Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)
-
damazca
- Lepakko
Re: Methoxetamine
Kyllähän tuo oli vähän sellasta tavaraa, että niin kauan kun pussissa vielä jotain oli, niin houkutus oli välillä suuri. 3g kiskoin, käytännössä päivittäin ja yleensä useita annoksia päivässä. Mutta eipä nyt ole ollut mitään ongelmia olla ilman, kun pussi tyhjeni.
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
tsundere
- Lepakko
jooh, lukemani perusteella on varmaan parasta suhtautua tähän samalla tavalla kui vahvoihin opiaatteihin. eiköhän sillä pärjää, nii ei lähde lapasesta 
sisäelimet siinä vissiin menee aika helposti huonoon jamaan, jos rupee liikaa kiskomaan
sisäelimet siinä vissiin menee aika helposti huonoon jamaan, jos rupee liikaa kiskomaan
-
Dexma
- Moderator
Täytyy kyllä myöntää, että omalla kohdalla erittäin toistteppäin mennyt asia. Sanotaan, että kun tasku tämän kohalla täyttyy niin melkein jokapäivä menee jotta se tyhjenee, sitten on ehkä viikko ihan jees olo ja sitten tulee sellainen ois kiva saada vähän lisää...desoxy wrote:
ei tuu sentään ihan samanlaista "pakko vetää lisää"-fiilistä kuin ketamiinista, onneks. mut addiktoivaa, joo, riippuen ihmisestä..
hmmm pevekin kanssa mulla oli vähän sama
-
tsundere
- Lepakko
tuli kokeiltua ~80-100mg annoksella. parissa osassa kielen alta. näyttäis vaikuttavan mulla aika pitkälti samalla tavalla kui dxm.
rakastuin
EDIT: laitetaan nyt samaan viestiin vielä ettei tuu tuplapostausta.
tosiaan, samaan dextro/metho-verseen tällä näyttäisi pääsevän ainakin isommilla annoksilla ku dxm:lläkin. MXE ehkä vähän mukavampi, ystävällisempi, viettelevämpi.. naisellisempi. DXM:ssä on enemmän WHITENOISE-säröhäröilyä, MXE paljon pehmeempi ja sulavampi.. värikkäämpikin ehkä. kyllä ehdottomasti. Ja muisti säilyy paremmin.
oudointa oli, että koko matkan ajan MXE tuntui olevan koko ajan läsnä jonkinlaisena persoonallisuutena, joka jopa näyttäytyi välillä. näin MXE:n jonkinlaisen ison sinisen käärme-liskon hahmossa. ja sit se puhui myös, japaniksi
esimerkiksi ku ulkona rupes satamaan, niin MXE sanoi, että "watashi wa ame ga daisuki desu." katsoin sen jälkeen sanakirjasta AME=rain. en tiennyt osaavani tuota sanaa. pimeet kellariloukotkaan ei tunnu yhtään pelottavalta tän aineen kanssa. myöskin koko matkan ajan oli sellainen mukava bordelli-hentai-fiilis.
kyllä! Tämä on mahtavaa ainetta. mutta buustailu on vähän vaikeampaa ku dxm:n kanssa. yhteen minigrippiin mahtuu ~20 ressupulloa
vaikee miettiä välillä, et kuinka paljon sitä on jo ottanut ja kuinka paljon vielä uskaltaa ottaa lisää. alle 100mg:ssä yritin pitää, luultavasti ei mennyt sen yli.
musiikki kuulostaa jumalaiselta, ja tahti/aika pysyy paljon paremmin kasassa ku dxm:ssä. suosittelen kuuntelemaan Easily Embarrasseddiä. mahti levy dissostiloihin.
rakastuin
EDIT: laitetaan nyt samaan viestiin vielä ettei tuu tuplapostausta.
tosiaan, samaan dextro/metho-verseen tällä näyttäisi pääsevän ainakin isommilla annoksilla ku dxm:lläkin. MXE ehkä vähän mukavampi, ystävällisempi, viettelevämpi.. naisellisempi. DXM:ssä on enemmän WHITENOISE-säröhäröilyä, MXE paljon pehmeempi ja sulavampi.. värikkäämpikin ehkä. kyllä ehdottomasti. Ja muisti säilyy paremmin.
