Buprenorfiini (mm. Subutex)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
ferox
OD

Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)

Post by ferox »

Huom. Hintakeskustelu siirretty asiaankuuluvaan topiciin.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

Testasin eilen toisen kerran subua elämässäni. Alkuu olin asenteella et "missä ne oksykontit on, en mä tätä haluu" ku eka kerta ei ollu järin hohdokas. Otin sit kuitenkin ja oli kyl erittäin positiivinen yllätys. Otin kai aika hc dosen näin alottelijaks mut kuitenkin: valveunet oli todella hienoi ja muutenkin mahtava olo. Mokasin vaan mahdollisuudet potentiaalisen tulevan muijafrendin kaa ku menin sillekin tarjoomaan ja kai hieman liikaa jälleen --> laattaili ja voi pahoin loppuillan.

Positiivinen kokemus tästä kuiteskin jäi. Hakkaa kyl oksykodonin ihan 10-0.
Masentaa ahdistaa vituttaa
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

Todella monella tulee huono olo ja laattaa lentää, kun ottaa ekoja Subutexeja. Aika erikoista, että dikkaat subusta enemmän, kuin oxyconteista. Oxyconteista (ja muista "oikeista" hitaista vieroitetaan subutexilla. Subutex pitää toimintakykyisenä, mutta ei euforoi, ainakaan pahemmin. Savuilla boostattuna toki valveunet/leffat ovat hyviä ja miellyttäviä, mutta en minä vertaisi mitenkään Oxycontiniin. Niillä saa max euforiat. Subutex toki toimii, mutta ei minun mielestä varsinaisesti anna euforiaa, etenkään ilman savuja. Hirmu säädöt ja keskittymiskyky on täysi 100, kun ottaa subutexia. Siitä säätämisestä, kun se on niin mahdottoman kivaa, niin saa sen hyvän olon/mielen, kun taas konteissa sä olet itse se hyvä olo.

Olen huomannut, että subutex toimii, sen minkä toimii, niin todella pienilläkin annoksillakin. Kukaan?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Toma wrote:Positiivinen kokemus tästä kuiteskin jäi. Hakkaa kyl oksykodonin ihan 10-0.

Lol. Yliarvostettua ja ylihinnoiteltua tavaraa. Kyl se nuokuttaa ja rentouttaa, mut euforia loistaa poissaolollaan ja Hetken käytön jälkeen Bupren viihdearvo laskee melkein nollaan. Pitää itsensä vain kalliilla hinnalla terveenä, siinä kaikki.
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

eNZYMe wrote:
Toma wrote:Positiivinen kokemus tästä kuiteskin jäi. Hakkaa kyl oksykodonin ihan 10-0.

Lol. Yliarvostettua ja ylihinnoiteltua tavaraa. Kyl se nuokuttaa ja rentouttaa, mut euforia loistaa poissaolollaan ja Hetken käytön jälkeen Bupren viihdearvo laskee melkein nollaan. Pitää itsensä vain kalliilla hinnalla terveenä, siinä kaikki.
Itse nykyään sitä mieltä, ettei subulla ole oikeasti mitään käyttöarvoa, ellei sitten tykkää hikoilla kotona.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Huh huh! Olen käyttänyt kovia jarruja viikottain tai lähes päivittäin vuodesta 2002. Subutex napeista en saa enään mitään oloja :cry: . Ne eivät edes rentouta minua. Kun olen ottanut yhden 8 mg Subun on minun pidettävä ennen seuraavia vetoja vähintään 3 vrk tauko ennen kuin Subun vaikutuksen edes huomaa... Oxynormilla saa aina olot kunhan vaan annosta kasvattaa. Subusta sain oloja muistaakseni noin kaksi vuotta siitä kun aloitin niiden käytön. Sen jälkeen ne ei enään toimineet.

