Alkoholi on huumeista pahin, ollut ja aina tulee olemaan. Tietenkään minä en ole mikään mitään määrittelemään tai sanomaan, mut omassa mittakaavassa juu.
Nuorempana sitä tuli dokattua, ja nyt saan maksella siitä ku oon menny jurrissa huvikseni jotai päähän potkimaan.
Voin juoda drinkkejä ja ERITTÄIN harvoin brenkkua tai börstaa, mut viinamäen naisia mä en ole.
Enää ei pysty dokata ku pari bisseä ja on niin juubelissa ja sellanen pikkutyttömäinen hihitys alkaa.
Tietenkin kapakoissa on seuran ja fiiliksen takia kiva istua iltaa (klubittajia en ole vaikka stimuja vedänkin) ja lempijuoma on kyllä puhtaasti pissismäinen Karpalolonkero jäillä.
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
Tuli dokattua pitkästä aikaa ja melko runsaasti. Ei tuosta tule kun paska ja sekava olo ja rahaakin menee helvetisti. Mutta sen olin ehtinyt jo unohtaa että vaikka darrassa olisi fyysisesti paha olo niin silti henkisesti fiilis on helvetin hyvä. Muistuttaa hyvin paljon DXM afterglowia Yleensä pahakaan morkkis ei pilaa sitä.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
^Et oo vaa urpoillu tarpeeks. Olihan se joskus kiva naureskella "luovissa" rapuloissa kavereiden kanssa hölmöilyille, mut nykyää vetää kyl ihan rullalle sillä henkiselläkin puolella..kiskottava on silti. Korjaus tietty arkipäivää, lähes poikkeuksetta korkki poksahtaa.. kun ei savutkaa tahdo viedä enää pahimman yli. Ryynejä välttelen.. ettei tarvii siihe ralliin lähteä enää. Tarpeeks taipaleella muuteki. Kyl se dexmin jälkihekuma miul ainakin voiton vie kirkkaasti, eikä sekään aina nii hekumallista oo.. joo en jaksa yhtää kärvistellä.
Heit resis vähä kirkastakii sekaan.. niiku valkovenkulaan kuuluu. Punainen maito. Tietty jos o paha köyhän miehen linja ni kai se pelkäl kaakao/kahviliköörilki menee. Kahviliköörillä jos oikeaoppisesta valkovenalaisesta puhutaan, mutta mitä väliä..kunhan maistuu. Tai sit vaa kirkasta, maitoo+kaakaoo.. minttuviinakii jees. Kylhä työ juopot tiiättä. Perhana..tuli jano.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
Sen unohdin sanoa että alko+savut on kyllä ihan mahtava kombo. Tulee oltua sellanen super ihminen Ihan liian harvoin vaan pääsee tuota harrastamaan ja pajautusta yleensäkkin. Alko vie estot ja savut laittaa ajatuksen kulkemaan, hymyn huulille ja vie pahoinvoinnin.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Tuo krapulan tunteellisuus on kyllä tuttua touhua. Fyysistä pahaa oloa ei näin parikymppisenä darrassa juurikaan ole, mutta henkinen olo on aina mitä on mm. vituttaa armottomasti jos on dokannut baarissa 200e, vaikka siihen sattuisi vaikka olemaankin varaa. Se darra vaan vahvistaa sitä tuntemusta jotenkin. Komedioita kannattaa katsoa krapulan jälkimainingeissa, naurattaa aivan saatanasti Selvinpäin / normioloissa komediat harvemmin saa mitään reaktiota aikaan.
Olio wrote:Kunnon darrassa ei mitään komedioita katsella siit on komediat kaukana.
Tämä ei siis tarkoita niitä ensimmäisiä 3-4h heräämisestä, joita vielä voi krapulaksi kutsua. Vaan sitä esim, darrapäivän iltana olevaa olotilaa, joka on ihan mukava
Ahh huuhdoin pari bentsoa Koffilla alas, toivottavasti ilta sujuu leppoisasti...
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
pilkkija wrote:Gambinaa ja kaljaa tässä juon.. keskustelemme todennäkösyytestä ja subatomillissista hiukkaisista...
Huh Gambinaa, tekis melkein mieli
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
Pitää taas joskus dokata sillä, tai Marabellolla!!!
Nousuhumalaa ei enää tunnu tulevan, ellei juo hyvin nopeasti. Alkoholi toimii IMO paljon miellyttävämmin seuraavana päivänä. Ekana päivänä tulee vaan sekava ja epämiellyttävä olo, mutta toisena päivänä hiljalleen kaljaa kun juo niin vaikutukset ovat jopa nautittavia. Ekana päivänä kun juo niin se nautittava osa tulee vasta kun alkaa olemaan niin huono olo ettei voi muuta kuin maata jossain, sitten tulee jopa opiaattimaista oloa.
C0H0 wrote:Nousuhumalaa ei enää tunnu tulevan, ellei juo hyvin nopeasti. Alkoholi toimii IMO paljon miellyttävämmin seuraavana päivänä. Ekana päivänä tulee vaan sekava ja epämiellyttävä olo, mutta toisena päivänä hiljalleen kaljaa kun juo niin vaikutukset ovat jopa nautittavia. Ekana päivänä kun juo niin se nautittava osa tulee vasta kun alkaa olemaan niin huono olo ettei voi muuta kuin maata jossain, sitten tulee jopa opiaattimaista oloa.
