Buprenorfiini (mm. Subutex)
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Itsellä heräs mielenkiinto tässä näin, että millanen vaikutus buprella on kun vetää nokkiin? Eli kannattaako edes ottaa?(perustelut mukaa kiitos) Ja jos päätän testata uusiks(edellisil kerroill olin "vähä" liian ryyneis etten muista mitään ko buprea oon ottanu) ni millasel annostuksel ettei överit puske päälle??
SS
SS
We are pioneers in an age where everything it not yet known.
-
Petri6
- OD
Puoliintumisaika ei ole sama kuin vaikutusaika, joskin yleensä antaa osviittaa myös vaikutusajasta. Sanoisin, että buprenorfiinin vaikutusaika on alle 24h. Tämä tiestysti riippuu paljon ihmisestä sekä ennen kaikkea annoksen koosta. Mikään ei siis estä ottamasta pienempää annosta, jolloin ei tarvitse niin kauaa notkua.lappilainen wrote:Oon tässä muutaman päivän miettinyt, että voiko tuo buprenorfiini todella toimia jopa 36h? Puoliintumisaika näyttäisi olevan 34-38h, joten ainakin teoriassa pitäisi vähintään noin pitkään toimia. Olisi halpaa (5-10e/kpl) suboxonea tarjolla joten tieto kiinostaisi, mutta ei todellakaan ole aikaa notkuilla lähes kahta vuorokautta, ehkä lomilla sitten.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
lappilainen
Selvä, kiitos. Jos sitä sitten uskaltaudun ottamaan, niin minut varmasti löytyää "hyvät opiaattikokemukset"-ketjusta.Petri6 wrote:Puoliintumisaika ei ole sama kuin vaikutusaika, joskin yleensä antaa osviittaa myös vaikutusajasta. Sanoisin, että buprenorfiinin vaikutusaika on alle 24h. Tämä tiestysti riippuu paljon ihmisestä sekä ennen kaikkea annoksen koosta. Mikään ei siis estä ottamasta pienempää annosta, jolloin ei tarvitse niin kauaa notkua.lappilainen wrote:Oon tässä muutaman päivän miettinyt, että voiko tuo buprenorfiini todella toimia jopa 36h? Puoliintumisaika näyttäisi olevan 34-38h, joten ainakin teoriassa pitäisi vähintään noin pitkään toimia. Olisi halpaa (5-10e/kpl) suboxonea tarjolla joten tieto kiinostaisi, mutta ei todellakaan ole aikaa notkuilla lähes kahta vuorokautta, ehkä lomilla sitten.
-
King Ink
- LD50
Miulla ilmeneviä vaikutuksia on pienemmällä annoksella mm: pieni euforia, rentoutuminen, olo että jaksaa tehdä jotain. Isommil nokilla: olo ettei jaksa tehdä mitään, nuokkumista, valveunia.sEnsIsAmuRAi wrote:Itsellä heräs mielenkiinto tässä näin, että millanen vaikutus buprella on kun vetää nokkiin? Eli kannattaako edes ottaa?(perustelut mukaa kiitos) Ja jos päätän testata uusiks(edellisil kerroill olin "vähä" liian ryyneis etten muista mitään ko buprea oon ottanu) ni millasel annostuksel ettei överit puske päälle??
SS
Suosittelen kokeilemaan kaikkea mitä haluaa kokeilla,
mut toisaalta, en kyl suosittele koskemaan bupreen, ihan tuijottaen riippuvuuspotenttiaaliin,
ja siihen ettei sillä nyt tunnu saavan niin hyviä oloja kuin monilla muilla opioideilla.
Alkuun 0,3 - 0,6mg suosittelen,
ite oksentelin jo 0,kutosella ekalla kerralla.
Vaikken nyt öyskännytkään varsinaisest.
Edit: Nii, ja mulle tosiaan pieni annos on joku 0,2-0,3mg..
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Kiitoksia King Ink c(:
Mjuups, enköhän minä kyllä testailemaan uudemman kerran päädy (:
Toivotaan, että laatta ei lennä, kun tosiaan en muista koska viimeksi se olisi lentänyt, vaikka ihan älyttömiä komboja kokeillukkin
SS
Mjuups, enköhän minä kyllä testailemaan uudemman kerran päädy (:
Toivotaan, että laatta ei lennä, kun tosiaan en muista koska viimeksi se olisi lentänyt, vaikka ihan älyttömiä komboja kokeillukkin
SS
-
sipuli
- Tuppisuu
Terve.
