Pluggaaminen

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
damazca
Lepakko

Pluggaaminen

Post by damazca »

Eli kun tuntuu löytyvän vähän ristiriitaista tietoa tästä, kaksi kysymystä päällimmäisinä:
-Paljonko vettä käytetään? Substansseina 2C-I ja 2C-e.
-Pitääkö itse toimenpiteen jälkeen maata paikoillaan tms?

Muutenkin kaikki yleiset neuvot asian suhteen tervetulleita!
Methylenedioxypyrovalerone. Not for human consumption.
Juuan kokista ja nussitaan.
sxoxyvg
OD

Re: Pluggaaminen

Post by sxoxyvg »

Eipä sillä vesimäärällä niin väliä, reilua milliä itse tullut käytettyä. Ja kyllä se sulkijalihas hommansa hoitaa, mut jos tuntuu et falskaa niin eikun sängylle mahalleen hetkeks.

2C-sarjalaisten kanssa muistaakseeni n. 1/3 oraalisesta annoksesta oli hyvä lähteä sweet spottia metsästämään.

Hitto, eiks meil muka ollu viel plugaamisest aihetta? Mä kun muistelen et ois tullu joskus perseeseen tönäämisen puolest puhuttua..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

2c-e ainakin itselläni aiheuttaa melko rajut nousut, vähän reilu vartti vaaditaan, että aletaan kosketella jo peakkia.

Yleensä makuultaan kyljellään tai mahallaan noin millilitraan vettä liuotettuna nauttinut. Jonkun viiden minuutin päästä pidättelemällä alkaa helpottaa, jos alkaa tuntua siltä, että pitää päästää ulos.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
zrrl
Apteekki

Pluggaus

Post by zrrl »

Mites tää tarkalleen ottaen tehdään? Jos oletetaan että aine on esim. kiteiden/suolan kaltaista substanssia. :oops:
Huiko
LD50

Re: Pluggaus

Post by Huiko »

:shock: Eli sulla on siis koko homma epäselvä?

No, ihan vaan haittojen välttämiseksi tässä ois yksi ohje:

Otat ensin hanasta tarvitsemasi määrän vettä ruiskuun (tms.), Sekoitat siihen haluamasi määrän ainetta jota meinasit nauttia pienessä astiassa (esim. korkki tai lusikka). Imaset ruiskuun tai muuhun vastaavaan sisään sen nesteen kun on sekasin, yleensä on myös hyvä filtteröidä vähintään tupakka filtterin läpi aine. Sitten työnnät ruiskun peräaukkooosi ja painat männän pohjaan. Annat olla jonkin aikaa siellä, jottei valu ulos vaan imeytyy peräsuoleen.

Suosittelen kylkiasentoa jalat koukussa. Sitten vedät ruiskun ulos painamalla ruiskun mäntää pohjaan kun vedät sen pois perseestäs. Muuten ruisku imasee osan nestettä ja paskaa sisäänsä. Sisään laittaessa voi olla hyvä käyttää vähän rasvaa, jos on ujo perse. Useemmat aineet jytisee sit tällä tavoin "nautittuna" nopeemmin ja jotkut vieläpä kovempaa. Joten varovasti taas niitten kokeilujen kanssa.

Suosittelen myös että käyt paskalla ennen operaatiota, tai on riskinä että kallis aine imeytyykin paskaan suolen sijaan. (Huom! Et siis tarvitse neulaa, vaan pelkän ruiskun!)

Jospa osaisit suorittaa toimenpiteen näillä ohjeilla? Muista että lähet varovasti liikkeelle, kun usein näin vetäessä ainetta tarvii reilusti vähemmän kuin esim nenään tai vatsaan nautittuna.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
ferox
OD

Post by ferox »

Ylläolevalla ohjeella pääseekin jo pitkälle, jos tämä toimenpide nyt alun perinkään vaatii liikaa mielikuvitusta onnistuakseen...

Huiko. Pidätkö filtteröintiä tarpeellisena? Missä tapauksessa ja miksi? Peräruiske eli lavemangi on minusta fiksu vaihtoehto eritoten suonensisäiselle käytölle, koska antoreitti ei ole niin herkkä steriloimattomuudelle eikä vaadi uusia värkkejä joka kerta, ei tuki hiussuonistoa tai sumenna näköä, ei aiheuta horkkia tai edellytä raajojen amputoimista, ei jätä näkyviä jälkiä, yms.

