Lyrica (pregabaliini)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
rogues
Lepakko

Re: Lyrica

Post by rogues »

ens viikolla saan näitä oon ollut nyt noin 2.5 kk ilman lyricaa onkohan tolet laskenut yhtään noin pienessä ajassa ? 2 pakettia saan 150 mg ja jotenkin pitäs saada niistä osan säilyyn jouluun tai jopa uudeks vuodeksi. siitä hyvä että saa 2 lodjua kerralla kun ne menee kuitenkin viikossa nii ei kerkiä kuokuttaan yhtään.
Makoo

Post by Makoo »

Mikäköhän kumma siinä on että täällä hämeen suunnassa ei ainakaan mulle ole tullu vastaan pahemmin ihmisiä jotka lyricoista tykkää :/ kohta on 8 x 56 x 150mg... tosin kaks pakettia antanu/vaihtanu. pitäsköhän jotkut lyricanmyynti-tarrat laittaa auton kylkeen ja heittää kiesiä :mrgreen:

no, jos ei muuten niin poliisit ainakin ottais yhteyttä :mrgreen:

satasen tramaleita ei antanu ees pikkupakettia, mutta neljä noita lyrtsejä... ai mutta joo, eihän nitä voi käyttää väärin kun ei oo kolmioo :foil:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

buustasin taas oppareita 300mg lyricaa, suapi nährä kui käy täl kertaa. en pidä tätä oikeen muuten minään...
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

Tuli kokeiltua i.v : nä ja oli kyl ihan hauskaa ainaki pörrin kanssa :D mut en sit tiedä miten turvallista D;
lol
Death
Apteekki

Post by Death »

swimbasami wrote:Tuli kokoeiltua 75mg lyriikkaa i.v : nä ja oli kyl aika hauskaa pörrön kanssa :D en sit tiedä onko terveellistä.
Mä oon vetäny IV:nä max. 300mg kerralla joskus. Toimii kyl syömällä ihan hyvin, ei kannata vetää turhaan hihaan.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

tRip wrote:aika hc doseja moiset jo.. ??

Itsellä kun tosiaan se 75-150 on just.. 8)
mulla on vajaa lista noi 300 mg. tarkoitus olis lopetella hitaiden käyttöä. voiskohan sillein tehä, että aukasis kapselin ja ottais jauhoista vaan vaikka 1/4
aika pienillä annoksilla jotkut pärjää. mä vaan viihteilen noilla satunnaisesti. tänään olen syönyt 12h aikana 17 kpl 300 mg. heh, ihan järjetön määrä. ohan tossa tietty aikaa menny puoli päiväää, mut silti. vois noi loput syödä pienillä annoksilla. ja kiitos vastauksita, mitä tulee noiden rännitttämiseen. ei sovi siihen, eikä niistä saa mitään hyötyä, suhteessa haittoihin.

:up:
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

sikku wrote:Koitin eilen kuinka paljon buustii subua, otin 150mg lyricaa ja ~0.7mg subuu. Aluks alko heittään päässä ja tuli vähän hölmö olo ja sit ku subu alko pelittää niin välittömästi iski kunnon nuokut vaikka yleensä en tosta määrästä mitään oloja saa tolen takii. Aika kiva ilta oli, tänään ehkä uusiks 8)
hmmm.. tuota voisi joskus kokeilla. aika arpomista noiden määrien suhteen, mut lähtee pienillä annoksella.
Tanz

Post by Tanz »

Hitaiden kanssa Lyrica on kyllä jees. :up:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tosi positiivisia kokemuksia tramal+lyrica kombosta, yksinään lyrica (tai alkoholin kanssa) on melko epämiellyttävää heilumista. Mut ramalin kylkeen tuo mukavan lisän ja boostaa.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

toleranssit alkaa oleen sellasia, että 8 panacodia toimii hetken, mutta eipä juuri muuta. tramaleita saa vetää 1,5 listaa 100mg. no, todelliset "toleranssit" selviää, kun huomenna pidän välipäivän kaikista. varmaan 200 mg tramalia pitää mielen virkeänä ja pysyy työkykyisenä.

kertokeepas, kun lueskelin täältä, että ihmiset ottavat hyvin pieniä annoksia lyricaa, 75 mg jne. niin pystyykö lyrikoilla tai alla olevista millään, tekemään ns. järkeviä kombinaatioita ja ennen kaikkea, missä suhteessa. 1:2 jne..

