DXM kokeiltu hyvän kukan kanssa. Paska lentänyt aika huolella --> 2 rl paperia mennyt... Oon koittanu pari tuntia säätää avataria mutten oikeen onnistu
The DXM topic
-
NoLife1%Lowlife
-
spasm
- OD
Eilen (ja tänään) tuli taas otettua dexmiä. Erottelematta meni ehkä 400mg, mutta sepä ei haitannut kun olin varannut Imocuria matkaan. Pari kertaa kävin vessan puolella mutta siinä se. Aluksi paha olo, joka kuitenkin väistyi.
Kummallista eilisessä oli se, että sain nimenomaan dexmistä elämäni parhaat euforiat. Hetken (=muutaman tunnin) olin onnellisin ihminen maan päällä. Minkäänlaisesta matkaamisesta ei ollut kyse, vaikutukset jäivät lähinnä mielialaan, tasapainoaistiin, näköaistiin ja tietysti ajatuksiin. Kummallista, kaupungilla kävely kavereiden kanssa oli jotain niin mahtavaa, etten ollut koskaan kokenut vastaavaa. Ekstaasimainen olotila.
Toinen hieman omituinen juttu oli se, että nimenomaan laskut olivat paras osa illasta. Laskut tuottivat sekä tänään että eilen sen parhaan euforisen ja hyväntahtoisen onnellisuuden. Laskujenkin häivyttyä jäi onnellinen ja iloinen tunne päälle.
Kummaa.
Monet puhuvat DXM:n lisäävän hetkellisesti fyysistä voimaa. Itse tunsin itseni ehkä hieman voimakkaammaksi, mutta varsinkin laskuissa korostui enemmänkin liikeratojen tarkkuus ja nopeus. DXM-laskuissa kitaran soittaminen oli parempaa kuin koskaan aiemmin. Bänditreeneissä huomasin, että soitin kitaraa äärettömän hyvin verrattuna normaaliin. Jotenkin kaikki loksahti paikoilleen ja soittaminen oli todella tarkkaa ja nopeaa.
Edit: vähän lisäilyä
Kummallista eilisessä oli se, että sain nimenomaan dexmistä elämäni parhaat euforiat. Hetken (=muutaman tunnin) olin onnellisin ihminen maan päällä. Minkäänlaisesta matkaamisesta ei ollut kyse, vaikutukset jäivät lähinnä mielialaan, tasapainoaistiin, näköaistiin ja tietysti ajatuksiin. Kummallista, kaupungilla kävely kavereiden kanssa oli jotain niin mahtavaa, etten ollut koskaan kokenut vastaavaa. Ekstaasimainen olotila.
Toinen hieman omituinen juttu oli se, että nimenomaan laskut olivat paras osa illasta. Laskut tuottivat sekä tänään että eilen sen parhaan euforisen ja hyväntahtoisen onnellisuuden. Laskujenkin häivyttyä jäi onnellinen ja iloinen tunne päälle.
Kummaa.
Monet puhuvat DXM:n lisäävän hetkellisesti fyysistä voimaa. Itse tunsin itseni ehkä hieman voimakkaammaksi, mutta varsinkin laskuissa korostui enemmänkin liikeratojen tarkkuus ja nopeus. DXM-laskuissa kitaran soittaminen oli parempaa kuin koskaan aiemmin. Bänditreeneissä huomasin, että soitin kitaraa äärettömän hyvin verrattuna normaaliin. Jotenkin kaikki loksahti paikoilleen ja soittaminen oli todella tarkkaa ja nopeaa.
Edit: vähän lisäilyä
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tropic
- Apteekki
Oon myös huomannut ton fyysisen voiman kasvun. Kerran kokeilin tehdä punnerruksia dexmeissä ja jaksoin tehdä niitä ihan käsittämättömän paljon putkeen verrattuna mitä selvänä menee. Normaalisti 50-100 punnerusta putkeen tekee mulla aika tiukkaa, mutta jotenkin dexmeissä en tuntenut väsymistä käsissä ja niitä meni joku parisataaspasm wrote:Monet puhuvat DXM:n lisäävän hetkellisesti fyysistä voimaa.