oudointa oli, että koko matkan ajan MXE tuntui olevan koko ajan läsnä jonkinlaisena persoonallisuutena, joka jopa näyttäytyi välillä. näin MXE:n jonkinlaisen ison sinisen käärme-liskon hahmossa. ja sit se puhui myös, japaniksi
kyllä! Tämä on mahtavaa ainetta. mutta buustailu on vähän vaikeampaa ku dxm:n kanssa. yhteen minigrippiin mahtuu ~20 ressupulloa
musiikki kuulostaa jumalaiselta, ja tahti/aika pysyy paljon paremmin kasassa ku dxm:ssä. suosittelen kuuntelemaan Easily Embarrasseddiä. mahti levy dissostiloihin.
-
dwrx
- Psykonautti
Vidun jees. Just sellainen all-around päihde, sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen. Jonkin verran koukuttavaa kyllä jos tavaraa riittää. Jonkilaista toleranssia myös syntyy.
M-holeen kai päässy pari kertaa mutta paljon kivempaa tämä on silti pienillä "teraputtisilla" annoksilla. Vaikka kaljan tai melkein ihan minkä muun kanssa.
Mukavaa, laiskaa, helppoa ja kivaa. Nyt tiedän miksi dissot on kivoja.
M-holeen kai päässy pari kertaa mutta paljon kivempaa tämä on silti pienillä "teraputtisilla" annoksilla. Vaikka kaljan tai melkein ihan minkä muun kanssa.
Mukavaa, laiskaa, helppoa ja kivaa. Nyt tiedän miksi dissot on kivoja.
I say no to drugs, but they don’t listen.
-
tsundere
- Lepakko
mxe näyttäis poistavan krapulan todella tehokkaasti, siis samaan aikaan alkoholin kanssa nautittuna. mutta toisaalta muistikin lähtee siinä samassa. eilen join näköjään mäyräkoiran kaljaa (joka oli tarkoitettu tälle päivälle.), mutta aamulla herätessä ei mitään krapulaoloja. itse asiassa oli aika yllätys, kun sängyn vieressä 12 tyhjää kaljapulloa. en muista juoneeni niistä ku 4, ennen ku otin mxe:tä 
mxe + alkoholi = turhan sekavaa imo.
mut ei krapulaa.
en tiedä paljonko meni mxe:tä, ehkä 50-70 mg. loppuillasta kun en muista mitään.
...
alan kyl ehkä itekkin kallistua siihen suuntaan, et pienet annokset mxe:tä on kivempiä ku suuret : 9 suurilla annoksilla vähän liian hallitsematonta. ja varsinkin jos on alkoa saatavilla
ensin sitä makaa sängyssä, ja yhtäkkiä sit vaan tajuaa, et on jostain syystä lähteny ulos, kävelly puoli kilometriä pimeessä metsässä, ja istuukin jossain kannolla polttamassa tupakkaa.
...
kolme kertaa nyt tätä ottanut. toisella kerralla kokeilin 4-ho-metin kanssa. se oli aika hauska yhdistelmä, tosin mxe näytti buustaavan 4-ho-mettiä, eikä toisin päin, niin kuin olin kuvitellut tapahtuvan. mxe:n vaikutuksia ei oikeastaan edes huomannut. aina kun otti lisää (mxe:tä) niin se vaikutti sillei, niinku olis ottanu vaan lisää 4-ho-mettiä. yritin päästä m-holeen, mutta 4-ho-met jotenkin esti sen.
mxe + alkoholi = turhan sekavaa imo.
mut ei krapulaa.
en tiedä paljonko meni mxe:tä, ehkä 50-70 mg. loppuillasta kun en muista mitään.
