Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
eNZYMe
OD

Re: Methoxetamine

Post by eNZYMe »

Täytyy varmaan joskus koittaa ennen kuin tästä tulee laitonta.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Feya wrote:Oon tottunut nokittamaan jauhoni (se on vaan niin hauska rituaali, eikä kirvele yhtään)
Tää on kyllä siitä jännä, että ei kyllä kirvellä yhtään nenussa. Yleensä kemikaalit, kyllä ainakin jonkin verran polttelee.
eNZYMe wrote:Eroaako kovinkin paljon DXM olosta? Inhoan dxm:ia ja ketaa pari kertaa kokeilleena sekin oli aike mitäänsanomatointa ja sekavaa. Tavallaan MXE kiinnostaisi paljonkin, mut en tiedä sopisiko mulle. Mulla on ollut pääosin epämiellyttäviä kokemuksia dissoista tähän mennessä.
Ei oo kyllä pienemmillä annoksilla niin päällekäyvä, kuin dexmi. Isommilla se on sitten samanlaista avaruusseikkailua molemmilla.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Itsellä alkoi juuri SNRI, onko turvallista ottaa tätä? :shock:
zerk

Post by zerk »

SNRI- kuuri käsittääkseni ainakin latistaa vaikutuksia.
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Rakastuin tähän heti! :love: :love:
tomet
Karvakuono

Post by tomet »

Noniin nyt ollaan jo melkein selvillä vesillä, ei voi muuuta sanoo ku et vitu hianooooo. Prkl kun tuli pari oluttaki juotua ni meni aika sekavaks meininki :D jtn. 100mg meni illan aikana :up: (eka kerta :shock: ) Viikonloppuna kaverin kanssa vähän pienemmäl dosel :cheers:
Edit. Nyt kun mietin niin taisi mennä lähemmäs 150mg tätä eilen.. :shock: minigrip nimittäin näyttää huolestuttavan tyhjältä
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

MXE-suurkuluttajat, oletteko havainneet mitään negatiivisia sivuvaikutuksia tällä hienolla tuotteella?
lappilainen

Post by lappilainen »

zrrl wrote:MXE-suurkuluttajat, oletteko havainneet mitään negatiivisia sivuvaikutuksia tällä hienolla tuotteella?
Tätä jäin itsekkin miettimään, muuten olisi kyllä ihan pirun mielenkiintoinen substanssi! Olisi kiva saada jotain faktatietoa näistä tutkari-dissoista.
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

Tätä oisi mielenkiintoista kokeilla, koska en ole kuullut mitään negatiivistä tästä aineesta :D Tätä pitäisi joltain löytää :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

triptom wrote:Itsellä alkoi juuri SNRI, onko turvallista ottaa tätä? :shock:
Itse en välttämättä ottaisi sitä riskiä.
tribh wrote:Ainakin saanut käsityksen että vaikuttaa (myös) dopamiinin-&noradrenaliinin takaisinottoa estävästi (NDRI), joka ainakin selittäisi aineen stimulatiiviset vaikutukset, ja että miksi se voimistaa muiden stimulanttien vaikutuksia. Jotenkin tuntuu että korostaa nimenomaan stimujen haittavaikutuksia, jotka kohdistuvat etenkin sydämen toimintaan ja hengityselimistöön.
triptom wrote:Noniin nyt ollaan jo melkein selvillä vesillä
No hyvä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