Omasta kokemuksestani on yhdentekevää missä asennossa homman hoitaa, ei ruiske silti lennä perseestä pihalle. Asennolla on toki siinä mielessä väliä, että se helpottaa rektaalin paikallistamista näppituntumalla. Korostaisin ainakin tuota paskalla käyntiä ennen pluggaamista. Sellainen opportunistinenkin peräsuolen tyhjennysyritys voi kannattaa, jos huussipannulla ei ole tullut käytyä edellisten ruokailujen jälkeen. Käytetty nestemäärä voi vaikuttaa siihen, kuinka nopeasti nousut tulevat.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Huiko
LD50

Post by Huiko »

ferox wrote:Huiko. Pidätkö filtteröintiä tarpeellisena? Missä tapauksessa ja miksi? Peräruiske eli lavemangi on minusta fiksu vaihtoehto eritoten suonensisäiselle käytölle, koska antoreitti ei ole niin herkkä steriloimattomuudelle eikä vaadi uusia värkkejä joka kerta, ei tuki hiussuonistoa tai sumenna näköä, ei aiheuta horkkia tai edellytä raajojen amputoimista, ei jätä näkyviä jälkiä, yms.
Ei se ole välttämätöntä, mutta jättää turhia jatkeita vähemmäksi, ja kun joskus nuo jotkut aineet on pyörineet taskun pohjalla jo jonkin aikaa, niin joukossa on roskia. Tulevat varmaan seuraavan ulostus kerran mukana pihalle, mutta en vain itse tykkää ajatuksesta, että olisi esim. tupakanpuruja tai toisten karvoja perseessä. :) Tarkoituksena oli kiinnittää huomio siihen mitä haluaa suoleensa, ja minkä voi jättää sieltä pois. Ei muuta syytä. Ja eihän siihen filtteriin jää kuin marginaalinen osuus tarpeellisesta aineesta.
Last edited by Huiko on Fri 06 May 2011, 08:17, edited 1 time in total.
Reason: ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

ÖÖÖ?
Silleen kerran kokeilin stesolidin peräsuppoja. Kolahti ihan niin hyvin että muistan.
Oli vaan jotenki pervo olo lyyä perseeseen jotain. Mutta hyvin koppas :up:

Miten, toimiiks nää muut jutut tonne pers silmään sitte hyvin ellei paremmin?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
frapathea

Post by frapathea »

Lasipallo wrote:2c-e ainakin itselläni aiheuttaa melko rajut nousut, vähän reilu vartti vaaditaan, että aletaan kosketella jo peakkia.
Itelläni tää plugattuna nous muutamassa minuutissa ja RAJUSTI :/ Suosittelen ÄÄRIMMÄISTÄ varovaisuutta oman kokemukseni pohjalta! Ei vittu ollu hauskaa!

Meikä on käyttäny välillä useitaki millejä vettä ja jotain 10ml ruuttaa :D Menee menee... Ei se itse tekotapa tunnu kauheesti vaikuttavan, ja kyl sen sit huomaa jos nesteet alkaa pyrkimään ulos, tuntuu samalt ku se ku ripuli ilmoittelee itestään! Paljon enemmän neuvoisin kiinnittämään huomiota siihen, mitä ja miten paljon pyllyynsä työntää..
testeri420
OD

Post by testeri420 »

frapathea wrote:
Lasipallo wrote:2c-e ainakin itselläni aiheuttaa melko rajut nousut, vähän reilu vartti vaaditaan, että aletaan kosketella jo peakkia.
Itelläni tää plugattuna nous muutamassa minuutissa ja RAJUSTI :/ Suosittelen ÄÄRIMMÄISTÄ varovaisuutta oman kokemukseni pohjalta! Ei vittu ollu hauskaa!

Meikä on käyttäny välillä useitaki millejä vettä ja jotain 10ml ruuttaa :D Menee menee... Ei se itse tekotapa tunnu kauheesti vaikuttavan, ja kyl sen sit huomaa jos nesteet alkaa pyrkimään ulos, tuntuu samalt ku se ku ripuli ilmoittelee itestään! Paljon enemmän neuvoisin kiinnittämään huomiota siihen, mitä ja miten paljon pyllyynsä työntää..
Elikkä onkstää niiku hienostuneempi versio iv käytöstä?
Vähän niinku gamman/lakan juominen on hienostuneempi tapa impata?

Elikkä päriseekö suunnilleen samallailla? Tekis mieli testata.. T: Testeri 8)
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
C0H0

Post by C0H0 »

testeri420 wrote:
frapathea wrote:

Tarkotat varmaan että alkoholin juominen on hienostuneempi tapa impata? Lakka/gamma ovat hienostuneempia versioita alkoholista.
testeri420
OD

Post by testeri420 »

C0H0 wrote:
testeri420 wrote:
frapathea wrote: Itelläni tää plugattuna nous muutamassa minuutissa ja RAJUSTI :/ Suosittelen ÄÄRIMMÄISTÄ varovaisuutta oman kokemukseni pohjalta! Ei vittu ollu hauskaa!

Tarkotat varmaan että alkoholin juominen on hienostuneempi tapa impata? Lakka/gamma ovat hienostuneempia versioita alkoholista.
Niin kai se on. Lakkapäissään kyllä peliliikkeet on vähän saman tyylisiä kun alkoholeissa.
Havahduin kerran kun olin lakkapäissään kiipeämässä liikkuvan auton katolle noin 80-90 vauhissa...
Music is a saint.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

mites tuo muiden lääkeaineiden plugaaminen ? onko paremmat hyötysuhteet esim. bentsoilla tai opioidi-napeilla ?
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
zerk

Post by zerk »

Morfiinin pitäis ainakin toimia perseessä pirusti paremmin, kuin oraalisesti.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Huomasin ite kun plugasin että tippa alkoholia tekee hyvää! :D siiis vittuko on öissä mutta niin se tosiaan imeytyy sinne suoleen vai minne imeytyykää nii paljo nopiampaa ko alkoholi polttaa vähä jotain. on kyllä nyt niin sekasi että vois plugata ehk 5-apb ko toho vnettiin jää niin vitusti.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Kerran lääkäri määräsi minulle jostain käsittämättömästä syystä Tramalia suppoina.

Tole kun on mitä on, sai niitä tunkea hanuriinsa roppakaupalla.

Pakkohan ne oli käyttää, mutta siinä oli kyllä pluggaamista meikäläiselle riittävästi koko loppuelämäksi.
Looking for planet Gong...
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Happohuppu wrote:Kerran lääkäri määräsi minulle jostain käsittämättömästä syystä Tramalia suppoina.

Mikset vain syönyt niitä... Noissa kuitenkin on ainoana apuaineena adeps solidus, joka tarkoittaa esteröityneitä rasvahappoja.

Voit myös sulattaa rasvan ja lisätä vettä. Ahkeran sekoittelun jälkeen tramadolihydrokloridi liukenee veteen. Seoksen seisoessa faasit erottuvat. Tällöin sulla on käytössäsi 99,8% puhdasta tramadolia. Sitä voi plugata perseeseen tai juoda tai jalostaa edelleen.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Touchet wrote:
Happohuppu wrote:Kerran lääkäri määräsi minulle jostain käsittämättömästä syystä Tramalia suppoina.

Mikset vain syönyt niitä... Noissa kuitenkin on ainoana apuaineena adeps solidus, joka tarkoittaa esteröityneitä rasvahappoja.
Ne ei ole kovin herkullisen näköisiä. Kulinaristinen elämys tuskin olisi mausteillakaan paremmaksi muuttunut. Mutta olisinpahan ainakin herättänyt Päihdelinkin "Mikä vaikuttaa nyt" -topicissa huomiota kertomalla, että popsin juuri 20 Tramal-peräpuikkoa.
Looking for planet Gong...
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, miten DXM potkii plugaamalla?
Itse koitin kerran, mutta varmaa tietoa toimimisesta ei ole koska join puolet annoksesta..
Ainakaan pahaa perCeelle se ei tehnyt.
Pillereitä jos otan monta on elämä kuin unta
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

trollol wrote:Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, miten DXM potkii plugaamalla?
Itse koitin kerran, mutta varmaa tietoa toimimisesta ei ole koska join puolet annoksesta..
Ihmettelen miksi ne dexmit pitäis plugata,juo vaan ne dexmit..... Tuskin toimii yhtää sen paremmin.
Kokemusta ei oo enkä edes halua sitä. Juominen on varmin ja turvallisin tapa.

DXM FAQ Dextroversestä :
DXM can also be extracted from cough medicines, and the extract can be taken orally, injected subcutaneously, intraperitoneally, intramuscuarly, or intravenously.It can probably also be snorted or used rectally (though why one would want to I don't know). Smoking the free base is very difficult if not impossible. DXO (not DXM) free base can be smoked at 190 C (pers. comm.).
Last edited by Mushru on Wed 07 Mar 2012, 16:41, edited 1 time in total.
. . . (--) °
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

trollol wrote:Onko kenelläkään tietoa/kokemusta, miten DXM potkii plugaamalla?
Hah. :D En ole kyllä koskaan kuullu, että joku nauttisi ressut persiistä, muutenkaan porukka ei puhu, että yleensäkkään pluggaisi jotain.. :foil:

