Silokit ( P. semilanceata )
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Re: Silokit ( P. semilanceata )
Mun mielestä ainoat substanssit jotka sopii combottaa sienien / LSD:n kanssa ovat joko puhdas MDMA ja/tai savut. Ei muuta. Piste. 
-
sxoxyvg
- OD
Mun mielest tolu ja butaani.muovailuvaha wrote:Mun mielestä ainoat substanssit jotka sopii combottaa sienien / LSD:n kanssa ovat joko puhdas MDMA ja/tai savut. Ei muuta. Piste.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Hyi sua.sxoxyvg wrote:Mun mielest tolu ja butaani.
-
Ongelma
- Lepakko
mitä nautitte sitte ku haette euforista+selkeää+visuaalista kokemusta? kun en tiä paljon näistä, ainakaan 'uusista' (rc) eineistä mitään?
ei siinä että silokit ja opiaatit vaikuttivat erittäin mukavasti yhdessä. pidin
ei siinä että silokit ja opiaatit vaikuttivat erittäin mukavasti yhdessä. pidin
-
STRN
- Psykonautti
-
doof
- Kameleontti
Tuskin, jos Saturnuksessa asut
nojoo.. Ite odotan vähintää sen 2 viikkoa ennenku raaskin lähtee turun sieneen. Viimevuon taisin olla lokakuun puolvälis ja se tuntu myöhäselt
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Sitten ku keskilämpötila tippuu alle 15.
-
testeri420
- OD
Joo kyllä niitä kohta löytyy 
Ja huippua täällä maalla asumisesta on se että ensimmäiset silokit löytyy heti ku avaa ulko-oven ja siitä ku jatkaa matkaa ni löytyy enempi.
Pitää kerätä niitä iha hillitön määrä ens talveks. Kuivaan ne ja pistän grippipussii jemmaan ne. Enkä tiiä syönkö itte yhtää niitä..................
Ehkä saatan muutaman maistaa. Oon huomannu sellasen jännän jutun että ku niitä syö ja sitte lähtee ettimään ni ne silokit alkaa "hehkumaan" tai sillee jännästi loistamaan ni löytää paljo helpommi ku syö niitä vähä ensin.. Mielenkiintoisia nämä suomalaiset luonnontuotteet.
Ja huippua täällä maalla asumisesta on se että ensimmäiset silokit löytyy heti ku avaa ulko-oven ja siitä ku jatkaa matkaa ni löytyy enempi.
Pitää kerätä niitä iha hillitön määrä ens talveks. Kuivaan ne ja pistän grippipussii jemmaan ne. Enkä tiiä syönkö itte yhtää niitä..................
Ehkä saatan muutaman maistaa. Oon huomannu sellasen jännän jutun että ku niitä syö ja sitte lähtee ettimään ni ne silokit alkaa "hehkumaan" tai sillee jännästi loistamaan ni löytää paljo helpommi ku syö niitä vähä ensin.. Mielenkiintoisia nämä suomalaiset luonnontuotteet.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
magiclymagical
- Apteekki
testeri420 wrote:Joo kyllä niitä kohta löytyy
Oon huomannu sellasen jännän jutun että ku niitä syö ja sitte lähtee ettimään ni ne silokit alkaa "hehkumaan" tai sillee jännästi loistamaan ni löytää paljo helpommi ku syö niitä vähä ensin.. Mielenkiintoisia nämä suomalaiset luonnontuotteet.
Hehkumisen vahvistan myös omalta kohdalta mut sienissä on tosi vaikee kerätä sieniä
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
-
STRN
- Psykonautti
Hoho. Kyllähän niitä löyty ku pari tuntia etsi ja nyt ne on kuivamassa leivinpaperilla. Kauan niitä pitää kuivattaa ja mistä sit tiiän paljon syön niitä ku öh.. ne on vähä silppona.
E: Vois käydä kattomassa joku päivä niitä lisää samasta paikasta jos niitä olis kasvanu lisää.