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Minä preferoin myös subua oksikodoniin nähden satunnaisessa käytössä. Itselleni oksikodoni on aivan liian pirteä opioidi, nuokut ovat ainakin itselleni kuitenkin varsin olennainen osa opioidikokemusta. Toki oksikodonistakin sellaiset varmasti tarpeeksi suurella annoksella saa, mutta eipä siinä paljon järkeä ole, koska satunnaiskäytössä buprenorfiini a) vaikuttaa kauemmin ja b) tulee paljon halvemmaksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Petri6 wrote:Minä preferoin myös subua oksikodoniin nähden satunnaisessa käytössä. Itselleni oksikodoni on aivan liian pirteä opioidi, nuokut ovat ainakin itselleni kuitenkin varsin olennainen osa opioidikokemusta. Toki oksikodonistakin sellaiset varmasti tarpeeksi suurella annoksella saa, mutta eipä siinä paljon järkeä ole, koska satunnaiskäytössä buprenorfiini a) vaikuttaa kauemmin ja b) tulee paljon halvemmaksi.
Vaikka Oxy onkin melko piristävä ja kevyt opiodi pienemmillä annoksilla, sillä saa kyllä euforiset notkutkin aikaan. Mielestäni tuo buprekin piristää jopa enemmän jos vaan on hieman tolea alla. en vaan itse enää oikein pidä subusta enkä jaksa sitä hankkia. Se olisi mulle yksi kalleimmista vaihtoehdoista. Saan satunnaisesti oxya halvalla ja tykkään unikoista pääasiallisena jarruna.
lonecell

Post by lonecell »

Pitää kyllä kompata, buprenorfiini on ylivoimaisesti nihkein opioidi jota oon kokeillut, varsinkin kun hinta-laatusuhteen ottaa huomioon. Ei liiemmin euforisoi eikä oikein lainkaan notkutakaan. Sellaisen sähellysolon saa kyllä aikaiseksi mutta enpä sitä varsinaisesti jarruilta hae. Pitkä kesto on toisaalta ihan hyvä asia mut sit harmittaa kun ei pariin päivään mikään muu toimi kunnolla.

Varmaan just siihen oikeaan käyttötarkoitukseensa pätevä aine.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Tervehdys nistit!

Onko jollain tietoa blokkaako/heikentääkö jokin lääke buprenorfiinin vaikutusta? Lähinnä minua kiinnostavat SSRI- ja SNRI-lääkkeet. Minulle on määrätty Subun aloittamiseni jälkeen 300 mg Efexoria ja olen alkanut epäilemään, josko se blokkaisi Subun vaikutusta? Minä en saa nykyään mitään oloja Subuista, niin voisiko syy olla edes osittain Efexorin (venlafaksin)? Luonnollisesti naloksoni ja naltreksoni blokkaa Subun vaikutusta, mutta niitä en nyt hae :P ...

VH
kuuti
Karvakuono

Post by kuuti »

Itselläni ei ainakaan Efexor vaikuttanut ko. aineen toimivuuteen lainkaan.
Näin ainakin vahvasti muistelen, kun sitä muutama vuosi sitten söin. Tosin aivan turhaan.
Suosittelisin sinuakin miettimään, tarvitsetko niitä todella. Paska lääkehän tässä nyt on kyseessä, varsinkin kun monen "masennuslääkkeen" vaikutus perustuu placeboon.
there's no god but man
ViimeisetHitaat
Psykonautti

^Jep!

Olen vähän samaa mieltä. Mulla on mennyt Efexoria 300 mg/vrk noin 6 vuotta. Yritän saada lääkärin pudottamaan annosta. Nyt annos on 225 mg/vrk ja koitan ehdottaa, josko sen voisi saada pudotettua 150 mg/vrk. Sen jälkeen voisi yrittää päästä eroon koko tropista! Tämäkin on kuulemma aika rankka homma...