Paljos 8mg xonesta huudetaan pahimmillaan Rovaniemellä? Tai muualla lapissa? Entäs bulkkina eli esim. 20-30.?
Ihan mielenkiinnosta..
Paljos 8mg xonesta huudetaan pahimmillaan Rovaniemellä? Tai muualla lapissa? Entäs bulkkina eli esim. 20-30.?
Ihan mielenkiinnosta..
-
lappilainen
Kuten jo edellisessä viestissäni mainitsin, jotkut kehtaavat pyytää jopa toista sataa. Normaali hinta on kuitenkin jotain 20-50e jos tuntee edes muutaman hihattelijan. Kirjavat hinnat on lapissa kyllä.sipuli wrote:Terve.
Ihan mielenkiinnosta..
-
foghat
- Psykonautti
Tykkään tästä, kunhan vaan käyttää tarpeeksi harvoin. Vähän useemmin ku ottaa ni tuntuu et vaikutukset katoaa suurimmilta osin/muuttuu erilaisiksi, vaikka annosta isontaisi(tai sitte en oo nostanu annosta tarpeeksi). Korkeintaan pari kertaa kuussa on mun kohdalla ihan jees.
-
xxx-men
- Kameleontti
Xonesta ei mun mielestä kuuluis maksaa edes 10e enempää mikäli sitä paskaa joku haluaa edes vetää. Rollossa hinnat elää tosiaan ihan sen mukaan missä piirissä pyörit. Toiset vippaa sulle kybään tai kahteen napin ja jotkut yrittää nyhtää jopa yli SATAA euroa! Vittu xonesta.sipuli wrote:Terve.
Ihan mielenkiinnosta..
Xonea ei jengi edes viitsi paljoo maahan tuoda kun on sen verta epäsuosiossa "alan" piireissä. Subua saa sit ihan kohtuuhintaankin, mutta kuullut joltain tyypiltä joka maksanut tosiaan sen 200e pallostakin
-
Kottonmouth
Jos ei suburefloissa oleva sitä nappia mistään muualta saa, niin hyvähän se on pyytää törkeää hintaaxxx-men wrote:Xonesta ei mun mielestä kuuluis maksaa edes 10e enempää mikäli sitä paskaa joku haluaa edes vetää. Rollossa hinnat elää tosiaan ihan sen mukaan missä piirissä pyörit. Toiset vippaa sulle kybään tai kahteen napin ja jotkut yrittää nyhtää jopa yli SATAA euroa! Vittu xonesta.sipuli wrote:Terve.
Ihan mielenkiinnosta..
Xonea ei jengi edes viitsi paljoo maahan tuoda kun on sen verta epäsuosiossa "alan" piireissä. Subua saa sit ihan kohtuuhintaankin, mutta kuullut joltain tyypiltä joka maksanut tosiaan sen 200e pallostakin
-
Koke
- Psykonautti
Eiköhän täällä Suomessa kaikki jo ole aivan törkeän hintaista, ellei jopa sitäkin kalliimpaa... Aivan mielettömiä summia maksetaan aivan paskasta tavarasta ja sitten sitä halutaan vaan lisää, eikä tämä koske pelkästään buprea.Kottonmouth wrote:Jos ei suburefloissa oleva sitä nappia mistään muualta saa, niin hyvähän se on pyytää törkeää hintaaxxx-men wrote:Xonesta ei mun mielestä kuuluis maksaa edes 10e enempää mikäli sitä paskaa joku haluaa edes vetää. Rollossa hinnat elää tosiaan ihan sen mukaan missä piirissä pyörit. Toiset vippaa sulle kybään tai kahteen napin ja jotkut yrittää nyhtää jopa yli SATAA euroa! Vittu xonesta.sipuli wrote:Terve.
Ihan mielenkiinnosta..
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
-
sEnsIsAmuRAi
- Psykonautti
Kuin kauan bupre näkyy veriseuloissa? Entä kusitestissä.