E: Vois käydä kattomassa joku päivä niitä lisää samasta paikasta jos niitä olis kasvanu lisää.
Last edited by STRN on Sun 14 Aug 2011, 21:09, edited 1 time in total.
4:20pm
-
Ongelma
- Lepakko
kuivaa sanomalehden päällä piemessä viileässä 24h, vähempikin saattaa riittää, mutta 24tunnissa tulee satavarmasti ripirapia. Annosteluun olisi hyvä ollaa vaaka.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Täh? Mistä muka? Ootko varma että oli silokkeja, mun mielestä missään koko Suomessa ei oo keskilämpötila tippunu vielä alle 15...?
-
Ongelma
- Lepakko
Kyl niit on kuulemma jo ilmaantunu.
Ite venaa viikon pari ja käyn tarkastaa mestat
Ite venaa viikon pari ja käyn tarkastaa mestat
-
STRN
- Psykonautti
Uskaltaiskohan noita jo syödä? Kameraa ei valitettavasti ollu mukana mutta, ihan varma että silokkeja on. Nyt noi on jonku 2 päivää kuivunu ja iha mustia ja limasia. Ja haisee pahalle.
-
Matkustaja
- Psykonautti
^
Eihän se kuivattaminen mitään siihen tehoon vaikuta, lähinnä säilyvyyden vuoksi kuivatetaan. Eli ei ole siis sama asia kuin vaikka kärppäreiden kanssa, voi syödä tollasenaan.
EDIT: niin paitsi jos tietenkin haluat tarkasti grammamäärän perusteella katsoa. Itse en ole tätä suomisienten kanssa koskaan harrastanut. Mutta joo, eiköhän noi ala olee kuivia. Kokeile onko rapeita.
Eihän se kuivattaminen mitään siihen tehoon vaikuta, lähinnä säilyvyyden vuoksi kuivatetaan. Eli ei ole siis sama asia kuin vaikka kärppäreiden kanssa, voi syödä tollasenaan.
EDIT: niin paitsi jos tietenkin haluat tarkasti grammamäärän perusteella katsoa. Itse en ole tätä suomisienten kanssa koskaan harrastanut. Mutta joo, eiköhän noi ala olee kuivia. Kokeile onko rapeita.
-
testeri420
- OD
SahkoinenVelho wrote:Täh? Mistä muka? Ootko varma että oli silokkeja, mun mielestä missään koko Suomessa ei oo keskilämpötila tippunu vielä alle 15...?
Mun pihassa oli ekat jo tossa viikko sitte
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
Music is a saint.
Music is a saint.
-
SadPanda
- LD50
Huomenna vois lähtee tsekkaileen 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Ongelma
- Lepakko
Jotku on myös mieltyny 'helpompaan' tapaan nauttia, siis kuivattuna. Jauhaa hiekaks ne ja sit vaikka jugurttii tai johkiMatkustaja wrote:lähinnä säilyvyyden vuoksi kuivatetaan
-
SadPanda
- LD50
Itellä on aina menny sellasenaan ja sit kuivatuissa on se kiva puoli et niitä voi ottaa kourallisen ja rouskii niinku jotain snacksejä
pitkin iltaa
omnom. Ei oo tehnyt pahaa koskaan maku/koostumus. Hyviä maistuu ruoholle lähinnä 
-
Mushru
- Moderator
Suoraan jauheet suuhun vaa ja vedel alas ni ei tartte maistella. Jugurtissakin se maistuu läpi..Ongelma wrote:Jotku on myös mieltyny 'helpompaan' tapaan nauttia, siis kuivattuna. Jauhaa hiekaks ne ja sit vaikka jugurttii tai johkiMatkustaja wrote:lähinnä säilyvyyden vuoksi kuivatetaan
Siis en tiiä,ite en diggaa semien mausta mut jotkut diggaa. Tuoreenahan on erittäin multanen&sieninen maku.. yöh.