...
alan kyl ehkä itekkin kallistua siihen suuntaan, et pienet annokset mxe:tä on kivempiä ku suuret : 9 suurilla annoksilla vähän liian hallitsematonta. ja varsinkin jos on alkoa saatavilla
...
kolme kertaa nyt tätä ottanut. toisella kerralla kokeilin 4-ho-metin kanssa. se oli aika hauska yhdistelmä, tosin mxe näytti buustaavan 4-ho-mettiä, eikä toisin päin, niin kuin olin kuvitellut tapahtuvan. mxe:n vaikutuksia ei oikeastaan edes huomannut. aina kun otti lisää (mxe:tä) niin se vaikutti sillei, niinku olis ottanu vaan lisää 4-ho-mettiä. yritin päästä m-holeen, mutta 4-ho-met jotenkin esti sen.
-
Feya
- OD
En voi muuta kuin kompata - aivan upea dissonuokku.zerk wrote:MXE + opatee on todella mielenkiintoinen kombo. Synergiaa.
-
zerk
Hyvässä seurassa parhaita komboja mitä on ikinä tullu vastaanFeya wrote:En voi muuta kuin kompata - aivan upea dissonuokku.zerk wrote:MXE + opatee on todella mielenkiintoinen kombo. Synergiaa.
-
doof
- Kameleontti
Viikonloppuna tuli otettua tätä nokkaan ja kielen alle, huhhuh..! Annoksesta ei oo tietoa, mut villi veikkaus 80-100mg eri osissa. Buustattuna taitaa toimia paremmin kun kertadosena?
Fiktasin 40mg, pistin Kauna II pyörimää ja nokitin einekset (1-½t aikasemmi 50mg sublingual). En kauaa kerenny kattomaan kun aloin olee pi-halla, joten pistin paussin ja siirryin Shpongleen.
Loppuilta tuli sitte oltua sängyn ja sohvan välillä kulkupelinä kädet.. siis raahasin itteäni
Vaikka koti muuttui jotenkin vieraaksi ja mystiseksi kotiviidakoksi(?), niin silti oli turvallinen ja kotosa olo, eli ei paniikkia tai pelkotiloja
Tunsin olevani yhtä huoneeni kans. Tuntui kuin jalat ois itsestään kohonnut ylös ja sulannut huoneilmaan.. Ehh..
No kuitenkin, tällä pääsin täysin toimintakyvyttömäks ja sain kokea millasta ois toinen elämänmuoto.
HALUAN ja tahdon! joskus toistekin koittaa suurella dosella.
Fiktasin 40mg, pistin Kauna II pyörimää ja nokitin einekset (1-½t aikasemmi 50mg sublingual). En kauaa kerenny kattomaan kun aloin olee pi-halla, joten pistin paussin ja siirryin Shpongleen.
Loppuilta tuli sitte oltua sängyn ja sohvan välillä kulkupelinä kädet.. siis raahasin itteäni
Vaikka koti muuttui jotenkin vieraaksi ja mystiseksi kotiviidakoksi(?), niin silti oli turvallinen ja kotosa olo, eli ei paniikkia tai pelkotiloja
Tunsin olevani yhtä huoneeni kans. Tuntui kuin jalat ois itsestään kohonnut ylös ja sulannut huoneilmaan.. Ehh..
No kuitenkin, tällä pääsin täysin toimintakyvyttömäks ja sain kokea millasta ois toinen elämänmuoto.
HALUAN ja tahdon! joskus toistekin koittaa suurella dosella.
-
C0H0
Ei mielestäni mitenkään kovin addiktoiva aine ole. Tuossa ollut pussi kohta pari kuukautta, eikä paljoa tee mieli ottaa, tulee jotenkin ärsyttävän irrallinen olo etenkin pienemmillä annoksilla. Addiktoivuus on täysin yksilöllistä, eli toisen kokemukset ei merkkaa paljoa mitään. Näin yleensä ottaen esim. psykedeelit ei ole ollenkaan addiktoivia, mut kummasti jotkut niitäkin innostuu käyttämään joka toinen päivä.tsundere wrote:onkos tää kauheen addiktoivaa? ketamiiniin verrattavissa? vaiko onko lähempänä dxm:ää, jota en koe lainkaan koukuttavaksi. (no dxm menee mulla silleen, että kuukauden sisään saattaa ottaa 4-5 matkaa, ja sit puoli vuotta ilman.)
pelottaa noi koukut vähäsen... päihteiden päivittäiskäytöstä irti päässeenä en haluis enää takasin, ja tää kuulostaa vähän liiankin hyvältä
onko mahdollista pitää esim 2-3 viikon taukoja matkojen välillä, vai meneeks tää silleen, että kaikki nyt heti, kunnes pussi tyhjenee?