-
spasm
- OD
tropic wrote:Oon myös huomannut ton fyysisen voiman kasvun. Kerran kokeilin tehdä punnerruksia dexmeissä ja jaksoin tehdä niitä ihan käsittämättömän paljon putkeen verrattuna mitä selvänä menee. Normaalisti 50-100 punnerusta putkeen tekee mulla aika tiukkaa, mutta jotenkin dexmeissä en tuntenut väsymistä käsissä ja niitä meni joku parisataaspasm wrote:Monet puhuvat DXM:n lisäävän hetkellisesti fyysistä voimaa.
Jep. Osaako joku selittää mistä tämä johtuu? Kiinnostava ilmiö kyllä.
-
Ivy
- Psykonautti
Puhdas arvaus- Pystyy tekemään enemmän fyysisiä suorituksia, koska ei tunne kipua ..?spasm wrote:tropic wrote:Oon myös huomannut ton fyysisen voiman kasvun. Kerran kokeilin tehdä punnerruksia dexmeissä ja jaksoin tehdä niitä ihan käsittämättömän paljon putkeen verrattuna mitä selvänä menee. Normaalisti 50-100 punnerusta putkeen tekee mulla aika tiukkaa, mutta jotenkin dexmeissä en tuntenut väsymistä käsissä ja niitä meni joku parisataaspasm wrote:Monet puhuvat DXM:n lisäävän hetkellisesti fyysistä voimaa.
-Process-SP
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
Eiks PCP-päissäänkin pysty hakkaamaan vaikka 10 kyttää?Ivy wrote:Puhdas arvaus- Pystyy tekemään enemmän fyysisiä suorituksia, koska ei tunne kipua ..?spasm wrote:tropic wrote: Oon myös huomannut ton fyysisen voiman kasvun. Kerran kokeilin tehdä punnerruksia dexmeissä ja jaksoin tehdä niitä ihan käsittämättömän paljon putkeen verrattuna mitä selvänä menee. Normaalisti 50-100 punnerusta putkeen tekee mulla aika tiukkaa, mutta jotenkin dexmeissä en tuntenut väsymistä käsissä ja niitä meni joku parisataa
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
-
spasm
- OD
Ivy wrote:Puhdas arvaus- Pystyy tekemään enemmän fyysisiä suorituksia, koska ei tunne kipua ..?spasm wrote:tropic wrote: Oon myös huomannut ton fyysisen voiman kasvun. Kerran kokeilin tehdä punnerruksia dexmeissä ja jaksoin tehdä niitä ihan käsittämättömän paljon putkeen verrattuna mitä selvänä menee. Normaalisti 50-100 punnerusta putkeen tekee mulla aika tiukkaa, mutta jotenkin dexmeissä en tuntenut väsymistä käsissä ja niitä meni joku parisataa
Se olisi tietysti looginen selitys. Se vain hämää, kun mm. humalassa tuntee kipua paljon vähemmän, mutta itse en ainakaan jaksa esim. nostella painoja normaalia enempää humalapäissäni. Olisiko tunnottomuuden lisäksi DXM:ssä muutakin? Lisääntynyt määrä happea lihaksissa, adrenaliinia, nonadrenaliinia? en minä tiedä. :?
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Ihan muuten vinkkinä niille, ketkä kokeilevat dexmiä erottelematta, kannattaa kerätä ne erottelu aineet ja tehdä se erottelu ainakin kerran. Itsellä ainakin on kolahtanut paljon paremmin ja tullut huomattavasti selkeämpi ja monialaisempi trippi dxm extraktilla. Jotenkin kun otti erotteematta resilaria vaikutukset raljottu lähinnä motoriikkaan ja kutinaan, kun taas eroteltuna tuli mukaan aistiharhat ja ajatusmaailma muuttui eriliseksi. Jotenkin pystyy ajattelemaan yksittäisiä asioita erillään maailmasta ja toisaalta näkee esim. oman paikkansa elämässä paljon selkeämmin ja tripin jälkeen ymmärtää elämäntilanteen paremmin ja pystyy tekemään parempia ratkaisuja. Siinä on vähän shamanismia tai jotain, vaikka en suoraan kysykkään neuvoa esi-isiltä/henkimaailmasta.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Niin ja ite asia, miksi tänne tulin kirjottelemaan. Onko kellään kokemusta, voiko erottelussa käyttää kannabiksen kasvatuksessakin käytettäviä HP+ ja HP- happoa ja emästä?
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
NoLife1%Lowlife
Dmx:n jälkitiloista...
