Methoxetamine (metoksetamiini / MXE)

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
peltsi
OD

Re: Methoxetamine

Post by peltsi »

Jeeahh! Sain vihdoin tilattuu tätä puol grammaa :love:

Mites onko jengillä kokemusta/tietoa IV-käytöstä, kun kaveripiirissä tyyliin kaikki rännää niin niitä varmasti kiinostaa?

Toinen juttu et millä annoksella kandeis testaa? itse aattelin tollasta 25mg-40mg lainii testaa.
...Jos tää nyt tullista läpi tulee..hope so :up:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

peltsi wrote:Jeeahh! Sain vihdoin tilattuu tätä puol grammaa :love:

Mites onko jengillä kokemusta/tietoa IV-käytöstä, kun kaveripiirissä tyyliin kaikki rännää niin niitä varmasti kiinostaa?

Toinen juttu et millä annoksella kandeis testaa? itse aattelin tollasta 25mg-40mg lainii testaa.
...Jos tää nyt tullista läpi tulee..hope so :up:
Kielen alta sanovat sinivalos et futais paremmin ko kärsästä, näin olen toiminut ja hyvin pelittänyt. Ei maistu pahalta ja puuduttaa suun veikeesti, niin miksei.

IV-käytöstä.. Jooh. Jo 25mg kajahtaa kuuppaan ko puolen parsekin astraalihalko. Jos ei aikasemmin ketkulla ole harjoitellut tätä jaloa pihalle menemisen taitoa voisi pienempi annostus olla kohdallaan.

Punkkupullo ja pikku mxepussukka pisti tosi sosiaaliseksi ja lungiksi. Metkaa tavaraa.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
peltsi
OD

Post by peltsi »

sxoxyvg wrote:
Kielen alta sanovat sinivalos et futais paremmin ko kärsästä, näin olen toiminut ja hyvin pelittänyt. Ei maistu pahalta ja puuduttaa suun veikeesti, niin miksei.

IV-käytöstä.. Jooh. Jo 25mg kajahtaa kuuppaan ko puolen parsekin astraalihalko. Jos ei aikasemmin ketkulla ole harjoitellut tätä jaloa pihalle menemisen taitoa voisi pienempi annostus olla kohdallaan.
Kuulostaa niin lupaavalta et ehkä itsekkin pitää tota testaa :D mut joo varmaan ainaki alkuun kielen alle..pistän infoo miten pärisee. Tänään (samana päivänä tilauksesta) oli lähettäny et toivotaan nyt et tulee tullist läpi..wheee
*Johnny Cash - hurt*
Neste
OD

Post by Neste »

Pikku sample tuli hommattua. Illalla testiin :)

edit: ~25mg kielen alle. Dexmiin verrattuna (muista dissoista ei ole kokemusta) selkeämpi, lukeminen ei vaikeudu niin paljoa (ainakaan tällä dosella) ja syke tuntuu korkeammalta. Vastasi aikalailla kaikkia odotuksia.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
mussunaattori
Psykonautti

Post by mussunaattori »

peltsi wrote:Mites onko jengillä kokemusta/tietoa IV-käytöstä, kun kaveripiirissä tyyliin kaikki rännää niin niitä varmasti kiinostaa?
Itsellä ei ole IV-käytöstä mitään tietoa tai kokemusta, mutta oon nyt pari kertaa kokeillu IM. Molemmilla kerroilla ollu ~60mg dose ja oikein mukavaa :) Nousee tosi pehmeesti. Viidessä minuutissa täysi dissosiaatio päällä, joka kestää pari tuntia. Kummallakin kerralla oon matkannut jossain "tunnelissa" ihan pihalla kaikesta ja sieltä palanneena ihmetellyt että mitä vittua oikein tapahtui. En nyt blackoutiksi sanois, mutta tosi kieroa ja outoa. Tosin se onkin mitä dissoilta haen.

