Fentanyyli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
ferox
OD

Re: Fentanyyli

Post by ferox »

JarruMies wrote:Itse teen litkun 10 ml pumppuun ja pistän sen suoneen TODELLA hitaasti. Jos tuntuu siltä, että alkaa kolisemaan liikaa voin aina lopettaa liemen annostelun ;) .
SPC:stä: ”Vaikutus alkaa nopeasti. Maksimaalista analgeettista ja hengitystä lamaavaa vaikutusta ei kuitenkaan välttämättä havaita useaan minuuttiin.

Eiköhän yliannostusriski koske muitakin päihdeaineita. Jos alkaa tuntua siltä, että kolisee liikaa, niin silloin kolisee jo liikaa. Sitä paitsi suonensisäinen annostelu on riskialtista, sillä aineet nousevat yleensä hyvin nopeasti ja voimakkaasti, eikä yliannostus välttämättä jätä aikaa reagointiin.
JarruMies wrote:Noissa kahdessa ensin mainitussa tapauksessa ei ole mitään tehtävissä, jos annos oli sinulle liian suuri :cry:
SPC ”Kaikki fentanyylin vaikutukset voidaan kumota välittömästi ja täydellisesti antamalla spesifistä narkoottiantagonistia, kuten naloksonia.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ferox wrote:
JarruMies wrote:Noissa kahdessa ensin mainitussa tapauksessa ei ole mitään tehtävissä, jos annos oli sinulle liian suuri :cry:
SPC ”Kaikki fentanyylin vaikutukset voidaan kumota välittömästi ja täydellisesti antamalla spesifistä narkoottiantagonistia, kuten naloksonia.
harvoin vaan sattuu naloksonia löytyyn nurkista, mut anyways sillähän sen vaikutuksen kumoaa. pitäis kyllä olla aina jokunen ampulli sitä kaapissa :)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
JarruMies
Karvakuono

Post by JarruMies »

Suosittelen kaikkia jättämään fentanyylin kokeilut välistä! Vähän tuhan vaarallista ainetta, jos ei osaa sitä käyttää :roll: . Todella moni on kuollut kyseiseen aineeseen. Kommenttinne ovat aika ääliömäisiä :foil: !

Kokeilijoista vähintään joka kymmenes on kuollut fentanyyliin!

JarruMies

Toim.huom. JarruMies/ViimeisetHitaat passitettu takaisin banaanisaarille.
Last edited by JarruMies on Fri 13 May 2011, 19:36, edited 1 time in total.
Elämä voittaa!
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

aika hulluu pärinää :mrgreen: jwh-081, pilvi, fentanyyli
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Kannattaisiko alkoholi-fentanyyliliuos säilöä tiiviisti suljetussa astiassa jääkaapissa vai huoneenlämmössä? Järki sanoisi, että jääkaapissa, mutta liuotusvaiheessa, kun pidin sitä jääkaapissa, osa nesteestä tiivistyi lasin reunoille, ja pelkään, että tällä saattaisi olla dramaattisia vaikutuksia liuoksen pitoisuuksiin.

Ai niin, annostuksesta piti vielä sanoa. Olen noin kahden ja puolen vuoden ajan käyttänyt opioideja keskimäärin kerran kahdessa viikossa. Jonkinlaista pohjatoleranssia siis on, ja esim. buprenorfiinia on turha ottaa alle 1mg. Kuitenkin jo 100 mikrogrammaa tuota fentanyyliä alkoholiliuoksessa (0,5 ml alkoholia eli ei vaikutusta kokemukseen) sublinguaalisesti toimii huomattavalla tavalla. Kenellekään toleranssittomalle en suosittelisi aloittamista isommalla annoksella.

edit: Luin tuon liukoisuuksista, ja toiset lähteet ilmoittavat vesiliukoisuudeksi 200mg/L ja toiset tätäkin alhaisemman luvun. Etanoliin pitäisi liueta paremmin, mutta tarkkaa liukoisuutta en löytänyt. Voidaanko mielestänne olettaa, että 8400mg liukenisi joka tapauksessa 42 millilitraan 40% etanolia?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
opa4
Tuppisuu

Post by opa4 »

Joskus tovi sitten sain käsiini 25:sia laastareita.
Laastari leikattiin 9:ään osaan ja kielen alle, olot oli hiukan vajaat, otinkin siitä sitten jo varmaan tunnin pästä toisen lappusen ja pistin sinne liukenemaan ja välillä vähän pureskeltiin ja sit takas kielen alle..

Noh.. täytyy sen verran myöntää, että otettiin siinä jwh-081:Stä sopivasti ja tuli kyllä erittäin sumuinen ja kivasti pilvinen olo..
Jossain vaiheessa päristelyä päätin laittaa fentanyyli laastarin palasen takasin kieleni alle ja kerkesin sitä siinä sit ehkä minuutin verran pyörittelemään suussani....................... kunnes havahduin siihen ettei suussani ollut enää laastaria ja en ollut sitä kyllä poiskaan sylkäissyt. Siinävaiheessa totesin et kuolenkohan mä nyt ? :mrgreen:

Alko vähän lahje vipattaa ja pakkohan sitä oli sit käydä laattaamassa ja vähän helvetin nopeesti.. En saanut hirveitä övereitä enkä kuollut. Ihan ok laastareita, täytyy sanoa että on kyllä outo opiaatti.. kovin lyhyt kesto on kyllä piiiiiiiiitkä miinus.

Ja tämä kaikki siis tehtiin ilman mitään suurempia toleransseja opiaatteihin.
Last edited by opa4 on Mon 05 Sep 2011, 21:51, edited 1 time in total.
Esittele itsesi erikoisena, hyvästele kummajaisena.
lappilainen

Post by lappilainen »

Jos näin vahvojen opioidien kanssa tykkää kikkailla, kannattaisi kaapissa olla vähintään yksi ampulli naloksonia. Naloksonia saa netistä melko halvalla siihen nähden että se saattaa pelastaa henkesi.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

lappilainen wrote:Jos näin vahvojen opioidien kanssa tykkää kikkailla, kannattaisi kaapissa olla vähintään yksi ampulli naloksonia. Naloksonia saa netistä melko halvalla siihen nähden että se saattaa pelastaa henkesi.
Miettinyt tässä, että mitenkähän subuxone toimisi tuossa. Bubrekin jo syrjäyttää muut opioidit ja naloksoniakin sisältää.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
C0H0

Post by C0H0 »

IMO turhia päihtelyyn tämmöset liian lyhytvaikutteiset opioidit.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

lappilainen wrote:Jos näin vahvojen opioidien kanssa tykkää kikkailla, kannattaisi kaapissa olla vähintään yksi ampulli naloksonia. Naloksonia saa netistä melko halvalla siihen nähden että se saattaa pelastaa henkesi.
Naloksonin lisäksi tarvittaisiin myös selväpäinen, tietotaitoinen kaveri annostelemaan sitä.

Mitä tulee lyhytvaikutteisuuteen, niin aina voi annostella lisää. Tarvittavat määrät ovat kuitenkin pieniä (itselleni noin 400mcg sublinguaalisesti tuntuu hyvältä annokselta) ja laastareiden sisältämät määrät suuria.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Petri6 wrote: Naloksonin lisäksi tarvittaisiin myös selväpäinen, tietotaitoinen kaveri annostelemaan sitä.
Tämä olisi tietenkin optimaalinen tilanne. Vaikkei tälläistä kaveria ei käyttötilanteessa löytyisikään olisi naloksonin olemassa olo siltikin huomattavasti parempi kuin ettei sitä olisi. (Olettaen että tilanteessa olisi mukana edes yksi kaveri läsnä, vaikkei täysin selvä olisikaan.)
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

HUOMIO!