Kävin vaan kelaileen kun onnistun itelleni hommaamaan vissiin B-haun päälle törkeen ratin yhteydessä bentso positiivisestä tikusta... = verikoetulokset kun tulee ni luultavast iskevät B-haun päälle, kun eka rikkeeni yli 15v. ja verikokeissa luultavimmin näkyy THC... joten viisaat valistakaa
SS
Kävin vaan kelaileen kun onnistun itelleni hommaamaan vissiin B-haun päälle törkeen ratin yhteydessä bentso positiivisestä tikusta... = verikoetulokset kun tulee ni luultavast iskevät B-haun päälle, kun eka rikkeeni yli 15v. ja verikokeissa luultavimmin näkyy THC... joten viisaat valistakaa
SS
-
ostar
- Tuppisuu
Xonea tuli ekaa kertaa testattua tossa pari viikkoa sitten... Parit nokat tuli illan/yön aikana otettua. n. 0,2-0,5 niissä oli per satsi. Erittäin lepponen mutta silti melko pirteä. Vaikkakin aikaajoin noukuttamaan kävi. Ihan mukavia valveuniakin tuli. Näin että kaverin koiria oli 2 mutta käänteisillä väreillä jotka oli kiinnitetty toisiinsa ketjulla kaulapannoista. Mutta ihan hyvä maku jäi kokemuksesta. 
-
Neste
- OD
2-3 päivää toisessa threadissa mainittusEnsIsAmuRAi wrote:Entä kusitestissä...
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
niksu
- Psykonautti
aika jyrkät mielipiteet xonesta. musta se on melkein sama, kumpaa vetää. kaikista mieluiten vetäsin 0,4 teemuja. toisena listalla tulee 0,4 mg subutex, ihan sen annostelun vuoksi. kasipallosta kun esim. 0,3 mg murun ottaminen on lähes mahdotonta. Mutta jos toleranssit on yli millin, niin sit tää aspekti katoaa.xxx-men wrote: Xonesta ei mun mielestä kuuluis maksaa edes 10e enempää mikäli sitä paskaa joku haluaa edes vetää. [...]
huomasin saman efektin, tossa pari viikkoa sit. mä olen tietoisesti pitänyt toleranssit alhaalla (se on mun mielestä kaikista tärkeintä, kun käytetään subutexia). no olin kummiskin ollut suht kipeänä ja romuna useamman päivän. sit kun sai ne subuvedot, otin 2 mg, mikä on iso annos mulle. lievä pettymys, kun mäntä oli pohjassa. tuli sellanen olo, että tässäkö se nyt sit oli. ei mitään euforiaa. kaikki mitä sain näistä tööteistä, niin huumevapaat ihmiset saavat joka päivä, jostain pienistä asioista. kaikki mitä mä sain, niin oli se, että ripuli loppui ja keskittymiskyky parani. pumppasin toisen 2 milliä, enkä huomannut oikeastaan mitään. 1-2 h oli taukoa edellisistä. pointti on, että varmaan 0,5 milliä olis "toiminu" aivan yhtä hyvin. usein olen doupannut kaikki subut, just tuon takia, kun siitä yrittää saada jotain oloja, nousuja/euforiaa. ainoa, mitä subusta saa, on tosiaan se, että ei ole kipeä ja keskittymiskyky paranee. todella turhaa olla tuollaisen aineen orjana.ViimeisetHitaat wrote:Kyllä Subutex on pitkässä juoksussa todella turha huume!
Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta. Otin buprenorfiinia viimeksi sunnuntai aamuna. Sen jälkeen olen pitänyt paussia tähän päivään saakka (tiistai). Olin tämän päivän aikana aika sairas. Palelin ja hikoilin ja olo oli varsin vittumainen
. Vihdoinkin klo 16 sain yhden 8-pallon ja heitin sen kokonaisena hihaan. Odotin, että vedot toisivat edes jonkinlaisen euforian, kuten aina ennen, kun olen pitänyt taukoa ennen vetoja. Ei helvetti! Kun olin saanut männän pohjaan aloin odottamaan nousuja ja niitä odottelen edelleenkin
. En saanut 8-pallon vedoista mitään oloja! Ainoastaan vittumainen palelu ja hikoilu loppui
. Varmasti turhin huume pitkässä juoksussa! On enemmän kuin totta, että loppupeleissä Subutex napeista ei saa yhtään mitään oloja, vaan ne vain tekevät olon normaaliksi
. Heroiinillä saa aina olot, kunhan vain annosta kasvattaa. Sama ei päde buprenorfiiniin... Älä koskaan kokeile Subutexiä!!!