VH
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

eNZYMe wrote:

Voi pitää paikkaansa ku on tarpeeks käyttäny. Tää toinen kerta oli vaan äärimmäisen positiivinen ja hinta ei tosiaan ollu kovin paha. Nukuin nykyisen muijan vieressä ja näin valveunta sarjasta joka oli sekoitus south parkia ja simpsoneita. Nauroin kuulemma monta minuuttia ennen kun muija töni mut ylös. Se "ohjelma" oli vaa jollain tavalla ihan vitun hauska. Tyyliin psykedeelinen, ei voinu kertoo eroa normaaliin mut se vaan oli hauskalla tavalla erilainen. Tekee edelleen mieli testaa subua, nyt kolmatta kertaa joista siis eka kerta ihan shaibaa mut toisella kertaa todella positiivinen yllätys. Oon aika paljon vetäny euforisoivia huumeita, essoja, deelejä PALJON, piriä, eetteriä, metaa ja oikeestaan kaikkee mahdollista mukaan lukien useat tutkarit. Päihdeongelman takia oikeestaan mokasin mahdollisuudet uuteen kiinnostavampaan muijaan mut taustalla on jotain muutakin mikä on jo pitkään aiheuttanu mun päihteiden liika käytön joka todennäkösesti vie vielä hautaan.

Tykkään tosin edelleen enemmän nopeista päihteistä, ennemminkin pöhiksestä kun mdpv:stä. Tänää oli taas kiva ilta ku kaupunkiin vihdoin ilmesty sitä kauan kaivattua 'amfetamiinia'. No mieliala on ainakin jälleen korkeella vaikka ihmisuhteet sainkin jälleen kustua. :right:
Masentaa ahdistaa vituttaa
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Möö, eilen testasin tätä.
En tiedä sit että mitä toi oli, mut bupree siin oli ainaki. :)

Joku 0,6mg nokat, sai sellasen pirun kauan kestävän lötköpötkö nuokkuolon,
välil meni aika kovis valveunissakin, ja sit hetken ihan skarppi olo, ja sit taas kauheet nuokut.
Euforiaa ei kyl ollut kuin loppupuolel ihan pikkusta, ja muutenki tuntu vähän turhalta aineelta.
Lisäks vielä se oksentelu, mikä ei sinäänsä kauheesti haitannu, mut vähän ärsyttävää oli vessas rumpata.

Emt, ihan positiivinen kuva jäi, mutta tosi turhalta tuntuu verrattuna vaik tramaliin tai kodeiiniin,
vois tätä joskus kokeilla uudestaanki, mut emmä ite maksais noin törkeitä summia kyl..
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

huomannu että mulla alkaa tämän vaikutuksen alasena korvat soimaa välillä.. tai tavallaan tämmöstä ihime painetta päässä :down:

tuntuu kun korvista pöhisisi välillä ilmaa ulos :DD tuon paskemmin en ossaa kuvailla

muilla vastaavaa?

e: otin tänään normi isommat lainit ja leksatkij lens piitkästä aikaa, vaikka normaalisti ei tämä oo pistäny vessanpönttöä moikkaamaan, että siitäki voi johtua että ns. "överit" pää myös tällä hetkellä semikipeä

mutta on ennenki tullu tuota ihan pienilläkin annoksilla :o
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tuntuu tutulta toi paneen tuntu päässä, tai jossain tuol.. tai ihanku siel ois joku ufo joka on vähän hukassa.

Tosiaankin euforia nuokkuu poissaolollaan, ja valveunet puskee kutsumattakin välillä kun silmät vaan lupsuu.
Jotenkin tosi turhanoloinen fiilis. turta, eikä edes koe sitä opiaattista lämpöä ja turvaa.
toleranssiakaan ei voi syyttää.. paitsi kun bupree kiskoo kolmatta päivää :&

masentavan turhaa mukavaa.

mut must tuntuu et opiaatit vaan maadottaa, muttei juurruta.. se on viel hirveempää ku olla siel jossai sfääreis.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

Se paine... Omalla tavalla se tuntuu hyvältä vaikkei se niin huippua ookkaan. IV:nä kun laittaa niin *plop*, se kupla on päässä ja se vaan paisuu ja paisuu, kunnes saavuttaa huippunsa ja sitten lentää laatta, hiki puskee pintaan ja valveunet alkavat.
Itsenäisyytemme on ylpeytemme ja sen kemialliset kaavat ovat; C10H15N ja C21H23NO5 joita nykyään häpeämme ja pelkäämme.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