Suoboxone EI blokkaa fentanyylin vaikutusta juuri yhtään. Olen nyt muutamana päivänä ottanut fentaa ja päättänyt siinä sivussa "tieteen nimissä" testa suboxonea samalla. Jos on ottanut xonea, fenta toimii sen jälkeenkin. Ja jos on ottanut fentaa, niin ainakaan 2mg suboxonea ei vie oloa pois.

Käyttämäni annokset voi kuulostaa uskomattomilta, enkä niitä kenellekkään suosittele.

Suussani olen liuottanut 500mcg-1mg kerralla, eilen meni yhteensä 4mg.
Illalla pistin jonkun oliskohan 1000mcg, eli 1mg palasen kielen alle ja heräsinkin tänä aamuna.
Onneksi en delannu, toisaalta koko illan olin "nuokuissa", tyyliin tupakkia polttaessa se pitää sytyttää 20kertaa uudestaan ja siihen menee tunti aikaa... :mrgreen:
Tänään olen ottanut 1mg. Kohta otan 500cmg lisää, jaksaa siivota näet.

Todellakin toimimattomuuden ja nuokkujen välinen raja on pieni.

Itse käytän säännöllisesti pubrenorfiinia, ja olen muutenkin käyttänyt ihan oikeitakin opiaatteja. Tyyliin 20mg pubrea kerralla, 300mg oxya kerralla, nopaykönen mopoa kerralla ja fentaa sen 1-2mg. tjsp.

En halua leuhottaa määrillä, toin ne julki sen takia, että fentaa (ainakaan milligrammaluokan annoksilla ei todellakaan suboxone blokkaa).
Toisaalta se voi pitää ehkä siihen asti hengissä kunnes potilas pääsee sairaalaan.

Älkää ikinä epäröikö soittaa ambulanssia vaikka kämppä olisi "kuuma".

Tai voitte kuljettaa tajuttoman öyskärin vaikkapa itse sairaalaan tai kauemmas "kuumasta" kämpästä.

90-luvun lopun brownis/ muun yleisen herskabuumin aikaan öyskänneitä heitettiin vain tylysti rapusta pihalle kuolemaan, tiedän moisia tapauksia ainaki kymmenen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Tähän nousee toleranssi älyttömön nopeasti, nytkin on 3mg pala durogesiccia kielen alla.
Kohta on ollu jo puol tuntia, maku on kyllä todella lääkemäinen, kun tätä pureskelee ja pitää syljen suussa, syljeneritys kasvaa pureskellessa.

Siitä ajattelin tosiaan varoittaa, että koska tähän nousee tole nopeasti, niin kuin esim. mulla nyt, kun on jo vissiin jotain puoltoista vkoa näitä käyttänyt. Niin ei pidä luulla, että se toleranssi pysyy tapissa ikuisuuksia, tuskin edes kovin kauaa. JOten ei voi todellakaan aloittaa samalla anooksella esim. parin kuukauden päästä, mihin on päässyt jonkun putken aikana tottumaan.

Älkää olko huolissanne tuosta suuresta annoksesta. Voin ihan ihmisten mielenrauhauoksi vaikkapa tunnin päästä kirjoittaa tänne jotain. :mrgreen:

Kyllähän tämä nyt jo alkaa lämmittää.
Taidanpa ottaa laastarinpalan (3/4 osaa yhdestä 25mikin laastarista, joka sisältää yht 4.2mg fentanyyliä) nyt pois suusta.

Ja jo lyhyen käyttöputken aikana saa kehitetyksi itselleeen kunnon reflat, joten kannattaa sen vuoksi olla vähän subua jatkoksi.
Tästä tulee pahemmat viekkarit kuin heroiinista, tai ainakin ne kehittyvät paljon nopeammin. Toisaalta viikko herskaa putkeen, niin kyllä siitä jo reflat saa.

Onneksi ne ei kestä kun viikon.
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Hengissä ollaan.

Nuokuttaa todella paljon!!! 8)

Ei saisi kehua, mutta olo on kyllä todella hyvä. :love:

Huomenna taidan ottaa puoltoista tommosta 25mikin tarraa ja kombinoida sitä vaikkapa parillakymmenellä sinisellä pamilla.
Typeräähän tämä on, tiedän sen.

Sanonkin tämän: älkää todellakaan tehkö näin miten minä teen, ellette omaa todella kovia toleransseja opiaatteihin.
Subutolet ei käy. Täytyy olla käyttänyt myöskin suuria määriä/pitkään ns. täysagonisteja!!!

Semmoiselle joka asiansa osaa, niin lämpimät notkuthan tästä irtoaa... :mrgreen:
lappilainen

Post by lappilainen »

jopasjota wrote:Hengissä ollaan.

Huomenna taidan ottaa puoltoista tommosta 25mikin tarraa ja kombinoida sitä vaikkapa parillakymmenellä sinisellä pamilla.

Sanonkin tämän: älkää todellakaan tehkö näin miten minä teen, ellette omaa todella kovia toleransseja opiaatteihin.
Subutolet ei käy. Täytyy olla käyttänyt myöskin suuria määriä/pitkään ns. täysagonisteja!!!

Semmoiselle joka asiansa osaa, niin lämpimät notkuthan tästä irtoaa... :mrgreen:
Väitätkö todella ottavasi 6,3mg fentanyyliä, sekä yli 200mg diatsepaamia yhtäaikaisesti? Sinulla taitaa opioiditoleranssin lisäksi olla myös korkea bentsotoleranssi? :shock:
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Moni on kuollut tohon kyseiseen aineen siten, että ne on pistänyt koko laastarin kieleen... Aika vaarallista, mutta tekis mieli kyllä kokeilla. Paljos tollanen laastari maksaa katukaupassa?
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
lappilainen

Post by lappilainen »

PORBOT wrote:Moni on kuollut tohon kyseiseen aineen siten, että ne on pistänyt koko laastarin kieleen... Aika vaarallista, mutta tekis mieli kyllä kokeilla. Paljos tollanen laastari maksaa katukaupassa?
Kannattaa tehdä liuos ja ottaa siitä aluksi hyvin pieniä määriä. Näin sen ei pitäisi olla vaarallista, kunhan ei tapahdu laskuvirheitä. :left:

Olen kuullut että nuo 50µg/h laastarit olisivat olleet 100-150e jossain päin suomea.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

lappilainen wrote:
PORBOT wrote:Moni on kuollut tohon kyseiseen aineen siten, että ne on pistänyt koko laastarin kieleen... Aika vaarallista, mutta tekis mieli kyllä kokeilla. Paljos tollanen laastari maksaa katukaupassa?
Kannattaa tehdä liuos ja ottaa siitä aluksi hyvin pieniä määriä. Näin sen ei pitäisi olla vaarallista, kunhan ei tapahdu laskuvirheitä. :left:

Olen kuullut että nuo 50µg/h laastarit olisivat olleet 100-150e jossain päin suomea.
Lisäisin vielä, että liuottimena kannattaa käyttää pientä määrää alkoholia ja liuosta kannattaa pitää suussa mahdollisimman kauan, hyötysuhde parempi kuin nielemällä.

Itse olen maksanut 50e 50 mcg/h Durogesic-laastareista (fentanyyliä yhteensä 8,4mg/laastari).

Mihis helvettiin edit-nappula viesteistä on muuten kadonnut?

edit: tätä viestiä näköjään pystyi editoimaan, mutta vanhempia ei. Mitä paskaa?
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Petri6 wrote:edit: tätä viestiä näköjään pystyi editoimaan, mutta vanhempia ei. Mitä paskaa?
7 §
Viestien muokkaaminen
Käyttäjät voivat muokata viestejään 7 vuorokauden ajan laskien viestin lähettämishetkestä. Lähettämällä viestin keskustelupalstalle sitoudut siihen, että viesti on ja pysyy kaikkien luettavissa Psychoactive Vaultissa. Viesti on kuitenkin sinun tekemä, ja sinulla on siihen tekijänoikeudet sekä vastuu sisällöstä. Ethän kuitenkaan sallittuna muokkausaikana muokkaile sisältöä niin, että keskustelun sujuva lukeminen vaikeutuisi.

Mieti siis ennenkuin kirjoitat. Laittamalla hyvin perustellun muokkauspyynnön moderaattorille sisällön muuttaminen onnistuu poikkeustapauksissa. Viestejä ei kuitenkaan poisteta kokonaisuudessaan missään tapauksessa.

Yleinen käytäntö on, että viestejä voi muokata viestiketjun seuraavan viestin saapumiseen asti, mutta Vaultissa on selkeästi vapaampi linjaus.

Mitä sä luulit?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Petri6 wrote:
lappilainen wrote:

Lisäisin vielä, että liuottimena kannattaa käyttää pientä määrää alkoholia ja liuosta kannattaa pitää suussa mahdollisimman kauan, hyötysuhde parempi kuin nielemällä.

Itse olen maksanut 50e 50 mcg/h Durogesic-laastareista (fentanyyliä yhteensä 8,4mg/laastari).

Mihis helvettiin edit-nappula viesteistä on muuten kadonnut?

edit: tätä viestiä näköjään pystyi editoimaan, mutta vanhempia ei. Mitä paskaa?
Eli kannattaako käyttää tähän aineeseen rahaa?
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

toki, ainakin mieluummin kuin muskottipähkinään.
zerk

Post by zerk »

PORBOT wrote:Eli kannattaako käyttää tähän aineeseen rahaa?
Älä ota tätä vittuiluna, mutta sun viesteistäsi päätellen ottaisit fentanyylillä todennäköisesti itseltäsi vain hengen pois. Jos pitäytyisit vaikka oksikodonissa ensin?
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

lappilainen wrote:
jopasjota wrote:Hengissä ollaan.

Väitätkö todella ottavasi 6,3mg fentanyyliä, sekä yli 200mg diatsepaamia yhtäaikaisesti? Sinulla taitaa opioiditoleranssin lisäksi olla myös korkea bentsotoleranssi? :shock:

Vastaan vähän myöhässä.
Otin juu noi määrät. Mutta kun on niin lyhytvaikutteinen tuo fenta, niin eihän siitä loppujen lopuksi tule edes paljoa, jos ny sen 10h vaikka notkuu.

Tänään olen ottanut 15 sinistä pamia ja tähän asti on mennyt jo yks tommonen kokonainen 25nen tarra. Kyllä se 2mg vaikuttaa sen parisen tuntia. (yhdessä käyttämättömässä on ohjeen mukaan 4.2mg fentaa, eli pari "norsunannosta")

Onneksi on vielä pari lisää, en ole ihan varma, mutta toista noista laastareista olen liottanut parisen tuntia apteekin isopropanolissa.
Siihen olen liuottanut norspaninikin aina melkeimpä. Polttelee suonia aika tavalla i.v -käytössä.

Ihan "testiksi" taidan testata 2mg i.v.

En usko sen eroavan kovinkaan paljon siitä, jos 2mg ottaa suun kautta. Nimittäinkin hyvinkin nopeasti tämä imeytyy myös suusta.

Taidan hetken päästä editoida tätä vanhaa viestiä tahi teen uuden, jos säilyin hengissä... :mrgreen:

Ja tiedän, extreme-typerää.

Niin, kannattaa muistaa että minulla on kuitenkin 15v putki takana kovia opiaatteja, joten ei kannatta tämmöisillä annoksilla alkaa todellakaan pelleilemään.

niin ja jarrumiehenkin annokset on ihan sinällään realistisia, mutta kyllä siinä on pitänyt täysagonisteja vetää paljon ja pitkään.

Kannatti testata kahta milligrammaa suoneen. tulipahan hyvä muistutus siitä, miksi kovia opiaatteja suonensisäisesti käytettynä niihin jää koukkuun. :doh:

Ts. Nousut on sanalla sanoen makeat! :love:
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Huiko wrote:
Petri6 wrote:edit: tätä viestiä näköjään pystyi editoimaan, mutta vanhempia ei. Mitä paskaa?
7 §
Viestien muokkaaminen
Käyttäjät voivat muokata viestejään 7 vuorokauden ajan laskien viestin lähettämishetkestä. Lähettämällä viestin keskustelupalstalle sitoudut siihen, että viesti on ja pysyy kaikkien luettavissa Psychoactive Vaultissa. Viesti on kuitenkin sinun tekemä, ja sinulla on siihen tekijänoikeudet sekä vastuu sisällöstä. Ethän kuitenkaan sallittuna muokkausaikana muokkaile sisältöä niin, että keskustelun sujuva lukeminen vaikeutuisi.

Mieti siis ennenkuin kirjoitat. Laittamalla hyvin perustellun muokkauspyynnön moderaattorille sisällön muuttaminen onnistuu poikkeustapauksissa. Viestejä ei kuitenkaan poisteta kokonaisuudessaan missään tapauksessa.

Yleinen käytäntö on, että viestejä voi muokata viestiketjun seuraavan viestin saapumiseen asti, mutta Vaultissa on selkeästi vapaampi linjaus.

Mitä sä luulit?
Onkos toi joku uusikin sääntö, muistaakseni olisi ollut joskus eri tavalla? Ja mitä tuohon "yleiseen käytäntöön" tulee, niin muilla kirjoittelemillani palstoilla viestejä pystyy muokkaamaan ihan vapaasti, poistamisessa saattaa palstasta riippuen olla rajoituksia. Suhteellisen älytön sääntö kyllä, esim. nyt olisin vaihtanut tuolta aikasemmasta viestistä sublinguaalisen bukkaaliseksi, mutta olkoon nyt sitten noin.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Nyt kokeilen kolmea milliä.

Kerron kohta miten kävi... :mrgreen:
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

jopasjota wrote:Nyt kokeilen kolmea milliä.

Kerron kohta miten kävi... :mrgreen:
Odotan innolla :)
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Kävi niin, että HUMPS!

Ihan parasta antaa ina laskea olojen kunnolla ja sitten täräyttää kunnolla.
Samaa metodia käytän mm. pilven kanssa, eli ei ns. tasoittavia vaan selviäminen ja taas uudet nousut.

Periaatteessa fentanyyli on siitä hyvää, että se laskee nopeasti -omituinen näkökanta- näin saa nopeasti taas kunnon nousut.

Mutta olisi se toisaalta mukavampaa, jos toimisi pidempään. Tätä tahtia näihin palaa rahaa aivan tolkuttomasti... :x

Nyt olo on mitä mainioin, taidan polttaa savut. Bongia en viitti edes kokeilla, koska nukahdan melko varmasti aina hittien välillä... :P

Pari hittiä random kukkaa piipusta vielä tähän päälle... :love: :love: :love:

Tähän aineeseen ei sitten tosiaankaan päde sanonta parempi överit kuin vajarit. Minä nyt täällä "vähän" sekoilen.
Mutta en olekaan pitkiin aikoihin ottanut tälleen wanhoja kunnon opiaattirusheja! 8)

Ja nyt on tullut itsetuntemusta roimasti lisää tähän stufoon taas pitkästä aikaa. Monet sanovat, notta, tästä ei tulisi yhtä voimakasta euforiaa kuin oxysta, morkusta tahi pollesta. Minusta tuo ei pidä paikkaansa. Ei tästä tule semmoista "kihelmöivää tärähdystä", kuin pollesta tai morkusta tjsp.

Mutta itselleen sovitetulla annoksella tästä tulee jotenkin, hmm, "notkeat nuokut", ennen kaikkea ilman mitään ylimääräisiä kutinoita tai oksennuksentuntua, mitkä esim. oxyllä tulee kun annos on semmoinen "rajoilla menevä, eli just nuokkujen ja valveillaolon välimaastossa", mikä taas kohdallani on paljon.