Pitää malttaa kokeilla joskus parikymmentä milliä matalammalla dosella, vaikka on toi 60mg i.m tosi jees.
Velho
LD50

Post by Velho »

Kyl täst huomas et aika dissosatioo mentiin :D Välil tuntu et järki jättää mut toisaaalta sain uutta käsitystä mailmasta.. erittäin mielenkiintoinen 8) 8)
Edit: sanoisinko että DANCE WITH WOLVES :cheers:

E2: Mite tän kanssa tuli sellane elämys ku kuunteli musiikkia ni jotenki iha ku olis päässy siihe sisälle :D Ehkä en muotoillut tätä kovin hyvin mutta niin kummallista kuin se oli ja niin luovaa :love:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
peltsi
OD

Post by peltsi »

Eroavaisuuksia ketamiiniin; ainaki puutttuu se masennusta poistava :love: afterglow jonka ketamiini tuottaa ja muutenki joitain ikäviä sivuvaikutuksia huomannu mut IV nautittuna huomattavasti lievempiä :shock:
..jonkin sortin laskutkin tästä sain itselleni aikaseks.

Mutta kaikenkaikkiaan aikas ketamiinimainen ja itse löysin jotain DMT:mäistäkin tästä ainakin IV otettuna. Opioidipuolta en edelleenkään tästä niinkään löydä vaikka sitä tästä lähdin etsimällä etsimään. Mut rakastan ketaamiinia so... :up:

EDIT: Nii ja jossain vaiheessa tulee hyvin voimakasta egobuusti-fiilistä ainaki mulle..sen lisäks huomannu että valvottaakin jonkun verran..tosin saattaa olla taas vaan tällane uniongelmakausi meneillään...näääh paskanvitut kyl se valvottaa ja mielenkiintoisella tavalla stimuloi, ei kylläkään yhtään stimumaisesti, joten en kuitenkaan stimuihin lähtis vertaamaan. Erikoinen disso niinkun dissot nyt yleensä on.
*Johnny Cash - hurt*
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Tätä pääsen testaamaan tällä viikolla. Laitan infoa miltä tuntui.. Saan tosin vain 100mg
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

peltsi wrote:Eroavaisuuksia ketamiiniin; ainaki puutttuu se masennusta poistava :love: afterglow jonka ketamiini tuottaa ja muutenki joitain ikäviä sivuvaikutuksia huomannu mut IV nautittuna huomattavasti lievempiä :shock:
..jonkin sortin laskutkin tästä sain itselleni aikaseks.

Mutta kaikenkaikkiaan aikas ketamiinimainen ja itse löysin jotain DMT:mäistäkin tästä ainakin IV otettuna. Opioidipuolta en edelleenkään tästä niinkään löydä vaikka sitä tästä lähdin etsimällä etsimään. Mut rakastan ketaamiinia so... :up:

EDIT: Nii ja jossain vaiheessa tulee hyvin voimakasta egobuusti-fiilistä ainaki mulle..sen lisäks huomannu että valvottaakin jonkun verran..tosin saattaa olla taas vaan tällane uniongelmakausi meneillään...näääh paskanvitut kyl se valvottaa ja mielenkiintoisella tavalla stimuloi, ei kylläkään yhtään stimumaisesti, joten en kuitenkaan stimuihin lähtis vertaamaan. Erikoinen disso niinkun dissot nyt yleensä on.
MInkä kokoisia annoksia olet IV:nä ottanut?
Neste
OD

Post by Neste »

peltsi wrote:muutenki joitain ikäviä sivuvaikutuksia huomannu mut IV nautittuna huomattavasti lievempiä :shock:
Mitäs?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Kokeiltua tuli, ja herkkuu oli.

Tollast jänskää, hämärää sekoilua.
Muistuttaa tosiaan ketamiinia aika paljon, mut vähän ehkä jotenkin pimeempää.. dexmimäisempää,
ja opiaattimaisia oloja tuli myös kivasti.

Vaikka tuli oltuu aika pihal niin todella skarppi olo säilyi koko ajan,
pystyi keskittymään kaikkeen, kuten kävelyyn ja autojen väistelyyn.

Annoksena 25mg nokkaan, ja sit 15mg boostii myöhemmin.

Odottelen innolla tulevia kokeiluja, ku tätä nyt pikkupussi on.
Ja ehkä sitten saan jotain kattavampaakin raporttia kirjoitettua.

Suosittelen kyl dissojen ystäville ehdottomast.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itse mietin paljon tätä pitäisi ottaa, että tuntuisi sellaiselta k-hole annokselta?
Ei ainakaan 40 mg ykkösellä riittänyt.

Jotenkin tuntuu, että tässä on vähän kuin 4-meo-pcpeessä, että vaikka annos nousee niin se ei lyö sillain dexmimäisesti maahan ja häivytä totaalisesti pois tästä maailmasta, vaan jotenkin pitää virkeänä ja skarppina, vaikka tietyllä tapaa on ihan vitun sekaisin.

En sanois tätä niinkuin ketamiiniksi, aika omanlaatuinen disso loppupeleissä. Tosi vapauttava, tuntuu tosi kevyeltä olo, tästä saa mässytkin jopa. Pitkästä aikaa löysin jotain joka pistää tanssimaan ja tää saa päihteilyn tuntumaan jotenkin kiinnostavalta ja innostavalta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Marssipulverii.. vaikka tälläkin termillä on toinenkin merkitys, mutta se nyt olkoon.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

peltsi wrote: Opioidipuolta .
Ei näitä oikeasti mun mielestä paljoo tuntunut enempää olevan. Aika sillain, perinteinen dissofiilis, muistuttaa jotain opparia ehkä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

iv.. huh huh.. hullua kamaa, pitää hommata :D
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

mauseri wrote:iv.. huh huh.. hullua kamaa, pitää hommata :D
Oletko minkä kokoisia annoksia nauttinut hihaan kyseistä ainetta?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

40mg:n dosellakaan ei tuntunut menevän kovin ''syvälle'',
kyl sitä oli ihan pihal, ja oli todella hyvä olo.

Mut ei semmonen dissosiatiivinen.. ei ees muistuta ketkuu niinpaljo ku eka hehkutin,
eikä kyl dexmiikää.. vittu. :D Mut vitun hyvän olon tolla kyl saa, ja häröä sekoilua.

Joskus pitää sit testaa jollai 75mg:l,
tai boostailee vähäc..

En tiedä, tavallaan petyin, mut tavallaan tää on ihan loistoo.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

~150 IV nakamgnnu ja sillä mennään tiloihin ja putkistoihin :P
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Neste
OD

Post by Neste »

King Ink wrote:En tiedä, tavallaan petyin, mut tavallaan tää on ihan loistoo.
Samoilla fiiliksillä. En oikeen osaa sanoa pitäisikö hommata lisää vai ei :right:
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Voimakas dissosiatiivi on kyllä tämä, varmaan voimakkaimman disso tripin koin toissa iltana kun illan aikana meni n.200mg tätä, 5-6 tunniksi täydellinen ruumiista irtautuminen. Taitaa tolet nousta myös nopeasti tähän, eilen meni n.100mg eikä toiminut juuri ollenkaan. Tosiaan ei millää 40mg annoksillä saa oikein mitään irti, kannattaa kokeilla ainakin se 100milliä jos meinaa kunnollisia dissosiatiivi vaikutuksia saada. Melkolailla dexmin kaltaisia oli vaikutukset, mutta kesti vaan se huippu vaihe pidempää, ja nousut eivät olleet niin rajut kuin dexmissä että heittäisi suoraan toiseen maailmaan, vaan nousi pikkuhiljaa euforisen olon kautta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aijaa! Ongelma on siis annoksessa eikä substanssissa !
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

desoxy wrote:tää vaikutti vähän liian hyvältä...
Yhdyn lauseeseen () mielipiteeseen... kovaa kamaa, RC herskaa :up:
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

_delirium_ wrote:
mauseri wrote:iv.. huh huh.. hullua kamaa, pitää hommata :D
Oletko minkä kokoisia annoksia nauttinut hihaan kyseistä ainetta?
iv ehkä 10mg. nokkaan 50mg. on hyvää mut ei jotenki jaksa vaik tos tota on.

edit: 30mg meni nokkaan, kelailen lakkaa kyyti pojaksi. Kokemuksia?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tolet nousee kyllä huimaa vauhtia tähän...