Varmasti tästä on jo puhuttu, mutta en millään löytänyt aikaisempaa säiettä. Elikkäs kun mulla on tuota Subuxonea, ja se sisältää sitä naloksiinia (tjs.), niin estääkö se rännätessä bubren vaikutuksen? Eikös se (naloksiini) juuri sen takia ole siinä tabletissa, ettei sitä voisi rännätä?
ViimeisetHitaat
Psykonautti

niksu wrote:Varmasti tästä on jo puhuttu, mutta en millään löytänyt aikaisempaa säiettä. Elikkäs kun mulla on tuota Subuxonea, ja se sisältää sitä naloksiinia (tjs.), niin estääkö se rännätessä bubren vaikutuksen? Eikös se (naloksiini) juuri sen takia ole siinä tabletissa, ettei sitä voisi rännätä?
Naloksoni vaikuttaa Suboxone napeissa hyvin yksilöllisesti. Aineen tarkoitus on nimenomaan estää I.V. käyttö. Omalla kohdallani Subutexin ja Suboxonen ero on aika markinaalinen :/ . Suboxone nousee hiukan hitaammin I.V. käytössä kuin Subutex. Silloin kun olen refloissa saan lähes yhtä hyvät olot kummastakin napista. Suboxonen hinta katukaupassa on 25€ ja Subutexin 50€.

VH
Voima
Lepakko

Post by Voima »

ViimeisetHitaat wrote:
niksu wrote:Varmasti tästä on jo puhuttu, mutta en millään löytänyt aikaisempaa säiettä. Elikkäs kun mulla on tuota Subuxonea, ja se sisältää sitä naloksiinia (tjs.), niin estääkö se rännätessä bubren vaikutuksen? Eikös se (naloksiini) juuri sen takia ole siinä tabletissa, ettei sitä voisi rännätä?
Naloksoni vaikuttaa Suboxone napeissa hyvin yksilöllisesti. Aineen tarkoitus on nimenomaan estää I.V. käyttö. Omalla kohdallani Subutexin ja Suboxonen ero on aika markinaalinen :/ . Suboxone nousee hiukan hitaammin I.V. käytössä kuin Subutex. Silloin kun olen refloissa saan lähes yhtä hyvät olot kummastakin napista. Suboxonen hinta katukaupassa on 25€ ja Subutexin 50€.

VH
Hinta varmaan vaihtelee riippuen ostopaikasta,lappeenrannassa xone on 60 nappi ja texi jotai 80-100 euroo.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Voima wrote:Hinta varmaan vaihtelee riippuen ostopaikasta,lappeenrannassa xone on 60 nappi ja texi jotai 80-100 euroo.
Huhu! Onpa mielettömät hintojen vaihtelut Suomen sisällä! Olen kuullut, että Rovaniemellä texi olisi 160€. Olisipa suhteita pohjoiseen, niin voisin tehdä hurjasti rahaa :mrgreen: . Kuinkakohan moni elää pelkästään sillä, että vie nappeja etelästä pohjoiseen? Ranskasta nappeja saa parilla eurolla ja sitten myydä ne Rovanimellä 160€. Tätä minä kutsuisin bisnekseksi...

VH
lappilainen

Post by lappilainen »

ViimeisetHitaat wrote:
Voima wrote:Hinta varmaan vaihtelee riippuen ostopaikasta,lappeenrannassa xone on 60 nappi ja texi jotai 80-100 euroo.
Huhu! Onpa mielettömät hintojen vaihtelut Suomen sisällä! Olen kuullut, että Rovaniemellä texi olisi 160€. Olisipa suhteita pohjoiseen, niin voisin tehdä hurjasti rahaa :mrgreen: . Kuinkakohan moni elää pelkästään sillä, että vie nappeja etelästä pohjoiseen? Ranskasta nappeja saa parilla eurolla ja sitten myydä ne Rovanimellä 160€. Tätä minä kutsuisin bisnekseksi...

VH
Itse voin kertoa Rovaniemen "piireistä" sen verran, että yksi herra pyytää 50e, toinen 200e. Silti kauppa käy, vaikka hieman korkeammallakin hinnalla. Minun puolestani voit laajentaa bisneksiäsi vaikka naapuriini asti, kunhan vain teet sen mahdollisimman nopeasti. ;)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

ViimeisetHitaat wrote:

VH
Onhan ton jengi huomannu tosiaan et mikä bisnesrako toi on ;) Ohan tol aineel vitusti lesoin kate. Mieti ku saat yhestä pallosta yli 100e voittoa. 8) Mut joo raha liikkuu ja bupre virtaa.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Kyllä Subutex on pitkässä juoksussa todella turha huume!

Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta :( . Otin buprenorfiinia viimeksi sunnuntai aamuna. Sen jälkeen olen pitänyt paussia tähän päivään saakka (tiistai). Olin tämän päivän aikana aika sairas. Palelin ja hikoilin ja olo oli varsin vittumainen :( . Vihdoinkin klo 16 sain yhden 8-pallon ja heitin sen kokonaisena hihaan. Odotin, että vedot toisivat edes jonkinlaisen euforian, kuten aina ennen, kun olen pitänyt taukoa ennen vetoja. Ei helvetti! Kun olin saanut männän pohjaan aloin odottamaan nousuja ja niitä odottelen edelleenkin :x . En saanut 8-pallon vedoista mitään oloja! Ainoastaan vittumainen palelu ja hikoilu loppui :/ . Varmasti turhin huume pitkässä juoksussa! On enemmän kuin totta, että loppupeleissä Subutex napeista ei saa yhtään mitään oloja, vaan ne vain tekevät olon normaaliksi :cry: . Heroiinillä saa aina olot, kunhan vain annosta kasvattaa. Sama ei päde buprenorfiiniin... Älä koskaan kokeile Subutexiä!!!

Vituttaa!

VH
Koke
Psykonautti

Post by Koke »

ViimeisetHitaat wrote:Kyllä Subutex on pitkässä juoksussa todella turha huume!

Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta :( . Otin buprenorfiinia viimeksi sunnuntai aamuna. Sen jälkeen olen pitänyt paussia tähän päivään saakka (tiistai). Olin tämän päivän aikana aika sairas. Palelin ja hikoilin ja olo oli varsin vittumainen :( . Vihdoinkin klo 16 sain yhden 8-pallon ja heitin sen kokonaisena hihaan. Odotin, että vedot toisivat edes jonkinlaisen euforian, kuten aina ennen, kun olen pitänyt taukoa ennen vetoja. Ei helvetti! Kun olin saanut männän pohjaan aloin odottamaan nousuja ja niitä odottelen edelleenkin :x . En saanut 8-pallon vedoista mitään oloja! Ainoastaan vittumainen palelu ja hikoilu loppui :/ . Varmasti turhin huume pitkässä juoksussa! On enemmän kuin totta, että loppupeleissä Subutex napeista ei saa yhtään mitään oloja, vaan ne vain tekevät olon normaaliksi :cry: . Heroiinillä saa aina olot, kunhan vain annosta kasvattaa. Sama ei päde buprenorfiiniin... Älä koskaan kokeile Subutexiä!!!

Vituttaa!

VH
:up:
lappilainen

Post by lappilainen »

ViimeisetHitaat wrote:Kyllä Subutex on pitkässä juoksussa todella turha huume!

Vituttaa!

VH
Mielestäni on ihan hyvä, että aine antaa "varoituksen" kun sitä on tarpeeksi nautittu. Itselläni ainakaan ei enää olisi motiivia käyttää ainetta pelkästään riippuvuuden vuoksi, vaan kärsisin vieroitusoireen mieluumin kuin jatkaisin putkea.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Kuinka pitkään selviät Subutex vedoilla?

Itse olen ihan pihalla siitä kuinka pitkään Subu vedot vaikuttavat minulla :/ . Joskus vittumainen olo tulee 48 tunnin kuluttua edellisistä vedoista ja joskus edes 72 tunnin kuluttua ei tunnu mitään vieroitusoireita :up: . Annokseni on kerralla yleensä aina 8 mg Subutexiä I.V.

Minkä kokoisia annoksia sinä yleensä otat Subua? Kuinka pitkään tämä annos kantaa sinulla?

Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta. Kun hain kaikki lääkkeeni katukaupasta, niin minulla meni monta vuotta 8 mg/vrk :( . Nyt kun olen korvaushoidossa selviän yhdellä 8-pallolla 48-96 tuntia ennen reflojen tuloa.

Jotenkin olen aivan pihalla Subutexin riittävyyttä arvioitaessa. Kaikki kaverit ovat kipeitä jo 24 tunnin jälkeen edellisistä vedoista, mutta heidän annokset ovat 2-4 mg/kerta. Onkohan tuo minulla vakiintunut 8 mg annos turhan suuri, kun haetaan mukavia nousuja mahdollisimman usein? Taitaa olla…

VH
dazerc

Post by dazerc »

ViimeisetHitaat wrote:Kuinka pitkään selviät Subutex vedoilla?

Itse olen ihan pihalla siitä kuinka pitkään Subu vedot vaikuttavat minulla :/ . Joskus vittumainen olo tulee 48 tunnin kuluttua edellisistä vedoista ja joskus edes 72 tunnin kuluttua ei tunnu mitään vieroitusoireita :up: . Annokseni on kerralla yleensä aina 8 mg Subutexiä I.V.

Minkä kokoisia annoksia sinä yleensä otat Subua? Kuinka pitkään tämä annos kantaa sinulla?

Itse olen käyttänyt jarruja noin 9 vuotta. Kun hain kaikki lääkkeeni katukaupasta, niin minulla meni monta vuotta 8 mg/vrk :( . Nyt kun olen korvaushoidossa selviän yhdellä 8-pallolla 48-96 tuntia ennen reflojen tuloa.

Jotenkin olen aivan pihalla Subutexin riittävyyttä arvioitaessa. Kaikki kaverit ovat kipeitä jo 24 tunnin jälkeen edellisistä vedoista, mutta heidän annokset ovat 2-4 mg/kerta. Onkohan tuo minulla vakiintunut 8 mg annos turhan suuri, kun haetaan mukavia nousuja mahdollisimman usein? Taitaa olla…

VH
Jos kerran korvaushoidossakin olet, niin mieti että olsiko se loppujen lopuksi niin hirveää alkaa sitä annosta ihan tiedostamalla tiputtamaan niihin määriin, jotain tuolta korvaushoidosta saa ellet kokonaan pysty lopettamaan. Sulta säästyis rahaa & niiltä vitun kusipäiltä jotka myy tätä myrkkyä suomen kansalle
lähtis monta euroo tuloista :)
lappilainen

Post by lappilainen »

Oon tässä muutaman päivän miettinyt, että voiko tuo buprenorfiini todella toimia jopa 36h? Puoliintumisaika näyttäisi olevan 34-38h, joten ainakin teoriassa pitäisi vähintään noin pitkään toimia. Olisi halpaa (5-10e/kpl) suboxonea tarjolla joten tieto kiinostaisi, mutta ei todellakaan ole aikaa notkuilla lähes kahta vuorokautta, ehkä lomilla sitten.
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

lappilainen wrote:Oon tässä muutaman päivän miettinyt, että voiko tuo buprenorfiini todella toimia jopa 36h? Puoliintumisaika näyttäisi olevan 34-38h, joten ainakin teoriassa pitäisi vähintään noin pitkään toimia. Olisi halpaa (5-10e/kpl) suboxonea tarjolla joten tieto kiinostaisi, mutta ei todellakaan ole aikaa notkuilla lähes kahta vuorokautta, ehkä lomilla sitten.
Kyl miulla joskus aikoinaan toimi viä seuraavana päivänä ihan hyvin kun ei tolee ollu ja nokitti. Varmaan aikalailla ihmisestä kii kuinka kauan vaikuttaa silleen että sen huomaa?