Alkoholi rulettaa juuri nopeasti juotuna. 0.5l pullo nopeasti naamaan ja tulee sellainen mukava jumitus päälle
Yleensä juon bissee ku ei noi kirkkaat oikeen sovi ku menee aina ihan överiks koko touhu mut jos jotain pitäis suositella nii suosittelen ehdottomasti Seagrams lime gin ja blandiksesk lime jaffaa,on muuten ihan helvetin hyvän makusta
Last edited by Neuromoottori on Tue 22 Feb 2011, 20:26, edited 1 time in total.
Viime jouluaattona oli aika kurja yö. Olin ollut eläimellisen radan jälkeen pari päivää selvinpäin oudossa vähän koomaisessa olossa ja poltin pienet savut. Pajari laski pois ja helvetti alkoi. Tapetin katsominen aiheutti pyörremäisiä halluja, luonnotonta pelkoo ja niitä ääniä. Joka paikassa rapisi. Valoja ei uskaltanut sammuttaa. Ton jälkeen oon ihan tietosesti vähentänyt sitä et monta annosta tulee otettua. On tommosta ennenki ollu mut toi oli tosi paha. Ennen kesää on tavotteena alkaa kohtuu käyttäjäks alkon kannsa, ihan hyvällä mallilla kyllä.
MadVesto wrote:Viime jouluaattona oli aika kurja yö. Olin ollut eläimellisen radan jälkeen pari päivää selvinpäin oudossa vähän koomaisessa olossa ja poltin pienet savut. Pajari laski pois ja helvetti alkoi. Tapetin katsominen aiheutti pyörremäisiä halluja, luonnotonta pelkoo ja niitä ääniä. Joka paikassa rapisi. Valoja ei uskaltanut sammuttaa. Ton jälkeen oon ihan tietosesti vähentänyt sitä et monta annosta tulee otettua. On tommosta ennenki ollu mut toi oli tosi paha. Ennen kesää on tavotteena alkaa kohtuu käyttäjäks alkon kannsa, ihan hyvällä mallilla kyllä.
Joo noista radalla viikoista on aina vitunmoinen vitutus päällä monta päivää,tulee aina hölmöiltyy yhtä sun toista...
Alkoholi on kyllä ihan ihme aine. Olotila ei ees itteeni hirveesti miellytä, mutta silti on vaan PAKKO aina lähtee ryyppäämään. Tosin alko + savu -kombo on kyllä aika lyömätön
Makee wrote:Tosin alko + savu -kombo on kyllä aika lyömätön
Mä oon ihan samaa mieltä,Estää monesti hölmöilemästä ja muutenki niin hilpee hekottelu fiilis pääl eikä tuu niin kauheet darraa ku on vähä poltellu,tosin voi helposti mennä norjan kielikurssille jos ei oo vähään aikaa poltellu
Varjo wrote:Gambina on kyllä hirveintä Alkon myrkkyä mitä tiedän, enkä toiste enää sitä virhettä tee, että menisin ostamaan...
Pelkkä hajukin etoo yhtä paljon kuin gini tai energiajuomat. Jägermeister tai puhdas viina (joissakin tapauksissa lantrattuna) on se paras vaihtoehto! Ei tule niin kaameaa krapulaa, kun juuri ennen nukahtamista sirdaludia etc. naamaan ja nukkuu sen pois Siideristä tai kaljasta tulee mulle järkyttävä krapula riippumatta siitä, mitä aineita vetää ennen nukkumaanmenoa.
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
Tos äske litkin 65ml Proffan jämät humalaa buustaa tai miten päin sen haluu ottaa. Luvassa Koff pitoinen vkloppu.
Mää en pidä pelkkien kännien vetämistä enään mukavana. Pitäis aina olla jotain kylkiäistä, hiasta, noppeet tai sauhuu. Alkoholista mennee liian sekasi. Lisäksi viinasta alan rähiseen, mutta sitten kalja ei mene päähän, vaan alkaa väsyttämään ja tulee inhottava olo sillee jännästi. Ja maistuu pahalle. Paitsi joskus harvoin hyvälle.
_Melba wrote:Mää en pidä pelkkien kännien vetämistä enään mukavana. Pitäis aina olla jotain kylkiäistä, hiasta, noppeet tai sauhuu. Alkoholista mennee liian sekasi. Lisäksi viinasta alan rähiseen, mutta sitten kalja ei mene päähän, vaan alkaa väsyttämään ja tulee inhottava olo sillee jännästi. Ja maistuu pahalle. Paitsi joskus harvoin hyvälle.
Vähän sama homma. Mulla on vaa se et en saa alkoholia alas sillai et siitä pääsis kunnon fiiliksee ja sit jos käy niinki harvinaiset et pääsee kännii, ni on vaa vitu laiska olo. Poikkeuksetta tulee otettua jotain muuta jossain vaihees iltaa ja holi sit on vaa lähinnä seurustelua varte.
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Kyllä tuo alkoholi on kiva päihde pieninä annoksina, mutta mitään perseitä ei kyllä enää kiinnosta vedellä. Mielummin sitten vetää pari bisseä alle ja kunnon sauhut niin on bilekuosi kunnossa.
Alkoholi on mulle vähän liian hyvä päihde ku tykkään vaan humalasta niin maar paljon. Se on kaikkea euforista sosiaalista nopiaa ja hidasta, pilven kanssa se on täydellinen trippi. oonkohan vähän alkoholisti
Onko kukaan testannut alkoholia IV:nä? Kiinnostaisi tietää mitä siitä seuraa, ihan vain uteliaisuudesta. Itse en MITÄÄN rännitä, mutta kun tuo alkoholin IV käyttö on ollut netissä sellainen outo juttu puheenaiheena jo kauan. kukaan siitä ei oikein haluaisi puhua...