Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zerk

Re: Kodeiini

Post by zerk »

Mulla bentsot lähinnä lisää nuokkumista mut vähentää euforiaa. Sama kaikkien opiaattien kanssa.
lappilainen

Post by lappilainen »

zerk wrote:Mulla bentsot lähinnä lisää nuokkumista mut vähentää euforiaa. Sama kaikkien opiaattien kanssa.
Tämä lause sisältää totuuden. En tule ottamaan enää bentsoja opiaattien kanssa. Ehkä sitten kun tahdon nukkumaan, niin on kiva nuokkua hetki ennen nukahtamista.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

^^Ei mulkaan bentsot opioidien euforiaa nosta, päinvastoin!

Ja mitä tohon ummetukseen tulee, niin ei oo mulla hävinnyt, vaikka kovia jarruja oon joku 3 vuotta putkeen käyttänyt. Peräruiskeita joutuu vähintään viikottain käyttämään, jotta tulee jotain ulos. Toi vähän vaihtelee määrien mukaan, mut jos on tullut vedettyä enemmän ei tuu mitään kaapelia ilman peräruiskeita. Toisinaan pärjää pari viikkoakin ilman niitä. Toisaalta kynnys käyttää on matala, kun 3-4 vrk:n kaapelin laskeminen hajottaa seinämät ja verta tulee aivan sairaasti ja kipu myös järkyttävä, eikä homma laukea ilman peräruisketta + tavaran kaivamista jollain tikulla tms.
lappilainen

Post by lappilainen »

goofy wrote:^^Ei mulkaan bentsot opioidien euforiaa nosta, päinvastoin!

Ja mitä tohon ummetukseen tulee, niin ei oo mulla hävinnyt, vaikka kovia jarruja oon joku 3 vuotta putkeen käyttänyt. Peräruiskeita joutuu vähintään viikottain käyttämään, jotta tulee jotain ulos. Toi vähän vaihtelee määrien mukaan, mut jos on tullut vedettyä enemmän ei tuu mitään kaapelia ilman peräruiskeita. Toisinaan pärjää pari viikkoakin ilman niitä. Toisaalta kynnys käyttää on matala, kun 3-4 vrk:n kaapelin laskeminen hajottaa seinämät ja verta tulee aivan sairaasti ja kipu myös järkyttävä, eikä homma laukea ilman peräruisketta + tavaran kaivamista jollain tikulla tms.
Vasta tämä viesti sai opiaattiriippuvuuden kuulostamaan vaikealta, ei millään pahalla. :mrgreen: Vierottaudu vielä kun voit. Täälä Rovaniemellä näkee kun useat tutut valuvat subutex-helvetin kautta vahvempiin jarruihin ja jumittautuvat sinne ilman tietoa paluusta arkeen.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Hehee hain Virosta Co-codamolia. :mrgreen: Ensimmäinen satsi viilenemässä, vähän hirvittää vaan noi määrät ku 18 nappia laitoin näin ens alkuun.(para 500 mg kode 8 mg)
Noh, eiköhän tuo erottelu onnistu ku joka kerta Panacodeillakin onnistunut. :P

EDIT: No niin tuplasuodatin tuon, pitäisi olla puhdasta! Kokeilemaan --->
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Joo kyllä näistä tulee paljon puhtaampi vaikutus ku jostain yskänlääkkeistä. :mrgreen:

Hyvin toimii! ;)
lappilainen

Post by lappilainen »

Zubs wrote:Joo kyllä näistä tulee paljon puhtaampi vaikutus ku jostain yskänlääkkeistä. :mrgreen:

Hyvin toimii! ;)
Kai sieltä virosta nyt parempaakin luulisi saavan, käsittääkseni nuokin ovat laittomia tuoda suomeen koska sisältävät kodeiinia. Minun normaaliannokseni vaatisi 37,5 tuollaista tablettia, eli 300mg kodeiinia.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

lappilainen wrote:
Zubs wrote:Joo kyllä näistä tulee paljon puhtaampi vaikutus ku jostain yskänlääkkeistä. :mrgreen:

Hyvin toimii! ;)
Kai sieltä virosta nyt parempaakin luulisi saavan, käsittääkseni nuokin ovat laittomia tuoda suomeen koska sisältävät kodeiinia. Minun normaaliannokseni vaatisi 37,5 tuollaista tablettia, eli 300mg kodeiinia.
Ei saa ostettua ilman reseptiä. Tosin yksi tuollainen boksi sisältää 20 tablettia eli 160mg kodeiinia ja maksaa reilut 3e. Ja ovat tosiaan laittomia tuoda Suomeen ilman reseptiä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

Petri6 wrote:
lappilainen wrote:

Hyvin toimii! ;)
Ei saa ostettua ilman reseptiä. Tosin yksi tuollainen boksi sisältää 20 tablettia eli 160mg kodeiinia ja maksaa reilut 3e. Ja ovat tosiaan laittomia tuoda Suomeen ilman reseptiä.
Jos nyt vähän viilataan niin 2,15 e maksoi paketti. :P
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Zubs wrote:Jos nyt vähän viilataan niin 2,15 e maksoi paketti. :P
Jep, muistin väärin. Olikin tosiaan tuon hieman reilut 2e.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