Sirdalud
Lyrica
Panacod
Tramal

:)
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

PERKELE! Apteekkari täti repi mun Lyrica reseptin jossa oli 2 x 56 / 75 mg hakematta, "tarroja irronnut ja jotain tussin jälkiä, ei tätä voi käyttää". Koitin pyytää takas sitä että on todiste lääkärille, siitä et oon vetäny 2 vuotta Lyricoita mutta eipä ole enää. Millähä sitä saan lääkärin uskomaan että oon noita syöny, pitääköhä joku paketti viiä näytille?

Oma lääkäri ei suostu edes kyllä kirjottamaan Lyricaa, 2 kertaa pyytänyt ja aina vastaus "En voi auttaa asiassa", ajattelin yksityiseltä hakea Lyrica reseptin. Vituttaa suunnattomasti vaan tuo yks respa, se oli 14 x 56, ja kerran ois voinu vielä uusia, eli jotai 700 kapselia aina uusimise jälkee sai yhteensä, nyt ois ollu viel 112 kapselia saamatta, onko niillä edes oikeutta ottaa resepti ja repiä se ja heittää roskiin?

Ja voiko lääkäri jättää kirjottamatta Lyricaa 2 vuoden syömisen jälkeen, niin että lopetan seinään sen? Toinen edellinen lääkärini sanoi että se on erittäin voimakkaasti riippuvuutta aiheuttava lääke, eikö kaiken järjen mukaan mun pitäs saada vaikka 25 mg kapselit jolla annos tiputettais? (Onneks en oo syöny noita säännöllisesti, eli en oo koukus, mut sen reseptin mukaan olisin kyl koukus.)

Vittu mitä paskaa koko terveydenhuolto taas, eka tungetaan järkyttävä määrä Lyricoita ja sanotaan että "nämä korvaa rauhottavat lääkkeet osittain, mutta ilman addiktiota". Ja sit 2 vuoden päästä ei suostuta kirjottamaan enää, ja pitäs lopettaa seinään. Vaikka kaikki tietää että Lyrica aiheuttaa vittumaiset vierotusoireet.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

^ mä menisin apteekkiin ja pyytäsin tämän reseptinrepiän soittamaan lääkärillesi. ei oikein varmaan ole muuta "virallista" konstia. Kyl mä olen joutunut monesti sanomaan, että soita mun lääkärille. kerran oli käsi kipsissä ja hain panacodeja. eivät myyneet, koska mulla oli apteekkisopimus. myyjä tunsi minut, koska se oli pieni apteekki ja kävin sieltä vko:n välein hakemassa lääkkeet. silloin paloi hermo. "etkö näe, että käteni on murtunut, tarvitsen niitä lääkkeitä".. -joo, ymmärrän ja tiedän, että lääkkeet tulee sinulle ja tarpeeseen, mutta kun meillä on nämä omat säännöt. silloin pyysin soittamaan lääkärilleni, kotia, koska kello oli jotain 18-19... on muitakin tapauksia, kun olen pyytäny soittaan lekurille.. toi oli vaan sellanen, missä oikeasti aloin jo hieman hiiltymään.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

niksu wrote:^ mä menisin apteekkiin ja pyytäsin tämän reseptinrepiän soittamaan lääkärillesi. ei oikein varmaan ole muuta "virallista" konstia. Kyl mä olen joutunut monesti sanomaan, että soita mun lääkärille. kerran oli käsi kipsissä ja hain panacodeja. eivät myyneet, koska mulla oli apteekkisopimus. myyjä tunsi minut, koska se oli pieni apteekki ja kävin sieltä vko:n välein hakemassa lääkkeet. silloin paloi hermo. "etkö näe, että käteni on murtunut, tarvitsen niitä lääkkeitä".. -joo, ymmärrän ja tiedän, että lääkkeet tulee sinulle ja tarpeeseen, mutta kun meillä on nämä omat säännöt. silloin pyysin soittamaan lääkärilleni, kotia, koska kello oli jotain 18-19... on muitakin tapauksia, kun olen pyytäny soittaan lekurille.. toi oli vaan sellanen, missä oikeasti aloin jo hieman hiiltymään.
Ongelmana on et omalääkäri on nähnyt respan ja on Lyricaa vastaan eikä kirjoita sitä, yksityiselle ajattelin mennä pyörähtää ja hakea se Lyrica resepti. Apteekkisopimus voimassa ja ilman maksusitoumusta en noita kyllä ala ostamaan.. vituttava tilanne, ei voi vaihtaa tota tk-puoskaria toiseen joka vastais muutakin kuin "en voi auttaa" ku pyytää jotain. Taisi sanoa että ei kirjoita mulle mitään muuta lääkettä, tietää taustan, taidan purkaa koko sopimuksen ja hakea yksityiseltä kunnon rauhottavat + lyricat ja ostaa ne maksusitoumuksella.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Tere!

