Alkoholi-topic
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Helvetin tylsää. Ei yleensä tuu juotua sunnuntaina mutta vois taas vetäistä parasta mitä alkoholista irti saa. Eli nopeasti paljon vahvaa viunaa naamaan. 3dl 80% olisi aikomus napata kahdella huikalla ja sitten vahvaa karhua naamariin. cheers! 
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Alkoholi-topic
Miten äijän maha kestää tollasta?Kottonmouth wrote:Helvetin tylsää. Ei yleensä tuu juotua sunnuntaina mutta vois taas vetäistä parasta mitä alkoholista irti saa. Eli nopeasti paljon vahvaa viunaa naamaan. 3dl 80% olisi aikomus napata kahdella huikalla ja sitten vahvaa karhua naamariin. cheers!
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Kestää. Ikinä en ole kännissä/krapulassa oksentanut. Kestää myös pommeja, naksuja yms. Tuuria?SahkoinenVelho wrote:Miten äijän maha kestää tollasta?Kottonmouth wrote:Helvetin tylsää. Ei yleensä tuu juotua sunnuntaina mutta vois taas vetäistä parasta mitä alkoholista irti saa. Eli nopeasti paljon vahvaa viunaa naamaan. 3dl 80% olisi aikomus napata kahdella huikalla ja sitten vahvaa karhua naamariin. cheers!Itellä maha todella herkkä väkeville ja tosta varmaan itellä palais puhki mahalaukku ja ruokatorvi vähintään...
Chilit polttaa eniten lähinnä perseessä ulos tullessaan.
Toinen omituisuus on yökkäysreaktion puute, eli minkä tahansa määrän viinaa saa juotua huikalla alas. Kyllähän se polttaa ikävästi ja siitä menee liian känniin jollain pullon kerrallavedolla , joten aika harvoin tulee vedeltyä. Nyt meni tuo äskeinen setti naamaan ja johan alkaa vaikuttaa
-
Presidentijoe
- Karvakuono
- Posts: 36
- Joined: Sat 12 Mar 2011, 15:06
- Location: Helsinki
Re: Alkoholi-topic
nääähhhh en jaksa alkoholia. tuli sitä teininä juotua mut ei vaa mee enää. Olotila ei tuota mielihyvää eikä makukaa...
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Kun alkoholia vetää paljon ja nopeasti, tulee sellainen outo jumitustila. Kuin pilven ja bentsojen kombo. Istuu paikallaan ja tuijottaa jotakin, sitten herää, ihmettelee taas asioita ja rupeaa taas "nuokkumaan" 
-
SAWANISTI
- Apteekki
- Posts: 315
- Joined: Mon 14 Jul 2008, 23:54
- Location: TKU PRISON
Re: Alkoholi-topic
Olen useastikkin väsännyt vedot piriä tai mitä kaikkee näitä on, viinaan ihan desaamaan pöpöjä. Olen myös pelkkää viinaa tykittänyt, bissee myös (laitetaan cocacola ilman alkoholia) pahennuksena, mutta vaikutuksia on turha odottaa, no colasta voi tulla cofeiinia.. vai olisko se sit vaan annostuksesta kiinnii..Kottonmouth wrote:Onko kukaan testannut alkoholia IV:nä? Kiinnostaisi tietää mitä siitä seuraa, ihan vain uteliaisuudesta. Itse en MITÄÄN rännitä, mutta kun tuo alkoholin IV käyttö on ollut netissä sellainen outo juttu puheenaiheena jo kauan. kukaan siitä ei oikein haluaisi puhua...
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Tässä pienessä sievässä mietiskelen..
Jos on hyvä baari-ilta, kaikki menee JUST niinkun kuuluukin ja kaikilla on kivaa. Menet nukkumaan tyytyväisenä, hymyillen.
Jos kännin aikana murehtii kaikenlaista tai sitten ilta menee muuten vähän huonosti, rupeat laskuhumalassa mököttämään ja valittamaan/itkemään (etenkin naiset).
Hyvä trippi / Huono Trippi?
Dude, you can go trippin with alcohol too
Jos on hyvä baari-ilta, kaikki menee JUST niinkun kuuluukin ja kaikilla on kivaa. Menet nukkumaan tyytyväisenä, hymyillen.