Vituttaa!
VH
mulla se toleranssi on joku 0,3 mg/pvä. tollanen annos ei varsinaisesti toimi, mut se pitää toimintakykyisenä, kondiksessa. mulla toi riippuvuus on vahvasti myös (ylläri) psykologista.
-
xxx-men
- Kameleontti
Musta taas ei oo sama, eikä kyl mun tuntemien tyyppienkään kanssa. Xonea ei vedetä koska siitä ei tule sitä pienintäkään fiilistä (jos sitä nyt fiilikseksi voi kutsua) mitä normi tekun kanssa tulee.niksu wrote:aika jyrkät mielipiteet xonesta. musta se on melkein sama, kumpaa vetää. kaikista mieluiten vetäsin 0,4 teemuja. toisena listalla tulee 0,4 mg subutex, ihan sen annostelun vuoksi. kasipallosta kun esim. 0,3 mg murun ottaminen on lähes mahdotonta. Mutta jos toleranssit on yli millin, niin sit tää aspekti katoaa.xxx-men wrote: Xonesta ei mun mielestä kuuluis maksaa edes 10e enempää mikäli sitä paskaa joku haluaa edes vetää. [...]
Vittumaien päänsärky ja kitkunen olo paistaa alta koko ajan xonen oton jälkeen. Naloksoni on kyl kauheeta paskaa kirjaimellisesti.
-
Kepardi
- Psykonautti
Lähes mahdotonta? Ehkä silmämääräisesti... Hanki mg tarkkuudella toimiva vaaka, ota kasipallosta pieni murunen tai murskaa se vaikka kokonaan jauheeksi ja punnitse tuota pillerimörskää 0,3mg. Jostain täältä varmasti löytyy ohjeistusta kuinka monta milligrammaa sitä pillerimörskää vastaa esim 0,2mg buprea, minä en uskalla juuri nyt mennä varman päälle sanomaan näistä konversioista. Mielestäni kuitenkin enemmän kuin helppoa.niksu wrote:kasipallosta kun esim. 0,3 mg murun ottaminen on lähes mahdotonta. Mutta jos toleranssit on yli millin, niin sit tää aspekti katoaa.
Kuulostaa todella kurjalleViimeisetHitaat wrote:Kyllä Subutex on pitkässä juoksussa todella turha huume!
Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta. Otin buprenorfiinia viimeksi sunnuntai aamuna. Sen jälkeen olen pitänyt paussia tähän päivään saakka (tiistai). Olin tämän päivän aikana aika sairas. Palelin ja hikoilin ja olo oli varsin vittumainen
. Vihdoinkin klo 16 sain yhden 8-pallon ja heitin sen kokonaisena hihaan. Odotin, että vedot toisivat edes jonkinlaisen euforian, kuten aina ennen, kun olen pitänyt taukoa ennen vetoja. Ei helvetti! Kun olin saanut männän pohjaan aloin odottamaan nousuja ja niitä odottelen edelleenkin
. En saanut 8-pallon vedoista mitään oloja! Ainoastaan vittumainen palelu ja hikoilu loppui
. Varmasti turhin huume pitkässä juoksussa! On enemmän kuin totta, että loppupeleissä Subutex napeista ei saa yhtään mitään oloja, vaan ne vain tekevät olon normaaliksi
. Heroiinillä saa aina olot, kunhan vain annosta kasvattaa. Sama ei päde buprenorfiiniin... Älä koskaan kokeile Subutexiä!!!
Vituttaa!
VH
-
Tiberius
- Lepakko
kyllä mä saan ihan kivat euforiat pupresta nokkaan niistelemällä 1-2mg annoksilla,eipä toi 2mg oikeastaan muuten niinkään vaikutukseltaan kovasti tuost 1-1,5mg eroa mutta tuntuu toimivan pidempään.ja iltasella telari naamaan niin on siinä 1-2 aikaan aika mukavissa pökkyröissä ja kömpiä mamman viereen petiin
) olen pitkänkin puprekuurin lopettanut useasti seinään ja ei mulla ainakaan mitään mahdottomia refloja ole tullut,kodeiinista tulee paljon pahemmat reflat ainakin itselleni.
