Ymmärtääkseni näin. Kotietsinnän hyöty voisi muuten olla aika olematon.deckard wrote:Eli katotaanko joka ikinen kaappi ja lokero sentilleen läpi
Tulli on kuulemma alkanut napata paketteja aikaisempaa useammin. Mikähän mahtaa olla syynä?
Ymmärtääkseni näin. Kotietsinnän hyöty voisi muuten olla aika olematon.deckard wrote:Eli katotaanko joka ikinen kaappi ja lokero sentilleen läpi
Riippuu vähän kerrasta. Kerran ei kattoneet jääkaappiin jossa oliki parit ylläritdeckard wrote:Teillä joillain kun on näköjään ollut tullin takia noita kotietsintöjä niin voisitteko kertoa että kuinka tarkkaan niissä pengotaan kämppää? Eli katotaanko joka ikinen kaappi ja lokero sentilleen läpi, ja avataanko esim sohvien tyynyt tai jotain? Ja onko esim läppäriä takavarikoitu siinä samassa? Arvostaisin jos jollain on kokemusta ja voisi vastata tähän.
Tjaa-a.Neste wrote: Tulli on kuulemma alkanut napata paketteja aikaisempaa useammin. Mikähän mahtaa olla syynä?
Voihan olla että heikäläiset keräävät ns. tiedustelutietoa eri boardeilta ja osaavat siten laskea 1+1 ja kenties kohdistaa huomiota tietystä maasta tuleviin kirjeisiin/paketteihin? Tuolla oli muuten mielenkiintoinen luku, pelkkää Spiceä takavarikoitu vuonna 2009 n. 60 kiloaTieto uusista aineista leviää keskustelupalstoilla nopeasti, ja jotkut aineet nousevat suosioon.
Myös aineen saatavuus verkkokaupoista vaikuttaa
niiden hankintaan. Internet-sivustoilla vaihdetaan
tiuhaan vinkkejä ja kokemuksia aineista sekä siitä,
kuinka Tulli suhtautuu designhuumeiden maahantuontiin.
Heh... voi vaan kuvitella miten paljon sitäkin on tullut läpi. Jenkeissähän tuota JWH pikakieltoa ei saatu voimaan kovin äkkiä koska sillä arveltiin olevan about miljardin dollarin vaikutus talouteenHz0 wrote:pelkkää Spiceä takavarikoitu vuonna 2009 n. 60 kiloa
Oliko mistä maasta kyse?Neste wrote:Heh... voi vaan kuvitella miten paljon sitäkin on tullut läpi. Jenkeissähän tuota JWH pikakieltoa ei saatu voimaan kovin äkkiä koska sillä arveltiin olevan about miljardin dollarin vaikutus talouteenHz0 wrote:pelkkää Spiceä takavarikoitu vuonna 2009 n. 60 kiloa
Maakohtainen postin seuranta saattaisi olla hyvinkin mahdollinen syy tuohon em. tapaukseen koska erään toisen kaupan tiimoilta oli ihan helvetisti hypeä.
Tiedon todenperäisyydestä ei takeita mutta enpä usko että kukaan tuota sepittäisikään.jos lajittelukeskuksella koira haistaa pr paketissa kukat niin pakettiin pistetään tarralapulla postivirkailijalle "rikosasia, kutsu vartija" -ohje ja vartijointiliikkeen jätkät hakee sit pakettia noutavan "asiakkaan" ja toimittavat poliisille.
posterestante on 0% turvallisempi kuin omaan osoitteeseen lähetetty paketti. paitsi ulkomailta tulleet kuulemma syynätään vähän tavallista tarkemmin tullipostissa. kaikin puolin paska vaihtoehto.
t: itellan mies
Käytitkö kaikilla kerroilla samaa nimimerkkiä?Grower wrote:Kolme kertaa olen tilannut poste restanteen eikä kertaakaan ole tullut perille eli ilmeisesti tuli napannut. Aika paska vaihtoehto siis on. Seuraavan kerran tilaan omaan osoitteeseen rohkeasti jos siis mitään enää innostun tilailemaan.