Oma olotila ollut yksinkertaisesti aivan mahtava!
Ennen trippiä aika pitkä "masennus"kausi, mikään ei tuntunut
oikeen miltään ja vain vitutti päivästä toiseen.
Nyt mieliala aivan toinen, energiaa riittäis vaikka mihinkä.
Oli pakko tutkailla psykoosin tai tarkemmin manian oireita netistä:
Wikipedia, Mania, http://fi.wikipedia.org/wiki/Mania
Mania (maanisuus) on eräs mielenterveydellinen häiriötila. Maanisuus ilmenee itsetunnon ja aktiviteetin voimakkaana kohoamisena. Henkilö tuntee voivansa hyvin ja otaksuu kykenevänsä mihin tahansa. Ajatustoiminta on kiihtynyt ja tämä ilmenee nopeana ja syrjähtelevänä assosiaatioina.
Lisää tietoa löytyy tuolta:
http://wwwedu.oulu.fi/sampo/98-99/ktl/c ... /mania.htm
Aika mielenkiintoista... moni oire viittais tohon.
Mutta eipä paljon kiinnosta tieteellinen tutkimus,
kun olo on mitä parhain.
Niin joo eihän flipannu tiedä olevansa flipannut,
mut mä ainakin olen "valaistunut".
Tää maailma vaikuttaa aika eri paikalta mihinkä olin tottunut jo tämän pienen eliniän. Ihmiset juoksee oravanpyörässä, päivä vaihtuu toiseen eikä sitä erota, kun jokainen päivä on samaa rutiinia. On tullut aika mielenkiintoisia ajatuksia nykyisistä vallanpitäjistä. Pieni joukko ihmisiä määrää suuren joukon tekemisistä. Kaikki tottelee lainkuuliaisesti, toisinsanoen ne on aivopesty tottelemaan luotuja sääntöjä. Jos teet jotain väärin sinut tuomitaan, etkä pysty jatkaa normaalia oravanpyöräelämää.
Rautalangasta väännettynä meitä hallitaan ja hallitsijan nimi on Pelko.
Tuli mieleen Matrix, taisin valkata oikeen pillerin.
Jos joku jaksoi lukea loppuun asti nauramatta niin ihan jees.
Ei alunperin pitänyt vuodattaa ja avautua, mut tekstiä tuntu syntyvän
tyhjästä.
Edittiä:
Niin joo egokuolema jäi käsittelemättä mutta joku muu saa jatkaa jos haluaa. Ja jos katsoo tarpeelliseksi, asiaa varmaan käyty läpi aika usein.
Oma olotila ollut yksinkertaisesti aivan mahtava!
Ennen trippiä aika pitkä "masennus"kausi, mikään ei tuntunut
oikeen miltään ja vain vitutti päivästä toiseen.
Nyt mieliala aivan toinen, energiaa riittäis vaikka mihinkä.
Oli pakko tutkailla psykoosin tai tarkemmin manian oireita netistä:
Wikipedia, Mania, http://fi.wikipedia.org/wiki/Mania
Mania (maanisuus) on eräs mielenterveydellinen häiriötila. Maanisuus ilmenee itsetunnon ja aktiviteetin voimakkaana kohoamisena. Henkilö tuntee voivansa hyvin ja otaksuu kykenevänsä mihin tahansa. Ajatustoiminta on kiihtynyt ja tämä ilmenee nopeana ja syrjähtelevänä assosiaatioina.
Lisää tietoa löytyy tuolta:
http://wwwedu.oulu.fi/sampo/98-99/ktl/c ... /mania.htm
Aika mielenkiintoista... moni oire viittais tohon.
Mutta eipä paljon kiinnosta tieteellinen tutkimus,
kun olo on mitä parhain.
Niin joo eihän flipannu tiedä olevansa flipannut,
mut mä ainakin olen "valaistunut".
Tää maailma vaikuttaa aika eri paikalta mihinkä olin tottunut jo tämän pienen eliniän. Ihmiset juoksee oravanpyörässä, päivä vaihtuu toiseen eikä sitä erota, kun jokainen päivä on samaa rutiinia. On tullut aika mielenkiintoisia ajatuksia nykyisistä vallanpitäjistä. Pieni joukko ihmisiä määrää suuren joukon tekemisistä. Kaikki tottelee lainkuuliaisesti, toisinsanoen ne on aivopesty tottelemaan luotuja sääntöjä. Jos teet jotain väärin sinut tuomitaan, etkä pysty jatkaa normaalia oravanpyöräelämää.
