Lyrica (pregabaliini)
-
tRip
- Moderator
-
SAWANISTI
- Apteekki
Re: Lyrica
Kyllä täällä ainaki yks kaveri syö määrättynä 300mg + 150mg +150mg päivään.. Ite söin joskus 225mg +150mg..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
anaganja
- Psykonautti
Huhuuh, otin eilen 300mg aamulla ja töissä sit kävely oli hieman hankalaa
muutenki ihan mukava olo. Aikaisemmin kerran syönyt 600mg alkon, bupren sekä rivatrilin kanssa enkä muista muutaku armottoman tasapainon katoamisen hetkittäin.
-
zerk
Mulla meni aikaisemmin 600mg/vrk, nykyisin 450rogues wrote:määrääkö lekurit tätä kenellekkään yli 300mg vuorokaudessa ? en ole ainakaan kuullut.
-
Olio
- Kameleontti
Vittu mä olin pihalla eilen näistä ku vedin melkee 1000mg ja temestaa jonku verran ja pari bissee. Huojusin tien puolelta toiselle ja piti kotona pidellä seinistä kiinni.
-
zerk
Tää on totta, kaikki tietää HETI jos on menny vähän enempi lyricaa naamariin.zan wrote:ja puhe söngertää, kävely on epänormaalia, naamalihakset velttoina ym....itse et näitä välttämättä huomaa, mutta usko pois ulkopuoliset huomaavat heti et oot jossaki aineis jos ulkona liikut lyricoissa.zerk wrote:1g+ annoksilla alkaa keho krampata vähän. Mut eipä tuo häiritse ku on niin vitun kiva ja sosiaalinen olo.
-
Vape
- Lepakko
Paljon näitä oikein pitäis nauttia? Mietin vaan kun tässä joku aika sitten otin 300mg eikä tuntunut ei sitten mitään
Vai eikö mulla vaan sitten yksinkertasesti toimi
-
muhennos
- Lepakko
kokeile 450mg, 600mg jos toimiii nii parempi. IMO kanttaa buustaa jollain opiaatil/oidil ni saa hyvär vaikutuket. 300mg lyrtsyy ja opiaattii xxx... oon kännis, ja pahasti 
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
niksu
- Psykonautti
mä olen pari kertaa noita syönyt. tapana on ollut heittää 4 x 300mg ja sitten parin tunnin päästä yks 300mg kapseli. toi on jo suhteellisen iso annos. mun kroppa on niin kyllästetty kemikaaleilla, niin ei ole mitään kuumotuksia. osaaks joku sanoo, et onks tuossa mitään allergia tjs. riskiä? ei viitsisi puhua pelkkien omien kokemusten pohjalta.Vape wrote:Paljon näitä oikein pitäis nauttia? Mietin vaan kun tässä joku aika sitten otin 300mg eikä tuntunut ei sitten mitään
-
lappilainen
Jotain huhua ainakin epilepsiakohtauksista kuulin, allergiatapauksista en osaa sanoa niin mitään.niksu wrote:mä olen pari kertaa noita syönyt. tapana on ollut heittää 4 x 300mg ja sitten parin tunnin päästä yks 300mg kapseli. toi on jo suhteellisen iso annos. mun kroppa on niin kyllästetty kemikaaleilla, niin ei ole mitään kuumotuksia. osaaks joku sanoo, et onks tuossa mitään allergia tjs. riskiä? ei viitsisi puhua pelkkien omien kokemusten pohjalta.Vape wrote:Paljon näitä oikein pitäis nauttia? Mietin vaan kun tässä joku aika sitten otin 300mg eikä tuntunut ei sitten mitään
-
swimbasami
- Psykonautti
Miks lääkäri ei suostu vaihtamaan bentsolääkitystä Lyricaan?
Kaveri oli yrittäny samalta lääkäriltä vaihdettua Lyricat bentsoihin
muttei suostu siihenkään.
Vähän ristiriitasta.
Mielummin nollatilanteesta tietenki ottaisin noi bentsot ennemmin, mutta
on niin paljon toleja ettei ne toimi ja Lyricaan ei ole ollenkaan toleranssia
ja ne toimii ahdistukseen vitun hyvin.
Kaveri oli yrittäny samalta lääkäriltä vaihdettua Lyricat bentsoihin
muttei suostu siihenkään.
Vähän ristiriitasta.
Mielummin nollatilanteesta tietenki ottaisin noi bentsot ennemmin, mutta
on niin paljon toleja ettei ne toimi ja Lyricaan ei ole ollenkaan toleranssia
ja ne toimii ahdistukseen vitun hyvin.
lol
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Olenko ainoa kenellä lyrica aiheuttaa halua varastella tavaraa? Aina kun käyn kaupassa lyricoissa tekee mieli kääntää jotain sieltä...
Ja tunnen olevani melko rehellinen ihminen, en tosin anna mielihalujen viedä mukanaan, mutta silti aina tekee mieli
Ja tunnen olevani melko rehellinen ihminen, en tosin anna mielihalujen viedä mukanaan, mutta silti aina tekee mieli
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! 
-
xxx-men
- Kameleontti
Lyricoissa on sama homma ku bentsoissa että tulee kauhea varastusmoodi päälle. Kaikki estot hävii ja uskaltaa olla jopa sikamaisen röyhkee kaupassa. Se on kiva joskus bentsoilun jälkeen huomata et kaikkee kiinnotavaa elektroniikkaa ilmestyny kassikaupalla.HiisaajaHiisi wrote:Olenko ainoa kenellä lyrica aiheuttaa halua varastella tavaraa? Aina kun käyn kaupassa lyricoissa tekee mieli kääntää jotain sieltä...
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Se siinä just onkin ihmeellistä, bentsot ei mulla tuota oikeastaan aiheuta, mutta heti kun lyricaa ottaa niin kleptomania iskee. Lyrica on muutenkin aika outoa tavaraa. Päivällä tää pistää tosi pirteeks ja poistaa ahdistuksen, mut sit illalla simahtaa kun tukki. Bentsoista en yleensä tipahda kovinkaan helposti ellen ota kauheita annoksia ilman toleja. Ehkä se johtuu siitä, et tää vie mulla myös kipuja aika hyvin pois, toisin kuin normibentsot
-
Olio
- Kameleontti
yli 1500mg annoksilla mulla alkaa ainakin keho tärisee nii perkeleesti et sit tajuu et ei enää lisää
Nytkin 300mg alla.
Nytkin 300mg alla.
-
tRip
- Moderator
Mä rupesin saamaan epilepsian kaltasii kohtauksii lyricasta.
150mg annoksel jo.. mut oon tunnetusti herkkä.
Ei o mun juttu tää lääke.. liian pop, ja muutenki aika hyödytön, paitsi ihan hetken siit jotain apuakin muistan olleen.
150mg annoksel jo.. mut oon tunnetusti herkkä.
Ei o mun juttu tää lääke.. liian pop, ja muutenki aika hyödytön, paitsi ihan hetken siit jotain apuakin muistan olleen.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Tiberius
- Lepakko
2mg puprea nenään ja pitkästä aikaa 300mg lyricaa mixeriks.en yleensä kombota näitä kun tuppaa olemaan meikäläisen toleilla fataaleita annoksia mutta nyt kun oli vaan tuo 300mg ni uskalsin ottaa.
lyrica kyllä kiva mixeri mutta isoilla annoksilla kandee olla varovainen.900mg> ja varsinki opiaattien kanssa miksattuna ni saattaa tulla ikuinen uni.saati sit jos on vielä alkoholia pohjalla ni varovaisuutta k.o kombon kera että elää narkatakseen huomisenkin.
kestää vaan pirun kauan että alkavat toimimaan mutta toimivatkin sitten huomiseen asti.itellä 2-3h aina ennenku kolahtaa
lyrica kyllä kiva mixeri mutta isoilla annoksilla kandee olla varovainen.900mg> ja varsinki opiaattien kanssa miksattuna ni saattaa tulla ikuinen uni.saati sit jos on vielä alkoholia pohjalla ni varovaisuutta k.o kombon kera että elää narkatakseen huomisenkin.
kestää vaan pirun kauan että alkavat toimimaan mutta toimivatkin sitten huomiseen asti.itellä 2-3h aina ennenku kolahtaa
-=€ukataforia eis pathoS=-
-
Usoda
- LD50
Outoa että antikonvulsantti aiheuttaisi noitatriph wrote:Mä rupesin saamaan epilepsian kaltasii kohtauksii lyricasta
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
tRip
- Moderator
Must tuntuu että kun toi vaikuttaa niin epäsuorasti GABA:an, jos ollenkaan?Usoda wrote:Outoa että antikonvulsantti aiheuttaisi noitatriph wrote:Mä rupesin saamaan epilepsian kaltasii kohtauksii lyricasta
Enempikin näihin kalsium/kalium/natrium/mitälie-kanaviin..
Niin en oikeestaan yhtään ihmettele miks pregabaliini (jolla ei juurikaan GABAn kanssa ole mitään tekemistä) aiheuttaa mulla kohtauksia.
Mutta mulla on tavallaan todettu epilepsia.
Ja tää lääke ei vaan sovi mulle.
Keep it unreal.
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Huomasin, että 150mg toimii samalla tavalla nyt kun pari viikkoa sitten 300mg. Tolejen ei pitäis olla muuttunut suuntaan tai toiseen, yhtä tiheällä tahdilla about rouskinut. What gives?
Noh, ei sillä että viittis valittaa...
Noh, ei sillä että viittis valittaa...
-
Olio
- Kameleontti
ihan outoa et en huomaa pahemmin mitään vaik vetäsen 600mg päivässä??
-
NatiHero
- Kameleontti
Kyllähän tää toi oman mukavan lisänsä illan kuosiin. Samaan aikaan selvänä, mut silti vähä pihalla. Jarrujen kaa euforista. Mulle tuli tästä tosi hassu tunne päähän, sellane heliumpallo tunne. Normaalia?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
mouru
- Karvakuono
Ei meinaa oikein mälli lentää... Noh, sama se on lykkiä!
Ite en yleensä tälläsiä huuuuuumeita käytä, nii ihan siisti baarifiilis oli ku näitä, bisseä ja savua..
Ite en yleensä tälläsiä huuuuuumeita käytä, nii ihan siisti baarifiilis oli ku näitä, bisseä ja savua..
-
tRip
- Moderator
tolet nousee älyttömän nopee..Olio wrote:ihan outoa et en huomaa pahemmin mitään vaik vetäsen 600mg päivässä??
Kuosaamiseen aika, jopa deelisiä.. nään siis ihan visuaaleja.. tai elämän virtauksia ja väläyksiä. Jänniä.
Mut muistan kun 75mg oli jo ihan toimiva dose, 150mg oli jo aivan liian pöperö..
Nykysin 300mg ei juuri tunnu enää jeesaavan.
Jos meinaa lääkkeen näit käyttää, ni tosissaanki must kandeis pysytellä optimaalisel dosel, eikä liikaa lähtee sooloileen tolejen suhteen.
mut.. kukin tyylillään.
Keep it unreal.
-
Makoo
Sama tunne tulee täälläNatiHero wrote:Kyllähän tää toi oman mukavan lisänsä illan kuosiin. Samaan aikaan selvänä, mut silti vähä pihalla. Jarrujen kaa euforista. Mulle tuli tästä tosi hassu tunne päähän, sellane heliumpallo tunne. Normaalia?
-
zerk
900mg lyricaa tappo pahat opareflat lähes kokonaan. En älynny et näistä olis näin paljon apua. Henkisesti hyvä olla ja fyysisestikin ihan ok. Pelasti päivän. 
-
Happohuppu
- Apteekki
Kyllä itsellänikin joskus leuat nykii kun Lyricaa ottaa yli 1000mg, mutta mitään kohtausta ei ole tullut.Usoda wrote:Outoa että antikonvulsantti aiheuttaisi noitatriph wrote:Mä rupesin saamaan epilepsian kaltasii kohtauksii lyricasta
Tramalin kanssa kombotettuna Lyrica kyllä lisää selkeästi riskiä saada epileptinen kohtaus, varsinkin isoilla annoksilla.
Looking for planet Gong...
-
Poliklinikka
- OD
Mä saan lyricasta samanlaisen fyysisen olon ku dexmistä. Vähä Robowalkkia ja muuta.
-
seppo600
- Lepakko
Ootteko liottanu lyricakapseleita kielen alla? Kuulin että toimis paremmin niin? Ja eilen syöny gapapenttiiniä 1600mg niin toimiiko lyricat tänään jos otan?
-
Tiberius
- Lepakko
toimii,mut lyricasta itsessään ei tuu kiva pössis mun mielestä,boosterina ihan omiaan mut pelkästään lyricasta hiukan tylsä pössis.näin siis mun mielestä.
-=€ukataforia eis pathoS=-