Ensimmäisellä kerralla oli eri nimi kuin kahdella muulla kerralla. Käytin keksittyjä ihan oikean kuuloisia nimiä. Varmaan ne seuraa jotenki tarkempaan nuo poste restante lähetykset vaan en sitten tiedä onko ollu paskaa tuuria vain...Hz0 wrote:Käytitkö kaikilla kerroilla samaa nimimerkkiä?Grower wrote:Kolme kertaa olen tilannut poste restanteen eikä kertaakaan ole tullut perille eli ilmeisesti tuli napannut. Aika paska vaihtoehto siis on. Seuraavan kerran tilaan omaan osoitteeseen rohkeasti jos siis mitään enää innostun tilailemaan.
Tätä olen itsekin monesti miettinyt. Joskus tuli tilattua thaimaasta 10mg ryssiä ja paketti muka lähti liikenteeseen, mutta ei koskaan tullut perille. En kyllä usko että paketti lähti koskaan mihinkään, vaan apinat pitivät rahat ja väittivät että tulli veiSahkoinenVelho wrote:Tai sit vendorit varastaa rahas ja pistää tullin piikkiin paketin katoamisen.
...lainassa viikon verran Suomessa tullin lääkeväärennösten tehovalvonnan apuna.
Vauhdilla nyt koti "puhtaaksi". You know what I mean!Sub-Zero wrote:Itsellä tais jäädä viime viikolla ekaa kertaa tullin haaviin paketti.. (2g 4-FMP)Tilaus lähetettiin 14.3.2011 eikä vieläkään oo kuulunut mitään.. Tätä ennen saman eurooppalaisen vendorin kautta tilatut paketit on tullut aina viikon sisällä perille.. Ja aina ollut juuri sitä mitä tilannut ja oikea määrä. Tällä hetkellä kyseinen vendor ei lähetä mitään Suomeen.
Oon viimeisen 2-3 vuoden aikana tilannut varmaan yhteensä yli tonnin edestä vaikka mitä tutkareita/legal high yms. aineita mitä netistä saa tilattua, ja nyt tosiaan eka kerta kun tais jäädä tulliin paketti..
Tai no jos tarkkoja ollaan, yksi mulle lähetetty paketti on päätynyt poliisille ja sen takia oon käynyt kuulusteluissakin, koska paketti oli auennut Suomessa posteljoonin laukussa ja aineet olivat tietenkin pudonneet ulos paketista..... Sillä kertaa mua ei tuomittu mistään, koska eivät kuulemma sisältäneet mitään "sillä hetkellä laitonta ainetta".![]()
Kysymyksiä aiheeseen liittyen:
Tuleeko tullista kirje ensin, ennen kuin soittavat tai tulevat "hakemaan"?
Ja soittavatko koskaan tuntemattomasta numerosta?
Mulle on aina silloin tällöin muutenkin tuntemattomista numeroista soiteltu, mutta nyt viimeisen kahden viikon aikana tullut 2 soittoa tuntemattomasta numerosta mihin en oo vastannut.. Yleensä noi tuntemattomat numerot on ollut aina jotain puhelinmyyjiä tai sitten kaveri kuka vankilasta soittanut..
Joka kerta on kellariki pistetty mullinmallin ja koiran kanssa nuuhkittu meillä. Vie kaverille ennemmi jemmaa kaikki arkaluontonen.Enfini wrote:Jos tulee kotietsintää eikai ne ny niin tarkaks ala et kellarinki kääntää ylösalas, aattelin sinne kaiken epäilyttävän stäshätä varmuuden vuoks.![]()
Muutamanki asian takia pitää kotietsintää tässä kuumotella, toinen on tulli.