annos mulla 135mg/vrk ja pakko myöntää et sen on vähän lipsunukkinKoitin tästä threadista ettii mut silmiin osu vaan yks teksti missä mainittiin et stimujen tolet laskee aika nopeesti, jopa kahen viikon jälkeen.. Mahtaneeko olla noin lyhyt aika et saisin tolet alas? Oon syöny consuja depressioon ja ahistukseen about 4 kuukautta ja vielä toimii mut ei niin kauan kun pitäis. Otan ne pureskelemalla ja ihan lääkärin ohjeistuksen mukaan näin
Psykiatrini (erittäin pätevä yksityinen) oli soittanu Jansen-Cilagille joka consuja valmistaa ja sieltä oli sanottu et jos hyöty on pureskelemalla parempi niin ei oo vaarallista ja antaa mennä vaan
Jos jollain ois omakohtasta kokemusta c:n käytöstä pidemmältä aikaväliltä ja sit tauon jälkeen uusiks niin oliko tolet laskenu esim tuon kahen viikon jälkeen?
-J-
-J-