Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kuinkahan kauan uskaltaa kodeiinia nauttia, ettei fyysisiä vieroitusoireita pääse syntymään?
Tässä olen nyt neljättä päivää ottanut 60mg-150mg annoksella kipuun ja samalla pitämään bentso vierotusoireet loitolla. Ja tottakai samassa otan hieman viihdettä irti.
Last edited by tRip on Tue 29 Aug 2006, 18:44, edited 1 time in total.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
reeferass
Psykonautti

Post by reeferass »

kokeile.
tRip
Moderator

Post by tRip »

No sitähän mä tässä teenkin.. Kokeilen. Ajatuksena nyt vaan oli jos joltain saisi suuntaa antavaa tietoa/kokemusta.
Kuitenkin yritän riippuvuutta vältellä...
Keep it unreal.

W10
Kameleontti

Post by W10 »

Parin viikon putkella jo saa varmaan jonkunlaiset reflat. Yleistä on, että kolottaa niveliä ja muutenkin flunssainen olo. Itse en ole kyllä kodeiinia niin pitkään käyttänyt, että refloja olisi tullut, mutta tramalista ainakin sai jo parin viikon käytöllä.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

HUUHAA wrote:
Asidyyli wrote:Kyllähän kodeiini muutaman tunnin vaikuttaa, mutta siihen oloon turtuu jotenkin tosi nopeasti. Monet nimenomaan sanovat että oloihin on keskityttävä jatkuvasti, tai notkuja ei tunne. Ja näinhän se on. Usein huomaa vaikutuksen kestävän viisi, kuusikin tuntia, mutta varsinaista notku-euforiaa siitä on vain tunti.
itsellä käy bentsojen kanssa monesti noin.... vaikka kuinka keskittyisinkin niin se hyvä olo ei kestä kun 15min ja sen jälkeen ihmettelen vain että mihin se vaikutus katos.... jälkeenpäin kuitenkin huomaan aina että "tulipas oltua sekaisin" jne.
Mulla on käyny noin pillereriden, pirin, savujen ym. kans hämmentäessä. Et ei tunnu missään enää, otanpa "vähän" lisää. Vähät muuttuu paljoks ja tunnit päiviks, mut kaikkee aikansa ja kaiken aikaa. :D
Fear is the price of imagination.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

Onko olemassa 500mg kodeiinia sisältäviä nappeja?Näin kuulin väitettävän.Tulin näin ja söin ne.Hirveää notkumista :roll:
2000-luvun sakilainen.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Ei ole. 500mg parasetamolia panacodeissa on, varmaan sekoitettu tuohon määrään.
Insatiable Monkey
Tuppisuu

Post by Insatiable Monkey »

puol ketolaa kodeiinia luulis jo _potkivan_
Shro
Apteekki

Post by Shro »

500mg kodeiini napit olisi jo kuolemaksi monille :).
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

aivoruoska wrote:LUULISIN että sitä saa useampia viikkoja vedellä. mutta ei välttämättä ole järkeä ruveta kokeilemaan rajojaan.. :?
Tiedän rajani ja ylitän ne aina. 8)
Fear is the price of imagination.
RiotStarter
Apteekki

Post by RiotStarter »

LD50 wrote:Ei ole. 500mg parasetamolia panacodeissa on, varmaan sekoitettu tuohon määrään.
Pöh.Mokomat nilkit.Nehän olivat jotain rivoiksi kutsuttuja selkäkipuihin määrättyjä tipautus lääkkeitä :D Rivatril vai mikä olikaan..tai vastaava
2000-luvun sakilainen.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Kodeiiniin kehittyy melko nopeasti toleranssia, joka tekee putken jatkamisesta vähemmän houkuttelevaa. En pidä riippuvuutta relevanttina kysymyksenä.
AD_HD @ synirc
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Ei sovi kodeiini minulle, sanoisin sen olleen epämiellyttävin päihde mitä olen kokeillut.

Niskaa alkoi kolottaa, pää vähän tukossa, koordinaatio ei pidä, eikä voinut edes istua koneella kuin minuutin kerralla ennen kun piti mennä aina makoilemaan. Annoksena 150mg, vähän vastaavia kokemuksia olen saanut myös 120mg annoksella aiemmin.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Voisin sanoa, että itekään en pidä kodeiinista suurilla annoksilla..
Kun pysyn alle 150mg annoksessa niin pysyy sivuvaikutukset aisoissa.
Keep it unreal.

Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Itse olen harkinnut 450 mg:n annosta. Olen enimmillään ottanut joskus 250 mg... ja silloinkin on sivuvaikutuksia alkanut esiintyä. 450 voisi olla kerrassaan liikaa :?
tRip
Moderator

Post by tRip »

450mg kuulostaa jo melkoisen potkivalta annokselta :shock:
Jos kuitenkin kokeilet, niin kerro ihmeessä..
Keep it unreal.