Rautalangasta väännettynä meitä hallitaan ja hallitsijan nimi on Pelko.
Tuli mieleen Matrix, taisin valkata oikeen pillerin.
Jos joku jaksoi lukea loppuun asti nauramatta niin ihan jees.
Ei alunperin pitänyt vuodattaa ja avautua, mut tekstiä tuntu syntyvän
tyhjästä.
Edittiä:
Niin joo egokuolema jäi käsittelemättä mutta joku muu saa jatkaa jos haluaa. Ja jos katsoo tarpeelliseksi, asiaa varmaan käyty läpi aika usein.
-
growy
- Kameleontti
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Kai sä otoat DXM:n tyhjään mahaan, niin kuin kuuluukin? Se vois selittää ton tyhjän mahan.growy wrote:mulle Dxm jotenki "sopii"mulla on yleensä aina sellanen mukava trippi,ei mitään pääkipuja,mut joskus maha jotenki "tyhjä" ja syöminen auttaa
Mut ite asiaan. Oon huomannu ittelläni DXM krapulassa oireina ajatusten hidastelua, huonoa reaktiokykyä, voimakkuuden tunnetta ja oloa, mitä voisi kuvailla sillä, että pää tuntuu tyhjältä. Ehkä hieman pään särkyä. Ja yleensä jumitan, niin kuin sauhuissa, mutta ilman sauhujen euforian tunnetta. Vaikka usein kyllä vedän sauhut DXM tripin päälle (seuraavana päivänä (Ja sen aikana, laukaisee mulle ainakin visuaalisia harhoja.)), joka parantaa oloa huomattavasti.
-
korolli
- Apteekki
Oletkos varma että kyseessä on ollut ihan sama annos mg määrältään. Sillä alempien plateauiden annokset ovat verrattavissa humalatilaan, mutta sitten jos siirrytäänkin isommille plateauille niin mukaan hyppää niin psykedeeliset vaikutukset että itse ainakin hämmästyin kun makastin tuntemattoman aikamäärän sohvallani enkä pystynyt edes liikkumaann (tosin sitten kun liikuin, oksensin, jonka jälkeen tulee muuten aina aivan uskomattoman kevyt olo, kuin hiukset nousisivat pystyyn)Tofupekoni wrote:Ihan muuten vinkkinä niille, ketkä kokeilevat dexmiä erottelematta, kannattaa kerätä ne erottelu aineet ja tehdä se erottelu ainakin kerran. Itsellä ainakin on kolahtanut paljon paremmin ja tullut huomattavasti selkeämpi ja monialaisempi trippi dxm extraktilla. Jotenkin kun otti erotteematta resilaria vaikutukset raljottu lähinnä motoriikkaan ja kutinaan, kun taas eroteltuna tuli mukaan aistiharhat ja ajatusmaailma muuttui eriliseksi. Jotenkin pystyy ajattelemaan yksittäisiä asioita erillään maailmasta ja toisaalta näkee esim. oman paikkansa elämässä paljon selkeämmin ja tripin jälkeen ymmärtää elämäntilanteen paremmin ja pystyy tekemään parempia ratkaisuja. Siinä on vähän shamanismia tai jotain, vaikka en suoraan kysykkään neuvoa esi-isiltä/henkimaailmasta.