No niin nyt erottelin 205 mg, 26 pilleriä :D Rupee jo hyvin rentoutuu, noin 10 min sit join. :mrgreen:
lappilainen

Post by lappilainen »

Tiedettävästi myös poretabletin erottelu onnistuu. Erottelin kymmenen poretablettia ja suodattimeen jäi kyllä runsaasti parasetamolia (ja apuaineita). Ei kai aineen liukoisuutta veteen voi parantaa? Eli jos sanotaan, että parasetamolia liukenee 1,4g/100ml, se tarkoittaa että jos on kirkasta liuosta desin verran, ja siihen on liuoitettu maksimimäärä parasetamolia, ei sitä VOI olla 1,4g enempää?

Eli ei ole mitään aineita jotka parantavat liukoisuutta veteen? Anteeksi tyhmä kysymys, panacodit aina kuumottaa mutta silti niitä tulee nautittua. Vitun poretabletit, niitä ei oo kiva liuoittaa yhteen desiin vettä... :D

EDIT: Jälleen neiti kodeiini hieroo ja hyväilee, saa mut hymyilemään. Taas kaapit täynnä rakkautta. :love: Niin mieto, niin ihana.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

lappilainen wrote:Tiedettävästi myös poretabletin erottelu onnistuu. Erottelin kymmenen poretablettia ja suodattimeen jäi kyllä runsaasti parasetamolia (ja apuaineita). Ei kai aineen liukoisuutta veteen voi parantaa? Eli jos sanotaan, että parasetamolia liukenee 1,4g/100ml, se tarkoittaa että jos on kirkasta liuosta desin verran, ja siihen on liuoitettu maksimimäärä parasetamolia, ei sitä VOI olla 1,4g enempää?

Eli ei ole mitään aineita jotka parantavat liukoisuutta veteen? Anteeksi tyhmä kysymys, panacodit aina kuumottaa mutta silti niitä tulee nautittua. Vitun poretabletit, niitä ei oo kiva liuoittaa yhteen desiin vettä... :D

EDIT: Jälleen neiti kodeiini hieroo ja hyväilee, saa mut hymyilemään. Taas kaapit täynnä rakkautta. :love: Niin mieto, niin ihana.
Jooh mullaki useimmiten ollu kuumotukset panacodeis ja varsinki nois Co-codamoleis :P But you know what?

I'm still here! :up:
lappilainen

Post by lappilainen »

Zubs wrote:
lappilainen wrote:Tiedettävästi myös poretabletin erottelu onnistuu. Erottelin kymmenen poretablettia ja suodattimeen jäi kyllä runsaasti parasetamolia (ja apuaineita). Ei kai aineen liukoisuutta veteen voi parantaa? Eli jos sanotaan, että parasetamolia liukenee 1,4g/100ml, se tarkoittaa että jos on kirkasta liuosta desin verran, ja siihen on liuoitettu maksimimäärä parasetamolia, ei sitä VOI olla 1,4g enempää?

Jooh mullaki useimmiten ollu kuumotukset panacodeis ja varsinki nois Co-codamoleis :P But you know what?

I'm still here! :up:
Samoin! Silloin iskee kuumotukset kun erottelee 15 pore-panacodia ja lukee joltain paskafoorumilta että "ei poretabletteja voi erotella!". :P Kerran pelkäsin että kuolen, ja psyykkasin parasetamolimyrkytyksen oireita aika vahvasti itselleni. Nykyään käytän aivojani, ja katson aina suodatinpussiin ja tarvittaessa jopa punnitsen sen, jotta tiedän että litkussa ei ole paljoa parasetamolia.

Olisi kiva kun joku tietäisi vastauksen tuohon liukoisuus-kysymykseen. Eli voiko parasetamolin liukoisuutta veteen (1,4g/100ml) parantaa joillain aineilla, joita mahdollisesti olisi lisätty panacod-poreisiin?
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

160 mg erottelin, 20 nappia Co-Codamolia :D

Toimii mukavan miedosti! :P
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

330mg ja sivussa hyvää kukintoo toimii jo näköjään kunnolla..
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

2 panacodii ja vanha kunnon Mustaparta sekä hyvää kukintoo 0.7 nautittuna nollatoleilla(siiis pajariin) Toimii! :mrgreen:
Christiania
Tuppisuu

Post by Christiania »

Miten se erottelu tehdään? oon virossa ...enkä tajuu ku kaikki selittää jotai omii saagoi.....mikä on helpoin tapa?
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Ite oon murskannu kahta lusikkaa hyväks käyttäen, ja heittäny lasilliseenkylmää vettä. Sit jääkaappii reilu tunniks, jollon pohjalle on laskeutunu sellasta sakkaa. Sit kaatanu sen veden suodatin pussin läpi jollon se valkone möhnä jaa suodatin pussiin ja siinä pitäs sit olla parasetamolit. Sit kirkas liemi kurkusta alas ja moskat roskiin.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
zerk