Tänään kokeilin ensimmäistä kertaa näitäkin nappeja. Kaveri tarjosi minulle yhden 300 mg napin. Aine alkoi vaikuttamaan noin 40 min kuluttua ja sen jälkeen olo oli tosi OUTO :/ . Jonkinlaine rentoutuminen tuli (hieman Diapamin tapainen). Lopulta olo alkoi tuntumaan kohtalaisen ahdistuneelta. Lisäksi tuntui, että raajat ovat aika heikot. Tätä mömmöä on hehkutettu mielestäni aivan turhaan. En tule koskemaan aineeseen enään koskaan, koska tabletin aiheuttama ahdistus oli mielestäni turhan ahdistavaa :| ...

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ se on kapseli eikä tabletti.
jos sulla ei oo ollu toleja ja eka kerta ku koitit niin yleensä aloitetaan 75mg annoksella ja viikon päästä nostetaan 150mg kliinisessä käytössä. sulle vois olla ihan 150mg max vrk. sulla tuli haitat esiin koska ei elimistö tottunu tollasseen 300mg pommiin jos tosiaan eka kerta. koita uudestaan pienemmällä dosella, niin olen varma että huomaat mielialan nousua ym kivoja juttuja. hyvä lääke tuo on niin viihteilyyn kun oikeeseenki käyttöön.
lappilainen

Post by lappilainen »

Ilmeisesti on ihmisiä jotka eivät saa henkeään heitettyä vaikka kuinka lyricoita rouskivat, tuttavani söi päivän aikana 44kpl 150mg lyricoita, ja päälle vielä alkoa sekä jotain yllätysnappuloita. Taitaa olla jo melko vaarallista touhua, olin itse paikanpäällä mutta sanani ei tähän herraan vaikuttanut.
zan
Apteekki

Post by zan »

lappilainen wrote:Ilmeisesti on ihmisiä jotka eivät saa henkeään heitettyä vaikka kuinka lyricoita rouskivat, tuttavani söi päivän aikana 44kpl 150mg lyricoita, ja päälle vielä alkoa sekä jotain yllätysnappuloita. Taitaa olla jo melko vaarallista touhua, olin itse paikanpäällä mutta sanani ei tähän herraan vaikuttanut.
kyllä se henki joku kerta lähtee...ainaki tollassiilla doseilla.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Just lähti kokeiluun yx 150mg:nen. Alla 200mg Tramalia ja 5mg insominia. Saapas ainakin nähä onkos tää niin kivaa ku hehkutetaa. :P
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

Huiko wrote:Just lähti kokeiluun yx 150mg:nen. Alla 200mg Tramalia ja 5mg insominia. Saapas ainakin nähä onkos tää niin kivaa ku hehkutetaa. :P
jos on vähänkin dosee niin epäilen että liian pieni annos. mutta toivottavasti toimii. jos ei muuten pari bissee sekaan :cheers:
just1fix
Lepakko

Post by just1fix »

Tää on kyl siisti mömmö...muutamapäivä sit tuli syötyä yli 600mg alkoholin ja vauhdin päälle ja kivaa oli kaikka...horjuttiin, käveltiin päivn vittua ja naurettiin :mrgreen:
zan
Apteekki