Jos kännin aikana murehtii kaikenlaista tai sitten ilta menee muuten vähän huonosti, rupeat laskuhumalassa mököttämään ja valittamaan/itkemään (etenkin naiset).
Hyvä trippi / Huono Trippi?
Dude, you can go trippin with alcohol too
-
Huiko
- LD50
- Posts: 2480
- Joined: Mon 18 Jan 2010, 16:13
- Location: Pääkaupunkiseutu
Re: Alkoholi-topic
Alkoholiliila nimenomaan. Delirium tremensiski kenties tilana tuttu? Sillon sitä vasta sekooki.
Mut joo, myös pienempinä altistumisina aiheuttaa muuntunutta tajunnantillaa ja sen kokemista.
En tiiä ootko kuullu, mut on toi alkoholi meillä yleisin ja hyväksytyin huume? 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Alkoholi-topic
Onhan toi ihan selvä juttu. Ja set & setting vaikuttaa aika vahvasti oli kyse vaikka alkoholista 
-
NatiHero
- Kameleontti
- Posts: 821
- Joined: Wed 04 Aug 2010, 00:31
Re: Alkoholi-topic
True! Juovuksissa tulee myös usein pohdittua hurjan syvällisiäSahkoinenVelho wrote:Onhan toi ihan selvä juttu. Ja set & setting vaikuttaa aika vahvasti oli kyse vaikka alkoholista
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
Sotajumala
- Karvakuono
- Posts: 15
- Joined: Sun 02 Jan 2011, 17:02
Re: Alkoholi-topic
Eiköhä jekku ja jack daniel's kapua ykkössijalle 
-
JarruMies
- Karvakuono
- Posts: 34
- Joined: Thu 05 May 2011, 22:18
- Location: Helsinki
Re: Alkoholi-topic
^Alkohooli I.V.:n on ihan normaali käytäntö, kun vieroitetaan sairaalassa todella rankkoja dokuja
. Kiesus sitä viinan lemua, kun huoneessa on neljäkin tenua, jotka saavat viinaa I.V.:nä. En valitettavasti tiedä mikä on viinan %, kun sitä annetaan tenuille I.V.. Osaako joku kertoa prosentin? Koskelassa ainakin moista hoitoa annetaan...
JarruMies
JarruMies
Elämä voittaa!
-
muhennos
- Lepakko
- Posts: 192
- Joined: Wed 11 Aug 2010, 02:42
Re: Alkoholi-topic
^^jostain muistan lukeneeni että tyypit oli ottanut pienen määrän metanolia siinä suhteessa ettei kuitenkaan henki lähteny. heitä pidettiin sairaalassa noin 1 promillen humalassa elimistön pikkuhiljaa tottuessa myrkytystilaan. ja useimiten alkoholivieroituksissa tai sen aiheuttamassa deliriumissa annetaan diatsepaamia i.v. vaikka tottahan se on että olo lähtee sillä millä se on tullutkin
. prosenteista tuskin kannattaa tässä yhteydessä puhua, mutta promilleina mennään varmaan sillä ehdolla että mitä pahemmasta putkesta ja veren alkoholipitoisuuden määrästä pitää vieroittautua. elikkä tässäkin päihteessä hiljalleen laskeutuminen aina sinne nollalukemiin on paras vaihtoehto.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
STRN
- Psykonautti
- Posts: 149
- Joined: Mon 09 May 2011, 13:28
Re: Alkoholi-topic
Mitään erityistä suosikkia ei ole, oluista karhu on paras ja lonkeroista orginal. Viinaksia harvemmin juon että ei ole niistäkään mitään suosikkia. Gambinaa kulutin joskus aika tuhdisti ja se alko tulla korvista ulos ja nykyään oksettaa se hajukin.
4:20pm
-
Joumän
- Psykonautti
- Posts: 83
- Joined: Sat 30 Apr 2011, 21:00
Re: Alkoholi-topic
Lemppareita on oikeestaan aika monta. Parasta bisseä mitä tullu maistettua on ehottomasti Budějovický Budvar Premium Lager. Suosittelen kyl maistamaa! Kotimainen paras on Karhu A. Yleensä tulee ostettua kuitenki sitä marketin halvinta bissee kun sitä nii paljon tulee juotuu.
Viinadrinksuista sit Gin tonic erittäi jees, vaikka baarissa tulee kyl aina taottua fisuja. Kyl etanolin maun saa peitettyä tosi hyvin, ja silti vahvana kuha on vaa sekotussuhteet kunnossa.
Paras tapa nauttia alkoholia on ehottomasti jääkaappikylmää vahvaa kaljaa (6-8%) suppiloletkun kautta
Viinadrinksuista sit Gin tonic erittäi jees, vaikka baarissa tulee kyl aina taottua fisuja. Kyl etanolin maun saa peitettyä tosi hyvin, ja silti vahvana kuha on vaa sekotussuhteet kunnossa.
Samoilla linjoilla tääläkin. Alko antaa aina, mut kuitenki ottaa paljo enemmä...Olio wrote:Alkoholi on mulle vähän liian hyvä päihde ku tykkään vaan humalasta niin maar paljon. Se on kaikkea euforista sosiaalista nopiaa ja hidasta, pilven kanssa se on täydellinen trippi. oonkohan vähän alkoholisti![]()
Paras tapa nauttia alkoholia on ehottomasti jääkaappikylmää vahvaa kaljaa (6-8%) suppiloletkun kautta
Ja laita eteen mitä vaan, jos se tuskaa helpottaa niin kyselemättä nappaan
-
avantGarde
- Lepakko
- Posts: 218
- Joined: Tue 06 Jul 2010, 05:21
- Location: PK seutu
Re: Alkoholi-topic
Joo monesti on lupailtu kovis lisko darroissa et nyt loppuu.
Mut se alkoholin vaikutus on vaan niin vitun ihana ja se et sitä on jostai 15v. asti tyylii joka viikonloppu kiskottu niin nykyää vaikee keksii tekemistä sen juopottelun tilalle.
..En tuu varmaan koskaan päästämään irti alkoholista.. diggaan siitä ihan liikaa.
Mut se alkoholin vaikutus on vaan niin vitun ihana ja se et sitä on jostai 15v. asti tyylii joka viikonloppu kiskottu niin nykyää vaikee keksii tekemistä sen juopottelun tilalle.
..En tuu varmaan koskaan päästämään irti alkoholista.. diggaan siitä ihan liikaa.
-
Zubs
- Lepakko
- Posts: 246
- Joined: Sat 27 Nov 2010, 23:16
Re: Alkoholi-topic
Jooh ihan perus ku viel pari kk sit kirosin alkoholin syvimpään helvettiin, mut nyt on taas tullu ryypättyy. Onhan tää klassista vetää kunnon kännit

-
Olio
- Kameleontti
- Posts: 550
- Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
- Location: Tku/Hki
Re: Alkoholi-topic
tätä on hienoa ottaa baarissa joku pari vaan ni tulee mukava sosiaalinen olo eikä mitään örvellystä oikeesti niin typerää katseltavaa, mut mikä mä oon sanomaan 
-
SteveHarris
- Psykonautti
- Posts: 71
- Joined: Wed 17 Mar 2010, 04:48
Re: Alkoholi-topic
Onpa tässä taas menny holia aivan sairaita määriä, frendinkaa just kelailtiin tossa et viimesen kuukauden aikana vissiin pari päivää selvinpäin ja neki menny darrassa, eilenki meni stadissa syntisen paljon rahaa kun juhlittiin kaverin lakkiaisia, noh eipä siin, pitäis kai jatkaa tänäänkin, huomenna jos ois vaikka selvinpäin
-
zero
- Kameleontti
- Posts: 650
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 11:57
- Location: Lahti
Re: Alkoholi-topic
alkoholi maistuu. ehkä vähän liikaaki. klinikan kautta alkoo moi.
-
Olio
- Kameleontti
- Posts: 550
- Joined: Mon 18 Oct 2010, 22:48
- Location: Tku/Hki
Re: Alkoholi-topic
perun sanani pelkästään bupren kanssa tä on hyvää.
Pelkkää tätä ni hyi hyi tai minkä tahansa muun kanssa hyihyi.
ei oo meikän juttu.
lääkkeitä ja huumeita vaan.