itselle kolahtaa kaikista parhaiten kodeiini,mistään en vastaavaa fiilistä saa.8 artoa naamaan ja kohta on....noh ei tuota nyt oikein osaa kuvailla mutta H Y V Ä olo.kaipa se metyylimorfiini on meikäläisen drug of choice.vaikea vaan saada kun päihdepotilas merkintä niin eivät kirjota kun bentsoja(30mg opamox/stilkat)
itselle kolahtaa kaikista parhaiten kodeiini,mistään en vastaavaa fiilistä saa.8 artoa naamaan ja kohta on....noh ei tuota nyt oikein osaa kuvailla mutta H Y V Ä olo.kaipa se metyylimorfiini on meikäläisen drug of choice.vaikea vaan saada kun päihdepotilas merkintä niin eivät kirjota kun bentsoja(30mg opamox/stilkat)
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
jaabajaaba
- Psykonautti
On kyllä aika turha ja mitään sanomaton päihde tää bubre hintaansa nähden, 3-4 viikkoakin kun käyttää päivittäin niin joutuu jo puolikkaan pallon vähintään tönäsemään että saa mitään oloja, eikä tuostakaan oikeastaan edes kuosia tule on vaan kiva käydä töissä ja muutenkin touhuilla. En kyllä ymmärrä minkä takia porukka käyttää tätä päivittäin kun parempiakin opiaatteja ois tarjolla, yhtälailla oot koukussa ja rahaakin palaa rutkasti. Henki ei tietty oo löyhässä kuin vahvempien opiaattien kanssa.
-
rogues
- Lepakko
vaihdoin tänään yhden dorcan 15mg 8mg xoneen. tätä voin vetää aika reilustikkin eikä tule pahaa oloa vaikka otinkin samalla puolikkaan dc kielen alle ja nyt taas nokat ja dc kielen alle. tästähän tulee aika hyvä olo.
subua jos olisin vetänyt edes puolet tosta määrästä niin ei olia tarvinnut vessasta pois lähtee kyllä olis saanut laatata koko ajan. osaako joku sanoa mistä tää johtuu ? subuista ja teemuista on tullut aina paska olo! 
-
lappilainen
Mahdollisesti käyttötapa, tai subutexin sidosaineet (?) joita ei xonessa ole. Naloksonihan ei taida imeytä limakalvoilta, joten sillä ei pitäisi olla vaikutusta asiaan.rogues wrote:vaihdoin tänään yhden dorcan 15mg 8mg xoneen. tätä voin vetää aika reilustikkin eikä tule pahaa oloa vaikka otinkin samalla puolikkaan dc kielen alle ja nyt taas nokat ja dc kielen alle. tästähän tulee aika hyvä olo.subua jos olisin vetänyt edes puolet tosta määrästä niin ei olia tarvinnut vessasta pois lähtee kyllä olis saanut laatata koko ajan. osaako joku sanoa mistä tää johtuu ? subuista ja teemuista on tullut aina paska olo!
Last edited by lappilainen on Wed 04 May 2011, 15:15, edited 1 time in total.
-
Tiberius
- Lepakko
8mg suboxonessa on 4mg naloksonia.kun sitten taas subutexissa ei k.o ainetta ole,ainakaan vastaavissa määrin.
toisaalta eipä enää niin pihalle mene pupresta että oksentelisin.ellei sitten alkoa/savua tms alla.
toisaalta eipä enää niin pihalle mene pupresta että oksentelisin.ellei sitten alkoa/savua tms alla.
-
ferox
- OD
Suboxonessa on samat apuaineet kuin Subutexissä, sekä näiden lisäksi asesulfaamikaliumia ja sitruuna-aromia.lappilainen wrote:Mahdollisesti käyttötapa, tai subutexin sidosaineet (?) joita ei xonessa ole.
Imeytyy toki siinä missä buprenorfiinikin. Eihän sitä nyt aivan ilman tarkoitusta lisätä.lappilainen wrote:Naloksonihan ei taida imeytä limakalvoilta, joten sillä ei pitäisi olla vaikutusta asiaan.
Naloksonia on 2 mg.Tiberius wrote:8mg suboxonessa on 4mg naloksonia.