EDIT: jooh, tässä vastausta odotellessa tuli vähän lueskeltua sinistä valoa, ja tosiaan kyseessä näyttäisi olevan aine, jota lienee parasta käyttää aika varovaisesti o___o
-
tsundere
- Lepakko
joo, nyt kun tarkemmin ajattelee niin ehkä vähän tyhmä kysymys.C0H0 wrote:Ei mielestäni mitenkään kovin addiktoiva aine ole. Tuossa ollut pussi kohta pari kuukautta, eikä paljoa tee mieli ottaa, tulee jotenkin ärsyttävän irrallinen olo etenkin pienemmillä annoksilla. Addiktoivuus on täysin yksilöllistä, eli toisen kokemukset ei merkkaa paljoa mitään. Näin yleensä ottaen esim. psykedeelit ei ole ollenkaan addiktoivia, mut kummasti jotkut niitäkin innostuu käyttämään joka toinen päivä.tsundere wrote:onkos tää kauheen addiktoivaa? ketamiiniin verrattavissa? vaiko onko lähempänä dxm:ää, jota en koe lainkaan koukuttavaksi. (no dxm menee mulla silleen, että kuukauden sisään saattaa ottaa 4-5 matkaa, ja sit puoli vuotta ilman.)
pelottaa noi koukut vähäsen... päihteiden päivittäiskäytöstä irti päässeenä en haluis enää takasin, ja tää kuulostaa vähän liiankin hyvältä
onko mahdollista pitää esim 2-3 viikon taukoja matkojen välillä, vai meneeks tää silleen, että kaikki nyt heti, kunnes pussi tyhjenee?
EDIT: jooh, tässä vastausta odotellessa tuli vähän lueskeltua sinistä valoa, ja tosiaan kyseessä näyttäisi olevan aine, jota lienee parasta käyttää aika varovaisesti o___o
aine vaikuttaa.
mxe vaikuttaa.
nyt.
mulle tää on aika addiktoivaa. välillä vaikea viettää tylsää kun olisi mxe:tä pöytälaatikossa. mutta eipä sillä, ilmankin pystyy ihan hyvin olemaan, jos tarvitsee.
-
horna
- Kameleontti
Tulee melko ihme efekti, kun pikkutunneilla ottaa alkon kanssa. Aamulla katsetta ei pysty kohdistamaan mihinkään kunnolla, vaan näkökenttä on jatkuvassa liikkeessä (ihan kuin olis jossain pustokarusellissa pyörinyt). Menee kohtuu nopeasti ohi, mutta melko vittumainen fiilis. Muilla samoja kokemuksia?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Feya
- OD
Juu, MXE aiheuttaa kyllä paljon vaikeauksia katseen kohdistamisen kanssa. Kaikki sumenee. Kun yrittää buustata annostaan, lainit on pakko väsätä toinen silmä ummessa jotta saa jotain selvää.horna wrote:Tulee melko ihme efekti, kun pikkutunneilla ottaa alkon kanssa. Aamulla katsetta ei pysty kohdistamaan mihinkään kunnolla, vaan näkökenttä on jatkuvassa liikkeessä (ihan kuin olis jossain pustokarusellissa pyörinyt). Menee kohtuu nopeasti ohi, mutta melko vittumainen fiilis. Muilla samoja kokemuksia?
-
zrrl
- Apteekki
Tämä ei ilmeisesti vie ruokahalua/juomahalua ja sexuaalisia haluja samalla tavalla kuin DXM tai esmes 4-meo-pcp vai mitäs?
e: sekoilua poistettu
e: sekoilua poistettu
Last edited by zrrl on Thu 25 Aug 2011, 22:41, edited 1 time in total.
