Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
RcKokki
Apteekki

Re: Methoxetamine

Post by RcKokki »

Trapped wrote:Nyt sais 50mg tätä tavaraa.
Onko liian suuri dose, jos kielen alle 50mg ekalla kerralla?
Dexmiä on kokeiltu eli jonkinlainen kuva millasta menoo tulee olemaan. :left:
Ei mielestäni ole ollenkaan liian iso annos, alle 50mg en ole oikein saanut lyhyttä hassua oloa kummempia vaikutuksia. Boostailemalla on parhaiten minulla toiminut tuo, ikinä ei ensimmäiset ole toimineet hyvin, vaan vasta boostin jälkeen on meininki lähtenyt päälle. Ehkä 25mg ensiks ja puolen tunnin päästä toiset perään, voisi olla kannattava nauttimis tapa.
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Selvä. Eli buustimalla tänään.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
naponen
OD

Post by naponen »

Joo, aika mielenkiintoinen tavara kyllä. Otin eilen klo 18.53 noin 25mg pommina. Olin poltellut kannabista joten olin valmiiksi hieman pilvessä. Kroppa tuntui rentoutuvan ja oli hieman opiaattimainen olo mutta epäilen tämän johtuvan ihan kannabiksesta koska tuo lajike on mulle ainakin tosi tuntuva kropassa. Klo 22.00 otin shottina 20mg lisää. Hieman opiaattiolo koveni ja tuntui että väsyttää muttei kuitenkaan nukuta. Makoiltiin miehen kanssa ja kuuntelin mitä mies selitti tattipäissään. Klo 23.51 otin toisen shotin, noin 30mg. Olisin ottanut enemmän mutta ainetta ei ollut enempää. Juttu lensi aika korkeella, tuli kelattua diippejä juttuja mutta silleen mielenkiinnolla ja halulla, ei ollut sellaista tutkari-kelailua mikä on joskus aika ahdistavaakin. Hieman shotin ottamisen jälkeen opiaattikuosi koveni. Olo oli mdmamaisen euforinen, ajatus selkeä mutta hidas kuosin takia. Jonkun ajan päästä tajusin ajattelevani aika jänniä ja outoja asioita. Ajatus harhaili kuten tripeillä, mutta kuitenkin mieli oli silleen selkeä. Selitin miehelle että tässä on normaali olo mutta vähän mietityttää että onkohan kaikki ihan siten miltä tuntuu. Mitään visuaaleja ei tullut. Kävin välillä tupakalla ja välillä pajautin, molempien jälkeen päässä kohisi kovasti hetken ajan jolloin oli pakko vaan makoilla. Sellaisia euforiarusheja ja opiaattimaista jumittamista.

Aika jännä oli kyllä. Voisi kokeilla uudestaan ja ajattelin sitten ottaa suoraan jonku 80mg tms. Hassua miten itsellä ei tuntunut mitään mindfuckia kun taas miehellä tuntui hetken että järki lähtee kun hän otti tätä noin 25mg yks kerta. Hänellä tosin sienet/happo/muut tutkarit ei aiheuta mitään ja tuntuu ettei "toimi" kun taas itse olen aivan todellisuuden ulkopuolella. Kai hällä sit toimii dissot paremmin ja mulla deelit tms.

Mutta joo. Odotan kyllä seuraavaa kokeilukertaa.
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

Suhteellisen rento dissosatiivi. Ensin varovasti 15mg nokkaan "kokeiluna" (liekö tuossa nyt järkeä,mutta tunnenpahan rajani) jonka jälkeen 20min odottelua ja n.25mg nokkaan. Valui suhteellisen vittumaisesti nieluun (ja kauan valui!)
Ensimmäiset fiilikset oli "olenko tulossa kipeäksi" kurkussa todella vittumainen tunne ja pää tuli vähän kipeäksi. Jossain vaiheessa pääkipu katosi mutta tunne kurkussa voimistui. Hetken kuluttua unohdin jo koko asian ja aloin tuntea aivan tajuntonta mielihyvää. Nousin pystyyn ja olo oli kuin 800-mg DXM annoksilla.Tasapaino katosi hetkellisesti ja näkökenttä hieman sumeni ( ottamisesta oli aikaa n 35min). Kaikkii pieniin yksityiskohtiin jäi pahasti jumiin,kusellakäynti oli yhtä jännitystä tuleeko se pisu vai ei :D Vähän syvemmälläkin mielessä käytiin,ei siitä sen enempää.
Illalla otettiin muutamia buusti-annoksia,n 25mg kokoisia,tuntui että eipä siitä olosta oikein nousta sen enempää.

Erittäin mukava,euforinen,jokseenkin opiaattia muistuttava olotila kaikkine tracereineen ja visuaaleineen. Melko "sekavaksi" kylläkin veti.. Toleranssi ilmeisesti tulee suhteellisen nopeasti korkeaksi?
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
Neste
OD

Post by Neste »

Pienillä annoksilla (tällä kertaa 25mg kielen alle) erittäin rentouttava. Opiaatteja en ole kokeillut mutta voisin kuvitella että näissä on paljon samaa kuten moni muukin on jo maininnut.