Delirium Tremens
Kameleontti

Mielestäni kodeiini on erittäin miellyttävää. Kuitenkin 150mg:n annos(muistaakseni ja arviolta) on jo niin iso, ettei tee mieli yhtään enempää ottaa. En ihmettele, että tulee paha olo. Enpä ole noin vuoteen ainetta ottanut, tekisi mieli taas tavata uudestaan. :)
AD_HD @ synirc
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Veikkaisin että 450mg useammalle yksilölle olisi liikaa. Voi vaan kuvitella kuinka ikävä olo siitä voisi tulla, ja varmaan tulisi.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
mauseri
LD50

Re: panacod

Post by mauseri »

maksa ja munuaiset menee paskaksi jos söy panacodeja paljon,ei kodeiinin vaan parasetamolin takia,eli erottelu kannattaa se on niin vitun helppoakin.ja kannattaa laskee et paljonko sitä kodeiinia on millilitrassa erottelun jälkeen ettei tuu överitä tai paskoja vajareita. :lol:
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Kannattaa silti aina ottaa ainakin se 1g parasetamolia mukaan, koska se buustaa oloa. Joku nyt kertoo viisaasti, että analgeettistä vaikutusta vain tehostaa, mutta kyllä minulla paremmin on potkinut erottelemattomat 5kpl, kuin erotellut 10kpl.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Parasetamolista tulee itellä melko epämiellyttävä tunne päähän kun sitä tarpeeksi nauttii.. Siitä kai voi olla montaa mieltä pitääkö siitä.
Itse en parasetamolia viitsi ottaa, ellei kivunlievityksestä ole kyse. Sen maksatoksisuudesta on sen verran ristiriitaista tietoa.
Lääkärin mukaan 6kpl tai jopa 8kpl päivässä ei ole viellä haitaksi maksalle, mutta toisaalta se jakautuu koko päivälle..
Keep it unreal.

Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Joo olen myöskin sitä mieltä, että kannattaa ottaa ainakin se 2-3 tablettia erottelematta, sen jälkeen sitten eroteltuja toleista riippuen. HUOM! vain lyhytaikaisessa käytössä suosittelen tätä. Buustaa todellakin kodeiinin tehoa, siksihän se tabletissa on mukanakin. :D
kujanaskuli
Psykonautti

Post by kujanaskuli »

Aattelin et jos ekan kerran kokeilis kodeiinia vaikka joskus vedinki rajan ihan vaa kannabikseen. Oiskohan kolme panacodia sopiva kerta annos?
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

kujanaskuli wrote:Aattelin et jos ekan kerran kokeilis kodeiinia vaikka joskus vedinki rajan ihan vaa kannabikseen. Oiskohan kolme panacodia sopiva kerta annos?
Kolme codia on 90 mg, mikä on ehkä ihan aavistuksen alakanttiin. Voi sekin tuoda olot rennot, mutta mukavan nuokun varmistaakseni ottaisin ehkä 4 tai viisi pannaria (120-150 mg)

Eroteltuina toki, mieluiten.
d.j.pratt
Karvakuono

Post by d.j.pratt »

Pyh!
Delirium Tremens
Kameleontti

aivoruoska wrote:
d.j.pratt wrote:Pyh!
loistava eka viesti.
Joo, se oli perseestä. Hyvä huono esimerkki.
AD_HD @ synirc
zero
Kameleontti

Post by zero »

d.j.pratt wrote:Pyh!
aivan loistavaa. 8) tervetuloa joo.
catha
Psykonautti

Post by catha »

Itselläni 150mg ei vielä vaikuta. Siitä ylös päin rentouttaa. Omalla kohdallani paras annostus on ollut siinä 250-300mg. 300mg:sta ylös päin on tullut sivuvaikutuksena pahoinvointia.
Olen laiskana melkein aina syönyt panacodit sellaisenaan. Eipä ole 11kpl onneksi tehnyt mitään vaivoja ja maksa vielä kunnossa. Ei kyllä tosiaankaan pitäisi tuollaisia määriä ottaa erottelematta.
Mielestäni ihan leppoinen aine savun kanssa.
Kratom
Tuppisuu

Post by Kratom »

catha wrote:Itselläni 150mg ei vielä vaikuta. Siitä ylös päin rentouttaa. Omalla kohdallani paras annostus on ollut siinä 250-300mg. 300mg:sta ylös päin on tullut sivuvaikutuksena pahoinvointia.
Olen laiskana melkein aina syönyt panacodit sellaisenaan. Eipä ole 11kpl onneksi tehnyt mitään vaivoja ja maksa vielä kunnossa. Ei kyllä tosiaankaan pitäisi tuollaisia määriä ottaa erottelematta.
Mielestäni ihan leppoinen aine savun kanssa.
Mä en lähtis sekoittamaan savun ja kodeiinin vaikutuksia. Kumpanenkin on jo yksistään tekee niin mukavan olon että ei siihen pidä muita sekoittaa.
Kurnala

Post by Kurnala »

Ei taida minullakaan toimia tämä kodeiini, erottelin kylmävesierottelulla ~80mg panacodista, ainoastaan tuntui käsissä outo tunne, että ne olisivat ihan rättiväsyneet. Seuraavalla kerralla otin 170mg siinä toivossa, että ehkäpä tämä aine toimii isommilla annoksilla. Tuli vain heikotusta, päänsärkyä ja taas käsissä outo tunne. :?