Pelkkää tätä ni hyi hyi tai minkä tahansa muun kanssa hyihyi.
ei oo meikän juttu.
lääkkeitä ja huumeita vaan.
-
mouru
- Karvakuono
- Posts: 37
- Joined: Tue 19 Oct 2010, 01:39
Re: Alkoholi-topic
Känni on huippu. Monesti vaan tulee vähän tyhmä olo ja huvittaa polttaa paukut, että saa vähän ajatusta takas päähän.. Jos jättää nuo paukut polttamatta nii sillonki on kivaa, hirveä tohotus ja meno ja selostus ja pillu. 
-
porter
Re: Alkoholi-topic
Oikein takaraivoon kolahti äsken himo
Olutta tahtoo ja karpalolonkkua!!
-
Vape
- Lepakko
- Posts: 262
- Joined: Thu 17 Mar 2011, 12:08
Re: Alkoholi-topic
pitkästä aikaa pääs kunnolla tyhjään pään alkoholin parissa. vituttaa vaan kun ei ole nhl-finaalista mitään muistikuvaa
yleensä säästynyt krapuloilta mutta nyt iski semmoset olot ettei oo voinu muutaku jumittaa sängyssä
yleensä säästynyt krapuloilta mutta nyt iski semmoset olot ettei oo voinu muutaku jumittaa sängyssä
-
doof
- Kameleontti
- Posts: 615
- Joined: Wed 01 Jun 2011, 16:49
Re: Alkoholi-topic
Joskus ku lupaan ittelleni olla käyttämät mitään huumeit vaikka pari viikkoo, ni joskus tulee otettua pari bisseä iltasin "lohdutuksena"
sit kavereide kans tulee pari krt/kk juotua, mut muute en holia juo vaik ihan mukava onki. Ja kyllä, bisse on sitä parast!
-
avantGarde
- Lepakko
- Posts: 218
- Joined: Tue 06 Jul 2010, 05:21
- Location: PK seutu
Re: Alkoholi-topic
Eilen laitoin 25l kiljupöntön pulputtamaan. Huomenna pääsee NAATTIMAAN 
-
Hitler
- Apteekki
- Posts: 452
- Joined: Tue 22 Jun 2010, 21:04
- Location: minä pesen itse minun jalkani minä
Re: Alkoholi-topic
Kesä tuli mutta dokaaminen on pysyny iha hallussa, paljon muttei liikaa.
pirun hyvä nuolla kuorena
-
C0H0
Re: Alkoholi-topic
Sori, mut pakko tarttua tähän. Eikös tuo ole hieman itsensä kusettamista, kun on ilman "huumeita", mutta silti käyttää alkoholia? Kahvin ja tupakan ymmärrän, ne kun päihdyttää hyvin vähän.jNas wrote:Joskus ku lupaan ittelleni olla käyttämät mitään huumeit vaikka pari viikkoo, ni joskus tulee otettua pari bisseä iltasin "lohdutuksena"sit kavereide kans tulee pari krt/kk juotua, mut muute en holia juo vaik ihan mukava onki. Ja kyllä, bisse on sitä parast!
-
mouru
- Karvakuono
- Posts: 37
- Joined: Tue 19 Oct 2010, 01:39
Re: Alkoholi-topic
Eipä kai tuo pari bisseäkään hirveästi päihdytä.C0H0 wrote:Sori, mut pakko tarttua tähän. Eikös tuo ole hieman itsensä kusettamista, kun on ilman "huumeita", mutta silti käyttää alkoholia? Kahvin ja tupakan ymmärrän, ne kun päihdyttää hyvin vähän.jNas wrote:Joskus ku lupaan ittelleni olla käyttämät mitään huumeit vaikka pari viikkoo, ni joskus tulee otettua pari bisseä iltasin "lohdutuksena"sit kavereide kans tulee pari krt/kk juotua, mut muute en holia juo vaik ihan mukava onki. Ja kyllä, bisse on sitä parast!
-
Kottonmouth
Re: Alkoholi-topic
Ei niin, mutta tuo on sama kun sanois että "olen ilman buprea" mutta silti vetää vaikka 0.2mg päivittäin.