Nyt tässä meni neljäpäivää sillai kokoajan. Vähän on kipee ollut maha ton jälkeen ja suussa on sellainen limainen tunne mahassa. tosiaan kakattaa aika hyvin välillä...

Ei tästä sellaista K-hole tunnetta saa, tuntuu enemmän kylläkin kuin joltain meo-pcpeeltä. Sinällään tosi hurjaksi menee, kun ottaa yli 100 mg nokkaan... Kovia päänsärkyjä kanssa ollut noiden isojen annoksien jälkeen.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mua jää vituttaa tavallaan just se hhHhOlen puuttuminen.
Menee vaan pirun sekasin, pääsemättä mihinkään.

Sillai alkuun oli tosi jees, sit oliki enää ihan jees, kunnes meni vaan maku.
Toki tekis viel kertaalleen mieli kunnol, kunnon doseil testaa se kunnon dark side of tha mxe.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Neste
OD

Post by Neste »

Nyt vähän isommalla dosella (70mg subling) sain aftetglowin. Toiset nousut pärähtivät vaan melko salakavalasti kun sylkeä erittyi turhan paljon ja varmaan suurin osa meni sen mukana mahaan. Pääsi ihan kunnon avaruuspyörre dissoon, voisi verrata about 500mg DXM (painoa 65kg). CEV:t vähän erillaiset mutta muuten erittäin samankaltainen.

Kuitenkin tämä on mielestäni parempi pienemmällä dosella (25-40mg). Dexmi ennemmin niihin kovempiin dissoiluihin.

edit: niin ja tosiaan tuntuu että pumppu olisi aika kovilla vaikkei tätä paljoa ottaisikaan
naponen
OD

Post by naponen »

Mites nausea?
Kuinka nopeasti tää nousee ja minkä ajan kuluttua voi/kannattaa ottaa buustiannoksen jos haluaa ottaa?
Mietin että jos tätä koittais tänää.. :mrgreen:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Itel ei oo ilmenny nauseaa näinä kolmena kertana kun oon kokeillut.
Ekoja merkkejä nousuist (nokitettuna) on ilmenny joskus 5-10 minuutin päästä ottamisesta,
josta hiljalleen nousee.

Boostaillu oon 30 minuuttia ja joku 90 minuuttia ottamisesta, hyvä on tullu molemmil kerroil.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

naponen wrote:Mites nausea?
Kuinka nopeasti tää nousee ja minkä ajan kuluttua voi/kannattaa ottaa buustiannoksen jos haluaa ottaa?
Mietin että jos tätä koittais tänää.. :mrgreen:
Nauseaa ei ollenkaan mulla tän kaa ainakaan 25 ja 30mg annoksilla.
Huomattavat nousut tulee 25-50min kuluttua ottamisesta, sitä ennen pieniä merkkejä nousuista myös havaittavissa. Mulla tulee ainakin sellasella rushilla ne päävaikutukset aika lyhyen ajan sisällä.
Boostin voi ottaa milloin vain, mut mulla ainakin tuntuu et boostiannoksienkin pitää olla yhtä isoja kun aloitusannos et toimii hyvin boostattuna.

Opparidissoa tää mulla ainakin, euforisoi ja rentouttaa kehoa & dissottaa samalla. Jotenkin aaltoina tulee ne dissotukset kans.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Trapped
Psykonautti

Post by Trapped »

Nyt sais 50mg tätä tavaraa.
Onko liian suuri dose, jos kielen alle 50mg ekalla kerralla?
Dexmiä on kokeiltu eli jonkinlainen kuva millasta menoo tulee olemaan. :left:
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.