Unikkotee

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
eNZYMe
OD

Re: Unikkotee

Post by eNZYMe »

lappilainen wrote:Tänä iltana olisi tarkoitus maistella keski-eurooppalaisia unikkoja, 15g hyvätehoisista kodista tehtyä kuivattua murskaa. Kuinkakohan paljon tätä tulee tolettoman syödä, ja mikä olisi paras keino mitata painoa kun en omista tarkkuusvaakaa?
15g on kyllä aika vähän. Nollatolella varmaan 1-3 annosta tosta saat. Kokeile varovasti vaikka neljäsosalla ja jos ei 2-3 tuntiin ala tuntua voimakkaasti, ota lisää. Mulla on toleja, mut vedän ainakin 20-30g kerralla.

Kannattaa ihan hankkia niitä kokonaisia kuivattuja kotia siemenineen päivineen ja jauhaa itse. Tulee varmasti paljona halvemmaksi.
lappilainen

Post by lappilainen »

eNZYMe wrote:
lappilainen wrote:Tänä iltana olisi tarkoitus maistella keski-eurooppalaisia unikkoja, 15g hyvätehoisista kodista tehtyä kuivattua murskaa. Kuinkakohan paljon tätä tulee tolettoman syödä, ja mikä olisi paras keino mitata painoa kun en omista tarkkuusvaakaa?
15g on kyllä aika vähän. Nollatolella varmaan 1-3 annosta tosta saat. Kokeile varovasti vaikka neljäsosalla ja jos ei 2-3 tuntiin ala tuntua voimakkaasti, ota lisää. Mulla on toleja, mut vedän ainakin 20-30g kerralla.

Kannattaa ihan hankkia niitä kokonaisia kuivattuja kotia siemenineen päivineen ja jauhaa itse. Tulee varmasti paljona halvemmaksi.
Otin neljäsosan tuosta 15g ja hyvin toimi. Myöhemmin vähän boostia ja toimi n. 5h. Ei tullut valveunia, saattaa johtua siitä että olin juuri syönyt ja annos ei ollut mikään valtava. Ilokaasun ja nikotiinin kanssa irtosi ihan kivat euforiat, paljon paremmat mitä tramadolista (pienellä annoksella, 200-350mg) tai kodeiinista (300-450mg) olen saanut irti.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

lappilainen wrote:
eNZYMe wrote:

Otin neljäsosan tuosta 15g ja hyvin toimi. Myöhemmin vähän boostia ja toimi n. 5h. Ei tullut valveunia, saattaa johtua siitä että olin juuri syönyt ja annos ei ollut mikään valtava. Ilokaasun ja nikotiinin kanssa irtosi ihan kivat euforiat, paljon paremmat mitä tramadolista (pienellä annoksella, 200-350mg) tai kodeiinista (300-450mg) olen saanut irti.
Jep. Vahvuus vaihtelee eli erien välillä niin paljon, että aika vaikeata mitään yleispätevää grammamääräistä annostusta sanoa. Aina kannattaa kokeilla varovasti. Joku 5g tai vähän alle on hyvä testeri. Kaikkein vahvemmissa kodissa voi olla peräti 1% painosta morfiinia, mutta yleensä selvästi vähemmän. Vaikka olisikin vahvoja, niin ei tollasesta 5-10g annoksesta helposti overeita vedä. Mahasta imeytyy hitaasti ja hyötysuhde vain 30% luokkaa.

Vaikka otan vain viihdekäyttöön silloin tällöin, mulla on kuitenkin kehittynyt kestotoleranssi jarruihin, niin saan ottaa jonkin verran enemmän, kuin normi tyyppi.
SOOSOO
Tuppisuu

Post by SOOSOO »

Voi ihanuutta! Perjantaina kaksi n. 40 kotaa murskaksi ja pikkuhiljaa päivän mittaan söin. No lauantai-aamuna oksennus ja sen jälkeen ihanuutta ja iltaa kohti hieman jopa nousi ihanuus. Tänään heräilin virkeänä ja levänneenä ja sama jatkuu, pupillit vieläkin pikkuisina.
Aikas pitkään tuntuu vaikuttavan. Ikinä ennen ei oo kolmannelle päivälle tullu tota ihanuutta. Voiko johtua siitä, että olen ollu pari viikkoa tupakoimatta? Ruuansulatus hidastunu?
Kohta vois viä varret keitellä. Nam! :)
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

SOOSOO wrote:Voi ihanuutta! Perjantaina kaksi n. 40 kotaa murskaksi ja pikkuhiljaa päivän mittaan söin. No lauantai-aamuna oksennus ja sen jälkeen ihanuutta ja iltaa kohti hieman jopa nousi ihanuus. Tänään heräilin virkeänä ja levänneenä ja sama jatkuu, pupillit vieläkin pikkuisina.
Aikas pitkään tuntuu vaikuttavan. Ikinä ennen ei oo kolmannelle päivälle tullu tota ihanuutta. Voiko johtua siitä, että olen ollu pari viikkoa tupakoimatta? Ruuansulatus hidastunu?
Mulla kestää vaikutus n. vuorokauden ja siitä seuraavana päivänä on vielä vähän rentoutuneempi olo. Joku 48h on jo täysin takaisin normi olotilaan.