tribh wrote:
triptom wrote:Itsellä alkoi juuri SNRI, onko turvallista ottaa tätä? :shock:
Itse en välttämättä ottaisi sitä riskiä.
tribh wrote:Ainakin saanut käsityksen että vaikuttaa (myös) dopamiinin-&noradrenaliinin takaisinottoa estävästi (NDRI), joka ainakin selittäisi aineen stimulatiiviset vaikutukset, ja että miksi se voimistaa muiden stimulanttien vaikutuksia. Jotenkin tuntuu että korostaa nimenomaan stimujen haittavaikutuksia, jotka kohdistuvat etenkin sydämen toimintaan ja hengityselimistöön.
triptom wrote:Noniin nyt ollaan jo melkein selvillä vesillä
No hyvä.
SAWA lotkahti syömään toistaviikkoo sitten Venlafaksiinia ~150mg päivää menee. Vedin sit tos vk sitten tätä, buprea & JWH ni muisti lähti totaalisesti. Liikket oli ku robotilla ja naama ihan valkonen ym. tienny mistää mitää (vai hainko tätä tilaa =))-. VAROVASTI
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

zrrl wrote:MXE-suurkuluttajat, oletteko havainneet mitään negatiivisia sivuvaikutuksia tällä hienolla tuotteella?
En kyllä todellakaan voi sanoa olevani mikään suurkuluttaja, mutta minua tämä väsyttää hirveästi aina seuraavana päivänä ja sitten päässä tuntuu välillä outoa kihelmöintiä... :o En osaa selittää, mutta otsassa kihelmöi inhottavasti, ei ole koskaan aikaisemmin tällaista ollut. Tämä siis seuraavana päivänä ottamisesta.
"Never thought that a street drug would be what we need."
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

En lukenut koko topikkia, mutta sanotaanko tätä myöskin Coco:ksi? Kuulostaisi vaikutustensa takia tuolta em "aineelta".. Älkää kysykö, miksi vedin i.v. 0,02g tuntematonta ainetta :foil: Taannoin..
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Tänään olis tarkoitus testailla tätä. Mitähän on odotettavissa kun ainoa disso jota olen aiemmin kokeillut oli salvia eikä se ollu kovinkaan miellyttävää ennemminkin pelottavaa ja ahdistavaa? Paljon hyvää olen lukenut mxe:stä niin päätin sen perusteella sitten hommata sitä testiin.
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Täytyy sanoa että aika ihmeellistä tavaraa. Tasapaino meni täysin ja todella sekavaa menoa. Ei nuo dissot edelleenkään taida lemppari huumeita olla mutta jos niistä tykkää niin tämä on todella hyvä.
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Pieniä annoksia käyttämällä saavutin upean harmonisen olotilan, jonka ehdin jo toviksi kadottamaan mutta taisin tänään löytää taas uudelleen. Expressway to yr skull. Feels good, nam.

Varovasti. :love:
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Jooh, sain tätä käsiini 0,2g. Ihmiset, keltä tätä sain testattavaksi (älkää käsittäkö väärin, jos vertaatte aiempiin postauksiini, en ole koekaniini :D ) itselleni, sanoivat, että voi (minut tuntien) huoletta heittää i.v. 0,05-0,1g, ja se olisi minulle passeli annos. Nyt kuitenkin luettuani näitä tekstejä, tuo annoshan on ihan järjetön, varsinkin, kun ketamiinia olen nauttinut viimeksi 3-4v sitten, dxm 2v sitten!? Ja ei, en halua herkän oksennus- ja yökkäilyrefleksin takia tätä nokittaa tai sublinguaalisesti nauttia. Joten varmaankin puolittamalla "suositellut" annokset voisivat olla aivan riittäviä? Ja juu, trippivahti on mahdollista saada paikalle, olen ollut selvänä koko viikon, nukkunut ja syönyt hyvin, set & setting on kaikin puolin ok. Itsellä vain tuo dissojen nauttiminen ollut vähäistä, joten jotain lisävinkkejä kaipailisin. Liukeneeko parhaiten kylmään vai lämpimään veteen? Mikronifiltterin läpi suodatus? (minulla on niitä muutamia varastossa) Onko vaikutusajalle odotettavissa muutoksia suonensisäisessä käytössä, esim pidempi vai lyhempi?
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Kokeilin 20mg terapeuttisen annoksen sublingual 2h sitten. Vähän hitaalle tuosta menee ja on rennompi olo, mutta ei muuten kummoisia. Nyt alkaa olla jo varsin normaaleissa...
Culture is not your friend! -Terrence Mckenna
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Taisin rakastua :mrgreen: Eilen aamupäivällä testasin iv, jotain aivan uskomattoman intensiivistä, päräyttävää, äärimmäisen euforista..! Nousut kestivät kuitenkin "vain" vartin verran, mutta se intensiivisyys ja päällekäyvyys, whoaaaah! Päälle kukkapaukut ja hyvää musiikkia.. Tunnin päästä uudet vedot, ja sain taas aivan järjettömät nousut, kestivät hitusen pidempään ja olivat erittäin euforiset. Nam. Jonkinasteista addiktiopotentiaalia tässä kyllä on, ei makeaa mahan täydeltä :P
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

