Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk

Re: Kodeiini

Post by zerk »

Kyllä ne kannattaa murskata. Parasetamoli liukenee niin huonosti veteen, että kunhan ei ihan hirveesti sitä vettä laita niin annos pysyy pienenä.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Sain tänää 3codia ja oli tarkotus poistaa yskänlääkekkin, ku toi vaikuttaa nii pienelt doselt. Mutta helvetti eihä proffaa enää ollu YA:ssa....

Päädyin sitte alkoo ja hain vajaa nelikymppisen :) miten päi nää (kodeiini+alko) kannattais kiskasta? Mahallee vai sesällee? Kumpi ensi ja mikä aikaväli? zerkzerk ;)
zerk

Post by zerk »

Multa ei kannata kysyä ohjeita alko+opioidi komboihin. Ne pari typerää kertaa kun niitä oon joskus kokeillut, tuloksena on ollut helvetin huono olo.

Mä säästäisin noi 3 codia tulevaisuuden varalle. Aika turhaa yrittää viihteillä noin pienellä määrällä kodeiinia. Mun kokemuksien mukaan paremman olon saat pelkällä alkolla. Mut hetken kuluttua on sit mukava huomata kun codeja on taas kertyny kourallinen ja niistä voi nauttia kunnolla. Tai vaan säästää nitkujen varalle.
doof
Kameleontti

Post by doof »

zerk wrote:Multa ei kannata kysyä ohjeita alko+opioidi komboihin. Ne pari typerää kertaa kun niitä oon joskus kokeillut, tuloksena on ollut helvetin huono olo.

Mä säästäisin noi 3 codia tulevaisuuden varalle. Aika turhaa yrittää viihteillä noin pienellä määrällä kodeiinia. Mun kokemuksien mukaan paremman olon saat pelkällä alkolla. Mut hetken kuluttua on sit mukava huomata kun codeja on taas kertyny kourallinen ja niistä voi nauttia kunnolla. Tai vaan säästää nitkujen varalle.
Se ei enää oikeen onnistu ku pistin veteen jo enne apteekkiinlähtöä :/
Muttamutta.... Täytyy ny koittaa jos jotai sais noist irti, eli nyt hiukan alkoa ja parempi neste myöhemmi perää hm
zerk

Post by zerk »

Tekis mieli sanoa, että hae jostain toisesta apteekista vaikka recipektiä mut oon periaatteesta sitä vastaan et vedetään noita sorbitoli-litkuja :mrgreen: . Toivottavasti setit onnistuu.
doof
Kameleontti

Post by doof »

zerk wrote:Tekis mieli sanoa, että hae jostain toisesta apteekista vaikka recipektiä mut oon periaatteesta sitä vastaan et vedetään noita sorbitoli-litkuja :mrgreen: . Toivottavasti setit onnistuu.
Emmäkään niitä hirveesti kannata vaikka kerran ennen oon juonu sen proffan ja kerran recipektin (eka ja viimine kerta). Nyttenkää en ois tota proffaa käyny moikkaas, jos ei ois ollu noit panacodei. Ei nää hitaat muutenkaa oo niin mun "juttu", mut kerranku ilimatteeks saipi ni mikäs siin :) saa nähä saako tosta 90millistä mitään tolettomana. Jos se potkii ees vähän ni tuun tänne huutelee, tuskin tuun....
ostar
Tuppisuu

Post by ostar »

5-6 pore panacodia lasiin ja alan kerralla tuo erittäin mukavan fiiliksen. :)
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Sain pitkästä aikaa taas Panacodeja purkillisen kun kävin TK:ssä vähän tuskallisessa poskiontelopunktiossa. Auttavat tietynlaiseen kipuun ihan normi annoksilla (1-2 kpl kolmesti päivässä)... plus että näitä on hyvä jättää se pari kaapinpohjalle sitä pahaa darrapäivää varten.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

Huomasin, että kodeiini ei vaikuttanutkaan niin kuin sen olisi pitänyt. Aloin tutkia asiaa ja ensimmäisenä lämmön vaikutusta kodeiiniin, kodeiinini oli ollut helteisessä autossa noin kaksi tuntia luultavasti autossa oli ollut yli 60°C lämmintä tuona aikana.

Oli tosi vaikeaa löytää tätä tietoa ja kun sen sitten löysin niin ajattelin sen jakaa täällä:
"Useimmat lähteet suosittelevat, että kodeiini ei saa varastoida lämpötilassa yli 40°C"

Tällä sivulla on mielestäni kattavasti kaikki tarpeellinen tieto kodeiinista ja hyvin esitettynä, suosittelen:

Suomeksi:
http://translate.google.com/translate?h ... rmd%3Divns

Alkuperäinen:
http://www.erowid.org/pharms/codeine/codeine_faq.shtml
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Justiinsa laitoin 160 mg tippumaan. :P Illan aikana mennyt reilusti savuja ja muutama annos alkoholia. Sekä uima-allas ja saunabileet. Nyt vähän chilloutia myös. Tuleepahan tasapainoinen ilta!!!!! :mrgreen: 8) :D 8) 8) :mrgreen: :mrgreen: :D :D :up: ;) :) :P :D :mrgreen:
Selket
Karvakuono

Post by Selket »

Hei onko kukaan löytäny mitään keinoa millä tuota eorteltua litkua sais jotenki paremman makuseksi esim sekottamalla johonki ruokaan tms?
Oon vähän herkkä ja oksettaa pelkkä ajatuski, mutta no, mitäpä sitä ei tekis... :------D
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Melkeen viikon olin ilman jarruja lähestulkoon, sit tuli pitkästä aikaa Panacodeja vahingossa naama etee. Yllätyin kun ekaa kertaa toimi jotenki huomattavasti, todella raskas olo tuli ja reflat lähti, kevyesti euforinen pikkujarrupöhnä. Muistuttaa unikkoteetä vaikutuksiltaan, miedompana.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Selket wrote:Hei onko kukaan löytäny mitään keinoa millä tuota eorteltua litkua sais jotenki paremman makuseksi esim sekottamalla johonki ruokaan tms?
Oon vähän herkkä ja oksettaa pelkkä ajatuski, mutta no, mitäpä sitä ei tekis... :------D
Ykkosellä vaan alas ja päälle vaikka purkkaa, ei ehdi maistua ollenkaan

Itekään en aluksi pitänyt kodeiini-liemen mausta, mutta nykypäivänä se on jo melkein jumalallisen hyvää
lappilainen

Post by lappilainen »

Ongelma wrote:
Selket wrote:Hei onko kukaan löytäny mitään keinoa millä tuota eorteltua litkua sais jotenki paremman makuseksi esim sekottamalla johonki ruokaan tms?

Itekään en aluksi pitänyt kodeiini-liemen mausta, mutta nykypäivänä se on jo melkein jumalallisen hyvää
Minulla oli eräs synkeä syys-ilta kova ikävä panacodeja ja olin niin innostunut kun sain tuota jumal-nestettä suuhuni, että purskuttelin sillä suuni "raikkaaksi" ja sain muutaman ystäväni lähes yökkäämään. :mrgreen:
lappilainen

Post by lappilainen »

Wahwaa indicaa, kodeiinia ja diapameja. FEELS GOOD MAN!
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Marokkolaista hasista, subuu, tupankia. Feeeels great! Peace out! :up: 8)
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Voinko olla ainoa jolla kodeiinin vaikutus on todella pitkä?

Eile tuli 240mg oikee superi euforiat kesti 6-7h. Ja yleensäki kestää tosi pitkää, semmone mukava letkee olo o 24h nauttimise jälkee.
Jääkaapissa odottaa tällä hetkellä 275mg :mrgreen: + budia + alpooo

edit. valveunia ei ikävä kyllä tällä saa
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

Ongelma wrote:Voinko olla ainoa jolla kodeiinin vaikutus on todella pitkä?

Eile tuli 240mg oikee superi euforiat kesti 6-7h. Ja yleensäki kestää tosi pitkää, semmone mukava letkee olo o 24h nauttimise jälkee.
Jääkaapissa odottaa tällä hetkellä 275mg :mrgreen: + budia + alpooo

edit. valveunia ei ikävä kyllä tällä saa
Mulla on joskus viikon käytön jälkeenkin (300mg/päivä) aamuja, paratiisiaamuja. Ei tekis mieli nousta ollenkaan on niin notkuolo ja maailma on ihana. :mrgreen:
Selket
Karvakuono

Post by Selket »

lappilainen wrote:
Ongelma wrote:

Minulla oli eräs synkeä syys-ilta kova ikävä panacodeja ja olin niin innostunut kun sain tuota jumal-nestettä suuhuni, että purskuttelin sillä suuni "raikkaaksi" ja sain muutaman ystäväni lähes yökkäämään. :mrgreen:
hyi xD

mulla on jotain kodeiinivalmistetta 500mg parac./15mg cod. niin paljo ku sielu sietää mut tossa on puolet vähemmän kodee ku panacodeissa ni pitäähän se erotella.
Nyt ku on vähä useemmin tullu juotua sitä litkua niin ei se oo enää ihan niin hirveetä :D
This week dragged past me so slowly/ The days fell on their knees/ Maybe I'll take something to help me/ Hope someone takes after me.
porter

Post by porter »

300mg kodeiinia tossa klo kuuden aikaan alas, ja tuntuu et nyt alkaa vasta parhaat vaikutukset tuleen :) . Monet sanonu et ottamisesta 5-6h kestää et vaikutus loppuu mut itellä tuntuis et alkaa vasta vaikuttaa parhaiten siinä 3-4h jälkeen.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

porter wrote:300mg kodeiinia tossa klo kuuden aikaan alas, ja tuntuu et nyt alkaa vasta parhaat vaikutukset tuleen :) . Monet sanonu et ottamisesta 5-6h kestää et vaikutus loppuu mut itellä tuntuis et alkaa vasta vaikuttaa parhaiten siinä 3-4h jälkeen.
Ihme juttu. Mulla alkaa toimimaan ihan kohtuullisen mukavalla huminalla n 15min - 1h ottamisesta, mutta sitten 2 tunnin päästä on olo haihtunut ihan pieneen jälkisäväykseen. Eli selkeä viihteellinen vaikutus kestää joku 2 tuntia maksimissaan.

Toisilla se kode toimii kai sitten erityisen hyvin...
porter

Post by porter »

Tuli kyllä tosi siistiä valveunia viimeyönä! mut sit kun heräs niin tuntu tosiaan et vaikutus haihtunut tyystin, hieman pettynyt olo kun en ikinä oo 300mg ottanut(odototukset oli suuremmat tällä annoksella). Viimekerrasta on varmaan 3-4vk aikaa kun kodea nappaillut, ja silloin tosiaan vaan joku 150mg ja ajattelin et potkii ihan rutosti nyt. Mut olo oli jopa ehkä miedompi kuin silloin pienemmällä annoksella. Ehkä pitäis pitää muutaman kuukauden tauko kodeiinista?
On se nyt saakuti -.-

Tarttis olla jotain DEPOT tapasta kodeiini sotkua.... Onneks on depot tramalit keksitty :twisted:
zerk

Post by zerk »

Eipä se depot-rakenne auttaisi. Kodeiinihan polttaa kerralla kaiken siitä maksaentsyymistä, jota se tarvitsee metabolisoituakseen morfiiniksi. Eikö?
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Pitkästä aikaa 30 mg unilääkkeeksi.

Hyvin rentouttaa :love:
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Jaahas, hain taas yskänlääkkeen pitkästä aikaa! :shock:

120 mg otin ja kohta poltan sauhut! :up: :mrgreen: 8)
C0H0

Post by C0H0 »

eNZYMe wrote:
porter wrote:300mg kodeiinia tossa klo kuuden aikaan alas, ja tuntuu et nyt alkaa vasta parhaat vaikutukset tuleen :) . Monet sanonu et ottamisesta 5-6h kestää et vaikutus loppuu mut itellä tuntuis et alkaa vasta vaikuttaa parhaiten siinä 3-4h jälkeen.
Ihme juttu. Mulla alkaa toimimaan ihan kohtuullisen mukavalla huminalla n 15min - 1h ottamisesta, mutta sitten 2 tunnin päästä on olo haihtunut ihan pieneen jälkisäväykseen. Eli selkeä viihteellinen vaikutus kestää joku 2 tuntia maksimissaan.

Toisilla se kode toimii kai sitten erityisen hyvin...
Itsellä täysin tyhjään vatsaan isot annokset (350mg+) lähtee toimimaan jopa 5 minuutissa, päävaikutus yleensä kestänyt sen 2h, jonka jälkeen ainakin vielä 6-8h on erittäin lepposa ja lämmin olo. Tämä siis jos ei ole mitään opioideja syönyt todella pitkään aikaan. Nyt kun tramadoleja ja kratomia syönyt, niin ei tuo kodeiini enää tunnu vaikuttavan kun edes sen 1h.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

60 mg kodee sekä kukkapaukut kohta bongista! :D :D :mrgreen:
Selket
Karvakuono

Post by Selket »

hei kysymys, eilen erottelin 4kpl 650/30mg kodeja ja nyt aamulla tsekkasin että miten se lasi siellä jääkaapissa voi, niin sen lasin reunoihin oli muodostunu jotain ihme kidettä, se näytti ihan sokerilta! en kyllä maistanu ja hyvin se oli muuten laskeutunu se paracetamol sinne pohjalle, mutta mitä se on se kide?

sori jos tää on joku maailman tyhmin kysymys :D
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Selket wrote:hei kysymys, eilen erottelin 4kpl 650/30mg kodeja ja nyt aamulla tsekkasin että miten se lasi siellä jääkaapissa voi, niin sen lasin reunoihin oli muodostunu jotain ihme kidettä, se näytti ihan sokerilta! en kyllä maistanu ja hyvin se oli muuten laskeutunu se paracetamol sinne pohjalle, mutta mitä se on se kide?

sori jos tää on joku maailman tyhmin kysymys :D
Tuskimpa se muuta on ku sitä kodeiinia kun ei siinä sen ihmeempii taida olla.Ei se parasetamoli vissii kiteydy.
Maista,siitä tiiät onko se kodeiinia. :D
Zubs wrote:60 mg kodee sekä kukkapaukut kohta bongista! :D :D :mrgreen:
Ja hei oikeest nää tonne tuhkakuppiin. Eipä oo kauheen informaatio-sisältöisii nuo.

Ärsyttää noi ihmetila-päivitykset täällä hautaholvissa ku ne ei tänne kuulu.
. . . (--) °
Aivolisäke
Karvakuono

Post by Aivolisäke »

Itse tajusin kodeiinin potentiaalin siihen tutustumatta kun aivan järkyttävässä kuumeessa ja yskässä lääkitsin itseäni Codesan Comp. yskänlääkkeellä.

Sen jälkeen hörpsin pääasiassa sitä, en paljoa, mutta sen verran että olo oli hieman euforinen, hymyilytti.. ja yllätyksekseni näin lievän visuaalin, katulamput olivat pinkkejä. Aluksi en tajunnut mitä helvettiä tapahtuu. (Olin takapihalla ja näin heijastuksen saunan ikkunasta.. ensimmäinen ajatus oli "Miksi meidän saunassa on pinkkejä valoja sisällä") Sitten aloin kumminkin nautiskella ja tuijottelin katulamppuja ja tupakan tuhkapesää.

Sitten löysin panacodit. Aluksi napsin niitä varovasti, ei edes päihtymys tarkoituksessa. Kerran kylmävesierottelin viisi ja otin kolme tabua päälle, silloin sain jo tuntemuksia. Ei niin suuria mitä ehkä joku saattaisi haluta mutta jotain kuitenkin. (Codesan on petollinen väärinkäytettäessä, itse ainakin oksensin ulos yhden tylsän perjantai illan aikana)
See me walking, see me crawling, see my future, see a dead man.