Näillä tiedoilla ainoa seikka, mistä voisin lähteä liikkeelle, on se huomio että nautit tällä kertaa bupresi Dormicumin kanssa. Kertomassasi ei oikein pistä silmään mitään muutakaan eroavaisuutta, joten siksi. Mahdollinen opioiditoleranssi olisi kait jo liian ilmiselvä ollakseen vastaus.rogues wrote:tätä voin vetää aika reilustikkin eikä tule pahaa oloa vaikka otinkin samalla puolikkaan dc kielen alle ja nyt taas nokat ja dc kielen alle. tästähän tulee aika hyvä olo.subua jos olisin vetänyt edes puolet tosta määrästä niin ei olia tarvinnut vessasta pois lähtee kyllä olis saanut laatata koko ajan. osaako joku sanoa mistä tää johtuu ?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Tiberius
- Lepakko
ferox wrote:Suboxonessa on samat apuaineet kuin Subutexissä, sekä näiden lisäksi asesulfaamikaliumia ja sitruuna-aromia.lappilainen wrote:Mahdollisesti käyttötapa, tai subutexin sidosaineet (?) joita ei xonessa ole.
Imeytyy toki siinä missä buprenorfiinikin. Eihän sitä nyt aivan ilman tarkoitusta lisätä.lappilainen wrote:Naloksonihan ei taida imeytä limakalvoilta, joten sillä ei pitäisi olla vaikutusta asiaan.
Naloksonia on 2 mg.Tiberius wrote:8mg suboxonessa on 4mg naloksonia.
Näillä tiedoilla ainoa seikka, mistä voisin lähteä liikkeelle, on se huomio että nautit tällä kertaa bupresi Dormicumin kanssa. Kertomassasi ei oikein pistä silmään mitään muutakaan eroavaisuutta, joten siksi. Mahdollinen opioiditoleranssi olisi kait jo liian ilmiselvä ollakseen vastaus.rogues wrote:tätä voin vetää aika reilustikkin eikä tule pahaa oloa vaikka otinkin samalla puolikkaan dc kielen alle ja nyt taas nokat ja dc kielen alle. tästähän tulee aika hyvä olo.subua jos olisin vetänyt edes puolet tosta määrästä niin ei olia tarvinnut vessasta pois lähtee kyllä olis saanut laatata koko ajan. osaako joku sanoa mistä tää johtuu ?
aivan oikein niinpäs onkin
-
rogues
- Lepakko
Re: Oksikodoni
vedin just xonee aika reilut nokat ja puolikas dc kielen alle nyt ei vituta enään mikään.
nyt vaan yritän pysyä lätkäpeliin asti hereillä. voi tehdä aika tiukkaa...
-
xxx-men
- Kameleontti
rogues wrote:vedin just xonee aika reilut nokat ja puolikas dc kielen alle nyt ei vituta enään mikään.nyt vaan yritän pysyä lätkäpeliin asti hereillä. voi tehdä aika tiukkaa...
Sori offari, mutta eikö sulla tuu paska olo xonesta? vittumaine päänsärky tms.?
-
rogues
- Lepakko
en ole ennen ottanut xonee mutta teemuista ja subusta tulee paska olo saa laatata koko ajan. ??xxx-men wrote:rogues wrote:vedin just xonee aika reilut nokat ja puolikas dc kielen alle nyt ei vituta enään mikään.nyt vaan yritän pysyä lätkäpeliin asti hereillä. voi tehdä aika tiukkaa...
Sori offari, mutta eikö sulla tuu paska olo xonesta? vittumaine päänsärky tms.?
-
Happotatti
- Apteekki
Nykyään melkein ainut substanssi mitä tulee otettua sillontällön.
Suboksonea yleensä, nyt tekua. Nelkku illassa ja nokkaan... Tuleeko muilla oksetus refleksiä kun haistaa sen sitruunan hajun
Tervehdys kaikille pitkän tauon jälkeen taas!
Suboksonea yleensä, nyt tekua. Nelkku illassa ja nokkaan... Tuleeko muilla oksetus refleksiä kun haistaa sen sitruunan hajun
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
xxx-men
- Kameleontti
Silloin joskus kauan sitten ku testailin xonea ni se hiton aplari kuvotti mua älyttömästi aina.Happotatti wrote:Nykyään melkein ainut substanssi mitä tulee otettua sillontällön.
-
Olio
- Kameleontti
Subutexin fillteriminen
Kannattaako tuota filtteröidä normaali tupakan filsulla iv käyttöön jos ei muuta ole? vai meneekö hukkaan ainetta
Jos sais nopee vastausta. Kiitos.
Jos sais nopee vastausta. Kiitos.