SadPanda wrote:Itellä on aina menny sellasenaan ja sit kuivatuissa on se kiva puoli et niitä voi ottaa kourallisen ja rouskii niinku jotain snacksejäpitkin iltaa
omnom. Ei oo tehnyt pahaa koskaan maku/koostumus. Hyviä maistuu ruoholle lähinnä
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
lappilainen
Kuivattua Psilosybe Cubensis- jauhetta, hyi olkoon. Pahinta mitä olen koskaan maistanut. 
Ajattelin odottaa seuraaviin sadepäiviin ja niiden jälkeen lähteä sienestämään. Lapista en ole ennen löytänyt kuin muutamia silokkeja, pitää varmaan poiketa golf-kentillä ja hevostallien läheisyydessä jottei jää tatittomaksi tämäkin talvi.
Ajattelin odottaa seuraaviin sadepäiviin ja niiden jälkeen lähteä sienestämään. Lapista en ole ennen löytänyt kuin muutamia silokkeja, pitää varmaan poiketa golf-kentillä ja hevostallien läheisyydessä jottei jää tatittomaksi tämäkin talvi.
-
STRN
- Psykonautti
Tänää siis lähtee maistiin ensimmäistä kertaa! Eli noin 1g alottelijalle..? Eikö se vastaa jotai 30-40 sientä kuivana?
E: Joku 45min menny syömisestä ja ihan varmaan otin enemmän kun 1g.. ei ole puntaria oikee. Pitäis varmaan syödä lisää?
E: Joku 45min menny syömisestä ja ihan varmaan otin enemmän kun 1g.. ei ole puntaria oikee. Pitäis varmaan syödä lisää?
Last edited by STRN on Tue 16 Aug 2011, 17:53, edited 1 time in total.
-
SadPanda
- LD50
Juu vois lähtee nyt ettiskelee vakiopeltospotilta semejä
Tuosta 6km päästä pitää pyöräillä mut eipä oo paha
nooh ei muutako menoksi toivottakaa onnea
! 3
-
Matkustaja
- Psykonautti
Onnea, itse ajattelin viikonloppuna käydä tutkiskelemassa. 
-
Ongelma
- Lepakko
Kuulostaa ihan hyvältä annokselta.Psykodium wrote:Tänää siis lähtee maistiin ensimmäistä kertaa! Eli noin 1g alottelijalle..? Eikö se vastaa jotai 30-40 sientä kuivana?
Ite söin ekat 25-30 leivän välissä, raakoja siis olivat. Myöhemmin kyllä tajusin meiningin jääneen huikan vajaaksi.
-
SadPanda
- LD50
Liian aikaseen oon taas liikenteessä
eipäs siellä ollu ainuttakaan. Niitä on sittenku niitä on.
Viime vuonna oli sama homma olin liian aikaseen liikenteessä. Pelto oli tosi kuiva ja ei näyttänyt yhtään siltä että siellä etes olisi. Kyllä mä vähän aikaa konttailin ja tsoomailin mutta nääh. Ei vielä. Odottas reilusti ainakin 2vkoa ennenkuin uutta yritystä 
-
Matkustaja
- Psykonautti
No liian aikaisin on aina parempi kuin liian myöhään. Ja pellolla rämpiminen on omalla tavallaan rentouttavaa vaikkei mitään löytyisikään. 
-
Mushru
- Moderator
sangen vittumaista ja turhauttavaa minusta.Matkustaja wrote:No liian aikaisin on aina parempi kuin liian myöhään. Ja pellolla rämpiminen on omalla tavallaan rentouttavaa vaikkei mitään löytyisikään.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Matkustaja
- Psykonautti
Heh, riippuu miten asiaan suhtautuu
Itse koin sen mukavan meditatiivisena kokemuksena, ympärillä vain hiljaisuutta (ja hevosenpaskan hajua ja eläinten ääntelemistä).
-
Paranoid
- Karvakuono
Onkohan urheilukentän nurmikko sellanen paikka missä vois kasvaa?