huomasin oudon jutun tän kanssa.. pimeänäkö parantui huomattavasti mexen vaikutuksen alaisena. kävin yöllä röökillä, ja normaalisti, kun tuolla ulkona ei nää kättään pidemmälle, tai edes sitä, niin nyt kaikki muodot ja hahmot erottui tosi selkeästi. sysipimeästä mustasta, tuli hämärää.
vastatkaa vihaan rakkaudella
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Nyt on pari kertaa käynyt niin että muutaman alkoholiannoksen jälkeen mexeä otettuani olen mennyt aivan kohtuuttoman kujalle. Kyse ei siis edes mistään känneistä vaan 4-5 kaljasta tms. ja ~20mg MXE. Valahdan hetkeksi jonnekin holen tietämille ja motoriikka rupeaa kusemaan, pahin sekavuus tosin kaikkoaa aika nopeasti mutta todella yllätyksenä on tämä tullut ja vähän kiusallisissa tilanteissa :D

Aiemmin olen suunnilleen saman verran (eli hyvin vähän omilla standardeillani) alkoholia käyttänyt illan aikana ja drinkkien välissä nauttinut 15-20mg kokoisia pikku MXE-annoksia niin että mopo on pysynyt täysin käsissä ja meininki ollut mitä mainioin. Jostain syystä tuntuu kuitenkin kosahtavan ihan hemmetisti jos ottaa vasta useamman drinksun jälkeen jos ei ole samalla "ylläpitänyt" MXE-olotilaa. Krapulaoireita tuli myös, toisin kuin tämän kappaleen alussa mainitulla metodilla.

Tuo hämäränäköhomma tuli eilen myös todettua :o
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Piti vielä tulla sanomaan, että aika nihkeät jälkifiilikset tästä tulee, sydämentykytystä ja voimattomuutta ja sellaista yleistä alavireisyyttä havaittavissa. Mutta silti, ei malttaisi odottaa, milloin saa uudestaan.. :roll: Saishan sitä, mutta saattaa olla viisaampaa jättää nyt ottamatta, tai sitten ei. En minä tiiä mistään mitään, todella jännää tavaraa, seuraavalla kerralla otan hitusen enemmän, kuin viimeksi, väsään valmiiksi muutamat vedot ja GABOOM! Jeah, ei pidä edes ajatella tuota nyt, rupeaa vaan tekemään enempi mieli. Vaikka onkin fyysinen ja psyykkinen voimattomuus juuri tuon aineen takia..
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Itellä on kyllä aivan mainiot ja elämänmyönteiset jälkifiilikset.. tosin tulee käytettyä yleensä ns. pieniä annoksia. Vähän syvempien tuhistelujen jälkeen on saattanut olla päänsärkyä ja uupumusta havaittavissa.

mmm... mxe :love:
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

joo mullakin mxe:tä seuraavana päivänä tosi väsyny ja unelias fiilis. ei meinaa jaksaa sängystä nousta aamulla, ja sitten kun nousee, niin saa mitään aikaan.. mutta se jää siihen yhteen päivään onneksi. sitä seuraavana taas ihan normaali olo.
vastatkaa vihaan rakkaudella
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