-
Dexma
- Moderator
zrrl wrote:Tämä ei ilmeisesti vie ruokahalua/juomahalua ja sexuaalisia haluja samalla
Kyllä mulla lähtee isommilla putkilla nämä pois aika täysin, ja stondiskin myös..
ei sinällään se nyt muutenkin.
Jos päivän mittaiset doset on mennyt mulla välillä isoiksi niin seuraavana aamuna, on saattanut olla pahoja kolotuksia ja väsymystä kaikin puolin seuraavapäivä. Joskus meni ihan sillain, ettei jalat oikein kantanut seuraavana päivänä. Mut silloin annokset on ollut kait 200 mg luokkaa ja isompia ehkä...
Aika hyvin tästä tullut jonkinlainen, vedän tätä aina huume itelle. Samanlaista käyttöö tämän kaa huomannut kuin peven kanssa, että yhtäkkiä tätä ottaa aina, kun on pieni mahollisuus. Ja muita kuoseja jos vetelee niin huomaa vain yhtäkkiä miettivänsä, että olisi kiva vetää mexee. Jännä aine, ja toleranssien noustua niin alkanut tuntuun jotenkin tosi epäflipauttavalta enemmän tosi hallitulta. Saanut ihan erilaisen kuvan tästä aineesta jossain määrin. Mielenkiintoista olla stimuloituneessa disso tilassa monia päiviä... Kiehtovaa ollut kohta koko kesä... ja sen jälkeen.
-
zerk
Toimii muuten oraalisesti todella mielenkiintoisella tavalla. Pyörin 3-4 tuntia jossain tämän ja toisen maailman välillä. Todella miellyttävä kokemus, dose ~25mg. Suosittelen.
-
C0H0
Joo oraalisesti tai plugattuna (paras hyötysuhde, jos ei iv harrasta) just hyvä ottaa. Nenään ottamine mielestäni kyl pilaa melkeen kokonaan olot, kun se maku siitä valumasta on kauhea, sit kun vielä dissois makuaisti voimistuu, niin hyi oksennushan siin lentää vielä.zerk wrote:Toimii muuten oraalisesti todella mielenkiintoisella tavalla. Pyörin 3-4 tuntia jossain tämän ja toisen maailman välillä. Todella miellyttävä kokemus, dose ~25mg. Suosittelen.
-
zerk
Itse pidän siitä valumastaC0H0 wrote:Joo oraalisesti tai plugattuna (paras hyötysuhde, jos ei iv harrasta) just hyvä ottaa. Nenään ottamine mielestäni kyl pilaa melkeen kokonaan olot, kun se maku siitä valumasta on kauhea, sit kun vielä dissois makuaisti voimistuu, niin hyi oksennushan siin lentää vielä.zerk wrote:Toimii muuten oraalisesti todella mielenkiintoisella tavalla. Pyörin 3-4 tuntia jossain tämän ja toisen maailman välillä. Todella miellyttävä kokemus, dose ~25mg. Suosittelen.
-
Tesseract
- Karvakuono
Kummallisia olettezerk wrote:Itse pidän siitä valumastaC0H0 wrote:Joo oraalisesti tai plugattuna (paras hyötysuhde, jos ei iv harrasta) just hyvä ottaa. Nenään ottamine mielestäni kyl pilaa melkeen kokonaan olot, kun se maku siitä valumasta on kauhea, sit kun vielä dissois makuaisti voimistuu, niin hyi oksennushan siin lentää vielä.zerk wrote:Toimii muuten oraalisesti todella mielenkiintoisella tavalla. Pyörin 3-4 tuntia jossain tämän ja toisen maailman välillä. Todella miellyttävä kokemus, dose ~25mg. Suosittelen.jostain kumman syystä se maistuu ja tuntuu hyvältä.