Tästä tulee aina sellainen fiilis että aika on pysähtynyt :) Tykkään..

Toleista sen verran että otin jokin aika sitten neljänä iltana peräkkäin (doset jossain 30-40mg) ja viimeiset toimivat huomattavasti heikommin kuin ensimmäiset.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Usoda
LD50

Post by Usoda »

FlippinDouble wrote:Toleranssi ilmeisesti tulee suhteellisen nopeasti korkeaksi?
Kyllä tulee, huomattavasti nopeammin kun DXM:n kanssa joten vähintään viikon tai kahden tauot annosten välillä suositeltavia.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tuli todettua et ei tääkään jää ''tyhjäksi'' kun isompia doseja ottaa,
50mg kielenalle, ja 1,5 tunnin päästä 50mg nokitettuna toi jo melkosen tripin.

Vähän dexmimäistä, mutta kauhee euforia ja muutenkin hidas, opiaattimaist muistuttava olo,
tuli siinä koettua uudelleensyntymät sun muut.

Trippi kesti valitettavasti vaan jonkun tunnin, ja jätti jälkeensä hirveen sekavuustilan,
ei nähnyt oikein eteensä, eikä pystyssä pysynyt, pääkin oli ihan solmussa, mut ei siinä sekoilussa mitään varsinaist sisältöö ollut loppuvaiheest.
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Onko kellään kokemusta MXE:n varastoimisesta? Miten on säilyvyyden laita jääkaapissa? Oliskikohan huoneenlämpö parempi vaihtoehto...
Itse pistin minigrippiin folion sisälle, ja vähän paperia ympärille ja lasipurkkiin. Säilyyköhän tuo jääkaapissa ihan hyvänä?
:cheers:
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Mites toi komboilu esim. bupren kanssa? Luin bluelightin puolelta, että jotain pientä hengityslaman riskiä saattas olla..
It's just a ride.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

En lähtisi tätä itse kauheasti minkään hidastavan kanssa kombottaa ainakaan isommilla annoksilla, tuntuu mulla ainakin saavan ns. palan kurkkuun ja hengitystä hidastavan ihan tarpeeksi jo pelkiltäänkin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Ok, pitää olla varovainen ku vaakakin näyttää vaa 0.01 tarkkuudella ja vipattaa, ei pidä tasasta lukua.
Oisko mitää vinkkejä tohon annosteluun muulla kun vaa`alla, esim. pikkurillin päätä nuolasemalla ja dippaamalla?

Ja joo milligrammavaaka on tilauksessa, mutta se nyt vie oman aikansa.
It's just a ride.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Annostelu ei niin kauheen tarkkaa mielestäni ole kunhan ei 100mg yli kauheasti mene.
Ekaa kertaa ottaessa tosin kantsii ihan milligrammavaaan kanssa mitata sellanen testiannos. Mielestäni sellanen 25-45mg on sopiva ekalle kerralle.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Ok joo kiitoksia infosta. Tässä ollaa nyt aika silmämääräsesti doussailtu ja meininki on hyvä, joo tosi jees.
It's just a ride.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Rollo Tommasi wrote:Mites toi komboilu esim. bupren kanssa? Luin bluelightin puolelta, että jotain pientä hengityslaman riskiä saattas olla..
Ei ainakaan mulla ollut mitään ongelmaa, buprea ja lyricaa kuului ihan peruskomboihin viinan kera.

Mutta tähänkin vaikuttaa tolet ja annoskoot.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Sellainen 60mg nokkaan tuottaa aika mukavan olon jo. Semmoinen meni päivemmällä, sitten hieman myöhemmin nukuin vähän, ja siinä 9 tuntia MXE:n nauttimisen jälkeen JWH-018+210 toivat poltettuna takaisin MXE-oloja... Nokitin sitten myöhemmin vielä ~30mg MXE:tä ja hyvin toimii :up: Ei tämä kyllä mun mielestä yhtä kivaa ole kuin ketku, se pitää sanoa. Mutta hyvää tavaraa silti 8)
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Hyh, miten voitte nokittaa tätä. Itse koitin sublinguaalisesti ja en kyllä pystynyt minuuttia pidempään pitämään. Luulis että tulee ihan karsea drippi nokittamal jos ottaa :roll:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

HiisaajaHiisi wrote:Itse koitin sublinguaalisesti ja en kyllä pystynyt minuuttia pidempään pitämään. Luulis että tulee ihan karsea drippi nokittamal jos ottaa :roll:
Tää on vähän jakanut mielipiteitä, mun mielestä tää on ihan herkkua verrattuna johonkin deeleihin, tää ei ees satu tai mitään...

mdpv ja methoxe ehkä parhaimpia mitä oon nokitellut...

no jo ja subu what ever...