Syömällä kodat aika iso osa morfiinista imeytyy paksusuolesta kotamurskan hajotessa. Saattaahan se noinkin pitkään vaikuttaa jos vaikka aineenvaihdunta on hidasta. Tosin saattaa olla, että otit niin ison annoksen, että kestää laskea.
lappilainen

Post by lappilainen »

SOOSOO wrote:Voi ihanuutta! Perjantaina kaksi n. 40 kotaa murskaksi ja pikkuhiljaa päivän mittaan söin. No lauantai-aamuna oksennus ja sen jälkeen ihanuutta ja iltaa kohti hieman jopa nousi ihanuus. Tänään heräilin virkeänä ja levänneenä ja sama jatkuu, pupillit vieläkin pikkuisina.
Mistä tuo seuraavan aamun/päivän kestävä pahoivointi johtuu? Itselleni ei ennen sitä ole tullut, mutta nyt pienen tauon jälkeen jokainen kodeiinia vahvempi opiaatti on aiheuttanut seuraavana aamuna jopa iltaan saakka kestävän "krapulan", joka ilmenee pahoinvointina sekä oksenteluna. Olo pahenee kun kävelee, mutta makoillessa tasautuu normaaliksi.

Esimerkiksi oopiumin kohdalla asunnossani oleskellessani olo kävi sietämättömäksi, mutta pahoinvointi katosi täysin kun lähdin ulkoilemaan, hyvin omituista. Tämä siis seuraavana aamuna nautiskelusta.
zerk

Post by zerk »

Jännästi löytyy unikkoteestä jotain psykedeelimäisiä elementtäjä isoilla annoksilla. Vai sekoanko?
doof
Kameleontti

Post by doof »

zerk wrote:Jännästi löytyy unikkoteestä jotain psykedeelimäisiä elementtäjä isoilla annoksilla. Vai sekoanko?
Kyl sä sekoat ku mä en saanu minkäännäkösii efektei :D tais olla viel raakoi kotii, mut minkäs teet hätäsel....
zerk

Post by zerk »

Oon juonu opateetä pitkään ja helvetin paljon ja väitän et siinä on se omalaatuinen kummallinen vivahteensa jonka kaltaista ei löydä millään muulla opioidilla. Korostuu selkeesti hatsin kanssa.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

zerk wrote:Oon juonu opateetä pitkään ja helvetin paljon ja väitän et siinä on se omalaatuinen kummallinen vivahteensa jonka kaltaista ei löydä millään muulla opioidilla. Korostuu selkeesti hatsin kanssa.
Tosi on. Oopium omaa, varsinkin teen muodossa nautittuna, mystisiä, hieman dissosiatiivisia vaikutuksia. Johtuneeko Siitä yhdestä vaikuttavasta aineesta (Noksapiini tms.?) jolla on jotain dxm tyylisiä vaikutuksia? anyway, suosikki opiaatti. Mikään muu ei anna vastaavaa oloa. Fentanyyli pääsee euforiassa samalla tasolle, mutta juuri tuo mystisyys ja luonnolisuus. Keittelyt, juominen yms. on itellä sellaista rituaalinomaista toimintaa, ikään kuin itsensä valmistelua kokemukseen. Tälläinen latautuminen varmasti vaikuttaa kokemuksen laatuun.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
zerk

Post by zerk »

Jea. Noskapiini tais olla yks alkaloideista?
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

^^Juu sehän se olikin, melkein osu :D

Ah, haihdutus menos, kohta kuppia pöytään :love:
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

itse kerran aikoinaan tuli nautittua oikein huolella tehtyä unikko teetä ja kyllä se mukavasti kolahti,niin lämpöinen olo tuli että huh ja vuh! vuosi tais olla 2000 tms,en tiedä onko nykyään edes saatavilla noita kuivattuja unikoita mistä silloin k.o juomaa teimme...olisi mukava ottaa uusiksi joskus :o)
-=€ukataforia eis pathoS=-
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Noskapiini on tosiaan disso ja esim. thebaiini jonkinlainen stimulantti... Onhan unikossa vissiin ihan järkyttävä määrä muutakin. Esim. papaveriinia jota on kodissa on ilmeisesti monissa lääkkeissäkin... Suurin osa noista alkaloideista on kai inaktiivisia mut yhteisvaikutus on varmasti aika monimutkanen.
Ongelma
Lepakko

Post by Ongelma »

Kyllä tuntuis et tää on parempaa ku subu

Tulin kipeekski jo
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

pakko tätäkin on itse koittaa. En vaan uskalla mennä varastaan kenenkään pihoista
kyseisiä kasveja. Varmaan tarvii netistä tilata jotain isompia kotia kun vaan löytyy sivu missä on
hinnat kohdallaan.
Dinkkeli
Tuppisuu

Post by Dinkkeli »

Huhuuu. Nyt alkaa pärisee.

Löysin kukkakaupan jossa setä myi kimpun 20e. Aika suolasta mut ei voi mitn. Eilen keittelin eka varovaiset kolme kotaa eikä juuri pärissy. Sit pistin soppaan viis lisää ja keittelin niitä. Pienet jumit sai aikaan. Tänää pistin sit 30+ kotaa suorilta ja nyt alkaa kutkuttaa. Mmm. Tykkään kyl toistaseks vielä tramaleista enemmä, mut kyl tääki hassua on :)
-what can you see?
-a pretty butterly
Psykoverse
Karvakuono

Post by Psykoverse »

Vituttaa, en osaa oikein valmistaa... Eli mites. Ensin kasvatetaan muutamasta siemenestä unikko, sitten otetaan kun kasvanut siemenkota pois ja ne siemenet sieltä pistetään kiehuvaan veteen ja sekoitetaan pari min? Sitten varmaan siivilöidään ja juodaan se vesi.

Näinkö?? :oops:

Kiitos.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

cannabisti wrote:Vituttaa, en osaa oikein valmistaa... Eli mites. Ensin kasvatetaan muutamasta siemenestä unikko, sitten otetaan kun kasvanut siemenkota pois ja ne siemenet sieltä pistetään kiehuvaan veteen ja sekoitetaan pari min? Sitten varmaan siivilöidään ja juodaan se vesi.

Kiitos.
Topicia lueskelemalla oisit selvinny, mut:

Kotia menee, vahvuudesta riippuen, ite käytän n.20kotaa kerralla. Siemenet pois kodan sisältä, kodat murskaks ja veteen hiljallee kiehuttelee n. tunnin, haihduttelee sen verran et on kuppilline lienta ja se sit kurkusta alas. voi keittää useemmanki kerran.

Vahvuudet voi vaihdella, kannattaa testailla eka varovasti.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

NatiHero wrote:
cannabisti wrote:Vituttaa, en osaa oikein valmistaa... Eli mites. Ensin kasvatetaan muutamasta siemenestä unikko, sitten otetaan kun kasvanut siemenkota pois ja ne siemenet sieltä pistetään kiehuvaan veteen ja sekoitetaan pari min? Sitten varmaan siivilöidään ja juodaan se vesi.

Kiitos.
Topicia lueskelemalla oisit selvinny, mut:

Kotia menee, vahvuudesta riippuen, ite käytän n.20kotaa kerralla. Siemenet pois kodan sisältä, kodat murskaks ja veteen hiljallee kiehuttelee n. tunnin, haihduttelee sen verran et on kuppilline lienta ja se sit kurkusta alas. voi keittää useemmanki kerran.

Vahvuudet voi vaihdella, kannattaa testailla eka varovasti.
Mitä sitä turhaan haihduttelemaan, on sen verran makoisaa, että juo mieluusti useammankin kupillisen. Ja kun lientä on enemmän, on sitä helpompi juoda hiljalleen ja tunnustella vaikutuksia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Ite en diggaa mausta, päinvastoin oksettaa jopa nykyään, kun tarpeeks on hörppiny.
Feya
OD

Post by Feya »

Aah, unikkotee, siitä on moneksi. Välillä voi vain karkoittaa ahdistus hörppimälä miedompaa teetä pitkin päivää, tai sitten kiehauttaa oikein tujut litkut ja löytää itsensä dissosiatiivisesta pumpulinuokuista.

Opateen keittämisessä ja juomisessa on se oma rituaalinsa, ja makukin on hyvä. Mä oon aina ollut suuri teen ystävä, joten mulle sopivampaa huumeen nauttimistapaa ei voisi olla.

Ei tää buprea tai oxya voita, mutta on kyllä hyvin omalaatuinen opiaatti.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Laadukkaita unikoita kun on niin omasta mielestä ehkä paras opiaatti. Yks kaveri osaa tehdä siitä tosi hyvönn maksuta ite, en osaa kikkailla niin juon vaan sellasenaa yhdella huikalla kupin tyhjäks.
nuk123
Karvakuono

Post by nuk123 »

Noita unikkoja löytyy niin montaa erilaista, et mikä niistä on "se oikea" ??? Kun katselee joyseedsin sivuja niin sieltä löytyy 23 eri unikkoa...

EDIT: KVG... Kyllä google tietää... :P Papaver somniferum on ilmeisimminkin se lajike? Ja niitäkin löytyy useita... Varmaan tuo "The Giant" on paras?
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

siemenistä tehdylle teelle on varmaan oma topicci jossai bittiavaruudessa, mutta koitetaan silti.
Eli onko kukaan keitellyt SIEMENISTÄ teetä? Tai ei välttämättä "keitellyt", mutta kylmään veteen laittanut
ja myöhemmin hörppinyt? Luin tosta vanhasta topicista, että toimivat osa ja osa ei. Eli kannattaako nyt tässä vaiheessa
vältellä kaupan siemeniä ja etsiä kukkakaupoista sellasia "likasia" siemeniä?
doof
Kameleontti

Post by doof »

Dreamer wrote:siemenistä tehdylle teelle on varmaan oma topicci jossai bittiavaruudessa, mutta koitetaan silti.
Eli onko kukaan keitellyt SIEMENISTÄ teetä? Tai ei välttämättä "keitellyt", mutta kylmään veteen laittanut
ja myöhemmin hörppinyt? Luin tosta vanhasta topicista, että toimivat osa ja osa ei. Eli kannattaako nyt tässä vaiheessa
vältellä kaupan siemeniä ja etsiä kukkakaupoista sellasia "likasia" siemeniä?
Jos on hyviä siemeniä niin puol-kilon keittämäl vois saada opateen. Eli ei oo vaivansa väärtti, mun mielest.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kuinkahan paljon tilavuudessa on puol kiloa? Itellä on ihan täyteen ahdettu pieni minigrippi siemeniä hyvistä kodista, irtoaiskohan noista liottamalla juomat? Varmaan tulee kokeiltua, mut jotenkin arveluttaa toi määrä, et uskaltaako laittaa kaikki siemenet kerralla.
zerk

Post by zerk »

Siemenistä liotettu tee voi siis toimia ainoastaan tuoreista kodista kerättynä. Siemeniä kerättäessä kodat murskataan ja oopiumlateksia tarttuu siementen pinnalle. Kuivista kodista kerättynä niihin ei tartu mitään.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo, just noin. Bulkki maustetiesemenistä voi itseasiassa saada kohtuu halvalla liuotettua hyvät opiumit pinnalta. Toimivat on sellaisia tosi tummansinisiä tai tummanharmaita - melkein mustia - paakkuuntuvat hieman kun pyörittelet purkkia tai pussia ja tuoksuvat tavallista voimakkaammalta.

Annos ensikertalaiselle tai toleranssittomalle joku 250-500g. Itse vedän n. kilon, jos joskus tulee näitä ostettua. Toimii ihan samalla tavalla kun kotatee, jos vaan on noita perinteisesti valmistettuja siemeniä. Ausseista tulevat Tasmanialaiset on parhaita. Lääkeyhtiöt myy ruokateollisuudelle bulkkina siemeniä sieltä.

Valmistus: Siemenet suppilolla isoon pehmeään limupulloon, päälle kylmää vettä tai hiilihapotettua limua niin paljon että kodat peittyy. Voi ihan hyvin laittaa koko pullon täyteen. Ravistele 5 minuuttia (Älä anna seistä liian kauan ja älä käytä kuumaa vettä! Vedestä tulee pitkällä liouttamisella tai kuumalla vedellä öljyistä ja siemenet alkavat imeä vettä sisäänsä), ruuvaa korkki puolen väliin ja puristele pullosta nesteet pois. Korkki toimii suodattimena ja pitää siemenet pullossa. Kannattaa tehdä myöhemmin vielä toinen huuhtelu. Toimivan teen pitäis olla sellaista tummankeltaista, meripihkan väristä ja pikkuisen kitkerää.That's it!
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Olisit laittanut tähän vanhan topikin jatkoksi vaan, se tälle kysymykselle paras paikka olisi ollut: http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=1421.

Ainakin niitä Citymarketeissa 460g purkeissa myytäviä siemeniä kannattaa välttää, tein muistaakseni ilman toleja parhaimmillaan kahdesta purkista tuota litkua ilman juurikaan mainittavia vaikutuksia.

Litkukaan ei ollut yllä mainitun kellertävää vaan vaaleanharmaata eli lonkeron väristä. Hyvä maanläheinen maku siinä kyllä oli. :D
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun