silmät auki, aamuhitit, housut jalkaan ja kohti A-klinikkaa,klinikalta pois,takas himaa tapposavut ja tipahus rivatki alla. herään yöllä ja mietin mitä vittua teen.
Aamupaukut älystä, ähm ja nam! Musiikkia oon kuunnellut, juonut kahvia ja teetä, nauttinut koirani seurasta ja kiittänyt siitä, ettei tänään sada. Taidanpa pakata spliffin käsilaukkuun, kun lähden koiran kanssa metsään seikkailemaan
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
Aika vahva kannabiksen päihdyttänyt olotila vallitsee tätä hetkeä. Ystävälläni sylttää ja hän makoilee sikiö-asennossa sohvalla. Ananasjaffaa ja bf3 <3
Kattelen piirrettyjä netistä...
Kuuntelen musiikkia.
Äimäilen aika äimänä.
Edit:
Piti tulla kattomaan uuestaan mikä se kysymys olikaan...
Hmm...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Hahahahaaah pääsin yhen kovan pelin läpi ku en meinannu vikaa maata päästä läpi,mut sit pääsin! WOO!
Siin pelis pitää suojella sieniä siileiltä ja karhuilta. Huh huuh!
Kauhee jumitus koneella musiikkia luukuttaen, kohta vois jatkaa suunnittelua kauppaan menemisestä ennen klo:21 et sais bisseä (outoa koska en käytä alkoa oikeastaan koskaan). Vaulttilainen ilmeisesti tulossa kylään ja sen semmosta normi chillausta. Saa nähdä et saako toteutettua noista mitään
placebo wrote:Söin juuri mässyihin juustohampurilaisen, jugurtti purkin ja omenan..teki hyvää..väsyttää..odotan aamupalaa
että tota kyl mä ton purilaisen ja omenan tajuan, mut eiks toi purkki maistu vaan pahvilta tai muovilta? Itse söin tobleronen ja join tölkin paukkumehua, siis ne mehut sieltä tölkistä ...... Tossa pari pilkkua mulle nussittavaks kun kohta alkaa varmaan panettaan niinkun aina paukuissa
ken itsestään luo eläimen, jättää taakseen tuskan ihmisen..
Tunnetko kuinka suuri juustokupu olisi laskeutunut pääsi päälle?
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
testeri420 wrote:Tunnetko kuinka suuri juustokupu olisi laskeutunut pääsi päälle?
Tunnen...
Harmi ku unohin sen kysymyksen. Eiku nii, mitä teen tai ajattelen? En tiiä, kuuntelen musiikkia ja virnuilen kuin idiootti.
Music is a saint.
Luvin äsken biologiaa ja suunnittelin ottavani pienet savut kohta, sitten otin ne ja ne olikin vähän turhan hyvät savut. Biologiaa luin viel hetken ja sit tuli pakkotarve tulla kuuntelemaan reggaeta, koska se kuulemma kuulostaa mahtavalta ku on pilvessä. Sit jäin tähän nyt istumqaan ja ja yritin päästä vaulttiin kirjottamalla jonku osotteeb tyyliin ""psyarch.info" tai "psyactr.info". Oli hiton vaikee lyhentää sana psychoactive vault psyvaultiksi. Äsken näin miun maastokuosipaidassa jotain pinkkejä ja keltasia alueita aina sivusilmästä. Sit ku katto, ni ne oli ihan vihreitä vaan niinku normaalisti. Mie tajusin sen kuitenki tosi kovasti, että miks vesi on oleellinen elämälle. Se oli hyvin selitetty siinä kirjassa, että koska suurin osa maapallosta on vettä, ja se pysyy (kemiallisten ja fysikaalisten ominaisuuksiensa ansiosta) suht tasalämpöisenä kaikkialla, se auttaa pitämään yllä kivaa +5-30 asteista ilmaa ja kaikilla on kivaa. Pitäis mennå kohta kaverin kanssa ulkoilemaan.
¤¤¤We are nothuman beingshaving aspiritual experience,we are spiritualbeings having ahuman experience¤¤¤
Katon elokuvaa, syön lidlin pakastepitsaa on muute hyvvee ja maito<3 ja sit imuja sähkökessusta. Tuntuu jännältä keuhkoissa. Ja maitoki ku se valuu kurkusta alas
Ihmettelen, että ihmettelen että minkälaista sosiaalista imagostatusta tänne vois läpäl rakentaa, ja ihmettelen kesken tän lauseen että mitä minä tehdä.