kokiksella ne maut lähtee...
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Toimiiks tää edes nokittamalla/sublinguaalisesti paremmin eli pienemmillä annoksilla enemmän vaikutusta? Jostain oon lukenu et toimis samalla tavalla kun pommina otettuna nokittamallakin tää.. kait nousis vaan nopeemmin.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

HiisaajaHiisi wrote:Hyh, miten voitte nokittaa tätä. Itse koitin sublinguaalisesti ja en kyllä pystynyt minuuttia pidempään pitämään. Luulis että tulee ihan karsea drippi nokittamal jos ottaa :roll:
Ei tää kyllä kovin paha ole nokitettuna verrattuna moneen muuhun, mitä nyt voikaan keksiä nokitella.
Usoda wrote:Toimiiks tää edes nokittamalla/sublinguaalisesti paremmin eli pienemmillä annoksilla enemmän vaikutusta? Jostain oon lukenu et toimis samalla tavalla kun pommina otettuna nokittamallakin tää.. kait nousis vaan nopeemmin.
Paha kyllä sanoa, kun oon pelkästään nokkiin vetänyt :D Mutta luulisi että toimii ainakin jonkun verran paremmin, ja onhan ne nopeammat nousut ainakin kivemmat...
Neste
OD

Post by Neste »

Voisin kuvitella että pommina olis huonompi hyötysuhde ja tietenkin nousee hitaammin. Pitää testailla joskus. On tullut otettua vaan nenään ja subling.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ei tää pahalta nenus tunnu.

Sublinguaalisest toimii aika erityylisesti, ja jotenkin mukavemmin,
turruttaa enempi. Tai niin luulen. Omien havaintojen mukaan kovemminkin kuin nokittaessa.
FlippinDouble
Psykonautti

Post by FlippinDouble »

HiisaajaHiisi wrote:Hyh, miten voitte nokittaa tätä. Itse koitin sublinguaalisesti ja en kyllä pystynyt minuuttia pidempään pitämään. Luulis että tulee ihan karsea drippi nokittamal jos ottaa :roll:
Ei munkaan mielestä kyllä nokkaan tunnu. Kuitenkin tuo 25-40mg ei ole kovin suuri linjakaan, ei tuota ongelmaa. Tuntuu että vähän "puuduttaa" kurkkua kun valuu nieluun.. :foil:
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Meni eilen 35mg nokittamalla. Oli kyllä aika paha drippi, ei silti pahimmasta päästä. Muuta eroa en huomannut kun nopeammat nousut. Taidan pysyttäytyä suun kautta ottamisessa.
Myöhemmin meni myös 15mg ja 30mg boostit.

Ekaa kertaa tuli myös tästä päänsärky laskuvaiheessa, joka jatkuu vielä tällekin päivälle... :doh: Taitaa olla ihan hyvä aika pitää taukoa.
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

triph wrote: tämä on jotain ihan muuta.
Be yourself.
Neste
OD

Post by Neste »

Oon tykästynyt 25mg subling. Mitenkäs paljon kannattaisi ottaa pommina että olisi suht samat olot? 35? 40?

edit: otin 35mg about kuuden alkoholi annoksen jälkeen ja kyllä sitä tuli oltua aika pihalla eli hyvä hyötysuhde tai sitten alkoholi boostaa. Testailen joskus lisää...
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

Täytyy kyllä sanoa, että tämä on paras uusi "rc" aikoihin. Viime yönä 55mg nokkaan ja erittäin mukavaa oli :)
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Tää on ihan buenoo, ilman sen parempia perusteluja - testaa ja koe jos kiinnostaa, kaikki ei varmaan tykkää. Hidastelijoille +..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Alprotofu
Tuppisuu

Post by Alprotofu »

Muutama viikko takaperin kokeilin ekaa kertaa tätä jännittävyyttä. Ei ollut mitään aikaisempaa kokemusta vastaavista päihteistä.
Varovainen kokeiluni oli ~30mg kielen alle, koska tosiaan ensikosketus kyseiseen substanssiin ja olin pohjalle juonut alkoholia ja polttanut pilveä.

Humalatila oli verrattaen kova ja aika pian annoksen jälkeen tuli ikään kuin "kevyt olo" ja alkoholista johtunut paha olo katosi. Juurruin tässä vaiheessa sohvalle fiilistelemään ympärillä pyörivää maailmaa. Ensi kerralla pitää kokeilla pelkällään, että osaa tunnistaa aineen omat vaikutukset irti alkoholin vaikutuksista, ehkä tupladosella.
Yhden kokeilun perusteella vaikuttaa tutustumisen arvoiselta, sopii humalan päälle vallan mainiosti pienillä annoksilla. :up:
Neste
OD

Post by Neste »

Oletteko huomanneet että suuhun tulee aina sellainen "jännä" maku kun tätä ottaa? Ei ole väliä ottaako nenään, kielen alle tai vatsaan... :right:
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Mulla menee koko suu turtaks huulia myöten, kumilta kyllä kaikki maistuu kuten aina dissoissa mut ei sivumakua muuta havaittavissa.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava