LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
mussunaattori
Psykonautti

Re: LSD (Lysergihapon dietyyliamidi)

Post by mussunaattori »

Jussi wrote:Mistäköhän johtuu, että mulla tulee aina alaselkä kipeäksi hapoissa. Selvänä ei ole koskaan kipeä.
Melko yleinen sivuvaikutus ja ilmenee "puhtaan" LSD:n kanssa. Ei tarvitse kuumotella, täysin normaalia :)
Voevitalis
Karvakuono

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by Voevitalis »

Näin on tehtävä. Piirrustuslehtiö ja kohtuuttoman paljon kyniä messiin.
frapathea

Post by frapathea »

mussunaattori wrote:
Jussi wrote:Mistäköhän johtuu, että mulla tulee aina alaselkä kipeäksi hapoissa. Selvänä ei ole koskaan kipeä.
Melko yleinen sivuvaikutus ja ilmenee "puhtaan" LSD:n kanssa. Ei tarvitse kuumotella, täysin normaalia :)
Ei täs kai sitä (ainakaan sanantarkkaa tulkintaa noudattaen) haettukaan, et onks normaalii ja tarviiks kuumotella, vaan että miks niin käy.
tRip
Moderator

Post by tRip »

mussunaattori wrote:
Ominaista myös fenetyyliamiineille tuo alaselän kipuilu.

Hyvin yksilöllistä, sillä itsellä ei äsidistä ainakaan moista ole tullut, mutta mistä tahansa fenetyyliamiinista kyllä..
myöskin useimmista trypti-tutkareista.

Ilmeisesti johtunee kyseisten aineiden stimulatiivisista vaikutuksista. Näin olen päätellyt.
ja juuri se on yksilöllistä miten herkästi kokee eri substanssien stimulatiiviset vaikutukset, ja miten keho niihin reagoi.

Hapoissa venyttely ja joogailu on mitä taivaallisinta, kun saa 'kanavoitua' ja purettua sitä ylimääräistä sihisevää-kihisevää kehon sisäistä jännitettä.. johonkin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Ummetusta tulee myös mulle. Viikkoon en oo taas käyny paskalla ja hirvee nälkä on koko ajan..
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
frapathea

Post by frapathea »

Jussi wrote:Ummetusta tulee myös mulle. Viikkoon en oo taas käyny paskalla ja hirvee nälkä on koko ajan..
Vaikket vastannutkaan kyselyihini, niin tohtisin huomauttaa mainitsemaani alueeseen olevan ulostuksen myös vahvasti sidoksissa. Koeta jokaisen kanssakäymäsi ihmisen kanssa vaikkapa viikon ajan ajatella jatkuvasti, kumpi teistä voittaisi nyrkkitappelun sellaisen sattuessa välillenne ja koeta jatkuvasti ylläpitää tarvittavaa suojaa kaikenlaisilta hyökkäyksiltä. Sitten tunnustele, kuinka paljon moinen ajatus huomaamatta arkielämässäsi leijuu mielessä. Sitten koeta havainnoida, kuinka se vaikuttaa sinuun.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Ummetukseen on omat lääkkeensä, siihen ei psykedeelejä tarvita. Huumeet on sitä varten että ulostetaan sielu vessanpönttöön ja huuhdellaan se alamaailman viemäreihin. Ettäs tiedätte.
Velho
LD50

Post by Velho »

Jussi wrote:Ummetusta tulee myös mulle. Viikkoon en oo taas käyny paskalla ja hirvee nälkä on koko ajan..
Omakohtaisesti bromo-dragonflystä tulee pitkä aikainen ummetus en sitten tiedä missä mennää :mrgreen:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Rookienarc
Karvakuono

Post by Rookienarc »

Tuo lainaus ''Sinä et löydä happoa, vaan happo löytää sinut kun uskoo sinun olevan valmis siihen'' pitää kyllä ilmeisesti aika hyvin paikkansa. Itsellä ollut jo pari vuotta tarkoituksena kokeilla psykedeeliä, alunperin oli tarkoitus kokeilla sieniä, mutta tulikin mahdollisuus kokeilla lsd:tä. Kokeilin siis ensimmäisen kerran synteettisiä huumeita kuukausi takaperin. Nyt sitten tämän kuun aikana toivon mukaan pääsen kokeilemaan tuota ainetta joka myös on varmuudella sitä itseään. Onneksi on sitten reilu 30-vuotias tyyppi valvomassa trippiä joka on jo sen kymmenen vuotta doupannut ja tietää yhtä sun toista tarpeellista noista. Odotan melko innolla ja positiivisella mielellä tuota eikä niinkään jännitä. Lappujen vahvuuksista en ole täysin perillä vielä, mutta kuulemma puolikkaan startti olisi sopiva kokoiselleni. Kokoa siis löytyy jonkin verran yli 110kg. Kuinkas nuorena porukka on muuten ensimmäisen kerran happoa kokeillu? Mietin vain tuossa, että hieman ns. keskenkasuiselle mielelle luulisi olevan aika rankkaa tuo. Tämä on muuten ihan ensimmäinen viestini tänne joten pyydän anteeksi jos tämä on pahastikkin offtopiccia.
I.C Hope. fuck it, it's just hallucination.
Varjo

Post by Varjo »

17v, ihan elämän parhaita kokemuksia, savut holi poppers ja aamun pamit jeesas :up:

E: 170/65 tuolloin ja balttiarallaa 300mic
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Rookienarc, en itse havainnut lainkaan off topicia, ihan asiallinen viesti joka sopii hyvin tähän ketjuun.

Mulla eka kerta LSD:tä oli 18-vuotiaana ja siitä löytyykin itse asiassa trippistoorien puolelta tarina (voi lukea painamalla tästä). Painoa silloin oli n. 55kg ja annoksen koosta ei mitään hajua, muuta kuin että yhtä stydiä happotrippiä ei oo sen jälkeen ollut ikinä. Kyseiset palat olivat vissiin aika paljon normaalia vahvempia ja yllättäneet monia kokeneempiakin, itehän söin vaan yhen palan mutta ns. "perus hapoista" en pääse ees kunnolla tripeille yhestä palasta... Tai ehkä mul on vaan yleensä suhteet ja saan niin laimeet happoo, en tiiä :D Monelle frendille yks sellanen "perus happosokeri" tuntuu kyl riittävän mut emt sit johtuisko ton ekan kokemuksen intensiivisyydestä vai mistä, mä tarviin yleensä ainakin kaks.

Tää menee ehkä pikkusen ot:ksi, mutta lainauksestasi tuli mieleen:

Mun mielestä tolla sanonnalla "Psykedeelit löytävät sinut kun on niiden aika" on enemmänkin pointtia, kuin vaan johonkin Suureen Ja Mystiseen Kohtaloon uskomisen kannalta. Eräälle kaverilleni joskus sanoin näin ja hän sit totes ton koko lauseen olevan pelkkää bullshittia ja että häntä vituttaa kun kaikki hippihörhöt aina toistelee moista paskaa ja et toi on pelkkää taikauskoo.

Mun mielestä kyse ei oo välttämättä niinkään "taikauskosta" kuin siitä, että niin kauan kun itse kiirehtii psykedeelistä kokemusta, ei tuntuisi olevan ihan täysin valmis sille. Sitten kun kokemuksen saavuttaminen muuttuu sellaiseksi "noh, katsotaan jos tulee vastaan" niin aika on kypsä. Tietysti sekin on vähän kyseenalaista, että milloin ylipäätään on "valmis" muutenkaan... vai voiko edes olla milloinkaan jne. Mutta musta tää asennekysymys tuntuu enemmän olevan pointtina tossa sanonnassa, kuin sellainen taikausko.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ja jos happoa lähdet metsästämään niin saat todennäköisesti ekan deelimatkas bromolla.. :)
Hapon kanssa kannattaa odottaa siihen että saa oikeesti.. varmasti.. ihan varmasti... okei.. mut _luotettavasta_, kokeneesta, testanneesta yms. lähteestä sitä LSD:tä.
Mikäli siis ihan takuuvarmaa happoa haluaa eikä bromo kelpaa. Onhan se toki mahdollista että ekassa säädössä pamahtaa äsidiä, mut en usko.