Post by zerk »

Onko se etsi-toiminnon käyttäminen oikeasti noin vaikeaa ?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

rakastuin...
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

Kottonmouth wrote:rakastuin...

pysy kaukana tuosta rakastajasta!se vie sun kaiken aikas ja rahat ja antaa palkinnoks pahan olon!

kodeiinista kyllä tulee aivan helvetin hypermahtava olo.ja tulee kyllä hyperkamalat reflatkin kun vuoden pari popsii päivästä päivään sen 6-12x30mg :/
-=€ukataforia eis pathoS=-
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

No olihan/onhan tää ihan jees. Mutta mdma hakkaa ihan 1000000000000 - 0...
zerk

Post by zerk »

Kottonmouth wrote:rakastuin...
Suosittelen olemaan varovainen. Kodeiinilla on yllättävän suuri riippuvuuspotentiaali.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

No sen tunninverran oli ihan jees. Nyt jo tympii tää olotila ja sais mennä ohitse :D
Hitaat ei oo vieläkään mun juttu...
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

Christiania wrote:Miten se erottelu tehdään? oon virossa ...enkä tajuu ku kaikki selittää jotai omii saagoi.....mikä on helpoin tapa?
Olen käyttänyt jauhottamiseen tavallista Tehosekoitinta (bändi) ja korkeaa kapeaa kulhoa. Sitten kun laittaa teharin päälle niin pitää muistaa suojata kulhon päällystä käsillä, ettei tavara lentele kulhosta pois.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

^Mihin tuo murskaaminen liittyy? :shock:

Vesi erottelun lyhyt oppimäärä: Kaks desiä viileää vettä, sinne korkeintaan levyllinen panacodeja. Ne sulaa itestään sinne.

Sekotetaan lusikalla ja laitetaan jääkaappiin. Puolentunnin päästä kaadetaan neste suodattimen läpi toiseen lasiin, siten ettei parasetamolit pohjalla tuki suodatinta heti. Kirkaaan nesteen pitäis valua heti läpi ja halutessaan voi vielä hulauttaa lopuksi suodattimeen sen valkosen mössön.

Puristele siinä sitten nesteet lasiin ja valmista ois. Eikun ääntä kohti.

Näin mä teen ja hyvin on aina onnistunu. Turha kikkailla ylimääräsiä. :|
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
jarru pala
Karvakuono

Post by jarru pala »

Huiko wrote:^Mihin tuo murskaaminen liittyy? :shock:

Vesi erottelun lyhyt oppimäärä: Kaks desiä viileää vettä, sinne korkeintaan levyllinen panacodeja. Ne sulaa itestään sinne.

Sekotetaan lusikalla ja laitetaan jääkaappiin. Puolentunnin päästä kaadetaan neste suodattimen läpi toiseen lasiin, siten ettei parasetamolit pohjalla tuki suodatinta heti. Kirkaaan nesteen pitäis valua heti läpi ja halutessaan voi vielä hulauttaa lopuksi suodattimeen sen valkosen mössön.

Puristele siinä sitten nesteet lasiin ja valmista ois. Eikun ääntä kohti.

Näin mä teen ja hyvin on aina onnistunu. Turha kikkailla ylimääräsiä. :|
Sinne suodattimeen jää melko isojakin partikkeleja, eikä saa kaikkea hyötyä silloin irti, siis jos ei murskaa niitä ryynejä kunnolla. Ei mulla ole ainakaan koskaan tapahtunut mitään sulamisilmiötä veteen.
Mutta jos on ajanut ryynit blenderillä, niin suodattimeen jää vain hyvin hienojakoista tavaraa ja sitä jää vähemmän.
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

^ kyllä saa kaiken irti vaikkei murskaa sanon ma.

kodeiini liukenee veteen kun sitten taas ne muut paskat ei niinkään.ja kylmävesierotteluun en ala täällä neuvoja antamaan mutta googlesta saa aika hyvin tietoa kyseessä olevasta erittäin hankalasta ja kemian taitoja vaativasta toimenpiteestä... ;>
-=€ukataforia eis pathoS=-
lappilainen

Post by lappilainen »

Tiberius wrote:^ kyllä saa kaiken irti vaikkei murskaa sanon ma.

kodeiini liukenee veteen kun sitten taas ne muut paskat ei niinkään.ja kylmävesierotteluun en ala täällä neuvoja antamaan mutta googlesta saa aika hyvin tietoa kyseessä olevasta erittäin hankalasta ja kemian taitoja vaativasta toimenpiteestä... ;>
Mutta jos rakenne on kiteinen, saattaa parasetamolipaukkujen sisään jäädä kodeiinia ikäänkuin loukkuun. Kodeiini ei siis ole kosketuksissa veteen eikä näinollen pääse liukenemaan ainakaan yhtä tehokkaasti veteen. Kunhan mietiskelen.