Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Koke
Psykonautti

Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?

Post by Koke »

Kottonmouth wrote:
Vape wrote:Kiinnostusta ois kokeilla, mutta taidanpa jättää suosiolla nämä hommat muille...
I.V ura edessäpäin... :mrgreen:
Aika perus.. Tulee eteen se "Jos nyt tän kerran" sitte se pörinä ku suoneen lyö ja oot koukussa neulaan. Näin se vaan menee.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Joo. Sen perusteella mitä kuullut porukalta juuri pöhiksen nousuista IV:nä käytettynä, kuulostaa asialta joka ei todellakaan jää siihen yhteen kertaan :mrgreen:
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Kottonmouth wrote:Joo. Sen perusteella mitä kuullut porukalta juuri pöhiksen nousuista IV:nä käytettynä, kuulostaa asialta joka ei todellakaan jää siihen yhteen kertaan :mrgreen:
Itellä just meni sillee, et ku pääsi piriä heittää hihaan ni sen jälkee on menny melkee kaikki hihaan. Ja IV-käyttöä on helvetin vaikee lähtee vaihtaa nasaaliin tai oraaliseen käyttöön, koska ne jää kolinoissa pahemman kerran kakkoseksi. Yritetty on ja ei siitä mitään tullu.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Koke wrote:
Kottonmouth wrote:Joo. Sen perusteella mitä kuullut porukalta juuri pöhiksen nousuista IV:nä käytettynä, kuulostaa asialta joka ei todellakaan jää siihen yhteen kertaan :mrgreen:
Itellä just meni sillee, et ku pääsi piriä heittää hihaan ni sen jälkee on menny melkee kaikki hihaan. Ja IV-käyttöä on helvetin vaikee lähtee vaihtaa nasaaliin tai oraaliseen käyttöön, koska ne jää kolinoissa pahemman kerran kakkoseksi. Yritetty on ja ei siitä mitään tullu.
maakari wrote:En edes testaisi tööttejä ihan vaan sen takia kun tietäisin sen jälkeen kaiken muun olevan liian laimeaa. Eikö näin? Viiden viikon tauko kuitattu.
Juuri tuon takia ei tee mieli kyllä neuloja kokeilla. Siitä lähtien kun olisi IVtä testannut, tuntuisi kaikki aina jäävän reilusti vajaaksi jos ei pääsisi tööttäämään.

Pirissä tuo ero on varmasti vielä radikaalimpi kuin muissa aineissa. "mitä vittua, näin pieni määrä pärähti näin lujaa :left: :right: "
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Vuoden IV-käytön jälkeen kun kokeili nasaalisena vetää ni teki mieli niistää pois ku tuntu niin helvetin ikävältä nenässä. Kaverillekin tuli sanottua "Vittu mä niistän kohta nää romut klikkiin ja heitän hihaan" :mrgreen: en sentää sitä tehny
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Hmm varmaan ryynejä jotka ei veteen liukene... Toi on aika perus juttu et "en ikinä rännitä mitään" ja sitte oho neula on suonessa. Ite aluks ajattelin tollain mut sit aloin ajatteleen että vittu se on ihan varmasti kohta edessä kun subutolet alko nouseen. Nytte on tullu aika paljon yli puolvuotta tönättyä subua ja lähes kaikkee mitä on turvallista tönää(tai turvallista no joo :doh: ). Kohta katko edessä ja toivottavasti ei tarvi enään senjälkeen itteensä tökkiä. Toivottakaa onnea ;)
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

En heitä mitää hihaa ku tiiän et se ei jäis yhtee kertaa.
Sama juttu opiaattien ja oidien kaa tulis vaa se et mulle heti lisää!!!
Ainoo mikä ees kiinnostas hihaa on mdma ja piri, mut pirist on sanottu iha tarpeeks.
Ja madamest tulis lyhyempi ja intensiivisempi.. se on muutenki liia lyhyt vaikutuus ni ei kiittiii!!!!!
Ja sikulle ei toivoteta onnee vaa jos meet katkolle ni se muutos lähtee siitä et ite haluut sitä, ei se itestää lopu
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Mä aattelin jossain vaiheessa että se eka kerta tulee oleen jotain priimapollee joskus vanhana patuna. No, bupreehan se sitten oli bentsoräkäkännissä sekavan baari-illan jälkimainingeissa, ja seuraavana päivänä lirpakkaa samalla kaavalla. Eipä oo sen jälkeen montaa kertaa tullu rännäiltyä ku ei se ihan niin maagista ollukkaa, tosin puolikas punane pulu ja mäntä pohjaan oli hetken aika <3

Nyt lyötiin joku kuukausi sitte viä yhen kaverin, joka tota on enemmän harrastanu, kanssa vetoo ettei enää tönäillä.
pirun hyvä nuolla kuorena
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Mandown wrote:se on muutenki liia lyhyt vaikutuus ni ei kiittiii!!!!!
Vaikka se kestäis viikon ni se on silti liian lyhyt :mrgreen:
zero
Kameleontti

Post by zero »

concertaa ja lyricoita. hyi helvetti

edit: ja kuuluuhan bentsotki tosin tuohon listaan. hyi. onhan noita kaikennäköstä mitä en löis.
edit 2: on lyöty, mutta ei lyödä.
Last edited by King Ink on Tue 10 May 2011, 12:00, edited 1 time in total.
Reason: lisäykset liitetty samaan viestiin.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun omaa aivomössöäni vaikka siinä hyvät tryptamiinit olisikin.
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Lasol saattais olla aika äärimmäinen.
4:20pm
dazerc

Post by dazerc »

Koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta sanompa kuitenkin että koskaan en tule ränniin mitään heittämään. Ei mua mitenkään erityisemmin iljetä se touhu, ei vaan kiinnosta. Kuitenkaan ei jäisi siihen ekaan kertaan niiden parempien nousujen jälkeen ja en halua loppuelämääni miettiä että missä olis lähin vessa mihin pääsis heittään vedot, kun voin ihan hyvin nokittaa/polttaa/syödä missä vaan.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

dazerc wrote:Koskaan ei pitäisi sanoa ei koskaan, mutta sanompa kuitenkin että koskaan en tule ränniin mitään heittämään. Ei mua mitenkään erityisemmin iljetä se touhu, ei vaan kiinnosta. Kuitenkaan ei jäisi siihen ekaan kertaan niiden parempien nousujen jälkeen ja en halua loppuelämääni miettiä että missä olis lähin vessa mihin pääsis heittään vedot, kun voin ihan hyvin nokittaa/polttaa/syödä missä vaan.
Hyvin perusteltu. Kyllähän se rännittely on koko touhussa se kaivonpohja johon jokainen saa itse hypätä jos siltä tuntuu.
Voi varmaan sanoa ,että silloin kun siihen touhuun lähtee, hypätään pois siitä käsitteestä "viihdekäyttö" kohtaan "narkomaani".
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

Kyllä sen rännittämisenkin pystyy viihdekäyttönä pitämään, jos vain halua löytyy. Pitää vain pitää käyttökertojen välit tarpeeksi pitkinä vetää esim. vain kerran kk, niin ei siinä sen kummemmin jää koukkuun kuin muillakaan käyttötavoilla.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:Mun omaa aivomössöäni vaikka siinä hyvät tryptamiinit olisikin.
Mieti nyt jos vaik joutusit johkin pimeesee luolaa eristyksiin kaikest elämäst..

8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
disease
Psykonautti

Post by disease »

kyllä melkeen mitä vaan mitä sinne voi heittää ni pystyisin heittämään paitsi mitään ryynejä en ikinä vaikka kuinka ois hygieenistä jne jne. Psykedeelejä hihaan kuulostaa kans jotenki inhalta ajatukselta
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

disease wrote:Psykedeelejä hihaan kuulostaa kans jotenki inhalta ajatukselta
2C-E, jos tykkää sellasista psykenousuista, et tuntuu että istuu F1-auton ratissa niin antaa palaa.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Perseeseen mieluummin ku hihaan. Samaan tyyliin humahtaa ainaki metan kans.
pirun hyvä nuolla kuorena
zero
Kameleontti

Post by zero »

eihän tos hihaa heittämises mun mielest oo muuta vaaraa ku se että tykästyy siihen. ja jos niin käy ni meneeki aina hihaa ku vaan mahollista ja käytetää muitten värkkei ja hommataa ceet sun muut. paitsi se että suonet tukkeentuu, mutta ei kai se vakavaa oo jos käyttää vähän järkeä eikä mitä tahansa ja varsinki fimattamatta sinne lyö? no joo, oon tietämätön kaikista mahdollisista vaaroista mutta en usko että kovin vaarallista JÄRKEVÄ iv käyttö on. vai onko?

offtopic: kaverilta lähti raajat ku lätki kaikenmaailman concertat sun muut lyricat ja melki kaikki muutki hihaa. aluks luultii et ei saada käsii EIKÄ jalkoja toimimaa mutta nyt kuulopuheitten mukaa kädet ois tallel mut jalat menny. tiedä sitte ku ite en oo nähny mutta sen tiedän että heikosti sille kävi. ja siihen loppu doupin veto sillä.

kerron toisest jutust ku tuun takas ja jos muistan nyt on kiire moi.

Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Ite kuullu hurjia kauhutarinoita bentsojen rännäämisestä ja siitä ku on alkanu sormet tummumaan. Itelle on ihan piriä heittäessä käyny niin et sormenpäät on puutunu heiton jälkee... Oli hieman kuumottava tilanne.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mitään mikä ei oo ampullissa.
zero
Kameleontti

Post by zero »

kaikki vaa sisää mikä ei pala. ei vaa. eh

SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Kottonmouth wrote: Hyvin perusteltu. Kyllähän se rännittely on koko touhussa se kaivonpohja johon jokainen saa itse hypätä jos siltä tuntuu.
Voi varmaan sanoa ,että silloin kun siihen touhuun lähtee, hypätään pois siitä käsitteestä "viihdekäyttö" kohtaan "narkomaani".

Hoh. Aika tökerösti ilmaistu :P kyllä nyt voit olla nisti "narkkari" tms vaikka vetäsit kaiken peräreikääs.. Damn näitte käsitteitten kans :D
edit: Ja eikö muka voi viihteillä vaikka tekiski sen operaation hihaan?
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Mikä tuossa pointissa nyt meni ohi?

En sanonut että pelkästään rännittäjä on narkkari, vaan aineita ongelmaksi asti (tätä nyt tuskin tarvitsee enää kenellekään määritellä) käyttävä.
Harva huumeiden viihdekäyttäjä vetää huumeita ränniin (ei tarvitse), vaan jos ne huumeet sinne piuhaan menee, niin kyllä siinä yleensä on jo jonkunlaisesta ongelmasta kyse.
doof
Kameleontti

Post by doof »

Musta on helvetin tyhmää tulla tänne tuomittee rännittäjiä, vaik ite en oo koskaan rännittäny.
Joitteki mielest kaikki huumeidenkäyttäjät on narkkareita, ja sun mielest rännitys on narkkaritouhuu ja säälittävää(sellasen käsityksen sun tekstist sain)?

Just tollast nippuunvetämist mä en tajua -.-
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

jNas wrote:Musta on helvetin tyhmää tulla tänne tuomittee rännittäjiä, vaik ite en oo koskaan rännittäny.
Joitteki mielest kaikki huumeidenkäyttäjät on narkkareita, ja sun mielest rännitys on narkkaritouhuu ja säälittävää(sellasen käsityksen sun tekstist sain)?

(jatkuva)Rännitys on huumeiden jatkuvan väärinkäytön ohella narkkitouhua. Kai tämän nyt jokainen ymmärtää?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kottonmouth wrote:
jNas wrote:Musta on helvetin tyhmää tulla tänne tuomittee rännittäjiä, vaik ite en oo koskaan rännittäny.

(jatkuva)Rännitys on huumeiden jatkuvan väärinkäytön ohella narkkitouhua. Kai tämän nyt jokainen ymmärtää?
Rännitys nyt vaan sattuu olemaa se tapa, jolla saadaa mahd. iso hyötyosuus aineesta, niin onko nekin narkkeja ketkä ei onkelmakäytä, mut ränyttää?
Toki onha se narkkitouhua jos rännittää ja on paha ongelmakäyttäjä, mut ei toi aineen käyttötapa siihen vaikuta imo.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Rännitys nyt vaan sattuu olemaa se tapa, jolla saadaa mahd. iso hyötyosuus aineesta, niin onko nekin narkkeja ketkä ei onkelmakäytä, mut ränyttää?
Jos ei ole vetänyt ainetta liikaa, se toimii kyllä ihan hyvin muutenkin kuin rännättynä. Jos sitä pitää sinne letkuun ruveta työntämään niin kyllä siihen on nimenomaan yleensä juuri syynä se että tolet on liiasta vetämisestä niin korkeat.

Tunnetko montakin tyyppiä jotka vetää esim vain kerran viikkoon huumeita ja silloin aina vetävät ränniin?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Kottonmouth wrote:
Tunnetko montakin tyyppiä jotka vetää esim vain kerran viikkoon huumeita ja silloin aina vetävät ränniin?
kyl mä ainakin. O.O kaikki ei digaa nousuist ja saa enemmä irti piikist. Ei se nibuu tee.
Vähemmä se sattuu ku nokkaa.
. . . (--) °