Tuli eilen kokeiltua ensimmäistä kertaa, n. 50 mg annoksella. Ensin koin elämäni hirveimmät kolme tuntia, kun aine alkoi nousta. Olin aivan varma, että nyt tuli kuolema. Bodyloadit oli sen verran kovat, tuntui että sydän sanoo sopimuksen irti hetkenä minä hyvänsä tai jos ei, niin ainakin jokin suoni poksahtaa päästä. Hirvee tärinä, iho aivan kananlihalla, paleli sekä hikoilutti aivan helvetisti samaan aikaan. Rintaa ahdisti suunnattomasti, lihakset kramppas.
Otin nousujen loppupuolella 10mg tenoxia ja pari viinapaukkua ja kun aine oli piikannut, alkoi olo helpottaa. Ja sen jälkeen olikin aivan helvetin hyvä olo.
Ekaa kertaa elämässä tuli koettua noin todellista ja kovaa kuoleman läsnäoloa. Psyykkinen olo helpotti huomattavasti, kun vain hyväksyin sen, että kuolen, jos kuolen. Kuolen kuitenkin joskus ja se voi olla milloin vaan, nyt tai huomenna tai joskus hamassa tulevaisuudessa. En voi asialle mitään, mutta jos kuolen nyt, voin kuolla onnellisena sen sijaan, että olisin viimeiset hetkeni paniikissa

Sen jälkeen trippi alkoi tuntumaan jo jollain tasolla hyvältä, mutta fyysinen paska olo jatkui vielä jonkun aikaa.
Jännää oli, etten saanut pahemmin nauseaa, vaikka fenetyyliamiinit niitä mulle aiheuttaa aina, yleensä vielä todella pahaa sellaista, joka ei mene edes nousujen jälkeen ohi.
Jäi aika ristiriitainen olo tästä aineesta, kokemus olisi muuten ollut hyvin miellyttävä ilman karseaa bodyloadia. Ei kovin visuaalista, värit syvenivät ja tracereita tuli kiitettävästi. Muistutti aika paljon mdma:ta tai hyviä naksuja, tosin ilman empatogeenista puolta. Hedonismia parhaimmillaan
Ensi kerralla voisi kokeilla pienemmällä annoksella, jos vaikka jäisivät nuo fyysiset olot sitten vähemmälle. Harmittaa kyllä, ettei nää fenyt oikein taida sopia mulle bodyloadien takia, vaikka niistä muuten kovasti pidänkin

"People who don't think probably don't have brains; rather, they have grey fluff that's blown into their heads by mistake."