Voisinpa jopa loihea lausumaan, että olo on hyvin hyvin puhdas opiaattiolo. Tupakinpoltossa menee aikaa semmoinen puol tuntia, elikäs sitä ei "notkahda" samaan tapaan kerrasta kuin pollesta. Ennemminkin olo on tasaisen vaihteleva nuokkujen ja tajunnan rajamailla. Eli juuri se mihin opiaateissa alunperinkin "rakastuin"... :love:

Harmi, että jäljellä on enää niin vähän fentsua. Onneksi on kuitenkin tuota savunpuolta ja jotain rauhoittavaa. Ja tietenkin pubrea.
Sitä on hyvä olla, reflathan tästä näet tulee... :down:
Vielä pakolliset "varoitukset" ennen kuin lopetan monologini:

-Tämä on hengenvaarallista väärin käytettynä
-Tämä on hengenvaarallista väärinkäytettynä
-Tämä on erittäin erittäin koukuttavaa
-Aloittakaa aina pienellä täsmällisesti tiedossa olevalla annoksella, extractin tehtyänne olettakaa aina, että kaikki fentanyyli on imeytynyt.
-Jos voit ottaa hihaan kerralla vaikkapa koko subun, niin tolesi ei ole vielä kovat. Fentanyylitoleihin, kuten muihinkin täysagonisteihin olemassaoleva toleranssi tulee vain täysagonisteja käyttämällä.

Mutta siis "oikein käytettynä", tästä saa todella mahtavat olot.
Typerintä on ottaa random kokoinen palanen random vahvuisesta laastarista ja laittaa se kielen alle.

Over and out.

Sauhut ja pötkölleen...

Moido kaikille hitaille, ja miks ei nopeillekkin ukoille ja tytöille... :cheers:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

^^Olin just aikomassa kirjottaaa smantyyppistä varottelua :D Tarkalla annoksella, jonka mielummin joku viisaampi on neuvonut, on mielestäni iha turvallinen, josnkin verran liioiteltua tuo ÄLKÄÄ KOSKEKO setti. Tää tosin kuuluu niihin, jota mun mielestä ei todellakaan kannata ottaa lisää että "jos ny vähä viel paremmalta tuntuis"

Se ei oo kaunista ku joutuu lätkiin avareita naamaan, et hengitä ny perkele, samalla ku ite taistelee et pysyy hereillä. Ehkä epätoivosin olo mitä on.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Nyt kokeilin uutta comboa fentanyyli pääaineena.

Noin 3h sitten otin 6kpl 150mg lyricoita ja kolme sinistä pamia.
Nämä siis aloitukseksi. Sitten sekoitin klikissä n. 1.5mg fentanyyliä ja yhden sinisen dormicumin.

-> Tämä yhdistelmä on ehkä paras/pehmein/lämpimin/euforisin/syvällisin, nyt on päällä semmoinen olo, että huh-huijaa... :love: :love: :love:

Kaverille tarjosin n. 400mcg vedot, niin hän totesi, että kylläpäs toimii ihan hemmetin hyvin. Kaverini on nelikymppinen ja 90-luvun lopun herskabuumin kokenut. Tuumasi, että ei paljoa ole eroa herskaan. Hän on viime aikoina vedellyt vaan subua harvakseltaan, eli jotain kolme kertaa viikossa jotku parin millin töötit.

Oho, havahduin kun löin pääni pöytään, äsken... :shock: :mrgreen:

Nyt täytyy lähteä pois koneelta. En aio hukata oloja koneella oloon...

Moido.

Vittu tää on hyvää tavaraa... :love: :love:
zerk

Post by zerk »

^ Jälleen voisi lisätä, että useimmille tollanen kombo olisi tappava tai ainakin helvetin vaarallinen.

Milloinkohan lukee taas lehdissä isoilla kirjaimilla miten hirveetä myrkkyhuumetta ja paskaa fentanyyli on, kun teinit tai muuten vaan pässit eivät tiedä rajojaan eivätkä aineitaan.