Post by zan »

rogues wrote:
Huiko wrote:Just lähti kokeiluun yx 150mg:nen. Alla 200mg Tramalia ja 5mg insominia. Saapas ainakin nähä onkos tää niin kivaa ku hehkutetaa. :P
jos on vähänkin dosee niin epäilen että liian pieni annos. mutta toivottavasti toimii. jos ei muuten pari bissee sekaan :cheers:
just sopiva dose, muistan ku itelle määrättiin tätä ekan kerran 75mg:n kapseleissa niin yksikin kapseli vaikutti ihan kivasti. niinhän se kannattaa lähtäkkin kokeileen et pienestä isontaan eikä päinvastoin, kyseessä kuitenki suht vaarallinen lääke.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mulle määrättiin ekan kerran 150mg aamulla ja illalla. eikä siitä määrästä kyllä tullut vielä mitään oloja ainakaan pelkästään. ja samalla annostuksella mennään vieläkin. paitsi että menee 1g päivässä vähintään kun saa napit!
IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG »

Tämmöstä tuli testattua noin 150mg annos ja kodee 60mg päälle. No eipä nuo oikeastaan missään tuntuneet. Myöhemmin illalla 25mg risolid ja 8%tsekkiolut pisti paljon enemmän pökkyrään.
Aamulla suht paska olo.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
Kongo
Karvakuono

Post by Kongo »

Joskus kesällä vedettiin tätä 150 mg x 4 nassuun kaverin kanssa kumpikin ja mentiin terassille kaljalle. Ehkä vaikutukset jäivät vain pois, mutta en huomannut mitään erityistä. Myöhemmin illalla polteltiin sauhuja, eikä vieläkään tullut mitään oloja. Ehkä ne vain hukkuivat alkoholin ja kannabiksen vaikutuksen alle?

Ja vielä lisään, että ei kannata nokkiin vetää, ei mitään siitäkään tullut :mrgreen:
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
smokywestern
Lepakko

Post by smokywestern »

Kiva pilleri

Boostaa _kaikkea_
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
trile
Karvakuono

Post by trile »

Kaveri on saanut 2 kertaa jo epilepsian, kun on ottanut lyricaa :o 300-600mg. Ite ilma tolee popsin sen 300mg ja ahdistus katoaa ja koko päivä pulkassa ;) .. Ja siihen viellä myssyt illemmalla. Mut jäi ihmetyttää et miksi kaverini saa epilepsiakohtauksia lyricoista? ;o vaikka hänellä ei ole epilepsiaa edes suvussa. Eikä me komboteta paitsi välillä tramalin kera.. Mut kyllä joskus meni 900-1200mg lyricaa ja 400-1000mg tramalia sekasin ja viinaa päälle :D... En ite uskalla enään ottaa max 300mg, koska pelottaa toi epilepsia homma :O... Oisko kellään muulla tietoa tai kokemusta et mistä moinen johtuu? Lyrica toimiiiizzz, ah jaksaa taas tehdä kaikkea :). Ihana ilmaki se ois sitte kävelylenkin paikka :D
zerk

Post by zerk »

1g+ annoksilla alkaa keho krampata vähän. Mut eipä tuo häiritse ku on niin vitun kiva ja sosiaalinen olo.
zan
Apteekki

Post by zan »

zerk wrote:1g+ annoksilla alkaa keho krampata vähän. Mut eipä tuo häiritse ku on niin vitun kiva ja sosiaalinen olo.
ja puhe söngertää, kävely on epänormaalia, naamalihakset velttoina ym....itse et näitä välttämättä huomaa, mutta usko pois ulkopuoliset huomaavat heti et oot jossaki aineis jos ulkona liikut lyricoissa.
lappilainen

Post by lappilainen »

zan wrote:
zerk wrote:1g+ annoksilla alkaa keho krampata vähän. Mut eipä tuo häiritse ku on niin vitun kiva ja sosiaalinen olo.
ja puhe söngertää, kävely on epänormaalia, naamalihakset velttoina ym....itse et näitä välttämättä huomaa, mutta usko pois ulkopuoliset huomaavat heti et oot jossaki aineis jos ulkona liikut lyricoissa.
OT: Tästä viestistä tuli jotenkin mieleen kun huolehdin ystävästäni kaupungilla keräten lukuisia katseita, niin pahoja kuin hyviäkin. Kaveri oli nauttinut bentsoja, resilaria (runsaasti), lyricoita (erittäin runsaasti), alkoholia, sekä kodeiinia. Seuraavana päivänä ihmetteli miksi ihmiset tuijottivat häntä vaikka oli "täysin normaalina".
rogues
Lepakko

Post by rogues »

määrääkö lekurit tätä kenellekkään yli 300mg vuorokaudessa ? en ole ainakaan kuullut.