Ite happoa en koittanu hankkia, mut sit eräs nätti kesäpäivä kaveri sano että ois varmaa happoa, kokeneelta/samasta erästä ottaneelta tyypiltä,
ja saatiin viel puolikkaat maistaa ennenku ostettiin enempi. Miut löys happo, mie en sitä. Oli kyl muitakin psykedeelikokemuksia jo takana.

Ää, bloblo, ite olin 17 ku ekan kerran otin siis.
Rookienarc
Karvakuono

Post by Rookienarc »

King Ink wrote:Ja jos happoa lähdet metsästämään niin saat todennäköisesti ekan deelimatkas bromolla.. :)
Hapon kanssa kannattaa odottaa siihen että saa oikeesti.. varmasti.. ihan varmasti... okei.. mut _luotettavasta_, kokeneesta, testanneesta yms. lähteestä sitä LSD:tä.
Mikäli siis ihan takuuvarmaa happoa haluaa eikä bromo kelpaa. Onhan se toki mahdollista että ekassa säädössä pamahtaa äsidiä, mut en usko.

Ite happoa en koittanu hankkia, mut sit eräs nätti kesäpäivä kaveri sano että ois varmaa happoa, kokeneelta/samasta erästä ottaneelta tyypiltä,
ja saatiin viel puolikkaat maistaa ennenku ostettiin enempi. Miut löys happo, mie en sitä. Oli kyl muitakin psykedeelikokemuksia jo takana.

Juu siis on lähes tulkoon 100% varmasti happoa. Vanhempi kaveri tyypannut monesti ja äärimmäisen luotettava kontakti joka kyllä myisi ihan bromona jos sitä olisi.
I.C Hope. fuck it, it's just hallucination.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hieno homma!
peltsi
OD

Post by peltsi »

Tuli taas pitkästä aikaa happoiltuu..micrdot-muodossa ja hyvin potki ku otettiin mdmata ja 2c-b:tä. Visuaalit valtas koko näkökentän ajoittain ja fiilis oli huikeen hyvä nauruu piisas ja ajatuksen juoksu oli aika mahtavaa..pysty pitkästä aikaa ajattelee taas selkeesti.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

wRRa wrote:
...

Oon esim. kuullut, että happo "toimii kunnolla vasta kolmantena peräkkäisenä päivänä". Interesting?

...
No mut jos sanotaa et pitää tuplaa (triplaa?) annostus aina joka päivä jos vetää enemmä, ni jos ekan päivän syöt lapun, tokan kolme, ja kolmantena yhdeksän lappua, ni en ihmettele et sanotaa et kolmantena päivänä vasta kolisee kunnol. ,)
MaiKel
Karvakuono

Post by MaiKel »

King Ink wrote:Ja jos happoa lähdet metsästämään niin saat todennäköisesti ekan deelimatkas bromolla.. :)

Siis, laittomat huumausainemarkkinat löys jätkän, ei mitään muuta.....over and out jatkakaa.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Tuleekos kellään muulla haposta ihan älytön jumitus? Mulla tullut aina ja flippailen joka välis "Mitä mä teen? Mitä piti tehä? Siis vittu.".
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

Lähinnä semmone jumitus et on sohvan sisällä, eikä edes tajua et on siellä, ei todellaka tuu hirveest hapois touhuttua, taino kesäl voi käydä vähä pienemmil annoksil kuuntelee ulkoillmakeikoilla jotain kivaa musaa, törmätä vanhoihi tuttuihi ja tajuta mite outoi ja kuvottavia ne on.
niiskuneiti
Psykonautti

Post by niiskuneiti »

