LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)
-
Neste
- OD
Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)
Lauantaina olisi tarkoitus ottaa happoa. Mahtaako sunnuntaina otettu MDMA vaikuttaa heikentävästi?
MDMA:n jälkeen olen ottanut 200mg 5-HTP joka ilta. Torstaina ja perjantaina tarkoitus ottaa 100mg aamulla.
MDMA:n jälkeen olen ottanut 200mg 5-HTP joka ilta. Torstaina ja perjantaina tarkoitus ottaa 100mg aamulla.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
damazca
- Lepakko
Tuskin vaikuttaa sen kummemmin. Muistat vaan Linnunradan käsikirja liftreille lanseeramat legendaariset sanat: Älä hätäile. Avoimin mielin ja mitään pelkäämättä niin happo voi opettaa sulle enemmän kuin uskotkaan. Minut se sai vähentämään alkoholinkäyttöä 4-5koppaa/viikko alle koriin viikossa.Neste wrote:Lauantaina olisi tarkoitus ottaa happoa. Mahtaako sunnuntaina otettu MDMA vaikuttaa heikentävästi?
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
Juuan kokista ja nussitaan.
-
Neste
- OD
Hahah.. tuli heti mieleen alla oleva juliste.akazaa wrote:Älä hätäile.
Ensimmäinen kerta antoi kuitenkin viitteitä siitä tällä voisi olla paljon annettavaa. Nyt sitten vaan paljon isommalla dosella liikkeelle
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Ei kannata kyl deelien kanssa koskaan luottaa siihen et ajatukset pystyis pitää jotenki kasassa. Pahimmassa tapauksessa tulee sellasta sekameteliä ja aivomyrskyä et se ylittää ihan käsityskyvyn. Tärkein on vaan tajuta et tuli sitten miten ahdistavia ajatuksia vaan niin ne on tärkeitä ja ne pitää hyväksyä, kokea ne vaan vaikka sitten täysillä. Ton sisäistäminen jo itseasiassa laskee aika paljon riskiä niihin ahinoihin ja paniikkeihin ja muihin ikäviin tiloihin... 
-
Neste
- OD
Hyvin toimi
250-300 mikkiä luultavasti.
Setting meni täysin toisenlaiseksi kuin olin suunnitellut mutta se ei varsinaisesti haitannut. Tai no... osittain alitajuisesti ja osittain tietoisesti etsin koko tripin ajan (lukuunottamatta metrossa ja pizzeriassa istumista) jotain rauhallista paikkaa jossa olisi voinnut vaan löhöillä ja joissain vaiheessa etsiskely muuttui vessan etsimiseksi. Näiden takia kävelin Helsingissä Hietsu-Kallio akselilla edes takaisin yhteensä 30-35km + tuohon päälle ehkä pari kilometriä Vuosaaressa
Jalat, pakarat ja polvet on vieläkin ihan paskana. En ole varmasti koskaan hikoillut niin paljoa tai haissut niin pahalta
Kaupoissa tuli asioitua muutaman kerran ja joka kerta aloin kokea varmaankin jonkinlaista egon häviämistä - tunsin muuttuvani läpinäkyväksi mutta palasin taas "normaaliksi" kun poistuin kaupasta. Varsin jännä kokemus. Myös visuaalit tuntuivat todella vahvasti kaupoilla asioidessa.
Täytyy rustata joku pidempi stoori jossain vaiheessa...
edit:
Otin nyt viikko yllä mainitun jälkeen puolet pienemmän määrän ja toimi melko oudosti ja kovaa. Tunnin jälkeen alkoi nousta, vähän hatsia, tunnin verran erittäin hyvä meno mutta sitten iski melko paha ahdistus+vainotus pariksi tunniksi ja kun pääsin tuosta eroon niin tuntui että trippi alkoi hiipua melko nopeasti. Paljon "vuoristoratamaisempi" trippi kuin tuo edellinen
Tiedä sitten johtuiko hatseista, settingistä vai siitä että on tullut napsitta deelejä viime aikoina melko tiuhaan
Setting meni täysin toisenlaiseksi kuin olin suunnitellut mutta se ei varsinaisesti haitannut. Tai no... osittain alitajuisesti ja osittain tietoisesti etsin koko tripin ajan (lukuunottamatta metrossa ja pizzeriassa istumista) jotain rauhallista paikkaa jossa olisi voinnut vaan löhöillä ja joissain vaiheessa etsiskely muuttui vessan etsimiseksi. Näiden takia kävelin Helsingissä Hietsu-Kallio akselilla edes takaisin yhteensä 30-35km + tuohon päälle ehkä pari kilometriä Vuosaaressa
Kaupoissa tuli asioitua muutaman kerran ja joka kerta aloin kokea varmaankin jonkinlaista egon häviämistä - tunsin muuttuvani läpinäkyväksi mutta palasin taas "normaaliksi" kun poistuin kaupasta. Varsin jännä kokemus. Myös visuaalit tuntuivat todella vahvasti kaupoilla asioidessa.