-
Kalavale
- Apteekki
-
growy
- Kameleontti
-
spasm
- OD
Ilman muuta myös eroteltunakin. On synti kokeilla erilaisia substansseja ja tyrmätä ne, mikäli ei ole kokeillut siinä muodossa missä se on parasta. Sama pätee muuhunkin kuin vain DXM:ään.Tofupekoni wrote:Ihan muuten vinkkinä niille, ketkä kokeilevat dexmiä erottelematta, kannattaa kerätä ne erottelu aineet ja tehdä se erottelu ainakin kerran. Itsellä ainakin on kolahtanut paljon paremmin ja tullut huomattavasti selkeämpi ja monialaisempi trippi dxm extraktilla. Jotenkin kun otti erotteematta resilaria vaikutukset raljottu lähinnä motoriikkaan ja kutinaan, kun taas eroteltuna tuli mukaan aistiharhat ja ajatusmaailma muuttui eriliseksi. Jotenkin pystyy ajattelemaan yksittäisiä asioita erillään maailmasta ja toisaalta näkee esim. oman paikkansa elämässä paljon selkeämmin ja tripin jälkeen ymmärtää elämäntilanteen paremmin ja pystyy tekemään parempia ratkaisuja. Siinä on vähän shamanismia tai jotain, vaikka en suoraan kysykkään neuvoa esi-isiltä/henkimaailmasta.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Joo, olen varma. Otin 200ml Resilar pullon erottelematta useaan eri kertaan. Ensimmäinen eroteltu annos oli myös kokonainen 200ml pullo. Aina tyhjään mahaan. Vaikutusta voi tietysti olla mindsetillä ja ympäristöllä (Tietenkin on!), mutta veikkan että toleranssin nousun mitätöivän sen aika perusteellisesti.korolli wrote:Oletkos varma että kyseessä on ollut ihan sama annos mg määrältään...Tofupekoni wrote:Ihan muuten vinkkinä niille, ketkä kokeilevat dexmiä erottelematta, kannattaa kerätä ne erottelu aineet ja tehdä se erottelu ainakin kerran. Itsellä ainakin on kolahtanut paljon paremmin ja tullut huomattavasti selkeämpi ja monialaisempi trippi dxm extraktilla...
Johtunee osittain konsentraatiosta (200ml resilar/0,5ml DXM) ja muutenkin, uskon että puhtaampi aine on parempi. Esim. 1,5g kukkaa toimii ehkä paremmin, kuin 15g heinää. En kyllä oo kokeillu koskaa 15g heinää, kurkku ja keuhkothan siinä menis
-
spoon
- Tuppisuu
Word!spasm wrote: On synti kokeilla erilaisia substansseja ja tyrmätä ne, mikäli ei ole kokeillut siinä muodossa missä se on parasta. Sama pätee muuhunkin kuin vain DXM:ään.
Toi on sinänsä totta, mutta ite ainakin otin ekan kerran 600mg eroteltua matskua puoliksi kaverin kanssa, erottelut ilmeisesti kusivat pahemman kerran koska vaikutukset olivat melko mietoja. Polttelin pari pesällistä gugua päälle ja ihan mukava moodi oli kuitenkin lopuksi päällä, selvästi kuitenkin pienissä dexmeissä.
Erottelussa taisi kusta se, että c-vitamiini poretablettien sijasta käytettiin c-vitamiini "non-poretabletteja", ja lopuksi bensan ja puhtaan DXM:n väliin tuli sellainen epäämäräinen vaahtokerros, joka luultavasti koostui bensasta, DXM:stä ja liukenemattomasta c-vitamiinista. Jätimme kuitenkin vaahtoshitit juomatta.
Seuraavan kerran (n. 2 viikkoa myöhemmin) join 75ml Resilaria suoraan pullosta, jonka pitäisi sisältää 225mg dextrometorfaania, ja se pärähti aivan toisenlaisella teholla.
Sinänsä pönttö oli aktiivisessa käytössä laksatiivisten vaikutuksien takia.
Tarkoitin vain, että välillä on hyvä tsekata raakana millä tavalla sen pitäisi toimia...
Last edited by spoon on Wed 13 Dec 2006, 00:40, edited 1 time in total.
-
Kalavale
- Apteekki
Miksi kummassa pitäisi testata raakana? Ymmärsin varmaan jotain väärin.spoon wrote:Word!spasm wrote: On synti kokeilla erilaisia substansseja ja tyrmätä ne, mikäli ei ole kokeillut siinä muodossa missä se on parasta. Sama pätee muuhunkin kuin vain DXM:ään.
Toi on sinänsä totta, mutta ite ainakin otin ekan kerran 600mg eroteltua matskua puoliksi kaverin kanssa, erottelut ilmeisesti kusivat pahemman kerran koska vaikutukset olivat melko heikkoja. Polttelin pari pesällistä gugua päälle ja ihan mukava moodi oli kuitenkin päällä.
Erottelussa taisi kusta se, että c-vitamiini poretablettien sijasta käytettiin c-vitamiini "non-poretabletteja", ja lopuksi bensan ja DXM:n väliin tuli sellainen epäämäräinen vaahtokerros.
Seuraavan kerran (n. 2 viikkoa myöhemmin) join 75ml Resilaria suoraan pullosta, jonka pitäisi sisältää 225mg dextrometorfaania, ja se pärähti aivan toisenlaisella teholla.
Sinänsä pönttö oli aktiivisessa käytössä laksatiivisten vaikutusten takia.
Tarkoitin vain, että välillä on hyvä tsekata raakana millä tavalla sen pitäisi toimia...
All things are equal, there are no special things.
-
spoon
- Tuppisuu
Eli siis epäilin, että erotteluprosessissa meni DXM:ää hukkaan ja päätin sen takia testata juomalla Resilaria suoraan pullosta, jossa varmasti on dexut tallessa, jotta tietäisin, etten erottele samoilla aineksilla seuraavalla kerralla ja mokaa uudestaan.Kalavale wrote:
Miksi kummassa pitäisi testata raakana? Ymmärsin varmaan jotain väärin.
Oli ensimmäinen testi- ja erottelukerta kyseessä enkä tiennyt miten sen pitäisi pärähtää.
-
Kalavale
- Apteekki
Joo juu, nyt tajusin. Tässä on hieman tajusteltu illan päälle. Mulla kans ilman erottelua eka kerta, mutta pahoinvointi vie sitä efektiä mulla pois aika reilusti. Eroteltuna ollut aina parempi fiilis ja pönttöä ei tarvi edes lähestyäspoon wrote:Eli siis epäilin, että erotteluprosessissa meni DXM:ää hukkaan ja päätin sen takia testata juomalla Resilaria suoraan pullosta, jossa varmasti on dexut tallessa, jotta tietäisin, etten erottele samoilla aineksilla seuraavalla kerralla ja mokaa uudestaan.Kalavale wrote:
Miksi kummassa pitäisi testata raakana? Ymmärsin varmaan jotain väärin.
Oli ensimmäinen testi- ja erottelukerta kyseessä enkä tiennyt miten sen pitäisi pärähtää.
All things are equal, there are no special things.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Eipä ole minullakaan tullut pahoinvointia tai vatsavaivoja erotellun dm:n kanssa. Kaasunmuodostusta tosin on, enimmäkseen vaikutuksen jo loputtua.
Lääkevalmisteen nauttiminen suurissa määrissä makeutusaineineen on mielestäni perverssiä, ja minä en nekrofilian ohella montaakaan asiaa tuomitse perverssiksi. Mikäs siinä, jos tykkää vatsakrampeista, siitä kuinka paska lentää pytylläkin istuen melkein kattoon asti ja ruoansulatuskanavan sattumanvaraisesta toiminnasta seuraavan 50 tunnin ajan.
Yskänlääkkeen käyttö omaan tarkoitukseensa tai vaikuttavan aineen psykoaktiivisten ominaisuuksien tutkimiseen alle desilitran annoksella aiheutti jo tarpeeksi helvetillisiä kärsimyksiä pariin kertaan.
Lääkevalmisteen nauttiminen suurissa määrissä makeutusaineineen on mielestäni perverssiä, ja minä en nekrofilian ohella montaakaan asiaa tuomitse perverssiksi. Mikäs siinä, jos tykkää vatsakrampeista, siitä kuinka paska lentää pytylläkin istuen melkein kattoon asti ja ruoansulatuskanavan sattumanvaraisesta toiminnasta seuraavan 50 tunnin ajan.
Yskänlääkkeen käyttö omaan tarkoitukseensa tai vaikuttavan aineen psykoaktiivisten ominaisuuksien tutkimiseen alle desilitran annoksella aiheutti jo tarpeeksi helvetillisiä kärsimyksiä pariin kertaan.
AD_HD @ synirc
-
catha
- Psykonautti
Olen uusi kirjoittelija, vaikkakin kirjoittelin vanhemmissa psychoactive vaulteissa.
Itse olen kerran juonut pullon resilaria ja oli sen verran helvetillinen kokemus että se jäi siihen kertaan. Sen jälkeen kiltisti aina erottelin dexin resilarista. Ei huvittanut toista kertaa paskantaa ja oksentaa samaan aikaan kauhean vatsa kivun säestyksellä.
Itse olen kerran juonut pullon resilaria ja oli sen verran helvetillinen kokemus että se jäi siihen kertaan. Sen jälkeen kiltisti aina erottelin dexin resilarista. Ei huvittanut toista kertaa paskantaa ja oksentaa samaan aikaan kauhean vatsa kivun säestyksellä.
-
peijakas
- Karvakuono
haha...
No eipä ollut kauhean hankala urakka hankkia välineitä: Apteekista myivät mukisematta bensiiniä ja sitruunahappoa sai ihan cittarin viiniosastolta. Lipeän tosin korvasin soodatuhkalla. Saas nähdä mitä tuosta sotkustakin tulee. Pitää tehdä vain puolta pienempi annos kun kaveri halusi jättää kokeilut myöhemmäksi.
-
sillis
- Karvakuono
citraatti -> oksaali?
Pikaisesti vain vain ajattelin tiedustella miten paljon (vähemmän) kannattaisi käyttää oksaalihappo erottelussa, verratuna vaikka sitruunahappoon. Oksaalihappohan on yksi vahvimpia orgaanisia happoja. Toisin kuulema sastaa kalsiumia verestä aiheuttaen munuaiskiviä suurissa annmoksissa.
Olen myös miettiny miksi aina käytetään sitruunahappoa tai askorbiinihappoa, miksi ei tehdä vaikka HCl tai sulfaatti suoloja tuosta rakkaasta oikeaanpuoleisestadekstrometorfaanista (kai dextro käännetään noin?)
Vastausta kaipaan mahd. nop., noin 45 min kuluttua aijon kokeilla, ellei muuta tietoa tule, niin puolella sitruunahapon määrällä. mikä näin nopeasti kelattuna pikaisen maolin taulukoin vilkaisun jälkeen tuntuu sopivaltta.
____
(olen pikkasen liian hiprakassa jaksaakeni selvittää mitään itse)
edit: öähf! Oli kyllä pakkoa jälkeenäpän vähän lamennella sitä kidesoodalla, oli senverran hampaita syövyttävää liuosta. gaah! Saas nähdä futaako.
////////////////
vadeva
\\\\\\\\\\\\\\\\
Olen myös miettiny miksi aina käytetään sitruunahappoa tai askorbiinihappoa, miksi ei tehdä vaikka HCl tai sulfaatti suoloja tuosta rakkaasta oikeaanpuoleisestadekstrometorfaanista (kai dextro käännetään noin?)
Vastausta kaipaan mahd. nop., noin 45 min kuluttua aijon kokeilla, ellei muuta tietoa tule, niin puolella sitruunahapon määrällä. mikä näin nopeasti kelattuna pikaisen maolin taulukoin vilkaisun jälkeen tuntuu sopivaltta.
____
(olen pikkasen liian hiprakassa jaksaakeni selvittää mitään itse)
edit: öähf! Oli kyllä pakkoa jälkeenäpän vähän lamennella sitä kidesoodalla, oli senverran hampaita syövyttävää liuosta. gaah! Saas nähdä futaako.
////////////////
vadeva
\\\\\\\\\\\\\\\\
...vie vain tilaa turhaan...
-
tRip
- Moderator
Dexmi on jännä, kun se tekee jotenkin sellaisen tyhjän olon, ympärillä vaan harmaata, eikä mikään oikein tunnu miltään. Kuitenkin mukana on tiettyä psykemäisyyttä.. tämä siis 300mg annoksella.
Ja jotenkin aina päätyy vaan uudelleen ja uudelleen siihen, ettei se vain kertakaikkiaan ole mun aine, mutta sitten kuitenkin jokin mielentila laukaisee himon ottaa sitä dexmiä taas uudestaan.
Ja jotenkin aina päätyy vaan uudelleen ja uudelleen siihen, ettei se vain kertakaikkiaan ole mun aine, mutta sitten kuitenkin jokin mielentila laukaisee himon ottaa sitä dexmiä taas uudestaan.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Asidyyli
- LD50
Tuo dexminhimo on kyllä merkillinen asia. Jälkeenpäin kuitenkin aina katuu ja miettii että en ota enää.tRip wrote:Dexmi on jännä, kun se tekee jotenkin sellaisen tyhjän olon, ympärillä vaan harmaata, eikä mikään oikein tunnu miltään. Kuitenkin mukana on tiettyä psykemäisyyttä.. tämä siis 300mg annoksella.