Sublinguaalisesti olen ottanut 100mg ja on kyllä yks kamalimmista makuelämyksistä
-
KarstaFari
oon syvästi rakastunut tähän shittiin, odotan niin innol et saan tätä käsiini.. namnamnam
-
zerk
Häh, sehän maistuu hyvältäTesseract wrote:Kummallisia olettezerk wrote:Itse pidän siitä valumastaC0H0 wrote: Joo oraalisesti tai plugattuna (paras hyötysuhde, jos ei iv harrasta) just hyvä ottaa. Nenään ottamine mielestäni kyl pilaa melkeen kokonaan olot, kun se maku siitä valumasta on kauhea, sit kun vielä dissois makuaisti voimistuu, niin hyi oksennushan siin lentää vielä.jostain kumman syystä se maistuu ja tuntuu hyvältä.
Sublinguaalisesti olen ottanut 100mg ja on kyllä yks kamalimmista makuelämyksistä
-
Antiluoja
- Karvakuono
Itsekkään en maussa mitään epämiellyttävää ole huomannut, voimakkaan makuista kylläkin.Tesseract wrote:Häh, sehän maistuu hyvältäzerk wrote:Kummallisia oletteC0H0 wrote: Itse pidän siitä valumastajostain kumman syystä se maistuu ja tuntuu hyvältä.
Be yourself.
-
zrrl
- Apteekki
Valuma oli öklö ja lisäksi tuntuu siinä vaikutuksen alaisena vähän ahdistavalta, siksi hylkäsinkin nokittelun heti alkuunsa ja olen nauttinut subling. Ei tee kyllä yhtään tiukkaa tämän huljuttelu suussa, joskus buustaillessa maistuu melkeinpä hyvältä! 
-
Harold
- Kameleontti
tulipahan tyypattua, alla oli kyl lakkaa 1ml ja join vielä pari bisseä päälle. vaikutukset oli mun muistaakseni hyvin ketamiinimaiset(siit on vuosia kun oon ottanu) näkökentässä heitti, tasapaino meni, tunnet itsesi UFOksi ja ja arkipäivästen asioiden toteuttaminen ei ihan siitä vaan onnistu 
kaveri oli fikatnnu n. 40mg josta itse otin vähän reilu puolet eli oisko se nyt sitten ollut 25mg, jäi viellä buustit ottamatta kun kello olikin jo niin paljon.
mukavaa on, pidän ! ilman lakkaa ens kerral ja skidisti enempi, hieman hämmentynyt olo nyt vielä seuraavana päivänä..muuta negatiivista ei oikeestaan toistaseks löydy sanottavaa !!
kaveri oli fikatnnu n. 40mg josta itse otin vähän reilu puolet eli oisko se nyt sitten ollut 25mg, jäi viellä buustit ottamatta kun kello olikin jo niin paljon.
mukavaa on, pidän ! ilman lakkaa ens kerral ja skidisti enempi, hieman hämmentynyt olo nyt vielä seuraavana päivänä..muuta negatiivista ei oikeestaan toistaseks löydy sanottavaa !!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Baikonur
- Kameleontti
Itsekin tykkään tästä oikein paljon, aivan loistava vitutuksenpoistolääke... Ai niin, eihän huumeita sellaiseen kannata käyttää! 
Pieniä annoksia (25 mg) ottanut vain, isompia välillä miettinyt, mutta enpä usko ottavani ainakaan lähiaikoina. Enää ei ole oikeastaan mielenkiintoa pään sekoittamiseen vaan hyvään ja mielenkiintoiseen oloon noin muutenkin. Nenään olen tunkenut, ainoa päihde muuten jota olen näin ottanut. Tykästyin niin siihen itse toimenpiteeseen että luultavasti nokittelen nämä edelleenkin. Valuma on aivan hirveä eikä lähde millään määrällä mehua.
Pieniä annoksia (25 mg) ottanut vain, isompia välillä miettinyt, mutta enpä usko ottavani ainakaan lähiaikoina. Enää ei ole oikeastaan mielenkiintoa pään sekoittamiseen vaan hyvään ja mielenkiintoiseen oloon noin muutenkin. Nenään olen tunkenut, ainoa päihde muuten jota olen näin ottanut. Tykästyin niin siihen itse toimenpiteeseen että luultavasti nokittelen nämä edelleenkin. Valuma on aivan hirveä eikä lähde millään määrällä mehua.
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
Feya
- OD
Tätä on nyt tultu kiskottua vaikka kuinka monta grammaa enkä vaan kyllästy. Käyttöni on ollut viime aikoina lähes päivittäistä eli toleranssi on ihan katossa - viikon tauko voisi tehdä ihan terää.
Mulla menee mexeä illan aikana yleensä noin 75-100mg. Oon tottunut nokittamaan jauhoni (se on vaan niin hauska rituaali, eikä kirvele yhtään), mutta viime aikoina oon huomannut, että parhaat efektit saa kun ottaa noin 50mg oraalisesti ja sitten tunnin päästä toiset 50mg nenään vaikkapa kahdessa osassa. Boostaus kunniaan.
Ja tämä tosiaan sopii jos minkälaiseen komboon. MXE + opatee on ehdottomasti niistä parhain, ah sitä eufoorista dissonuonukuntaa (oxyn kera aika samanlaista). MPA (methiopropamine) + MXE on sen sijaan ihanan stimuloivaa häröilyä. Otin myös kerran 700 millin DXM-tripillä hiukan mexeä ja se toi sihen dissosiaatioon aivan uutta syvyyttä.
Mexe pieni, kaikkien kulta.
Mulla menee mexeä illan aikana yleensä noin 75-100mg. Oon tottunut nokittamaan jauhoni (se on vaan niin hauska rituaali, eikä kirvele yhtään), mutta viime aikoina oon huomannut, että parhaat efektit saa kun ottaa noin 50mg oraalisesti ja sitten tunnin päästä toiset 50mg nenään vaikkapa kahdessa osassa. Boostaus kunniaan.
Ja tämä tosiaan sopii jos minkälaiseen komboon. MXE + opatee on ehdottomasti niistä parhain, ah sitä eufoorista dissonuonukuntaa (oxyn kera aika samanlaista). MPA (methiopropamine) + MXE on sen sijaan ihanan stimuloivaa häröilyä. Otin myös kerran 700 millin DXM-tripillä hiukan mexeä ja se toi sihen dissosiaatioon aivan uutta syvyyttä.
Mexe pieni, kaikkien kulta.
Last edited by Feya on Wed 07 Sep 2011, 20:28, edited 1 time in total.
-
zerk
Ya.Feya wrote: Mexe pieni, kaikkien kulta.
Mulla mexe on oraalisesti otettuna todella sedatoivaa jo pienillä annoksilla, kun taas nokkaan vedettäessä sama annos saa aikaan vähän stimulaatiota. Oon itse myös tykästynyt tän nokitukseen jostain syystä.
Tää on kyllä helposti lempparipäihde nykyään. Sopii tilanteeseen kuin tilanteeseen.
-
eNZYMe
- OD
Methoksetamiinilla on ilmeisesti ainakin heikkoa µ-opoidi reseptori affiniteettiä, eli tuosta voi tulla pienoiset reflat päivittäin käytettynä. Varmaan sopii vieroitukseenkin kohtuullisesti.
Eroaako kovinkin paljon DXM olosta? Inhoan dxm:ia ja ketaa pari kertaa kokeilleena sekin oli aike mitäänsanomatointa ja sekavaa. Tavallaan MXE kiinnostaisi paljonkin, mut en tiedä sopisiko mulle. Mulla on ollut pääosin epämiellyttäviä kokemuksia dissoista tähän mennessä.
Eroaako kovinkin paljon DXM olosta? Inhoan dxm:ia ja ketaa pari kertaa kokeilleena sekin oli aike mitäänsanomatointa ja sekavaa. Tavallaan MXE kiinnostaisi paljonkin, mut en tiedä sopisiko mulle. Mulla on ollut pääosin epämiellyttäviä kokemuksia dissoista tähän mennessä.
-
zerk
Mulle mexe on ainakin paljon helpompaa ja miellyttävämpää kuin dexmi. Suosittelen kokeilemaan.