Tästä mä tykkään! Aivan mahtavat fiilikset, tanssia ja naurua piisasi. Liikkuminen (tanssin muodossa etenkin) tuntui todella luontevalta ja sulavalta, musiikin todella tuntee koko kehossaan ja voi liikkua äänen aalloilla, Flowna vaan. Itellä on ollu todella onnelliset ja iloset fiilarit, euforinen olo kestänyt koko seuraavan päivän. Boostina savut. Tuli hiffailtua hauskoja juttuja. :mrgreen:

Psykedeelisissä kuvioissa/hologrammeissa mitä piirtyy näkökenttään on todella tarkat ääriviivat, värit on hyvin lämpimänsävyiset, Paljon vihreätä ja punaista, ajoittain violetin ja sinisen sävyjä. Symmetrisiä ja loputtomiin jatkuvia kuvioita eri pinnoissa, kaikki näyttää kauniilta. Esineiden/asioiden ympärillä näkyy vihreän ja pinkin värisiä "raitoja" sellaisena aurana. Tanssiessa oli fiilis että musiikin näkee aaltoina ja heiluttamalla käsiä voi vetää raitoja niihin. Mieletön ajatuksen lento ja olo kuin 5vuotiaalla onnellisella pikkulapsella.

ihme ahaa-elämyksiä ja fraaseja mitä sain ylös kirjattua :D

"Me ollaan vast alussa, elämän alussa,
tää päivä on elämä"

"Maailma on mun olohuoneessa"

"Nää on mun diskojytinäbileet, mun päässä"

"Elämä on trippi, mut trippi ei saa olla elämä"

"Näe itsesi"

"Rappuset mun 3d maailmassa"

"Tää on yks vitun iso noppakuutio,
mä istun sen kuution toisel sivul (eri sivulla, uusi näkökulma)
ja nään kaiken
älkää heittäkö mun noppaa
mä heitän ite"

[08:46:16] < Niiskuneiti> joku pappa delas mun olohuoneeseen
[08:46:18] < Niiskuneiti> eiku siis
[08:46:20] < Niiskuneiti> toho pihalle
[08:46:21] < Niiskuneiti> :D
[08:46:26] < Niiskuneiti> mut näkyy mun olkkarista
[08:46:33] < Niiskuneiti> 'delas mun olohuoneeseen'
[08:46:38] < Niiskuneiti> maailma on mun olohuonees
[08:46:39] < peemies> mä et olkkarii
[08:46:42] < Niiskuneiti> mä nään kaiken
[08:46:50] < peemies> 08:46 < Niiskuneiti> ihan fiiliksil vetäny tanssii monta tuntii
[08:46:54] < peemies> ja sit toi
[08:46:58] < peemies> wtf
[08:47:10] < peemies> ruumiinpalvontaa
[08:47:23] < peemies> oi jeesus
[08:47:34] < Niiskuneiti> elämä on kuolema
[08:47:36] < Niiskuneiti> kuolema elämä
[08:47:55] < Niiskuneiti> kaunis on päivä, toisil tuomionpäivä koittaa aikasemmin
[08:48:13] < peemies> on kyllä
[08:48:15] < Niiskuneiti> sit vilkasin puiden lehtiin ja mietin että lehdissä kasvaa elämä
[08:48:28] < Niiskuneiti> ja tulin takas fiilistelee musaa
[08:48:44] < Niiskuneiti> kaveri repeilee vaa tos kun vedän mun flowta

[09:51:19] < Niiskuneiti> nousta sain aamuun
[09:51:22] < Niiskuneiti> kauniiseen
[09:51:27] < Niiskuneiti> ja niin värikylläiseen
"Elämä on sitä että opettelee ymmärtämään, millainen olen, ja erottamaan sen, millaisia muut on, sekä ymmärtämään ettei muut koskaan tuu ymmärtämään mua. ja sitä pitää ymmärtää loputtomiin"
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kuulosti kyl tosi hienolta. Alko tekemään itselläkin mieli taas happoa. Jos huomenna vaikka. On tää kyllä vaan paras mahdollinen kemikaali :mrgreen: Tai no ainakin parhaita. Tekis mieli vaan ottaa joku isompi dose kuin 1 peruslappu, mut eipä tota nyt varmaan löydy enempää mistään...

EDIT: Toi on muuten jännä. Happo teki mulla aika vahvan masennuksen poiston sun muut kun ekaa kertaa otin. Muutti persoonallisuutta, kyllä... lievästi mutta silti. Sanoisin että vain ja ainoastaan parempaan suuntaan.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

niiskuneiti wrote:Elämä on trippi, mut trippi ei saa olla elämä.
Vallan ihanasti sanottu.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
Neste
OD

Post by Neste »

Happoneitsyys viety :love:

Kaikista kokeilemistani deeleistä tämä oli ehkä kaikkein "helpoin" huonohkosta settingistä huolimatta. Visuaaleja olisi kaivannut ehkä vähän lisää ja ei muutenkaan mitenkään erityisen vahva kokemus joskin erittäin miellyttävä. Vaikutukset alkoivat olla ohi ~8h kohdalla.

Vasemmassa sisäreidessä tuntui koko tripin ajan ikävältä. Varmaan joku ahdas valtimo/laskimo? :roll:
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Oli jännä käyttiksen asentuminen. ja kaikki opeteltiin tietenkin taas alusta, tuolilla istuminen, kepeillä leikkiminen. toisaalta vanhaa dataa oli jo toisella "kovalevyllä" tallessa, olenhan mä nytkin esim. täällä jotenkin..

..Niin ja LSD-25 tekee musta itsemurhaa miettivän alkoholistin aina vähäksi aikaa.

Nousut oli tosi jees.
mistery
Karvakuono

Post by mistery »

Kun suurimmista annoksista tuossa aikaisemmin puhuttiin, en ole nähnyt että pienimmistä annoksista mitään on höpisty?

Itselläni kolmasosa kohtuuhyvästä lapusta (n. 150mic luvattu) tuo ihanan ajatuksia selkeyttävän, pirteän, lievähkön euforisen tunteen.
Hyvin lieviä visuaaleja myös, pientä maan aaltoilua lähinnä. Kuuhun ei noilla annoksilla mennä, mutta maankin pinnalta voi joskus asioita katsoa ja ajatella uudessa valossa...
VoodooPeople
Karvakuono

Post by VoodooPeople »

Frendi on penisilliinikuurilla ja olis tarkotus habboilla. Mahtaako tuosta olla mitään haittaa?

EDIT: Eipä tainnu olla. Sen sijaan iltalääkkeen haku autolta pimeän korpimetsän läpi osoittautui huikeaks seikkailuks, kunnon hobittimeno.. :P
MantaRay

Post by MantaRay »

Olisi mahdollisuus saada happoa ihan luotettavasta luukusta... Hinku olisi testailla, mutta bad trip kuumottaa sillai snadisti takaraivossa. :/ Säilyttääkö henkilö hallinnan omiin ajatuksiinsa LSD:n alaisena? Muutunko tavallaan toiseksi henkilöksi jos nautin LSD:tä? Onko mitenkään verrattavissa MDMA:han? Kyselen tällaisia tyhmyyksiä, kun itsellä ei ole oikeastaan mitään kokemusta deeleistä yleisesti.
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Mulle happo on aina ollut tosi selväpäistä ja hauskaa menoa. Vaikka tulisikin isompien annoksien mindfuck mukaan, olen silti pystynyt ajattelemaan ihan selkeästi ja loogisesti kaikkee sitä, mitä ympärillä tapahtuu. Ja kokemuksia oli siis alle 400µg annoksilla.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
MantaRay

Post by MantaRay »

Minkälaista dosea ensikertalaisen kannattaisi lähteä yrittämään? 70-100microo?
haureus
Lepakko

Post by haureus »

Itse aloittelin ja olen useasti mennyt 200µg:llä, mikä mielestä on aika mukava. Veikkaisin että joku 100-200µg voisi olla sopiva, set&setting vaan kuntoon.