edit:
Otin nyt viikko yllä mainitun jälkeen puolet pienemmän määrän ja toimi melko oudosti ja kovaa. Tunnin jälkeen alkoi nousta, vähän hatsia, tunnin verran erittäin hyvä meno mutta sitten iski melko paha ahdistus+vainotus pariksi tunniksi ja kun pääsin tuosta eroon niin tuntui että trippi alkoi hiipua melko nopeasti. Paljon "vuoristoratamaisempi" trippi kuin tuo edellinen
Tiedä sitten johtuiko hatseista, settingistä vai siitä että on tullut napsitta deelejä viime aikoina melko tiuhaan
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Mun tarvii todeta tähän, etten oo ite ikinä kyennyt/kautta uskaltautunut mihinkään kauppaan tai vastaavaan "julkiseen" mestaan missä pyörii ihmisiä tavallisen arjen keskelNeste wrote:Hyvin toimi250-300 mikkiä luultavasti.
Setting meni täysin toisenlaiseksi kuin olin suunnitellut mutta se ei varsinaisesti haitannut. Tai no... osittain alitajuisesti ja osittain tietoisesti etsin koko tripin ajan (lukuunottamatta metrossa ja pizzeriassa istumista) jotain rauhallista paikkaa jossa olisi voinnut vaan löhöillä ja joissain vaiheessa etsiskely muuttui vessan etsimiseksi. Näiden takia kävelin Helsingissä Hietsu-Kallio akselilla edes takaisin yhteensä 30-35km + tuohon päälle ehkä pari kilometriä VuosaaressaJalat, pakarat ja polvet on vieläkin ihan paskana. En ole varmasti koskaan hikoillut niin paljoa tai haissut niin pahalta
![]()
edit:
EDIT: Muutamia kertoja toki oltu ihan vaan luonnon keskelläkin kaverin mökillä ja vaellettu ympäri maita ja mantuja.
-
testeri420
- OD
Tässä omassa kokemuksissa on kyllä lappusissa ollu vaikka missä ja tehny vaikka mitä. Parhaat matkat saa vaan ku lähtee toteuttaan rohkeesti vaan. Ainaki omasta mielestä mutta sitten saattaa olla että havahtuu niin ihme tilanteista että ei mitään rajaa. Ja todella hyvät reissut saa kun on hyvää seuraa vaan,se melkee riittää jo mulle. Mutta joka kerta oon huomannu senkin että ajatusmaailmani muuttuu hieman ja saattaa olla että sitä hieman hörhöytyy lisää. Saattaa vai niin on,mutta vielä tässä ollaan terveen kirjoilla mutta mielenterveystoimiston asiakkaana,lääkityksessä joka päivä. Onko se hyvä asia...?
Mitään muuta en kadu kun sitä mitä en oo vielä tehnyt...
Kadu,kakadu,du,dudu ja kudun dudu.
Mitään muuta en kadu kun sitä mitä en oo vielä tehnyt...
Kadu,kakadu,du,dudu ja kudun dudu.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
muovailuvaha
- Karvakuono
Itelle ehkä tärkeintä tripille valmistautumiseen on, että oon täysin levännyt, nukkunut hyvin, täysin rento ja että tiedän tulevani kokemaan trippini Erittäin hyvien ystävieni kanssa yhdessä kollektiivisena trippinä. Mihin sitten ikinä päädymmekään ja mitä tekemään.
-
Hitler
- Apteekki
On taskussa pari sokeripalaa, arviolta kai jotain 140-170 mikkiä, eihän noista oikein varma voi olla. Kuumottelisi kokeilla tätäkin iv:nä, jos liuottaisi palan veteen ja filtteröisi. Neuvoja otetaan vastaan. Kannattaako pistää kokonainen pala jne?
pirun hyvä nuolla kuorena
-
mauseri
- LD50
Mun mielestä koko LSD:een idea menee ihan vituiks jos alkaa piikittään.. Mut tää on vaan mun mielipide. Kauanko happo näkyy seuloissa? Vai testaako ne ees sitä? Oon ajokortin takia seurannassa, mut happotrippi vois tehdä nyt hyvää kun on masennuksetkin menny ohi ja uskon että se vain vahvistas mun halua olla kuivilla. Mut voinko sit sanoa että olen kuivilla? Onko happo huume vai lääke vai työkalu vai mitä?Hitler wrote:On taskussa pari sokeripalaa, arviolta kai jotain 140-170 mikkiä, eihän noista oikein varma voi olla. Kuumottelisi kokeilla tätäkin iv:nä, jos liuottaisi palan veteen ja filtteröisi. Neuvoja otetaan vastaan. Kannattaako pistää kokonainen pala jne?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Neste
- OD
Erowidistä:
U.S. DRUG TESTING SUMMARY
Tested for in Standard Drug Tests: NO
Tested for in Extended Drug Tests: NO
Possible to Test for: YES
Detection Period in Urine: 24-72 hrs
Eli näkyy 24-72 tuntia muttei testata ainakaan jenkeissä.
U.S. DRUG TESTING SUMMARY
Tested for in Standard Drug Tests: NO
Tested for in Extended Drug Tests: NO
Possible to Test for: YES
Detection Period in Urine: 24-72 hrs
Eli näkyy 24-72 tuntia muttei testata ainakaan jenkeissä.
-
avantGarde
- Lepakko
Oon kuullu kans etteivät täällä suomessakaan sitä testaa seuloissa. Eiks sielä yleensä vaan testata THC,opparit, stimut ja bentsot.mauseri wrote:Kauanko happo näkyy seuloissa? Vai testaako ne ees sitä?
Last edited by avantGarde on Sat 13 Aug 2011, 11:47, edited 1 time in total.
-
Hitler
- Apteekki
Kolme sokerinpalaa reiveissä. Tanssiminen. Troll Scientists. Luulin et basso menee mun sydämmeni tahtiin. JUMAL OLO.
Ei enää mämmiä reiveissä. LSD ON SÄHKÖÖ
pirun hyvä nuolla kuorena
-
Mandown
- Lepakko
Happoa voi testata suomessa, on itseasiassa halvin testattava kaikista huumeista, mutta ei todellakaan kuulu perusseulaan ja muistaakseni ei oo pikatestereissäkään.. Vain jos epäilys lsd:stä niin testataan erikseen tai jos seulan päättäjä haluaa jostain syystä läväyttää kaikki mahdolliset tiskiin.
Mutta listaa voidaan pidentää, lyhentää ja erotella tietysti, epäilysten mukaan ja sen mukaan mitä liikkuu kaduilla =)
thc opiaatit amfetamiinijohdannaiset, bentsot ja bupreOon kuullu kans etteivät täällä suomessakaan sitä testaa seuloissa. Eiks sielä yleensä vaan testata THC,opparit, stimut ja bentsot.
Mutta listaa voidaan pidentää, lyhentää ja erotella tietysti, epäilysten mukaan ja sen mukaan mitä liikkuu kaduilla =)
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
-
Dreamer
- Psykonautti
sokeripaloja itsekkin sain. 15e kappale piti olla happoa, mutta mitään muuta ei tullut kuin väsymysHitler wrote:Kolme sokerinpalaa reiveissä. Tanssiminen. Troll Scientists. Luulin et basso menee mun sydämmeni tahtiin. JUMAL OLO.
ja myöhemmin illalla kun poltettiin paljon kukintoa, laukesi migreeni. että ei tässä enään suomen markkinoihin
ole luottamista vaan netistä jatkossa.
-
Matkustaja
- Psykonautti
Kuinkas yleistä tää on että kestää yli 12 tuntia? Voi tietysti olla että kyseessä oli ollut joku RClappu, mutta henk koht en usko tähän koska sen verran luotettavalta taholta tuli, ja sanoi että kyseessä on todellakin LSD. Vaikutuskin alkoi siinä 20-60 min päästä nauttimisesta, joten tämänkin puolesta olisi ollut happoa kyseessä. Lappu ei myöskään maistunut miltään. Joku reilu 13 tuntia oli kokonaisvaikutusaika.
-
MaiKel
- Karvakuono
Kyllä itellä tota sattui ekoilla kerroilla jonkin verran, mm toinen trippi kesti ~laimeilla vaikutuksilla sen 22h tai jtn.
-
Neste
- OD
13h voisin vielä uskoa hapoksi, mutta 22h ei millään
-
Uke
- LD50
Joo kyl mä vielä uskosin et jos siihe vähän jälkee 12 tunnin on vielä jotain havaittavis, mut ei ihan täysil enää toimi ni happoo mut sit ku alkaa menee yli 15 tunnin ja vieläki vahvoi oloi ni.. noh jotain muutahan siinä sitten propably on ollu sillo.Matkustaja wrote:Kuinkas yleistä tää on että kestää yli 12 tuntia? Voi tietysti olla että kyseessä oli ollut joku RClappu, mutta henk koht en usko tähän koska sen verran luotettavalta taholta tuli, ja sanoi että kyseessä on todellakin LSD. Vaikutuskin alkoi siinä 20-60 min päästä nauttimisesta, joten tämänkin puolesta olisi ollut happoa kyseessä. Lappu ei myöskään maistunut miltään. Joku reilu 13 tuntia oli kokonaisvaikutusaika.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Vesseli
- Karvakuono
Mites toi toleranssi homma oikein menee? Miten on mahdollista että 200 mikkiä ei sanonut oikein mitään? Edellisestä tripistä on noin kolme viikkoa.
-
lappilainen
No eipä ainakaan toleranssilla ole ollut osuutta asiaan. Itse epäilisin itse lappua tai sen säilytyspaikkaa ja -tapaa. Oletko varma ettet ole ostanut pelkkää pahvia, tai jotain mietoa tutkaria? Voihan se tietysti olla että lappu tulee useiden välikäsien kautta ja on niin kärsinyt että niitä mikrogrammoja pääsee katoamaan varsin huimia määriä.Vesseli wrote:Mites toi toleranssi homma oikein menee? Miten on mahdollista että 200 mikkiä ei sanonut oikein mitään? Edellisestä tripistä on noin kolme viikkoa.
Kuinka kauan lappu säilyy huoneenlämmössä, ilmatiiviisti pakattuna ja pilkkopimeässä? Minulla on ollut kaksi viikkoa säilytyksessä yksi 100µg lappu, ja jokupäivä olisi tarkotus testailla. Toivottavasti ei ole vielä ihan huonoksi mennyt.
-
Matkustaja
- Psykonautti
^
En usko että on menettänyt tehoja. Jos ei toimi, niin lapussa ei ole ollut 100µg silloin kun olet sen saanut.
En usko että on menettänyt tehoja. Jos ei toimi, niin lapussa ei ole ollut 100µg silloin kun olet sen saanut.
-
VoodooPeople
- Karvakuono
Osaakohan kukaan sanoa paljonko on happoa näis sokruis mitä oon täsä imaillu tai mahtaakohan kellään edes olla käsitystä et millanen määrä aiheuttaa mitäkin oloi? Mua on aina jotenki ärsyttäny hapon epämääräsyys annostelun suhteen. Meinaan siis kun ei noista oikein voi ikin olla varma paljo siin lapus/tipas sitä ihteensä sit on.
Yhest palast menee suht mugaviin oloihin ym mut visui ei oo näkyny, lähin vertailu kohde on parin vuoden takasiin shiwoihin joista puolikas aiheutti about samat olotilat ku yks näist sokruist. Ajantaju kyl hämärtyy, musaan uppoo paremmin ja ajatus juoksee miljoonaa. Mut visui ei vaa näy. Kaveri sano et tää happo ei ois nii visuaalista mut häh, voiks hapois olla sit eroi vai ooks mä ottanu vaa liia vähä. Muistelen myös lukeneeni että tarpeeksi kun trippaa nii ne visut alkais vaa vähenemään joka kerta mikä ois kyllä sääli. Vaikka ne visut ny ei tosiaan oo se pääpointti hapois on ne kumminkin sellai kirsikka kakun pääl ja kuuluu ainki must oleellisesti trippailuun.
Ens kerral varmaa joutuu nykäsee sit kolme.
Yhest palast menee suht mugaviin oloihin ym mut visui ei oo näkyny, lähin vertailu kohde on parin vuoden takasiin shiwoihin joista puolikas aiheutti about samat olotilat ku yks näist sokruist. Ajantaju kyl hämärtyy, musaan uppoo paremmin ja ajatus juoksee miljoonaa. Mut visui ei vaa näy. Kaveri sano et tää happo ei ois nii visuaalista mut häh, voiks hapois olla sit eroi vai ooks mä ottanu vaa liia vähä. Muistelen myös lukeneeni että tarpeeksi kun trippaa nii ne visut alkais vaa vähenemään joka kerta mikä ois kyllä sääli. Vaikka ne visut ny ei tosiaan oo se pääpointti hapois on ne kumminkin sellai kirsikka kakun pääl ja kuuluu ainki must oleellisesti trippailuun.
Ens kerral varmaa joutuu nykäsee sit kolme.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
"Oikeeta" ensimmäistä LSD:tähän nyt ei ole kuin sitä yhtä eikä siinä nyt luonnollisesti eroja mitenkään voi olla, mut noita LSD:n analogeja ja eri muotoja on kyllä ihan hitosti erilaisia... Kaikilla hieman erilainen vaikutus, eikä sitä tietenkään voi tietää mitä missäkin tarkalleen on. Jopa ihan muita kuin LSD:n analogeja, esim. jotain hyvin kryptisiä fenetyyliamiineja, enkä todellakaan puhu edes bromosta ja DOI/DOC sun muista, missä tahansa lapuissa voi olla. Perseestä mut ei voi mitään.
EDIT: Toi vaikutus kuulostas ehkä joltain 50-100 mikrogrammalta. Tosin eihän sitäkään voi koskaan tietää, voi olla enemmän tai voi olla vähemmänkin.
EDIT: Toi vaikutus kuulostas ehkä joltain 50-100 mikrogrammalta. Tosin eihän sitäkään voi koskaan tietää, voi olla enemmän tai voi olla vähemmänkin.
-
Neste
- OD
Jollain tavalla aktiivisista epäsuhtauksistaki on ollut spekulointia
-
VoodooPeople
- Karvakuono
Nonih, ny mä sit mietin tääl et oonkohan oikeeta elesdiitä ikinä ees tullut maistaneeks..
RC-lappuja on kyl tullu vastaan (myyty happona
) mut se lappu kyl maistuki jo vitun kitkerält. Noi sokrut maistuu vaa sokrult.
Ens kerral sit enempi ni ei tartte ihmetellä. Ennen olin sitä mielt et hapoist ei voi saada vajareita. Et aina ne toimii jotenki. Tätä nykyä mieli vähä muuttunu ja noi pari viimesint kertaa on kyl jättäny nälkäseks. Haluun tehdä viel joskus sen tukevamman matkan, en tiä miks..
Joku siin vaa kiehtoo!
RC-lappuja on kyl tullu vastaan (myyty happona
Ens kerral sit enempi ni ei tartte ihmetellä. Ennen olin sitä mielt et hapoist ei voi saada vajareita. Et aina ne toimii jotenki. Tätä nykyä mieli vähä muuttunu ja noi pari viimesint kertaa on kyl jättäny nälkäseks. Haluun tehdä viel joskus sen tukevamman matkan, en tiä miks..
Joku siin vaa kiehtoo!
-
avantGarde
- Lepakko
Söin tuossa about. 1h15min sitten sokeripalan jonka myyjä kertoi sisältäneen 100ug:ta.
Ei sano mitään
. Onko normaalia että kestää kauan ennenkuin vaikutuksia alkaa ilmaantua?
E: 2 tuntia dosetuksesta ja ei mitään.
E2: Juu ei sitten sanonu oikeen yhtään mitään tuo. Ensi kerta oli kun otin happoa. Vähän on pettyneet fiilikset.
Noh, parempi onni ensikerralla.
Ei sano mitään
E: 2 tuntia dosetuksesta ja ei mitään.
E2: Juu ei sitten sanonu oikeen yhtään mitään tuo. Ensi kerta oli kun otin happoa. Vähän on pettyneet fiilikset.
Noh, parempi onni ensikerralla.
-
KarstaFari
tää oli loppujenlopult ihan vitun kivaa tavaraa, odotin vain vitusti liikoi tält
toki tälläkin ois varmaa potenttii "vähän" suuremmilla annoksilla
ehkä vielä jonain päivänä.. 
-
STRN
- Psykonautti
Vissiin viikko sit kokeilin ekaa kertaa sokeripalaa, mikeistä en tiiä mutta kesti joku 1-2h kunnes oli huipussaan. Sairaan hyvä fiilis tuli siitä, jotain lieviä harhoja näky ja värit hehku yms.
4:20pm
-
anaganja
- Psykonautti
Otin eilen ensimmäisen kerran happoa ja kokemus oli sanoinkuvaamaton.. Ensimmäiset pienet efektit alkoivat ½-1 tunnin kohdalla ja aloin miettiä että onko tää nyt tällästä mutta savut poltettuani maailma räjähti silmilleni.
Ihana päivä, uskomattoman kaunista. Suosikiksi meni ja siis annostuksesta ei ole tietoa kun sokeripalassa oli. Eikös nuo jääkaapissa olisi säilöttävä, muistelisin lukeneeni niin?