Tuli joku 40mg varmaan nokitettua tota... ÖÖÖöö no en osaa oikein sanoa tosta mitään ku pistää pikkasen ajatukset sekamelskaksi.
Ei vittu mulla on ollu tää vitun sivu auki joku 30min... se kuvaa vaikutuksia ehkä parhaiten :D

Pakko jotain on kirjottaa... ok... ehkä lievää egoboost meininkiä havaittavissa... Ajatuss katkeilee ikävästi, vai mukavasti?... Pumpulimassan seassa mennään :D juu no mä editoin tän huomenna sori :P

edit:en poista tota ylempää ku tossa on jo jotain :D

Juu eli pakko sanoa että on toi mxe kyllä todella potenttiaalinen nollauspäivän setti. Ei tota kyllä millään vois ruveta päivittäin vetää ku psyyke varmaan repiytyis palasiks :shock:

Vaikutus pamahti kunnolla päälle aikalailla heti ensimmäisen buusti lainin jälkee, sen jälkee joka buusti sekotti kunnolla (yhteensä ehkä 3x 25mg lainia)
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Kädet ovat aivan nahkeat ja kylmät kun MXE kosahtaa aivoon. Havaitsetteko tämän. t: kummituskäsi
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

Kyllä ja nyt paremmin miettineenä tajusin että piti aikalailla ajatuksen voimalla ohjata kaikkea.... siis esim. kun kävelin noin 200m matkan niin ei siinä alussa mitään mutta puolessa välissä tajusin etten oikeasti tajua miten kävelyä ohjataan niin oli pakko pysähtyä miettimään :D vaikutti varmaan fiksulta ku pysähyn ja alan kattomaan jalkojani... mut no joo eteenpäin... Sitten jatkoin sitä kävelyä niin kelasin et vittu elämästä on niinku tullu first person video peli ku ei tunne mitään mut silti vaan painaa menemää control centerinä pää :D vitun hämärää... olo on kuin puhdistettu dxm... tai siis no dxm antaa aika vitullisen nisti olon mitä tosta ei tule, ja dxm robottikävely on mulla ainaki oikeesti robottikävelyä :D en oikein osaa paremmin selittää.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Millaisia kokemuksia oraalisesti nautitusta MXE:stä? Olen lähes pelkästään subling. metodilla kikkaillut tähän asti mutta tuossa illalla huljuttaessani latasin piruuttani n. 20mg kapseliin ja nielaisin. Nousi jotenkin todella hitaasti mutta tuli aika erikoisen smuuthi olo. Vähän liian pieni dose tosin.

Tutkimukset jatkuvat. :foil:
Feya
OD

Post by Feya »

zrrl wrote:Millaisia kokemuksia oraalisesti nautitusta MXE:stä? Olen lähes pelkästään subling. metodilla kikkaillut tähän asti mutta tuossa illalla huljuttaessani latasin piruuttani n. 20mg kapseliin ja nielaisin. Nousi jotenkin todella hitaasti mutta tuli aika erikoisen smuuthi olo. Vähän liian pieni dose tosin.

Tutkimukset jatkuvat. :foil:
Oraalisesti MXE on tosiaan selvästi sedatiivisempi ja pitkävaikuitteisempi. 50 milllin pommi ja siihen päälle 25mg laini tai pari nokkaan tuo mulle ehkä kaikkein parhaimmat olot tästä aineesta.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Hihaan oon tätä rätkiny, Tulee kyl ihan yber eri ulottuvuus hässäkkä meno, mielialavaihtelee laidastalaitaan ja tajunnan tila hämärtyy ja roboilu alkaa :AD tykkään mut onkohan tä sit ihan eri aine i.v käytössä? Kannattaiskohan tätä sit kokeilla pommilla tms tavalla? Kirjotelkaapa eroja iv, ja muuten nautittuna :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma