Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Kottonmouth

Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by Kottonmouth »

^^ joo ja löytyy sitä luotettavia neekereitäkin :)

pointti siis se että tietysti poikkeuksiakin löytyy.
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Kyllähän noi rännittäjät mihin ite oon törmännyt niin tahtoo järjestään olla narkahtavia, tai vähintäänkin ollaan kovassa koukussa kko aineeseen mitä vedetään.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Mushru wrote:
Kottonmouth wrote:
Tunnetko montakin tyyppiä jotka vetää esim vain kerran viikkoon huumeita ja silloin aina vetävät ränniin?
kyl mä ainakin. O.O kaikki ei digaa nousuist ja saa enemmä irti piikist. Ei se nibuu tee.
Vähemmä se sattuu ku nokkaa.
kyllä mä tunnen muutamia. Sit on myös sellaisia tyyppejä jotka ottaa esim. pari kertaa vuodessa vaikka stimulantteja tai opiaatteja ni hihaan ne menee.

Kyllä mäki varmaan koko elämäni tulen vetämään aina hihaan herkut. Silloin kun otetaan niin miksei siitä otettaisi irti se maksimi hyöty (nousut) kun kerran otetaan. Riippuen tietysti aineista. (Oxyt, piri, DC, fenta, morfiini, polle)
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kottonmouth wrote: Jos ei ole vetänyt ainetta liikaa, se toimii kyllä ihan hyvin muutenkin kuin rännättynä.
Se voi toimia "ihan hyvin", mutta se ei koskaan toimi samalla tavalla. Kyllä sille rännäykselle ihan hyvät perusteet on olemassa, se on sitten jokaisen henkilökohtainen ratkaisu, katsooko näiden perusteiden olevan riskejä ja haittoja suuremmat.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Värkkejä en missään nimessä heittäisi hihaan.
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
testeri420
OD

Post by testeri420 »

zero wrote:eihän tos hihaa heittämises mun mielest oo muuta vaaraa ku se että tykästyy siihen. ja jos niin käy ni meneeki aina hihaa ku vaan mahollista ja käytetää muitten värkkei ja hommataa ceet sun muut. paitsi se että suonet tukkeentuu, mutta ei kai se vakavaa oo jos käyttää vähän järkeä eikä mitä tahansa ja varsinki fimattamatta sinne lyö? no joo, oon tietämätön kaikista mahdollisista vaaroista mutta en usko että kovin vaarallista JÄRKEVÄ iv käyttö on. vai onko?

offtopic: kaverilta lähti raajat ku lätki kaikenmaailman concertat sun muut lyricat ja melki kaikki muutki hihaa. aluks luultii et ei saada käsii EIKÄ jalkoja toimimaa mutta nyt kuulopuheitten mukaa kädet ois tallel mut jalat menny. tiedä sitte ku ite en oo nähny mutta sen tiedän että heikosti sille kävi. ja siihen loppu doupin veto sillä.

kerron toisest jutust ku tuun takas ja jos muistan nyt on kiire moi.

Tiedän henk. koht. yhen tyypin keltä on amputoitu toinen jalkaterä,sormenpäitä ja sormi sen takia kun on rännännyt tenoxeja niin paljon.
Tunnen myös tyypin jolta on amputoitu sormenpäitä kun rännäsi somnoreita.
Mitään pkv lääkkeitä ei oo tarkotettu suoneen laitettavaks,ei edes viltterin läpi koska kalkkeuttaa verisuonet pahasti vuosien varrella. Sitä paitsi lääkkeet toimii syömällä paremmin ja kauemmin kun nahkaan heitettynä. Poikkeuksia tietenki on mutta en jaksa luetella.
PKV LÄÄKKEET OVAT TARKOITETTU SYÖTÄVIKSI,mikäli meinasitte vielä sitä lusikkaa näpeissänne pidellä....
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
frapathea

Post by frapathea »

Kottonmouth wrote:
Rännitys nyt vaan sattuu olemaa se tapa, jolla saadaa mahd. iso hyötyosuus aineesta, niin onko nekin narkkeja ketkä ei onkelmakäytä, mut ränyttää?
Jos ei ole vetänyt ainetta liikaa, se toimii kyllä ihan hyvin muutenkin kuin rännättynä. Jos sitä pitää sinne letkuun ruveta työntämään niin kyllä siihen on nimenomaan yleensä juuri syynä se että tolet on liiasta vetämisestä niin korkeat.

Tunnetko montakin tyyppiä jotka vetää esim vain kerran viikkoon huumeita ja silloin aina vetävät ränniin?
Ite vedin ränniin ekaa kertaa pirit ku käytin ko. ainetta kolmatta kertaa, nykyseltään vedän edelleen pirit poikkeuksetta hihaan, mutta kertoja vuodessa kertyy yleensä n. yksi. Tietyt aineet, amfen lisäksi esim. oksikodoni, toimivat ränniin senvert kivemmin ainaki mulla, että mieluummin uhraudun näyttämään rapanistiltä harvalla käytölläni jonkun päivittäin ryynejä ja peeällää kaksin käsin kiskovan urpon silmissä. Muidenkin aineiden kohdalla valitsen usein mieluiten mieltymyksiin sopivimman käyttötavan, enkä laske piikkimenoja pois vain siksi, että touhulla olisi jokin tietty maine.

Mut joo, varmaan jos ei oo varma siitä, että osaa hillitä käyttöään toivomillaan tavoilla, niin turvallisint lienee pidättäytyy meiningist. Itelläni on auttanu käytön rajoittamisessa yksittäisiin harvoihin kertoihin yleisesti sangen vähäinen päihtymyshaluni, sekä se, etten yleensä juurikaan osta muuta kuin pilveä ja satunnaisia deelejä – eli pirit tulevat tarjottuna jos tulevat.
Sleeveless
Psykonautti

Post by Sleeveless »

En mitään heittäisi hihaan, mistään hinnasta.
Piikkifobia on hieno asia.
Mutta jos joku tietty aine pitää valita niin Krokodil
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Sleeveless wrote: Mutta jos joku tietty aine pitää valita niin Krokodil
Krokohan on piikkihuumeiden eliittiä :P
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Vastaan milummin että mitä heittäisin

- Vain apteekki/sairaala IV käyttöön tehtyjä litkuja

esim. diatsepaami ampulli jossa 10mg, oisko ollu 5mg/1ml, en todellakaan muista varmaksi enkä edes valmisteen nimeä, sellasta maidon näköstä oli. Harmittaa että silloin kun mulla niitä oli, niin jaoin kaikki pois :twisted:
seesee
Lepakko

Post by seesee »

Mun on kai aika trha tähän ketjuun vastata, kun sanon etten mitään. Oon nyt tällainen ilonpilaaja (no josset niin onko pakko vastata koko ketjuun?!) En osaisi enkä uskaltaisi, yäk piikkejä. Verikokeissakin melkei nalan poraamaan. :down: Mutta vaikkei siitäkään olisi kiinni, piikittäminen on jotain mille sanon ehdottoman ein. )Ainakin vielä tässä vaiheessa. :roll: )
Siis tottakai tyhmä saa olla..
Mut ei noin vitu aivokuollu
- puslu
tsundere
Lepakko

Post by tsundere »

en mäkään heittäisi mitään hihaan, ikinä koskaan mistään hinnasta. se on se henk.koht. raja, joka ei (toivottavasti) koskaan tuu ylittymään.

ihan tarpeeksi hyvin ne huumeet toimii muillakin tavoilla. en koskaan halua kokea sitä ~100% hyötysuhdetta ja intensiivisiä nousuja, kun jänskättää, et sit ei ehkä enää pystyis tyytymään vähempään. tieto lisää tuskaa, tässä tapauksessa valitsen mielelläni tietämättömyyden ^^
vastatkaa vihaan rakkaudella
Chronic123
Lepakko

Post by Chronic123 »

tsundere wrote:en mäkään heittäisi mitään hihaan, ikinä koskaan mistään hinnasta. se on se henk.koht. raja, joka ei (toivottavasti) koskaan tuu ylittymään.

ihan tarpeeksi hyvin ne huumeet toimii muillakin tavoilla. en koskaan halua kokea sitä ~100% hyötysuhdetta ja intensiivisiä nousuja, kun jänskättää, et sit ei ehkä enää pystyis tyytymään vähempään. tieto lisää tuskaa, tässä tapauksessa valitsen mielelläni tietämättömyyden ^^
Täysin samaa mieltä!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

testeri420 wrote:
zero wrote:eihän tos hihaa heittämises mun mielest oo muuta vaaraa ku se että tykästyy siihen. ja jos niin käy ni meneeki aina hihaa ku vaan mahollista ja käytetää muitten värkkei ja hommataa ceet sun muut. paitsi se että suonet tukkeentuu, mutta ei kai se vakavaa oo jos käyttää vähän järkeä eikä mitä tahansa ja varsinki fimattamatta sinne lyö? no joo, oon tietämätön kaikista mahdollisista vaaroista mutta en usko että kovin vaarallista JÄRKEVÄ iv käyttö on. vai onko?

offtopic: kaverilta lähti raajat ku lätki kaikenmaailman concertat sun muut lyricat ja melki kaikki muutki hihaa. aluks luultii et ei saada käsii EIKÄ jalkoja toimimaa mutta nyt kuulopuheitten mukaa kädet ois tallel mut jalat menny. tiedä sitte ku ite en oo nähny mutta sen tiedän että heikosti sille kävi. ja siihen loppu doupin veto sillä.

kerron toisest jutust ku tuun takas ja jos muistan nyt on kiire moi.

Tiedän henk. koht. yhen tyypin keltä on amputoitu toinen jalkaterä,sormenpäitä ja sormi sen takia kun on rännännyt tenoxeja niin paljon.
Tunnen myös tyypin jolta on amputoitu sormenpäitä kun rännäsi somnoreita.
Mitään pkv lääkkeitä ei oo tarkotettu suoneen laitettavaks,ei edes viltterin läpi koska kalkkeuttaa verisuonet pahasti vuosien varrella. Sitä paitsi lääkkeet toimii syömällä paremmin ja kauemmin kun nahkaan heitettynä. Poikkeuksia tietenki on mutta en jaksa luetella.
PKV LÄÄKKEET OVAT TARKOITETTU SYÖTÄVIKSI,mikäli meinasitte vielä sitä lusikkaa näpeissänne pidellä....
Tais somnorit mennä valtimoon..? :D Ilmeisesti samat sankarit tunnen

Ite vedin stilkkareita hihaa ja joittenki kertojen jälkee alko tulee vesirakkuloita sormiin. Jatkoin fimaamista sillo.
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Yhtään mitään.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

Nykyää on vähä eri meininki kuin ennen. Ennen meni hyvin pitkälti kaikki nahkaan.
Yks mieleenpainuneimmista kokemuksista on tuo muutamia päiviä valvoneena ja kännissä tehty neronleimaus.
Silloin meni 4-ho-met suoraa verenkiertoon. Koppas nii nopeasti ettei kerenny ees vetää neulaa pois kädestään.

Kai nuo nipsut ois nykyää sellasia mitä en laittais suoraa suonee vaikka niitä onki hihaan joskus pistellyt.
Palaa suonet meinaa nii ihanasti niistä, viimeks meni kurkku nii että ääntä ei lähteny päiviin kunnolla.
Ja nykyään noi tutkarit kanssa että vois vaikka nyt tehä päätöksen ettei niitä enää vetelis hihaan.

Meinasin kerran pistää nestemäistä lsd:tä suoraa verenkiertoon.
Mut onneks tällä myyntimies mynttisellä oli sen verra älliä päässä ettei se ois suostunu myymää sitä jos nii oisin tehny...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Hmm... klooripromatsiinia. :mrgreen:
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ketsuppia salee.. tai sinappia.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Ketsuppia salee.. tai sinappia.
Entäs majoneesi?

Grillikastike pekonirasvalla ois kyllä mun valinta mitä vois heittää vähän hihaan :) :love:
Basebo
Lepakko

Post by Basebo »

Dexma wrote:
tRip wrote:Ketsuppia salee.. tai sinappia.
Entäs majoneesi?

Grillikastike pekonirasvalla ois kyllä mun valinta mitä vois heittää vähän hihaan :) :love:

Mmmmm...Sitä voisi siitä hihasta sitten haistella pitkin iltaa ja kuolata :P ...Miksei täällä ole kuolahymiötä no pistetään Homer :doh:
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
mindtransferral
Psykonautti

Post by mindtransferral »

Ei kiinnosta yhtään spigut... eli ei mitään!
The journey begins...
den

Post by den »

Täytyy sanoa, että olen itsekin kammoksunut pitkään neuloja. Nykyään kuitenkin tuntuu jossain määrin luonnolliselta päihteiden parissa, vaikka ei ole vielä tullutkaan rännättyä. Pitänee testata kun joku sopiva päihde tulee kohdalle.
Topicciin vastaisin että epäpuhtauksia. Vaikka tietty aina on jonkun verran. Kehostani kuitenkin sen verran välitän ja pidän huolta. Mitään päihdettä en sinänsä sulje pois (näistä ns. perus ränni huumeista), avoimin mielin. Kokemuksen kautta ehkä osaan myöhemmin sanoa enemmän.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Sama stoori täälläkin. Ei vittu hyi saatana -> Aika gross -> Tuntuukse oikeesti noin hyvältä ? -> Kaveri löi -> Yks stoppipussi, kiitos.

mitää en ikinä heittäs hihaa.. no random tutkaristimuja en toivottavasti ikinä rätki. tosin helppo sanoa kun en oo niin nopeitten perää.. mitä joskus katupiriä kolviin että baarissa tolpillaan pysyy.

Mut mitä löisin niin ehdottomasti suosikkihuumettani heroiinia, se on subuteksin kanssa ainoa mitä oon iiveesti käyttäny.. ja toi teksiki tuntuu jotenki niin tyhmältä kun kunnon herska iv nousut tyyppas että taitaa mennä jatkossa seki sitte nokkaa. Eilen sain vähän metadonia, ja aattelin jo että pitäskö lyyä ku on vaa niin pieni doussi mutta tulin järkiini ja söin, onhan sillä kuitenki aika hyvä oraalinen hyötyosuus.. heheh offtopikiks menee. =)
LeeviON
Lepakko

Post by LeeviON »

Koiraa.
Tai jos huumeista puhutaan, niin mitään katupiriä yms. Enhän ole koskaan edes vetänyt mitään hihaan, mutta olisihan se hauskaa jotai puhdasta pollea rännittää.
zero wrote:mikset saatana menis työhaastatteluu? minä vedän lippuviinan ja kourallisen tennareita ja työkkärii. mikset sinä menisi EDES TYÖHAASTATTELUUN? ET SÄ SITÄ DUUNIA KUMMINKAA SAA!
Not even milk can stop me now!
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

en mitään, ellei ole ampulli-kamaa esim. Ketamiinia ampullista vois tyypata jos sattuu vastaan, mutta joo ei hirveästi kiinnosta noi hiha-jutut, kun yritän arjessa pysyä mukana (käyn siis töissä) niin olisi kiusallista kuleksia sisätiloissa t-paita päällä, ja kerran nokkiiinkin toimii niin tuntuu vaan turhalta.
Mutta eritoten lääkkeitä en lähtis rännää.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
hheiz
Karvakuono

Post by hheiz »

Metku wrote:en mitään, ellei ole ampulli-kamaa
sama! Ei nuo hihahommat kiinnosta.
porter

Post by porter »

hmmmm sorbitolia.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Suurinta osaa yhtään mistään en pistäisi räpylään.

Puhdasta morfiinia saatan vielä pistää. Katuherskaa en enää ikinä. Kokaiinia en enää ikinä. Oksikodonia en enää ikinä. DMT:tä saattaisin joskus testata.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Psychonautilus wrote: Katuherskaa en enää ikinä. Kokaiinia en enää ikinä. Oksikodonia en enää ikinä.
on lupaukses niin sulostaa,
kai tiät rakas miltä toi kuulostaa
pirun hyvä nuolla kuorena
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Hitler wrote:
Psychonautilus wrote: Katuherskaa en enää ikinä. Kokaiinia en enää ikinä. Oksikodonia en enää ikinä.
on lupaukses niin sulostaa,
kai tiät rakas miltä toi kuulostaa
Ihan realistiselta itse asiassa mun omaan korvaan. Tuon "kokaiinia en ikinä" oon sanonu kerran ja sen jälkeen rätkässy parikin kertaa, mut viimenen päätyi öyskiin ja säikäytti perusteellisestil.