Mutta niin, mun korvaan ainakin kuullostaa hieman epämiellyttävältä, että mun takalistossa ois sitruunahappoa.. Pidemmällä käytöllä voisi olla haitallisempaa.
Eikö kirvellyt yhtään tm?
Life = The Trip
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Psylanceata wrote: Hah. :D En ole kyllä koskaan kuullu, että joku nauttisi ressut persiistä, muutenkaan porukka ei puhu, että yleensäkkään pluggaisi jotain.. :foil:

Mutta niin, mun korvaan ainakin kuullostaa hieman epämiellyttävältä, että mun takalistossa ois sitruunahappoa.. Pidemmällä käytöllä voisi olla haitallisempaa.
Eikö kirvellyt yhtään tm?
Haha joo aika hyvät naurut tästä on kyllä saanut :D Ja siis ei kirvelly tms, oli haihdutettu melko pieneen määrään.
Mushru wrote:Ihmettelen miksi ne dexmit pitäis plugata,juo vaan ne dexmit..... Tuskin toimii yhtää sen paremmin.
Kokemusta ei oo enkä edes halua sitä. Juominen on varmin ja turvallisin tapa.
Ja siis mä pistäisin ne ressut minne vaan paitsi suuhun, sellasta tuskaa se juominen joka kerta on. Siksi siis kysyn, olis tosi jees jos pystyis pluggaamaan.

E: Ja en siis haekaan mitään suurempaa hyötyä tms. Haluisin vaan löytää jonkun muun käyttötavan kyseiselle muuten niin kivalle doupille :)
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

trollol wrote: Ja siis mä pistäisin ne ressut minne vaan paitsi suuhun, sellasta tuskaa se juominen joka kerta on. Siksi siis kysyn, olis tosi jees jos pystyis pluggaamaan.

E: Ja en siis haekaan mitään suurempaa hyötyä tms. Haluisin vaan löytää jonkun muun käyttötavan kyseiselle muuten niin kivalle doupille :)
Ootko harkinnut vaikkapa freebase-jauheen tekemistä tai kokeillut haihduttaa kaikki nesteet siitä litkusta ja valmistaa tahnaa siitä?
Helpompi tapa nauttia,ja turvallisempaa kuin pluggaaminen,vaikkei noissakaan takeita ole.
(takeita siis onnistumisesta ja hävikistä)

Dexmilitku jo itsessään polttaa vatsassa ja tekee vahinkoa,ei varmastikaan tee hyvää rektaalisest. Mitä nyt toiselta foorumilta pikasesti lukasin,
kyllä kuulemma toimii mutta polttelee pirusti. Eli pidemmällä tähtäimellä huono vaihtoehto,jos haluaa säilyttää suolensa ehjänä.
Dextromethorphan (DXM) taken rectally causes extreme peristalsis (spasms in the intestines/colon). One ends up on the toilet (or a wastebasket if none is available - watch South Park) gripping and shitting their brains out. Bleeding is quite possible.
. . . (--) °
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

Mushru wrote:
trollol wrote: Ja siis mä pistäisin ne ressut minne vaan paitsi suuhun, sellasta tuskaa se juominen joka kerta on. Siksi siis kysyn, olis tosi jees jos pystyis pluggaamaan.

Ootko harkinnut vaikkapa freebase-jauheen tekemistä tai kokeillut haihduttaa kaikki nesteet siitä litkusta ja valmistaa tahnaa siitä?
Helpompi tapa nauttia,ja turvallisempaa kuin pluggaaminen,vaikkei noissakaan takeita ole.

Dexmilitku jo itsessään polttaa vatsassa ja tekee vahinkoa,ei varmastikaan tee hyvää rektaalisest. Mitä nyt toiselta foorumilta pikasesti lukasin,
kyllä kuulemma toimii mutta polttelee pirusti. Eli pidemmällä tähtäimellä huono vaihtoehto,jos haluaa säilyttää suolensa ehjänä.
Dextromethorphan (DXM) taken rectally causes extreme peristalsis (spasms in the intestines/colon). One ends up on the toilet (or a wastebasket if none is available - watch South Park) gripping and shitting their brains out. Bleeding is quite possible.
Ok. Oon harkinnut kumpaakin vaihtoehtoa, mutta saanut niin ristiriitaista tietoa toimivuudesta/onnistuvuudesta/kannattavuudesta, etten ole vielä uskaltanut.
Muttaa.. jos plugaus ei ole viisasta kyseisen aineen kanssa, voisi harkita koittaa freebase tai tahna-vaihtoehtoa.
porter

Post by porter »

trollol wrote:
Mushru wrote:

Ok. Oon harkinnut kumpaakin vaihtoehtoa, mutta saanut niin ristiriitaista tietoa toimivuudesta/onnistuvuudesta/kannattavuudesta, etten ole vielä uskaltanut.
Muttaa.. jos plugaus ei ole viisasta kyseisen aineen kanssa, voisi harkita koittaa freebase tai tahna-vaihtoehtoa.

Dexmi on hyvää! ehkä en ole vaan perso mauille. :mrgreen:
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

porter wrote:Dexmi on hyvää! ehkä en ole vaan perso mauille. :mrgreen:
Ja mikäs hitto sua vaivaa? :shock: :D
zerk

Post by zerk »

Eipä eroteltu dexmi mikään makuelämys ole mutta ei se imo niin kamalaa ole, että sitä perseeseen lähtisin tunkemaan vain päästäkseni siitä mausta eroon :D
trollol
Kameleontti

Post by trollol »

zerk wrote:Eipä eroteltu dexmi mikään makuelämys ole mutta ei se imo niin kamalaa ole, että sitä perseeseen lähtisin tunkemaan vain päästäkseni siitä mausta eroon :D
Noh, minä lähtisin ja lähdinkin jo kerran :D Ylitsepääsemätön juttu se juominen
zerk

Post by zerk »

trollol wrote:
zerk wrote:Eipä eroteltu dexmi mikään makuelämys ole mutta ei se imo niin kamalaa ole, että sitä perseeseen lähtisin tunkemaan vain päästäkseni siitä mausta eroon :D
;D no jokainen tavallaan. Toisaalta jos rektaalisella annostelulla pääsee eroon siitä pahimmasta nauseasta niin sehän on todella iso bonus.

Unikkoteen plugaaminen on mietityttänyt pariin otteeseen. Asiasta on liikkeellä ristiriitaista tietoa. Itse tykkään kyllä nauttia opateen ihan perinteistä reittiä - olen siihen rituaaliin tykästynyt, enkä edes paremman hyötysuhteen perässä ole siirtymässä rektaaliseen annosteluun. Ehkä mä olen sitten myös jollain tapaa rajoittunut sen suhteen mitä suostun peppuuni tunkemaan. :D
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

zerk wrote:
trollol wrote:
;D no jokainen tavallaan. Toisaalta jos rektaalisella annostelulla pääsee eroon siitä pahimmasta nauseasta niin sehän on todella iso bonus.

Unikkoteen plugaaminen on mietityttänyt pariin otteeseen. Asiasta on liikkeellä ristiriitaista tietoa. Itse tykkään kyllä nauttia opateen ihan perinteistä reittiä - olen siihen rituaaliin tykästynyt, enkä edes paremman hyötysuhteen perässä ole siirtymässä rektaaliseen annosteluun. Ehkä mä olen sitten myös jollain tapaa rajoittunut sen suhteen mitä suostun peppuuni tunkemaan. :D
Sama, mutta pitäis varmaan tehdä jollain 5-10 kilolla kotia kunnon ekstraktiot flake opiumia ensin. Olis sitten möykky ruskeaa muovailtavaa tahnaa, mikä olisi helppo liottaa sopivaan vesimäärään. Vähentää kuulemma kutinoitakin poistamalla osan allergisoivista aineista ja mukava heittää pala tavallisen teen sekaan tai syödä. Ooin ajatellu tilaavani seuraavaksi vähän enemmän kotia. Vähintään 5 kiloa, niin vois tehdä kunnon ekstraktion. Syksyllä sit viineistään. Oon viime syksynä heitelly siemeniä ja useaan spottiin ja laitan vielä lisää eri paikkoihin tossa keväällä. Toivottavasti nyt lähtee itämään nuo syksyiset. En kaivanut maata. Linnut ovat voineet syödä ja muurahaiset kanssa tykkää noista siemenistä.

Teen hauduttelu olis aivan helvatin työlästä tehdä pienemmällä määrällä tai yksittäistä nautintokertaa varten erikseen. En lähtisi edes yrittään. Nosujen takia 10-20ml nestettä olis aika maksimi, Mielällään vielä vähemmän. Ehkä semmonen 1-5ml olis passeli.

Ilmeisesti opiaatit, kuten moni muukin aine imeytyy suolesta miedosti emäksisessä liuoksessa paremmin. Kannattaa kokeilla pieni määrä vaikka kalsiumkarbonaattia tai natriumvetykarbonaattia (ruokasooda) sekaan. En tiedä ärsyttääkö natrium sitten suolta missä määrin, mut kai sellainen puol teelusikallista nyt hyvin menee.